bardzo nie podoba mi się wprowadzanie dodatkowych opłat. Tłumaczenie, że polityką banku jest zachęcanie do transakcji bezgotowkowych jest o tyle gorsze, że w obecnych czasach, gdy za granicą mamy wojnę, odejście od gotówki byłoby potencjalnym skazaniem ludzi na brak środków do życia w razie przeniesienia konfliktu do Polski. Naiwność, głupota albo jeszcze gorzej. W Polsce i tak mamy nieporównywalnie więcej opcji do transakcji bezgotowkowych, z których korzysta o wiele więcej osób, niż na zachodzie, ale im wciąż za mało...
Zaletyaplikacja jest ok, bank ponadto szuka nowych, nowoczesnych rozwiązań
Wadynie przemyślana polityka odnośnie
~Maciejka / 2024-03-25 19:59
Ocena: 1.00 / 5
Ten bank to porażka, nic nie da sie załatwić, jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest dla mnie( według infolinii) przylot do Polski i udanie się do banku osobiscie w celu spłaty kredytu. Aplikacja jest tragiczna, nie czytelna, nic sie nie da z jej poziomu zalatwić.
~Grzegorz z Częstochowy. / 2024-03-21 21:01
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam otwarcie konta w MBanku. Duże kłopoty z komunikacją i prawidłowo załatwienie spraw nie wchodzi w rachubę. Brak wykwalifikowanej kadry pracowniczej, odczuwam wrażenie, że pracują tam wyłącznie stażyści. Zleca się sprawę do realizacji i notorycznie popełniają błędy jeszcze się do tego nie przyznają. To nie jest ten bank co 6 czy 10 lat temu. Jak chcecie mieć problemy z bankiem to idźcie do MBanku.
ZaletyBrak
WadyNa 10 zleconych spraw 9 zle lub nie załatwionych. Absurdy w głowie się nie mieści.
~Dość tego / 2024-03-21 16:34
Ocena: 1.00 / 5
Po raz kolejny debilny system "biometryczny" (czy jak nazwać wymóg wpisywania kretyńskich słówek przy przelewie) nie zadziałał i płatność nie poszła! Co za dno!
~Petiya / 2024-03-20 20:47
Ocena: 2.67 / 5
Bardzo dobrzy w dojeniu...
Oprocentowanie podnoszą sprytnie oraz opłaty a jak WIBOR w dół to się nie spieszą..
~marcin / 2024-03-18 19:15
Ocena: 4.67 / 5
super polecam, szczególnie dzięki lnstagram:znieprawiona super mi poprawiła wieczór!!
~Max / 2024-03-16 10:27
Ocena: 2.33 / 5
okropne podejście do klientów. Reklamacje są rozpatrywane formalnie i nie są właściwie rozwiązywane. Wiele „przepraszam”, ale żadnej prawdziwej pomocy i wyjaśnień
~Eleonora / 2024-03-14 02:16
Ocena: 1.00 / 5
Instytucja,która nie szanuje klientów, korzysta z ich pieniędzy.Nie można załatwić żadnej sprawy w oddziałach, przez infolinię, online,listownie. Pracownicy nie mają wiedzy, kompetencji, dobrej woli. Spychologia, którą bezczelnie uprawiają jest ich wizytówką. Najchętniej użyłabym niecenzuralnych słów, żeby napisać co myślę o działalności tego banku. Nigdy nie polecę tej instytucji i likwiduje konta. Żenada!!!
~Roman / 2024-03-12 08:41
Ocena: 1.00 / 5
Dramatyczna obsługa, infolinia nie powinna istnieć tylko strata czasu, w dodatku złośliwa Pani mimo grzecznej prośby że nie chcę drugi raz rozmawiać z botem powiedziała, że przyłączy do osoby która przeprowadzi autoryzację a przełączyła do bota.
Mam 2 konta w innych bakach firmowe i osobiste nie ma absolutnie porównania
Likwiduje konto w tym Banku
ZaletyAbsolutny brak zalet
WadyBrak kompetentnych pracowników w oddziałach
~Klient / 2024-03-09 09:12
Ocena: 1.67 / 5
To jest niemiecki bank w którym obowiązuje filozofia "wpłaty klienta Gut, okradać klienta Gut ! Kredyt lub wypłaty NICHT GUT !"
WadyZa mało miejsca
~Magdalena / 2024-03-08 16:32
Ocena: 5.00 / 5
Jestem zadowolona z uslug mbanku, zawsze sa pomocni w roznych realizacjach.
