Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 799 opinii

2.71 / 5

  • Oferta
    2.68
  • Obsługa klienta
    2.74
  • Prostota obsługi
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Gosia78 / 2023-10-06 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Założyłam konto dla dziecka. Syn miał otrzymać bon do allegro za spełnienie warunków. Nie otrzymałam informacji,że musi mieć poniżej 13 lat...Syn jest starszy więc nic nie dostał .Nie zależy im na klintach, potrafią tylko naciągać ludzi na kredyty i zakładanie kont.
  • ~Zdzisław / 2023-10-03 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Jesteście żałośni.
    Już drugi dzień próbuję udzielić przez internet pełnomocnictwa i przychodzą mi za każdym razem dwie sprzeczne informacje na maila i smsa, że wniosek został zaakceptowany i niezaakceptowany.
    Czyli to taka gra, do wyboru do koloru !!!!
    Wy jesteście poważnym bankiem ????
    Jaja sobie robicie ?!
    Żądam natychmiastowego załatwienia sprawy i przeprosin, inaczej rozgłoszę opinię o was wszem i wobec w tysiącach egzemplarzy na wszystkich dostępnych forach publicznych.
    ZaletyŻarty
    WadySame
  • ~Zdzisław / 2023-10-03 08:07
    Ocena: 3.67 / 5
    Chciałem tylko spytać konsultanta czy zlecenie zostało przyjęte do systemu, a on biorąc ode mnie wszystkie dane kieruje mnie na bota ?!! Ludzie co wy robicie ? Ci programiści wyprali wam mózgi. To musi być przyjazny bank, bo waszymi klientami w 80% są ludzie starsi.
    Zaletylogin do konta przez internet
    Wadyrozmowy telefoniczne tylko z botami
  • ~Bozena / 2023-10-02 12:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem zadowolona z obslugi miłej Pani w 14 odz. PKO BP Anny Tomaszkiewicz. Kompetena osoba na stanowisku.Dziekujr
    ZaletyBardzo Dobre
    WadyBrak
  • ~Rafał / 2023-09-27 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbuje zapłacić nie mogę bo konto zablokowane, i wysyłają zły numer klienta tłumacząc się że że to dziwne. a ja zostałem bez pieniędzy kiedy musiałem zapłacić za usługę mówiąc mi że muszę się udać do oddziału banku w nocy kiedy jest zamknięty..
    WadyNie polecam
  • ~Gosia / 2023-09-26 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia udzielili kredytu oszusta na 70 tys od ręki a gdy człowiek się stara to ledwo proponowali 40. Wprowadzają w błąd. Jeśli chodzi o zabezpieczenia są zerowe. 3 włamania na konta plus kredyt. Nie polecam
    ZaletyŻadnych zalet
    WadySame wady
  • ~niestety klientka tego banku / 2023-09-25 23:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Założyłam konto w Oddziale w Gdańsku ul. Cieszyńskiego. Prawie wszyscy pracownicy w tym oddziale, oprócz jednego, nie wiedzą nawet o aktualnych podstawowych opłatach bankowych. Cały czas jestem tam wprowadzana w błąd np o możliwości otrzymywania wyciągów na e-mail, wysokości opłat i prowizji.
    Często też na moje proste pytanie , czy mogę np.darmowo dokonać w miesiącu kilku wypłat gotówkowych , otrzymywałam odpowiedz od oburzonego moim pytaniem pracownika: " Ja tam nie wiem . Czego jeszcze?"
    Założyli mi też dostęp do bankowości internetowej , na co się nie zgadzałam . Żadnej umowy o bankowości internetowej nie podpisywałam.

    Wypłacili mi też w kasie dziwne, podejrzane,poplamione na różowo banknoty. Nie zauważyłam tego w kasie , bo nie wzięłam okularów. Później miałam problem przy płaceniu tymi banknotami. Pobazgrane dokumentnie długopisem (z napisami, podpisami) banknoty też mi wypłacali w kasie.

    REKLAMACJE NA DZIAŁU REKLAMACJI TO CAŁKOWITA PARANOJA!!!Dostaje się tylko odpowiedz typu" Żadnych nieprawidłowości nie stwierdzono". I żadnej merytorycznej odpowiedzi! A do tego dostaję odpowiedzi na reklamacje do skrzynki w bankowości elektronicznej , na która się nie zgadzałam!!!
    Zaletyżadne
    Wadybrak elementarnej wiedzy o produktach bankowych, prowizjach i stawkach
    wprowadzanie w błąd
    założenie dostępu do bankowości internetowej pomimo sprzeciwu klienta
  • ~dz / 2023-09-25 12:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Cudowni ludzie , wysokie bezpieczeństwo , naprawdę można polegać.
  • ~Husar Polska / 2023-09-24 19:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Największe dno na liście Polskich banków. Dziwie się że mają jeszcze jakichkolwiek klientów. Kompletne zero
    Zaletyżądne
  • ~Alex / 2023-09-23 15:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i oszuście! Najgorszy bank ! Aplikacja babkowa jest totalną poraszką! Nie polecam !
    ZaletyNie ma !
    WadyWszystko!
  • ~Konstancja / 2023-09-23 10:16
    Ocena: 4.67 / 5
    Profesjonalna, pomocna i zaangażowana opiekunka Klienta, pani Klaudia Prill. Oddział 3 w Poznaniu. Bardzo sprawny kontakt. Zawsze dostępna i z propozycjami rozwiązania bankowo-finansowych kwestii.
  • ~Wkurzona klientka / 2023-09-22 13:59
    Ocena: 2.67 / 5
    Najgorszy bank jaki jest, założono mi konto bo chciałam wziąć kredyt-kilka tysięcy. Kredytu nie dostałam a konto zostało, przez miesiąc powstała opłata 17 zł, zaczęły przychodzić smsy o uregulowanie tej kwoty, w końcu po chyba dwóch tygodniach przyszedł SMS że jeśli chce zatrzymać windykację mam jak najszybciej wpłacic te 17zl. Omijajcie ten bank szerokim łukiem.
  • ~Paweł / 2023-09-20 21:40
    Ocena: 1.00 / 5
    21:39 postanowiłem zrobić zakupy w Biedronce, przy kasie okazuje się że płatności iko nie da się zrealizować, a na samą aplikacje banku nie da się wejść, próbowałem aktualizować na szybko przy kasie i dalej nic
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~Nhg / 2023-09-17 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    O 3 nad ranem srodku Niemiec dowiedzialem sie ze musze sobie poczekac na mozliwosc uregulowania rachunku za paliwo do godziny 12.30 bo trwaja prace modernizacyjne, co prawda platnosci karta I wyplacanie pieniedzy z bankomatu powinny dzialac, ale nie dzialaja, to musze sobie poczekac.
  • ~Andrzej / 2023-09-17 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy Bank jaki może być. Mamy z mężem konto ,ale po tym co nas spotkało niestety zamykamy je i otwieramy w Santander Banku .Będę wszystkim odradzała wasz Bank.Moj mąż oczywiście również
  • ~Jebac pko / 2023-09-15 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank ever, nie polecam. Dziadostwo i kombinatorstwo Srają ludziom w papiery ze życz się nie chce, nie można się dogadać. UNIKAĆ JAK NAJDALEJ
    ZaletyTen odział nie ma żadnych zalet
    WadySrają ludziom w papiery. Ze życz się nie chce nie można się dogadać
  • ~Klientka / 2023-09-14 22:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Byłam w Banku PKO BP na os.Kościuszkowskim 1 w Krakowie u Pani Agnieszki Mikulskiej. Doradca bardzo profesjonalny. Żadne moje pytanie nie pozostawało bez konkretnej i rzetelnej odpowiedzi. Prawdziwy DORADCA który potrafi uwzględnić potrzeby klienta i przeprowadzić go bezboleśnie przez gąszcz formalności. Sprawa załatwiona sprawnie i bezproblemowo.
    Gorąco polecam Panią Agnieszkę jako Doradcę bankowego.
  • ~loan / 2023-09-14 18:57
    Ocena: 4.33 / 5
    I am a private money lender that give out fast cash no collateral required. all cash amounts and currencies, if interested TO started no matter your location (WhatsApp) number +918131026914 or email pacificlanding350@gmail.com Pacific landing Services Mr. Gupta Dwyer.
  • ~Bank XD / 2023-09-14 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje,oszuści, przestępcy. Łamiący bezkarnie prawo i czerpiący zarobek z oszustwa.
    ZaletyMówią po polsku
    WadyCelowe wprowadzanie klienta w błąd w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.
  • ~Zygmunt_mt / 2023-09-11 18:24
    Ocena: 5.00 / 5
    W II Oddziale PKO Banku Polskiego oś. Kościuszkowskie Kraków , byłem u Pani Ewy Węglowskiej dwukrotnie t.j. 29.08.23 r i 1.IX.23 r. w sprawie spadkowej.Pani Ewa poświęciła mi ponad 3 godziny czasu tłumacząc zawiłości prawa bankowego i próbując załatwić sprawę w czasie jednej wizyty. Ostatecznie wystąpiła do Swojej organizacji nadrzędnej, w wyniku czego sprawa zaczęła posuwać się skutecznie do przodu.Choć jest to początek a nie koniec mojej sprawy ważnym jest przełamanie biurokratycznej cierniowej drogi. I nie występuje tutaj taka wszechobecna niemożność, a skuteczna chęć pomocy klientowi. Mam nadzieję że sprawa zostanie załatwiona pozytywnie i do końca , i otrzymam to co mi jest potrzebne , a mianowicie potwierdzenie czynności bankowych wykonywanych przez moich zmarłych Rodziców na przestrzeni prawie 10 ciu lat. Pani Ewa Węglowska jest osobą konkretną , bardzo empatyczną skutecznie załatwiającą sprawy klientów. Życzę jej by jak najszybciej z Młodszego Doradcy została awansowana na wyższe stanowisko, bo w pełni na to wg mnie zasługuje.
    Zaletykompetencja, empatia upór w postępowaniu , by jak najlepiej i najszybciej usatysfakcjonować klienta
    Wadybrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1963
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1445
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1178
Millennium
Ocena: 1.76, ilość opinii: 913
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 799
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 795
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4284
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4175
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3772
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3464
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3186
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2820