Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Getin Bank opinie

Ocena na podstawie 237 opinii

1.56 / 5

  • Prostota obsługi
    1.52
  • Oferta
    1.67
  • Obsługa klienta
    1.50

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 12
  • ~Oktawia / 2022-12-01 20:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Od około roku obsługa znacznie się pogorszyła. Pracownicy rzadko są mili i kompetentni, a w przypadku problemu nie ma opcji załatwienia czegokolwiek bez udania się do banku - płacisz krocie za połączenie, czekając od godziny 18 do 20 na infolinii (dzwoniłam też w innych godzinach i to samo), której nikt nie odbiera oczywiście. Na każdą wiadomość odpisuje inna osoba, więc nie ma opcji, żeby ktoś się zajął sprawą. Kiedyś nie było problemów, teraz co chwilę mam blokowane transakcje, a odblokować się nie da bez udania się do punktu. Dramat, przepraszali mnie miesiąc temu, kiedy złożyłam reklamację i dalej to samo.
  • ~Ewelina / 2022-11-22 20:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Zachęcona "wysokim" oprocentowaniem na lokacie, złożyłam wniosek o jej założenie. Po trzech miesiącach odsetki zostały naliczone, natomiast lokata się odnowiła na nową tym razem z żałosnym oprocentowaniem 0,15%.... Chociaż miała być nieodnawialna. Ciekawy jest fakt, że próbując zerwać nową umowe, przechodzac krok po kroku (do przeklikania dosłownie 3 kroki), nie jestem w stanie jej zerwać. Na drugim kroku podstawia się nowa genialna oferta 8% na 2 lub 4 miesiące... Natomiast zerwanie lokaty NIEMOŻLIWE. Przypadek? Dodzwonić się na infolinię, graniczy z cudem, kulkukrotnie próbowałam się dodzwonić w różnych godzinach dnia. Bezskutecznie. Wisiałam po 40 minut na telefonie, jedynie co uzyskałam to informację od automatycznej sekretarki, że linia jest przecązona i żeby czekać w kolejce. Kpina. Nie raz miałam w tym banku lokatę, ale obecnie przechodzą samych siebie.
    Wady- brak jakiejkolwiek obsługi klienta
  • ~elba / 2022-11-20 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    BEZNADZIEJA !!!
    Bylo zle z obsluga klienta pod nazwa Getin , a teraz jest jeszcze gorzej po zmianie nazwy na VELO
    Niby infolinia dostepna calodobowo 7 dni w tygodniu, a od 2 dni , w roznych godzinach kontakt niemozliwy, zas wysluchiwanie muzyczki nie prowadzi do niczego.
    Goraco nie polecam
    Zaletybrak
    Wadybrak rzetelnej obslugi klienta. Dostep do infolinii przez wiele godzin NIEMOZLIWY
  • ~Tomasz / 2022-11-17 16:49
    Ocena: 1.00 / 5
    W getin banku posiadam kredyt hipoteczny, oczywiście przy kredycie musze mieć ubezpieczenie na nieruchomosc. Już drugi raz zdazyło się,że pomimo dostarczenia takich dokumentów przed upływem okresu poprzedniego ubezpieczenia została naliczona mi kara. Ze względu na zbyt późną akceptację dokumentów przez któregoś z pracowników. Jak zostałem poinformowany, nie liczy się data zawarcia ubezpieczenia, ani dostarczenia do banku dokumentów. Liczy się data zaakceptowania ich przez pracownika. Iec pomimo wczesniejszego dostarczenia, a a zbyt poznej akceptacji ze strony banku musze poniesc dodatkowe koszty. Kara nie jest duża, jednak wydaje mi się że skoro mi tak już dwukrotnie się zdążyło, nie jestem jedynym klientem banku w podobnej sytuacji. Nie polecam
