Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 952 opinii

2.76 / 5

  • Oferta
    2.71
  • Obsługa klienta
    2.78
  • Prostota obsługi
    2.72

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 48
  • ~Patryk / 2025-11-04 10:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem wymienić banknoty 100 zł na 5000 zł,w banku islyszalem że to nie jest instytucja do wymiany pieniędzy. Paranoja,gdzie my żyjemy.
    WadyWszystko w tym banku działa źle.
  • ~Nikoś59 / 2025-10-30 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak wsparcia , Brak naprawy błędów na infolinii ci nie pomogą a jeszcze ci wcisnąć pożyczkę
    Błędy zgłoszone po miesiącu nikt z tym nic nie zrobil, aplikacja to gowno jedno powiadomienie o płatności pojawia sie ikonka ze z iko mam 10 powiadomień przenoszę sie gdzieś indziej pie*dole nie będę dłużej okłamywany
    Brak ciemnego motywu na kompie mnie przeraża mamy 21 wiek a developer nie umie napisać prostego kodu na motyw xD ludzie tam pracujący nie dają sobie pomoc mówisz im że jest niepotrzebnych znak w powiadomienie a oni robią z ciebie debiut z robieniem aktualizacji japie*dole
    ZaletyBrak
    WadyTępy bot który nic nie rozumie Brak wsparcia, tickety działające na zasadzie jedna wiadomość = odpowiedź i ticket zamknięty
  • ~Jan Krzysztof / 2025-10-30 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dwóch lat chciałem się przenieśc z kontem do polskiego banku z niemieckiego zdolność kredytową na 7tys w niemieckim banku mam a na tę samą kwotę w polskim PKO bp nie mam mimo o 4 procent wyższego oprocentowania kredytu... To nie jest bank dla Polaków nie ma indywidualnego podejścia do klienta.
    ZaletyBrak
    WadyWysokie oprocentowanie ponad 16procent przy kredycie konsolidacyjnym
  • ~Robert / 2025-10-29 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciekawe jaki ćwierćinteligent każe pracownikom wydzwaniać po ludziach o 21ej żeby oferować swoje usługi, w ciągu dnia po 5 natarczywych numerów w ciągu dnia, porażka
  • ~Krystyna / 2025-10-28 16:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Szanowni Panstwo/Dyrekcja Banku/
    Ta droga pragne podziekowac Panu Rafalowi Ciechocinskiemu za przyjecia mnie dzis na wizycie
    w 110 Oddziale ul Piekna 16 b.Na przestrzeni ostatnich kilkudziesieciu lat bedac klientem tego banku
    doswiadczylam wyjatkowego profesjonalizmu,zyczliwosci,cierpliwosci I kultury osobistej ze strony
    Pana Rafaela Ciechocinskiego.Dziekuje Panu jeszcze raz za Pomoc w transakcjach internetowych
    I udzielenie mi wszelkich potrzebnych informacji.
    Z wyrazami uznania klientka.
    Zaletyjw
    WadyND
  • ~Marta / 2025-10-23 20:14
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dziękuję pani Alicji Zboch. PKO BP oddział w Świdnicy:) za profesjonalną obsługę od wielu lat, cierpliwość, życzliwość:)
  • ~Lukasz / 2025-10-22 16:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Podziękowanie. Oddział Maratońska 106 Lodź p. Małgorzata W i jej koleżanka. Dziękuje za pomoc w sytuacji próby wyłudzenia pieniędzy przez złodziejską stronę internetową. Milo profesjonalnie bezpiecznie i konkretnie. Polecam LE
  • ~anmar / 2025-10-21 19:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Od pewnego czasu same problemy. np.
    pewnego dnia postanowili zmienić wszystkim limity na najniższe - kilka dni ustawianie aby zwiekszyć/przywrócić poprzednie ustawienia limitów przelewów blików kart i firmowe i indywidualne-zresztą do tej pory nie ustawiłem jeszcze wszystkich,
    -wypłaty z bankomatu z konta prywatnego Platinium do 50tys z konta firmowego 15 czy 20tys max - nieporozumienie
    -limit przelewów firmowych do 200 tys dziennie - no czasami to za mało przy większych transakcjach
    -blokada konta przy kilku przelewach nawet małych np na inną kartę czy np. ebay lub tym podobne, nie zadzwonią trzeba się dobijać żeby odblokować, kiedyś na ebayu czy Amazonie kupiłem 3 maszynki do golenia, ponieważ płatności kilka godzin nie potwierdzone a potem okazuje się, że poszły. Zmiana telefonu to dramat, uruchamiając M-Obywatela dzwonili 4 razy co 4 godziny potwierdzałem nazwisko panieńskie, i wszystkie te pierdoły,
    -przelew 50tys czekasz- 20 minut na telefon aby poszło i przy okazji czy przeczytałem wiadomość sms o jakiś możliwych oszustach bo jak nie potwierdzę przeczytania sms, że tam oszustwa na wnuczka, policjanta i inne to nie puszczą.
    -aplikacja ino od kiedy rozdzielili prywatne od firmowych to tragedia bo żeby zrobić przelew prywatny trzeba się przelogowwać z konta firmowego i na odwrót nie tak jak kiedyś że porostu wybierasz konto z listy z którego robisz przelew.
    Podsumowując mam już ich serdecznie dosyć jak tylko spłacę kredyt firmowy to nie zostaję u nich nawet minuty.
    ---i jeszcze jedno- logowanie do konta na kompie bez potwierdzenia w aplikacji IKO na telefonie(ABY BYŁO SZYBCIEJ): jeśli nie wyrażę zgody na szpiegowanie mnie na telefonie -wszystkich zakupów i płatności, zachowania biochawiraene i wiele innych, które Pko wysyła do Masrerkard za granicę chyba do Belgii, pomimo całkowitego wycofania kart Mastercard, bo teraz mamy tylko VISA.

    Gdyby nie przesympatyczna Pani Joasia opiekunka firmowa ze Szczecinka to bym skończył z tym bankiem przygodę już 5-6 lat temu.
    ZaletyRaczej żadne
    WadyJak w opisie
  • ~Henio / 2025-10-21 18:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem z bankiem 17 lat. Jestem.bardzo zadowolony. A zwłaszcza z konta za 0 zł.
    ZaletyAplikacja, dużo opcji do zakupu
  • ~daniel / 2025-10-21 15:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Pozdrawiam bardzo miłą Panią z banku, problem z numerem telefonu został szybko rozwiazany
    WadyBrak
  • ~Waldek / 2025-10-16 10:19
    Ocena: 5.00 / 5
    Super polecam.Wszystko szybko sprawnie.Podczascjednej rozmowy załatwiłem dwie sprawy.
  • ~Kilient nr 0828-2843 / 2025-10-14 13:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Fatalna obsługa klienta. Dwa lata temu próbowałem założyć nowe konto i pani kazała czekać. Były trzy stanowiska (biurka, nie kasy) przy których byli pracownicy i nic nie robili prócz odwiedzani siebie i, widocznie, wymieniali zabawne historie. Wyszedłem po 10 minutach czekania i założyłem konto w innym banku.

    Nie związana z doświadczeniem powyżej: próbuję od roku ustawić starszemu członkowi rodziny, który ma w PKO konto, automatyczne opłaty telefonu komórkowego. Najpierw chodziliśmy trzy razy osobiście bo im się podpis nie zgadzał. Osoba ta ma tremor dłoni (trzęsienie się dłoni) o czym bank był powiadomiony. W końcu powiedzieli że wszystko się zgadza ale opłaty dalej nie były realizowane. Po roku otrzymywania powiadomień o opóźnionych opłatach musieliśmy zrezygnować i płacimy poprzez przelew wpisywany co miesiąc ręcznie.
    ZaletyW moich dotychczasowych (ograniczonych) kontaktach: brak.
    WadyJak powyżej.
  • ~CRO / 2025-10-10 13:19
    Ocena: 3.00 / 5

    Zacofanie.
    Podwyższyła limity w aplikacji.
    Zablokowali mi aplikację.
    Nie mogę odblokować aplikacji, bo nie dochodzą SMSy.
    Nie mogę dochodzą SMSy, bo mam dual SIM...
    Ogarnijcie się. Jest 2025!!!!!
    ZaletyPracownicy zawsze bardzo się starają! ???? Chwała Im za to!
    WadyZmieńcie informatyków albo Ich przełożonego!!!! Nie ogarniają technologii.
  • ~Sorian / 2025-10-08 13:39
    Ocena: 3.33 / 5
    Ogólnie korzystam z tego banku od 2004 roku. W zasadzie wszystko było ok do momentu kiedy musiałem zrobić przelew do innego kraju (zakup auta od firmy która działa na rynku ponad 20 lat) oraz później problem z przelewem w innej walucie. Mimo ustawienia limitów na najwyższe nie mogłem dokonać przelewu. Po zatwierdzeniu przelewu wyświetlił się błąd i zablokowana została aplikacja iPKO oraz dostęp do serwisu WWW. Ta sama sytuacja miała miejsce kiedy próbowałem dokonać tego przelewu na tablecie w banku przy pracowniku. Musiałem zlecić wykonanie tego przelewu przez bank za co oczywiście musiałem zapłacić dodatkowe pieniądze. Przy próbie przelewu tych walut na konto walutowe w innym moim banku również nastąpiło całkowite zablokowanie dostępów... Czyli mam konta walutowe, które są bezużyteczne jeśli chce dokonać przelewu za granicę. Infolinia tłumaczy to ,,względami bezpieczeństwa". Nie zrobiłem żadnych ruchów, które mogłyby uruchomić taki mechanizm w banku. Były to zwykłe przelewy tylko w innej walucie zgodnie z krajem do którego miały trafić. Kiedy zleciłem przelew przez infolinię u Pani również wystąpił ten sam błąd co u mnie. Złożyłem oficjalną reklamację i czekam na konkrety dlaczego nie mogę dokonać przelewów zagranicznych. Wpłata gotówki we wpłatomatach to kolejny koszmar... Mnóstwo niepotrzebnych plansz zabierających czas ale najgorszą rzeczą jest konieczność podawania liczby banknotów. Dla porównania w Pekao S.A. przy wpłatomacie podajemy tylko kwotę i wkładamy pieniądze do podajnika... Być może nie ma to znaczenia przy wpłatach rzędu 1000 zł ale jeśli ktoś prowadzi firmę i wpłaca większe kwoty to liczenie banknotów to jakiś ponury żart...
    ZaletyIntuicyjna aplikacja iko (moim zdaniem jedna z najlepszych na rynku)
    WadyFatalne oprogramowanie wpłatomatu, które oprócz podawania kwoty każe podawać liczę banknotów
  • ~Bogdan Piekarski / 2025-10-05 19:31
    Ocena: 2.67 / 5
    Bank którego pracownicy nie znają i stosują się do zapisów prawa bankowego, a w szczególności do Art. 54 i 54A tej ustawy, chroniących pieniądze klientów banku. Współpracują z wszelkiego rodzaju złodziejami i oszustami okradającymi emerytów i rencistów.
    ZaletyDuża ilość placówek i bankomatów.
    WadyDziałalność przestępcza jak wyżej opisano.
  • ~Jan / 2025-10-04 16:51
    Ocena: 1.00 / 5
    W PKO BP Oddział Mysłowice Brzęczkowice załatwiana było aktualizacja moich danych, ponieważ konto zostało z tego tytułu zablokowane. Pani weszła na konto i poinformowała, że dane zostały zaktualizowane i wszystko jest już w porządku. Zrobiła nawet wydruk operacji na koncie. Od tego czasu nie mogę wejść na konto - jest zablokowane. Na infolinii powiedzieli, że nie mogą odblokować i aby to zrobić trzeba iść do banku. "Wspaniałe" załatwianie sprawy z bankiem.
  • ~Ewelina / 2025-09-26 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam wszystkich przed korzystaniem z Oddziału PKO przy Rynku w Krakowie, wykorzystują niewiedzę klienta bez skrupułów, pracownik udzielił mi nieprawdziwej informacji, wprowadzając mnie w błąd, przez co poniosłam straty finansowe, reklamacje w tym banku są fikcją, wszystkiego się wypierają. pracownik może poszukać klienta a ich rzecznik nie ma z tym najmniejszego problemu.
  • ~Niezadowolony / 2025-09-17 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank w czerwcu wypowiedział umowę konta firmowego założonego w styczniu, na który wpływy zaczęły się od czerwca. Opóźnienie wpływów wynikało z wpłat z ZUS na prowadzenie żłobka. Nie polecam. Opóźni to przelewy na działanie placówki
  • ~Elżbieta I Czesław / 2025-09-14 18:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Jesteśmy klientami banku PKO BP w Sosnowcu ul.Kilinskiego i chcielibyśmy serdecznie podziękować Pani Joli Nowakowskiej za wyjątkowe wsparcie i profesjonalizm w obsłudze mojego konta bankowego. Dzięki jej zaangażowaniu ,wiedzy i życzliwości każda sprawa była załatwiona szybko sprawnie i w życzliwej atmosferze !!Pani Jola jest osobą godną zaufania z którą współpraca to czysta przyjemność!!Jeszcze raz za wszystko dziękujemy I życzymy Samych tak wspaniałych pracowników.
  • ~Anka / 2025-09-11 17:57
    Ocena: 1.33 / 5
    PKO ul.Powstancow Slaskich 1 Warszawa,doradcy hipoteki powinni zostać zweryfikowani przez kierowników regionalnych.
    Zaletybrak
    Wadynieuprzejmość,zero pomocy,wulgarnosc
strona 1 z 48
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1573
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1235
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1090
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 999
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 952
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4928
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4622
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3167