Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 784 opinii

1.78 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.81
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Artur / 2024-02-26 22:19
    Ocena: 1.00 / 5
    słuchajcie zmieniłem telefon, nowa aplikacja dostęp login, nie pamiętam, numer loginu nie zapisałem, umowa elektroniczna, brak dostępu, i ING brak resetu hasła i itp bez osobistego spotkania w oddziale z dow. os. żenada...
    jutro zamykam konto w banku i idę do konkurencji :(
  • ~MARTA / 2024-02-26 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    UNIKAJCIE TEGO BANKU. To najbardziej nieprzyjazny klientom bank jaki spotkałam. Nie szanują ani nowych ani stałych i wieloletnich klientów. Jako jedyny bank robią problemy nawet z prostymi rzeczami, które nie kosztują ich dużo czasu. Potworna komunikacja, obsługa, aplikacja bardzo nieintuicyjna. Ten bank strasznie zmienił się ostatnimi czasy i zamknę swoje konto jak tylko będzie możliwość - innym też to radzę.
    Zaletybrak
    Wadybeznadziejna obsługa klienta, bank nie nastawia się na klienta i jego potrzeby, brak przejrzystości w decyzjach i podejmowanych działaniach, nieintuicyjna aplikacja, szkodliwe zachowania mające swoje skutki min w zdolności kredytowej klientów
  • ~zawiedzionyużytkowniking / 2024-02-24 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Aplikacja jest beznadziejna, nie da się z niej korzystać. Na infolinii nic nie można się dowiedzieć, a ich pracownicy na wyspach są tak nachalni. Najgorszy bank w Polsce. Nikomu go nie polecam.
    WadyWszystko
  • ~Tom / 2024-02-23 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa !!! Dwa oddzialy z gotowka na woj mazowieckie brak parkingu a persolel nie mily nie urzyteczny arogancki nigdy wiecej
  • ~Beata / 2024-02-21 12:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam wszystkie opinie, to jest tragiczny Bank a kiedyś był dobry.
    Po potwierdzeniu moich danych, których bank rzeczywiście nie powinien wymagać mam cały czas zablokowane konto.
    Nie mogę zlikwidować rachunku, bo nie mogę wypłacić swoich środków. Na moje zgłoszenia na infolinii cały czas słyszę, że sprawa jest przekazywana do rozpatrzenia. Odpowiedzi brak od 01.02.2024r. Nie wiem już co robić, chyba zwrócę się do prawnika.
    Zaletybrak
  • ~Marek / 2024-02-21 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Na proste pytanie przy zakładaniu konta, konsultantka wysyła mnie do placówki bankowej. Pytanie czy moja kartoteka klienta jest nadal aktywna. Do placówki stacjonarnej mam 200 km. Na szczęście nie założyłem tam konta banku rodem z XIX wieku. Później przy każdym przelewie musiałbym pewnie jeździć te 200 km. Omijać szerokim łukiem
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja pracowników
  • ~Zawiedziona / 2024-02-21 08:12
    Ocena: 3.67 / 5
    Po wielu latach użytkowania konta zwykłego jak i walutowego, jestem zmuszona odejść za wypłacenie choćby 50 zł płacić 10zl ? Kpina, gdy podpisywałam umowy wszystkie warunki były korzystne teraz to jakieś zdzierstwo jaki nie ma banku w Twojej miejscowości i masz ochotę latać tylko do ich oddziału to powodzenia. Dla mnie to okradanie .
    ZaletyTeraz to już chyba żadnych szybkie przelewy oferują też inne banki ten nie jest wyjątkowy już w noczym
    WadyGora
  • ~A / 2024-02-20 18:38
    Ocena: 2.67 / 5
    15 lutego wpłacałam euro na konto walutowe w Szczecinie przy ulicy Wyszyńskiego. Pani oglądała 500 euro chyba 10 minut. Prościej i szybciej byłoby skorzystać z odpowiedniego sprzętu do sprawdzania banknotów i bank taki sprzęt powinien mieć. 50 euro nie zostało przyjęte, bo niby było zniszczone. Z jednej strony było delikatnie pobrudzone od długopisu a tak poza tym całe. To już drugi raz jak ten bank ma jakiś wyimaginowany problem z przyjęciem waluty., która jest dobra. Trzeciego razu nie będzie , bo zamykam konto i otwieram w moim drugim banku.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Mario / 2024-02-18 22:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje, otwarcie konta EUR można bez problemu zrobić poprzez aplikację. Zamknąć już nie można, trzeba umawiać się na bzdurne spotkania w placówce. Telefonicznie również nie można zamknąć tego przeklętego konta. Na infolinii kłamstwa, że to błąd informatyczny. Naliczane oczywiście prowizje za konto z którego się nie korzysta. Konto mam u nich 9 lat, czas uciekać.
    Zaletybrak
    WadyOszukują, kłamią. Firma nierzetelna
  • ~Tomasz / 2024-02-18 14:37
    Ocena: 1.33 / 5
    jako Sp. z.oo poprosiliśmy o ofertę kredytu , wprowadzono nas w błąd już na samym początku ze na stronie po prowadzeniu wielu dosyć wrażliwych danych ( bilans , rach zysków i strat ) otrzymamy ofertę - niestety jest to oszustwo - otrzymujesz tylko wstępną ofertę , która nie jest wiążąca i nie zawiera wielu bardzo istotnych elementów - je ponoć uzyskasz uwaga jeśli założysz rachunek bankowy ! ( my rozważaliśmy tylko opcje wyboru kredytów na rynku ... ) sama procedura założenia rachunku - załączniki które rzekomo są niezbędne ( np. inf o dochodzie wspólnika , zródła tego dochodu odbiegają od wymogów ustawy o " praniu brudnych pieniędzy " którą przywołuje bank- jest to po prostu nadużycie i próba wyłudzeń informacji wrażliwych ... Proszę nie kierować się fajnym przekazem marketingowym dla spółki z obrotem 800- 1.2 mln / miesięcznie nie jest to żadna oferta ( w 2 innych bankach procedura oferty zamknęła się w 3 dniach a uruchomienie kredytu 24 dni . Szczerze odradzam . Omijajcie !
    Zaletynie dostrzegliśmy ...
    Wadyświadome wprowadzenie w błąd , brak kontaktu z inflinią , nadużycia służące do wyciągania wrażliwych danych do czego według obsługującej nas kancelari prawnej absolutnie bank nie ma prawa bez podania wiarygodnych przesłanek...
  • ~Artur / 2024-02-17 08:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku nawet wrogowi bo zostanie bez pieniędzy nie umiałem wypłacić przez dwa tygodnie pieniędzy moje konto zostało zablokowane ponieważ nie chciałem udzielić informacji do których bank nie ma prawa przez dwa tygodnie chodziłem do banku i próbowałem zamknąć konto przesłać pieniądze lecz raz miałem pobranie gotówki drugi raz Chcieli zrobić mi przelew i tak wszystkie panie próbowały jak najdłużej przeciągnąć żebym nie przelał pieniędzy do innego banku wcześniej byłem szantażowany żeby podpisać cztery strony danych na mój temat Czym się zajmuje firma Gdzie się mieści i takie inne rzeczy które nie powinno obchodzić banku do tego Miałem podać rodo od wszystkich ludzi których wymienię w czarnej liście którą muszę podpisać bo inaczej zablokują mi konto i nie wypłacę pieniędzy chodziłem przez dwa tygodnie praktycznie codziennie aby odzyskać pieniądze panie przez cały czas mataczyły i wysyłał mi od jednej do drugiej robiły sobie w ten sposób żarty nie zależy im w ogóle na kliencie nie polecam tego banku nikomu
    ZaletyNajbardziej żałosny Bank jaki znam
    WadyZatrudnieni pracownicy to banda ludzi którzy nie są przyjaźni dla klientów wymyślają takie procedury żeby wyłudzić dane
  • ~Emeryt bez konta / 2024-02-16 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam wszystkie negatywne oceny. Instytucja nieufności społecznej. Do natychmiastowego zaorania. Wprowadzają jako pierwszy bank w tym kraju system chiński, a może nawet płn. koreański. Nie chcieli żadnych danych dodatkowych gdy zakładałem konto, pomimo iż ustawa działała od ponad roku. Prawdopodobnie niepodobało się bankowi,że obracam gotówką, a nie pieniędzmi cyfrowymi, więc nie mieli korzyści. Miałem się wytłumaczyć że stsunków z biedronką, mrówką, żabką, i innymi podmiotami, stosując przy tym szantaż. A ogólnie wiadomo, że z szantażystami nie podejmuje się negocjacji. Koniec,kropka
    ZaletyDzięki bankowi przestałem traktować te instytucje (banki) jako partnerów, nabrałem nieufności i podejrzliwości. Zostałem skutecznie przeleczony. Dziękuję ci banku!
    WadyZalety równoważą wady. Powodzenia w ściganiu terrorystów.
  • ~Adam Znamiec / 2024-02-15 13:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam nie polecam placówki w Skoczowie na spotkanie z doradcą nie mam co liczyć jedynie umuwienie się daje rade, obsługa klienta bardzo słaba.
