Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Getin Bank opinie

Ocena na podstawie 252 opinii

1.53 / 5

  • Prostota obsługi
    1.49
  • Oferta
    1.63
  • Obsługa klienta
    1.49

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jack11 / 2022-09-01 14:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Bytom, 01.09.22
    Czekam z numerkiem, żeby wpłacić gotówkę.Przez dokładnie godzinę obsłużono JEDNEGO klienta. A stanowisk obsługi jest z dziesięć ( przynajmniej tyle jest oznaczonych ) Tragedia. Tego się nie da inaczej nazwać.Albo procedury beznadziejne, albo pracownicy beznadziejni. Nie dziwię się, że ten bank ledwo zupie. Wydajność obsługi to pokazuje. Należy się zero gwiazdek.
  • ~Nilena / 2022-08-30 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli bank Cię oszukał , nie chcesz płacić swoich pieniędzy do cudzej kieszeni , zadzwoń dam darmową poradę jak sobie poradzić ! 530-343-338
  • ~Iza / 2022-08-28 17:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Dnia 8 sierpnia b.r. miałam wątpliwą przyjemność być obsługiwana w banku w Nowym Tomyślu, przez młodą osobę, niekompetentną i z którą trudno się było porozumieć / obsługa jednoosobowa /.
    Byłam zmuszona zerwać lokatę na kilkaset złotych. Pieniądze były mi potrzebne od zaraz. W związku z tym, że nie miałam przy sobie telefonu, pracownica banku nie przeprowadziła transakcji, tj.przekazania pieniędzy na moje konto. Gdy zgłosiłam się z telefonem po 2 godzinach okazało się, że pieniądze nie mogą być przelane na moje konto, gdyż znajdują się na koncie przejściowym. Pracownica stwierdziła, że może wrócą do banku w Nowym Tomyślu po godz.22,00
    Czyli wszystko trzeba było zacząć od początku.Nie trzeba chyba dodawać, że trudno być zadowolonym z takiej obsługi. Straciłam możliwość korzystania z moich pieniędzy, wtedy gdy mi były potrzebne, spotkałam się ze zła obsługą w banku . Narażono mnie na trzykrotny dojazd do Nowego Tomyśla, a mieszkam ok. 25 km od tego miasta
    ZaletyDosyć dobre, w porównaniu z innymi bankami oprocentowanie lokat
    WadyBrak kompetencji pracownika, brak zrozumienia i pełnej informacji dla klienta
  • ~Matty / 2022-08-27 05:18
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem mega zadowolony ...
    Jak narazie bank dobrze się sprawuje .
    ZaletySzybkość reakcja konsultantów
    WadyBrak w apce fukcji kupowania biletów
  • ~Klient / 2022-08-22 12:12
    Ocena: 1.00 / 5
    To co się u nich dzieje prosi o pomstę zeby się dodzwonić czekałam godzinę po czym pan uświadomił mi ze nie jest kompetentny i mi nie pomoże kpiny
  • ~Julita / 2022-08-20 15:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie, z takim chamstwem i bezczelnością jeszcze nigdzie się nie spotkałam !!! Od 3 tygodni próbuję odblokować konto, które zresztą zostało bezpodstawnie zablokowane, nie pierwszy raz zresztą, wierzcie mi, że przed logowaniem w tym hm... banku jestem w pełni skoncentrowana, aby nie zrobić jakiegoś błędu ! I jestem pewna, że nie zrobiłam. Ale Konto zablokowane.
    Wszystkie moje próby odblokowania to... ok, będę kulturalna, chociaż cisną mi się brzydkie słowa !
    W "procesie" odblokowania to same komunikaty typu" uzupełnij adres mailowy. Jak ja mam go uzupełnić? No jak ? Co mam dopisać ? Możliwe, że mają stary, dawno już nieaktualny adres, o czym bank poinformowałam !
    Czyli tak ; nie mogę wysłać formularza, bo nie przyjmuje mojego adresu e-mail. Nie przyjmuje też mojego dowodu tożsamości.
    No i tutaj nie winię banku, bo nie wiem, jaki dokument mają u siebie. Czy mój paszport, czy karta stałego pobytu?
    Ale nie ma opcji weryfikacji. 3 tygodnie wydzwaniam o różnych porach dnia i nocy na infolinię jedną, drugą i trzecią...
    A wygląda to tak : nie wybrałeś numeru. Nie wybrałeś numeru. Miałam jednak szczęście pewnego dnia, i numer się wybrał.
    Jakoś tak po mojej korespondencji mailowej z bankiem. Następnie było czekaj na połączenie z doradcą. Czekałam. Bardzo długo. W ciągu tych 3 tygodnie w sumie ok. 4 godzin. O różnych porach dnia i nocy... Maili też wysłałam masę, z prośbą, z żądaniem, cały czas odpisywali dosłownie kpiąc sobie ze mnie. Od początku informowałam, że jestem w Tajlandii, gdzie 1 minuta rozmowy kosztuje mnie prawie 9 zł ! Ok, korzystam teraz ze skypa, ale kilkadziesiąt pln już mi zjadło.
    I co mi odpisują na każdego maila ? Proszę się udać do oddziału, proszę dzwonić na infolinię. Tyle razy już pisałam, że nikt nie odbiera ! I że przebywam w Tajlandii... Kolejny email; proszę się udać do oddziału. Jak dla mnie to jest kpina.
    Próbowałam chyba z rok temu zlikwidować konto, oczywiście nie było takiej opcji. Przez internet. Problem mój to że mam z nimi umowę, że muszę wpłacać co miesiąc 1 tys. pln, jeżeli nie, to kara. Kiedyś to było 10 zł, teraz nie wiadomo...
    Mam wprawdzie u nich tylko 1000 zł, których nie mogę ruszyć z wiadomych przyczyn, ale co miesiąc będą mi potrącać kary. Nie wiem ile teraz, ale ile by nie było, to jest jedno wielkie G, jak Getinbank. Sytuacja wygląda tak ; co miesiąc muszę wpłacać do banku 1 tys. pln. Przelewem oczywiście. Co miesiąc! Pieniądze zamrożone, nie mogę zrobić przelewu, no bo konto zablokowane i nie ma opcji odblokowania. Analizując dalej, to jest moim zdaniem działanie celowe. Ponieważ; mają moje tysiąc zł., jeżeli przestanę wpłacać, będą mnie karali jakąś kwotą (nie wiem ile teraz), czyli pobierali z konta 1000 zł.
    Ten tysiąc szybko "zejdzie", więc jaka kolej transakcji ? KOMORNIK !!! Logiczne ? Czego nie rozumiesz ?

