Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Bank Pocztowy opinie

Ocena na podstawie 85 opinii

1.98 / 5

  • Prostota obsługi
    2.04
  • Oferta
    2.09
  • Obsługa klienta
    1.89

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 5
  • ~npnk / 2023-02-19 19:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Już po. Wiele lat miałem tam konto, nie tyle z zadowolenia, co z przyzwyczajenia. Jednak 2 tygodnie temu przerośli sami siebie gdy znienacka zablokowali mi kartę płatniczą i środki na rachunku firmowym, gdyż (jak się dzięki życzliwej osoby, a nie pracowników infolinii, bo ci są do przegnania na 4 wiatry) nie podałem numeru nowego dowodu osobistego. Tyle, że zmiana dokumentu była równo 10 miesięcy wcześniej i tyle czasu brak danych nikomu nie przeszkadzał. Jeszcze gorzej, powiedziano mi, że ktoś do mnie dzwonił w tej sprawie, raz, ale nie odebrałem telefonu czyli odmówiłem rozmowy. Tyle, że oni z info dzwonią jedynie po to by próbować wlepić kredyt. Dezinfolinia traktowała mnie nie jak petenta ale jak pętaka. Aby coś się wywiedzieć trzeba było prowadzić pracownika za rękę, podpowiadać mu co ma zrobić. Pełna niekompetencja. Gorzej - telefony do placówki terenowej okazały się nieaktualne. Wszystko robione na odczepne. Niszowy bank demonstracyjnie niedbający o klientów.
    Zaletyjedyna to ewentualna możliwość załatwienia czegoś na wytypowanych pocztach
    WadyDezinfolinia, dezinfolinia, dezinfolinia, bo infolinii tam brak.
  • ~olpus / 2023-02-11 17:57
    Ocena: 2.33 / 5
    Bank średnio działający. Słaba aplikacja mobilna, bankowość internetowa również.
    Podczas łączenia z infolinią długotrwały okres czekania, przed godziną 18:00 w sobotę (dzwoniłam o 17:40, a do 18:00 działa infolinia), niestety nie da się już dodzwonić. Widocznie konsultanci nie chcą nie daj boże spóźnić się do domu. ŻENADA.
  • ~aneta / 2023-01-18 11:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka ściema. Kontakt z nimi trudny. Od kilku miesięcy próbuję rozwiązać konto, oczywiście nie da się online ani skanem, więc biegam na pocztę wysyłając papiery, a oni non stop odpisuję, że mój podpis jest niezgodny z tym na umowie - dodam, że na koniec dodaję podpisy czytelny oraz nieczytelni, tak czy inaczej odpisują to samo. To już jest nękanie. Mam ogromną ochotę podać ich do sądu, ale niestety na to też trzeba mieć czas. Jedna wielka beznadzieja.
    WadySame.
  • ~michacz / 2023-01-02 19:26
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem nowym klientem - otwarcie konta średnio trudne (w placówce mieli małe problemy, ale udało się je przezwyciężyć). Aplikacja - bardzo prosta, brak zakładki do kontaktu z bankiem, brak np. możliwości kupienia biletu komunikacyjnego czy opłaty za parking. Dziwne, że nie mają możliwości zamówienia gotówki z dostawą do domu przez listonosza przez aplikację, ważka to jest coś co ich bardzo wyróżnia. Prosty bank z podstawowymi usługami. Aplikacja również jest po prostu ok.
    ZaletyPo prostu bank.
    WadyAplikacja mogłaby mieć więcej opcji.
  • ~Mk / 2022-12-09 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia puszczasz przelew pisze że do weryfikacji nikt sie nie kontaktuje nic się nie dzieje rozmawiasz 10 razy z infolinia nikt nic nie widzi pomimo że mailem fostałem potwierdzeniem i tak od tygodnia a przelew dalej nie wyszedł.!!!
  • ~Wkurzony klient który likwiduje konto w / 2022-10-26 23:14
    Ocena: 1.33 / 5
    nie polecam dla osób z zajęciami komorniczymi. Bank blokuje kwotę wolną od zajęcia i nie odblokowuje całej kwoty wolnej a sumuje z śladem dostępnych środków z poprzedniego miesiąca, mimo że na konto dostaje zawsze te same pieniądze. Tam pracują jakieś konowały które na niczym się nie znają. Przez kilka miesięcy wstecz nie było problemu, dziś mnie tak wkurzyli że musiałam ta opinie napisać. bo z pensji minimalnej dostępnych srodkow zwrócili mi jedną czwartą pensji.
  • ~Kok / 2022-10-19 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego syfu, obsługa tragiczna. Na zgłoszenie telefoniczne przygotuj się na godzinę, jak się połączysz nie wiesz o co chodzi
    Zalety Brak
  • ~Bombli69 / 2022-08-22 10:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie można się dodzwonić na infolinię. Od 9 rano przez godzinę słuchałam komunikatu "wszystkie linie są zajęte". Na czacie odsyłają na infolinię lub odpowiadają ogólnikowo.
    Pismo dotyczące zamknięcia konta wysłane ponad 1.5 miesiąca temu. Nic się nie zmieniło poza tym, że już dwukrotnie ściągnięto z konta opłatę za zamknięcie konta.
    Aplikacja mobilna nieintuicyjna za to opcja wzięcia kredytu na pół ekranu.
    Kompetencje osób w placówkach pocztowych dotyczące operacji bankowych na nikłym poziomie. Za trzecim podejściem udało mi się założyć profil zaufany. W dwóch poprzednich niby Pani ma taką możliwość ale nie wie jak i poleca podejść do innej najbliższej placówki.

    Nic tylko uciekać do konkurencji :)
    ZaletyBRAK
    WadyJ.W.
  • ~Romuald Jacek / 2022-08-20 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszego lipca tego roku wysłałem przez pomyłkę na zamknięte konto mojego brata pieniądze zza granicy i do 20 sierpnia jeszcze nie zostały mi zwrócone. Mam przeczucie,że ukradł je jakiś urzędnik tego banku,ajest to kwota 10.000 PLN.Dlatego radzę omijać ten bank,bo jest nieuczciwy.Ja sprawę oddam do sądu.
    Romuald Jacek Pajewski Działdowo
  • ~Tomasz / 2022-08-10 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie odradzam ten BANK .Takiego syfu dawno nie widziałem. Naprawdę są inne i to z pierwszego zdarzenia.
    Uważają się za bogów. Nie potrafią prostej sprawy załatwić. Same problemy robią z najprostszych spraw. Starsze osoby będą naciągane i będzie im utrudnianie jakiejkolwiek pomocy. Ten bank powinien mieć siedzibę wraz z pracownikami tam gdzie nie ma ludzi czyli potencjalnych ofiar.
  • ~Aga / 2022-08-05 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank zupełnie nie dba o klientów. tragedia. Oczekiwanie na infolinii nieskończoność.
    Zaletybrak
    Wadywszystko.
  • ~Mateusz / 2022-08-05 07:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Nakładanie wysokich opłat związanych z pobieraniem własnych pieniędzy z konta dla osoby będącej klientem tego banku to dla mnie kpina i żerowanie na klientach. Rozumiem opłaty pobierane za wypłatę pieniędzy przez klientów innych banków, ale nie swoich.
    WadyJakość, opłaty, koszty
  • ~Grzegorz / 2022-08-02 11:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Odradzam wszystkim zainteresowanym konto firmowe. Każda płatność nawet z zaznaczeniem Sorbnet/Elixir powyżej kilku tys. pln jest wstrzymywana "do dalszej weryfikacji". Informują, że nastapi kontakt Konsultanta w celu weryfikacji. Można czekać godzinami. Szkoda czasu, nerwów. Oferta absolutnie nie dla firm.
  • ~Anna / 2022-07-27 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta telefoniczna trwa latami - zwykłe sprawdzenie i odblokowanie karty trwało 30min. telefon w każdej sprawie urasta do rangi wielkiego skomplikowanego problemu.

    Aplikacja internetowa - totalnie nieintuicyjna, wielokrotnie się zacina.

