Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Getin Bank opinie

Ocena na podstawie 253 opinii

1.53 / 5

  • Prostota obsługi
    1.49
  • Oferta
    1.63
  • Obsługa klienta
    1.49

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 13
  • ~Daniel / 2024-03-08 13:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Kilka lat temu wziąłem raty z allegro zero procent oferowane przez getin bank. Okazało się że po zakończeniu spłacania rat automatycznie się to przekształciło w kartę debetową. Przy ostatniej racie spóźniłem się kilka dni, naliczyli mi odsetki w wysokości 17 groszy - ok, moja wina rozumiem. Zapłaciłem wszytko z należnymi odsetkami, ale okazało się że od momentu mojego przelewu do zaksięgowania go w getin bank doliczyli kolejne kary w wysokości 7 groszy.
    Po spłacie ostatniej raty zapominałem o tym pseudo koncie bo nie mam z nimi nic wspólnego - a tym czasem getin bank wpisał mnie do BIK, że jestem nierzetelnym spłacającym. Tak drodzy Państwo za kwotę 7 groszy !
    Jak skończyli mi się raty byłem atakowany mailami i telefonami żeby wziąć kolejne, ale o zaległości nie raczyli poinformować tylko wpisali mnie do BIK
    WadyBezduszna biurokracja zero myślenia i ludzkiego podejścia
  • ~Katarzyna / 2023-09-20 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    11 lat temu pożyczka w GetinBanku. Od lat nie mogę doprosić się o nieprzetwarzanie moich danych, choć ustawa dopuszcza okres maksymalnie do 5 lat. To jednak najmniejszy kłopot. Obsługa pożyczki była moim koszmarem przez kilka lat. Pracowników baku wydzwaniajacych niemal każdego dnia powinno się podać do sądu o mobbing. Ton i forma rozmowy niedopuszczalna, nosząca znamiona jawnego nękania. Wszystko to okraszone smsami tego samego formatu. Ogarnijcie się ludzie, bo to jest jawna granda co wyprawiacie jako instytucja od której klienci oczekują szacunku i solidnie zbudowanego zaufania.
    ZaletyZero zalet.
    WadyJ.w.
  • ~Beata / 2023-09-15 10:24
    Ocena: 1.33 / 5
    ''Pisz jasno, konkretnie i bez błędów.''
    NIE POLECAM
  • ~Ty Draniu / 2023-03-30 04:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Getin to najgorsza instytucja z jaką miałem styczność, Katowicki oddział obok teatru Wyspiańskiego zniesmaczył mnie swoją niekompetencją tak, że poczułem się jak w sklepiku w którym kazano mi sprzedawać zgniłe warzywa.
    Zaletyżadne, debile i głupie cipy, zwłaszcza dyrektorka
    Wadywszystkie
  • ~Aleksandra / 2023-02-14 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank na świecie!!! Mojej chorej babci wcisnęli kredyt na 60 tysięcy zł. Kto normalny daje taki kredyt osobie, która miała lichą emeryturę?! O wszystkim dowiedziałam się po jej śmierci. Wszyscy członkowie rodziny zrzekli się spadku, a dziś moja ciotka dostała pismo, że przyjęliśmy spadek i oczekują tego, żeby zapłacić. Naciągacze i oszuści!! Omijacie ten bank szerokim łukiem
  • ~Piotr / 2023-01-29 13:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nasz przypadek potwierdza się z opiniami innych. Kusząca oferta lokaty,jak się okazuje z brakiem możliwości zerwania. Infolinia jak tylko można utrudnia i przedłuża wycofanie środków. Na klawiaturze numerycznej każą wpisywać hasło:) dziwnym trafem na stronie pojawiają się coraz to nowe problemy techniczne żeby zwrócić środki na swoje konto.obsluga zamiast od razu podać że jest limit,którego nikt nie ustawiał prowadzi na około do zerwania. Aż się ma ochotę rzucić telefonem. W ostateczności trzeba jechać do placówki. Dla starszych osób to już w ogóle nie do przejścia. W mojej ocenie celowe praktyki banku by trzymać środki na żenującym oprocentowaniu. Uciekać od tego upadającego tworu.
