Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 901 opinii

1.74 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.80
  • Obsługa klienta
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kolec / 2024-03-13 16:02
    Ocena: 2.50 / 5
    Klient wieloletni banku dorobił się kłopotów finansowych i mający zablokowaną aplikację już nie zrobi nic a w oddziałach życzą sobie oplaty za pobranie pokwitowań gdzie mógłbym to zrobić sam przy odblokowanej aplikacji ale po co kiedy można jeszcze dobić niewygodnego klienta
    ZaletyBrak
    WadyOlewka klienta z kłopotami
  • ~beta / 2024-03-07 23:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Opinia dotyczy Millenetu. Po nieudanym przelewie nie z winy klienta, pokazują się buźki z napisem cos poszło nie tak. To znaczy co się stało ze środkami klienta? Po wykonanym przelewie pokazuje się ikona Tranzakcja anulowana. A jednak przelew poszedł ...
    Nigdy nie wiesz czy będzie przelew czy tez nie. A kuku..niespodzianka.
    Tygodniami bot od reklamacji wysyła mail - odpowiemy za 3 dni. Na koniec wytłumaczenie niczego nie tłumaczy.
    WadyMożliwość reklamowania usług to atrapa
  • ~AWAS / 2024-03-07 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieprzyjazny. Lokaty i rachunki oszczędnościowe z nieczytelnymi warunkami. Limity przelewów niskie. Inne produkty oszczednościowe jak lokaty strukturyzowane tak zagmatwane aby nikt nie zrozumiał
  • ~Renata / 2024-03-07 11:38
    Ocena: 5.00 / 5
    Bank Millenium Ostrów Wielkopolski, Rynek. Bardzo konkretna, rzetelna obsługa. Podziękowania dla pana w punkcie obsługi klienta.
  • ~Gosia / 2024-03-07 06:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Wielkie podziękowania Pani Anecie Regulskiej i koledze z placówki nr 009 w Warszawie w galerii Wola - bardzo miła i profesjonalna obsługa klienta. Polecam.
  • ~Straystrxx / 2024-03-06 17:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Pani była super,super sie z nią gadało i byla miła.Polecam placówkę w echo
    ZaletyMiła pani
    WadyŻadne
  • ~magda / 2024-03-06 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    ten bank to dno i dwa metry mułu: w Toruniu polikwidowali w centrum wszystkie bankomaty i oddziały ( na tą chwilę są DWA oddziały gotówkowe w całym mieście), w tych które zostały siedzą leniwe klępy, których nikt nie przeszkolił z obsługi klienta (o szkoleniu z kultury osobistej nie wspomnę), do tego aplikacja, która jest totalnym bublem - ale oczywiście dla tych, którzy z niej nie korzystają nagroda w postaci opłat za smsy aktywacyjne (20gr za jednego smsa!!) i interes się kręci. Banda złodziei - nic dziwnego, że są w stanie upadłości - mam nadzieję , że jak najszybciej znikną z rynku...
    Zaletybrak
    Wadywszystko - od obsługi, aplikacji po ilość oddziałów gotówkowych w mieście - w Toruniu DWA
  • ~Agnieszka / 2024-03-03 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    W styczniu z karty kredytowej ktoś mi sciągnoł Ok 2500 tys złotych poszło gdzieś do Kazachstanu. Zgłosiłam to w ten sam dzień złożyłam reklamache zablokowali mi kartę czekałam 1.5 miesiąca na reklamację i okazało się że muszę spłacić bo to z mojej winy. To jakaś paranoja płaciłam w sklepach stacjonarnych nie duzymi kwotami nigdy nie płaciłem tą kartą w sklepach internetowych nie podawał nidzie danych z mojej karty. Maja moja historie czarno na białym. Złodzieje. Odwołam sie do rzecznika praw i wszystkim będę odradzała bank Milenium.
    Zalety Rozczarowana jestem !!!!
    WadyOszuści i złodzieje!
  • ~rozczarowany_klient / 2024-03-02 19:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Odnośnie promocyjnych lokat czy kont, to trzeba bardzo uważnie czytać regulaminy, bo bank celowo wprowadza w błąd klientów, tj., nie informuje, że nowy klient nie spełnia warunków promocji.
    A wprost przeciwnie - bank będzie wysyłał informacje potwierdzające, że klient już niedługo otrzyma dodatkowy bonus, aby po miesiącach odmówić wypłaty premii, ponieważ któryś z wielu warunków nie został spełniony.
