Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VW Bank direct opinie

Ocena na podstawie 24 opinii

3.18 / 5

  • Prostota obsługi
    3.33
  • Oferta
    3.48
  • Obsługa klienta
    3.09

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 2
  • ~Jorik / 2018-06-10 22:43
    Ocena: 4.33 / 5
    Spółki, które prowadzę mają tak konta od kilkunastu lat. