Bank Pocztowy to miejsce, w którym Twoje pieniądze są… Twoje, ale tylko do momentu, aż system postanowi inaczej. Karta może zostać zawieszona bez ostrzeżenia, bez powiadomienia, bez sensu – ot tak, bo czemu nie?
Próby płatności? Za dużo prób = kara! Działała karta, nie działała, znów działała – prawdziwy escape room z własnym kontem. I najlepsze: kontakt z bankiem jak wygrana w totka – może oddzwonią, może nie, może zgadniesz, kto to dzwonił.
Aplikacja? Niby coś pokazuje, ale żeby człowiek się domyślił, że nie może zapłacić za jedzenie, to musi sam sobie zrobić dochodzenie.
Krótko mówiąc – bank, który potrafi zaskoczyć, tylko szkoda, że w najgorszym możliwym momencie.
Nie polecam, chyba że ktoś lubi emocje i życie na krawędzi z własną kartą.
Jeśli cenicie sobie spokój, kontrolę nad własnymi pieniędzmi i normalną obsługę – UCIEKAJCIE z tego banku, póki możecie. Cyrk, nie instytucja finansowa.
ZaletyNie ma żadnych w tym śmiesznym banku
WadyTen bank to jest jedna wielka wada
~Paulina / 2025-05-26 14:43
Ocena: 1.00 / 5
ZŁODZIEJE 1500 ZLOTYCH MNIE OKRADLI Z RENTY. PAULINA KUŹMIŃSKA
~Anonim / 2025-05-12 18:39
Ocena: 1.00 / 5
Ostrzegam! To najgorszy Bank jaki może być. Nie dosc że pobierają pieniądze za wszystko nawet za wypłacenie pieniędzy pieniędzy baku,obsługa malo fachową! Zamknięcie konta przez infolinię trwa 2 miesiace. Celowo wprowadzają w błąd przedłużając sprawę. Porazka,uciekajcie z tego pseudo bablnku.
ZaletyBrak
WadyCałe mnóstwo!
~Marco Polo / 2025-04-22 12:32
Ocena: 2.33 / 5
Ocena banku wypada bardzo słabo. Już kilkakrotnie zablokowano mi możliwość płacenia kartą i to podczas zakupów (można to sobie wyobrazić jak się czułem, kiedy wyskakiwała informacja w sklepie, że BRAKUJE ŚRODKÓW NA MOIM KONCIE, a pieniądze były !!! Na pisemne reklamacje każą czekać tygodniami, gdy pieniądze zablokowane BEZ ŻADNEGO POWODU, czy uchybienia z mojej strony, a zakupy na święta trzeba zrobić. Nawet przy osobistym zgłoszeniu się do banku otrzymuje się odpowiedź, że wszystko w porządku więc znowu idę do sklepu i znowu ...''brak środków na koncie''. Wypłaca więc człowiek gotówkę i od razu oskubują człowieka na 10 złotych za to, że wypłaciłem swoje własne pieniądze. Nie chcę już opisywać więcej przygód z tym bankiem, a było ich kilka - oszczędzam sobie nerwy.
~Jim / 2025-03-17 16:49
Ocena: 3.33 / 5
Miałem okazję otworzyć Konto w Porządku .Problem pojawił się dopiero w momencie uwierzytelnienia , które nie przeszło. Próbowałem powtórnie i nic z tego. Po rozmowie telefonicznej poradzono abym udał się do najbliższego oddziału banku .
W banku obsługa Pani Pauliny Lipińskiej to profesjonalizm i zadowolenie z obsługi . Konto założone promocja rozpoczęta warunki spełnione i brak nagród środków na konto . Po dwukrotnych reklamacjach , które w mniemaniu Banku były bezzasadne złożyłem reklamację odwoławczą i czekam. Po wielokrotnych rozmowach z konsultantami prawdopodobną przyczynę nie spełnienia przeze mnie warunków jest to , że wysyłając przelew do kontrachenta jako zlecenie stałe NIE JEST PRZELEWEM, NIE JEST PRZELEWEM.
Pozdrawiam
~Tomasz / 2025-01-16 22:12
Ocena: 1.33 / 5
Jest to chyba jedyny bank, który nie księguje pieniędzy o czasie. Potrafią na kilka dni "zagubić' wpłatę. Najgorsze jest to, że mają klienta w dupie i nikogo nie interesuje dlaczego tak się stało. Zero wyjaśnień, zero pomocy.
