Już po. Wiele lat miałem tam konto, nie tyle z zadowolenia, co z przyzwyczajenia. Jednak 2 tygodnie temu przerośli sami siebie gdy znienacka zablokowali mi kartę płatniczą i środki na rachunku firmowym, gdyż (jak się dzięki życzliwej osoby, a nie pracowników infolinii, bo ci są do przegnania na 4 wiatry) nie podałem numeru nowego dowodu osobistego. Tyle, że zmiana dokumentu była równo 10 miesięcy wcześniej i tyle czasu brak danych nikomu nie przeszkadzał. Jeszcze gorzej, powiedziano mi, że ktoś do mnie dzwonił w tej sprawie, raz, ale nie odebrałem telefonu czyli odmówiłem rozmowy. Tyle, że oni z info dzwonią jedynie po to by próbować wlepić kredyt. Dezinfolinia traktowała mnie nie jak petenta ale jak pętaka. Aby coś się wywiedzieć trzeba było prowadzić pracownika za rękę, podpowiadać mu co ma zrobić. Pełna niekompetencja. Gorzej - telefony do placówki terenowej okazały się nieaktualne. Wszystko robione na odczepne. Niszowy bank demonstracyjnie niedbający o klientów.Zaletyjedyna to ewentualna możliwość załatwienia czegoś na wytypowanych pocztach
WadyDezinfolinia, dezinfolinia, dezinfolinia, bo infolinii tam brak.