WadyCała aplikacja zmieniona na gorszą.
strona 7 z 40
- « poprzednia
- 1 ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- nastepna »
-
~Emilia / 2023-11-20 11:25
Szata graficzna nowej wersji jest beznadziejna,poprzednia była jasna i przejrzysta.Teraz wszystkiego trzeba szukać po ikonkach,to nie jest zmiana na lepsze,a wręcz przeciwnie.Po co zmieniać coś co działa i jest zrozumiałe dla odbiorcy?? Absolutnie nie podoba mi się forma. -
-
~aguskka126@o2.pl / 2023-11-18 01:41
Nowa wersja tragedia nie mogę wejść na swoje konto myślę że zmienię bank rozczarowanie po tylu latach ZaletyŻadne zaletyWadyMnóstwo -
~Andre / 2023-11-17 18:53
Nowa wersja to tragedia, brak czytelnych zestawień, trzeba szukać po różnych ikonkach, a było poprzednio przejrzyście i czytelnie. ZaletyBrakWadyNieczytelne, nieintuicyjne -
~MOONISIA / 2023-11-16 11:23
Nowy wygląd bankowości jest fatalny i mało przejrzysty jestem w stanie z powodu bankowości internetowej zrezygnować z obsługi!!!!Tragediaaaa!!!! ZaletyBrakWadyNie sposób wymienić!!!! Za dużo!!! -
~Ania / 2023-11-15 13:00
Wasze nowe ulepszenia sa beznadziejne, aplikacja w ogole nie jest intuicyjna. Fatalnie ZaletyBrakWadyKlikanie tysiac razy jedno i to samo -
~Black / 2023-11-15 02:05
Uważam ze to najlepszy bank z jakim miałem do czynienia aplikacja super zrobiona przejrzysta i łatwa korzystanie to czysta przyjemność ZaletySuperWadyBrak -
~m / 2023-11-14 23:33
Żenada - konto biznes. Jako, że nie było transakcji przez 3 miesiące bank wypowiedział nam umowę !!!!! na jakimś podłym ksero. W oddziale banku nie można uzyskać informacji dla klienta biznesowego. Pani od kont indywidualnych nie udziela info, a pani od kont biznes nie ma :). Bez naszej zgody pozmieniano nam konta , hasła ....
Jak najdalej od tego banku. Mam konta w 3 innych tam zero problemu. Tu problem ze wszystkim -
~mariobros / 2023-11-14 23:15
byłem zadowolony,ale jak zablokowałem sobie dostęp do aplikacji z bank wogule nikt sie ni kontaktuje -
-
~Dariusz / 2023-11-14 20:49
Aplikacja nieczytelna i ogólnie trudniejsza do obsługi ZaletyBrakWadyZa dużo opcji logowania -
~Joasia / 2023-11-14 11:01
Nie jest to pierwszy raz kiedy po aktualizacji jest wymagany nowszy android. Moje pytanie brzmi dlaczego wymagacie nowszego androida, skoro przed aktualizacją wszystko działało normalnie na starszych wersjach? Odcinacie sobie tym samym klientów, zmuszając ich do kupna nowszego telefonu z nowszym androidem albo do zmiany banku. WadyBrak możliwości korzystania z aplikacji po aktualizacji na starszym androidzie, chociaż przed aktualizacją działało. -
~Kremilka / 2023-11-14 10:36
Nowa odsłona aplikacji Banku ING to niestety krok w złym kierunku. Miałam nadzieję na poprawę, ale zmiany okazały się być bardzo niefortunne. Poprzedni interfejs był o wiele bardziej czytelny, a teraz wszystko wydaje się być mniejsze i trudniejsze do zrozumienia.
Najbardziej rażące jest zmniejszenie liter. Wydaje się, że projektanci zapomnieli o tym, że nie wszyscy mają doskonałe wzrok. Zwłaszcza osoby starsze z pewnością odczują trudności z korzystaniem z nowej wersji aplikacji.
