Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 266 opinii

1.65 / 5

  • Prostota obsługi
    1.61
  • Oferta
    1.75
  • Obsługa klienta
    1.62

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bernik / 2019-09-12 23:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Przelew zagraniczny na konto tzw. Przekorzystne w tym banku kosztował mnie prawie 12% kwoty, którą została na to konto przesłana! Ja byłam świadoma, że ten przelew będzie mnie kosztował, ale wysokość tych opłat miała być 11 razy mniejsza, od tej którą została faktycznie zabrana. Według osób pracujących w banku wszystko zostało zrobione dobrze...
    Oferta banku brzmiała pięknie. To co się wydarzyło nie mieści się w mojej głowie. Nikt nigdy nie okazał takiego braku szacunku dla moich pieniędzy jak bank peako sa.
  • ~Julia / 2019-09-12 14:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Infolinia to tragedia. Zero pomocy, zero wyjaśniania.
    ZaletyOferta/karta
    WadyObsługa klienta, pomoc w rozwiązaniu problemów.
  • ~Marek / 2019-09-10 22:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki znam. Zdecydowanie nie polecam!!!
    Zaletybrak
    Wadywszystkie
  • ~Karolina / 2019-09-10 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Gdyby nie kredyt hipoteczny ktory mnie zwiazal z bankiem na dlugie lata, zamknelabym konto i omijala ten bank szerokim lukiem. Prawcownicy w placowkach niekompetentni, dostepy do bankowosci elektronicznej i ich odzyskanie to meka i proces nie do przejscia bez poczty. Zaluje ze skorzystalam z uslug tego banku.
    ZaletyBrak
  • ~Oszukana / 2019-09-09 18:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank w okresie wypowiedzenia rachunku przyjął na niego należne mi środki.
    Nie poinformowali mnie, że pieniądze przyszły i w 2 dni po zamknięciu rachunku przeksiegowali moje pieniądze na swoje oddziałowe konto.
    Dzisiaj musialam prawie 2 godziny czekać w oddziale, aby oddali mi moje pieniądze.
    To się nazywa chyba usiłowanie kradzieży...
    ZaletyMile panie w obsłudze
    WadyBrak zaufania do banku. Biurokracja. Brak odpowiedzialności za błędy. Mnóstwo wydruków na potrzeby wewnętrzne banku. Zero dbałości o środowisko.
  • ~Klientka / 2019-09-09 17:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Biurokracja i tony druków.
    Kasjerka przepisuje na potwierdzenie wypłaty ręcznie wszystko to, co poprzednia pani wydrukowala do kasy, jako polecenie wypłaty.
    Panie miłe, ale ptocesy komplenie nie przemyślane.
    Gratulacje dla zarządzających za brak organizacji.
    ZaletyBrak
    WadyBrak organizacji pracy. Procesy nie zautomatyzowane w 21 wieku.
  • ~Paulina / 2019-09-04 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank tragedia przelew idą 2 dni ....
    Kredyt hipoteczny bank załatwia nam 2 miesiąc bo 0ani ma czas na wszystko .
    W oddziale mają w nosie klientów
    Nie polecam banku
    ZaletyŻadnych
    WadyBank nie dostosowany do potrzeb klientów
  • ~Niezadowolony klient / 2019-09-04 19:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Przy udzielaniu kredytu hipotecznego bank wymagał zrobienia wyceny nieruchomości. Po przeprowadzonej wycenie przez okazało się, że cena nieruchomości jest większa niż cena, za którą nieruchomość została zakupiona. Po wysłanej wycenie do banku analityk bankowy stwierdził jednak, że cena nieruchomości jest niższa od ceny zakupu, co skutkowało podwyższeniem wkładu własnego o 2%, czyli o parę tysięcy. Po co więc robić wymaganą wycenę nieruchomości skoro inny pracownik banku i tak wycenia ją po swojemu? Inna sprawa - godzina 18, na drugi dzień podpisuje akt notarialny, notariusz w cenie aktu załatwia wszystkie sprawy