strona 8 z 42
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »
-
~Katarzyna / 2023-11-08 14:34
Polecam Odział Banku PKO BP w Nowym Dworze Mazowieckim, jestem bardzo zadowolona ze współpracy z Panią Iwoną Sitnik, ponieważ ma profesjonalne podejście do klienta. -
-
~miśiek / 2023-11-08 13:29
opinia jest bardzo słaba żeby było można podrobić stronę banku
po zalogowaniu podłożyć inne kwoty żeby klijent widział i dał
się nabrać w banku nie można zlikwidować kwoty większej bez zgłoszenia
niż 20 tyśięcy a zlikwidować kwotę o wiele większą można szybkim
przelewem nawet do miljona gdzie tu logika zawiodłem się na banku
tyle lat z nimi byłem a cyberprzestępcy potrafili tak perfekcyjnie
oszukiwać klijentów jestem mocno zawiedziony i skoro to tak wielki
bank i tak potrafi się oszukiwać jak działa system zlikwidować
lokaty terminowe a bank nawet do mnie nie zadzwonił co się dzieje
dla mnie oszukali mnie i bank podkładając ich strone potrafiąc
zmienić saldo klijenta nie rozumiem tegooczywiśćie ja też popełniłem
błędy logując się na swoją stronę ale wszystko wyglądało jak zawsze od 20 lat jestem
z bankiem mi żle się podpisałem nie całym nazwiskiem tylko parafką
odmówiono wypłaty a takiego oszustwa nie potrafiono wykryć żeby ktoś
się podszywał się pod bank pko moja ocena po tym zdarzeniu jest słaba i
nię polecam -
~adrianna / 2023-11-06 18:08
Bardzo dziekuje za pomoc Panu w warszawskiej Rotundzie PKO BP udzielonej mi profesjonalnie z niezwykla kultura orez emoatia dzisiaj kolo 11 rano,byla niezwykle pomocna.Adrianna Kostrzewa lat 75. -
~Beata / 2023-11-06 15:07
To super placówka, uwielbiam to miejsce i ludzi a najbardziej p. Miroslawe Mucha, zawsze pomoże, zawsze można liczyć jest aniołem, ZaletySzybka obsługa,, miła i kompetentna oczywiście zawsze pozytywnieWadyWad brak -
~LUkaMar / 2023-11-03 20:28
Niestety nastąpiło pogorszenie sie obsługi klienta. W przypadku problemów bank nie nawiązuje kontaktu z klientem. Jeśli jednak chce się sprawdzić pożyczkę i zrezygnuje z wniosku, telefony sa co chwila. Nie polecam. Miałem konto, ale na szczęśćie dla mnie udało się przenieść do innego banku. Zupełnie inne podejście do klienta. Jest super.Do PKO BP już nie wrócę ZaletyUprzejmośćWadyNiestety slaby kontakt z klientem. Brak rozmów w przypadku problemów -
~Klient / 2023-11-03 08:48
Bardzo sympatyczna obsługa
Pracownik kompetentny, rzetelny -
~Stefania / 2023-10-30 14:56
Placówka PKO w Bytomiu, ul. Narutowicza - fachowa, wyjątkowo miła obsługa. Zaletyprofesjonalizm, uprzejmość -
~Małgorzata / 2023-10-28 08:38
Bardzo Dziękuję Pani Jolancie Bajon oraz Marcie Półka i Panu Wojtkowi za wnikliwe rozpoznanie trudnej sytuacji a następnie doprowadzenie do szczęśliwego końca. ZaletyWytrwałość,zaangażowanie ,solidność -
-
~Zołza / 2023-10-27 15:05
Proszę uważać na aplikacje skarbonka na ipoko,myślałam, że odkładam tam pieniądze na ważny cel i jakie było moje zdziwienie jak po rozbiciu skarbonki okazało się że pieniędzy nie ma ,i tu niespodzianka ....przemiła Pani z informacji powiadomiła mnie że te pieniądze to takie wiralowe, są a jakby ich nie było ponieważ jak nam się wydaje że przelewamy kasę to jej nie przelewamy bo nie ma potwiedzenia na koncie .Lepiej odkładać do skarpety przynajmniej by kasa z tego była,a tak nie ma ani kasy ani zaplanowanego zakupu ,wręcz cudnie. -
~KZ / 2023-10-26 18:55
Pani w okienku bardzo sympatyczna i przyjaźnie nastawiona do klienta. Bardzo miła i szybka obsługa. Informacje i wyjaśnienia sprawy przekazywane są w jasny i przystępny sposób. ZaletyPełny profesjonalizm i kompetencje pracownika. -
~Pokrzywdzony klient / 2023-10-25 11:44
Nie polecam banku PKO naciągają na debety o których nie informują przy zakładaniu konta odradzam każdemu kto nie chce mieć na koncie pewnego dnia - 500 zł SKANDAL! WadyOszuści i naciągacze -
~Koja / 2023-10-24 12:36
