Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1390 opinii

1.73 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.77
  • Obsługa klienta
    1.72

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Janusz / 2023-11-12 12:58
    Ocena: 5.00 / 5
    PKO SA przy ul. Bielskiej w Opolu 1-placówka spełnia w pełni swoją rolę banku. Obsługa - panie które tam pracują zawsze pomagają przy załatwianiu w sposób bardzo zadawalający są taktowne grzeczne barrrdzo uprzejme załatwiając sprawę problematyczną pomogą] , człowiek wychodzi z placówki załatwiony zadowolony i ma poczucie że warto było i z chęcią tu wróci. Polecam tę placówkę bo tam jest dobry klimat.
    ZaletyZałatwienie sprawy miło i pozytywnie
    WadyBrak
  • ~Piotr / 2023-11-10 09:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Drugi tydzień próbuję się skontaktować z bankiem odnośnie podniesienia raty kredytu bez żadnej informacji. Infolinia, miala, aplikacja - zero odzewu. Nie spodziewałem się takiej ignorancji ze strony banku..
    Zaletybrak
    Wadykontakt kontakt kontakt
  • ~Aga / 2023-11-07 13:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!!
    Obsługa fatalna .
    Brak zwrotu prowizji, pobieranie opłat z konta za nie wiadomo za co i brak zwrotu. Ciagle pisanie reklamacji i przeciąganie w czasie do maximum.
    Brak bankomatów i prowizje w innych.
    Najgorszy bank na rynku.
    Byłam klientem wiele lat ale to co się tam teraz wyrabia to masakra.
    Zamknęłam konto i nigdy więcej jakichkolwiek usług z tego banku.
    ZaletyBrak
    WadySame wady.
  • ~Gość / 2023-11-02 21:22
    Ocena: 4.67 / 5
    Nigdy z tym bankiem nie było problemu aplikacja i strona działają dobrze ale wiadomo jak jest awaria to święty nie pomoże
    ZaletyAplikacja i strona
    WadyNarazie brak
  • ~Anna / 2023-11-02 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta w banku to jakiś żart! Przełączają miedzy sobą i nikt nie umie odpowiedzieć na pytanie w sprawie kredytu! Oczekiwania na infolini po 30minut. Nie polecam
    ZaletyBRAK
    WadyNiekompetentni konsultanci
    Obslugi klienta BRAK
    Mało placówek obslugujacych kredyty hipoteczne
    Konsultant on-line nie odpowiada
    Telefon na infolinie = gadanie z botem
    Prosba o kontakt = oczekiwaniem na infolinii godzinami
    Jak juz jest połączenie to tak słabej jakości że nic nie słychać i pani się rozłącza i ze to ja mam dzwonić jeszcze raz!!!
    Może teraz po takiej opinii ktoś się w końcu ze mną skontaktuje KOMPETENTNY!!
  • ~Ania / 2023-11-02 14:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to oszuści.Na infolinia nie da się nic załatwić pracują tam osoby nie posiadające żadnej wiedzy które celowo wprowadzają klienta w błąd
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo do wymienienia
  • ~Dariusz / 2023-10-30 15:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank ,,Polski,, a rasistowski lub ksenofobiczny dlaczego już wyjasniam .Partnerka obywatelka kraju uni europejskiej posiadajaca od 4 lat zameldowanie w PL ubezpieczenie społeczne nr PESEL itd niemoże założyc konta ponieważ potrzebuje zaswiadczenie o legalizacji pobytu ,na pytanie kto takie zaswiadczenie wydaje odpowiedz w banku i na infolini ,,niewiem tylko mówie jakie mamy przepisy i wkoło ta sama regułka .W ambasadzie ani w urzędzie gminy nikt o takim zaswiadczenu niesłyszał .Pan kierownik oddzialu banku w Myszyncu poprostu gbur
  • ~Jacek / 2023-10-28 12:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to totalna porażka. Uszkodzone wpłatomaty pożerają pieniądze a reklamacja trwa w nieskończoność. Przez telefon informacja że została przyjęta i czas reklamacji do 15 dni. Po paru dniach ponowny telefon i informacja że reklamacji nie złożono a czas do 30 dni. Wpłatomatu nikt nie naprawia (raz działa poprawnie raz nie taka ruletka) strach wpłacać a w oddziale kolejka trwająca godzinę i oczywiście opłata 8 PLN za wpłatę. Kierownik banku oczywiście zbyt ważny żeby wyjść na rozmowę. Moje wrażenie jest takie że bank robi to celowo żeby zmusić mniej zamożnych klientów do wzięcia szybkiego i wysoko oprocentowanego kredytu (propozycja padła natychmiast). Jak najdalej od tego czegoś. Szukam już innego.
    Zaletybrak jakichkolwiek.
    WadyObsługa fatalna. Podejście do klienta fatalne. Opieszałość (chyba celowa). Wpłatomaty beznadziejne.
  • ~Agata / 2023-10-28 08:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej denny bank w Polsce. Korzystam z różnych banków, ponieważ częste są promocje dla nowych klientów. Pokusiłam się na promocję lokaty z żubrem. Aby założyć lokatę musiałam także założyć konto osobiste. Po zakończeniu lokaty kwota wraz z odsetkami została przelana na konto osobiste. Odzyskanie moich własnych pieniędzy było trudne, czasochłonne i wymagało dwóch wizyt w oddziale w innym mieście. Po otwarciu konta okazało się, że nie mogę wykonać przelewu. Cały dzień zajęła mi próba dodzwonienia się na infolinię. Udało się dopiero o ok 23.00. Z informacji wynikło, że aby umożliwić przelew muszę się pofatygować do oddziału, oczywiście w innym mieście. Po wizycie w oddziale uruchomiono mi możliwość dokonania przelewu za pomocą kodu SMS. KODY SMS są oczywiście PŁATNE. Wypłata w oddziale płatna, wpłata na konto płatna. Udało się. Koniec z bankiem. Mój syn miał gorzej, ponieważ postanowił skorzystać z aplikacji za pomocą, której można dokonać bezpłatnie przelewu. Aplikacja działa albo nie działa. Udało się i dostał się do konta. Okazało się, że musi zmienić limity. Po zmianie limitu pojawił się komunikat, że w celu uwierzytelnienia oddzwoni konsultant. Konsultant nie oddzwonił, czyli operacja anulowana. Po kilkugodzinnych próbach dodzwonienia na infolinię udało się. Pani powiedziała, żeby zmienił limity a ona za kilka minut oddzwoni. Udało się oddzwoniła. Teraz próba przelewu. Po próbie dokonania przelewu, znowu pojawił się komunikat, że zadzwoni konsultant, który oczywiście nie zadzwonił. Anulowanie przelewu. I znowu po kilkugodzinnych próbach nie udało się dodzwonić na infolinię. Następny dzień kolejna wizyta oddziale. Tym razem w oddziale syn zrobił przelew. Udało się. Ja i syn pozamykaliśmy wszystkie produkty w tym banku i cofnęli wszystkie zgody marketingowe. NIGDY WIĘCEJ. KONTO Z ŻUBREM proponuję zamienić na KONTO Z WOŁEM.
  • ~Zaik / 2023-10-27 08:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Bankomat banku Pekao SA we Wloclawku przy ul Żurawiej ciągle jest nieczynny ,prawdopodobnie brakuje pieniedzy zbyt rzadko jest ładowany .Skoro bank nie moze swoim klientom zapewnic wyplate z wlasnych bankomatow niech umożliwi darmowe korzystanie z bankomatow innych bankow.
    Zaletybrak zalet
    Wadywszystkie
  • ~Agnieszka / 2023-10-26 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 17.10.23 wpłatomat który znajduje się w siedzibie banku wciągnął 1830 zł wypluwając karteczkę upsss coś poszło nie tak . Natychmiast z pracownikiem banku złożyliśmy reklamację . Pani za biurkiem stwierdziła , że nie mam się martwić bo dziś odzyskam jeszcze pieniądze , gdyż ona już zgłosiła awarię i czeka na serwis interwencyjny . Była to godzina 15:02.
    Wpłatomat miał już info że jest nieczynny , bankomat w tym dniu nie funkcjonował wcale . O godz 17 podjechałam do banku i ku mojemu zdziwieniu i bankomat i wpłatomat działał sprawnie , a więc już było po interwencji serwisu.
    Zadzwoniłam więc na infolinię i usłyszałam , że bank ma 30 dni na rozpatrzenie mojej reklamacji . Na drugi dzień po sprawdzeniu. Czy pieniądze zwrócono na moje konto zadzwoniłam ponownie na infolinię . Kolejna informacja , że mają 45 dni ????‍♀️ .
    Więc tłumaczę kobiecie , że jaka to reklamacja … chce półtłusty moje pieniądze , które wciągnął ich uszkodzony wpłatomat . To nie było 18,30 czy 183 zł tylko 1830 zł . No ale pani tylko może w moim
    Imieniu złożyć ponaglenie . Wczoraj to jest 25.10 zadzwoniłam ponownie , gdyż pieniędzy nadal mi nie zwrócono i słyszę , że mają 15 dni .
    I komu tu wierzyć
    Nie polecam tego banku . Mam tam konto firmowe , ale już nie długo .
    Będę odradzała ten bank każdemu , kto zapyta mnie o
    Opinie
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Slepy / 2023-10-25 20:42
    Ocena: 1.33 / 5
    Po spłacie kredytu czas oczekiwania na rozliczenie prowizji 30 dni po 30 dniach możliwość tylko złożenia reklamacji 30 dni na rozpatrzenie reklamacji i dopiero po 60 dniach odpowiedź ze do 30 dni zostanie zrobiony zwrot prowizji. Czyli czas oczekiwania na zwrot prowizji 90 dni. Śmiech na sali. Najgorszy Bank jaki znam. W innym banku dostałem zwrot prowizji na drugi dzień po spłaceniu kredytu nawet w sobotę dostałem zwrot. Nie polecam tego Banku
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko. Aplikacją, infolinia, załatwienie jakiekolwiek sprawy wszystko na minus.
  • ~Zawiedziona już niebawem była klientka / 2023-10-25 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Na pieniądze że sprzedaży mieszkania czekam od tygodni, brak spójności w udzielanych informacjach przez pracowników, infolinia to jakiś żart. Najgorszy bank!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyTen bank i załatwienie czegokolwiek to droga przez męki, odradzam i nie polecam
  • ~darek / 2023-10-23 20:03
    Ocena: 2.33 / 5
    Ten bank to porażka...kredyt droższy niż w parabanku
  • ~marcin / 2023-10-23 16:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia . Elixir do godziny,własnie mija 90 minut,i nic.
    Zaletyzadnych
    Wadykolejki zawsze
  • ~Konrad / 2023-10-20 17:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Po kolei obsługa zarówno infolinia jak i w placówce ZERO. W banku kolejki jak za komuny a i tak informacja którą dostałem była częściowa nie licząc tej niezgodnej z prawdą. Infolinia synonim dna od 36minut słucham jakiejś .... melodii i w dalszym ciągu czekam. Oferta: prowadzenie rachunku płacisz przewalutowanie płacisz przesłanie własnych pieniędzy na własne konto w innym banku płacisz kursy skandaliczne złodziejstwo w czystej postaci. Prostota obsługi mam też konto w mbanku, revolt, alior tutaj czekam tylko by zamknąć. Mam nadzieje że napisałem jasno bez błędów i nie agresywnym językiem. Pozdrawiam
    Zaletybrak
    Wadyza dużo by wymienić
  • ~Krzysztof / 2023-10-19 23:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowała mi się aplikacja peopay,zadzwoniłem na infolinię żeby rozwiązać problem, przeszedłem cała weryfikację i pani z którą rozmawiałem powiedziała mi że, żeby kontynuować procedurę to do mnie oddzwoni w przeciągu kilku min.Po czym nikt nie zadzwonił, więc zadzwoniłem ponownie, czekałem prawie 30min i dowiedziałem się że byłem nieosiągalny co jest kompletnym nonsensem bo czekałem cały czas pod telefonem, miałem też zasięg cały czas...Sympatyczna pani znów obiecała mi że oddzwoni, dopytałem tylko co będzie jak znowu się nie połączy to oznajmiła mi że będę musiał iść do oddziału i co się stało...oczywiście nikt nie oddzwonił.

