Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Getin Bank opinie

Ocena na podstawie 56 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.96
  • Oferta
    1.73
  • Obsługa klienta
    1.81

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 3
  • ~Saba / 2021-12-04 20:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w którym wzięłam kredyt, nigdy więcej! Strasznie niemili konsultanci i nękają niepotrzebnie telefonami !!!na szczescie już z nimi koncze współpracę !!
    ZaletyBrak zalet
    WadyNiemili konsultanci
  • ~REC / 2021-11-24 13:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Porażka- od dwóch dni nie działa bankowość elektroniczna, nie można zrobić żadnego przelewu ani operacji karta przez internet.
    Nieuprzejma pani z infolinii odpowiada, że jest awaria i nie wie kiedy cokolwiek zrobią w tym temacie.
    Dodatkowo, od pewnego czasu skandaliczne prowizje przy wypłacie pieniędzy z bankomatu.
    Zamknę tam konto i to natychmiast.
    Zaletybrak
    Wadymało oddziałów, niekompetentna infolinia, skandaliczne prowizje przy wypłacie gotówki z bankomatu
  • ~Kosmetyczka / 2021-11-23 13:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jak istnieje.Człowiek chce zawiesic raty za kredyt bo oczywiscie nie mozna dodzwonic sie na infolinie zatem traci czas przesyla wniosek internetowo i co jak zwykle brak odpowiedzi(choc we wniosku jest napisane ze kontakt jest w kolejnym dniu roboczym a dzis dostaje wezwanie do zaplaty zaleglej raty.Dziwne telefon nie odpowiada,na wniosek nie reaguja ale sms z upomnieniem wyslac potrafia.Nie polecam i zaluje ze dalam sie w ten bank wkrecic.
    Zaletybrak
    WadyNiekompetentnosc,robienie z ludzi glupich.
  • ~Kosmetyczka / 2021-11-23 13:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jak istnieje.Człowiek chce zawiesic raty za kredyt bo oczywiscie nie mozna dodzwonic sie na infolinie zatem traci czas przesyla wniosek internetowo i co jak zwykle brak odpowiedzi(choc we wniosku jest napisane ze kontakt jest w kolejnym dniu roboczym a dzis dostaje wezwanie do zaplaty zaleglej raty.Dziwne telefon nie odpowiada,na wniosek nie reaguja ale sms z upomnieniem wyslac potrafia.Nie polecam i zaluje ze dalam sie w ten bank wkrecic.
    Zaletybrak
    WadyNiekompetentnosc,robienie z ludzi glupich.
  • ~Kateryna / 2021-11-22 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy bank, jaki może być !!! wpłacone pieniądze przez wplatomat na światowida 17 Warszawa, ne wpłynęły na konto!
    Bankomat nie wystawiał pokwitowania!
    Próbuję się przebić, ale bezskutecznie.To już drugi kłopot, jaki mam z tym bankiem. Dodatkowo, aplikacja banku może nie działać przez wiele godzin!
    Jestem w ciąży i dlaczego teraz potrzebuję tych problemów?
    Na pewno pożegnam się z tym bankiem
    Zaletyjedna wielka wada
    Wadyjedna wielka wada
  • ~Antek / 2021-11-22 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    System telefoniczny rozłącza oczekujące rozmowy po kilku minutach.
  • ~Łodzianin / 2021-11-19 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank który oszukuje klientów. Najgorszy bank jaki może być!
  • ~bozena / 2021-11-19 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    dodzwonic sie do was to jak wygrac w totolotka czemu nie zatrudnicie wiecej osob na infolinie
  • ~Wiola / 2021-11-17 23:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dna osiągnięte. Za wypłatę moich 6000 zapłaciłam 210 prowizji
  • ~No Name / 2021-11-17 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Wprowadzenie w błąd przez infolinie. Przed decyzja kredytową Pani z infolinii powiedziała że koniecznie musi być założony rachunek osobisty. Konto zostało otwarte w 15 min zdalnie. Pani z infolinii obiecuje skontaktować się w następnym dniu. Telefon milczy. Po 2 dniach samodzielnie kontaktuje się z infolinia z zapytaniem na jakim etapie jest wniosek kredytowy. Otrzymuje informacje ze potrzebny jest wyciąg z konta w celu weryfikacji dochodu. Serio ciężko było Pani zadzwonić i przekazać ta informacje w dniu w który obiecała Pani się skontaktować? Brak kompetencji ze strony pracownicy infolinii. Umawia się na telefon po czym zapomina zadzwonić . Oczywiście za takie potraktowanie klienta zrezygnowałam z usług banku. Teraz tylko muszę odczekać 30dni na uprawomocnienie się wypowiedzenia konta. Jak pracownik zobowiązuje się do kontaktu to wypadałoby żeby ten kontak podjął, a nie olał klienta