  • ~Stefanią / 2023-01-25 16:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie uciekajcie z tej firmy getin, oni nic nie wypłacają , także jeśli ktoś umrze to zawsze wynajdą chorobę która nie obejmuje ubezpieczenia . Wiem co Pizę jestem wdowa i otrzymałam zero
    ZaletyPosiada tylko wady
    WadyPosiada tylko wady
  • ~Aleksandra / 2023-01-16 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia , kiedy człowiek by nie poszedł czeka się godzinami .
    Ze wszystkim jest problem.
    Zamknęłam wszystkie konta w tym beznadziejnym banku.
  • ~Klient / 2023-01-04 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia ,infolinia nie odbiera , mąż chciał zablokować skradziona kartę a nie miałam wtedy dostępu do internetu ,niestety po 80 min oczekiwania musiał jechać do placówki 25 km.Zmieniam bank , jak traktujecie klientów.Wkrotce ich stracie.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystkie
  • ~Mamuska / 2022-12-28 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank na świecie. Brak kontaktu na infolini. Bylam w banku i chcialam spłacić całość kredyty hipotecznego. Po wypełnieniu dokumentów i ustaleniu daty nie dostałam ostatecznej rozpiski jaka kwotę wpłacić. Na infolini nie ma szans sie dodzwonić a raty place dalej mimo to ze stać mnie na spłatę całości. Jest to oszustwo i wyłudzanie pieniędzy. Uciekajcie od tego banku jak najdalej zmienili tylko nazwę.
    ZaletyNie ma
  • ~Szymon / 2022-12-27 11:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo kiepski bank! odradzam z całego serca :) Chciałem zrobić przelewy w banku za kazdy przelew chcieli 10 zł lub wiecej... maja tylko wyznaczone bankomaty ktorych jest mało z innych pobieraja kosmiczne kwoty 0o wykonałem równiez 10 przelewow dzis i łacznie wyrzucił mnie system 3 razy i musiałem az 21 kodów sms wpisać!...
  • ~ala / 2022-12-14 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    pobrano 10 zl za wydanie karty standartowej bez zadnego wizerunku
  • ~Natalia / 2022-12-12 11:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinia jest taka że nie jesteście wogole zorganizowani jeśli chodzi o odbieranie telefonów czekam na Lini już ponad 20 min i dalej nic gdzie w innym banku na połączenie oczekuje nie więcej niż 2-3 min za każdym razem jak tam dzwonie a u was wiecznie trzeba czekać aż ktoś odbierze.
    ZaletyŻadne
    WadyJest bardzo długi czas oczekiwania aż ktoś łaskawie odbierze telefon
  • ~Piotr / 2022-12-12 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    NIKT NIE ODBIERA PRZEZ GODZINĘ TELEFONU ...... DNO A NIE OBSŁUGA KLIENTA
  • ~Oktawia / 2022-12-01 20:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Od około roku obsługa znacznie się pogorszyła. Pracownicy rzadko są mili i kompetentni, a w przypadku problemu nie ma opcji załatwienia czegokolwiek bez udania się do banku - płacisz krocie za połączenie, czekając od godziny 18 do 20 na infolinii (dzwoniłam też w innych godzinach i to samo), której nikt nie odbiera oczywiście. Na każdą wiadomość odpisuje inna osoba, więc nie ma opcji, żeby ktoś się zajął sprawą. Kiedyś nie było problemów, teraz co chwilę mam blokowane transakcje, a odblokować się nie da bez udania się do punktu. Dramat, przepraszali mnie miesiąc temu, kiedy złożyłam reklamację i dalej to samo.
  • ~Ewelina / 2022-11-22 20:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Zachęcona "wysokim" oprocentowaniem na lokacie, złożyłam wniosek o jej założenie. Po trzech miesiącach odsetki zostały naliczone, natomiast lokata się odnowiła na nową tym razem z żałosnym oprocentowaniem 0,15%.... Chociaż miała być nieodnawialna. Ciekawy jest fakt, że próbując zerwać nową umowe, przechodzac krok po kroku (do przeklikania dosłownie 3 kroki), nie jestem w stanie jej zerwać. Na drugim kroku podstawia się nowa genialna oferta 8% na 2 lub 4 miesiące... Natomiast zerwanie lokaty NIEMOŻLIWE. Przypadek? Dodzwonić się na infolinię, graniczy z cudem, kulkukrotnie próbowałam się dodzwonić w różnych godzinach dnia. Bezskutecznie. Wisiałam po 40 minut na telefonie, jedynie co uzyskałam to informację od automatycznej sekretarki, że linia jest przecązona i żeby czekać w kolejce. Kpina. Nie raz miałam w tym banku lokatę, ale obecnie przechodzą samych siebie.
    Wady- brak jakiejkolwiek obsługi klienta
  • ~elba / 2022-11-20 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    BEZNADZIEJA !!!
    Bylo zle z obsluga klienta pod nazwa Getin , a teraz jest jeszcze gorzej po zmianie nazwy na VELO
    Niby infolinia dostepna calodobowo 7 dni w tygodniu, a od 2 dni , w roznych godzinach kontakt niemozliwy, zas wysluchiwanie muzyczki nie prowadzi do niczego.
    Goraco nie polecam
    Zaletybrak
    Wadybrak rzetelnej obslugi klienta. Dostep do infolinii przez wiele godzin NIEMOZLIWY
  • ~Tomasz / 2022-11-17 16:49
    Ocena: 1.00 / 5
    W getin banku posiadam kredyt hipoteczny, oczywiście przy kredycie musze mieć ubezpieczenie na nieruchomosc. Już drugi raz zdazyło się,że pomimo dostarczenia takich dokumentów przed upływem okresu poprzedniego ubezpieczenia została naliczona mi kara. Ze względu na zbyt późną akceptację dokumentów przez któregoś z pracowników. Jak zostałem poinformowany, nie liczy się data zawarcia ubezpieczenia, ani dostarczenia do banku dokumentów. Liczy się data zaakceptowania ich przez pracownika. Iec pomimo wczesniejszego dostarczenia, a a zbyt poznej akceptacji ze strony banku musze poniesc dodatkowe koszty. Kara nie jest duża, jednak wydaje mi się że skoro mi tak już dwukrotnie się zdążyło, nie jestem jedynym klientem banku w podobnej sytuacji. Nie polecam
  • ~Monika / 2022-11-07 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Będąc jego klientem kredytu hipotecznego nie doczekałam się konta internetowego. Personel w oddziale banku to dopiero kuriozum. Niedouczone panie same wprowadzają nerwową atmosferę i podniesionym głosem odzywają się do klientów. Proste sprawy je przerastają. Z każdą wydzwaniają do centrali. A infolinia to oddzielna historia. Jeśli chodzi o sprawy związane z kredytem hipotecznym walutowym, to trzeba się uzbroić w cierpliwość i wisieć na słuchawce co najmniej 40 min, żeby ktoś odebrał.
    WadyStanowczo w takiej sytuacji, w jakiej znalazł się bank jest za mało personelu.
  • ~E. M. / 2022-11-02 18:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa, niedouczony personel na infolinii, PO 40 minut wiszę na telefonie i nie odbierają. Reklamację, którą winni zakończyć po dwu tygodniach rozpatrują d3 miesiące. Dział reklamacji w ogóle się nie kontaktuje i sam nic nie robi w sprawie, celowo zwleka. Nie przysłali mi karty nie mam dostępu do środków. Czas stąd iść.
    Zaletybrak
    Wadysame
strona 1 z 13
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1970
PEKAO SA
Ocena: 1.76, ilość opinii: 1464
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.85, ilość opinii: 1185
Millennium
Ocena: 1.77, ilość opinii: 920
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 809
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 805
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4314
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4220
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3789
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3469
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3190
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2831