To jest jakaś masakra , żeby nie było opcji wysłania wiadomości do banku ani z aplikacji ani z przeglądarki , na czacie ogólnym pani każe czekać bo prowadzi rozmowę , czekałem 20 minut , nie da sie do chery pobrać bilingu ani złożyć wniosku bo jedyne wnioski to kredytowe , przez niemozlibosc i ograniczenia dostępu do informacji ja temat osobistego konta nie mogłem sfinalizować transakcji, zablokowali 4000 zł środków na koncie bo dla nich taki przelew to za dużo , to trzeba zbiorowo ich pociągnąć do odpowiedzialnośći jeśli przez ich działania komuś przepada termin operacji bo nie może sobie zapłacić za zabieg gdyż 4000 to za dużo dla tej placówki !!!
ZaletyŻadnych zalet ,
WadySame nerwy , brak swobodnego korzystania z środków , niedołężna obsługa , 2 placówki na cały Wrocław
~była klientka / 2024-09-13 15:37
Ocena: 1.00 / 5
Moja dzisiejsza wizyta w oddziale to tragedia!
Pracownica obsługująca po zaproszeniu do siebie zajęła się inną sprawą, na powrót czekałam 10 minut / 4 stanowiska wolne /
Jakość obsługi karygodna, brak zainteresowania, wręcz chamskie zachowanie.
Nikomu nie polecam tego banku, zmieniam na inny.
~Jolanta / 2024-09-12 18:21
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank, z którym się spotkałam.
Na skutek swojego błędu pozostawił mi 520 zł na cały miesiąc.
Reagował komornik, adwokat, nic nie pomogło.
Odradzam wszystkim ten bank, jutro zakładam konto w innym banku.
Przestrzegam wszystkich przed korzystaniem z ich usług.
WadyBrak fachowości, brak sprawnej obsługi.
~kk / 2024-09-06 09:32
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta na najniższym możliwym poziomie. W spadku mojemu dziecku został mały kredyt w banku. Sama się do nich odezwałam, żeby się po ludzku dogadać, że spłacę całość ale proszę o anulowanie odsetek naliczanych od śmierci spadkodawcy (ponad pół roku). Korespondencja z pracownikami banku to porażka. Mimo, że sama się zgłosiłam i nie unikam spłaty zostałam zastraszona zgłoszeniem do Krajowego Rejestru Długów ( mimo, że dziedzicząc z dobrodziejstwem inwentarza w imieniu dziecka nie odpowiadam swoim majątkiem). Korespondencja trwa już 3 miesiące i nic a nic nie mogę się dogadać. Ja wysyłam im maile a oni po 2-3 tygodniach wysyłają mi pismo z odpowiedzią pocztą i to jeszcze na stary adres mimo, że trzykrotnie zgłaszałam zmianę adresu zamieszkania. Chcę po prostu spłacić całość i mieć spokój a oni wyliczają mi raty na dwa lata i doliczają odsetki nie wiadomo za co mimo, że sprawa mogłaby się zakończyć 3 miesiące temu jakby podali mi konkretną kwotę do spłaty. Nie wiem kogo tam zatrudniają ale większy iloraz IQ mają małpy w ZOO.
Zaletybrak
Wadypracownicy są niekompetentni
~Max / 2024-08-05 17:32
Ocena: 1.00 / 5
Ten bank to pomyłka.Zablokowali mi mozliwosc wplacania pieniendzy na ich karte.Po kilkunastu telefonach na infolinie nie udalo sie odblokowac.Dowiedzialem sie jedynie ze dzial bezpieczenstwa blokuje tranzakcje przychodzace do ich banku.
~Bartek / 2024-07-26 21:32
Ocena: 1.33 / 5
Zenada aplikacja mobilna nie dziala,automat i konsultant nie wspiera otwarcia konta.Skierowano sprawe do KNF.Nie polecam
ZaletyNic
WadyMasakra
~Anna / 2024-06-21 16:11
Ocena: 1.00 / 5
Cały ten bank to porażka. Kredyt zawarty na wydawałoby się jasnych warunkach, ale już przy wcześniejszej spłacie i zamknięciu warunki okazały się całkiem inne. Informacja o jakiś niedoplatach, zaległościach których wcześniej nie było, odsetkach od odsetek i tym podobne wymysły. Pismo wysłane, po czym przyszła odpowiedź o konieczności dopłaty z terminem 5 dni od wysłania. Doręczone po 7 więc doliczyli sobie jakieś kolejne koszta za zwłokę. Nie polecam nikomu
ZaletyBrak
~Mała / 2024-06-15 12:56
Ocena: 1.00 / 5
8 maja ktoś wykradł moje dane i zrobił 3 transakcje w Rzymie na ok.700zł. Zastrzegłam karte. W reklamacji na którą odp czekałam 30dni uznali że to moja wina i nie zwrócą pieniędzy. Dziś 15 czerwca ponowna sytuacja. 3 transakcje na ok. 500zl o 5 rano w Wietnamie. Karta znowu zastrzeżona i pewnie znowu miesiąc czekania a kasy nie zwrócą. To jakaś porażka. Danych nigdzie nie udostępnialam nic nie potwierdzałam a oni mi wmawiają że autoryzowane były!!! Zamykam konto!
