Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 784 opinii

2.68 / 5

  • Oferta
    2.66
  • Obsługa klienta
    2.72
  • Prostota obsługi
    2.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Duśka / 2023-10-16 08:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jakiś stan umysłu. Niekompetencja to chyba ich słowo przewodnie. Jedną sprawę załatwia się kilka miesięcy i tak w rezultacie nic nie ogarnięte. Za każdym razem słyszy się coś innego.
    Od kilku lat mam wspólne konto z moim byłym już mężem I nie mogę się z niego wypisać mimo listów o rozdzielności stosownych dokumentach itp bo były mąż zapadł się pod ziemię. Bez mojej wiedzy wziął kredyt na to wspólne konto i go nie płaci a szanowny Bank sądzi że to ja mam spłacać długi obcego człowieka... bo oni bezmyślnie mogą robić wszystko. To co się w tym banku dzieje to jakaś abstrakcja. I choćby to był ostatni bank w Polsce nikt i nic nie zmusiłoby mnie do przeniesienia tam swojego wynagrodzenia.
    ZaletyBrak
    WadyFakt że w ogóle jeszcze istnieje ten bank jest jego największą wadą.
  • ~Leszek sadurski ???????? / 2023-10-10 21:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Uważam.jest.0k.jestem.kilka.lat.b.zadowolny.z
    Usług.nie.narzekam.po.prostu.super.oby.tal.dalej.zycze.samych..sukcesow.zeby.sie.rozwijala
    Na.nastepne.lata
    ZaletyDobrzy.pracownici.mila.obsluga.przredewszystkimprofesjonalm.wydoka.kultura
    WadyNiezauwazylem
  • ~Czaro75 / 2023-10-09 21:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank państwowy a najbardziej okrada rodaka !! Zmieniałem odnawialny z 2500 zł na 1000 zł przez iPKO i pobrano mi za to 50 zł z czego tydzień wcześniej od kwoty 2500 zł na rok 62,50 zł .. to chory bank jak i jego prezes i rząd..
    ZaletyZero
    WadySame
  • ~Alicja / 2023-10-09 19:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Ogromny rozjazd między informacjami podawanymi na infolinii a w różnych oddziałach banku. Na zwrócenie uwagi, że infolinia podaje inne informacje, pracownice przewracają oczami. Załatwianiem jednej sprawy zajmują się trzy pracownice. Brak wiedzy o prawach, jakie ma klient przedstawiający stosowne dokumenty. Bardzo duża niekompetencja.
  • ~Wojciech, Teresa / 2023-10-09 13:40
    Ocena: 4.67 / 5
    Przekazuję pozytywną opinię o pracy pani Natalii Styborskiej z Oddziału PKO w Gdyni przy ulicy Waszyngtona 17. Pani Natalia rzeczowo i przystępnie zapoznała nas z dostępnymi opcjami sfinansowania planowanych wydatków oraz związanymi z tym kosztami. Pani Natalia oraz kierownictwo Oddziału wykonuje obsługę klienta sprawnie, kompetentnie i w miłej atmosferze.
    Zaletykomunikatywność, rzeczowość, kultura obsługi klienta
    Wadybrak
  • ~Bogusław / 2023-10-06 18:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dziękuję Pani Sylwii Wróbel pracującej w dziale windykacji za wykazanie dużego zrozumienia do mojej trudnej sytuacji i poprowadzenie mojej sprawy do pozytywnego rozwiązania. Nikt wczesniej a odbyłem mnóstwo rozmów nie pomógł mi tak jak Pani Wróbel. Oby więcej tak wspaniałych pracowników na infolini, Pani serdeczna, z wielkim serduchem.
  • ~Gosia78 / 2023-10-06 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Założyłam konto dla dziecka. Syn miał otrzymać bon do allegro za spełnienie warunków. Nie otrzymałam informacji,że musi mieć poniżej 13 lat...Syn jest starszy więc nic nie dostał .Nie zależy im na klintach, potrafią tylko naciągać ludzi na kredyty i zakładanie kont.
  • ~Zdzisław / 2023-10-03 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Jesteście żałośni.
    Już drugi dzień próbuję udzielić przez internet pełnomocnictwa i przychodzą mi za każdym razem dwie sprzeczne informacje na maila i smsa, że wniosek został zaakceptowany i niezaakceptowany.
    Czyli to taka gra, do wyboru do koloru !!!!
    Wy jesteście poważnym bankiem ????
    Jaja sobie robicie ?!
    Żądam natychmiastowego załatwienia sprawy i przeprosin, inaczej rozgłoszę opinię o was wszem i wobec w tysiącach egzemplarzy na wszystkich dostępnych forach publicznych.
    ZaletyŻarty
    WadySame
  • ~Zdzisław / 2023-10-03 08:07
    Ocena: 3.67 / 5
    Chciałem tylko spytać konsultanta czy zlecenie zostało przyjęte do systemu, a on biorąc ode mnie wszystkie dane kieruje mnie na bota ?!! Ludzie co wy robicie ? Ci programiści wyprali wam mózgi. To musi być przyjazny bank, bo waszymi klientami w 80% są ludzie starsi.
    Zaletylogin do konta przez internet
    Wadyrozmowy telefoniczne tylko z botami
  • ~Bozena / 2023-10-02 12:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem zadowolona z obslugi miłej Pani w 14 odz. PKO BP Anny Tomaszkiewicz. Kompetena osoba na stanowisku.Dziekujr
    ZaletyBardzo Dobre
    WadyBrak
  • ~Rafał / 2023-09-27 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbuje zapłacić nie mogę bo konto zablokowane, i wysyłają zły numer klienta tłumacząc się że że to dziwne. a ja zostałem bez pieniędzy kiedy musiałem zapłacić za usługę mówiąc mi że muszę się udać do oddziału banku w nocy kiedy jest zamknięty..
    WadyNie polecam
  • ~Gosia / 2023-09-26 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia udzielili kredytu oszusta na 70 tys od ręki a gdy człowiek się stara to ledwo proponowali 40. Wprowadzają w błąd. Jeśli chodzi o zabezpieczenia są zerowe. 3 włamania na konta plus kredyt. Nie polecam
    ZaletyŻadnych zalet
    WadySame wady
  • ~niestety klientka tego banku / 2023-09-25 23:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Założyłam konto w Oddziale w Gdańsku ul. Cieszyńskiego. Prawie wszyscy pracownicy w tym oddziale, oprócz jednego, nie wiedzą nawet o aktualnych podstawowych opłatach bankowych. Cały czas jestem tam wprowadzana w błąd np o możliwości otrzymywania wyciągów na e-mail, wysokości opłat i prowizji.
    Często też na moje proste pytanie , czy mogę np.darmowo dokonać w miesiącu kilku wypłat gotówkowych , otrzymywałam odpowiedz od oburzonego moim pytaniem pracownika: " Ja tam nie wiem . Czego jeszcze?"
    Założyli mi też dostęp do bankowości internetowej , na co się nie zgadzałam . Żadnej umowy o bankowości internetowej nie podpisywałam.

    Wypłacili mi też w kasie dziwne, podejrzane,poplamione na różowo banknoty. Nie zauważyłam tego w kasie , bo nie wzięłam okularów. Później miałam problem przy płaceniu tymi banknotami. Pobazgrane dokumentnie długopisem (z napisami, podpisami) banknoty też mi wypłacali w kasie.

    REKLAMACJE NA DZIAŁU REKLAMACJI TO CAŁKOWITA PARANOJA!!!Dostaje się tylko odpowiedz typu" Żadnych nieprawidłowości nie stwierdzono". I żadnej merytorycznej odpowiedzi! A do tego dostaję odpowiedzi na reklamacje do skrzynki w bankowości elektronicznej , na która się nie zgadzałam!!!
    Zaletyżadne
    Wadybrak elementarnej wiedzy o produktach bankowych, prowizjach i stawkach
    wprowadzanie w błąd
    założenie dostępu do bankowości internetowej pomimo sprzeciwu klienta
  • ~dz / 2023-09-25 12:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Cudowni ludzie , wysokie bezpieczeństwo , naprawdę można polegać.
  • ~Husar Polska / 2023-09-24 19:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Największe dno na liście Polskich banków. Dziwie się że mają jeszcze jakichkolwiek klientów. Kompletne zero
    Zaletyżądne
  • ~Alex / 2023-09-23 15:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i oszuście! Najgorszy bank ! Aplikacja babkowa jest totalną poraszką! Nie polecam !
    ZaletyNie ma !
    WadyWszystko!
  • ~Konstancja / 2023-09-23 10:16
    Ocena: 4.67 / 5
    Profesjonalna, pomocna i zaangażowana opiekunka Klienta, pani Klaudia Prill. Oddział 3 w Poznaniu. Bardzo sprawny kontakt. Zawsze dostępna i z propozycjami rozwiązania bankowo-finansowych kwestii.
  • ~Wkurzona klientka / 2023-09-22 13:59
    Ocena: 2.67 / 5
    Najgorszy bank jaki jest, założono mi konto bo chciałam wziąć kredyt-kilka tysięcy. Kredytu nie dostałam a konto zostało, przez miesiąc powstała opłata 17 zł, zaczęły przychodzić smsy o uregulowanie tej kwoty, w końcu po chyba dwóch tygodniach przyszedł SMS że jeśli chce zatrzymać windykację mam jak najszybciej wpłacic te 17zl. Omijajcie ten bank szerokim łukiem.
  • ~Paweł / 2023-09-20 21:40
    Ocena: 1.00 / 5
    21:39 postanowiłem zrobić zakupy w Biedronce, przy kasie okazuje się że płatności iko nie da się zrealizować, a na samą aplikacje banku nie da się wejść, próbowałem aktualizować na szybko przy kasie i dalej nic
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~Nhg / 2023-09-17 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    O 3 nad ranem srodku Niemiec dowiedzialem sie ze musze sobie poczekac na mozliwosc uregulowania rachunku za paliwo do godziny 12.30 bo trwaja prace modernizacyjne, co prawda platnosci karta I wyplacanie pieniedzy z bankomatu powinny dzialac, ale nie dzialaja, to musze sobie poczekac.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1937
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1425
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1170
Millennium
Ocena: 1.73, ilość opinii: 895
PKO Bank Polski
Ocena: 2.68, ilość opinii: 784
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 780
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4254
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4123
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3743
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3459
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2783