związane z hipoteką umowną. Problem w tym, że we wniosku o udzielenie kredytu zaznaczyłem, że hipoteka umowna zostanie ustanowiona na wniosek a nie w formie aktu. Dzwonie na infolinię ponieważ bank już zamknięty, pan po drugiej stronie na moje pytanie czy można zmienić formę ustanowienia hipoteki na podstawie umowy kredytowej w akcie notarialnym zamiast zanosić samemu wnioski i biegać po bankach po jakieś oświadczenia, mówi mi żebym zadzwonił do swojego doradcy kredytowego, u którego podpisywana była umowa. Informuję, że banki są zamknięte i po to dzwonię na infolinię żeby się dowiedzieć bo jutro z rana podpisuję akt notarialny, który musi być przygotowany w odpowiedniej formię. Pan mówi żebym poczekał to się dowie. Po 10 minutach ciszy oznajmia mi, że na poziomie infolinii nie są w stanie tego określić. Drugie moje pytanie - po co taka infolinia? Sama Pani od doradztwa kredytowego co innego mówi a co innego wychodzi w praniu. Po telefonach z pytaniami odnośnie kredytu oznajmia, że musi się dowiedzieć i oddzwoni po czym tego nie robi. NIE POLECAM
    ZaletyBrak
    Wady- nie kompetentna obsługa;
    - znaczne różnice w warunkach udzielenia kredytu między symulacją a ostateczną decyzją;
  • ~Justyna / 2019-09-04 14:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Mając kredyt hipoteczny zero kontaktu z bankiem. Dałam polecenie wykonania transzy kredytowej do dewelopera, nie zrobili tego. Chcąc wyjaśnić dzwonie od kilku dni , nikt nie odbiera. Pisze do swojej opiekunki i innych osob nikt nie odpisuje. Ide osobiście do banku dział kredytowy zamknięty, nie pracuje w godzinach jak bank W kasach nie wiedza w jakich godzinach pracują, ani nie mogą udzielić żadnych informacji, bo dostępu nie mają. Najgorszy bank jakikolwiek istnieje. Co mam okupowac bank brac urlop i czekac kiedy będzie dział kredytowy otwarty, że by wyjaśnić dlaczego nie wykonali swojego obowiązku jak należy.
    ZaletyZadnych
    WadyMasa
  • ~Zunka / 2019-09-04 11:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Beznadziejna obsługa klienta w banku na Pijarskiej 1. Dzwoni się godzinami. Numery telefonów podane przez infolinię nie odpowiadają. Pracownica działu kredytów hipotecznych totalnie mnie zignorowała i wprowadziła w błąd twierdząc że moja polisa ubezpieczeniowa w banku zaginęła. Na kolejne maile( wysłane w dniu kiedy pracowała, po rozmowie telefonicznej) nie odpowiedziala, poszła na urlop.
    Jestem sfrustrowana i przenoszę swoje konto do innego banku.
    Zaletybrak
    Wadybeznadziejna obsługa klientów
  • ~K33 / 2019-09-03 19:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki w życiu spotkałam! Oszukali mnie na 15 000 zł!
    Podpisywałam umowę na kredyt mieszkaniowy z dopłatą dla singla na swoim.
    Zrobili symulację, dogadaliśmy się i wszystko było ustalone. Podpisanie umowy wyznaczyli na dzień w którym mają być pieniądze u osoby sprzedającej mieszkanie (celowa akcja, aby nie można było się cofnąć - obowiązywałaby mnie wówczas kara, którą byłabym obciążona w stosunku do sprzedającego)

    Przychodzi dzień podpisania umowy, a ja dostaję do rąk do podpisania umowę z wyższym oprocentowaniem i ratami!!! Na moje nieszczęście nie zabrałam ze sobą zrobionej przez nich symulacji i to był dla nich argument, który pani robiąca symulację skwitowała: ja??? no przecież to niemożliwe.
    Więc przestrzegam Wszystkich PRZED PODPISANIEM UMOWY ZABIERAJCIE ZE SOBĄ WSTĘPNĄ SYMULACJĘ RAT!!!
    ZaletyBRAK
    WadyZMIANY JAKIE SĄ WPROWADZANE NA STR INTERNETOWEJ TO DRAMAT!!!
  • ~Agnieszka / 2019-09-03 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem katastrofa!!!!!
    Czekania godzinę na infolinii i nic nie załatwisz!
