Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Bank Pocztowy opinie

Ocena na podstawie 137 opinii

1.74 / 5

  • Prostota obsługi
    1.76
  • Oferta
    1.81
  • Obsługa klienta
    1.70

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Benek / 2022-04-06 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia służy do tego by uniemożliwić kontakt z klientem. Nikt nie odbiera, wiszę po kilkanaście minut! :/ Mogliby dać "Jesteś... 14... w kolejce oczekujących" to choć widziałbym ile mam czekać. Albo wprost z aplikacji połączenie zdefiniowane już pode mnie jako określonego klienta. Ale gdzie! Czego ja chcę? Tu jest wciąż miniona epoka!
  • ~Aneta / 2022-03-25 00:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Złożyłam wniosek o zamknięcie konta. Nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Na email dostałam informację opobieraniu opłat.
    Muszą wyczyścić mi konto. Banda złodzieji i oszustów!!!!!
  • ~STEFAN / 2022-03-17 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmienili mi umowę w kocie "zawsze darmowym" i zaczęli pobierać opłaty. Zamknięcie tego rachunku graniczy z cudem, bo w żadnej placówce tego podobno nie mogą zrobić a pisanie listów nic ni daje - podobnie jak mail. Żałosne.
    ZaletyMożna wpłącać i wypłacać na poczcie
    WadyOBSŁUGA KLIENATA, KOSZTY, CENY I JAKOŚĆUSŁUG OGÓLNIE WSZYTSKO
  • ~haro / 2022-03-11 08:03
    Ocena: 2.33 / 5
    28 stycznia 2022 złożyłem wniosek o zamknięciu rachunku. Kilkakrotnie interweniowałem ponieważ rachunek wciąż nie jest zamknięty. Ostatnio otrzymałem zapewnienie że rachunek zostanie zamknięty 10 marca. Niestety rachunek dalej jest aktywny a opłaty lecą bo to jest rachunek firmowy. Nie polecam. To jest jakieś naciągacz.
    Zaletybrak
    Wadywszystkie możliwe
  • ~Antoś / 2022-02-23 09:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam nikomu trzymać swoich oszczędności w tej instytucji zero zabezpieczeń okradają ludzi a bank nie robi sobie z tym nic kompletnie w banku pracują konfidenci którzy podpowiadają złodzieją kiedy i komu kończą się lokaty tak jak w moim przypadku okradają nawet podsycając linka w weekendy w mionencie prac serwisowych my jako klienci nie jesteśmy w stanie zrobić nic dopiero po upływie czasu serwisowego jesteśmy w stanie zareagować ale już jest za puzno po złożeniu reklamacji zostajemy odesłani z kwitkiem a bank nie reaguje wcale nie blokuje nic jak w innych bankach tak w skrócie opisuje mój przypadek zostałem okradziony a bank nie zrobił nic to jest przypadek nie pierwszy skąd dobre opinie nie wiem pozdrawiam pomagam wszystkim podjąć dobrą decyzje i zastanowić się nad. Wyborem banku w pocztowym nie trzymał bym nawet złotówki na szczęście nie zdążyli wyczyścić mi do zera konta nie spałem o godzinie końcowej serwisu 24 w niedziele a w tym czasie przez moje konto były robione wpłaty z dziwnych kont przelewy i wyplaty blikiem ostrzegam wszystkich i nie chodzi o linki podesłane w takich przypadkach banki innych instytucji blokują konta bezpośrednio i dopiero po zgłoszeniu na policję można swobodnie wejść na swoje konto i zalogować się w tym przypadku nie stało się nic a z banku zadzwonili do mnie dopiero po upływie czterech dni jak było już po wszystkim jak będziecie mieli taki przypadek dzwońcie nagrywacie się i blokujecie wpływy i wypływy z tegoż banku a nie karty to i tak nie działa bank pozwala złodzieją operować na waszych kontach bez waszej zgody czy esemesach potwierdzających wpłaty lub wyplaty z waszych kąt pozdrawiam Antoś
    ZaletyBrak
    WadyDużo by wymieniał
  • ~misiek / 2022-02-03 20:36
    Ocena: 1.67 / 5
    porazka porażka porażk porazka i pierd... ten bank
    Zaletybrak
    Wadybardzo kurła wiele
  • ~Iwona / 2022-02-03 10:52
    Ocena: 2.00 / 5
    BP Odział STALOWA WOLA Obsługa klienta, podejście pracownic oraz ich aroganckie zachowanie, nigdy i nigdzie się z takim nie spotkałam, tym bardziej byłam z moją starszą mamą, która wielu zagadnień bakowych nie rozumiała. Dziewczyna obsługująca nas od okna była bardzo niemiła, widać było że się śpieszyła i chciała się nas jak najszybciej pozbyć. Oferta banku była bardzo dobra ale ze względu na obsługę i arogancje, zrezygnowałam z tej opcji i mamy kredyt w innym banku z miłą i szybką obsługą.
    Nie polecam oddziału BP w Stalowej Woli!!!!
    Może inne placówki tego banku mają lepszą obsługę ale ze względu na dojazd i wiek mamy, już nie sprawdzałam.....

