Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 787 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tad / 2024-01-11 10:28
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dziękuję za szybką pomoc. Pani Agnieszka Zajączkowska poświęciła nam czas i załatwiła wszystko szybko i bez problemu mimo że nie mieliśmy terminu. Polecamy super Service ING w Katowicach na ul. Stawowej.
  • ~Elle / 2024-01-10 14:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam latwy i szybki dostep przez aplikacje, duzo udogodnien, nawet oferty promocyjne w roznych sklepach. Bardzo zadowolna z uslug banku.
    ZaletyKiedys skorxystalam z szybkiej pozyczki do 5 tys zl bardzo pomocne nie jestem pewna czy nadal jest taka usluga bez zadncuh zbednych zaswiadzczen.
    WadyZmiany w aplokacji. Wczesniej bylo latwiej wszystko odnalezc.
  • ~Mateusz / 2024-01-09 01:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo proszę nie popełnianiajcie błędu jak ja i nie zakładajcie tam konta, chyba że chcecie stracić wpływy od pracodawcy czyli pensję jak ja. Pół roku walki dopiero dziś odzyskane pieniądze!!!! I to nie przez nich a przez urząd skarbowy!!!. Bank stanowi swoje własne prawo nad ustawą a rozmowa z każdym pracownikiem jest taka sama, czyli rozmowa z robotem i powtarzanie wokoło wewnętrznych formulek banku. Dostaje od szefa na konto podstawę jako najniższa krajowa i drugą część która jest delegacja służbową czyli zwrotem poniesionych kosztów podróży. Wedugl ustawy tzw delegacje nie są wpływem jako zysk tylko kosztem podniesionym przez pracownika i nie podlegają przez żaden bank jakim kolwiek zajęcia, zwłaszcza że dostaję je cyklicznie przez 3 lata u tego samego pracodawcy co miesiąc . Wie to każdy adwokat u którego byłem i przyznał mi rację , przyznał mi rację naczelnik urzędu skarbowego tylko Nie Ing i przez nich mój zwrot był zablokowany przez pół roku, dopiero urząd skarbowy wypłacił mi pieniądze przesłane do ich placówki. Skandal, złodziejstwo, bandycstwo i brak kompetencji. To mało by wyrazić opinie o tych złodziejach!!! Tego co się na szarpałem, na dzwoniłem nie wróci nikt tych nerwów. Nie zakładajcie tam konta, bo będziecie mieli problemy jak ja zwykły uczciwy pracownik.
    ZaletyBrak
    WadyTen bank to jedna wielka wada
  • ~Maria / 2024-01-08 14:40
    Ocena: 2.33 / 5
    Tuż przed świetami udałam się do banku ING w celu otwarcia rachunku oszczędnościowego w walucie Euro. Niestety z powodu zblokowania systemu nie udali mi się nic załatwić, umówiłam się na kolejny dzień. Następnego dnia pracownik banku rozpoczął procedurę otwarcia rachunku prywatnego, w walucie. Po kilkunastu minutach „przesłuchań” , pytania: skąd mam pieniądze, skąd będą wpływy, gdzie pracuje, ile mam lat, wykształcenie …. - pracownik banku poinformował mnie, że konta mi dzisiaj nie otworzy ponieważ trwa weryfikacja mojej tożsamości i potrwa ona do dnia następnego. Jeżeli moja osoba zastanie pozytywnie zweryfikowana to będziemy mogli jutro otworzyć rachunek ????
    Przepraszam ale przeżyłam szok, chciałam tylko otworzyć rachunek oszczędnościowy który to rok wcześniej, w tym samym banku zamknęłam. Podziękowałam za obsługę i szybko wyszłam. Po drodze weszłam do banku PKO BP gdzie bez kolejki, przesłuchań i w przeciągu dosłownie pięciu minut otworzyłam rachunek
    Do ING już nigdy nie wrócę, nie polecam i odradzam
    ZaletyZero zalet
    WadyKolejki, żmudne i niczym nie uzasadnione przesłuchania
  • ~Sławek / 2024-01-06 08:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Patrząc na ofertę i kulturę można powiedzieć że jest SUPER .Nagle przychodzi taki dzień najczęściej przed weekendem i z niewiadomych przyczyn nie masz dostępu do własnych pieniędzy ,przelewy z niewiadomych przyczyn nie wychodzą. Dwa lub trzy dni święto a ty jesteś odcięty od kasy i zero informacji. Oczywiście w banku nawet inteligentna sztuczna sekretarka informuje że mogą cię obsłużyć w dni robocze. e-mail nie działa czat nie działa a ty jak uwierzysz Bankowi że bezpiecznie zajmą się twoimi środkami to możesz głodować do czasu otwarcia banku w dni robocze. Wtedy miły głos inteligentnej, sztucznej sekretarki poinformuje cię że wszystkie stanowiska zajęte i już możesz skontaktować się drogą mailową lub na czacie.