  • ~Monika / 2022-11-07 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Będąc jego klientem kredytu hipotecznego nie doczekałam się konta internetowego. Personel w oddziale banku to dopiero kuriozum. Niedouczone panie same wprowadzają nerwową atmosferę i podniesionym głosem odzywają się do klientów. Proste sprawy je przerastają. Z każdą wydzwaniają do centrali. A infolinia to oddzielna historia. Jeśli chodzi o sprawy związane z kredytem hipotecznym walutowym, to trzeba się uzbroić w cierpliwość i wisieć na słuchawce co najmniej 40 min, żeby ktoś odebrał.
    WadyStanowczo w takiej sytuacji, w jakiej znalazł się bank jest za mało personelu.
  • ~E. M. / 2022-11-02 18:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa, niedouczony personel na infolinii, PO 40 minut wiszę na telefonie i nie odbierają. Reklamację, którą winni zakończyć po dwu tygodniach rozpatrują d3 miesiące. Dział reklamacji w ogóle się nie kontaktuje i sam nic nie robi w sprawie, celowo zwleka. Nie przysłali mi karty nie mam dostępu do środków. Czas stąd iść.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Były klient / 2022-10-20 22:17
    Ocena: 1.33 / 5
    Kuszą korzystnie oprocentowanymi lokatami, a za chwilę lokata jest wyłączona. Na stronie klienta nie ma informacji odnośnie włączenia lub wyłączenia lokaty.Chodzi tylko o to by wpłacić nowe środki. Mówią głupoty co komu pasuję aby tylko klient połkną haczyk. Pracownicy mówią jedno a Infolinia drugie. Niedouczony personel nie potrafi nawet zlikwidować kąta na żądanie klienta.W placówce zamknęła pani konto a pani z infolini mówi że nic nie było zrobione by konto miało być zlikwidowane.Mówią że przelew będzie bezpłatny, co okazuje się płatne.Żenada.Wiele sytuacji skłania do opuszczenia zakłamanej współpracy. Na koniec nawet pani dyrektor placówki w Zamościu przy ul. Hrubieszowskiej błysnęła prostotą. NIe potrafiła zsumować płatności kartą. Chce wejść na głowę klienta nie zdając sobie sprawy z jakim hukiem może spaść.
    ZaletyBrak
    WadyNiedouczony personel
  • ~Walt / 2022-10-18 15:56
    Ocena: 2.33 / 5
    Niestety nie jestem pewien ale chyba bank stwierdził że jeden konsultant na całą Polskę wystarczy a plebs niech czeka. Ponad 40 min czekania odbiera pani i...przekierowuje do "innego działu" i znowu muzyczka i oczekiwanie czy wy myślicie że tam ludzie dla przyjemności dzwonią? CO TO JEST????
  • ~Stefam / 2022-10-13 11:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nareszcie złodzieiowi zabrali bank złodziei powinien siedzieć za oszustwa
    ZaletyZładzieiski bank
    WadyOszustwa
  • ~On / 2022-10-07 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    porażka infolinia sobie daje czas na rozmowę człowiek godzinami jest na infolinii i nic zero odzewu Super Bank same dno
    ZaletyNie
    WadyNie
  • ~Ciumek / 2022-10-06 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    https://youtu.be/QdB3RBo3AjQ

