strona 8 z 25
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »
-
~Waldi / 2022-08-08 02:27
Zdobywam nowe doświadczenia w relacji z bankiem.
Wysłałem przelew US korxystając z formularza bankowego podatkowego . Po wysłaniu okazało się, że bank bez mojej zgody (i wiedzy) dopisuje tytuł przelewu, a w nim wyraz VAT - to wprowadzanie US w błąd, bo ja nie jestem vatowcem.
Cóż za ignorant dopuścił aplikację IKO z takim błędem?! Zwolnić nieudacznika!! -
-
~Waldi / 2022-08-07 09:07
Rozszerzam swoją opinię już dodaną:
W aplikacji mobilnej nadałem przelew, który miał wyśjć za 2 dni. Po zastanowieniu się, chciałem go edytować ew. anulować. Uwaga: w aplikacji mobilnej nie można tego zrobić, muszę się logować do serwisu na www!!!
Cóż za tępa dzida we władzach banku dopuściła taką aplikację do użytku?! To sabotażysta… -
~Waldi / 2022-08-07 08:39
Puentuję zabezpieczenia iPKO: jeśli zgubisz lub ukradną ci telefon, a nie masz dostępu do oddziału banku (np. pracujesz za granicą), to jesteś odcięty od swoich pieniędzy przez www, aplikację mobilną, mimo że znasz login i hasło. Konsultant tel. nie może ci pomóc. Dramat. Zmykam z tego banku. ZaletyOferta i działanie jest OK.WadyBardzo bardzo zły system zabezpieczenia iPKO. -
~Irek / 2022-08-02 23:18
Porawiam poprzednią opinię . Miało być ,że bardzo mała ilość przacowników zna dobrze regulamin banku . A wiekszość nie ma pojęcia na temat kont wspólnych i nie wie ze na koncie wspólnym nie ma wspołnych środków pienieznych . Nie odróznia że wspolnik moze wyplacac ale to nie oznacza ze juz sa jego środki pieniezne lub nie wie że zasilanie konta wspolnego przez jednego współwłasciciela nie czyni że automatyczniue środki pieniezne są również własniscia drugiego wspołposiadacza. Takie sprawy pracownicy powinni znać . ZaletyCześć pracowników ma wysoką kulturę osobista.Wadyspotkałem się sytuacją ujawniania tajemnicy bankowej . -
~Irek / 2022-08-02 23:11
Witam. Ocena waszego Banku jest dla mnie średnia a w niektórych sytuacjach nawet negatywna .
Ogóknie jest dobrze tylko są osobvy pojedyncze które niszczą opinię Narodowego Baku Polskiego co powinno byc wzorcem . Bardzo mało pracowników nie zna dobrze regulaminu banku .
Pracownicy nie mają pojęcia o róznicy poimiędzy kontem wspolnym a własnością środków pienięznych .Odpowiadają w ciemno nie znając podstawy prawnej . Ta wiedza dla klijentów a szczególnie którzy mają sprawy spadkowe powinna być rzetelnie wyjasniona . Jeśli panstwo nie wierzycie zapraszam np do oddziałów Chojnice , Człuchów , Połczyn Zdrój , Szczecinek .
Cxzy w ogóle panstwo macie kontrole jako klijent banku by sprawdzic wiedzę pracowników .
Natepna sprawa czesto nie ma Dyrektorów banków - ciągle jakieś szkolenia .Pozdrawiam.ZaletyCzęsc pracowników Muszę przyznac że ma wysoką kulturę osobistą i chętną pomóc w zalatwieniu sprawy np oddział Człuchów ale tylko czesc .Wadyujawnianie tajemnicy bankowej z kont wspólnych . Wydaje się wyciagi obu współwłascicieli mimo że sad chce tylko jednego - brak weryfikacji -
~Gaga / 2022-08-02 10:25
To jedyny bank z tych, z którymi miałam do czynienia (Alior, MBank) w którym ludzie pracujący w obsłudze klienta są na prawdę pomocni i mili. Niestety obsługa strony internetowej, ipko oraz automat na infolinii pozostawiają wiele do życzenia. Strona nie wyświetli ci historii powyżej roku, ale za to karta będzie cię informować o każdej transakcji (nawet za gumę do żucia) i nie da się tego wyłączyć. Jeśli zadzwonisz na infolinię to musisz spędzić czas wysłuchując pouczeń automatu, że przecież wszystko możesz sprawdzić na stronie (gdybym znalazła na stronie to bym nie dzwoniła!!!). Numer „0” jako połączenie z człowiekiem nie działa. ZaletyLuddzcy ludzie, oferta ok, kredyty okWadyKiepski soft na strone, ipko i wkurzający automat na infolinii. -
~Kasia P. / 2022-08-01 15:07
Omijać. Godziny sesji kompletnie fikcyjne. Nie wiadomo, gdzie są twoje pieniądze. W innych bankach przelewy na miejscu w określonych godzinach sesji, tylko w PKO BP - może wejdą drugą sesją tego dnia, może trzecią, a często dopiero kolejnego dnia (pensje). Absolutnie nie polecam. -
~Karolina Z, / 2022-08-01 09:49
Bardzo polecam Panią Magdalenę Gniewaszewską z Odziału 9 we Wrocławiu. Miła, pomocna, wyjaśnia wszystko bardzo dokładnie przy założeniu konta firmowego. Polcam! -
-
~Czata / 2022-07-30 10:54
Najgorszy bank w kraju!!! Złodzieje i naciągacze!!! Byłam zamknąć konto z mamą ( już w sędziwym wieku,niedowidząca, nieslyszaca) pani w okienku zapewniała nas że już wszystko jest ok. Rozliczone, wypowiedzenie przyjęte, żadne opłaty nas nie zaskoczą!!! Dobrze że weszłam na konto. Jakieś odsetki karne, dodatkowo za prowadzenie rachunku...inne odsetki....MASAKRA! OMIJAJCIE TEN BANK! NACIAGA I TAK JUZ UBOGICH EMERYTOW! -
~BEA / 2022-07-28 21:07
Odradzam branie jakiegokolwiek kredytu w tym banku. ZaletybrakWadycała masa -
~Wieslawa / 2022-07-27 22:02
Wszystkich potencjalnych klientów PKO BP w Krakowie zachęcam do korzystania z pomocy Doradcy Bankowości Osobistej w Oddziale 13 - Pani Małgosi. Warto dołożyć kilometrów i dotrzeć do tego miejsca. Kompetencja, kultura, empatia to tylko niektóre zalety, które już podczas pierwszego spotkania spowodowały, że chce się wracać. Gratuluję placówce takiego pracownika, a klientów zapewniam, że to będą wartościowe rozmowy. -
~PKO? nie dziękuję / 2022-07-27 21:17
Strasznie słaby bank. Dużo spraw trzeba załatwiać w placówce lub pisemnie (lub co jest chyba najgorsze - przez infolinię). Nie da się bezproblemowo załatwić wszystkiego zdalnie. Zamykaliśmy konto bankowe razem z rachunkiem karty kredytowej - wszystko było spłacone przez nas co do grosza. Parę miesięcy po zamknięciu konta dostaliśmy pismo z banku, że w dzień zamknięcia konta karty kredytowej bank naliczył sobie opłatę roczną za tę właśnie kartę... i co najlepsze - od tej kwoty rocznej, bank zaczął naliczać odsetki... paranoja. Jeśli chcesz się dodzwonić na infolinię bo masz problem lub sprawę do załatwienia - możesz czekać godzinami. Jeśli zadzwonisz na tę samą linię i w początkowym menu wybierzesz, że chcesz porozmawiać o kartach kredytowych - konsultant zgłasza się już po sekundzie. Ewidentnie widać jak mają ustawione priorytety. Generalnie - bank dalej tkwi mentalnie w poprzedniej epoce. Nie polecam! ZaletybrakWadycała masa -