    Ta infolinia to jeden wielki nieśmieszny żart, dodam tylko ze posiadam angielski nr tel i wnioskuję że to jest jakiś problem dla banku, ale zmuszanie człowieka żeby odwiedził oddział mimo iż przeszedł cała procedurę weryfikacyjna bo nie ma innej opcji żeby odblokować konto jest moim zdaniem tragiczne i nie chodzi mi nawet o kompetencje pracujących tam ludzi przy obsłudze klienta tylko procedury które są jakby z minionej epoki i ciężko jest cokolwiek załatwić.
    Ciekawe co by było gdybym był w innym kraju i gdybym miał jakiś problemu, bo na 100% ten bank by mi nie pomógł w niczym!
    ZaletyŻe w ogóle mają jakąś infolinię
    WadyProcedury które kompletnie nie działają, lub bank ma ustawione jakieś blokady żeby nie oddzwaniać na zagraniczne numery, bo z tego co widziałem to nie jestem pierwszy z takim problemem
  • ~Dominika / 2023-10-19 12:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank porażka. Nie mam wypłaty przeszło miesiąc. I nie zmierzają wypłacić. Niespójne informacje. W oddziale banku pracownicy niekompetentni.
    ZaletyJak dotąd brak.
    WadyBrak spójności.
    Nie dbają o klienta.
  • ~Maks / 2023-10-18 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Wszystko co miał kiedyś ten Bank gdzieś znikło.
    Zmiana udziałów właścicielskich i w jej konsekwencji potrzeba zmian wszystkiego, odcisnęły piętno na działalności tego banku.
    Szczególnym wypadkiem jest nowa platforma transakcyjna e-trader Pekao,
    Potrafi kilka razy z rzędu wyłączyć się ni stąd ni zowąd,
    Pomaga czasem zalogowanie się do konta Pekao24 i ponowna próba uruchomienia platformy transakcyjnej.
    Z większością spraw, które chcemy załatwić w tym banku, musimy zgłosić się do placówki banku.
    Można by tak wyliczać ale po co?
    ZaletyNie znajduję
    WadyJak we wpisie
  • ~Squirrel / 2023-10-17 22:45
    Ocena: 1.33 / 5
    Chaos, brak organizacji przyjęć klijentow banku PKO SA w Walbrzychu . Jedna urzędniczka na dużej sali , na której jest 6-8 stanowisk( wszystkie pozostałe nieczynne).Pani urzędniczka zdenerwowana tłumaczy ,ze jest dzisiaj sama i nie może czuwać nad wszystkim. Brak ochrony!!! Kasjerzy uprzejmi , ale nieprecyzyjni w udzielaniu informacji na jakiej zasadzie można być obsłużonym!!!Klijenci bez poszanowania pozostałych oczekujących przepychają się do kas.Nikt nad tym nie ma kontroli.Najgorzej zarządzany bank , z którego usług korzystałam. Odradzam. Stara czasu i pieniędzy.Przedmiotowy stosunek do klijenta ,który powierza bankowi swoje pieniądze !!!
    ZaletyBrak
    WadyDezorganizacja,brak ochrony,brak kompetencji
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1883
PEKAO SA
Ocena: 1.73, ilość opinii: 1390
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1150
Millennium
Ocena: 1.70, ilość opinii: 868
PKO Bank Polski
Ocena: 2.68, ilość opinii: 750
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 742
VECTRA
Ocena: 1.62, ilość opinii: 4166
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4008
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3710
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3438
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3168
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2720