ZaletyBrak
WadySame wady
~Tom / 2025-01-16 21:28
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank. Zwykli oszuści. Nie potrafią odpowiedzieć na żadną reklamację. Potrafią tylko napisać przepraszam i pocałuj nas w dupę
ZaletyDobry bank dla osób z niskim ciśnieniem
WadySame wady za długo o tym pisać
~nik / 2025-01-14 09:45
Ocena: 1.00 / 5
Ten Bank to jakieś nieporozumienie , wiecznie oddział zamknięty, co chwile nowe twarze, które nic nie wiedzą idziesz do oddziału a tu informacja, że oddział zamknięty.( nie do uwierzenia,że Bank nie ma obsługi) Tam ludzi wymienią chyba co tydzień! Pani Dyrektor też nie może pomóc ,bo nic nie wie lub nie ma uprawnienie. Maskara! Niech oddadzą ludziom pieniądze i zamkną to nieporozumienie!
Nie polecam przenoszę się do innego Banku
Zaletybrak
Wadycałe mnóstwo
~Anetta / 2025-01-04 12:55
Ocena: 1.00 / 5
Logowanie tragedia,wieczny problem w awarii systemu,nie można sprawdzić stanu konta i dostać się do niego ,żenada.
Unikać ile można.
ZaletyNie widzę
WadyJest ich tyle ,że brakło by miejsca.
~Agnieszka / 2024-12-28 18:43
Ocena: 1.33 / 5
Większego syfu nie widziałem. Pieniądze wpłacane we wpłatomacie w weekend nie są księgowane na nim rachunku. Omijajcie ten wytwór banko podobny szerokim łukiem!
ZaletyBRAK
WadyNie księgują pieniędzy wpłacanych w weekend we wpłatomacie
~Tomasz / 2024-12-21 14:10
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy z możliwych banków. Na swoich stronach podają nieprawdziwe informacje i wprowadzają klientów w błąd. Zablokowano mi środki na rachunku, mimo pełnej kwoty wolnej do wykorzystania! Informują, że środki są odblokowywane automatycznie, w odstępach 5 minutowych, co jest nieprawdą. Na infolinii zostałem poinformowany, że prze cały weekend nie otrzymam swoich pieniędzy. To są żarty, żeby w weekend nie pracował nikt, kto jest się w stanie zająć tak prostą sprawą, jak kwota wolna. Nie polecam nikomu Banku Pocztowego.
ZaletyBrak
WadyBank wprowadza klientów w błąd
~Oli / 2024-12-20 03:46
Ocena: 3.33 / 5
Głównie płacę kartą, ale zawsze chcę mieć jakąś gotówkę i za wypłatę pieniędzy pobierają 10 zł!! To jest rozbój w biały dzień!! Tak samo jest jakby chciał wpłacić fizycznie jakieś pieniądze legalne- też jest opłata za to 10 zł. Pewnie w innych bankach też pobierają za to pieniądze ale nie tyle. UE chcę zrobić z nas niewolników!!
ZaletyFajna aplikacja mobilna
WadyŁupią z ludzi kasę.
~Hgfc / 2024-11-18 15:28
Ocena: 1.00 / 5
Ten bank to dno . Wysłać przelew żeby zablokowali do „ weryfikacji „ po czym usuną Twoje konto . Po odzyskaniu konta potwierdzenia danych aktywowali konto ponownie . I znowu powtórka wszystko na nowo przelew wysłany tydzień temu który zablokowali nie przeszedł więc pieniądze były na koncie . Od razu po aktywacji konta przelew na tylko 2000 ponowiłam i od razu wiadomość z banku że zablokowali że będzie weryfikacja i wszystko od nowa . Następny tydzień się bujać na infolinii na ich śmieszne zgody żeby wgl pozwolili mi wejść na mój bank . Żenada i dno widać że to państwowy bank bo kontrola tego co robisz jest na każdym kroku odradzam unikać tego banku bo to jeden wielki syf
Zalety-
WadyWszystko
~Katarzyna / 2024-11-04 13:31
Ocena: 1.67 / 5
Nie bierzcie tam kredytów to są oszuści po spłacie kredytu naliczają sobie jakieś chore odsetki od odsetek !!! Złodzieje
WadyNie dla kredytów w Banku pocztowym
~Tomasz / 2024-11-02 15:56
Ocena: 1.00 / 5
Bank strasznie zacofany. Pieniądze wpłacone we wpłatomacie potrafią zaginąć i żeby je odzyskać trzeba wypełniać papierowe formularze. Naprawdę w XXI wieku nie ma możliwości złożenia reklamacji online?
ZaletyBrak
WadyPieniądze wpłacone we wpłatomacie potrafią nie dotrzeć na rachunek!
~Kacpi / 2024-09-30 18:06
Ocena: 1.00 / 5
To jest jakaś masakra , żeby nie było opcji wysłania wiadomości do banku ani z aplikacji ani z przeglądarki , na czacie ogólnym pani każe czekać bo prowadzi rozmowę , czekałem 20 minut , nie da sie do chery pobrać bilingu ani złożyć wniosku bo jedyne wnioski to kredytowe , przez niemozlibosc i ograniczenia dostępu do informacji ja temat osobistego konta nie mogłem sfinalizować transakcji, zablokowali 4000 zł środków na koncie bo dla nich taki przelew to za dużo , to trzeba zbiorowo ich pociągnąć do odpowiedzialnośći jeśli przez ich działania komuś przepada termin operacji bo nie może sobie zapłacić za zabieg gdyż 4000 to za dużo dla tej placówki !!!
ZaletyŻadnych zalet ,
WadySame nerwy , brak swobodnego korzystania z środków , niedołężna obsługa , 2 placówki na cały Wrocław
~była klientka / 2024-09-13 15:37
Ocena: 1.00 / 5
Moja dzisiejsza wizyta w oddziale to tragedia!
Pracownica obsługująca po zaproszeniu do siebie zajęła się inną sprawą, na powrót czekałam 10 minut / 4 stanowiska wolne /
Jakość obsługi karygodna, brak zainteresowania, wręcz chamskie zachowanie.
Nikomu nie polecam tego banku, zmieniam na inny.
~Jolanta / 2024-09-12 18:21
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank, z którym się spotkałam.
Na skutek swojego błędu pozostawił mi 520 zł na cały miesiąc.
Reagował komornik, adwokat, nic nie pomogło.
Odradzam wszystkim ten bank, jutro zakładam konto w innym banku.
Przestrzegam wszystkich przed korzystaniem z ich usług.
WadyBrak fachowości, brak sprawnej obsługi.
~kk / 2024-09-06 09:32
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta na najniższym możliwym poziomie. W spadku mojemu dziecku został mały kredyt w banku. Sama się do nich odezwałam, żeby się po ludzku dogadać, że spłacę całość ale proszę o anulowanie odsetek naliczanych od śmierci spadkodawcy (ponad pół roku). Korespondencja z pracownikami banku to porażka. Mimo, że sama się zgłosiłam i nie unikam spłaty zostałam zastraszona zgłoszeniem do Krajowego Rejestru Długów ( mimo, że dziedzicząc z dobrodziejstwem inwentarza w imieniu dziecka nie odpowiadam swoim majątkiem). Korespondencja trwa już 3 miesiące i nic a nic nie mogę się dogadać. Ja wysyłam im maile a oni po 2-3 tygodniach wysyłają mi pismo z odpowiedzią pocztą i to jeszcze na stary adres mimo, że trzykrotnie zgłaszałam zmianę adresu zamieszkania. Chcę po prostu spłacić całość i mieć spokój a oni wyliczają mi raty na dwa lata i doliczają odsetki nie wiadomo za co mimo, że sprawa mogłaby się zakończyć 3 miesiące temu jakby podali mi konkretną kwotę do spłaty. Nie wiem kogo tam zatrudniają ale większy iloraz IQ mają małpy w ZOO.
Zaletybrak
Wadypracownicy są niekompetentni
~Max / 2024-08-05 17:32
Ocena: 1.00 / 5
Ten bank to pomyłka.Zablokowali mi mozliwosc wplacania pieniendzy na ich karte.Po kilkunastu telefonach na infolinie nie udalo sie odblokowac.Dowiedzialem sie jedynie ze dzial bezpieczenstwa blokuje tranzakcje przychodzace do ich banku.