~Aneta / 2022-07-27 10:10
Jeden z gorszych banków.... Rata kapitałowa od 4 miesięcy wynosi 0.00 a płacone jest 1300 zł za kredyt własny kąt. Żarty..... A obsługa oczywiście udaje głupa... Przelewy nie przychodzą. Pióra pieniądze po parę dni zanim łaskawie przęsła je na konto. Odradzam zlodzieji ZaletyŻadneWadySame wady -
~Brab / 2022-07-21 22:59
Infolinia katastrofa. Po ustaleniu wszystkich danych, nie mogłam uaktywnić karty kodów. ZaletyNie maWady Utrudnienia w małych prostych sprawach -
~Xxx / 2022-07-20 13:21
Oddział w Hrubieszowie, kolejki kilkugodzinne do obsługi. Nie chodzi nawet o okres urlopowy, jeśli chcesz coś załatwić osobiście musisz brać urlop. Z tego względu nie polecam. -
~Małgorzata / 2022-07-19 09:33
Bardzo miła obsługa. Czytelna oferta. Od wielu lat korzystam z usług tego banku. Zawsze spełnione są moje oczekiwania. Pozdrawiam ZaletyJasny prekaz informacjiWadyBrak -
-
~Amaretto / 2022-07-16 11:41
Oddział banku w Supraslu, otwarty pół godziny za późno, jedna osoba w okienku, wypytuje klientów o personalne sprawy, czy ktoś sie rozwiódł czy nie, jak układa sie w rodzinie...!!! Kto zatrudnia taka osobę? Kto szkoli takich pracowników? Dodatkowo zatrudnia bez wykształcenia, nawet średniej szkoły?
Ciągła korupcja i kumoterstwo .. -
~Aneta / 2022-07-15 20:30
V Oddział PKO BP w Łodzi przy ul. Żeligowskiego, jest najlepszą jednostką Banku PKO BP w Łodzi. Życzliwość wobec klienta, chęć współpracy, empatia w stosunku do petenta jest na bardzo wysokim poziomie. Otwartością na petenta i sympatycznym, a zarazem profesjonalnym podejściem wyróżnia się w szczególności Pan Paweł Czerwiński pracownik banku w tym oddziale oraz kierownik tej placówki, Pan Marcin (nazwiska niestety nie pamiętam).
Jako wieloletni klient Waszego Banku (mój staż to ponad 20 lat) jestem bardzo pozytywnie zaskoczona profesjonalizmem ze strony pracowników tej jednostki. Mimo, że w moim mieści-Łodzi- jest wiele jednostek Waszego/Naszego Banku to V Oddział uważam za najlepszy.
Proszę przyznać, że mimo kredytu na 20 000,00 PLN, jaki wzięłam w PKO BP, wyszłam z Banku uśmiechnięta i zadowolona z obsługi:)ZaletyProfesjonalizm w obsłudze i empatia w stosunku do Petenta.WadyStopy procentowe, ale to nie wina tej jednostki...hahahaha.
Jako wieloletni klient PKO BP, powinnam mieć jakieś większe zniżki-to też nie zależy od V Oddziału PKO BP w Łodzi:) -
~Malgorzata / 2022-07-14 14:31
Skorzystalam z uslugi w banku PKO przy ul. Grabiszynskiej 88. Obsluga bardzo mila, profesjonalna i co najwazniejsze kompetentna. Polecam i na pewno skorzystam ponownie. Z pozdrowieniami
MalgorzataZaletyProfesjonalizm, grzecznoscWadyBrak -
~Klient / 2022-07-10 14:11
Chciałem wypłacić 50 zł z innego bankomatu niż PKO BP za pomomoca blik. Okazało się że płaci się prowizje. To bardzo dziwne bo blik zawsze wszędzie chwała jako bezpłatny. Pani na infolinii potwierdziła że prowizja jest bo nie ten typ konta. Po 15 minutach czekania dostałem na dzień dobry ofertę kredytu 67 tys bez formalności. Spieszyłem się i nie o takie informacje mi chodziło. Czy to normalne że blik jest płatny? ZaletyAplikacja mobilnaWadyPłatny blik z innych bankomatów
strona 8 z 25
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »