Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 1939 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dawid / 2023-12-28 14:53
    Ocena: 1.67 / 5
    Od pol roku reklamuje problemy z zestawieniami platnosci jakie dostaje emailem - "dzienny wykaz operacji na Twoim koncie"(brakuje w nich wplat klientow, choc widze je w historii w systemie webowym mbanku). Kilkukrotnie zamykano reklamacje bez zalatwienia sprawy, reklamowalem ponownie przesylajac informacje o kolejnych nieprawidlowosciach. Rok sie konczy, a sprawa dalej wisi w powietrzu.
  • ~Mariusz / 2023-12-28 12:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś tj.28.12.2023 infolinia to jakaś farsa mimo informacji ze czas oczekiwania na połączenie wynosi 15min to i tak po 30minutach nic się nie zmienia i dzwonisz w próżnię,można zadzwonić na infolinię i w międzyczasie przeczytać jakąś 4tomowa księgę a i tak pewnie by się nadal czekało..chyba zrezygnuje z tego śmiesznego banku
    ZaletyBrak
    WadyBank może jest ok ale infolinia to farsa, chcesz zadać krótkie pytanie a karzą czekać 30min
  • ~Iza / 2023-12-24 01:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Żeby odparować aplikację mobilną od telefonu musiałam czekać łącznie 94 minuty (dzwoniono z 2 telefonów). Telefon został zgubiony 2 godz. wcześniej. Po upływie tego czasu dalej nikt nie odebrał ode mnie telefonu. Dobra rada dla mBank - zastrzeżenie karty jest bardzo istotną kwestią więc po dokonaniu wyboru tematu rozmowy na klawiaturze maksymalnie do 5 minut powinien się konsultant połączyć.
    Zaletybrak
    Wady94 minuty oczekiwania na połączenie z konsultantem w celu zastrzeżenia karty - niestety nie zostało to zrealizowane.
  • ~NOMAD / 2023-12-18 19:54
    Ocena: 1.00 / 5
    po kilkunastu latach współpracy rezygnuje z usług mbanku. zostałem obciazony bez wyrazenia zgody ogromną kwota za obsluge karty kredytowej. kilkanascie lat temu uzyskalem zapewnienie ze wykonujac okreslony na niej obrot roczny (zawsze przekraczałem go conajmniej 3krotnie) opłaty nie będą pobierane. I zawsze tak było, niestety chciwość banku wzieła góre nad proklienckim zachowaniem. Nikt do mnie nie zadzwonił nie uzyskał mojej zgody na reklamacje i uwagę, że to diametralna zmiana warunków współpracy i wiedząc o tym nie kupiłbym takiego produktu przesłali mi jakies bzdury o regulaminie. NIE POLECAM ABSOLUTNIE !
    Wadyzłodzieje
  • ~Aleksandra / 2023-12-18 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    mam konto w dwóch bankach, niestety przy kredycie hipotecznym zostałam zmuszona do założenia konta w mbanku. no szczerze najgorsze doświadczenie, zarówno aplikacja jak i internetowe konto, totalnie zubożałe, bardzo mało rzeczy idzie samemu zobaczyć. Na infolinie się dodzwonić to tak minimum godzina czekania. opłaty za konto wymuszone przy kredycie 48.50 to jest żałośne. Jak ktoś nie musi to niech założy konto w innym banku, a na pewno będzie bardiej zadowolony.
    Zaletybrak jakikolwiek zalet
    Wadywszystko, nie ma ani jednej pozytywnej rzeczy w tym banku
  • ~Maciek / 2023-12-18 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA OSTRZEGAM PRZED MBANKIEM.
    Fatalny Bank. Od kilku dni usiłuje odblokować dostęp do konta, które zostało zablokowane po tym jak chciałem dokonać wypłaty środków i okazało się że muszę aktywować usługę sms, z poziomu aplikacji a dostęp do aplikacji był nie aktywny no to zadzwoniłem do Banku, czekałem bardzo długo po czym miało być wszystko załatwione, a usługa aktywna. Okazało się że zablokowali mi dostęp do konta.
    ZaletyŻadnych.
    WadyWidzę same Wady tego banku.
  • ~DOROTA / 2023-12-16 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero kontaktu z bankiem. Chociaz jesli ktoś lubi gadac z botem lub słuchać nędznej jakości melodii xxxx razy w ciągu tyg - polecam. Moja ocena- 0.
  • ~Brygida / 2023-12-10 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno.Właśnie próbowałam założyć konto osobiste zero zainteresowania a przez internet porażka nie polecam. ING zarobi
  • ~sandomaniek / 2023-12-10 15:40
    Ocena: 1.33 / 5
    mbank to bank nie dla ludzi tylko dla cwaniaków, nic nie potrafią załatwić, czy zmienić, tam pracują tylko młode dziewczyny, które ledwo się podpisują. Nie ważne ją umowę podpisze, tak robią, co chcą. Więcej pieniędzy stracić można, masz pożyczkę 8 % a za a po 3 miesiącach masz 20%.

