Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Getin Bank opinie

Ocena na podstawie 252 opinii

1.53 / 5

  • Prostota obsługi
    1.49
  • Oferta
    1.63
  • Obsługa klienta
    1.49

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Magdalena / 2022-07-26 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu najbardziej nieudolny bank jaki jest zero kontaktu telefonicznego blokują świadczenia mimo tego że nie podlegają zajęciom komorniczym transakcja kartą cena z kosmosu za transakcję nigdy więcej żadnych usług w tym banku
    ZaletyBrak
    WadyNieudolny bank
  • ~Marcin / 2022-07-25 12:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Totalne dno bank zaksięgował mi odrzucony przelew, i ma niby pełno procedur do odzyskania pieniędzy, a otrzymuje informacje że wiedza jak je odzyskać. totalna porażka od jakiegoś czasu. już raz miałem naliczanie niesłuszne prowizje od płatności, ale je wyjaśniłem i odzyskałem pieniądze.
    ZaletyAplikacja w miarę dobra
    Wadyinfolinia tragedia
    co chwile jakieś błędne prowizje lub błędy w płatnościach
  • ~funiek / 2022-07-25 11:30
    Ocena: 2.00 / 5
    NIE DA SIĘ W OGÓLE DODZWONIĆ!!!! 3 dzień z rzędu 45 min oczekiwania i nic.
    ZaletyBRAK
    WadySAME WADY i BRAK KONTAKTU Z BANKIEM
  • ~gość / 2022-07-22 08:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas połączenia z konsultantem 40 MIN i zero reakcji - ten bank nie jest dla Kowalskiego - ODRADZAM!!!
  • ~Alessandro / 2022-07-21 17:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Od chwili obowiązkowego przejścia z Noble do Getin Banku to tak, jak z nieba spaść do piekła. Nikt nic nie wie, bez szans dodzwonienie się na infolinię i ogólnie kpina z klientów. Zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyJeśli ktoś zna, chętnie poznam. Ja nie znam.
    WadyZa mało miejsca aby wymienić chociażby te największe.
  • ~namenessy / 2022-07-18 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecę tego banku najgorszemu wrogowi. Osoby na infolinii bardzo nieuprzejme, niekompetentne.
  • ~agnieszka / 2022-07-15 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    na infolinie się nie dodzwonisz ...
    wiszę już 1;15min ...
    dramat
  • ~jacek / 2022-07-14 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    nie można się dodzwonić !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletynie można się dodzwonić
    Wadynie można się dodzwonić
  • ~klev / 2022-07-14 09:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie można się dodzwonić........ od rana próbuję już 48 minut i nikt nie odbiera.
    Wadyinfolinia, brak banków w duzych miastach
  • ~Dominik / 2022-07-13 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dwoch dni nie moge wykonac przelewu, bo nie otrzymuje kodu na SMS do transakcji.
    Mysle ze specjalnie utrudniaja wyplyw pieniedzy z banku.
    ZaletyDotychczas bylo OK
  • ~Joanna / 2022-07-13 13:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można się dodzwonić wykonałam 2 połączenia łącznie na ich linii byłam 60 minut i nikt nie odebrał to są żarty na automatycznym komunikacie było powiedziane ze większość połączeń odbierają po 10 minutach dla wiarygodności wstawiam zdjęcie z ich numerem telefonu i czasem oczekiwań.
    ZaletyBrak zalet
    WadyW kulki lecą i oszukują banda debili
  • ~Paweł Pe / 2022-07-13 09:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, radze omijac ten bank, 3 tygodnie temu ich wpłatomat porwał mi 200 zł. Zadzwoniłem na infolinie po około godzinie oczekiwania na polaczenie z konsultantem złożyłem zgłoszenie, zostałem poinformowany ze reklamacja zostanie rozpatrzona do 15 dni. Pomijam fakt ze w podobnym przypadku mbank odrazu zaksiegowal wplate i dopiero pozniej weryfikował przyczyne. Dzis mija 15 dni i otrzymałem sms z informacją że rozpatrzenie rekalmacji zostalo przedluzone o 30 dni :)
  • ~Michał S / 2022-07-12 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam przed tym bankiem 2-3 dni spóźnienia w spłacie przekazują do windykacji największe k***stwo na rynku proszę wiązać
    ZaletyOmijac łukiem
    WadyChamska obsługa brak profesjonalizmu nękanie
  • ~Mateusz / 2022-07-07 19:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, totalne dno. Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem. Czas oczekiwania to co najmniej 1,5 godziny. Nie polecam
    Zaletybrak
    Wadybardzo długi czas oczekiwania na infolinii
  • ~Rafał / 2022-07-02 22:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Posiadam ROR od ponad roku, kartę płatniczą i kredytową. Nie znikają mi pieniądze z ROR ani karty kredytowej. Nie mam problemu z zalogowaniem się do systemu transakcyjnego banku. Sam system transakcyjny jest prosty w obsłudze, czytelny bez zbędnych gadżetów, w biało zielonych barwach. Z infolinii korzystałem, dodzwoniłem się szybko i konsultant mi wszystko wytłumaczył. W naszym oddziale w Gdyni stoi bankomat-wpłatomat Planet Cash, pieniądze w nim są, można też pieniądze do niego wpłacić i nie została mi pobrana z tego powodu żadna prowizja. Produkty które proponują są atrakcyjne finansowo. Polecam.
  • ~Jachoo / 2022-07-01 13:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Coś strasznego. To mój pierwszy kontakt z tym bankiem i nigdy więcej. Na kazdym kroku są problemy, logowanie do bankowości internetowej graniczy z cudem bo przy pierwszym logowaniu człowiek dostaje 2 loginy 3 hasła i ciężko się w tym połapać. Kobieta na infolinii niemiła przy odpowiedzi na podstawowe pytania. Strona bankowości jak dla mnie niejasna i wspomniane już logowanie to droga przez mękę i to nie jest przesada. Chciałem skorzystać z lokaty ale po tym co zobaczyłem przy próbie jej założenia nie chce mieć z tym bankiem nic wspólnego. Utrudniona opcja wpłaty środków na lokatę co powinno być podstawą. Niejasne zasady zmiany odnawialnosci lokaty. Nic dziwnego że bank od miesięcy jest na granicy upadłości jeśli w taki sposób zabiega o kapitał klientów. Radzę omijać szerokim łukiem
    ZaletyAtrakcyjne oprocentowanie lokat, ale bez możliwości skorzystania z tego przy tak dziwnym i skomplikowanym procesie złożenia lokaty
    WadyZ mojego doświadczenia na każdym kroku napotkałem na problemy, nigdy więcej
  • ~bd / 2022-06-28 09:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamknięcie konta po zmarłej osobie wymagało już 3 wizyt w Banku i nie wierzę że po 4 się zakończy. Przy każdej kolejnej wizycie jesteśmy informowani o brakujących dokumentach (po wcześniejszych zapewnieniach że już są kompletne). Dla mnie to jakaś kpina ze mnie i mojego czasu. Nie polecam!
    Zaletybrak
  • ~Krzysiek / 2022-06-27 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt telefoniczny nie możliwy, na wiadomości też nie odpisują, idą dobrą drogą w kierunku upadku. Nie polecam!!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak możliwości kontaktu z bankiem.
  • ~Bogdan / 2022-06-24 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny bank ( po BOS banku ) , który w mojej opinii wyłudza dane osobowe klienta ! Po uzyskaniu tych danych kontakt zero kontaktów i informacji dlaczego nie zrealizowali tematu !!! A tzw konsultant w moim odczuciu jest absolwentem szkoły podstawowej !
    ZaletyZaletą jest to ,że nie wpłaciłem tam pieniędzy na lokatę !!!
    WadyJak wyżej , szkoda słów !!!
  • ~Hala / 2022-06-23 19:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Serdecznie dziękuję Panu konsultantowi z infolinii- PanuMarcinowi .Pomógł rozwiązać mi problemy z kontem, jest profesjonalny, miły,cierpliwy.Wspaniały człowiek.Chciałabym w swoim życiu spotykać takich empatycznych ludzi , jak Pan Marcin.Dziękuję.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1883
PEKAO SA
Ocena: 1.73, ilość opinii: 1390
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1150
Millennium
Ocena: 1.70, ilość opinii: 868
PKO Bank Polski
Ocena: 2.68, ilość opinii: 750
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 743
VECTRA
Ocena: 1.62, ilość opinii: 4166
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4009
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3710
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3438
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3168
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2720