WadyBrak
~Adam / 2024-03-08 16:24
Ocena: 1.00 / 5
To jest raczej parabank.Nic nie można załatwić ani w placówce ani na infolinii.Walka z wiatrakami!!!!
ZaletyBrak
WadyWszystko wadliwe
~Adam / 2024-03-08 16:19
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam.Pieniądze nie są chronione w tym banku jakiś obłęd. Nie ma z kim rozmawiać.
Zaletybrak
WadyWszystko wadliwe
~Beti 21 / 2024-03-08 14:31
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank jaki znam Obsługa pod psem ,nie kompetentna.Oddziały co kilkadziesiąt kilometrów, a w mniejszych miastach,np Sieradz wysepka z Panem ,który nic nie wie , siedzi tam po to,żeby siedzieć.Totalny bałagan w przelewach,zero profesjonalizmu.NIE POLECAM!!!!!
ZaletyBrak
WadyWszystkie możliwe
~Łukasz / 2024-03-08 13:13
Ocena: 3.00 / 5
Często są usterki blik . Człowiek nie może zrobić zakupów . Częste awarie przelewów i aplikacji
~Asia / 2024-03-06 20:56
Ocena: 1.00 / 5
Przeczulona aplikacja, blokuje każdy przelew wychodzący, roparowuje telefon, że niby rozłączyłam go sama, ponownie trzeba rejestrować Aplikacje i dzwonić na infolinię. Po 3 takich sytuacjach mam dość, następnym razem zamykam konto i zmieniam bank.
ZaletyBrak
WadyAplikacja, obsługa infolinii i oddziałów w galeriach handlowych. Przeczulony system bezpieczeństwa.
~Renata / 2024-03-05 16:09
Ocena: 1.00 / 5
Żenujące zachowanie Pana - przedstawiciela placówki mbank w Stalowej Woli na al. Jana Pawła II. Wchodząc do placówki Pan zapytał w czym może pomóc więc odpowiedziałam, czy na środku salonu będzie mnie wypytywał o sprawy indywidualnego klienta. Reakcja Pana była oczywiście taka: ale co chce Pani wiedzieć? Kredyt, konto..itd Odpowiedziałam, że jednak rezygnuję, skontaktuję się przez infolinię i oczywiście opinie wystawie. Pan był niemiły, wręcz arogancki miał chyba gorszy dzień, zmierzył mnie wzrokiem i ocenił po sportowym wyglądzie, że chyba nie powinnam nawet wchodzić do placówki ubrana w kurtkę sportową.
Zaletybrak
Wadyżenująca postawa pracownika placówki
~Kasia / 2024-03-05 15:44
Ocena: 1.00 / 5
Korzystam z usług banku od lat, ale niestety to, co się wydarzyło w zeszłym roku jest godne pożałowania.... W miejscowej aptece doszło do jakiś problemów z terminalem i pobierało dwukrotnie należne kwoty (do apteki trafiła tylko jedna należność). Po zgłoszeniu problemu przez aptekę każdy odzyskał pieniądze poza mną. Powód? "Na Pani koncie nie widnieje podwójne obciążenie". To fakt, nie widniało takie obciążenie, ale było ono widoczne w saldzie konta i różnicy pomiędzy poszczególnymi dniami. Mimo dwukrotnie zgłoszonego problemu nie udało mi się odzyskać pieniędzy, choć opisywałam, gdzie występował problem i gdzie go szukać. W decyzji tylko czytałam, że wedle ich wyciągu z mojego konta się wszystko zgadza i ściągnęli zablokowane rzekomo wcześniej środki... Takim oto sposobem straciłam 700 zł, bo bankowi nie chciało się dokładnie przeanalizować poszczególnych transakcji. DNO!
~wasz przyszly były klient / 2024-03-05 09:53
Ocena: 1.00 / 5
Jestem u nich lata i żygać się chce
Jestem u nich lata i żygać się chce, powinni zrobić reklamę "jak utrudnić życie klinetom"
Jedynie obsługa klienta jest normalna ale debile z góry powinny się młotkami w głowę pukać.
ZaletyŻadne
WadyWszystko
~AZ / 2024-03-01 14:50
Ocena: 1.00 / 5
Dramat. Minęło 30 dni od złożenia dyspozycji związnej ze śmiercią klienta, czyli ustatwowo tyle, ile maksymalnie ma bank na przekazanie spadku spadkobiercom a pieniędzy nie ma. Bo weekend jest jutro. I może po weekendzie przyjdą pieniądze. Inne banki przekazały spadek max po 2 tyg. Ale mBank sobie obraca cudzymi pieniędzmi i żeruje na cudzym nieszczęściu.