  • ~Ludwig / 2022-07-21 10:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Jakakolwiek sprawa dotycząca Banku Pocztowego jest NIE DO ZAŁATWIENIA w placówkach tejże Poczty. Panie NIC nie wiedzą, NIC nie mogą i odsyłają do Centrali, na infolinię it.d., it.p.
    W żadnej aplikacji nie ma zakładki Kontakt by móc wysłać swoję zapytania elektronicznie.
    ZaletyStandardowo jak w każdym Banku.
    WadyAplikacja - brak zakładki Kontakt. W palcówkach Poczty Polskiej NIKT NIC nie wie i nie umie w temacie Banku Pocztowego. Para poszła w gwizdek. Duże zadęcie i nic więcej.
  • ~MyDay / 2022-07-15 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak dotrzymywania terminów ze strony banku. Infolinia to chyba jakaś fikcja. Dodatkowo gdy udałem się wczoraj przed godziną 16:00 do placówki w Poznaniu byłem świadkiem karygodnego potraktowania starszej osoby przez pracownice. Dramat !!! Odradzam wszystkim korzystania z usług tego banku.
    ZaletyBrak!
  • ~Maks / 2022-07-02 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu tragedia. Ja szczerze zastanawiam się czy którykolwiek pracownik czy to stacjonarny czy też na infolinii ma ukończoną szkołę podstawową. Ci "pracownicy" wgl nie rozumieją co się do nich mówi więc albo są takimi idiotami albo takich udają. W placówce mówią co innego a na infolinii co innego. Czyżby to było celowe wprowadzanie w błąd? Już 2 miesiące staram się usunąć konto w tym śmiechu wartym "banku". Co pójdę do placówki to albo wielce Pan lub Pani nie wie jak to zrobić (to po kiego ch**a tam pracuje?) albo każą dzwonić na infolinię która mówi żeby zgłosić się do placówki banku. Śmiech i niedowierzanie...
    ZaletyBrak, brak i jeszcze raz brak...
    WadyTępota pracowników infolinii oraz placówek
    Brak jakiegokolwiek wsparcia podczas załatwiania jakiejkolwiek sprawy
    Oczekiwanie na połączenie może trwać nawet 1,5 h niezależnie czy to poniedziałek środa czy sobota
    Największą wadą tego "banku" jest samo jego istnienie
  • ~Zniesmaczony / 2022-06-28 20:18
    Ocena: 1.33 / 5
    To jakiś kabaret. Co innego na infolinii, co innego w oddziale a co innego w regulaminie.
    Na szczęście dość szybko zakończyłem współpracę z tym tworem banko-podobnym.

    ZaletyTrudno znaleźć
    WadyBrak profesjonalizmu, nękanie spamem, celowe wprowadzanie w błąd.
  • ~Użytkowniczka / 2022-06-28 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadam w tym banku rachunek firmowy. W regulaminie jest napisane dość jasno, że przy określonych comiesięcznych wpływach na konto i aktywnej karcie do rachunku opłata 15 zł nie jest pobierana. Nie dość, że bezprawnie pobrano mi taką kwotę z konta (mimo spełnienia w/w wymogów), to od 3 tygodni nie mogę się doczekać uwzględnienia reklamacji i zwrotu pieniędzy. Po ustaniu mojej umowy zawodowej zamykam konto w tym przybytku.
    PS: Z 90% transakcji internetowych nie można skorzystać, gdyż Bank Pocztowy nie jest wykazywany w możliwościach szybkiego przelewu.
    Zaletynie stwierdziłam
    Wadysporo ich
  • ~Jan Dzban / 2022-06-28 11:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno , dno i wodorosty. Czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem , nie zależnie od pory dnia - ponad 30 minut.
    Obsługa przez obcokrajowców ze wschodu , nie do końca w profesjonalny sposób.
    Nie polecam. Szkoda czasu i cierpliwości na posiadanie konta w tym banku.
    ZaletyBrak
    WadyTylko jedna wada - brak zalet !!!!!!!!!!
strona 1 z 5
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1536
PEKAO SA
Ocena: 1.57, ilość opinii: 1081
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.58, ilość opinii: 868
Millennium
Ocena: 1.60, ilość opinii: 693
PKO Bank Polski
Ocena: 2.51, ilość opinii: 494
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 494
VECTRA
Ocena: 1.65, ilość opinii: 3494
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3073
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.05, ilość opinii: 3026
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2995
UPC Internet
Ocena: 1.84, ilość opinii: 2983
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2501