Założyłam 2 konta, firmowe i osobiste w mKiosku w Askanie Gorzów. Po załatwieniu wszelkich formalności pani miała mi pomóc się zalogować. Nie dała rady, mimo szczerych chęci i 2 godz prób). W końcu kazała mi jechać do domu i próbować ponownie w mlinii lub innym oddziale. poprosiłam by zamknęła więc konto i pójdę gdzie indziej - NIE DA SIĘ. Po 6 godzinach prób, mam 2 konta i zero możliwości dostępu do nich. Pani z mlinii (enty telefon) obiecała mi, że bedzie to już ostatni wykonany. Po kilku minutach rozmowy uznała, ze jednak mi nie pomoże i mam dzwonić jutro, bo dziś się już nie da (godz 16). Obsługa miła, sympatyczna, ale na X rozmów nikt nie umiał mi pomóc, a sprawa przecież dziecinnie prosta - założyłam konto i chcę mieć dostęp! czy to tak wiele?
Zaletyżadnych
Wadymeeega ciężko uzyskać dostęp do konta
~Zniesmaczony do cna / 2024-01-19 15:18
Ocena: 1.00 / 5
Klient mBank od 19 lat. Dowiedziałem się właśnie, że dla mBanku nie jest możliwe udzielenie mi informacji o wysokości kapitalizowanych odsetek w rachunku bieżącym firmy na piśmie, chociaż te same informacje są bez problemu dostępne telefonicznie na mlinii, bo dowolny konsultant mlinii ma w nie wgląd. (i może ich udzielić głosowo).
Koszt uzyskania informacji o płaconych przeze mnie odsetkach z kredytu w rachunku bieżącym firmy to 100zł, bo jest to zapytanie "niestandardowe" (!), ale najpierw "pracownik banku będzie badał czy wystawienie dokumentu o wysokości płaconych odsetek jest dla mBanku w ogóle możliwe.”
Jeśli mają Państwo taką możliwość – proszę zabrać swoje sprawy finansowe gdzie indziej.
ZaletyPani z mLinii miała dość przyjemny tembr głosu.
WadySame. Ale główną wadą jest całkowity brak zalet.
~rozczarowany / 2024-01-17 15:06
Ocena: 1.00 / 5
Pracownik mKiosku w Galerii Aura Olsztyn zachował się w sposób rasistowski odmawiając założenia konta osobie mającej wszystkie niezbędne dokumenty (mojej żonie). Jego zachowanie było karygodne, bezczelne i poniżające. W jego zachowaniu było mnóstwo sygnałów pogardy i nienawiści na tle rasistowskim. Pracownicy pobliskiego oddziału banku stwierdzili, że nie mogą interweniować w tej sprawie bo oddział mBank to co innego niż mKiosk i są to jakby dwie odrębne organizacje. Pracownicy oddziału mBank dodali, że nie jestem pierwszą osobą, która chce złożyć na tego młodego rasistę. Otóż okazuje się, że złożenie skargi na pracownika MKiosku lub rozmowa z jego przełożonym jest niezwykle trudna i pewnie większość ludzi rezygnuje z tego. Sprawia to, że taki pracownik mBank finanse czuje się bezkarny i robi co chce. Jego zachowanie doprowadziło do tego, że moja żona rozpłakała się ponieważ poczuła się poniżona i urażona jako cudzoziemiec. Żyjemy w cywilizowanym kraju i takie zachowanie pełne nienawiści na tle rasowym i pogardy jest niedopuszczalne. W pewnym momencie byłem już tak zdeterminowany, żeby ujawnić szerszemu gronu zachowanie niniejszego pracownika, że zacząłem go nagrywać. Oczywiście poinformowałem go o tym z chwilą włączenia nagrywania video. Rozpoczynam analizę prawną możliwości opublikowania tego nagrania w mediach społecznościowym aby pokazać wszystkim i przestrzec wszystkich przed arogancją pracowników mBank oraz obnażyć zachowania rasistowskie, które są karalne. Odradzam wszystkim mBank i oczywiście konto moja żona założy w innym banku.
