Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 352 opinii

1.90 / 5

  • Prostota obsługi
    1.87
  • Oferta
    1.98
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 18
  • ~Annnnn / 2022-08-10 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank nie wywiazuje się z umowy.
    Na rozpatrzenie wniosku o restrukturyzację mieli 30 dni. Że czas jest wydłużony dowiedziałam się oczywiście po czasie, w którym miał być rozpatrzony wniosek.
    O kolejnych 2 tygodniach na "zatwierdzenie' też.
  • ~Zawiedzony klient / 2022-08-07 23:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Aplikacja nie działa poprawnie, nie da się od miesiąca dodać karty do Apple pay
    ZaletyBeam
  • ~Heimao / 2022-08-04 23:33
    Ocena: 1.33 / 5
    wyzywają swoich pracowników od "specjalistów" a żaden nie jest w stanie odpowiedzieć jasno na postawione pytanie. Ostatnio mieliśmy jazdę z "dokumentami" przyszła informacja, że należy dostarczyć "dokumenty" jakie? żadna ze "specjalistek " w oddziale nie umiała uszczegółowić tego żądania. Napiszą do centrali.... po 2 tygodniach jest odpowiedź chcą umowy z pracodawcami... ale ja nie pracuję na podstawie umowy... czy może być pit? ...Napiszą do centrali.... po 2 tygodniach jest odpowiedź chcą umowy... jak dziad z obrazem. Jeśli jest jakiś problem to zawsze wina klienta... brrrr na wszelki wypadek zablokują konta ot tak bo taka jest pogoda... masssakra
    Zaletykiedyś były ale już nieaktualne...
    WadyPracownicy w oddziale totalnie zagubieni i niezdolni do kontaktów, co z tego że jeszcze grzeczni? jak nic z tego nie wynika bo żadnej konkretnej informacji nie są w stanie udzielić...
  • ~klient / 2022-08-04 20:04
    Ocena: 2.33 / 5
    Dostaję pismo, że oświadczenie można złożyć online prze moje ING. Na stronie nic nie ma. Dzwonię i dowiaduję się, że jednak nie można złożyć takiego oświadczenia online. (to po co piszą, że można). No więc, próbuję załączyć plik PDF i też nie działa... Kpina...
  • ~kris / 2022-08-04 11:27
    Ocena: 3.67 / 5
    jestem klientem banku wiele lat ale takie kłody pod nogi jakie rzuca klientowi Ing to w żaden inny banku nie robi.
    Mam kr hip i w związku z rosnącymi ratami / a malejącym w nich kapitałem/ nadpłacam kredyty hipoteczny co m-c.Aby było to dla mnie korzystne wnioskuję /na czacie okres oczekiwania nawet 1,5 dnia/ o skrócenie okresu kredytowania i tu zaczyna się mega problem dla banku....
    Musi przygotować stosowny aneks - min czas 14 dni roboczych/ to jeszcze nic/ trzeba się umówić do banku na podpisanie takiego dokumentu - brak personelu powoduje ze zaproponowano mi wczoraj termin na wrzesień albo przejażdżkę do innego miasta i oddziału... JAKAŚ KPINA ostatni aneks którego termin był ustalony grubo przed podpisaniem i potwierdzany 2 smsami z banku -w momencie pojawienia się w banku zgodnie z wytycznymi okazało się ze nie ma osoby która mogla by dok podpisać po godzinie udało się sprawę załatwić..i tak co m-c....
    Można to zrobić w aplikacji bankowej albo podpisać aneks np poprzez kod sms...Ale po co lepiej utrudniać .....
    Wadyutrudnianie Klientowi procedur
  • ~Krysia / 2022-08-03 17:47
    Ocena: 4.67 / 5
    Przemiła, profesjonalna obsługa. Od lat z przyjemnością odwiedzam ten bank. Jak nigdzie Panie proponują pyszną kawę i częstują czekoladą. Bank ma sporą ofertę do zaproponowania. Polecam.
  • ~Bobo / 2022-08-02 00:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem ING od ponad 20 lat. To jedyny bank z jakiego korzystam.
    Mam emerytury ok 5tys zł, nie spłacam żadnych kredytów, nie mam żadnych zaległości, trzymam w ING oszczędności i jako klient wywiązuje się wzorowo, a ING odmówiło mi kredytu na 15tys zł z ratą 300zl!!!!!!
    Śmiech na sali. Chyba czas pomyśleć nad zmianą banku.
  • ~Marek / 2022-08-01 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Dogadali się z dużymi klientami instytucjonalnymi a plebs mają w dupie
  • ~Michał / 2022-07-31 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś byłem tym bankiem zachwycony ale niestety to co się z tym bankiem dzieje to jest ŻENADA!!!! Osoby pracujące powinny wrócić się do czasów kiedy w baku rządził P. Czakanski wtedy liczył się klient, obecnie to co bank robi z klientem to jest UWŁACZAJĄCE godności, przychodzisz do oddziału i jesteś traktowany jak intruz (po coś tu znowu przylazł albo czego ten jelez znowu chce ..itp) wiedzieli że będą wakacje kredytowe to zamiast się przygotować na oblężenie to od piątku NIE DA się wejść na link żeby złożyć wniosek a już nie wspomnę o tym jaką lichwę ściąga bank z klienta jak rata kredytu wzrosła o 130% no ale tak to jest jak Kowalski zarabia 60 tys zacznie a pan prezes 3,6 mln!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyTraktowanie klienta jak dojną krowe
  • ~Isa / 2022-07-30 22:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Traktuja klienta jak gowno w kiblu.