    Filmik na jutubku po prostu chyba mówi wszystko.
    Uścisków i pysków cała kupa '
  • ~Michał / 2022-10-06 16:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta to jakieś nieporozumienie, praktycznie nie da się zalogować, a infolinia jest nie do przejścia. Na wbicie hasła jest 5s ja się pytam dla kogo to, potem następuje przekierowanie i od nowa.
    Nawet 1 gwiazdka to za dużo.
    ZaletyBeak
    WadyŻeby to opisać trzeba się zalogować
  • ~Ela / 2022-09-30 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Na infolinii mówią jedno w banku zupełnie co innego.
    ZaletyŻadnych
  • ~Magda / 2022-09-30 13:16
    Ocena: 2.33 / 5
    Straciłem 6000zl zł odzieie okradaią z uśmiechem na ustach
    ZaletyWycofai oszczędności zanim stracisz
    WadyZłodzieiski bank beszczelnie okradaią
  • ~Stefania / 2022-09-30 13:10
    Ocena: 2.67 / 5
    Wyycofujcie środki jak nie chcecie stracić złodzieiski bank
    ZaletyOszuści złodzieie
    WadyNiedai się okraśc przez oszustów
  • ~Julita / 2022-09-27 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    W tym dziwnym getin
    , straciłam około tysiąc zł na telefony infolinii. Oni mają jakieś myki, jakieś szachrajstwo, ktoś z FB zlitował się nade mną, zadzwonił na infolinie, oddzwonili do mnie, odebranie telefonu z Polski to prawie 6 zł za minutę. I ? I nic. Konto dalej zablokowane... Zauważyłam , że jakaś kobieta u nich, zatrudniona na infolinii, jest złośliwa i wredna. Może to ta, która bezczelnie odpowiadała na moje maile. A było ich sporo!
    Nie ważne, zbieram dokumentacje.
    Jestem pewna, że proces wygram, i to zrobię !
    CDN....
    Zaletyżadne
    WadyWszystkie
  • ~Julita / 2022-09-27 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank, z jakim miałam do czynienia w całym moim życiu. A ostatnie 2 miesiące, to jeden wielki stress i horror, już w depresję wpadam! Zablokowali moje konto online, jestem pewna, że nie zrobiłam żadnego błędu przy logowaniu, blokada! Blokada, której nikt nie może odblokować!!! Bo nikt nie chce! Nie mam dzisiaj siły opisywać całej historii, ale zapewniam, że to nadrobię. Nie pozostaje mi nic innego, jak zaangażować adwokata!
    Nie chodzi tu o dużą kasę, jedyne 1 tys. zł, ale... jakieś 100 lat temu, zawarłam umowę z getinbankiem, ze jestem zobowiązana co miesiąc wpłacać 1 tys pln, jeżeli nie, będę ukarana: kiedyś było 10 zł, a teraz ? Nie wiem. I nie zdziwiło by mnie, gdyby było 100 pln. Nie odbierają (ode mnie) telefonów na infolinii getinbanku, Moje koszty telefoniczne przekroczyły już stan konta.
    cdn...
    Zaletyzero
    Wadytylko
  • ~jadna gwiazkda to za duzo / 2022-09-24 22:20
    Ocena: 1.00 / 5
    ten bank to totalna porażka, blokują mi środki, obsluga klienta to jakies barany co nie potrafia powiedziec dlaczego, potrzebuje zrobic transakcje karta na juz bo kurs ma znacznie a tu dupa, wycofuje srodki i spadam z tego gowan bo inaczje togo nie nazwe
    Zaletyobluga klienta to barany co odpisuja pytaniem na pytanie po kilku dnich
    Wadysame wady, nie polecam chybna ze trzymasz 100zl to spoko ale wieksze kwoty to darujcie sobie
  • ~Przeeemi / 2022-09-18 03:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Zacznijcie w końcu dawać ludziom dostęp do ich własnych pieniędzy w nocy bo póki co stoję na cpn do 6 rano bo karta nie mogę zapalacic z własnych środków banda polmozgow
  • ~W.......y / 2022-09-17 17:14
    Ocena: 1.67 / 5
    BANK USIŁUJE PRZYCIĄGNĄĆ KLIENTÓW DOŚĆ WYSOKIM OPROCENTOWANIEM LOKAT ALE WCALE KLIENTOM ICH NIE ZAKŁADA !!! PROCES ZAKŁADANIA LOKATY KOŃCZY SIĘ PO PODANIU DANYCH OSOBOWYCH I ZGÓD MARKETINGOWYCH . MIAŁ BYĆ WYSŁANY MAIL Z POTWIERDZENIEM ZAWARCIA ALE NIE WYSYŁANO GO . PO OSOBISTEJ WIZYCIE W BANKU NIE MA ŚLADU W SYSTEMIE O OTWARCIU LOKATY . NA MIEJSCU NIE MA MOŻLIWOŚCI ZAWARCIA UMOWY OD A-Z WRAZ Z WYDRUKOWANĄ UMOWĄ I I NR. RACHUNKU BO PRACOWNICY KRĘCĄ JAK TYLKO MOGĄ BY TEGO NIE ZROBIĆ A PROCES ZAKŁADANIA DOLOŃCZYĆ W DOMU . PO ZALOGOWANIU W DOMU I WYPEŁNIENIU WNIOSKU ZGODNIE Z ICH WYTYCZNYMI POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT : NIEPRAWIDŁOWO WYPEŁNIONY , NIEPRAWIDŁOWA SUMA , OKRES ITD. A TAK W OGÓLE TO NIE MAMY TAKIEGO PRODUKTU . I NA TYM KOŃCZY SIĘ PROCES ZAKŁADANIA LOKAT W TYM ŚMIESZNYM ZBIERACZU DANYCH OSOBOWYCH !!! JAK MASZ DUŻO CZSU I STALOWE NERWY - SPRAWDŻ JAK NIE WIERZYSZ .
    ZaletyBRAK
    WadyROBIENIE LUDZI W H..A !!!
strona 1 z 12
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.74, ilość opinii: 1418
PEKAO SA
Ocena: 1.51, ilość opinii: 983
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.59, ilość opinii: 790
Millennium
Ocena: 1.57, ilość opinii: 623
ING Bank Śląski
Ocena: 1.83, ilość opinii: 431
PKO Bank Polski
Ocena: 2.38, ilość opinii: 421
VECTRA
Ocena: 1.65, ilość opinii: 3303
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.05, ilość opinii: 2960
UPC Internet
Ocena: 1.86, ilość opinii: 2812
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2799
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2693
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2483