Zaletywybierzcie inny bank bo ten nie ma zalet
Wadyrasistowskie i aroganckie zachowania pracowników
~Meghan / 2024-01-15 22:30
Ocena: 2.00 / 5
Nie jestem zadowolona z uslug banku mianowicie pobieranie pieniedzy za karte
mBank wyłudza pieniądze za połączenia telefoniczne
ZaletyBrak
WadyOszuści
~azaza / 2024-01-13 12:07
Ocena: 1.00 / 5
Brak środków na karcie sim, apka mbank zablokowana, nr konta w banku zarejestrowany na drugi nr telefonu ...w tym momencie jestem odcięty od własnych pieniędzy... o przelewie zapomnij.
Autoryzacja przy logowaniu do banku to czysta złość ze strony banku lista zaufanych urządzeń nie działa.
Jak odzyskam dostęp to w przyszłym tyg zabieram stamtąd pieniądze.
Zaletyżadnych
Wadycały ten bank
~Profesor / 2024-01-11 14:14
Ocena: 1.00 / 5
Mbank stawia się ponad polskim prawem, które łamie. 2 RAZY OKRADL MNIE NA PRZESTRZENI OSTATNICH 6 MIESIECY.
Co miesiąc blokujecie mi konto na które wpływa zasiłek społeczny, choć posiada dokumentację tego zasiłku i zmusza mjie do proszenia o przyznanie mi kwoty wolnej, którą gwarantuje mi ustawa, a nie dobra wola mbanku. Na przestrzeni 6 miesięcy dwa razy po zablokowaniu konta bezprawnie przelał pieniądze z zasiłku społecznego do komornika. Czyli po pierwsze nie dotrzymał kwoty wolnej jak również zajął zasiłek społeczny wolny od zajęć na mocy ustawy. Każe mi czekać na rozpatrzenie reklamacji 15 dni, pozostawiając mjiebez środków do życia. 5 razy przepraszano mnie za zablokowanie konta na piśmie I obiecywano że ta sytuacja ssie nie powtórzy. Powtarza się co miesiąc. I co miesiąc muszę czekać na swoje pieniądze.
WadyZlodzieje
~J.K / 2024-01-10 19:14
Ocena: 1.00 / 5
Zależało mi na szybkim założeniu konta online ,mbank oferuje to w 5 minut !!! Tsaa.. najpierw pajacujesz przed telefonem robiąc jakieś żenujące zdjęcia sobie i filmiki,po czym finalnie okazuje się,że musi do ciebie przyjechać kurier,żeby potwierdzić tożsamość ( co to wgle jest ?) Oczywiście nie dostałem wiadomości,że jest potrzebna taka weryfikacja,dopiero jak zadzwoniłem zapytać,dlaczego jest jeszcze nie aktywne,to się dowiedziałem, mało tego takie potwierdzenie trwa do 1 dnia roboczego, 2 dni już czekam,I jakoś żaden kurier nie miał czasu jeszcze się odezwać. Więc mam ich gdzieś,założę konto w pierwszym lepszym innym banki,bez tego całego cyrku,a jak ktoś chce założyć szybko konto online, to NAPEWNO NIE W MBANKU
ZaletyBrwk
WadyJak wyżej
~oszukany klient / 2024-01-10 16:37
Ocena: 1.00 / 5
Takiego banku nie powinno być na polskim rynku. Poprzez działania banku - lekceważące podejście do zachowania danych poufnych musialem dla własnego bezpieczeństwa zastrzec dowód osobisty. Bez mojej zgody bank wysłał do mnie kuriera w celu potwierdzenia danych osobowych. Oczywiscie odmówiłem. Przesyłka wisiała w placówce inpost bardzo długi czas. Nikt nie potrawił mi powiedziec co dzieje sie z dokumentami (ani inpost ani mbank).
