Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 851 opinii

2.68 / 5

  • Oferta
    2.64
  • Obsługa klienta
    2.71
  • Prostota obsługi
    2.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 43
  • ~Sylwia / 2024-11-20 22:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Pobrano całą ,,najniższą krajową,,dla komornika.Od 31 pazdzienika(dzień wyplaty-kazdego ostatniego dnia miesiąca)jestem bez środków do życia.Byly reklamace,prośby..i tak Bank odpisał że,,postąpił prawnie,,Przedostatnia wypłata była 30 września..i na miesiąc październik wiadomo zostały pieniądze na koncie..31 października nastęona wyplata-ktorej nie otrzymałam.
    Nie mam za co żyć.Gdxie można to zgłosić?Bo jak widać żadnej konkretnej pomocy
    ZaletyŻadnych zalet
  • ~Agnieszka / 2024-11-20 14:53
    Ocena: 4.67 / 5
    Polecam oddzial banku w Warszawie przy ul. Modlińskiej w Auchan. Obsługa profesjonalna panie miłe i kompetentne.
  • ~Andrzej / 2024-11-16 22:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank. Pracownicy infolinii nic nie potrafią załatwić. Pani Małgorzata Bara jedyne co umie to odpowiadać zdawkowo na każde pytanie i przekazywać sprawy do specjalistów. To po jaką cholerę siedzisz na tej infolinii kobieto? Za co bierzesz pieniądze?
    ZaletyBrak
    WadyNie sposób wyliczyć
  • ~Tom / 2024-11-16 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia tego banku kompletnie olewa klienta. Pani Anna Buczyńska oraz Małgorzata Bara mistrzynie świata w odpowiadaniu nie na temat. Przysyłają jakiś bełkot, ale odpowiedzi na zadanie pytanie nie sposób uzyskać. Mistrzostwo
    ZaletyBrak zalet
    WadyInfolinia
  • ~Agnieszka / 2024-11-16 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno nie bank. Omijać szerokim łukiem. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyZa mała rubryka, żeby wyliczyć wady
  • ~Witek / 2024-11-16 13:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i wodorosty. W nosie mają przepisy. 800+ potrafią odliczyć od kwoty wolnej i zrobić bez powodu ujemne saldo na rachunku, za które później naliczają odsetki.
    ZaletyBrak
    WadyNie respektują przepisów i ustaw
  • ~J / 2024-11-11 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Podczas wizyty w oddziale 2 we Wrocławiu przekonałam się że bank na zero szacunku dla klienta indywidualnego. Kiedy weszłam była kolejka na 10 osob tylko 2 czynne okienka ponieważ pozostałe panie spacerowały po oddziale dopijaly kawę i doładowywały telefony. Na domiar złego klienci przychodzący po mnie byli traktowani priorytetowo ponieważ byli to klienci biznesowi bądź tacy którzy konto chcieli otworzyć. Jeśli jest się stałym klientem banku to można czekać bo już im nie zależy. Podczas obsługi klient nie ma żadnej prywatności i tak siedząc 45 minut w kolejce (nadmienię że nie załatwiłam tematu bo pewnie musiałabym czekać jeszcze kolejne 45 minut ) dowiedziałam się że starsza pani ma 850000 do przelania - idealna sytuacja do potencjalnych wyłudzaczy nie muszą się męczyć wystarczy posiedzieć w oddziale i posłuchać rozmów. Dodam że sprawa z którą przyszłam to były 2 minuty - ogarnęłam to w innym oddziale.
    WadyBrak szacunku do klienta, brak prywatności przy obsłudze klienta
  • ~Marcin / 2024-10-29 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Szok składałem dyspozycję o historię spłaty kredytu w aplikacji IKO za 50 zł . Nagle okazuje się że wniosek jest do odbioru w jakimś innym serwisie iPKO. Dramat. Skoro składam w aplikacji IKO to powinno być podstawione pod aplikację IKO. Nie mam możliwości zalogowania się na komputerze ponieważ składałem specjalnie dyspozycję na otworzenie konta Żeby wszystko w komórce załatwiać . Dno konto likwiduje ,????Pani na infolinię powiedziała że mogę iść do banku odebrać wniosek no szok skoro place to wymagam .powinien być podstawiony w tej aplikacji IKO co był skaldany
    ZaletyBrak
    WadyDziwne zasady wewnętrzne banku i ich upór, powinni wyjść do klienta a nie na odwrót.
    Najlepsze jest to że dyrektor placówki banku w Pasłęku 14-400 na ul. Bankowej non stop mówi jak go spotykam że wkrótce pieniądza nie będzie, będzie cyfrowy.taki człowiek na takim stanowisku nie powinien tak mowic
  • ~Damian / 2024-10-23 10:49
    Ocena: 2.33 / 5
    Najgorszy bank na świecie! Chce zapłacić faktury i w ciągu jednego miesiąca trzy razy mam zablokowany token. Przebić się przez wirtualną asystentkę to jakiś dramat. Nomenklatura i mylenie Nr Klienta z Loginem to standard wśród rozmówców z infolinii. Kierowanie z infolinii do placówki i z placówki do infolinii to standard. Może i jestem porywczy ale z innym bankami nie mam takich problemów a mam kilkanaście kont na różne spółki.