    ZaletyZero
    WadyWszystko
  • ~Piotr / 2019-09-02 17:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zaskoczony że z taką obsługą jeszcze ktoś chce tam lokowac swoją firmę
    ZaletyDno
    WadySame
  • ~Eryk / 2019-09-02 17:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa banku żenująca, zero kompetencji wiedzy, głośnie pogaduszki przy klientach, Nie polecam nikomu tego banku
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko
  • ~Piotr / 2019-09-02 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam z korzystania z tego banku zmieniają zasady licząc na to że klienci się nie zorientuja zachowują się jak firma prezentująca jakieś rzeczy dla emerytów chcąca ich wykonać
    ZaletyKoszmar
    WadyKoszmar
  • ~Tomasz / 2019-08-30 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem tego banku od przeszło 12 lat. To co się dzieje w ostatnim czasie to jest jakaś tragedia odkąd bank został „zrepolonizowany” a prezesem jest Pan Krupiński to bank schodzi na psy. Szczególności przelew wiecznie bank przetrzymuje i trafiają z opóźnieniem na konto. Innym dużym problemem są wieczne awarie albo coś nie działa.
    ZaletyBrak
    WadyCały bank
  • ~Katarzyna / 2019-08-29 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank przy ulicy Chorzowskiej.jeden z najgorszych! zazwyczaj jedno okienko czynne,Panie niestety mało kompetentne.jesrem w tym banku od 20 lat i chętnie bym zmieniła,ale niestety mam w nim kredyt
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady
  • ~Darek / 2019-08-27 21:58
    Ocena: 1.33 / 5
    bank narzucił nam posiadanie smartfonów, likwidując karty kodów jednorazowych i tokeny, czuje się oszukany likwiduj
  • ~Marcin P / 2019-08-27 00:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na SPRZEDAWCĘ KREDYTÓW HIPOTECZNYCH
    ANNE F !!!!!!!!!!!
    Dla tej osoby najważniejsze są pieniądze z podpisanej umowy, a nie dobro klienta!!!
    W/w osoba nie informuje klientów o rzeczach istotnych jak prowizje czy dodatkowe koszty, okłamuje klientów byle podpisali kredyt po czym zapomina klienta.
    W moim przypadku wyjechała na wakacje przekazując sprawę w inne ręce co w późniejszym etapie okazało się dramatyczne w skutkach finansowych gdyż dopiero po podpisaniu kredytu z Panią F !!!
    Osoba z tej samej placówki której której została przekazana moja sprawao posiadała zupełnie inne wytyczne dotyczące wypłaty środków jak np.
    Prowizja za udzielenie kredytu płatnej w GOTÓWCE!!!! -"specjalista ds sprzedaży" nic o tym nie wspomniała
    pani F. OKŁAMAŁA mnie w sprawie spłaty wszystkich innych zobowiązań (kilku rat za tv) pod rygorem nie wypłacenia kredytu, gdzie termin u notariusza się kończył.
    czy w końcu kompletne milczenie w sprawie dodatkowych opłat jak np.
    ODEBRANIE PRZEZ BANK PZELEWU PRZEZ -
    5 € CO MIESIĄC PRZEZ 15 LAT !!!
    Osoba opisana w opinii jest niekompetentna, nie posiada lub nie chce przekazać kompletnej informacji celem WŁASNEGO ZAROBKU!!!
    Anna F jest osobą która nie powinna zajmować się pracą z ludźmi.
    UWAGA ANNA F. TO KŁAMCA!!!
    Nie polecam również placówki ze względu na czas obsługi telefonicznej który wacha się od min 30- 60 min w kolejce oczekujących.
    Omijać BARDZO SZEROKIMI łukiem!!!!!
    ZaletySpychologia i brak zainteresowania problemem klienta, najważniejsza jest kasa i podpisane2wnioski
    WadyAnna F to KŁAMCA I OSZUST!!!
  • ~Mi / 2019-08-26 16:42
    Ocena: 2.67 / 5
    Bardzo długie kolejki do kasy, prawie zawsze otwarte jedno okienko. Czeka się za obsłużeniem 45-90minut
    ZaletyMiła obsługa
    WadyOtwarta prawie zawsze tylko jedna kasa
    Czas oczekiwania na swoją kolei
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.95, ilość opinii: 600
PEKAO SA
Ocena: 1.65, ilość opinii: 266
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.55, ilość opinii: 259
Deutsche Bank
Ocena: 1.97, ilość opinii: 185
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 2.01, ilość opinii: 70
ING Bank Śląski
Ocena: 2.67, ilość opinii: 59
Flixbus
Ocena: 2.28, ilość opinii: 751
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 319
ITAKA
Ocena: 2.78, ilość opinii: 315
Netflix
Ocena: 2.77, ilość opinii: 169
nju mobile
Ocena: 3.17, ilość opinii: 134
Virgin Mobile
Ocena: 2.57, ilość opinii: 102