    ZaletyDobra szkoła życia o bankach i ich oszustwach. A może nie ?
    WadyNaiwni klienci...
  • ~Tomasz / 2022-08-17 16:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Zarówno ja, jak i moja rodzina mieliśmy bardzo negatywne sytuacje z tym bankiem. Pierwsza sytuacja zdarzyła się mojej mamie, po śmierci jej siostry którą była współwłaścicielką konto zostalo zablokowane przez błąd pracownika. Moja mama nie mogła korzystać z pieniędzy na koncie przez 3 miesiące zanim odblokowali konto! Ja miałem coraz gorsze zdanie o banku z biegiem korzystania z jego usług, ponieważ oferowali nieciekawe oferty, niekonkurencyjne, oraz wprowadzali nowe, niekorzystne zasady, jak choćby ograniczenie darmowych wypłat z bankomatu do jednego rodzaju bankomatów, których w praktyce prawie nigdzie nie ma. Jednak ostatecznie na odejście z banku miała wpływ sytuacja, gdy przez błąd systemu lub pracownika banku została mi pobrana dwukrotnie kwota przelewu o wysokiej wartości. Zwrot zabranych mi bezprawnie pieniędzy Otrzymałem dopiero po ponad 2 tygodniach i chodzeniu do banku z reklamacją, ponieważ na infolinii dostawałem informacje że to blokada na karcie i że to normalny czas oczekiwania! Do tego dochodzi irytujący fakt że Getin Bank notorycznie wydzwania do swoich klientów z propozycjami kredytów mimo próśb o niekontaktowanie sie. Innymi słowy nie polecam, wręcz odradzam.
    ZaletyBardzo wygodna i intuicyjna strona internetowa w profilu osobistym.
  • ~Klient(warmińsko-mazurskie) / 2022-08-17 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Od Tygodnia próbuję się dodzwonić na infolinię, nikt nie odbiera. W moim mieście brak oddziału.. Nie polecam całkowicie...
  • ~Robert / 2022-08-14 19:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Stanowczo odradzam , tępota personelu powalająca , debil , szkoda ze nie chce się ujawnić a prosiłem , wymyślił regulamin prawdopodobnie nigdy nie korzystając z banku , takich ludzi powinno się eliminować z sektora bankowego a sama instytucje szumnie nazywająca się bankiem - zlikwidować !
    Chce spłacić wczesniej kredyt hipoteczny i ciagle stawiane są nowe problemy , ze inny podpis , ze inny mail , ze nie taka data , ze nie doszło , ze za późno itd itd jeżeli to nie głupota to musi być sabotaż
    Wybierajcie inne banki , bardziej życiowe , normalne i kompetentne w obsłudze - mam konta osobiste i firmowe w Santanderze i ING - brak problemów , a wiec można stanowić obsługę ku zadowoleniu i wygodzie klienta a nie durnej i chorej ambicji jakiegoś pisiora posadzonego tam z nadziału , rozkład tego para banku oś środka - zadanie wykonane , padają i mam nadzieje ze nastąpi to szybko
  • ~Argun / 2022-08-12 12:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam od wielu lat jedynie pozytywne doświadczenie z Getinem.
    ZaletyProsta i funkcjonalna aplikacja, atrakcyjne oprocentowanie, miła i kompetentna obsługa.
    WadyNiepewność zwiazana z sytuacją banku
  • ~Pole / 2022-08-10 13:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank na świecie. Nie usilną infolinia. Ludzie którzy tam pracują mają IQ kamienia. Durny bank
    WadyCo tylko możliwe.
  • ~Heidi / 2022-08-09 23:37
