Oszuści i złodzieje, najkrócej mówiąc.
Zamykając konto, obejmuje okres wypowiedzenia miesięczny, naliczyli sobie opłatę za prowadzenie konto przez ten okres, konto zamknięte, a naliczają opłaty - brak możliwości uregulowania ich wymyślonej kwoty, z racji zamkniętego konta, wiec naliczają odsetki za każdy dzień. Na infolinii nie da się załatwić sprawy, trzeba jeździć po bankach i osobiście zapłacić wraz z odsetkami oczywiście.
Mam konto jednocześnie w kilku bankach, w żadnym nie było takiego naciągania nawet w 1%... Szczerze radzę omijać.
Osobiście przyjrzę się wszystkim umowom z tym bankiem, jest spora szansa na wygranie co do naliczania ich prowizji i innych pobranych opłat (umowa kredytowa). A może już ktoś ich wziął na widelec? Dajcie znać.
WadyWszystko na minus dosłownie
Naciągacze
~Piotr / 2025-03-27 17:54
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo dziękuję Pani Katarzynie Lędzion oraz przemiłej kasjerce, Pani Iwonce z PKO w Przasnyszu za fachową i uprzejmą obsługę, a także wyjątkowe podejście do indywidualnych potrzeb klienta, nawet tego wymagającego. Za każdym razem od kilku już lat doświadczam w tym Oddziale wysokich standardów jakości obsługi klienta.
ZaletyWysoki profesjonalizm i ogromna życzliwość oraz indywidualne podejście do klienta i jego sprawy
WadyJedyna wada, krępująco bliska odległość od kolejnego klienta.
~Grażyna / 2025-03-26 14:51
Ocena: 5.00 / 5
Chciałabym serdecznie podziękować Pani Agnieszce Wałachowskiej, opiekun bankowy z Oddziału 4 w Słupsku, za profesjonalną i niezwykle życzliwą obsługę. Wykazała się ogromnym zaangażowaniem i chęcią pomocy, dzięki temu udało się wszystko pomyślnie załatwić. To osoba, która naprawdę dba o klienta, dlatego z pełnym przekonaniem polecam współpracę z tak kompetentną a zarazem uprzejmą osobą. Dzięki Pani Agnieszce wizyta w Banku była przyjemna i pozbawiona stresu.
Jestem Bardzo zadowolona z obsługi w 27 Oddziale Banku PKO BP SA w Gdańsku. Pani Dorota ( stanowisko nr 5) miła, służąca pomocą. Pan Kierownik kompetentny, pomocny.
Sprawa z którą przyszłam zajęła ok.30 min. - szybko i sprawnie. Polecam.
Zaletypozytywnie
Wadybrak
~Nevermind111 / 2025-03-20 17:39
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia - utrudnienia że wszystkim. Aplikacja słaba, proces autoryzacji beznadziejny. Utrudniają dostęp do własnych pieniędzy.
ZaletyBrak!!!!
~Agnieszka / 2025-03-20 15:31
Ocena: 5.00 / 5
Serdecznie polecam II oddział w Gdańsku zawsze profesjonalna i bardzo dobra obsługa!
Zalety100% satysfakcji obsługa P. iIwony B.
WadyBrak
~Jolanta / 2025-03-18 15:00
Ocena: 5.00 / 5
Jestem bardzo zadowolona korzystam od wielu lat z tego banku zawsze miła i kompetentna obsługa czternasty oddział w gdańsku Kartuska
ZaletyWspaniała obsługa
~Edy H / 2025-03-17 17:48
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna obsluga klienta, totalny brak standardów zawodowych
~Krzysztof / 2025-03-16 17:58
Ocena: 4.67 / 5
Bardzo szybkie i sprawne załatwienie sprawy kredytu. A przy tym miło i uprzejmie. Dziękuję !
~Malachit / 2025-03-14 13:00
Ocena: 1.67 / 5
Panie latają tu i tam zamiast obsłużyć kolejkę klientów. Zadnego ubezpieczenia bym od nich nie brał. OC u nich to żenada. Lokaty strasznie niskie w innych banków znajdą się lepsze oferty. Brak osobnej osoby do kasy, oraz brak osobnej osoby do lokat, pożyczek i kredytów. Brak czasem potwierdzeń transakcji na papierze, brak podpisu, daty i pieczątki na dokumentach. Ważne dokumenty powinny być podpisywane własnoręcznie.
ZaletyWC za darmo
WadyDługie kolejki
~Eligiusz / 2025-03-03 17:28
Ocena: 1.00 / 5
Kpienie z klienta.Lekceważenie go,pomimo stazu w banku ponad 25 lat.Nie polecam nikomu.Ignoranci,oszusci.
ZaletyNie ma
WadySame wady
~Były klient / 2025-03-02 14:48
Ocena: 1.00 / 5
Jedna wielka AWARIA. Dno i wodorosty. Tak nigdy nic nie działa. Jedyne, co umieją to ignorować klienta w razie problemów!
ZaletyBrak
WadySame wady.
~Andrzej / 2025-03-02 14:26
Ocena: 1.00 / 5
Ten bank to złodzieje i oszuści. U mnie też z dnia na dzień saldo ujemne i brak możliwości korzystania z rachunku. Na "infolinii" pracują sami debile i nikogo nic nie interesuje.
Widzę na FB, że 1-2.03.2025 problem z saldem ma ogromna ilość osób i ten pseudo "bank" wszystkich ignoruje!
ZaletyBrak
WadyAwaria za awarią. Ignorowanie problemów przez "infolinię"
~Artur / 2025-03-01 16:34
Ocena: 1.00 / 5
W dniu 1 marca 2025 roku nie mogłem zapłacić kartą w sklepie za zakupy, nie mogłem zapłacic w aptece za lekarstwa dla dziecka. Pomimo, iz 28 lutego 2025 roku na moim koncie było wszystko w porzadku na drugi dzień 1 marca 2025 roku w aplikacji widniała kwota zadłuzenia prawie 100 tys zł , pomimo iz takiej kwoty kredytu w ramach rachunku osobistego nigdy nie zaciągałem. Posiadam tylko dopuszczalne saldo debetowe 1000zł , w dniu 1 marca 2025 roku były wolne srodki na koncie a limit kwoty wolnej od zajecia wynosił 3499,50zł. Nawet w ramach kwoty 800+ nie mogłem operować na rachunku bankowym.
Jestem 25 lat klientem detalicznym PKO BP SA i czuje sie w tym momencie znieważony i ponizony przez Bank PKO BP SA. pierwszy raz spotkała mnie taka kuriozalna sytuacja , abym nie mógł korzystac z wolnych środków na koncie.
ZaletyNa ta chwile nie widze żadnych zalet
WadyBank pozbawił mnie środków do zycia, pomimo przysługujacych limitów ochronnych z tyt 800+ DSB i kwoty wolnej od zajecia 3499,50zł ktora odnawia sie co miesiąc. Na infolinii Pani nie wiedziała co mam mi odpowiedzieć
~Arleta / 2025-02-28 15:50
Ocena: 5.00 / 5
Jestem miło zaskoczona obsługą w placówce w Brodnicy na ul. Mostowej. Obsługiwała mnie p Dorota D. Osoba bardzo miła, uprzejma, mająca czas dla klienta. Zaskoczyła mnie swoją wiedzą merytoryczną. Bardzo jasno przedstawiła ofertę banku, zachęciła do inwestowania. Poświęciła mi dużo uwagi. Odpowiedziała na moje pytania. Polecam obsługę w tym banku. Wizyta była pouczająca i bardzo miła.
Zaletykompetencje, życzliwość, komunikatywność
~Justyna / 2025-02-27 13:18
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam bankomatu/wpłatomaty na ulicy Piłsudskiego w Zamościu bankomat się zacina, po wpłaceniu pieniędzy nie zostają one zaksięgowane i trzeba zgłaszać reklamacje. Reklamacja jest rozpatrywana przez 15 dni roboczych a wpłacającemu pozostaje tylko cierpliwie czekać na swoje pieniądza.
~Joanna / 2025-02-26 09:13
Ocena: 5.00 / 5
Jestem zadowolona z obsługi w PKO na ulicy Dworcowej w Chełmnie.
ZaletyPanie bardzo życzliwe, kompetentne.
~Aleksandra / 2025-02-25 11:36
Ocena: 5.00 / 5
Profesjonalna obsługa Pani Agnieszki Kreczmer-Skenda.
ZaletyTylko zalety
Wadybrak
~Emilia / 2025-02-24 12:59
Ocena: 4.67 / 5
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z PKO BP. Szczególnie serdecznie polecam współpracę z Panią Magdaleną Macała z
Oddziału 24 w Łodzi / ul. Aleksandrowska 72. Pani Magdalena wyróżnia się wysokim profesjonalizmem, rzetelnością oraz indywidualnym podejściem do klienta. Jej zaangażowanie i kompetencje sprawiają, że każda sprawa jest załatwiana szybko, skutecznie i w miłej atmosferze. To osoba, której można w pełni zaufać, dlatego z pełnym przekonaniem rekomenduję ją jako rzetelnego i godnego zaufania specjalistę!
~Zbigniew / 2025-02-20 14:40
Ocena: 4.00 / 5
Ogólnie obsługa w porządku. Jako osoba starsza wiekiem (70 lat) mam jednak uwagi odnośnie do obsługi na infolinii osób starszych. Najlepiej byłoby wydzielić oddzielny numer telefonu na który mogły by dzwonić osoby starsze, często z niedosłuchem, nie będące biegłymi w obsłudze telefonu czy komputera. Osoba udzielająca informacji czy porady (np. pomagająca - jak to było w moim przypadku - w odblokowaniu IKO) powinna mówić wolno i wyraźnie, a urządzenia służące komunikacji powinny być najwyższej jakości. W przypadku mojej ostatniej rozmowy na infolinii (20.02.2025 r.) połączenie nie było najwyższej jakości. Oczywiście istnieje niebezpieczeństwo, że na numer przeznaczony do obsługi osób starszych, będą dzwoniły osoby młode, chcące np. uniknąć oczekiwania na konsultanta na "normalnej" linii, i to należałoby w jakiś sposób rozwiązać.
Nadmieniam, że to był drugi raz gdy korzystałem z infolinii aby odblokować IKO. Za pierwszym razem rozmowa z konsultantką była lepszej jakości (chodzi oczywiście o jakość techniczną).