strona 1 z 43
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~RADOSŁAW / 2025-10-27 13:54Ocena: 5.00 / 5
Dziękuję za zablkowanie karty. Wygląda na to, że wszedłem na stronę oszustów -
-
~Ola Z / 2025-10-17 16:28Ocena: 5.00 / 5
Obslugiwal mnie pan Artur Wozniak w oddziale ul Szewska 72 Wrocław. Rzadko spotyka sie tak opiekuńczego, profesjonalnego pracownika ktory cierpliwie odpowiadał na każde pytanie, zawsze znalazł czas i chętnie tłumaczył wszystko. Pana Artura poleciła mi siostra bo była zachwycona serwisem. Ja również będę go polecać innym bo tego typu obsługa jest wyjątkowa . -
~Neo / 2025-10-07 10:28Ocena: 1.33 / 5
W moim 50 - letnim życiu, nie miałem do czynienia z tak niekompetentnym bankiem. Dzwonię z aplikacji, mimo to jestem weryfikowany od początku. Tracę czas. Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem, to średnio 30 minut. Mówisz do kretyńskiej Ingi wirtualnej doradczyni w jakiej sprawie dzwonisz, I czekasz 30 minut aż ktoś łaskawie odbierze, słyszysz, że już zostaniesz przełączony do odpowiedniego specjalisty. I znowu czekasz 30 minut, aż ktoś łaskawie odbierze. Pracownicy na infolinii, totalnie niekompetentni, nic nie wiedzą. Są zatrudniani chyba z łapanki. Mam konta w 4 innych bankach, ale takiego dna nie widziałem nigdzie. Nie szanują czasu klienta. Dno, muł I wodorosty ????
ZaletyBrakWadySame -
~Forest / 2025-09-10 20:57Ocena: 2.00 / 5
Stracone 5 miesięcy niekończące braki do wniosku kredytowego PAN analityk nie potrafi wskazać braków za jednym razem .
Bez efektu zrezygnowałem .
-
~Bartlomiej / 2025-09-09 06:02Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam banku ani konta Żenada. Bank nie respektuje własnych ustaleń konta promocyjnego klienta indywidualnego.Mimo spełnienia warunków brak wypłary 500 zl za założenie konta.Reklamacja złożona ZaletyBrakWadyJw -
~Jolanta / 2025-08-30 12:10Ocena: 1.00 / 5
To bank ing Śląski, to jakaś pomyłka miałam konto wiele lat i zamykam teraz. TO JEST KPINA KLIENTA !!!!PRACOWNICY NIEKOMPETETNI ZaletyŻadneWadyOgrom -
~Nabrany w_ING / 2025-08-24 12:51Ocena: 1.00 / 5
Kto dał się jeszcze nabrać na konto w Euro do karty płatniczej ING ?
„Celowe wprowadzenie w błąd w celu uzyskania korzyści materialnej (art. 286 § 1 k.k.).”
Przekręt polega na tym, że bank oferuje produkt-usługę, której nie ma, nie jest w stanie w pełni realizować, podpięcie konta Euro do automatycznych płatności karty płatniczej.
Płacąc karta w Euro za granicą, należy się pilnować, ponieważ dowolna zarejestrowana instytucja finansowa, spod ciemnej gwiazdy może mieć pomysł, aby nie wysyłać do banku zapytania o pokrycie wartości w Euro, tylko zażądać dowolnej sumy dowolnie licząc sobie kurs Euro.ZaletyBrakWadyDno i wodorosty -
~Ola / 2025-08-22 14:35Ocena: 2.00 / 5
Ma wrażenie,że polityka banku ma na celu pozbycie się klientów. Bylam klientem banku 15 lat i potraktowali mnie jak śmiecie, przez tydzień nie miałam dostępu do własnych środków bo zostala zablokowana bankowość internetowa, a ja nie korzystam z karty. w oddziale wszyscy chodzą po banku i udaja ze są strasznie zajęci. Sprawę załatwiałam 4 godziny .... nigdy więcej ZaletybrakWadyobsługa i brak kompetencji -
-
~Rafał / 2025-08-21 21:58Ocena: 1.00 / 5
Likwidują kasy i likwidują filie.
Nie można się łatwo dodzwonić na infolinie czeka się do 2o minut, aż obsługa odbierze.
Telefon odbiera automat trzeba kilka razy powtarzać, żeby automat zrozumiał.ZaletyNie ma.WadyLikwidacja filii i kas, długie odbiera telefon automat nie człowiek i na połączenie ceka się 20 min. -
~Barbaramrzyk / 2025-08-05 10:08Ocena: 1.00 / 5
Tragedia nic dodać nic ująć Pani w banku ewidentnie chciała nas naciągnąć na większe koszta gdy rozmawiała z nami na osobności to miła a gdy już dzwoniła przez telefon służbowy to totalnie inna gadka nie polecam brak kredytu u tej Pani i w tym banku ZaletyBrakWadyOgrom -
~Man / 2025-07-31 17:31Ocena: 1.00 / 5
tragedia. mimo, że jesteśmy ich klientami od wielu lat i nigdy nie mieli złotówki zaległości a obroty na poziomie 200% zapisów umowy to postanowili zamknąć nam kredyt obrotowy (mimo tego, że miesiąc temu opiekunka zapewniała że będzie nawet wyższy) a teraz właśnie zauważyliśmy, że mimo iż karta kredytowa jest jeszcze ważna 2 lata to też zamykają...bo rzekomo działalność ubezpieczeniowa jest wyłączona z ich finansowania. A do tego tak okropna obsługa, że nawet nie odpowiadają na wysyłane wnioski i maile. niczego się człowiek nie dowie -
~Mirex / 2025-07-24 16:12Ocena: 1.00 / 5
Bank ING upoczywie przekazuje informacje w firmie Kaczmarski inkasso jakim cudem bez naruszenia ustawy o RODO dane klienta w banku ING znalazły się w posiadaniu firmy Kaczmarski inkasso. Gdyż klient nie miał żadnych zobowiązanych względem banku ING śląskiego więc firma ING nie miała prawa przekazywać takich informacji jak numer telefonu i dane tele adresowe filmie Kaczmarski inkasso najprawdopodobniej robią to pracownicy ING lub sam bank -
~Seba / 2025-07-11 11:55Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank z jakim kiedykolwiek miałem styczność. Obsługa klienta to jakiś koszmar. Durna SI nie rozumie nic, złapanie konsultant graniczy z cudem (próbowałem 6 dni z rzędu po kilkanaście razy dziennie). Jak się już dodzwonisz to Cię przełączają do innych osób i znów przechodzisz przez SI i nikt nie odbiera. WadySame wady -
~cash / 2025-07-04 09:39Ocena: 2.33 / 5
mimo barku zgody na marketing: handlują danymi - odkąd miałam u nich konto non stop po 6,7 x dziennie telefony od pseudo oszustów i jakieś maile od firm typu "koksztys" czy coś takiego - wyłudzające pieniądze za fikcyjne zobowiązania. Mimo braku zgody na listy w formie papierowej, w skrzynce listy od nich z info że 5 zł, 9 zł na minusie... nie szkoda im papieru ? To po co pytają się o zgody jak handlują danymi i mają to w d...e. Na infolinii ich pracownik udaje, że "naprawdę? no dziwne...". Za taki mobbing i zgrywanie głupa zamknęłam konto i nigdy więcej niczego od nich ! Zaletymiła obsługaWadyhandel danymi -
~lunia / 2025-07-02 18:05Ocena: 1.00 / 5
Założyliśmy konto dziecku i w placówce ING Katowice SILESIA została przedstawiona nam oferta że jeśli zamówimy kartę oraz na dzień 28.06.2025 zostanie przelana kwota 200 zł. z konta rodzica to otrzyma bonus w kwocie 200zł. Po czym po rozmowie z konsultantem w dniu 02.07.2025r. dowiedzieliśmy się że pieniądze miały być przelane na dzień 16.06.2025.
Dziecko czuje się oszukane ponieważ było razem z nami w banku.
NIE POLECAM -
~kpina / 2025-06-26 10:53Ocena: 1.00 / 5
Mają beznadziejną aplikację, nie działa, zacina się, płatności zbliżeniowe nie działają kiedy chcę zapłacić. Zdecydowanie odradzam. -
-
~McinekN / 2025-06-10 13:55Ocena: 1.00 / 5
Jeszcze jestem klientem tego banku, Od 7 lat prowadze konto osobiste i firmowe w tym otoz banku.
Wszsytko bylo dobrze do momentu powstania dzialu KYC, Ktory 2 lata temu straszyl mnie zablokowanie srodkow za przelewy ktory ksiegowalem od klienta. Ta historia zostala wyprostowana po wyslaniu wielu informacji do KYC.
Dzisiaj KYC zablokowalo mi dostep do konta i kart, gdy jestem zagranica(USA) w celach biznesowych. Dzieki KYC zostalem bezdomnym z dnia na dzien!.
Cala akcja dotyczy przelewu ktory wyslalem swojej MaŁżonce. miesiac temu dostalem informacje z prosba o wytlumaczenie przelewu. Przez aplikacje Moje ING wyslalem im certificat zawarcia malzenstwa. Oczywiscie o czym nie wiedzialem wiadomosci nie zostala z aplikacji (jakis bug). Święcie przekonamy iz dokonalem biurokratycznych zachcianek KYC przestalem sie przejmowac sprawa. W miedzy czasie Bank dalej czekal na odpowiedz poniewaz apka nie zdolala dostarczyc dokumentu. Bank nie informowal mnie o tym przez dluzszy czas, żadnych popupow tylko jedna wiadomosc w moje ing miedzy wiadomosciami ze spamek typu(Chce pan kredy?).
Po zablokowaniu mojego konta, wyslalem im jeszcze raz certyficat tym razem upewnilem sie ze doszedl. i poprosilem o kontakt z przelozona asystentki na Czacie z ing. Oczywiscie przelozony nie jest dzisiaj w pracy ani jego przelozony ani nikt decyzyjny. Pani mogla tylko wyslac wiadomosc do KYC aby ponaglili weryfikacje. Taka weryfikacja trwa do 4 dni. Takze zostalem bezdomnym i bez jedzenia Środkow do Życia dzieki "wspanielemu" Banku ING. Gdzie Dzialy nie moge sie kontaktowac bezposrednio a klient jest wrogiem publicznym zlodziejem prajacym pieniadze.ZaletyTen bank od kilku lat nie ma zadnych zaletWadyBiurokracja.
Traktowanie klientow jak zlodzieji.
Obslujga klienta niekompetentna i niedecyzyjna
Wrogie nastawienie do klienta. -
~slawek / 2025-05-26 11:45Ocena: 1.00 / 5
Porażka dziady zablokowały pieniądze gdzie nie miałem żadnych zajęć egzekucyjnych i nikt nie potrafi udzielić żadnej odpowiedzi a ja nie mogę korzystć z konta -
~niezadowolona / 2025-04-08 17:22Ocena: 1.00 / 5
infolinia to jakaś porażka ... najpierw do mnie gada jakaś sztuczna inteligencja - masakra , naprawdę tak lekceważycie klientów ? , potem gdy już udało mi się połączyć z prawdziwym człowiekiem , to okazało się że pomimo prób i tak pani tam siedząca nie umiała mi pomóc . PORAŻKA -
~rafnik / 2025-04-04 12:23Ocena: 2.00 / 5
Bank beznadziejny... Mając konto już od 12 z debetem nieużywanym 2 tysięcy bez kredytów z kontem inwestycyjnym na 500tysięcy i przychody w wysokości 7 tys. w miesiącu . Nie da się uzyskać zwiększenia debetu do 12 tys. trzeba wypełniać wniosek dostarczać zaświadczenia czekać na rozpatrzenie 4 dni roboczę ZaletybrakWadydużo
strona 1 z 43
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