  • ~Zygmunt / 2024-10-20 22:43
    Ocena: 2.33 / 5
    liczą sobie już za wszystko nawet za internetowe przelew własny wypłate z konta w kasie nie długo u nich za dzień dobry policzą sobie prowizje ,nie polecam .
    Zaletydużo bankomatów
    Wadyza wszystko prowizje
  • ~:) / 2024-10-14 15:53
    Ocena: 5.00 / 5
    We wrześniu podpisywałam kredyt hipoteczny w 2 Oddziale w Toruniu przy ulicy Grudziądzkiej. Doradcą hipotecznym była przemiła Pani Małgorzata Iżykowska, która sprawiła, że ogromny stres jaki towarzyszył mi przy podpisywaniu kredytu hipotecznego minął.
  • ~Danuta / 2024-10-09 19:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam bank PKO BP oddział w Braniewie.Konkretna obsługa,przekazująca dokładne i jasne informacje,zawsze służąca doradctwem. Panie bardzo miłe,zawsze uśmiechnięte.
    Bank posiada wiele produktów dostępnych również w bardzo dobrej aplikacji, działającej bezawaryjnie.
    Łatwość logowania daje szybki dostęp do konta i wszelkich informacji związanych z nim.
    Wykonania transakcji jest bardzo proste i od razu widzisz stan konta.
    ZaletyŁatwość obsługi aplikacji.
    Szybki dostęp do informacji
  • ~Patryk / 2024-09-28 11:56
    Ocena: 5.00 / 5
    Dla mnie bardzo dobry bank, serio. Pięć razy zakupy kartą i konto wtedy za zero. Aplikacja nigdy nie zawiodła (iPhone). Zero problemów z przelewami. Na dodatek ten kochany bank informuje mnie co miesiąc jaka jest wolna kwota od zajętości przez komornika bo ... jego mam i siadł mi na konto. Bank oblicza automatycznie ile $$$ może wpłynąć na konto i ta kwota jest wolna od zajętości. I dopóki ta informacja będzie - tak długo będę mieć tu konto.
    A mam je od 1996 roku i nigdy w życiu problemów nie było.
  • ~Polak / 2024-09-24 18:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank nie ma żadnego zabezpieczenia przed oszustami wyciagajacymi pieniadze z konta.Jak to pani z infolinia powiedziała są krok za oszustami ja bym powiedział 100 km za oszustami.
  • ~HMP / 2024-09-20 21:04
    Ocena: 5.00 / 5
    10 września 2024
    Z ogromną przyjemnością dzielę się pozytywną opinią dotyczącą doradcy indywidualnego Pani Wiktorii Domoń.
    Dzisiaj musieliśmy z mężem załatwić pewne czynności w oddziale gdowskim banku PKO. Spotkaliśmy się z bardzo profesjonalnym podejściem, życzliwością i kompetentnym prowadzeniem naszej sprawy przez Panią Wiktorię Domoń.
    Serdecznie dziękujemy Pani za wszelką okazaną pomoc. I za...sympatyczny uśmiech!
    Halina i Wiesław M.
    ZaletyProfesjonalizm, rzeczowość, empatia.
    WadyNie zauważyłam.
  • ~Ja / 2024-09-16 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Eh... Jeśli ktoś ma stary produkt taki jak książeczka mieszkaniowa to ma problem... Zaczynając od wykonania wpłat po jej likwidację... Żaden pracownik nie ma wiedzy o książeczkach i za każdym razem musiałam tłumaczyć jak mają ja wyplenić przy wykonywaniu wpłat na nie. Likwidacja książeczki to jest szczyt wszystkiego... Nie mogłam w placówce dowiedzieć się jak wygląda likwidacja książeczki w sytuacji gdy kredyt jest w innym banku a książeczka miałaby być wkładem własnym. Usłyszałam piękne: niech Pani pyta osoby, która Pani kredyt załatwia. Sama likwidacja to koszmar. Przy złożeniu wniosku zostałam wprowadzona w błąd i nie przekazano mi wszystkich informacji. Dodatkowo nie dotarł do mnie list, w których niby była informacja, że mam donieść dwa wnioski. Jakie wyjaśnienie ma pracownica banku? "Bo centrala wysyła zwykłym"... Tylko co to obchodzi klienta? I dlaczego oddział zwala wine na centrale? Każdy umywa ręce i ma głęboko w poważaniu klienta.
    ZaletyJak masz konto możesz kupić obligacje przez internet
    Wady-nie kompetentni pracownicy
    -zagnatwane przepisy
    -nie wiesz czy otrzymasz prawdziwe informacje w okienku
  • ~Dymitr / 2024-09-14 11:16
    Ocena: 2.00 / 5
    ardzo niezadowolony z same firmowego konto. Konto personalne pracuje bez narzekań, ale firmowe pokazało mi wszystkie problemy banku.
    Moja pierwsza klientka płatność zniknęła i bank nie mogę nic odpowiedź. Mój klient zrobił bank transfer z USA, na następny dzień WISE transfer doszedł do mojego banku. Po informacji z artykułu PKO płatność muszę być na konto za 2 roboczy dni. Za tydzień napisałem do specjalista który odpowiedzialny za moje konto. On odpowiedział ze po roku 2022 przelewy z USA maja długie weryfikuje zrzez sankcji (nie wiem, do czego tut sankcji, amerykańcy już znają różnice pomiędzy rościanami a polakami). Na drugi ta trzech email nie było odpowiedzi. Forma dla zwrotnego związku nie dała żadnej odpowiedzi. Na dzień 14j zadzwonił do tego ze pracownika banku, on mówił ze to dziwne i on zrobie zadanie do technicznego zespolą. Na następny dzień ja zadzwonił do niego jeszcze raz i jego numer nie pracował o 15.45 (a musi pracować do 17j) Na następny dzień on mówił ze audyt techniczny jest bardzo komplikowany, nie wie jak długo może trwać i ich bank nie odpowiedzialny za operacji innych banków. Ze strony klienta zrobili prośbę ob weryfikacji operacji do jego banku i otrzymali potwierdzenie ze operacja była wykonana i wszystkie dani sa prawidłowy.
    Za pol miesiąca nie mam pieniądze i jeszcze musze za to spłacić podatek. I nigdy nie otrzymywał żadnych próśb z PKO o nadaniu dodatkowej informacji (mam aplikacje, telefon komórkowy, email).
    Nikomu nie radze
  • ~Kala / 2024-09-10 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank PKO BP Oddział Włoszczowa. Pracownik odpowiedzialny za kredyty hipoteczne powinien udać się na szkolenie z zakresu czytania ze zrozumieniem, obsługi komputera oraz poprawnego przekazywania informacji. Pracownik z powodu swojej niewiedzy wprowadził mnie w błąd przez co ja, jako klient banku musiałam ponieść konsekwencje. Niestety dowodów brak, ponieważ rozmowy nie są nagrywane. Nie polecam. Osobom z okolic Włoszczowy polecam wybrać się do Oddziału w Jędrzejowie, ponieważ we Włoszczowie nie można liczyć na fachową pomoc.
    ZaletyBRAK
    WadyNiewiedza pracowników.
    Brak profesjonalizmu.
  • ~MS / 2024-09-09 16:14
    Ocena: 5.00 / 5
    Od ponad 20 lat korzystam z usług Banku PKO BP Oddział 1 przy pl. 3 Maja w w Lubaniu. Bank z każdym rokiem przekonywał mnie swoją ofertą, wprowadzając coraz to nowe udogodnienia (np. BLIK, płatność telefonem itp.) i usługi (kredyt sfinalizowany elektronicznie, złożenie formularz urzędowych za pośrednictwem banku, ubezpieczenia itp.).
    W ostatnich latach miałem nawet opiekuna bankowego w osobie przesympatycznej pani Małgorzaty S. Dzisiaj (09.09.2024) załatwiałem w Lubaniu przedłużenie ubezpieczenia mojego auta. I zajęła się tym nowa pani, Joanna K. Nie dość, że uzyskałem od tej przemiłej urzędniczki bankowej błyskawiczną realizację dokumentacji, to jeszcze zaproponowała mi nowe opcje i szczegółowo wyjaśniła, co w ramach umowy mogę uzyskać, jakie mam możliwości i opcje. O wielu z nich nie wiedziałem. Dlatego uznałem, że warto chwalić takich pracowników, co wychodzą poza schemat i życzliwie podpowiadają, co można jeszcze mieć w ramach danej opcji. Brawo dla pani Joanny, brawo dla banku!
    ZaletyProfesjonalizm i życzliwość.
    WadyJeszcze nie stwierdzono.
  • ~Anna / 2024-09-08 23:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałam oszukana. Nie wypłacono mi obiecywanej premii za założenie konta firmowego. Wielokrotnie złożyłam reklamację, jednak chyba nie czytają moich pism, bo odpowiadają nie na temat. Odradzam szczególnie oddział w Łodzi przy ulicy Ogrodowej.
    ZaletyBrak.
    WadyWysokie opłaty, fatalna obsługa, chaotyczne procedury.
strona 1 z 43
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
PEKAO SA
Ocena: 1.78, ilość opinii: 1513
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1201
Millennium
Ocena: 1.80, ilość opinii: 962
PKO Bank Polski
Ocena: 2.68, ilość opinii: 851
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 819
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902