    Rozczarowanie obsługą ogromne!
    ZaletyDobre oferty bankowe
    WadyObsługa klienta
  • ~Grzegorz / 2022-01-31 12:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku panie na infolinii każdą mówi co innego ciężko się dodzwonić
    ZaletyZadnych
    WadyDużo by opowiadać
  • ~Klient / 2022-01-24 17:00
    Ocena: 2.67 / 5
    Kontakt z obsługą klienta to jakiś żart. Linia jest cały czas zajęta.
    ZaletyPanie pracujące na infolinii mają pojęcie o tym co robią :-) Tyle dobrze
    WadyBardzo ciężko dodzwonić się na infolinię
  • ~Mariusz / 2022-01-19 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakaś pomyłka najgorszy bank jaki widziałem koszmar polaka i nie tylko najgorszemu wrogowi bym nie polecił
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Marzena / 2022-01-18 06:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank, to koszmar. Mam w nim kartę kredytową. Poczta we Włocławku w niej punkt BP, pani nie jest w stanie powiedzieć nic na temat środków na karcie, bo rzekoma nie ma dost. Dzwonię na infolinię, pani tłumaczy, że nie może udzielić mi inf., bo zmieniłam nr tel. (koszt połączenia 46 zł). Aktualizuj nr tel, dzwonię ponownie, oczekuję na pierwsze ok. 30 min na linii, pani mówi, że muszę przejść weryfikację, przechodzę 3 razy nieudaną weryfikację - wszystko trwa 1 godz. 18 min. razy 0,40 zł za min. co oznacza, ze koszt połączenia ok. 200 zł. Wczoraj dzwonię ostatni raz, tym razem wieczorem, czekam 21 min. słucham muzyki i czasem głos lektora "wszystkie linie są zajęte". Zapomniała, że Bank Pocztowy jest kierowany przez człowieka z PISu. Już nie dzwonię więcej. Zastanawiam się, jaki dostęp telefonicznie ma babcia czy dziadek, który nie ma smartfona.
    ZaletyBrak
    WadyPołączenie na infolinię trwa często ponad godzinę,
  • ~marek / 2022-01-12 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    To nie bank, to raczej placówka dla rencistów, same problemy i kłopoty z wykonywaniem przelewów. NIE POLECAM !
  • ~aplikacja bankructwa / 2021-12-30 12:45
    Ocena: 1.67 / 5
    18tys zniknęło z konta po tym jak przestępca wbił się na konto korzystając z aplikacji mobilnej - wyciągnął na blik gotówkę z bankomatu i płacił za bitcoiny blikiem, nie dostałem żadnych wiadomości autoryzacyjnych tych transakcji, gdyby nie to ze operacje zaczęły się pojawiać w historii po 12h to bym nie zauważył i więcej by zostało zabrane. nie trzymajcie tam żadnej dużej gotówki, bezpieczeństwo aplikacji jest na b niskim poziomie i przestępcy wchodzą na konta jak w masło!! nawet jeśli nie używacie aplikacji ktoś inny może ja użyć za was i zrobić przelewy! limity w aplikacji są ustawiane przez przestępcę nie przez nas! bank nie uznał reklamacji sprawa idzie do sądu.
    Wadyaplikacja mobilna
  • ~Adam / 2021-12-15 23:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Poprzednia strona była faktycznie b. słaba ale nowa(może oprócz historii) jest jeszcze gorsza. Ostatnio nawet podatku nie mogłem zapłacić bo REGON nie pasowała który od 20 lat się nie zmienił
  • ~Marian / 2021-12-09 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kompetencji Pań na okienkach pocztowych , zablokowany serwis Pocztowy 24 Problem z nowym logowaniem infolinia nie kompetentna odsyła do telefonu telefon odsyła do internetu a w okienku do Bydgoszczy wczoraj z trudem i po wielkich naleganiach przyjęto wypowiedzenie na dowodzenia zamiast przepraszam usłyszałem miłego dnia pozdrawiam kompetentne inaczej i miłe Panie w okienku z Nidzicy .Oczywiście rezygnuję definitywnie.
    Zaletybrak
    Wadyjak wyżej
  • ~Kasia / 2021-12-07 15:44
    Ocena: 2.33 / 5
    Dodzwonić się na infolinię nie ma szans. No nie dodzwonisz się.
  • ~marerk / 2021-12-06 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Mają w dupie klienta, biedna oferta i wysokie opłaty
    ZaletyBRAK
  • ~Za chwilę byly klient !!! / 2021-12-03 22:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj już mnie szlak trafił !!! Ile można czekać na połączenie z infolinia ???!!!! 3 dzień z rzędu po ponad pół godziny. Jutro idę zamykać konto i ... ... . .... !!!
    ZaletyŻadnych !!!
    WadyWszystko co możliwe !!!
  • ~Jan / 2021-11-30 08:49
    Ocena: 4.67 / 5
    Nie ma na co narzekać. Pełna oferta rachunków, normalne kredyty.
    No i jak co, to obsługa na każdej poczcie.
    ZaletyTanio, wygodnie, dobra obsługa na www i na telefonie
    WadyBrakuje profilu zaufanego
  • ~Margor7 / 2021-11-30 08:43
    Ocena: 4.67 / 5
    Aplikacja bardzo przyjazna w obsłudze. Ma wszystko czego potrzebuję.
    ZaletyBLIK
    WadyJak na razie brak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1943
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1434
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 901
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 789
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 787
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4142
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3755
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2793