Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 787 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Puryc / 2024-02-03 19:40
    Ocena: 2.33 / 5
    To co stało się z tym bankiem to jakaś tragedia. Po 10 latach traktują klienta jak terrorystę - to żałosne bo właściciel banku zapomniał, że jest dla ludzi - on jest dla kapitalistów i to jeszcze nie byle jakich. Nigdy więcej czegoś ta fałszywego
    ZaletyJuż brak
    WadyŻądania dotyczące wszystkiego o kliencie. Brak współpracy i rzeczowej odpowiedzi na zarzuty. Totalne dno.
  • ~Anonimowo / 2024-02-02 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Mieszkam poza granicami Polsk, z systemu internetowego niekorzystam regularnie. Sporadycznie rodzina wpłacą środki na konto, darowizna dla dzieci. Nie są to duże kwoty. Od lipca konto moje zostało zablokowane ponieważ bank żądał oświadczenia dochodowo majątkowego o czym nie byłam poinformowana ponieważ nie miałam dostępu do systemu. Od 3 miesięcy usiłowałam otrzymać pocztą jednorazowy kod aktywacyjny,ale nie jestety pierwszy doszedł. Kolejny został zamówiony 2 tygodnie temu, doszedł wczoraj. Po zalogowaniu się na konto , transakcję są nadal zablokowane! Obsługa beznadziejna, kłamią wprost i śmieją się rozmawiając na infolinii. Nie chcą przełożyć nigdzie wyżej! Po złożeniu oświadczenia, 7 dni oczekiwania na rozpatrzenie mojego oświadczenia. Nie jest pewne czy zostanie rozpatrzone pozytywnie! Kpina! Niestety, rodzina nie była poinformowana o braku dostępu do konta, wysłała darowiznę dla dzieci. Jakim prawem zablokowane konto przyjęło środki?! Jakim prawem teraz ja mam problem żeby te środki z konta wyciągnąć?! Złodzieje, wredne niedouczone osoby na takich miejscach! Niedorzeczne!
    WadyWszystko. Począwszy od infolinii po system internetowy!
  • ~Mariusz / 2024-02-01 12:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie zmieniam konto. Rezygnuję po 10 latach, w tym banku nie da się funkcjonować. Kontakt z infolinią tragiczny. Konto walutowe otworzysz przez portal ale zamknąć już nie można. Musisz do pier....lonej placówki się umawiać. Na infolinii kłamią, że to awaria systemu. A tak naprawdę utrudniają specjalnie żeby pobierać prowizje.
    ZaletyBrak
    WadyOszukują na infolinii, utrudniają zamknięcie konta. Pobierają nienależne prowizje
  • ~Wojtek / 2024-01-31 21:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank dla ludzi bez dużych oszczędności, stare srodki, nowe środki i jeszcze co może półśrodki?, konto do 200tys nowych środków na 6% wpłacam a tu okazuje się że to stare śodki i na 1,5%.
    Proponują mi premium do 1mln na 6% chcę założyć "nie dla ciebie"
    Naciołem się przy tej dużej inflacji na spore pieniądze- koszmar
    Bank dla ludzi żyjących terazniejszo, zarobki i wydaeanie na bieżąco jakieś małe oszczędności.
    Jednym słowem nie polecam tym z większą gotówką
  • ~Mat / 2024-01-31 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank w sposób niejasny i arogancki informuje swoich klientów sms'ami (na które sam zwraca uwagę żeby uważać i nie odpowiadać) o ważnych zmianach. Doprowadziło to do tego że nie złożywszy na czas oświadczenia o źródle dochodów zablokowano mi bez uprzedzenia kartę o czym dowiedziałem się dopiero jak chciałem jej użyć w sklepie płacąc za zakupy. Odblokowanie do dwóch dni moich własnych pieniędzy brzmiało jak żart, niestety to smutna prawda. Nie polecam nikomu nawet wrogowi tego banku. Przepisy mogą być niejasne ale ich nadinterpretacja lub niewłaściwa interpretacja to wina banku ING.
    WadyArogancja w traktowaniu klientów.
  • ~Oliwia / 2024-01-31 14:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku , jak czytam te wszystkie opinie to muszę powiedzieć że wszystko się zgadza, bank traktuje klientów do momentu jak się kasa zgadza ale jeżeli klient potrzebuje czegoś od banku to już jest na straconej pozycji
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Monika / 2024-01-31 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się z wszystkimi negatywnymi opiniami tego banku
    ZaletyBrak
    WadyBank to jedna wielka WADA !
  • ~Mariusz / 2024-01-31 13:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam tego banku, kontakt fatalny, pracownicy na infolinii chyba pracują tam za karę
  • ~Paula957 / 2024-01-30 20:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Profesjonalna obsługa, zero naciągania i ukrytych kosztów. Polecam wszystkim.
  • ~Ewelina / 2024-01-30 16:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam miła i profesjonalna obsługa,wszystko wyjaśnione w prostu i zrozumiały sposób
  • ~vovkylaka / 2024-01-30 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam wcześniejsze opinie. Bank zajmuje siu biurokracja i interesuje go tylko skąd pochodzą pieniądze. Co chwile prośby żeby im wysłać jakieś dokumenty podpisane z informacją. Opracowanie takich dokumentów trwa miesiące, czyli w tym czasie jesteś zablokowany i nie możesz korzystać z bankowości.
    Obsługą klienta jest fatalna.
    Nie polecam już tego banku!!! Mam dość przysyłanych pism o treści Potrzebujemy kilku informacji.
    Zaletybrak
    Wadywysyłanie pism o treści potrzebujemy informacji
  • ~Eda74 / 2024-01-27 23:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam zajecie poniewaz , by sie oddluzyc zglosilam upadlosc. Zgodnie z prawem syndyk zabiera mi z pensji mase jemu nalezna, bank ing ma swoje prawa. Mimo opinii syndyka ze maja mi udostepnic dostep do konta bank zablokowal mi nawet wglad do mojego rachunku. Oczywiscie syndyk stwierdził ze jest to niezgodne z prawem, ale bank ma klientow w głebokim powazaniu i niestety przez dwa miesiace nie miałam dostepu do wlasnych środkow wolnych od zajecia. Najgorsza decyzja w zyciu by miec konto w tym banku. Jak mozna zablokowac czlowiekowi wglad do wlasnego konta i mozliwosc wyplaty wynagrodzenia skazujac go na wegetacje. Nie polecam tego banku omijajcie szerokim łukiem. Rozne sytuacje mamy w zyciu . Bank powinien chronic swoich klientow a nie dokladac im problemow.
    ZaletyBrak
    WadyBrak podstaw prawnych do zarzadzania srodkami klienta. Bezprawne blokady konta.
  • ~bartolomeo / 2024-01-27 11:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo polecam bo dali mi pożyczkę na spotkanie z lnstagram:znieprawiona i to był najlepszy wybór w życiu serio!!!
    Zaletyinsta: znieprawiona
  • ~Piotr / 2024-01-21 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam wcześniejsze opinie.W ostatnim czasie bank Śląski zamienił się nie w bank tylko interesuje się skąd pochodzą pieniądze,żeby im wysłać jakieś dokumenty podpisane z informacją msz czas na udzelenie informacji bo nie bedziesz mógł robić tego i tego do dnia a na koniec info zamkniemy twoje konto!!!.
    To jedyny chyba taki bank w ostatnim czasie który interesuje się kasą nie swoją a nie zajmuje się dobrą obsługą klienta.
    Nie polecam już tego banku konta pozamykałem bo już miałem dość przysyłanych pism o treściPotrzebujemy kilku informacji.
    Zaletybrak
    Wadywysyłanie pism o treści potrzebujemy informacji
  • ~Mariusz / 2024-01-20 23:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Multum zabezpieczeń, wpiszesz źle lin i musisz odblokowywać całe konto. Masa utrudnień dla klienta, masakra.
  • ~Małgorzata / 2024-01-16 15:50
    Ocena: 5.00 / 5
    Wyrażam słowa wielkiego uznania i podziwu dla Pani Sylwii Lewandowskiej z Oddziału w Bielsku-Białej na ul Kolistej Państwa Placówki.Ogromna wiedza, pełny profesjonalizm, życzliwość dla klienta ,sprawia ,że klient czuje się "zaopiekowany" od początku do końca.
    Dzięki Pani Sylwii Lewandowskiej wizytę w Banku można śmiało nazwać samą przyjemnością a pomoc jaką otrzymuje się od Pani Sylwii nie ma CENY! Niejednokrotnie przez wiele lat /23 prawie/ potrzebowałam doradztwa i pomocy i ja dzięki Pani Sylwii otrzymałam!Duże DZIEKUJE! Oby wszyscy pracownicy ING Banku mieli taką wiedzę. Tak trzymać!
    ZaletyWiedza w pracy
    Wadybrak
  • ~Nicky / 2024-01-14 13:23
    Ocena: 1.67 / 5
    wywalic zarząd i dyrekcję na zbity pysk Zeby system się walil i walił bez konca? Komu zlecają robotę? bratankom i siostrzenco? Proponuję zacząć od zafajdanego szefa banku, Wyrzucić i wręczyć czarny list
    Zaletybrak
    Wadysystem sie wali, tnaie rozwiązania it, częste włamania do systemu it
  • ~Alicja / 2024-01-13 20:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki mogłam wybrać! Ciągle awarie, problemy techniczne, bankomaty/wpłatomaty ciągle zepsute... Infolinia i jakakolwiek pomoc z ich strony również dramat...
  • ~Bruno / 2024-01-13 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Znalesc bankomat graniczy z cudem. Wplacic kase we wplatomacie to cud na sterydach. Widać przygotowują sie do obrzydzenia ludziom gotówki.
  • ~Kazimierz / 2024-01-12 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Bakomaty nieczynne porażka jeden na cały Lubliniec i tak co tydzień
    WadyDużo
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1942
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1434
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 901
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 788
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 787
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4141
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3752
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2791