Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Getin Bank opinie

Ocena na podstawie 253 opinii

1.53 / 5

  • Prostota obsługi
    1.49
  • Oferta
    1.63
  • Obsługa klienta
    1.49

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ela / 2022-06-03 07:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Spłaciłam kredyt hipoteczny w dniu 17. 05 nie moge sie doczekać dokumentow potwierdzajacych od 18 dni to jest dramat i brak poszanowania klienta! Infolinia to jakaś porazka czas oczekiwania 20 30 minut jeden pracownik twierdzi ze wysłane kolejny ze nie wyslane. Traktowanie klienta jako zlo konieczne ODRADZAM STANOWCZO
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~***** Getin Bank / 2022-06-02 20:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Od roku czasu zmieniam zabezpieczenie kredytu. Popełniają błędy. A to brak daty na dokumencie zwalniającym hipotekę z nieruchomości. Wizyta u notariusza odwołana. Kolejny dokument od momentu wydania przez tydzień krąży od siedziby do placówki banku. Na wniosku wpisu do księgi wieczystej pracownik banku zapomniał się podpisać. Czego skutkiem jest odrzucenie wniosku. Na czas przeniesienia kredytu zażyczyli sobie kaucji wysokości kredytu. Pomimo wpisu hipoteki na nowa nieruchomość stwierdzili że kaucji i tak nie zwrócą . Przestrzegam wszystkich przed braniem kredytu w Getin banku . Absolutnie nigdy nie powierzył bym im już swoich pieniędzy. Lokat , inwestycji nigdy !!!!!! Nie korzystajcie z ich usług!!!!!!
    ZaletyNie ma.
    WadyBrak kompetencji, wprowadzenie w błąd.
  • ~Jarek / 2022-06-02 09:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Na infolinię siedzi debilka
    Nie wie co to konto bankowe
    ZaletyBrak
    WadyZatrudniają retynki
  • ~Mariusz / 2022-05-31 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wpłacie do wpłatomatu nie zaksięgowano mi pieniędzy które miałem na życie.każą czekać 14 dni na reklamację.PORAŻKA!!!
    ZaletyZero
    WadyWszyatko
  • ~NIEZADOWOLONY / 2022-05-30 20:59
    Ocena: 1.00 / 5
    JESTEM KLIENTEM BANKU SPŁACAM KREDYT HIPOTECZNY FRANKOWY W MIEŚCIE WOJEWÓDZKIM.ZOSTAŁ TYLKO JEDEN ODDZIAŁ NA CAŁE MIASTO ( 400 TYŚ )+ OKOLICZNE MIEJSCOWOŚCI.OLBRZYMIE KOLEJKI DO OBSŁUGI 2-3 GODZINY STANIA A WPŁATA TRWA 5 MINUT.BRAK ORGANIZACJI PRACY , NERWOWA ATMOSFERA WŚRÓD KLIENTÓW I DUŻO NARZEKANIA.BANK TRAGICZNY NIE POLECAM.CHCĘ JAK NAJSZYBCIEJ SPŁACIĆ KREDYT.
    ZaletyBRAK
    WadySAME WADY
  • ~Mwis / 2022-05-26 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Prawie 22 w nocy, mam podejrzenie włamania na konto i od kilku godzin dzwonię na infolinię bo mam czarny ekran na aplikacji mobilnej , tylko do tego banku i tylko do tej strony , miły komentarz : czas oczekiwania ok10 min , i czekam , 20, 25, 20 min pewnie doczekam 2023 roku zanim odbiorą. A o tej porze czyli 22 w nocy ktoś dzwoni inny niż z włamaniem na konto?? mam problem z bankowością internetową od prawie 4 godzin..
    ZaletyDo tej pory byłam zadowolona , aplikacje internetowe intuicyjne ale infolinia? Pierwszy problem i juz poniżej punktacjii. Nie wiem czy rano jak będę osobiście w Banku będę miała środki na koncie.
    WadyKontakt z Infolinią a raczej zerowy brak kontaktu.
  • ~AHA / 2022-05-25 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank nie przyjął mojego wniosku ponieważ niekompetentni pracownicy banku wprowadzili mnie w błąd Dodam jeszcze że w moim mieście nie ma już oddziału i z każdym wnioskiem muszę jeździć do miasta wojewódzkiego oddalonego o 60 km.Żenada i brak kompetencji oraz produktów bankowych
    ZaletyBrak
    WadyPowolna obsługa niewiedza niekompetencja
  • ~Piotr / 2022-05-23 23:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam Tego zacofanego Banku. Po spłacie kredytu hipotecznego nie mogę doczekać się dokumentów do wykreślenia Hipoteki.Czekam 15 dni i koleś powiedział że są w trakcie przygotowań.Dodam że za wszystko jeszcze musiałem płacić. Odradzam tego pseudo Banku!!
    WadyNieudaczniki
  • ~Arno. / 2022-05-23 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, zdecydowanie nie polecam. Dodzwonić się nie można, a zamknięcie u nich rachunku to droga przez mękę!
    ZaletyBrak zalet.
    WadySame wady.
  • ~Majka / 2022-05-21 10:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Załatwienie czegokolwiek to dramat, procedury nie jasne, wypełnianie tysiąca wniosków. Zamknięcie konta to sprawa na godziny załatwiania....... Pracownicy niekompetentni, jakby pracowali od wczoraj dopiero. Odradzam każdemu kto szanuje swój czas
    ZaletyNie ma