    ZaletyOferta
    WadyBez informacji nagle zazwyczaj w dłuższe weekendy usługi nie działają i dostępu do kasy nie masz
  • ~Maciej / 2024-01-05 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jakies nieporozumienie traktuja własnych klientow jak smieci, uciekam jak tylko pozamykam wszystko najwiekszemu wrogowie nie polecam z nimo wspolpracy
    WadyObsługa klienta
  • ~Danuta / 2024-01-05 16:44
    Ocena: 4.67 / 5
    W poprezdnim komentarzu popełniłam błąd. Chodzi o Panią Beatę z placówki ING Bank Śląski w Galerii Północnej przy ul. Światowida 17.
  • ~Danuta / 2024-01-05 14:18
    Ocena: 4.67 / 5
    Pani Beata z placówki pry Śreniawiów 17 to pracownik idealny. Profesjonalizm i życzliwość, cierpliwość i energia to cechy, które dość trudno znaleźć u większości osób pracujących z klentem. Każde spotkanie z Panią Beatą to pewność, że uzyskam odpowiedź na dowolne pytanie. Zawsze jestem przyjęta bardzo uprzejmie i wiem, że wybrana zostanie dla mnie najlepsza z ofert. Obsługa Pani Beaty to gwarancja, że wszystko potoczy się bez zbędnej zwłoki, w przyjaznej atmosferze. Dzięki takiem pracownikowi mam również zaufanie do banku. Bardzo dziękuję.
  • ~olo / 2024-01-04 08:51
    Ocena: 1.00 / 5
    jeden punkt kasowy gdzie moge podjąc gotówkę w walucie GBP - bez komentarza dziekuje
    Wadyjeden pukt kasowy na caly kraków wstyd
  • ~Artur / 2024-01-02 20:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo niezadowolony z tego banku. Nie mogę załatwić spraw, ani online, ani przez infolinię. Nie mogę nawet zamknąć konta, ktorego bank uniemożliwia mi odwiązanie od kredytu. Za każdym razem moja sprawa jest rejestrowana, ale nie załatwiana. Od każdego czlonka naszej rodziny żądają zaświadczeń o dochodach, jakbyśmy byli przestępcami, a nie osobami na podstawowej rencie. Straszą konsekwencjami prawnymi, prokuraturą i zablokowaniem środków na koncie. Moja 90 letnia mama tak mocno się przestraszyła, że przez kilka dni nie mogliśmy jej uspokoić i żadne nasze tłumaczenia do niej nie docierały. A ING robi to dlatego, że ich główny oddział w Holandii dostał kilkuset milionową karę w EUR od Komisji Europejskiej za interesy finansowe z Rosjanami wbrew sankcjom i teraz chce pokazać Komisji, że bank wyjątkowo dba o przestrzeganie przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy.
    ZaletyBRAK
    Wady!!!!! TYLKO WADY
  • ~Krzysztof P / 2024-01-02 18:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Ku.....wa jak mnie Wku....a ten bank. Dość że szukaja lewych pieniędzy i sponsoringu terroru to sami mnie terroryzuja, niech szukają zladzieji przy korycie na wiejskiej. Jeszcze wiecznie te SMS kody.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Adam / 2024-01-02 09:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Placę za towar przelewem.Bank przerywa transakcję, każe mi szukać telefonu na który wysłali kod, a póź nie na innym telefonie uwiarygadniać przreglądarkę.Mam tam konto ok 25 lat, ale AI chyba im mózgi lasuje.No i coraz drożej, każda operacja obciążona oplatą.
  • ~Adrian / 2023-12-29 19:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorszy bank jaki może być żeby od świat wciskali ludziom kit ze przelew dużej kwoty powinnienem dojść do godziny 19 codziennie jak się dzwoni ciagle to samo wałkują w kółko a na infolini dzisiaj wspomnieli ze dużo ludzi wypłaca pieniądze i maja problem wypłacić nawet 800 zł szkoda słów o własne pieniądze się prosić powinni zlikwidować te banki w chu** Jam ludzie maja zobowiązania święta najgorsze jakie mogłem mieć z niczym się nie liczą
    WadyWciskanie kitow i mydlenie oczu stfu *****
  • ~Boguslawa / 2023-12-28 16:48
    Ocena: 5.00 / 5
    W Pruszkowie przy stacji pkp Pani Katarzyna bardzo profesjonalnie, miło i rzetelnie nas obsłużyła. Bardzo dziękuję. Tacy pracownicy to skarb.
  • ~Grzegorz D / 2023-12-19 13:38
    Ocena: 2.67 / 5
    Chciałem otworzyć rachunek bankowy w ING, mieszkając w Anglii i nie posiadając polskiego numeru telefonu. Zgodnie z informacjami otrzymanymi od banku, jedynym sposobem na otwarcie konta było osobiste zgłoszenie się w placówce. W związku z tym, zakupiłem bilet i udałem się do Rzeszowa na spotkanie w oddziale ING.

