Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Getin Bank opinie

Ocena na podstawie 253 opinii

1.53 / 5

  • Prostota obsługi
    1.49
  • Oferta
    1.63
  • Obsługa klienta
    1.49

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~irek / 2022-04-22 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam. Niestety jestem klientem tego banku. W dniu 20.04.2022 próbowałem dodzwonić się na infolinię w sprawach Lokaty na Nowe Środki. Przy zakładaniu lokaty była mowa o oprocentowaniu 3%, po założeniu lokaty okazałao się, że jest to 1,3%. Oczekiwałem na połączenie 31,41 min., mimo deklarowanych 10 min., bezskutecznie, zrezygnowałem. Ponowiłem próbę kontaktu w dniu 22.04.2022, czas oczekiwania 23,21 s, bezskutecznie, ponownie zrezygnowałem. Pragnę przestrzeć przed Lokatą na Nowe Środki.
  • ~Martyna / 2022-04-13 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam kartę z debetem w tym banku. Korzystałam z niej i wpłacałam na konto regularnie wymaganą sumę 1/6 wysokości debetu. Nagle debet został zamknięty a sprawa skierowana do firmy windykacyjnej Kruk. Jednak bank nie poinformował mnie w żaden sposób o zamknięciu konta z debetem (brak wiadomości sms, mail, powiadomienia w aplikacji). O zadłużeniu w wysokości 10 tys. dowiedziałam się z smsa od kruka. Kiedy chciałam wyjaśnić sprawę w oddziale banku, okazało się że pracownik nie jest w stanie udzielić mi żadnej informacji, gdyż "dług został sprzedany do kruka" (co okazało się nieprawdą - dług wcale nie został sprzedany, a kruk działał na zlecenie banku). Moja wina, że nie przypilnowałam daty wygaśniecia umowy i warunków jakie muszę spełnić aby umowa o debet została automatycznie przedłużona na kolejne 12 miesięcy. Ale sposób w jaki bank traktuje klientów w takich sytuacjach jest skandaliczny. Dodam, że posiadałam w banku także kredyt gotówkowy, który regularnie spłacam, posiadałam więc wiarygodność finansową. Całość zadłużenia spłaciłam po kilku dniach poprzez kruka i oczywiście nie dostałam znowu żadnego potwierdzenia z banku. Bank zarobił dzięki braku komunikacji ze mną ok. 150 zł (odsetki za okres od wygaśniecia umowy do momentu spłaty, czyli ponad tydzień). Za wydanie zaświadczenia o spłaceniu zadłużenia muszę zapłacić kolejne 20 zł i cierpliwie czekać na przysłanie go w formie listownej z centrali. Ostrzegam przed tym bankiem, jako stosującym nieuczciwe praktyki wobec klientów. Na koniec dodam, że dodzwonienie się na infolinię zajmuje dużo więcej niż obiecywane 10 minut. Nie polecam!
    WadyNieuczciwe praktyki, utrudniony kontakt z bankiem, brak transparentności.
  • ~Monika / 2022-04-12 05:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie ostrzegam Was przed tym bankiem z małej litery,oszuści,okradnie Was w białych rękawiczkach,złodzieje.
  • ~Monika / 2022-04-12 05:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie ostrzegam Was przed tym bankiem z małej litery,oszuści,okradnie Was w białych rękawiczkach,złodzieje.
  • ~Rafał / 2022-04-11 09:39
    Ocena: 2.67 / 5
    Problem z założeniem dostępu internetowego do konta. Od ponad 1 miesiąca ani infolinia, ani punkt stacjonarny, ani IT nie jest w stanie aktywować mojego dostępu, ciągle jestem zbywany problemem technicznym.
    WadyProblem z aktywacja konta internetowego
  • ~Waldek / 2022-04-08 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Kradną pieniądze uważajcie ! I nie odbierają telefonu
    ZaletyBrak
    WadyCały bank
  • ~Asia / 2022-04-07 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!!! Infolinia to porażka. Nikt nie odbiera. Czekałam ponad godzinę i nic. Jak najdalej od tego banku! Absolutnie nie polecam!
    ZaletyBrak
    WadyObsługa beznadziejna
  • ~Tomasz / 2022-04-07 11:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Nadpłacony w 100% kredyt gotówkowy. Po 24 godzinach brak śladu w stanie rachunku kredytowego. Infolinia nie odpowiada.
    Likwidowane placówki (woj. opolskie). Dno.
    Zaletybrak
    Wadyza dużo do pisania.
  • ~Robert / 2022-04-05 17:31
    Ocena: 2.67 / 5
    Totalnie beznadziejny bank ,zapomniałem wpłacić brakującej kwoty po podniesieniu oprocentowania to było zaledwie 30 parę złotych od spłacanego kredytu samochodowego ,po 7 dniach dostałem SMS-a od Kruka że moja sprawa została im przekazana przez Getin Bank ,mój bank nawet nie poinformował mnie o brakującej wpłacie nic kompletnie tylko od razu przekazał sprawę Krukowi ,to jakaś farsa ,kolejnej sprawy nie chce mi się opisywać za dużo tego beznadziejny bank ,kredyt przeniosłem do mojego banku i nie chcę mieć z tą instytucją nic nigdy wspólnego.
  • ~Mirek / 2022-03-27 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank jest do niczego, kartę bankomatową miałem do końca lutego jest koniec marca a karty dalej nie mam
    ZaletyBrak
  • ~Rek / 2022-03-17 16:14
    Ocena: 4.00 / 5
    Jestem zadowolona z banku, czytelna strona internetowa i czytelne konto mobilne.
    ZaletyDobre oprocentowanie lokat
    WadyNie mozna wpłacic lub wypłacić waluty w punkcie
  • ~Krzysztof / 2022-03-17 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    piszą że oprocentowanie na lokacie 3,3% po odstaniu godzinę w kolejce pani w okienku informuje że lokaty nie można założyć bo bank ma za dużo pieniędzy.Mam 49 lat i jak żyję czegoś bardziej głupiego nie słyszałem porażka
  • ~Klara / 2022-03-16 13:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety obsługa jest FATALNA! Żeby skutecznie zamknąć konto musiałam jezdzic do GEtina 3 razy! Wczesniej bylam w privat bankingu w Noble i przez brak kontaktu i opieszałość straciłam kilka tysięcy złotych!!! W tym banku nie ma możliwości przelewu walutowego dokładnej kwoty. Poprostu nie przelejesz 20, 50 EUR czy USD. Tylko 20 albo 21. To jaks farsa!
    Zaletybrak
    WadyNajgorszy bank na rynku. A milam pieniadze w wielu innych . Na szczescie juz sie w bolach z nimi rozstałam.
  • ~Agnieszka / 2022-03-16 09:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Taki bank że nawet wniosku nie można złożyć trzeba jechać do Lublina żenada i masakra
  • ~B H-M / 2022-03-12 16:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z tym bankiem. Oprocentowanie konta oszczędnościowego zawsze wyższe niż w innych bankach, aplikacja działa sprawnie i jest bardzo łatwa w obsłudze a co najważniejsze dodzwonienie się do banku z aplikacji to żaden problem. Najwyżej kilka minut oczekiwania. Pracownicy bardzo kompetentni. Jestem w tym banku ok 2 lat i nie mam na co narzekać.
    ZaletySame zalety
    WadyJak na razie brak.
  • ~Tomasz / 2022-03-12 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie bo z konta będą ginęły Wam pieniądze, a bank będzie wprowadzał Was w błąd, żebyście się nie doliczyli
    ZaletyMoże w końcu go zamkną na stałe
    WadyWszystko
  • ~Jacek / 2022-03-10 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbuje dodzwonić się cały dzień na infolinię, słucham muzyczki po 30min i tak w kółko. Zabieram się z tamtąd, nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Tomasz / 2022-03-09 16:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Konto zablokowane, podobno mam złośliwe oprogramowanie, czego nie potwierdzają programy antywirusowe.
    Infolinia nie odpowiada. To moje ostatnie chwile w tym banku.
  • ~jur / 2022-03-09 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w historii przez 1 godzinę dzwoniłem żeby połączyć się z konsultantem oczywiście nie dało rady.
    Wadytragedia
  • ~Malgorzata / 2022-03-09 09:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Malgorzata
    Wczoraj bylam w banku na Pl. Solnym we Wroclawiu. Obslugiwala mnie pani Magdalena Skotarczak. To sympatyczna, mila i kompetentna pracownica banku. Pisze bo korzystam z innych placowek a wlasciwie to korzystalam. Bylam kilka razy u tej pani i wroce tam ponownie. Zycze wiecej takich pracownikow
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1948
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1436
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 905
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 792
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 788
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3761
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807