ZaletyŻadne
WadyWszystko co możliwe
~Fiku miku / 2024-06-12 19:57
Ocena: 1.00 / 5
To nie jest bank jakaś totalna porażka. Proces zakładani konta trwa kilka dni, konto do tej pory nie założone nikt nie wie co się dzieje z wnioskiem wisi sobie gdzieś w systemie, obawiam się ze nie posiadają żadnego systemu chyba liczą i wypisują wszystko ręcznie takie mam wrażenie-epoka kamienia łupanego. Kontakt z pracownikami beznadziejny nikt nikt nie wie , zamkną tą instytucje. Obijacie daleko, szkoda zdrowia i nerwów.
Zaletyżadnych
Wadysame wady
~Piotr / 2024-05-13 17:01
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank w Polsce. Łamane prawo w sposób jawny. Najpierw wakacje kredytowe na swoich warunkach, teraz pobrana opłata za nadpłatę kredytu hipotecznego (prawo zabrania pobierania opłat). Jakby tego było mało to do nadpłaty kredytu musiałem wziąć 2 dni urlopu, ponieważ w tym banku nic nie można załatwić przez internet tylko osobiście w placówce banku. Jedyny bank w Polsce, który w 21 wieku nie ma wniosków online. Do tego wydzwaniają nachalnie i próbują wcisnąć kredyt gotówkowy, nie rozumieją że nie potrzebuje. Dzwonią codziennie, aż trzeba było ich zablokować. Nie polecam nikomu. Moja przygoda z nimi na całe szczęście dobiegła końca.
ZaletyKoniec umowy
WadyBank nastawiony tylko na jak największe wyciśnięcie pieniędzy z ludzi.
~Artur Karpiński / 2024-04-30 16:21
Ocena: 2.33 / 5
Bank Pocztowy to jest dno i wodorosty ludzie skrajnie niekompetentni w temacie działalności internetowej i informatycznej kompletne zero
, najprostszych spraw nie można załatwić, czysta patologia kategorycznie odradzam.
Karpiński Artur
WadyPracują kompletni ignoranci
~JK / 2024-04-26 13:57
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank sami złodzieje nie polecam tego banku nikomu kto chce mieć swoje pieniądze bespieczne
WadyZłodzieje brak kompetencji
~Krystyna / 2024-04-17 12:28
Ocena: 1.00 / 5
Bank wyjątkowo nieprzyjazny dla starszych osób.
~EM / 2024-03-08 16:47
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam. Bardzo nieuprzejmą obsługa infolinii. W placówkach pocztowych w ogóle się nie znają i nie potrafią nawet wygenerować hasła do aplikacji. Odsylaja na infolinię. Tam bardzo nieprzychylną obsługa dla starszych osób, nierozumiejaca że osoba 80 letnia potrzebuje wsparcia kogoś młodszego z rodziny, tylko się upierali ze mama ma rozmawiac sama- w rezultacie niewiele zrozumiała.
~Tomkwa / 2024-02-10 08:34
Ocena: 2.33 / 5
Porażka żeby wpłacić na swoje konto pieniądze na poczcie która jest oddziałem banku płacisz 6 pln
~Zawiedziony / 2024-01-24 14:17
Ocena: 1.00 / 5
Bank pocztowy to wielka porażka konto zamknięte dwa lata temu a list przychodzą nikt nie potrafi wytłumaczyć dla czego nie polecam żenada
~funnykimchi / 2024-01-12 14:25
Ocena: 2.33 / 5
Odradzam. Zmiana hasła jest tak skomplikowana, że człowiekowi łatwiej udałoby się zamieszkać na Księżycu.
~Justyna / 2024-01-03 08:01
Ocena: 1.00 / 5
Przelew expresowy płatny 5000 wysłany wczoraj o godz 17, nadal nie ma go u odbiorcy, trafił do działu " bezpieczenstwa" który ma potwierdzić ze mną transkacje, dzwoniłam do banku kazali czekać na tel od nich. Skoro wykonywałam expresowy to znaczy że był potrzebny natychmiast... to samo z przelewem blik na telefon 500zl, trafił do weryfikacji i nie ma go od wczoraj .... brak słów! Wyplaty blik z bankomatu limit 1000 zl dziennie... dbaja tylko o to aby przetrzymac srodki klientow jak najdluzej Odradzam to konto
ZaletyBrak
WadyPrzetrzymywanie pieniędzy klientów, brak realizacji przelewów
~Gb / 2023-12-27 23:42
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia,tego nawet nie można nazwać bankiem,gorsze niż lichwiarstwo.
ZaletyZadnych.
WadyIstnienie tej instytucji.
~HugoBlack / 2023-12-25 23:33
Ocena: 1.00 / 5
Schlussfolgerungen, Schlussfolgerungen und noch einmal Schlussfolgerungen, scheiß auf die Juden