    WadyBrak profesjonalnej obsługi na miejscu w Skoczowie
  • ~Leszek Talar / 2024-02-12 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno kompletne. Oferta jest kompletnie niekonkurencyjna wobec innych banków więc poszli w oszukiwanie słabiej się orientujących klientów... Coraz bardziej skomplikowane warunki oferty, gmatwanie zarówno strony internetowej jak i aplikacji, ukrywanie rzeczywistego oprocentowania, wprowadzające w błąd celowo regulaminy tak napisane żeby na końcu wskazać że wina klienta bo na 27 stronie regulaminu drobnym druczkiem nie doczytał.
    ZaletyBrak... poważnie! Nie ma ten bank żadnym absolutnie zalet
    WadyTen bank to kpina z klienta. Nie polecam z nim mieć czegokolwiek wspólnego.
  • ~Asass / 2024-02-11 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenująca aplikacja na telefon i żenująca polityka banku. 5 razy próbowałam otworzyć konto na selfie i wyskakuje mi błąd jak łączę kropki nosem (serio???)
    Nie będę otwierać konta inaczej bo nie skorzystam z promocji. Imho to specjalnie. I nie, nie mam kiepskiej kamery, mam iPhone 15 pro
    ZaletyBez
    WadyIstnieje
  • ~Andrzej / 2024-02-06 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam klientów wyjeżdżających poza UE. ING zablokował mi kartę w Afryce i żeby ją odblokować muszę zadzwonić do biura obsługi w Polsce w celu weryfikacji. Weryfikacja nie trwa 2 minut, bo może się okazać, że trzeba czekać kilkanaście na połączenie co przy kosztach rozmów jest absurdalne.
    Mogę stąd podpisać dokument profilem zaufanym, ale nie mogę zostać zweryfikowany, by odblokować moją kartę. Chcę przestrzec, bo taki numer może komuś popsuć wakacje, albo wyjazd służbowy i do rodziny tak jak mi psuje.
  • ~rozczarowany / 2024-02-04 22:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Pół roku trwała procedura weryfikacji do kredytu . co chwilę inny dokument , konsultant /opiekun bez kompetencji. kredyt dostałem w 3 tyg w innym banku. Nie polecam
    ZaletyBrak
  • ~Puryc / 2024-02-03 19:40
    Ocena: 2.33 / 5
    To co stało się z tym bankiem to jakaś tragedia. Po 10 latach traktują klienta jak terrorystę - to żałosne bo właściciel banku zapomniał, że jest dla ludzi - on jest dla kapitalistów i to jeszcze nie byle jakich. Nigdy więcej czegoś ta fałszywego
    ZaletyJuż brak
    WadyŻądania dotyczące wszystkiego o kliencie. Brak współpracy i rzeczowej odpowiedzi na zarzuty. Totalne dno.
  • ~Anonimowo / 2024-02-02 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Mieszkam poza granicami Polsk, z systemu internetowego niekorzystam regularnie. Sporadycznie rodzina wpłacą środki na konto, darowizna dla dzieci. Nie są to duże kwoty. Od lipca konto moje zostało zablokowane ponieważ bank żądał oświadczenia dochodowo majątkowego o czym nie byłam poinformowana ponieważ nie miałam dostępu do systemu. Od 3 miesięcy usiłowałam otrzymać pocztą jednorazowy kod aktywacyjny,ale nie jestety pierwszy doszedł. Kolejny został zamówiony 2 tygodnie temu, doszedł wczoraj. Po zalogowaniu się na konto , transakcję są nadal zablokowane! Obsługa beznadziejna, kłamią wprost i śmieją się rozmawiając na infolinii. Nie chcą przełożyć nigdzie wyżej! Po złożeniu oświadczenia, 7 dni oczekiwania na rozpatrzenie mojego oświadczenia. Nie jest pewne czy zostanie rozpatrzone pozytywnie! Kpina! Niestety, rodzina nie była poinformowana o braku dostępu do konta, wysłała darowiznę dla dzieci. Jakim prawem zablokowane konto przyjęło środki?! Jakim prawem teraz ja mam problem żeby te środki z konta wyciągnąć?! Złodzieje, wredne niedouczone osoby na takich miejscach! Niedorzeczne!
    WadyWszystko. Począwszy od infolinii po system internetowy!
  • ~Mariusz / 2024-02-01 12:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie zmieniam konto. Rezygnuję po 10 latach, w tym banku nie da się funkcjonować. Kontakt z infolinią tragiczny. Konto walutowe otworzysz przez portal ale zamknąć już nie można. Musisz do pier....lonej placówki się umawiać. Na infolinii kłamią, że to awaria systemu. A tak naprawdę utrudniają specjalnie żeby pobierać prowizje.
    ZaletyBrak
    WadyOszukują na infolinii, utrudniają zamknięcie konta. Pobierają nienależne prowizje
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1940
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1430
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.73, ilość opinii: 899
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 787
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 784
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4259
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4137
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3748
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3460
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2789