ZaletySzybko i profesjonalnie
strona 1 z 45
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Iwona / 2025-06-02 16:01
PKO BP Oddział 11 Kraków - profesjonalna obsługa, szybko i sprawnie. Szeroka gama produktów. Gorąco polecam! -
-
~Lama / 2025-06-01 07:54
LICHWIARZE ! Odzierajcie i "okradajcie" dalej wiernych klientów, wymyślajcie częściej nowe opłaty i chwalcie się zyskami. Ja już jestem za stary aby zmienić bank , ale robię "wam" robotę. A może by tak wprowadzić jeszcze opłatę za chęć do życia..... ZaletyKosmicznie opłaty a oprocentowanie zgromadzonych środków żenująco niskie !!!!!WadyLichwiarstwo niszczy zalety pracy banku -
~Tom / 2025-05-31 13:08
Non stop są z czymś problemy, nikt nic nie wie i nie może udzielić pomocy.
Dzisiaj okazało się, że bank wprowadził na moim koncie dzienny limit przelewów - bez mojej zgody. Gdy próbowałem zmienić wielkość limitu, przeszedłem całą procedurę, wpisałem kod potwierdzający, po czym bank anulował operację. Bez podania powodu. Gdy skontaktowałem się z biurem obsługi powiedziano mi, że nie wiadomo dlaczego tak się stało, aktualnie nie ma 'specjalistów', którzy mogą sprawdzić o co chodzi, niech pan próbuje za kilka dni.
Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi.Wadynierzetelne, ciągłe usterki, brak pomocy w razie problemów, ograniczanie klientom dostępu do własnych środków, brak poszanowania dla czasu klienta -
~Ewa / 2025-05-28 21:37
Od wielu lat jestem wierną klientką PKO BP. Przez ten okres współpracy, doradcy z którymi przyszło mi współdziałać nigdy nie stworzyli sytuacji, bym nie została obsłużona niefachowo. Wręcz przeciwnie charakteryzował ich profesjonalizm, życzliwość i indywidualne podejście do klienta. Obecnie moim doradcą w V oddziale banku w Poznaniu jest Pani Kamila. Osoba bardzo życzliwa, pomocna i posiadająca odpowiednie podejście do klienta. Charakteryzuje ją uprzejmość, komunikatywność oraz profesjonalna obsługa. Służy bieżącym doradztwem oraz rzeczowością w trakcie załatwianej sprawy. Jednym słowem z pełnym przekonaniem mogę stwierdzić, że jest to osoba godna polecenia do współpracy. Jestem zadowolona ze współpracy z bankiem (PKO BP) mając nadzieję na dalszą, profesjonalną i życzliwą pomoc w bieżącej obsłudze mojej osoby jako klienta.
Dziękuję i polecam potencjalnym klientom ww. oddział banku.Zaletyprofesjonalizm, rzeczowość, empatiaWadybrak -
~Małgorzata / 2025-05-28 15:21
Bardzo dobra i sprawną obsługa oraz świetną znajomość obsługi klienta z wielkim szacunkiem przez Pana Rafała Mazura w banku przy ul. Piłsudskiego we Wrocławiu. Bardzo dziękuję z przyjemnością tam wrócę. Wieloletnia klientka banku Małgorzata. -
~Iza / 2025-05-27 22:54
Bank PKO BP oddział Gryfino.
Pani Wioletta Baranowska jest super pracownikiem .Jest bardzo ambitna ,zawsze każdą sprawę załatwia mega profesjonalnie i przede wszystkim do końca .Jak trzeba to walczy (można tak powiedzieć ) o każdy szczegół załatwienia nieraz bardzo trudnej sprawy .Zawsze jest bardzo miła ,uśmiechnięta i co ważne wytłumaczy każdą sprawę ze zrozumieniem .Także proszę doceniacie swoich pracowników bo naprawdę nie jest ich za dużo .
P.S.
Ogólnie jeszcze powiem że odział waszego banku w Gryfinie ma super obsługę włącznie z panem dyrektorem ,który również interesuje się zwykłym klientem (bardzo mnie to miłe zaskoczyło ).Uważam że wasz bank w Gryfinie zrobił ogromny postęp w obsłudze klienta ,a mogę się wypowiedzieć bo jestem wasza klientką ponad trzydzieści lat .Dziękuję i pozdrawiam.
