Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 942 opinii

2.75 / 5

  • Oferta
    2.71
  • Obsługa klienta
    2.78
  • Prostota obsługi
    2.72

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 48
  • ~Waldek / 2025-10-16 10:19
    Ocena: 5.00 / 5
    Super polecam.Wszystko szybko sprawnie.Podczascjednej rozmowy załatwiłem dwie sprawy.
  • ~Kilient nr 0828-2843 / 2025-10-14 13:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Fatalna obsługa klienta. Dwa lata temu próbowałem założyć nowe konto i pani kazała czekać. Były trzy stanowiska (biurka, nie kasy) przy których byli pracownicy i nic nie robili prócz odwiedzani siebie i, widocznie, wymieniali zabawne historie. Wyszedłem po 10 minutach czekania i założyłem konto w innym banku.

    Nie związana z doświadczeniem powyżej: próbuję od roku ustawić starszemu członkowi rodziny, który ma w PKO konto, automatyczne opłaty telefonu komórkowego. Najpierw chodziliśmy trzy razy osobiście bo im się podpis nie zgadzał. Osoba ta ma tremor dłoni (trzęsienie się dłoni) o czym bank był powiadomiony. W końcu powiedzieli że wszystko się zgadza ale opłaty dalej nie były realizowane. Po roku otrzymywania powiadomień o opóźnionych opłatach musieliśmy zrezygnować i płacimy poprzez przelew wpisywany co miesiąc ręcznie.
    ZaletyW moich dotychczasowych (ograniczonych) kontaktach: brak.
    WadyJak powyżej.
  • ~CRO / 2025-10-10 13:19
    Ocena: 3.00 / 5