Niestety,przerażający brak kompetencji i nawet pewna złośliwość personelu. Oto moja historia. Mam konto walutowe tak w PKO BP jak i w Banku Santander. W Oddziale PKO BP złożyłem dyspozycję przelewu 20 tysięcy Euro na moje konto walutowe w Santanderze. Obsługująca mnie pani bąknęła, że będzie to przelew zagraniczny na co zdziwiłem się, bo przecież miał to być przelew między dwoma polskimi bankami. Pani nic nie powiedziała, przedstawia mi do podpisu zlecenie przelewu 20.000 Euro i tyle. Po powrocie do domu sprawdziłem, że z konta zeszło mi te 20.000. Trzy dni później stwierdziłem, że na moje konto w Santander wpłynęło ok. 18.500 Euro. Oczywiście interweniowałem w PKO BP. Okazało się, że obsługująca mnie pani 20.000 Euro zamieniła na złotówki i za te złotówki kupiła Euro, które przesłała do Santander.i w ten Oto sposób PKO BP pozbawił mi 1.500 Euro na różnicy kursów kupna i sprzedaży,edaży. Oczywiście złożyłem reklamację, ale wątpię czy coś ona da chociaż złośliwie nie poinformowano mnie o powziętym działaniu. ZaletyZeroWadyBrak kompetencji personelu -
~ANNA / 2023-10-23 15:31
Miałam przyjemność, tak przyjemność załatwiać trudną moim zdaniem sprawę w PKO Bank Polski Odział 3 Elbląg. Pani obsługująca stanowisko 3 nie tylko zainteresowała się moim problemem, ale w sposób zrozumiały dla mnie, szczegółowo przeprowadziła mnie przez wymaganą procedurę. Zrobiła to w sposób perfekcyjny z miłym uśmiechem. Profesjonalizm i szacunek dla klienta jest w tym Banku wzorem. -
~Kot / 2023-10-20 22:50
Pełno niejasności a przelicznik euro to katastrofa zapłaciłem depozyt 200€ za kilka dni zwrot takiej samej kwoty przelicznik banku pobranie/zwrot z konta ponad 100zl ZaletyBrakWadySame -
~Kazimierz / 2023-10-17 17:54
Jestem klientem PKO BP od 30 lat. Zawsze miła obsługa. Przydzielony opiekun klienta. Super. Serdecznie pozdrawiam. -
~Naya. / 2023-10-17 08:39
Jestem klientem banku w Kostrzynie nad Odrą od 30 lat. Współpraca układała się zawsze pozytywnie. Szczególne uznanie należy się Pani Agnieszce J., opiekującej się kontami osobistymi, za bardzo profesjonalną i pomocną współpracę z klientem. Od kilku lat noszę się z zamiarem zmiany banku, ze względów ekonomicznych, i tylko myśl o stracie takiego cennego opiekuna powstrzymuje mnie przed podjęciem ostatecznej decyzji. Serdecznie pozdrawiam. ZaletyObsługa.WadyWysokość opłat. -
-
~Duśka / 2023-10-16 08:24
Ten bank to jakiś stan umysłu. Niekompetencja to chyba ich słowo przewodnie. Jedną sprawę załatwia się kilka miesięcy i tak w rezultacie nic nie ogarnięte. Za każdym razem słyszy się coś innego.
Od kilku lat mam wspólne konto z moim byłym już mężem I nie mogę się z niego wypisać mimo listów o rozdzielności stosownych dokumentach itp bo były mąż zapadł się pod ziemię. Bez mojej wiedzy wziął kredyt na to wspólne konto i go nie płaci a szanowny Bank sądzi że to ja mam spłacać długi obcego człowieka... bo oni bezmyślnie mogą robić wszystko. To co się w tym banku dzieje to jakaś abstrakcja. I choćby to był ostatni bank w Polsce nikt i nic nie zmusiłoby mnie do przeniesienia tam swojego wynagrodzenia.ZaletyBrakWadyFakt że w ogóle jeszcze istnieje ten bank jest jego największą wadą. -
~Leszek sadurski ???????? / 2023-10-10 21:39
Uważam.jest.0k.jestem.kilka.lat.b.zadowolny.z
Usług.nie.narzekam.po.prostu.super.oby.tal.dalej.zycze.samych..sukcesow.zeby.sie.rozwijala
Na.nastepne.lataZaletyDobrzy.pracownici.mila.obsluga.przredewszystkimprofesjonalm.wydoka.kulturaWadyNiezauwazylem -
~Czaro75 / 2023-10-09 21:17
Bank państwowy a najbardziej okrada rodaka !! Zmieniałem odnawialny z 2500 zł na 1000 zł przez iPKO i pobrano mi za to 50 zł z czego tydzień wcześniej od kwoty 2500 zł na rok 62,50 zł .. to chory bank jak i jego prezes i rząd.. ZaletyZeroWadySame -
~Alicja / 2023-10-09 19:28
Nie polecam. Ogromny rozjazd między informacjami podawanymi na infolinii a w różnych oddziałach banku. Na zwrócenie uwagi, że infolinia podaje inne informacje, pracownice przewracają oczami. Załatwianiem jednej sprawy zajmują się trzy pracownice. Brak wiedzy o prawach, jakie ma klient przedstawiający stosowne dokumenty. Bardzo duża niekompetencja.
strona 8 z 42
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »