Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Getin Bank opinie

Ocena na podstawie 253 opinii

1.53 / 5

  • Prostota obsługi
    1.49
  • Oferta
    1.63
  • Obsługa klienta
    1.49

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Hala / 2022-06-23 19:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Serdecznie dziękuję Panu konsultantowi z infolinii- PanuMarcinowi .Pomógł rozwiązać mi problemy z kontem, jest profesjonalny, miły,cierpliwy.Wspaniały człowiek.Chciałabym w swoim życiu spotykać takich empatycznych ludzi , jak Pan Marcin.Dziękuję.
  • ~przemo / 2022-06-22 19:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Po raz kolejny bank nie stanął na wysokości zadania. Zamknięcie konta po zakończeniu leasingu wymagało 2 wizyt w oddziale ( bo ktoś nie zeskanował podpisu ). Próba wysłania formularza na skrzynkę również spełzła na niczym. Brak jakiegokolwiek kontaktu. Ludzie w oddziale nadrabiają niedociągnięcia "banku", choć pomimo szczerych chęci nie dają rady. Jest to niestety moja druga przygoda z tym pseudo bankiem i pierwszy raz był bardziej nieprzyjemny. Zakończyło się wizytą u prawnika żeby wyegzekwować pieniądze po wcześniejszej spłacie kredytu. NIE POLECAM.
    Zaletyobsługa w oddziale
    Wadycały bank to jest jedna wielka wada
  • ~Sara / 2022-06-21 20:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim mialam doczynienia.Aplikacja co chile nie działa,trzeba odinstalować i zainstalować 50x w miesiącu!!Po czym ci blokują dostep bo za dużo razy pobierałeś aplikacje,i czekac nie wiadomo ile na odblokowanie bo Pa i na infolini nie może nic zrobić.Jestem w tym banku od 15 lat.Zero propozycji pożyczek,karty czy lokat!Jutro jadę i zabieram z tego banku pieniądze,zamykam konto.
    Nie polecam nikomu
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~agnieszka / 2022-06-21 17:13
    Ocena: 1.00 / 5
    aby dodzwonić się na infolinie graniczy cudem. Dodzwoniłam się po 30 min aby konsultantka mogła mnie przełączyć i dalej w nieskończoność czekanie po czym sprawy nie załatwiłam. Odziały były wszędzie a teraz tylko po wielkich miastach. Nie polecam obsługa po sprzedażowa niska
  • ~Nie zadowolony klient / 2022-06-20 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki może być a Odział w Szczecinie to już wogole porażka jest.Panie ktore tam pracujac to jakaś porażka dwie godziny się stoi żeby załatwić głupia sprawę i jeszcze łaskę robią
  • ~Konrad / 2022-06-20 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa nie profesjonalna zero pomocy ze strony placówki w rozwiązaniu problemu z bankiem.
    Odsyłają na infolinię gdzie czeka się w nieskonczonosc tragedia!!!
    Odradzam każdemu !!!

  • ~Niezadowolony / 2022-06-20 10:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Żart nie bank. Żadnego kontaktu z żadnym konsultantem, w placówkach tłumy, czas oczekiwania 5 godzin. Pieniądze blokowane na koncie. Nie polecam.
  • ~Nini / 2022-06-19 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Wpłaciłem na kartę 100 złoty gdy przyszedłem do domu okazało się że środków nie było. Po kilku dniach firma Microsoft (której nie zdarzały się kradzieże) zwróciła mi 40 zł mam dowód na mailu w tym czasie chciałem zobaczyć czy pieniądze trafiły na kartę okazało się że znikneły tego dnia kiedy zostały mi zwrócone (na początku zapłaciłem 40 zł 14 czerwca, później w dniu zwrotu 17 czerwca pieniądze znikneły z konta, wcześniejszej wypłaty jak i wpłaty - 40 zł, nie widac). Gdy próbowałem się z nimi skontaktować odnośnie pierwszej sytuacji odpisali abym zabezpieczył konto mimo że sytuacja nawiązywała do nich a nie do jakiś złodziei. Kiedy próbuje się logować przenosi mnie do początku logowania. Nie polecam tego banku
    Zalety- brak
    Wady- okradają ludzi
    - brak możliwości zalogowania się
    - słaba obsługa
    - na wiadomości o zniknięciu pieniędzy odpowiadają w kosmiczny sposób
  • ~Karolina / 2022-06-16 09:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Chcialam kupić samochod pojechałam do innego miasta na kacie 12000 tys zł samochod kosztował 9000 zł zapłaciłam karta odmowa i zabrali mi 9 tys zł niema tego w historii a moich pieniędzy niema próbowałam po raz kolejny zapłacić reszta ja i panie ze sklepu nie wierzyły sama ja chodź miałam podobna sytuacje z zakupami przez internet . Do 22 próbowaliśmy nie udało się . Pieniędzy niema w historii znikły .Ludzie trzeba złożyć zbiorowe pozwy do prokuratury Ci którzy mieli podobne sytuacje przecież to jest zwykła kradzież .
    ZaletyKredyty
    WadyDużo
  • ~Xxxx / 2022-06-15 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki może być, robią co chcą. Bezprawnie blokują konta. Kwota zwolniona ,a i tak niedostępna. Dramat . Nie polecam nikomu tego banku .
    ZaletyNie ma zalet.
    WadySame minusy.
  • ~Katarzyna / 2022-06-14 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank kradnie
    Nielegalnie zatrzymuje środki obraca nimi po 24/48 godzinach zwraca
    ZaletyBrak
    WadyNielegalne blokowane świadczeń obracanie środkami nie miła obsługa
  • ~Agnieszka / 2022-06-13 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank robi ludzi w bambułko. Zamyskają oddziały nie informując nikogo z klientów. Infolinia, osoby nie potrafią odpowiedzieć co zrobić w takim wypadku jak odział jest 100 km dalej. Poprostu zbywają. Omijacie ten bank z daleka
    Zaletybałagan
  • ~Ania / 2022-06-13 12:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Parę miesięcy temu nie powiedziałabym złego słowa na ten bank, niestety, coś ewidentnie uległo zmianie, niestety na gorsze.
    Od tygodnia próbuję dodzwonić się na infolinię Getin Banku, aktualne połączenie trwa 29 minut i cisza.. i tak za każdym razem do momentu wyczerpania mojej cierpliwości i ciśnięcia słuchawką.
    Próbuję się dodzwonić w celu odblokowania weryfikacji 3DS, kiedy raz udało mi się dodzwonić (a była to godzina 6:00 rano i jeden jedyny raz!) to otrzymałam informację, że wszystko załatwione, okazało się inaczej i znów tracę swój czas na infolinii...

    Dawno nie spotkałam się z takim lekceważeniem klienta poprzez ignorowanie telefonów, rozumiem, że mogą mieć "większy ruch", ale codziennie? Tyle czasu? Serio? ZDECYDOWANIE ODRADZAM!
    ZaletyObsługa w placówce jest sprawna, niestety znajduję się za granicą i kontakt telefoniczny jest dla mnie jedyną opcją.
    WadyBrak kontaktu ze strony infolinii.
  • ~Ryszard / 2022-06-13 08:50
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! W aplikacji w komputerze co rusz wyskakuje informacja że Ups coś poszło nie tak. Wesołki. Mają poczucie humoru. Po trzeciej próbie (w ciągu 3 dni) połączenia z infolinią i czekania po PÓŁ GODZINY zrezygnowałem. Złożyłem wniosek o wypowiedzenie. Oni mają klienta w dupie to ja mam ich tym bardziej w dupie. Jeśli cenicie swój czas i swoje nerwy to NIE KORZYSTAJCIE Z TEGO BANKU PRZENIGDY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyŻadnych zalet.
    WadySAME WADY. Nie mam czasu na ich wymienianie!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Krasnal / 2022-06-10 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości uzyskania jakichkolwiek informacji po podpisaniu umowy, obsługa infolinii nie odbiera telefonów, nie ma z nimi żadnego kontaktu. Bankowości elektroniczna jak z horroru, pieniądze znikają i pojawiają się z dużym opóźnieniem.
    ZaletyBrak
    Wady- Obsługa
    - Infolinia
  • ~Blanka / 2022-06-10 12:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Polecam z daleka omijać ten Bank!!!!! Dramat!!! Dzwonię od 2 tygodni po 3 godziny nikt nie raczy odebrać telefonu!!! To, że podnoszą oprocentowanie ok niech będzie, ale pieniądze które wpłacam ( kredyt) nijak nie mają się do stanu jaki k liczę. Ciągle dużo więcej do spłaty!!!!! Omijać z daleka !!!
  • ~Wieslaw5 / 2022-06-07 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 4 dni dzwonię na infolinię czekam półtorej godziny i nic.czyżby mieli jednego konsultanta?Tak dziadowskiej infolinii nie spotkałem jak żyję. Ale za to ratę podnieśli mi już 3 razy.Dziadostwo i kupa mułu.Nie polecam tego ,,banku"nawet wrogowi.
    ZaletyBrak
    Wady3 stanowiska do obsługi indywidualnej chcesz coś spytać to w kolejce stój.
  • ~Anakin / 2022-06-07 12:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno! Lichwiarski bank, właśnie dzwonię na infolinię - czekam już na linii godzinę !
    Zaletybrak!
  • ~Zły / 2022-06-06 14:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki chyba spotkałem !!!!!! Mam konto firmowe , szczególnie placówka w Tarnowskich Górach zasługuje na miano ….. jak masz jakieś 30 min może więcej to wchodź wrrrr żenada . Szczerze nie polecam.
    WadyWszystko
  • ~Lis / 2022-06-06 12:52
    Ocena: 1.00 / 5
    do infolinii nie ma jak się dodzwonić, a jeśli było to możliwe, to nie odpowiadają na pytania.
    ZaletyBrak
    WadyWzystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1944
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1434
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 901
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 789
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 787
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4142
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3756
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2794