Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 201 opinii

1.56 / 5

  • Prostota obsługi
    1.52
  • Oferta
    1.67
  • Obsługa klienta
    1.54

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bodzio / 2018-10-19 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    pojedynczy członek wspólnoty mieszkaniowej - podający się jako zarząd -(pracownik uwierzył na słowo), mającej konto w waszym banku, skutecznie zablokował konto całej wspólnocie? - co stanowi wg prawa - naruszenie dóbr osobistych całej wspólnoty(taką praktykę zastosował szeregowy pracownik -"okienkowy" Waszego banku w stosunku do wspólnoty mieszkaniowej w Warszawie)
    Wady"krzykiem" można zablokować konto wspólnocie mieszkaniowej
  • ~Apoonia / 2018-10-16 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Do czasu, kiedy nic nie potrzebowałam z owego banku, a kredyt spłacał się co miesiąc nie miałam zastrzeżeń.
    W momencie, kiedy zaczęłam likwidować kredyt, potrzebne były zaświadczenia i pomoc Pań tam pracujących zaczął się koszmar.
    Pracownicy wprowadzają bardzo często w błąd, udzielając mylących i nierzetelnych informacji. NIKT nie odbiera telefonu. Pomimo obietnic NIKT też nie oddzwania w istotnych i pilnych sprawach. Ponadto Pani zajmująca się kredytem nie ma wiedzy oraz chęci do pracy.
    Na wszystko DŁUGO SIĘ CZEKA.
    ZaletyBRAAAAK!!!!!
    WadyObsługa
    terminowość
    szybkość wykonywania usług - jej BRAK
    nierzetelność informacji
    wprowadzanie klientów w błąd
    brak mobilności - z każdą sprawą trzeba osobiście pojawić się w banku...swoje odstać, a często i tak nic się nie załatwi
  • ~Nick / 2018-10-15 13:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Czekanie w kolejce, kiedykolwiek się nie przyjdzie!!!! Czy takiego dużego banku nie stać na zatrudnienie większej liczby pracowników.?
  • ~Tomasz / 2018-10-09 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu dzisiejszym na infolinii PKO S.A. zadałem pytanie czy na podstawie numeru referencyjnego banku na potwierdzeniu przelewu jakie otrzymałem mogę sprawdzić czy potwierdzenie jest prawdziwe i czy taki przelew został rzeczywiście wykonany. ODPOWIEDŹ BRZMI: Telefonicznie nie mogę, mogę podjechać do placówki ale tam także najprawdopodobniej mi tego nie powiedzą. Czyli można wydać jeszcze pieniądze na bilety czy paliwo i stracić czas. W takim razie potwierdzenia przelewu z tego banku są BEZUŻYTECZNE w prowadzeniu działalności. Jeśli nie można sprawdzić czy potwierdzenie jest prawdziwe ktoś mógłby nas takim potwierdzeniem OSZUKAĆ.
    Pytanie numer dwa, jak długo w tym banku "idzie" przelew międzybankowy:
    Odpowiedź "jak w każdym banku w Polsce od jednego do trzech dni roboczych".
    Czy to jakaś kpina? Czy pieniądze są wożone gotówką na rowerach i wpłacane na konto? Praktycznie wysyłając zwykły przelew międzybankowy z innych banków pieniądze pojawiają mi się najpóźniej po trzech księgowaniach. Jeśli 3 dni robocze to NORMA i obowiązuje według PKO S.A we "wszystkich" polskich bankach, to ludzie chyba zaczną przelewy Pocztą Polską wysyłać, bo takie zamrażanie cudzych pieniędzy na TRZY DNI jest SKANDALICZNE. Czytając opinię w internecie okazuje się, że to nie jest odosobniony przypadek tylko działanie częste banku. ODRADZAM TEN BANK, sam zamknąłem konto firmowe bo tak nie da się prowadzić działalności.
    ZaletyBrak
    WadyNajwolniejsze przelewy w stosunku do wszystkich banków w jakich miałem lub mam obecnie konto. Infolinia rozłączyła się, gdy nie znała odpowiedzi na pytania. Odpowiedzi typu: może Pan podjechać do placówki ale tam też raczej nie odpowiedzą - czyli wydaj Pan sobie np. 50 zł na paliwo i strać czas bez sensu. Brawo za podejście i fachowość. Koszty prowadzenia rachunku firmowego itd. itd. itd. Przelewy wg. nagranej informacji z infolinii idą od 1-3 dni roboczych.( chyba na nogach idą)
  • ~Paweł / 2018-10-04 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia, fatalna obsługa oraz duże prowizje, nie polecam
    Zaletybrak
    Wadyobsługa
  • ~G. / 2018-09-21 08:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna obsługa 4 miesiące czekania na odpowiedź dodatkowo negatywne odpowiedzi pomimo iż to bank wyszedł z propozycją. Wiele wiele innych obstrukcyjnych zachowań tragedia
    ZaletyBrak
    WadyCałe Pekao to jest wada
  • ~klientka od 20 lat / 2018-09-18 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu tego banku . Za wypłatę własnych pieniędzy z innego bankomatu niz ich pobrali straszną prowizję .Wypłaciłam 6 tyś złotych a prowizję pobrali w kwocie 283,50 zł. Bardzo proszę się zastanowić , czy warto ?
    Zaletybrak
    Wadyjak sie dobrze przyjrzymy , to ten bank to same wady
  • ~Bettii / 2018-09-16 19:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddział w Chełmnie przy ul.Kopernika najgorsza obsługa kasowa pomimo iz jest informacja ze podmioty gospodarcze sa obsługiwane poza kolejnością jeszcze nigdy żaden kasjer tego nie zastosował A wręcz ma się wrażenie ze kasjerzy boją się nas obsługiwać udając ze nas nie widzą.Bardzo miła i szybka obsługa na oddziale przy ul.I Armii WP w Chełmnie A szczególnie Pani Ewa.
  • ~Mateusz / 2018-09-14 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank na świecie. Ciągłe prace techniczne powodujące przerwy w działaniu aplikacji / strony. Karta wielowalutowa nadaje się tylko i wyłącznie do wyrzucenia do smieci ;) Byliśmy na wakacjach i oczywiście nasza cudowna karta nigdzie nie działała - ludzie traktowali nas tak jakbyśmy chcieli coś ukraść lub używali cudzej karty. Infolinia nie nadaje się do niczego - podaj pin, podaj to ,podaj tamto - będąc za granicą koszta połączenia rosną do ogromnych kwot. Z całego serca odradzam wszystkim ten bank. Właśnie stoję w kolejce aby usunąć konto - jest to moja pierwsza rzecz , którà zrobiłem po powrocie do domu.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Jolanta / 2018-09-04 19:49
    Ocena: 2.33 / 5
    bardzo drogi bank, a prawie same wady, głęboki socjalizm
    Zalety strona internetowa i na tym koniec
    Wadyfochy, język czasem jak z bazaru, brak form grzecznościowych
  • ~Demkrel / 2018-09-03 18:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank długo ksieguje przelewy np zlecenie przelewu z innego banku w piątek na koncie pojawia się we wtorek po południu. Jakość obsługi fatalna.
    ZaletyBrak
    WadyCała masa
  • ~Hailoliq / 2018-09-03 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Przyszłam żeby usunąć konto. Dostałam od "miłej Pani " pytanie:"Po co w ogóle było zakładać konto? Chyba to jest normalne? Mogę założyć konko w każdym banku. Nawet jeżeli bym chciała jeszcze raz założyć konto w tym banku, to że względu na okropna obsługę tego bym nie zrobiła.
    ZaletyŻadnych
    WadyObsługa klienta jest okropna. Nie miłe pracownicy. Nie uprzejme, chamskie. Traktują klienta jako worek z pieniędzmi. Brak szacunku.
  • ~katarzyna31 / 2018-08-22 10:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja również miałam problem z płatnością - transakcja odrzucona trzy razy, z konta kwota pobrana 2...
    Zachęcam do weryfikacji rachunku po takich sytuacjach. Infolinia - tragedia, nie można się dodzwonić przez prawie 3h... nawet w godzinach wieczornych?!
    Plusem była obsługa Pani w banku. Bardzo miła, dokładna, szybko załatwiłyśmy sprawę.
  • ~Klienttttt / 2018-08-08 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy istniejący bank. Gdy tylko będzie taka możliwość przeniesiemy kredyt hipoteczny do innego. Na szczęście konto oszczędnościowe mamy gdzie indziej. Karty nie działają, obsługa jak z targu, infolinia nie funkcjonuje, nikt nic nie wie, dziwne prowizje, mało bankomatów itd. Oddział w Wałbrzychu dzielnica Piaskowa Góra obsługa rodem z targowiska, bezczelność np. "Chyba się dziś pani nie wyspała przez tego noworodka?" Klient od pół roku, odradzam, są inne banki.
    Zaletyżart?
    Wadydeficyt liter w alfabecie;)
  • ~Valdi777 / 2018-08-04 15:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardzo drogi i mało mobilny bank dla kont firmowych. Opłaty za byle usługę to jawna lichwa.
    Brak dostępu do zadysponowania własnymi pieniędzmi od 20:do 8:00 oraz w weekendy.
    Zero dostępu do swojej kasy przez internet. Mała ilość placówek a godziny otwarcia tylko dla emerytów.
    Dobrze że z końcem roku zostawię ten bank żubrom.
    ZaletyBrak
    WadyTen bank to jedna totalna wada jeżeli chodzi o konta firmowe.
  • ~Paweł / 2018-08-03 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    EWAKUACJA , TO JEDYNE wyjście żeby pozbyć się problemu jakim jest posiadanie konta w tym banku.
    1. ciągła konserwacja systemu mobilnej bankowowsci internetowej, do tego stopnia, że niemal za każdym razem przy włączaniu aplikacji jest wyświetlana informacja o pracach konserwacyjnych w wyskakującym okienku? czy mam zatrudnić asystenta, żeby robił harmonogramy i obliczał czas w którym mogę normalnie korzystać z konta?
    2. wypłaty z bankomatu dziennie do 2 tys zł.Na infolinii i w systemie bankowości nie można zwiększyć limitu ,jest to ograniczanie dostępu do włąsnej gotówki, gdy wybieram 5 tys zł. to koczuję przed bankomatem o 23.50, wybieram 2t,następni czekam 15 min do godz 0.05 aż ponownie bdę mógł wypłącić kolejne 2t., następnie koczuję za 24h przed tym samym bankomatem żebym mógł wybrać pozostałą kwotę. Brak możliwości wykupu pakietu bezpłątnych bankomatów
    3. wypłaty z obcych bankomatów 2% wartości wypłaty , ponieważ swoich bankomató mają mało to co miesiąc płaciłem 200-300zł prowizji za wypłąty gotówki.
    4. Niejasne komunikaty w mobilnej aplikacji w historii rachunku np. tytułem "prowizja automatyczna" kwoty nie wiadomo skąd i za co.
    5. A teraz najlepsze, nie korzystam z konta od kilku miesięcy, nie zdążyłem zlikwidować a już a 34zł debetu za prowadzenie rachunku mam telefony z placóki - kilka w miesiącu i list za zwrotnym potwierdzeniem R , wezwanie do zapłaty. Mam konta w 5 bankach jeszcze, Paribas, WBK, ING, Inteligo, Mbank i żaden mnie tak nie potraktował, co najwyżej sms lub email otrzymałem z komunikatem ale zęby od razu wydzwaniać, nagrywać rozmowy, pisma z windykacji dostawać, a PIES WAS..
    Zaletybrak
  • ~KATASTROFA / 2018-08-03 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    bank, złe słowo opłaty opłaty opłaty. Podpisane umowy, tylko dla tego tam tak zwanego banu, żeby mogli pobierać prowizje, od początku roku, brak odpowiedzialności, osób do obsługi.
    UWAGA, UWAGA ODRADZAM, A JESTEM W TYM .........OD 2003
    ZaletyOD POCZĄTKU MARCA BRAK
    WadyKOSZTA, KOSZTA , BRAK OBSŁUGI
  • ~Sjisns / 2018-07-31 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka tragedia i zlodziejstwo! Wyplacalem 200 zl z bankomatu w ich placowce (mam konto w pekao) bankomat nie wydal pieniedzy. Po zlozeniu reklamacji i oczekiwaniu miesiaca dowiedzialem sie, ze reklamacje odrzucono. No ale jak? Mysle. Zdenerwowany zlozylem 2 odwolania, musialem umawiac sie z pania prezes banku i to dopiero pomoglo. A gdzie pieniadze za moj zmarnowany czas? Nerwy? Pieniadze zostaly mi oddane po 2 miesiacach! Gdybym sie nie odwolal pieniedzy bym nie zobaczyl nigdy. Pewnie część klientów udaje im ske oszukać , odradzam kazdemu ten 'bank'.
    ZaletyBrak
    WadyTen bank to jest jedna wielka wada
  • ~kasia / 2018-07-27 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś mój BANK pekao pobrał z mojego konta sobie prowizję w kwocie 283,50 za wypłat 6 tysięcy złotych z innego bankomatu niż pekao . Zrobiona to zgodnie z regulaminem ,ale i tak uwazam ,że to oszustwo i kradzież moich pieniędzy .NIKOMU TEGO BANKU NIE POLECA . To nie pierwsze takie zdazenie z tym bankiem, omijaj go z daleka .
    ZaletyBRAK
    WadyCAŁE MNÓSTWO
  • ~Krzych / 2018-07-25 16:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Konto drogie, płatne wypłaty z bankomatów. Skandaliczne zachowanie pracowników z banku! Na informację o tym że chcę zamknąć konto, bez radnych prawnych ruchów z mojej strony, wycofali mi debet, pobrali sobie z mojego konta pieniądze z programu 500+ aby wyrównać debet. To jest po prosu niewiarygodne!!!! Z takim chamstwem i bezczelnością jeszcze się nie spotkałem!!!
    Nie polecam!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyPłatne konto, płatne wypłaty z bankomatów, traktowanie Klienta jak "dojną krowę"
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 2.05, ilość opinii: 512
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.63, ilość opinii: 209
PEKAO SA
Ocena: 1.56, ilość opinii: 201
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 2.03, ilość opinii: 67
ING Bank Śląski
Ocena: 2.83, ilość opinii: 47
Millennium
Ocena: 2.32, ilość opinii: 21
Flixbus
Ocena: 2.22, ilość opinii: 562
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 294
ITAKA
Ocena: 2.78, ilość opinii: 246
Netflix
Ocena: 2.86, ilość opinii: 134
nju mobile
Ocena: 3.15, ilość opinii: 124
Virgin Mobile
Ocena: 2.57, ilość opinii: 86