    Bez prawników nie warto podpisywać z nimi umów, a najlepiej w ogóle z nimi nie współpracować, bo jako klient więcej stracisz, niż zyskasz.
    Wadymbank to bank dla cwaniaków
  • ~Marek / 2023-12-08 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy system, najgorsze procedury , nie wiem czy jest gorszy bank
  • ~Max / 2023-12-07 21:03
    Ocena: 2.33 / 5
    Przyznanie limitu w koncie lub podwyższenie oprocentowania konta oszczędnościowego na papierze pójdzie szybko. Natomiast czas oczekiwania to paranoja. Nie wiem dlaczego system musi przemielić dwie doby żeby doszło do zakończenia pozytywnych decyzji. Przecież to powinno być automatycznie. Zawsze słyszę od konsultantów ze zmiany następują po północy tymczasem rano najwcześniej system aktualizuje pozytywne wnioski. Poza tym dodzwonić sie do nich to masakra. 35 minut czekania z muzyczka !!! I uwaga! Nie składajcie żadnych wniosków w piątek i weekend! Mimo automatycznych decyzji, bank w tym czasie nie żyje!!!
    ZaletyNa papierze Ok
    WadyInfolinia jakby nikogo nie było, wolne tempo zmian na koncie
  • ~Hit2023 / 2023-12-06 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Sztuczna inteligencja o imieniu Marek(?)nie rozumie prostych poleceń.
    Nie jestem klientem od 6 lat, a bank nadal wysyła mi jakiekolwiek informacje i dokumenty związane z moim byłym kontem, traktując jakby nadal było aktywne! (Na adres mailowy & nr tell)
    Pracownicy nie znają przepisów prawa dotyczących jakichkolwiek procedur bankowych.
    Po kontakcie z 3 osobami żadne z nich nie miało uprawnień do tego żeby mnie zweryfikować i rozwiązać sprawę z jaką wykonałam telefon.
    Więc po co jest ta Infolinia mBanku ? Za co Ci ludzie pobierają wypłaty skoro obsługa infolinii polega na obsłudze, a i tak człowiek nie zostaje obsłużony tylko przerzucany z lini od kolegi do koleżanki?
    Mój poziom frustracji rósł z minuty na minutę oczekując łącznie 45min na załatwienie sprawy która nie została ostatecznie załatwiona (ale formułkę rodo co do joty znam na pamięć)
    ZaletyBrak
    WadyBrak kompetentnych pracowników infolinii, stacjonarnie w oddziale - zależy,
    Długi czas oczekiwania na polaczenie z konsultantem,
    Chat BOT - Marek: nie rozumie prostych poleceń,
  • ~Grz / 2023-12-02 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank łamie prawo bankowe i nie dokonuje zwrotu pieniędzy w przypadku zgłoszenia kradzieży powołując się na wewnętrzny regulamin zamiast na ekspertyzę środowiskową - REKLAMACJA, przestrzegam przed zakładaniem konta w Mbanku lub korzystaniem z jego usług - wieloletni klient banku zamykający konto na stałe. Jak macie chęci korzystać z usług rzecznika finansowego zamiast mieć skrupulatnego dostawce usług bankowych to polecam konto w MBank, ŻENADA I PRAKTYKI RODEM Z PRL'U. BANK NIE PRZESTRZEGA PRAWA BANKOWEGO I NIE ZWRACA OD RAZU ŚRODKÓW W PRZYPADKU ZGLOSZENIA KRADZIEŻY, DO CZEGO JEST ZOBOWIĄZANY, JAWNIE ŁAMIĄC KODEKS PRAWA BANKOWEGO!!!
    ZaletyOszuści
    WadyOszuści
  • ~Jacek / 2023-12-01 15:53
    Ocena: 2.33 / 5
    zablkowane konto bez przyczyny
    aby odblkować kontakt z trzema konsultantami kazdy po 15 min oczekiwania
    Bot Marek nie daje szans wpsać kodu i eleko
  • ~MAGDA / 2023-12-01 11:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!!! Od trzech dni mam zablokowane WSZYSTKIE KONTA, pomyłko urząd zajął mi konto, ale szybko naprawili szkodę i wysłali pismo zmieniające zajęcie a BANK ZDJAŁ MI JUŻ ZAJĘCIE Z 3 KONT I NA KOLEJNYM 4 NADAL MAM BLOKADE JAK COŚ WPŁYNIE ZNOWU MI ZABIORA, NIE MAM Z CZEGO ŻYĆ , DZWONIĘ CODZIENNIE, WYSŁAŁAM JUZ 5 REKLAMACJI I NIC ROZUMIECIE? JESTEM ZDRUZGOTANA NA SKRAJU ZAŁAMANIA NERWOWEGO. CZEKAM NA ODBLOWAKANIE BO TO MOJE PIENIĄDZE I NIE ODPUSZCZE I ZMIENIAM BANK BEDE WSZYSTKICH PRZESTRZEGAĆ PRZED TYM BANKIEM. TAK NIE PRACUJA LUDZIE TYLKO ROBOTY!!!
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK PODEJŚCIA DO CZŁOWIEKA, PRACUJĄ TAM ROBOTY
  • ~Ola / 2023-11-28 02:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Niestety jesteśmy z partnerem straumatyzowani doświadczeniem procesu wnioskowania o kredyt hipoteczny. W połowie sierpnia zaczęliśmy składać wniosek, został odrzucony, według banku nie zgadzały się imiona panieńskie matek, oczywiście wszystko było poprawnie, po interwencji został przywrócony, potem system banku odrzucił wniosek, bo nie mógł zidentyfikować dowodów w RDO. Złożyliśmy drugi wniosek również odrzucony. Co się okazało? Że to bank ma problem ze swoim systemem i zamienia mu format daty z dd-mm-yyyy na mm-dd-yyyy. To jeszcze nic. Niby super nowoczesny bank ale przy uploadzie dokumentów... System nie ogarnia podpisów elektronicznych. Z interwencja eksperta finansowego udało się jakoś "na lewo" przesłać dane do analityka, po czym analityk wystawił błędne warunki przyznania kredytu i znów interwencja u eksperta. niby podpisanie umowy miało zakończyć nasze troski, a tu psikus dostajemy info na maila, że wypłata kredytu wstrzymana i znów interwencja i okazuje się że to problem po stronie..banku! W końcu pieniądze przelane do sprzedawcy akt notarialny przekazany na system banku, czy możemy spać spokojnie? Nie! musimy dostarczyć dokumenty, które w procesie były dostarczone w postaci zapisów w akcie. Znów interwencja u eksperta, ekspert uważa że wszystko ok, bank grozi brakiem spełnienia warunków umowy, na odpowiedź czekamy i się doczekać nie możemy. W międzyczasie ktoś skrupulatny dopatrzył się w księdze wieczystej w odpisie zupelnym braku miejscowości, której na odpisie aktualnym nie było widać i który na procesie podpisywania umowy nie został zweryfikowany przez bank(co też jest śmiesznie biorąc pod uwagę inne skrupulatne procesy). Dostaliśmy lakoniczna informacje, zapytaliśmy o szczegóły prawie miesiąc czekania na odpowiedź, pani na infolinii nic nie wie, musieliśmy przeczytac ustawę o księgach wieczystych żeby się dowiedzieć o co może chodzić. Niestety ekspert nadrabiał mina, ale poz tym nie spotkałam się jeszcze z takim traktowaniem klienta.
    ZaletyNie ma
    WadySystem i proces leży i kwiczy
  • ~Kulka / 2023-11-27 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Bank nie przekazuje transakcji do sklepu internetowego. Moje pieniądzy wpadły do "otchłani" po kilku miesiącach i pisanych reklamacjach MBANK nie zwrócił mi pieniędzy bo wg. nich wszystko odbyło się dobrze co jest obrzydliwym kłamstwem. Po zamknięciu konta potrzebowałam wyciąg z kilku miesięcy. Usłyszałam, od PANI w instytucji, że kazde potwierdzenie przelewu kosztuje 10 zł i tak na prawdę to powinnam przejrzeć maila bo co miesiąc wysyłali mi wyciągi. Co jest kolejnym kłamstwem. Przez kilka lat nie dostałam ani jednego maila w tej sprawie. NIE POLECAM
    Zaletybrak
    Wadyj.w.
  • ~Monika / 2023-11-27 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank.próbuję odblokować dostęp do konta od 2 godzin, łącznie połączenie z 4 konsultantami i dostępu do konta brak. Nie polecam nikomu tego banku, polecam natomiast zmianę banku
    Zaletybrak
  • ~bonus / 2023-11-24 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    porażka totalna wzielem porzyczke w bibus i zablokowali mi środki nie mam za co zjesć dzieki nim nie polecam
    Zaletybrak
    Wadypełno i z obsługą jak i z pracownikami
  • ~luk / 2023-11-23 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    zmieniłem numer telefonu, starego już nie posiadam i aby zalogować do aplikacji potrzebuje starego numeru bo bez niego nie zmienię ustawień na nowy.... nawet na infolinii nie pomogą. udaj się do banku aby zmienić numer jedyne co mogłem usłyszec. opłaty za prowadzenie konta też są wysokie w innym banku mam za darmo więc zamykam konto w mBank....kiosku jak czytam inne opinie
    Zaletybrak
    Wadyinfolinia nie pomaga w każdej sprawie
    brak możliwości załatwienia wszystkich spraw online
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1939
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1428
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1171
Millennium
Ocena: 1.73, ilość opinii: 898
PKO Bank Polski
Ocena: 2.68, ilość opinii: 785
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 784
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4257
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4135
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3747
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3460
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2787