    Wady- nieetyczne chwyty marketingowe
    - nieprzejrzyste warunki i umowy
    - wysokie opłaty za konto i karty
  • ~Barbara / 2024-03-01 19:12
    Ocena: 3.00 / 5
    Proszę omijać szerokim łukiem wszelkie lokaty w banku Millennium a najlepiej i sam bank.Po 3-trzech latach obracania moimi pieniędzmi ( 15tys) nie dopisali mi ani grosza odsetek,tłumacząc sie tym,że nie było zysku.Naprawde?! Ani nawet 100 zł?Złodzieje.
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo
  • ~Przemysław / 2024-02-29 21:41
    Ocena: 4.67 / 5
    Miła i fachowa obsługa, wszystko konkretnie wytłumaczone, polecam oddział na jubilerskiej 3, a zwłaszcza Pani Magdalena Krupa polecam
  • ~Magda 73 / 2024-02-28 15:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Fatalna obsługa w Nowym Sączu ul. Jagiellońska 14
    Osoby tam pracujące mają problem z liczeniem.
    ZaletyZero
    WadyBardzo dużo
  • ~Urszula / 2024-02-28 14:33
    Ocena: 4.33 / 5
    Wielkie podziękowania Pani Dominice Korczewskiej z oddziału w Zabrzu plac Teatralny. Pani Dominika -pełen profesjonalizm.
  • ~Gujcio / 2024-02-24 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 2 tyg nie mogę wykonywać płatności moja kartą, bank nie wie dlaczego
    ZaletyNie znam
    WadyObsługa klienta działa jak boty
  • ~Krystyna / 2024-02-20 18:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Podziękowania dla p. Magdaleny Krupy z Placówki nr 384 w Warszawie przy ul. Jubilerskiej za życzliwość, cierpliwość i profesjonalizm
  • ~Beata / 2024-02-20 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    blik nie działa, długo mirlr, po cxym po długim oczekiwaniu okazuje się, że nie wyszło. Lepiej nie kupować biletu na blik
    Zaletyjeszcze nie wiem
    Wadyblik nie działa
  • ~Damien / 2024-02-19 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukują ludzi kradną kasę .. robią automatyczne przelewy ..
    ZaletyZero
    WadyMilon
  • ~Merry / 2024-02-17 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Blokują środki z świadczenia wychowawczego. Pozbawiając moiwosci zapłaty rachunków i potrzeb bieżących. Umawiają się po czym okazuje się że oddział jest zamknięty. Na infolinii i czatach zgłoszenia po 1000 razy po czym kolejne pytania czy składała Pani zgłoszenie?
    Uciekać kto może
    Nie polecam!!
    ZaletyZero
    WadyMnóstwo
  • ~Rencistka / 2024-02-16 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma możliwości zaznaczyć 0 dlatego 1. Bank ponownie pozbawił środków całkowicie osobę chorą. Komornik realizuje zajęcie w Zusie na rencie inwalidzkiej. Bank uznał wpływy innej osoby na dodatkową kartę przypisaną do innej osoby za pomniejszenie kwoty wolnej i zabrał całą rentę do końca pozostawiajać chorą bez środków do życia i leczenia co zagraża jej życiu i zdrowiu. Komornik napisał pismo do banku, że ta część mie podlega zajęcie. Bank nie reaguje i utrudnia zwrot środków. Sutuacja się powtarza bo miała miejsce miesoąc temu i też była potrzebna interwencja komornika. Sprawa zgłoszona do KNF i UOKiK
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Jabsbxuskaanbsxjidien / 2024-02-13 10:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Dział reklamacji i logistyka tego banku to jakiś żart. Chciałam wypłacić blikiem tysiąc złotych z bankomatu i bankomat odrzucił transakcje z powodu zbyt długiego oczekiwania a z konta pobrali mi tysiąc złotych. Zadzwoniłam z interwencją i usłyszałam, że na zwrot pieniędzy, które mi po prostu zabrali muszę czekać do 15 dni z możliwością przedłużenia do 35 dni. To jakiś absurd, żebym musiała się domagać zwrotu własnych pieniędzy i ciągle słyszeć że takie są procedury i nic z tym nie zrobią.Powinni trybem natychmiastowym stanąć na głowie i zwrócić mi pieniądze, które mi zabrali. Błąd leży po ich winie, a nie mojej. Nie polecam.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1944
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1434
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 901
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 789
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 787
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4143
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2794