    Ocena: 4.33 / 5
    Jestem zadowolona ,jedyne co mi sie nie podoba to to ,że nie mogę w punkcie wybrac euro z konta walutowego
    ZaletyCzytelne konto
    Atrakcyjne lokaty
    WadyNie mozna wypłacic euro w punkcie
  • ~Martyna / 2022-08-09 16:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Siedziałam na linii w sumie 1,5 h nikt nie odebrał.
    ZaletyNie widzę
    WadyBrak obsługi klienta
  • ~krystyna / 2022-08-05 09:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Oferta na pewno jest super, kredyty, leasingi itd. Dogodne raty, rozłożenia płatności, niska rata i marża, tylko po to aby ściągnąć klienta. Później okazuje się, że masz same zobowiązania wobec banku, za każde wyjaśnienie bank pobiera pieniądze. Brak przejrzystości, sprzedawanie trudnych kredytów (nota bene wpierw namówienie klienta na kredyt, który wiadomo, że będzie trudny) firmom windykacyjnym, aby tylko nie można było uruchomić dla kredytu wakacji kredytowych.
    Ogólnie złodzieje. Założyciel z zarzutami karnymi za granicą.
    Zaletyżadnych
    Wadyten bank to oszuści
  • ~Sb / 2022-08-02 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, 2 dni dzwonienia i nic.Na infolinię w ogóle nie ma co dzwonić, całymi dniami nikt nie odbiera.
  • ~Kuna / 2022-08-02 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Tego banku należy unikać jak ognia. Od kilku miesięcy usiłuje wypłacić UWAGA całe 20 euro - spadek po mamie.
    Wg tego banku sprawa nie jest do załatwienia, co innego mowi pani na infolinii, co innego pracownicy.
    Całą tą kwotę prawdopodobnie stracę na dojazdy i jałowe dyskusje z niekompetentnymi pracownikami.
    ZaletyBRAK
    WadyMNÓSTWO
  • ~Rob / 2022-07-31 21:09
    Ocena: 5.00 / 5
    pierwszy raz spotkałem się z tak fachową i miła obsługą na infolini, rzetelna informacja. Na ten czas najlepsze warunki lokat walutowych.
    Zaletynajlepsze warunki lokat walutowych
  • ~Barbara / 2022-07-26 22:10
    Ocena: 1.33 / 5
    DRAMAT!!!! Omijać z daleka!!!!! Jedno wielkie oszustwo!!! Brak kontaktu od miesiąca dzwonię godzinami i nic nikt nie odbiera!
    ZaletyTylko wady!
  • ~Domi / 2022-07-26 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka . Nic nie umieją załatwić . 3 h na lini i ciagle mnie przełączają
    ZaletyNie ma juz
    WadyNie ma kudzi widać ze upada
  • ~Ewa / 2022-07-26 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt ograniczony, dodzwonienie graniczy z cudem. Pozdrowienia dla Zarządu, zabierzcie się do organizacji pracy, płacimy wam za to i to sporo.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1883
PEKAO SA
Ocena: 1.73, ilość opinii: 1390
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1150
Millennium
Ocena: 1.70, ilość opinii: 868
PKO Bank Polski
Ocena: 2.68, ilość opinii: 750
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 743
VECTRA
Ocena: 1.62, ilość opinii: 4166
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4009
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3710
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3438
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3168
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2720