Dodatkowo, brak konsultacji z użytkownikami przed wprowadzeniem zmian jest niezrozumiały. Czy naprawdę nikt nie pomyślał o tym, żeby zapytać nas, co myślimy o nowym wyglądzie? Może dzięki temu udałoby się uniknąć błędów, które teraz utrudniają korzystanie z usług bankowych.
Nie możemy również pozostać obojętni wobec braku możliwości powrotu do poprzedniej wersji. Każdy ma inne preferencje i ograniczanie nas do korzystania z nowego interfejsu, który nie spełnia naszych oczekiwań, to zdecydowanie nie fair.
Mam nadzieję, że Bank ING wysłucha opinii swoich klientów i podejmie działania naprawcze. Obecny stan rzeczy zdecydowanie nie sprzyja korzystaniu z aplikacji, a wręcz przeciwnie - zniechęca do korzystania z usług bankowych online.Zaletyobecnie brak - kiedyś wszystkoWadyAplikacja -
~Monika / 2023-11-13 11:42
Zmiana na gorsze, po co coś zmieniać jesli dziala dobrze? Wcześniejsza wersja była czytelniejsza, bardziej intuicyjna,teraz wszystkiego trzeba szukać, pozapisywani odbiorcy zniknęli, Zmiana na duży minus! WadyZmiana na gorsze! -
~Michał / 2023-11-13 10:44
Zmiana bankowości internetowej na gorszą. Teraz nie mogę się nawet zalogować. Dramat. Po co zmieniać coś co w zasadzie spełniało swoją funkcję. Udziwnianie na siłę ZaletyBrak -
~Micki / 2023-11-12 22:35
Jezu czemu skomplikowaliscie super kuleczka.. najbardziej czytelna apka bankowa.. teraz masakra.. komplikacje.. dowód na Rzeczpospolitą..jak w krótkim czasie spierdzelic coś co działa dobrze..drama.. ZaletyŻadneWadyNie było wcześniej -
~Maciej / 2023-11-12 22:30
Poprzednia apka w kółeczkach była najbardziej czytelna ze wszystkich.. teraz dramat.. najbardziej nie czytelne od wielu lat..informatyk do zwolnienia..
ZaletyŻadneWadyWszystko odnośnie czytelnej apki w kółkach wcześniej -
~Maciej / 2023-11-12 22:29
Poprzednia apka w kółeczkach była najbardziej czytelna ze wszystkich.. teraz dramat.. najbardziej nie czytelne od wielu lat..informatyk do zwolnienia..
ZaletyŻadneWadyWszystko odnośnie czytelnej apki w kółkach wcześniej -
-
~Ryszard / 2023-11-12 16:23
interfejs użytkownika za mały graficznie nie przejrzysty mało widać zagęszczenie chyba trzeba zmienić bank wypłata z bankomatu 10 zł pracujecie nad utratą klientów ZaletybrakWadyinterfejs użytkownika za mały graficznie nie przejrzysty mało widać zagęszczenie chyba trzeba zmienić bank wypłata z bankomatu 10 zł pracujecie nad utratą klientów -
~Niezadowolona klientka ING / 2023-11-12 15:26
I po co zmiana tej aplikacji. Z tego nie da się korzystać.
Usiłuje zrobić przelew i trafia mnie już szlak...ZaletyObecną wersja aplikacji nie ma ŻadnychWadyObecną wersja aplikacji jest zwyczajnie nieczytelna -
~Vanessa / 2023-11-12 13:26
Nie ma to jak zmienić super działającą aplikację na coś nieczytelnego i niezrozumiałego.
Po co ruszać coś co dobrze działa? -
~Iwona / 2023-11-12 11:44
Dzi tzw. 12.11.2023. Ja rozumiem zmieniać na lepsze, ale sztuka jest zmienić całą mobilna aplikację na gorsze, nieczytelne, niezrozumiałej i bezsensowne. Gratulacje ing, jest to wyczyn ZaletyObsługaWadyCoraz więcej aktualizacji, które utrudniają funkcjonowanie dla klientów
strona 7 z 40
- « poprzednia
- 1 ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- nastepna »