-
~An / 2025-05-20 06:59
Pani Katarzyna T. w oddziale PKOBP w Chorzowie Batorym jest bardzo profesjonalna, empatyczna i cierpliwa. Udziela dobrych rad i jest bardzo pomocna. Jeszcze raz dziekuje. -
~Wojtek / 2025-05-16 21:11
Profesjonalna i miła obsługa z głęboką znajomością spraw finansowych. Aplikacja IPKO jasna i wygodna zarówno na komputerze jak i w telefonie. Polecam współpracę z tum bankiem. -
-
~Edyta / 2025-05-15 15:40
Bardzo miła obsługa. Pani Irena Karpińska była bardzo pomocna. Szybko i sprawnie pomogła otrzymać pożyczkę. Zdecydowanie polecam -
~Małgorzata / 2025-05-04 21:46
Obsługa na infolinii (04.05.25)godz.19 bardzo profesjonalna ,miła czytelnie wszystko wytłumaczone przez panią Natalię W.szybka reakcja na oszustwo.Nastepnie inna pani Julia M.bardzo sprawnie odblokowała konta i równie miła obsługa .Rzadko się zdążą na infolinii taki profesjonalizm. ZaletyProfesjonalizm -
~Tomek / 2025-05-01 17:23
Bank pobiera po kilka razy za ten sam kredyt każe pisać reklamacje potem twierdzą że nie wiedzą jak to się stało dają też na blokadę też nie wiadomo co i za co nie polecam tego banku . ZaletyBrak zalet -
~Dorota / 2025-05-01 13:55
Od lat jestem klientką PKO BP i jestem bardzo zadowolona z obsługi i oferty banku. Szczególne podziękowania dla Pani Iwony Bańkowskiej z oddziału w Połczynie Zdroju za szybką, miłą i profesjonalną pomoc przy uzyskaniu pożyczki. ZaletyProfesjonalizm, sprawna obsługa,dobre warunki -
~Roman / 2025-04-03 10:05
Pan Piotr Pantalon z oddziału 5 w Poznaniu jest wyjątkowo uprzejmy i załatwia sprawy dla klientów w sposób wzorcowy. Brawo Panie Piotrze!! -
~Były Klient / 2025-03-28 11:13
Oszuści i złodzieje, najkrócej mówiąc.
Zamykając konto, obejmuje okres wypowiedzenia miesięczny, naliczyli sobie opłatę za prowadzenie konto przez ten okres, konto zamknięte, a naliczają opłaty - brak możliwości uregulowania ich wymyślonej kwoty, z racji zamkniętego konta, wiec naliczają odsetki za każdy dzień. Na infolinii nie da się załatwić sprawy, trzeba jeździć po bankach i osobiście zapłacić wraz z odsetkami oczywiście.
Mam konto jednocześnie w kilku bankach, w żadnym nie było takiego naciągania nawet w 1%... Szczerze radzę omijać.
Osobiście przyjrzę się wszystkim umowom z tym bankiem, jest spora szansa na wygranie co do naliczania ich prowizji i innych pobranych opłat (umowa kredytowa). A może już ktoś ich wziął na widelec? Dajcie znać.WadyWszystko na minus dosłownie
Naciągacze -
~Piotr / 2025-03-27 17:54
Bardzo dziękuję Pani Katarzynie Lędzion oraz przemiłej kasjerce, Pani Iwonce z PKO w Przasnyszu za fachową i uprzejmą obsługę, a także wyjątkowe podejście do indywidualnych potrzeb klienta, nawet tego wymagającego. Za każdym razem od kilku już lat doświadczam w tym Oddziale wysokich standardów jakości obsługi klienta. ZaletyWysoki profesjonalizm i ogromna życzliwość oraz indywidualne podejście do klienta i jego sprawyWadyJedyna wada, krępująco bliska odległość od kolejnego klienta. -
~Grażyna / 2025-03-26 14:51
Chciałabym serdecznie podziękować Pani Agnieszce Wałachowskiej, opiekun bankowy z Oddziału 4 w Słupsku, za profesjonalną i niezwykle życzliwą obsługę. Wykazała się ogromnym zaangażowaniem i chęcią pomocy, dzięki temu udało się wszystko pomyślnie załatwić. To osoba, która naprawdę dba o klienta, dlatego z pełnym przekonaniem polecam współpracę z tak kompetentną a zarazem uprzejmą osobą. Dzięki Pani Agnieszce wizyta w Banku była przyjemna i pozbawiona stresu. ZaletyWiedza, profesjonalizm, cenne rady, uprzejmość -
-
~Małgorzata / 2025-03-25 07:33
Jestem Bardzo zadowolona z obsługi w 27 Oddziale Banku PKO BP SA w Gdańsku. Pani Dorota ( stanowisko nr 5) miła, służąca pomocą. Pan Kierownik kompetentny, pomocny.
Sprawa z którą przyszłam zajęła ok.30 min. - szybko i sprawnie. Polecam.ZaletypozytywnieWadybrak -
~Nevermind111 / 2025-03-20 17:39
Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia - utrudnienia że wszystkim. Aplikacja słaba, proces autoryzacji beznadziejny. Utrudniają dostęp do własnych pieniędzy. ZaletyBrak!!!! -
~Agnieszka / 2025-03-20 15:31
Serdecznie polecam II oddział w Gdańsku zawsze profesjonalna i bardzo dobra obsługa! Zalety100% satysfakcji obsługa P. iIwony B.WadyBrak -
~Jolanta / 2025-03-18 15:00
Jestem bardzo zadowolona korzystam od wielu lat z tego banku zawsze miła i kompetentna obsługa czternasty oddział w gdańsku Kartuska ZaletyWspaniała obsługa
strona 1 z 45
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »