Klient wieloletni banku dorobił się kłopotów finansowych i mający zablokowaną aplikację już nie zrobi nic a w oddziałach życzą sobie oplaty za pobranie pokwitowań gdzie mógłbym to zrobić sam przy odblokowanej aplikacji ale po co kiedy można jeszcze dobić niewygodnego klienta
ZaletyBrak
WadyOlewka klienta z kłopotami
~beta / 2024-03-07 23:02
Ocena: 1.00 / 5
Opinia dotyczy Millenetu. Po nieudanym przelewie nie z winy klienta, pokazują się buźki z napisem cos poszło nie tak. To znaczy co się stało ze środkami klienta? Po wykonanym przelewie pokazuje się ikona Tranzakcja anulowana. A jednak przelew poszedł ...
Nigdy nie wiesz czy będzie przelew czy tez nie. A kuku..niespodzianka.
Tygodniami bot od reklamacji wysyła mail - odpowiemy za 3 dni. Na koniec wytłumaczenie niczego nie tłumaczy.
WadyMożliwość reklamowania usług to atrapa
~AWAS / 2024-03-07 17:56
Ocena: 1.00 / 5
Nieprzyjazny. Lokaty i rachunki oszczędnościowe z nieczytelnymi warunkami. Limity przelewów niskie. Inne produkty oszczednościowe jak lokaty strukturyzowane tak zagmatwane aby nikt nie zrozumiał
~Renata / 2024-03-07 11:38
Ocena: 5.00 / 5
Bank Millenium Ostrów Wielkopolski, Rynek. Bardzo konkretna, rzetelna obsługa. Podziękowania dla pana w punkcie obsługi klienta.
~Gosia / 2024-03-07 06:08
Ocena: 5.00 / 5
Wielkie podziękowania Pani Anecie Regulskiej i koledze z placówki nr 009 w Warszawie w galerii Wola - bardzo miła i profesjonalna obsługa klienta. Polecam.
~Straystrxx / 2024-03-06 17:31
Ocena: 5.00 / 5
Pani była super,super sie z nią gadało i byla miła.Polecam placówkę w echo
ZaletyMiła pani
WadyŻadne
~magda / 2024-03-06 10:29
Ocena: 1.00 / 5
ten bank to dno i dwa metry mułu: w Toruniu polikwidowali w centrum wszystkie bankomaty i oddziały ( na tą chwilę są DWA oddziały gotówkowe w całym mieście), w tych które zostały siedzą leniwe klępy, których nikt nie przeszkolił z obsługi klienta (o szkoleniu z kultury osobistej nie wspomnę), do tego aplikacja, która jest totalnym bublem - ale oczywiście dla tych, którzy z niej nie korzystają nagroda w postaci opłat za smsy aktywacyjne (20gr za jednego smsa!!) i interes się kręci. Banda złodziei - nic dziwnego, że są w stanie upadłości - mam nadzieję , że jak najszybciej znikną z rynku...
Zaletybrak
Wadywszystko - od obsługi, aplikacji po ilość oddziałów gotówkowych w mieście - w Toruniu DWA
~Agnieszka / 2024-03-03 13:34
Ocena: 1.00 / 5
W styczniu z karty kredytowej ktoś mi sciągnoł Ok 2500 tys złotych poszło gdzieś do Kazachstanu. Zgłosiłam to w ten sam dzień złożyłam reklamache zablokowali mi kartę czekałam 1.5 miesiąca na reklamację i okazało się że muszę spłacić bo to z mojej winy. To jakaś paranoja płaciłam w sklepach stacjonarnych nie duzymi kwotami nigdy nie płaciłem tą kartą w sklepach internetowych nie podawał nidzie danych z mojej karty. Maja moja historie czarno na białym. Złodzieje. Odwołam sie do rzecznika praw i wszystkim będę odradzała bank Milenium.
Zalety Rozczarowana jestem !!!!
WadyOszuści i złodzieje!
~rozczarowany_klient / 2024-03-02 19:51
Ocena: 2.00 / 5
Odnośnie promocyjnych lokat czy kont, to trzeba bardzo uważnie czytać regulaminy, bo bank celowo wprowadza w błąd klientów, tj., nie informuje, że nowy klient nie spełnia warunków promocji.
A wprost przeciwnie - bank będzie wysyłał informacje potwierdzające, że klient już niedługo otrzyma dodatkowy bonus, aby po miesiącach odmówić wypłaty premii, ponieważ któryś z wielu warunków nie został spełniony.
Wady- nieetyczne chwyty marketingowe
- nieprzejrzyste warunki i umowy
- wysokie opłaty za konto i karty
~Barbara / 2024-03-01 19:12
Ocena: 3.00 / 5
Proszę omijać szerokim łukiem wszelkie lokaty w banku Millennium a najlepiej i sam bank.Po 3-trzech latach obracania moimi pieniędzmi ( 15tys) nie dopisali mi ani grosza odsetek,tłumacząc sie tym,że nie było zysku.Naprawde?! Ani nawet 100 zł?Złodzieje.
ZaletyBrak
WadyOszustwo
~Przemysław / 2024-02-29 21:41
Ocena: 4.67 / 5
Miła i fachowa obsługa, wszystko konkretnie wytłumaczone, polecam oddział na jubilerskiej 3, a zwłaszcza Pani Magdalena Krupa polecam
~Magda 73 / 2024-02-28 15:07
Ocena: 2.00 / 5
Fatalna obsługa w Nowym Sączu ul. Jagiellońska 14
Osoby tam pracujące mają problem z liczeniem.
ZaletyZero
WadyBardzo dużo
~Urszula / 2024-02-28 14:33
Ocena: 4.33 / 5
Wielkie podziękowania Pani Dominice Korczewskiej z oddziału w Zabrzu plac Teatralny. Pani Dominika -pełen profesjonalizm.
~Gujcio / 2024-02-24 14:35
Ocena: 1.00 / 5
Od 2 tyg nie mogę wykonywać płatności moja kartą, bank nie wie dlaczego
ZaletyNie znam
WadyObsługa klienta działa jak boty
~Krystyna / 2024-02-20 18:10
Ocena: 5.00 / 5
Podziękowania dla p. Magdaleny Krupy z Placówki nr 384 w Warszawie przy ul. Jubilerskiej za życzliwość, cierpliwość i profesjonalizm
~Beata / 2024-02-20 16:26
Ocena: 1.00 / 5
blik nie działa, długo mirlr, po cxym po długim oczekiwaniu okazuje się, że nie wyszło. Lepiej nie kupować biletu na blik
Zaletyjeszcze nie wiem
Wadyblik nie działa
~Damien / 2024-02-19 17:54
Ocena: 1.00 / 5
Oszukują ludzi kradną kasę .. robią automatyczne przelewy ..
ZaletyZero
WadyMilon
~Merry / 2024-02-17 12:09
Ocena: 1.00 / 5
Blokują środki z świadczenia wychowawczego. Pozbawiając moiwosci zapłaty rachunków i potrzeb bieżących. Umawiają się po czym okazuje się że oddział jest zamknięty. Na infolinii i czatach zgłoszenia po 1000 razy po czym kolejne pytania czy składała Pani zgłoszenie?
Uciekać kto może
Nie polecam!!
ZaletyZero
WadyMnóstwo
~Rencistka / 2024-02-16 15:52
Ocena: 1.00 / 5
Nie ma możliwości zaznaczyć 0 dlatego 1. Bank ponownie pozbawił środków całkowicie osobę chorą. Komornik realizuje zajęcie w Zusie na rencie inwalidzkiej. Bank uznał wpływy innej osoby na dodatkową kartę przypisaną do innej osoby za pomniejszenie kwoty wolnej i zabrał całą rentę do końca pozostawiajać chorą bez środków do życia i leczenia co zagraża jej życiu i zdrowiu. Komornik napisał pismo do banku, że ta część mie podlega zajęcie. Bank nie reaguje i utrudnia zwrot środków. Sutuacja się powtarza bo miała miejsce miesoąc temu i też była potrzebna interwencja komornika. Sprawa zgłoszona do KNF i UOKiK
ZaletyBrak
WadySame wady
~Jabsbxuskaanbsxjidien / 2024-02-13 10:31
Ocena: 1.00 / 5
Dział reklamacji i logistyka tego banku to jakiś żart. Chciałam wypłacić blikiem tysiąc złotych z bankomatu i bankomat odrzucił transakcje z powodu zbyt długiego oczekiwania a z konta pobrali mi tysiąc złotych. Zadzwoniłam z interwencją i usłyszałam, że na zwrot pieniędzy, które mi po prostu zabrali muszę czekać do 15 dni z możliwością przedłużenia do 35 dni. To jakiś absurd, żebym musiała się domagać zwrotu własnych pieniędzy i ciągle słyszeć że takie są procedury i nic z tym nie zrobią.Powinni trybem natychmiastowym stanąć na głowie i zwrócić mi pieniądze, które mi zabrali. Błąd leży po ich winie, a nie mojej. Nie polecam.