Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Bank Pocztowy opinie

Ocena na podstawie 111 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.85
  • Oferta
    1.92
  • Obsługa klienta
    1.74

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 6
  • ~córka possiadacza konta bankowego / 2023-09-13 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam wszystkich przed założeniem konta w Banku Pocztowym. Moja mama założyła konto kilkanaście lat temu, obecnie ma 96 lat, przebywa w domu pomocy społecznej i już trzy razy wysyłałam mamie pismo o zamknięcie konta. Niestety bank za każdym razem odmawia zamknięcia konta twierdząc, że podpis mamy się zmienił i nie jest identyczny jak przy zakładaniu konta. Wiadomo, że wraz z wiekiem stan zdrowia się pogarsza to i zmienia się podpis. Bank jednak jest nie ugięty, konto mamy jest puste a ja muszę opłacać co miesiąc 18,68 zł. za prowadzenie konta. Ostatnio mama (na trzeci już wysłany wniosek o zamknięcie konta) otrzymała pismo z banku, że powinna udać się do banku i tam osobiście zamknąć konto (mama jest w DPS i nie wychodzi) lub wystąpić do sądu z powództwa cywilnego.
    Zaletybrak
    Wadybrak empatii, nastawienie banku na zysk
  • ~Joanna / 2023-09-11 21:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwoniłam po raz kolejny. Niestety bank się rozłączył i nie oddzwonił
    ZaletyBrak zalet.
    WadyPodczas kontaktu tel.trzeba kiedyś będzie podawać rozmiar buta bo nazwisko rodowe nr klienta nic nie wskóra. Konto i tak zablokowane
  • ~Joanna / 2023-09-11 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Brak komunikacji. Nie można zrobić przelewów
    ZaletyZero. Brak komunikacji.
    WadyWszystkie. Najgorszy bank. Założyłam konto dziecku. Karta idzie chyba pieszo z Bydkoszczy
  • ~Joanna / 2023-09-11 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Obsługa w Polsce kuleje. Założyłam konto dziecku. Ponad tydzień czekam na kartę. A ze swojego konta nawet przelewów nie mogę zrobić . Krajowych przelewów
    ZaletyPrzy założeniu konta 15 latkowi wpisano że jest ubezewłasnowolniony.Przez miesiąc dzwoniłam do banku wyjaśnić sytuację
    WadyWszystkie
  • ~Zlodzieje / 2023-08-31 09:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie NIKOMU nie polecam tego banku. Pracuje ciezko za granica, gdzie place podatki. Po dokonaniu przelewow na konto w banku pocztowym moje saldo zostalo zablokowane poniewaz dla nich te transakcje sa podejrzane. Wyslalam wiec dokumenty pokazujace, ze pracuje legalnie za granica mimo to bank wciaz nie chce odblokowac mi konta. Ewidentnie jest to robione celowo gdyz im dluzej trzymaja moje pieniadze na koncie tym wiecej na nich zarobia.
    WadyZlodzieje, bezprawie
  • ~Grzegorz / 2023-08-29 19:33
    Ocena: 1.00 / 5
    INFOLINIA nie działa 47 min i zero, nikt nie odbiera.
  • ~Sławek / 2023-08-23 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank wypowiedział umowy rachunków tylko dlatego żeby zmusić do przejścia na nową korzystniejszą dla banku taryfę opłat. Bo niby nie było obrotu na koncie. Tyle tylko, że mieliśmy z mamą konta zawszedarmowe i tam nie było obowiązku robienia obrotu ponieważ konto było bezwarunkowo bezpłatne! Używaliśmy ich w ekstremalnych sytuacjach kiedy była potrzeba wysłać pieniążki bo mama starsza i unika bankomatów i całej technologii. Dzięki pazerności odebrano starszej osobie poczucie bezpieczeństwa. Zwykle chamstwo.
    ZaletyBrak
    WadyNie ludzkie traktowanie klientów.
  • ~BK / 2023-08-18 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Po otrzymaniu przelewu 40 tys, zablokowali konto, że zgodnie z ustawą o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz terroryzmu, konto zablokowane od 48 godzin, i cały czas telefony o wyjaśnienia. Jedna wielka porażka. Nikomu nie polecę. Jak tylko odzyskam pieniądze, napewno zrezygnuję z tego banku.
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Joanna / 2023-08-04 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa interesanta przez infolinię - FATALNA. Niechęć pracownika do jasnego udzielania informacji. Bardzo nieuprzejma obsługa
  • ~Emil / 2023-08-02 15:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank. Tragedia aaa. Same wady. Niech was szlag.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~joanna / 2023-07-27 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nightmare, had to call 4 times. Consultants cannot help you but forward you to stupid, errornous automatic system, instead of just enabling the online banking or send you a password via sms. Email or chat also useless in case of problems.
    Wadyinfoline, system to change password is a nightmare, consultants cannot do anything
  • ~Dorota / 2023-07-26 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś byłam zadowolona. Teraz niestety jest po prostu źle. Proste sprawy, które w innych bankach (sprawdzałam) można załatwić online - u nich trzeba osobiście w placówce, których mało co zostało. Teraz straszą blokadą konta, bo w systemie nie mają daty wydania dokumentu tożsamości - czyli rozumiem, że ktoś nie wpisałam, a teraz ja mam to "odkręcać" - oczywiście osobiście. Nie polecam. Mnie zachęcili do zmiany y banku.
  • ~kris. / 2023-07-24 15:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 20 latach posiadania konta w tym banku twierdzę , że bank ten to jedna wielka pomyłka .
    Po zablokowaniu mi dostępu do konta internetowego i chcąc zrobić przelew zmuszony byłem udać
    się do placówki pocztowej .Tam pobierając pieniądze z mojego konta i wpłacając je na wskazane konto
    poczta pobrała prowizję 31pln . Złodzieje...
  • ~Emilian / 2023-07-13 17:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank ten to tragedia. Właśnie tydzień temu US zwrócił mi pieniądze a to coś mnie z nich okradło. Tak, mam komornika. Przez 3 miesiące nie było żadnych uznań. Nie uwzględnił kwoty wolnej od zajęć. Sprawa u Rzecznika finansowego. O reszcie koszmaru jaki przeszedłem z tym bankiem nie wspomnę. Umowa wypowiedziana. Trzymajcie się z daleka od oszustów. Kompletny brak kompetencji na infolinii.
    ZaletyBrak
    WadyZbyt dużo pisania.
  • ~Emilia / 2023-07-13 15:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim się spotkałam. Założyć konto jest bardzo łatwo, ale je zamknąć - graniczy z cudem. Panie z poczty nie wiedzą dlaczego konto jest nadal czynne i odsyłają na infolinię, a Ci z infolinii odsyłają na pocztę, bo nie mają uprawnień żeby cokolwiek sprawdzić. I koło się zamyka. Wysyłam już czwarty wniosek o zamknięcie konta, a odpowiedzi zwrotnej brak. Za to bank pobiera prowizję 8 zł co miesiąc. Czysty zysk…
    (Daję jedną gwiazdkę bo mniej się nie da )
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie z możliwych
  • ~zyzek / 2023-06-22 22:15
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy bank nawet bliku pobierają prowizje -szczerze odradzam
    Zaletybrak
    Wadytragedia
  • ~ewa / 2023-06-20 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Marzena Kur doradca z BP chamska baba nie polecam
  • ~Hnatu / 2023-06-10 08:40
    Ocena: 3.67 / 5
    No cóź w czasach kiedy blik jest ogólnie dostępny....tu niestety nie przynajmniej natelefon wykonanie przelewu natychmiastowego graniczy z cudem dlatego każdy inny tylko nie ten ja też się przenosz POZDRO
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie
  • ~Nndjdbkdb / 2023-05-31 00:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam . Żenada względem porozumienia z klientem jak i weryfikacja dochodów przy wnioskach kredytowych online .
    ZaletyNie ma
  • ~Enzo / 2023-05-17 20:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to wielkie nieporozumienie dodzwonić się na dzieło obsługi graniczy z cudem w ciągu miesiąca blokują dwa razy aplikacje mobilną a żeby odblokować trzeba spędzić na telefonie około półtorej godziny
    ZaletyPotrafi zdenerwować Bank
    WadyPotrafi podnieść ciśnienie
strona 1 z 6
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.69, ilość opinii: 1729
PEKAO SA
Ocena: 1.70, ilość opinii: 1272
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.73, ilość opinii: 1044
Millennium
Ocena: 1.64, ilość opinii: 786
PKO Bank Polski
Ocena: 2.57, ilość opinii: 649
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 618
VECTRA
Ocena: 1.63, ilość opinii: 3842
Play
Ocena: 1.38, ilość opinii: 3464
Orange
Ocena: 1.38, ilość opinii: 3414
UPC Internet
Ocena: 1.83, ilość opinii: 3242
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3127
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2515