Zaletybrak
Wadyjak wyzej
~KLIENT MBANK / 2024-01-10 13:34
Ocena: 1.33 / 5
Jestem klientem od kilku lat - moja świadomość i ocena była bardzo pozytywna - ponieważ nie miałem potrzeby bezpośredniego kontaktu, wszystko elektronicznie. Niestety sprawa w której złożyłem reklamacje w grudniu 5 i 6 grudnia pokazała prawdziwe oblicze banku - odpowiedź ? Tak jest ustawowy termin przecież 30 dni - więc 2 i 4 styczeń, ponieważ nie zgadzam się z odpowiedzią to jest kolejne 30 dni ustawowo. W rozmach na chat problemu nie widzą, chat bot nie będę komentował. Podejście do klienta jakby za karę prosił aby zostać ich klientem. Niestety z takim podejściem, nie życzę ani sukcesów ani klientów - a może jest ich tak wielu, że właśnie bankowi nie zależy. Wystarczy spojrzeć na wyniki finansowe - biedy nie ma.
ZaletyBankowość elektroniczna - jeżeli nie jest potrzebny inny kontakt z bankiem
WadyWiele, najgorsza to stosunek do klienta- nawet stałego od kilku lat.
~Małgorzata / 2024-01-10 12:50
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszemu wrogowi polecę ten bank!!!
I jeszcze życzą sobie, żeby więcej napisać, OK!!
NIGDY NIE DODZWONICIE SIĘ DO TEGO bANKU, nad lokatami dumają, czy aby Wam można założyć i oprocentowanie gorsze, niż w najgorzej stajni! Polecam idiotom!!!
ZaletyZalety???!!!
WadyWszystko, co rylko można i nawet nie ma komu napluć w twarz!
~Mado / 2024-01-08 09:19
Ocena: 1.33 / 5
Masakra nigdy więcej,słaba jakość usług wracam do poprzedniego banku ,myslałem że tam jest źle.
ZaletyNie znalazłem
WadySame wady
~J / 2024-01-08 02:08
Ocena: 1.00 / 5
Zadzwoniłam z pytaniami ogólnymi jak złożyć restrukturyzację i dlaczego nie ma możliwości zawieszenia płatności rat. Chciałam pomóc wyplenić wniosek mamie, która ma 78lat.. konsultant nawet nie wiedział jakie mają formy i możliwości restrukturyzacji, słyszałam tylko ,, nie wiem " i ,, musiałbym mieć wygląd do kartoteki tej osoby ". Mimo że nie prosiłam żeby złożył to za nią, bo wiem że ja tego zlecić nie mogę, nie uzyskałam żadnych podstawowych informacji. Poziom obsługi - dno mułu. Konsultant odnosi się chamskim i bezczelnym tonem, nie wyobrażam sobie żeby osobą starsza, dla której stresem jest już samo telefonowanie na infolinię, przechodziła przez taki cyrk. Konsultanci chyba z przypadkowej łapanki po szkoleniu na teamsach. Przeciętny konsument ma większe pojęcie o produktach bankowych niż oni sami. Jakość obsługi 0/10. Oburzeni że w ogóle muszą odbierać telefon, pracując na słuchawce.
ZaletyBrak
Wady- bezczelność konsultantów
- brak podstawowej wiedzy o usługach jakie sami świadczą
~marcin / 2024-01-07 23:00
Ocena: 1.67 / 5
nie można odzyskać dostępu bo strona się zacina, zmarnowane 3 próby na etapie wpisywanie nowego hasła (wszystko poprawie). strona działa jak kartofel
~Piotr / 2024-01-07 19:46
Ocena: 2.00 / 5
W tym tygodniu zamykam konto w mBank.Jestem z nim związany od kilkunastu lat.Po zabraniu reklam TV Republika mówię bye bye.
~Aga / 2024-01-07 17:21
Ocena: 1.00 / 5
Czy mBank podpisuje się pod seksafera w gazecie wyborczej?
Czy wycofa się z reklam w tej gazecie?
~Markus / 2024-01-06 22:42
Ocena: 1.00 / 5
Konto tam 20 lat,ale to szkopski bank i po ostatnich jego Decyzjach pora się Rozstać ! Skarbonka u konkurencji :) Nie będę utrzymywał Rudego Gnoja.
ZaletyByły
WadyNiemiecki - Zło w Genach.
~Padre / 2024-01-06 14:47
Ocena: 1.67 / 5
Bardzo zadufana w sobie obsługa na zasadzie nie rozumiesz to sam się doucz