  • ~Denis / 2022-05-18 10:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam ,wszystkim,obsługa , kontakt z klientem i czas i obsługi dramat.Złożyłem wniosek,3 dni zero odzewu ,klient sam musi dzwonić na infolinię ,a nie bank szok!!!.Finalnie rezygnacja z wniosku bo aż strach ci mogło by się dalej wydarzyć.
    Nigdy więcej,klient traktowany jak najgorsze zło,usługi i czas realizacji szkoda gadać itp.
    W porównaniu do cery innych banków średniowiecze.No i najważniejsze klient przychodząc po ofertę jest najważniejszy czy pracownik który ma wszystko w poważaniu.
    ZaletyŻadnych
    WadyLekceważenie klienta ,czas obsługi produktu jak w 90 latach prawie tydzień,komplety brak kontaktu ze strony banku
  • ~Jaro / 2022-05-13 19:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Czekanie na połączenie, śmich podróż na Marsa krucej by trwała, wiadomości wys) ane, zapomnij Zero odpowiedzi. Nie wiem czy tam wogule ktoś procuje czy tylko pobiera wynagrodzenie, bo żadnego kontaktu. Po prostu Olewają klientów. Ale do czasu.
    ZaletyZero
    WadyChamstwo
  • ~Asia / 2022-05-13 11:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w jakim w życiu spotkałam się. W placówce długo się czeka, mega długo. Nie polecam. Nic niebierzcie ludzie!!! Poranoja jakaś!!! Nie wiem za co dają nagrody bo napewno nie za najlepszy bank
  • ~Karll / 2022-05-11 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bakn jaki może być utrudniają spłatę kredytów do maximum. Na odbiór telefonu czeka się tak długo że to jest nie do przyjęcia. Powinni zwracać koszty które człowiek ponosi żeby się z nimi skontaktować może by wtedy szanowali czas swoich klientów. Nie polecam w ogóle. Getin Bank to nie bank to kpina i bujda na resorach.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~BOGDAN / 2022-05-10 09:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Dramat.Chcialem założyć rachunek przez internet, DOSTALI wszystkie moje dane wraz z numerem PESEL , adresem i Dowodu Osobistego, wszelkie zgody, po czym odpisali, że dane niekompletne i trzeba zgłosić się osobiście do banku
    ZaletyZero
    WadyWszystkie
  • ~Zz / 2022-05-01 00:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Zamykam konto oczywiście z okresem wypowiedzenia zamykam limit w rachunku na miejscu w banku po czym dzisiaj zostaje mi pobrana opłata 125 złoty na następny rok za limit w rachunku
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Markus / 2022-04-27 11:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy syf z jakim kiedykolwiek miałem do czynienia . Z lokaty walutowej od 10 dni nie umiem wypłacić pieniędzy
  • ~Paulina / 2022-04-26 08:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo długo się czeka na połączenia 2 dni się czeka na odblokowanie własnych środków gdzie człowiek pilnie chce zrobić przelewy nie ma możliwości przyspieszenia niczego bo obsługa nie chce wgl pomagac. Strasznie ślimaczą się ze wszystkim
    ZaletyNie ma zalet
    WadyWszystko jest wada
  • ~JADWIGA / 2022-04-22 16:39
    Ocena: 4.67 / 5
    Udało mi się dodzwonić /może za 3 razem łącznie czas to około 90 min/. na infolinię 21.04.2022 r. wieczorem. Miałam szczęście bo trafiłam na bardzo kompetentną PANIĄ MONIKĘ POSZYTEK. CUDOWNA OSOBA BARDZO DOKŁADNIE MNIE POPROWADZIŁA KROK PO KROKU W ZAŁOŻENIU KONTA INTERNETOWEGO. bYŁO to bardzo skomplikowane, pani miała cierpliwość i wiedzę OGROMNĄ . Wszystko załatwiłam trwało to 1 godzinę ale dałam radę.
    WIELKIE GRATULACJE DLA TEJ PANI, ONA POWINNA ZOSTAĆ BARDZO WYRÓŻNIONA ZA WKŁAD JAKI WNOSI Z KONTAKTEM Z KLIENTEM.
    OJ BRAKUJE TAKICH PRACOWNIKÓW JAK PANI MONIKA POSZYTEK. NIE MOGĘ WYJŚĆ Z PODZIWU JAK ONA UMIE ROZMAWIAĆ.
    ZaletyBARDZO MĄDRY PRACOWNIK JW.
    WadyNIE MA MOŻLIWOŚCI SIĘ DODZWONIĆ NA INFOLINIĘ
  • ~Mark / 2022-04-22 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie tylko nie ten bank co innego podają do publicznej wiadomości a rzeczywistość jest okrutna dla klientów proponuję KNF zająć się praktykami w tym banku.Bank nie służy klientom tylko wlascicielowi jaki właściciel taki bank
    ZaletyBrak
    WadyCzas obsługi informacje dla klientów aby wypłacić waluty trzeba jeździć po całym mieście.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1946
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1436
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 904
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 792
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 788
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3760
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2803