    ZaletyBrak
    WadyNiekompetentna osoba na infolinii , brak profesjonalizmu wprowadzenie w błąd klienta
  • ~Karolina / 2021-11-13 22:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank na swiecie. Kradną pieniądze. Aplikacja się zacina.
    Obsługa niekompletna.
  • ~Ania / 2021-11-12 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat Dodzwonić się graniczy z cudem Nigdy tam nie zakladalam konta a mam cztery rachunki
  • ~Maria / 2021-11-04 11:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety,zmiejszono dostepność do banku w Puławach,obecna siedziba Piłsudskiego 60 jest zbyt mała. Klienci stoja na dworze, narzekaja na powolnośc obsługi i dużo ludzi odchodzi , bo bo nie może czekac. ja również odeszłam, bo 6 osób było przede mną.A na dworze wiatr i zła pogoda. Wstyd dla Banku.
  • ~Rozczarowany. / 2021-10-29 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma gorszego !!!
    Co innego w umowach przy ich zawieraniu, a co innego przy zakończeniu.
    Jeszcze raz zamieszczam tą opinię gdyż nie odjąłem gwiazdek. Ciekawe, że nie można usunąć swojej opinii.
    ZaletyNie ma.
    WadyBardzo mała ilość oddziałów. Większość została zlikwidowana.
  • ~Rozczarowany. / 2021-10-29 16:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie ma gorszego !!!
    Co innego w umowach przy ich zawieraniu, a co innego przy zakończeniu.
    ZaletyNie ma.
    WadyBardzo mała ilość oddziałów. Większość została zlikwidowana.
  • ~Mask / 2021-10-21 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki może być. Na infolinii , każdy mówi coś innego. Brak kompetencji. Pomyłki z ich strony na każdym kroku. Odradzam jakiejkolwiek współpracy.
    Zaletyżadnych
  • ~Izabela / 2021-10-15 20:10
    Ocena: 4.67 / 5
    Bank dba o klienta.
    Udziela szybkich informacji, rozstrzyga wątpliwości i wyjaśnia.
  • ~ZB. / 2021-10-14 12:19
    Ocena: 2.67 / 5
    Odradzam jakiekolwiek zaciąganie leasingu czy kredytów. Za wszystko dodatkowe płatności .Umowy podstępne, wyciągają kase za wszystko ,nawet za to ze się z nich nie skorzystalo. np przy ubezp pojazdu.
    Na zewnatrz super ,pięknie ,a w praktyce maszynka do wyciagania pieniedzy z kieszeni klienta!!!!!!!!!!!!
    Z daleka od nich!!!!!!!!!!!!!
    Zaletyna pierwszy rzut oka atrakcyjnie , w trakcie trwania wyciągają kasę za wszytko .Nie mozna ufać !!!
    Wadybezwzględne wykorzystywanie kasy klienta na każdy możliwy sposób
  • ~Justyna123 / 2021-10-08 21:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Szkoda gadac najgorszy bankw histori zeby placic 35 zl za wyplate z bankomatu pieniedzy smiech na sali j nie tylko produkty zyski a potem straty niezle maja gadane
    ZaletyBrak
    WadyBarszo wysokie i nierealne prowizje za wyplate z bankomatu.Falszywe promoxje produktow Zerowy kontakt
  • ~Robson / 2021-09-30 08:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam tego banku ,celowo wprowadzają klienta w błąd ,brak profesjonalnej obsługi ,to jeden z najbardziej agresywnych baków na rynku ,oszusci .
    Zaletybrak
    Wadybrak profesjonalizmu ,oszukańcze praktyki klientów
strona 1 z 3
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1040
PEKAO SA
Ocena: 1.55, ilość opinii: 614
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.55, ilość opinii: 549
Millennium
Ocena: 1.53, ilość opinii: 352
ING Bank Śląski
Ocena: 2.06, ilość opinii: 206
PKO Bank Polski
Ocena: 2.41, ilość opinii: 148
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.11, ilość opinii: 2655
VECTRA
Ocena: 1.69, ilość opinii: 2551
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 2381
UPC Internet
Ocena: 1.92, ilość opinii: 2242
Play
Ocena: 1.42, ilość opinii: 1828
Orange
Ocena: 1.43, ilość opinii: 1681