    Zacofanie.
    Podwyższyła limity w aplikacji.
    Zablokowali mi aplikację.
    Nie mogę odblokować aplikacji, bo nie dochodzą SMSy.
    Nie mogę dochodzą SMSy, bo mam dual SIM...
    Ogarnijcie się. Jest 2025!!!!!
    ZaletyPracownicy zawsze bardzo się starają! ???? Chwała Im za to!
    WadyZmieńcie informatyków albo Ich przełożonego!!!! Nie ogarniają technologii.
  • ~Sorian / 2025-10-08 13:39
    Ocena: 3.33 / 5
    Ogólnie korzystam z tego banku od 2004 roku. W zasadzie wszystko było ok do momentu kiedy musiałem zrobić przelew do innego kraju (zakup auta od firmy która działa na rynku ponad 20 lat) oraz później problem z przelewem w innej walucie. Mimo ustawienia limitów na najwyższe nie mogłem dokonać przelewu. Po zatwierdzeniu przelewu wyświetlił się błąd i zablokowana została aplikacja iPKO oraz dostęp do serwisu WWW. Ta sama sytuacja miała miejsce kiedy próbowałem dokonać tego przelewu na tablecie w banku przy pracowniku. Musiałem zlecić wykonanie tego przelewu przez bank za co oczywiście musiałem zapłacić dodatkowe pieniądze. Przy próbie przelewu tych walut na konto walutowe w innym moim banku również nastąpiło całkowite zablokowanie dostępów... Czyli mam konta walutowe, które są bezużyteczne jeśli chce dokonać przelewu za granicę. Infolinia tłumaczy to ,,względami bezpieczeństwa". Nie zrobiłem żadnych ruchów, które mogłyby uruchomić taki mechanizm w banku. Były to zwykłe przelewy tylko w innej walucie zgodnie z krajem do którego miały trafić. Kiedy zleciłem przelew przez infolinię u Pani również wystąpił ten sam błąd co u mnie. Złożyłem oficjalną reklamację i czekam na konkrety dlaczego nie mogę dokonać przelewów zagranicznych. Wpłata gotówki we wpłatomatach to kolejny koszmar... Mnóstwo niepotrzebnych plansz zabierających czas ale najgorszą rzeczą jest konieczność podawania liczby banknotów. Dla porównania w Pekao S.A. przy wpłatomacie podajemy tylko kwotę i wkładamy pieniądze do podajnika... Być może nie ma to znaczenia przy wpłatach rzędu 1000 zł ale jeśli ktoś prowadzi firmę i wpłaca większe kwoty to liczenie banknotów to jakiś ponury żart...
    ZaletyIntuicyjna aplikacja iko (moim zdaniem jedna z najlepszych na rynku)
    WadyFatalne oprogramowanie wpłatomatu, które oprócz podawania kwoty każe podawać liczę banknotów
  • ~Bogdan Piekarski / 2025-10-05 19:31
    Ocena: 2.67 / 5
    Bank którego pracownicy nie znają i stosują się do zapisów prawa bankowego, a w szczególności do Art. 54 i 54A tej ustawy, chroniących pieniądze klientów banku. Współpracują z wszelkiego rodzaju złodziejami i oszustami okradającymi emerytów i rencistów.
    ZaletyDuża ilość placówek i bankomatów.
    WadyDziałalność przestępcza jak wyżej opisano.
  • ~Jan / 2025-10-04 16:51
    Ocena: 1.00 / 5
    W PKO BP Oddział Mysłowice Brzęczkowice załatwiana było aktualizacja moich danych, ponieważ konto zostało z tego tytułu zablokowane. Pani weszła na konto i poinformowała, że dane zostały zaktualizowane i wszystko jest już w porządku. Zrobiła nawet wydruk operacji na koncie. Od tego czasu nie mogę wejść na konto - jest zablokowane. Na infolinii powiedzieli, że nie mogą odblokować i aby to zrobić trzeba iść do banku. "Wspaniałe" załatwianie sprawy z bankiem.
  • ~Ewelina / 2025-09-26 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam wszystkich przed korzystaniem z Oddziału PKO przy Rynku w Krakowie, wykorzystują niewiedzę klienta bez skrupułów, pracownik udzielił mi nieprawdziwej informacji, wprowadzając mnie w błąd, przez co poniosłam straty finansowe, reklamacje w tym banku są fikcją, wszystkiego się wypierają. pracownik może poszukać klienta a ich rzecznik nie ma z tym najmniejszego problemu.
  • ~Niezadowolony / 2025-09-17 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank w czerwcu wypowiedział umowę konta firmowego założonego w styczniu, na który wpływy zaczęły się od czerwca. Opóźnienie wpływów wynikało z wpłat z ZUS na prowadzenie żłobka. Nie polecam. Opóźni to przelewy na działanie placówki
  • ~Elżbieta I Czesław / 2025-09-14 18:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Jesteśmy klientami banku PKO BP w Sosnowcu ul.Kilinskiego i chcielibyśmy serdecznie podziękować Pani Joli Nowakowskiej za wyjątkowe wsparcie i profesjonalizm w obsłudze mojego konta bankowego. Dzięki jej zaangażowaniu ,wiedzy i życzliwości każda sprawa była załatwiona szybko sprawnie i w życzliwej atmosferze !!Pani Jola jest osobą godną zaufania z którą współpraca to czysta przyjemność!!Jeszcze raz za wszystko dziękujemy I życzymy Samych tak wspaniałych pracowników.
  • ~Anka / 2025-09-11 17:57
    Ocena: 1.33 / 5
    PKO ul.Powstancow Slaskich 1 Warszawa,doradcy hipoteki powinni zostać zweryfikowani przez kierowników regionalnych.
    Zaletybrak
    Wadynieuprzejmość,zero pomocy,wulgarnosc
  • ~Diana / 2025-09-09 17:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzy lata nie mogą zmienić numeru na który przychodzą sms z potwierdzeniem płatności online, gdy chce zapłacić się kartą za usługi lub zakupy, jedynie zmienili numer jeśli płaci się przez stronę banku. Żeby było lepiej, nie podawałam im tego numeru telefonu tylko inny, ale z tym sobie radziłam. Szczyt bezczelności osiągnęli dzisiaj, gdzie na stronie pisze, że placówka jest czynna, idę i co? nie ma. Jestem osobą niepełnosprawną i to jest przegięcie, zmieniam bank..
  • ~Grażyna / 2025-09-09 10:18
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientem PKO BP w Lublinie przy ul. Lipowej zarówno prywatnym jak i firmy. Bardzo miła i kompetentna obsługa. Życzliwi i pomocni pracownicy. Brak kolejek.
    ZaletyDobra lokalizacja. Dostępne miejsca parkingowe.
  • ~Ludmiła / 2025-09-05 20:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Pani Katarzyna Janikowska z Oddziału 56 w Warszawie wyjaśniła mi jasno i dogłębnie przepisy dotyczące konta po zmarłym tacie. Przedtem byłam w dwóch innych oddziałach gdzie dostałam sprzeczne informacje.
    Pani Janikowska została po swoich gadzinach pracy, żeby nie zostawić nic co by było dla mnie niejasne.
    Bardzo życzliwa i kompetentna osoba.
  • ~Zuzia / 2025-08-28 16:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Chciałabym niesamowicie podziękować Pani Karolinie Hejman, która bardzo rzetelnie i sprawnie prowadzi nas przez cały proces otrzymywania kredytu hipotecznego. Informuje mnie i męża o urlopie i możliwym problemie z kontaktem, jest z nami w stałym kontakcie. Na wszystkie pytania odpowiada niesamowicie obszernie, a jej podejście do klienta jest rzadko spotykane. Na szczególne podziękowania zasługuje kierowniczka działu hipotecznego - Pani Siatkowska-Cieślak Maja. Po początkowej odmowie złożyliśmy nowy wniosek - konieczne było wyjaśnienie nieścisłości - bez niesamowitego zaangażowania Pani Maji w naszą sprawę nie dostalibyśmy kredytu na wymarzony dom, czego jestem pewna. Nie spodziewałam się tak niebywałej pomocy. Pani Maja była w stałym kontakcie z naszą agentką nieruchomości, walczyła o nas i nasz dom z niespotykanym zaangażowaniem. Składając nowy wniosek nie spodziewałam się takiego ogromu pomocy i nieustępliwości. Wszystkim osobą, które obawiają się całego procesu serdecznie polecam zarówno Panią Karolinę jak i Panią Maję., https://pl.revieweuro.com/west-pomeranian/pko-bank-polski-902476
  • ~mariusz / 2025-08-23 08:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Od dawna korzystam z usług banku PKOBP. Chciałem założyć nowy rachunek u nich - i jak zobaczyłem, że nawet za wybór wyglądu karty płatniczej z ich listy życzą sobie 14,90 - to od razu odpuściłem zakładanie rachunku.
  • ~MCC / 2025-08-21 21:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Oddział PKO BP w Poznaniu przy ul. Wierzbięcice, niezwykłe zaangażowanie i chęć pomocy w rozwiązaniu problemu ze strony Pani Kasjer Danuty Furszpaniak. Dzięki Jej wnikliwej i profesjonalnej analizie problem został załatwiony. Bardzo dziękuję
  • ~Renata / 2025-08-21 21:28
    Ocena: 3.67 / 5
    Najwyzsze słowa uznania i wdzięczności za pomoc w rozwiązaniu problemu blokady konta. Pomimo zbliżającej się godziny zamkniecia placówki Pani Doradca Kasjer Danuta Furszpaniak z wielkim zaangażowaniem starała się znaleźć sposób załatwienia ważnej dla mnie sprawy.Dzieki jej determinacji udało się problem rozwiązać. Wspaniały przykład życzliwości ale również profesjonalizmu.
  • ~Magdalena / 2025-08-20 15:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Obsługa miła pracownicy mili pomocni
    Jeśli chodzi o windykatorów to są bezczelni zero empatii znieczulica
    ZaletyPomocni w załatwieniu spraw . doradztwa
    WadyWindykacja zastrasza wydzwania 50 razy dziennie wymuszając natychmiastowa spłatę kredytu choć tłumaczy się że jestem osobą bezrobotna bez prawa do zasiłku
  • ~Jadwiga / 2025-08-19 15:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Bank bardzo przyjazny klientowi .Bardzo profesjonalna obsługa.Panie obsługujące klienta bardzo miłe udzielające konkretnych odpowiedzi,empatyczne.Szczegolnie Pani Krystyna .
  • ~Janusz. / 2025-08-14 13:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem od wielu lat klientem Banku PKO BP Oddział Rzeszow ul. Rejtana. Moim opiekunem finansowym jest Pani Dorota Ostrowska. To osoba merytoryczna i biegła w obsłudze produktów bankowych oraz niezwykle profesjonalna oraz rzetelna Ostatnio Pani Dorota poleciał mi produkt bankowy na preferencyjnych warunkach finalizujące go sprawnie i w krótki czas. Polecam PKO BP i z wielkim uznaniem pozdrawiam Panią Dorotę Ostrowską.
    ZaletyProfesjonalizm, perfekcyjna merytoryczna i sprawna obsługa Pani Doroty Ostrowskiej.
    WadyBrak.
strona 1 z 48
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2063
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1569
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1233
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.79, ilość opinii: 1066
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 996
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 942
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4888
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4608
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4077
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3152