    Podczas wizyty zostałem poproszony o wyjaśnienie, dlaczego potrzebuję rachunku bankowego. Moim pierwotnym zamiarem było otwarcie konta z powodu posiadania nieruchomości w Polsce, którą wynajmuję. Niestety, nie miałem przy sobie umowy najmu, przez co pracownik banku nie mógł mi otworzyć konta na tej podstawie.

    Zmieniliśmy zatem powód otwierania konta na "otrzymanie darowizny", gdyż miałem przy sobie odpowiedni dokument dostępny na Dropboxie. Po przedstawieniu go pracownikowi, poinformowano mnie, że potrzebne jest tylko aktywowanie aplikacji mobilnej, aby proces został zakończony.

    Niestety, dzień później otrzymałem informację o odmowie otwarcia rachunku. Jestem głęboko rozczarowany całym procesem. Straciłem dużo czasu, pieniędzy i energii na podróż do Polski, a mimo to moja prośba o otwarcie konta została odrzucona. Taka sytuacja jest frustrująca, zwłaszcza że wydawało się, iż wszystkie wymagania zostały spełnione.

    Następnie napisałem na livechat, i sprostowałem sprawę i chciałem przesłać umowę najmu nieruchomości. Mówiono mi, że muszę złożyć nowy wniosek (kolejny przylot do PL bez gwarancji otwarcia) ehh.

    Mam nadzieję, że ING podejmie kroki w celu ulepszenia swojego procesu otwierania rachunków dla klientów zagranicznych, aby inni nie musieli przechodzić przez podobne trudności.
  • ~BiMDSZ / 2023-12-18 09:35
    Ocena: 5.00 / 5
    dotyczy warunków kredytu i przede wszystkim sprawnej, rzeczowej i przyjaznej obsługi kredytu przez Panią Magdę KD
  • ~Igor / 2023-12-15 13:14
    Ocena: 2.33 / 5
    Bankomat nie działa już z tydzień. Dzwonię na linie, nie odbierają telefon. Maksymalnie wytrzymałem w oczekiwaniu 10 min. Żenada.
  • ~Anna / 2023-12-15 12:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorszy Bank z jakim nawiązałam współpracę! Zaktualizowanie danych bez wizyty w placówce niemożliwe bo infolinia nie odbiera
  • ~aldik / 2023-12-13 01:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Kiepsko Kiepsko, , coraz gorzej Nowy interfejs skomplikowany, a powinien byc prosty
    Kto porogramuje system, ktory sie wali niemal codziennie
    Wadynowy system
  • ~Ryszard Kral / 2023-12-10 15:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy za zakładajcie konta w tym Banku 20 lat temu i mam do dziś to nieszczęście . Podałem nr. konta żeby przychodziła emerytura z Itali. Przyszła pobrali podatek 10 tys. Emerytura Przez ZUS nie od osoby prywatnej. Teraz grożą mi nie wiem że będe siedział albo może zblokują mi konto.Rozmawiałem na ten temat z konsultatem powiedział proszę wypełnić druki i tak dalej. NIGDY WIęCEJ bank Śląski
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1943
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1434
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 901
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 789
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 787
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4142
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3756
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2793