    Obsluga jest odczlowieczona. AI u sterow tego parszywego tworu. A bedzie jeszcze gorzej! Trzymajcie sie od nich jak najdalej.
    ZaletyBrak
  • ~Lucyna / 2022-07-25 12:48
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z bardzo profesjonalnej i miłej obsługi pracownicy Banku Pani Małgorzaty Hankus. Dziękuje za bardzo fachową poradę i pomoc.
  • ~Lukasz / 2022-07-24 05:20
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie wiem czy wszystkie banki mają takie złodziejskie sposoby okradania ludzi, ale w ING na pewno. Cwaniactwo tego banku nie zna granic. Wziąłem w 2021 dwie spore pożyczki, bo wiedziałem, że będę mógł spłacić je szybko i przed datą zawarta na umowie. Pierwsza z nich była na 60 miesięcy, druga na 96(!). Taka była oferta dla mnie i nie dało się na krótszy okres. Dlaczego? A dlatego, że jak teraz spłacam częściowo te kredyty, kwota odsetek ani okresu spłaty nie maleje. Co miesiąc odnawia się liczba miesięcy spłaty do końca. I tak naliczają takie same odsetki niezależnie od wielkości pozostałego zadłużenia do spłaty. Kapitał maleje, a odsetki zostają na tym samym poziomie. No. Miałem rete w wysokości 850zl. W tym 350 odsetek i 500 kapitał. Teraz po nadpłacie prawie 40tysiecy w ciągu roku odsetki są na tym samym poziomie 350, a kapitał spadł do 240. Wychodzi na to, że tak czy siak będę musiał tym złodziejom oddać wszystkie odsetki, niezależnie od czasu spłaty tego oszukańczego kredytu. I to po tylu latach z nimi.
    ZaletyŁatwość obsługi aplikacji
    WadyNiezliczone
  • ~Andrzej / 2022-07-22 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie ten bank. Wpłacasz pieniądze i koniec kontaktu z nimi. nie można się dodzwonić anie rozmawiać na czacie bo cały czas wrzuca. Tragedia!!!!!!
  • ~ex klient / 2022-07-20 19:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem skrytykować, ale widzę, że tutaj to już niewiele zmienia.
    Cóż. Zasłużenie - dodam że umowy czytać należy z prawnikiem, analizując każde słowo, unikając ukrytych kosztów i nieadekwatnych opłat! Przy wcześniejsze spłacie kredytu prawie 10%!!! musiałem dopłacić żeby łaskawie pozwolili zakończyć umowe przed czasem.
  • ~isia / 2022-07-11 14:25
    Ocena: 2.00 / 5
    prosze o wyjasnienie dlaczego z oddzialu bankowego zrobiono bankowy punkt informacyjny,bank w ktorym nie mozna pobrac pieniedzy jest dla mnie punktem informacyjnym zostalam poinformowana ze pieniadze moge pobrac w centrum miasta,poto otworzylam konto w waszym banku abym nie musiala jezdzic przez pol miasta tymi zmianami powiekszyliscie grono niezadowolonych klientow,nie bedzie trudno znalezc bank ktory wykonuje uslugi dla ludzi
    Zaletyzadne
    Wadysame wady
  • ~Jacek / 2022-07-11 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank ma klienta totalnie w 4literach, zamknął mi konto firmowe, bez poinformowania mnie, niby pocztą polecony doszedł, tylko kto to widział i teraz potrzebuje dokumenty z konta i każą mi płacić za każdy swistek 10zł, KAŻDY kto rozważa ten bank niech sobie odpusci bo to żalosne pajace i tyle mam do powiedzenia.
  • ~Andrzej Lublin / 2022-07-08 08:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmarnie nieefektywny. Od roku wyskakuje mi błędnie "odmowa zleconej czynności". Kilkakrotne reklamacje i w banku (Lublin), i na infolinii po uprzejmym "proszę dać nam 48 h" bezskuteczne.
    Jestem klientem (bezpożyczkowym) od 12 lat i czas na rozwiązanie współpracy. Bank ING ma moją bezpłatną fatalną opinię.
    ZaletyObecnie nie widzę.
    WadyKoszmarnie nieefektywny obsługa klienta.
  • ~Grzegorz / 2022-07-05 20:10
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT, nie działająca aplikacja, wieczne problemy ze wszystkim, nie polecam
  • ~Pawel / 2022-07-05 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    10 dni spóźniałem się ze spłata raty . 10 telefonów dziennie zastraszanie przez inkasset.
    ZaletyBrak
  • ~Bodzio / 2022-07-04 15:12
    Ocena: 1.67 / 5
    To jest bank złodziejski a dla czego ?A dla tego że jestem w tym banku z 20 lat nigdy od nich nic nie chciałem nigdy. Gdy teraz chciałem wziąć od nich mała porzeczkę bo wynikła mi dana sytuacja dali mi negatyw masoński bank złodziejski . Bo przez tyle lat co pobierali opłaty prowizje itp. To po prostu w głowie się nie mieści a zarabiam nie źle to jest złodziejski bank nie polecam nikomu .
    ZaletyBrak zalet wręcz przeciwnie
    WadyDziadostwo
strona 1 z 18
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.77, ilość opinii: 1282
PEKAO SA
Ocena: 1.48, ilość opinii: 891
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.56, ilość opinii: 720
Millennium
Ocena: 1.53, ilość opinii: 543
PKO Bank Polski
Ocena: 2.39, ilość opinii: 357
ING Bank Śląski
Ocena: 1.90, ilość opinii: 352
VECTRA
Ocena: 1.66, ilość opinii: 3089
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.07, ilość opinii: 2872
UPC Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2645
Play
Ocena: 1.40, ilość opinii: 2490
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 2461
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 2373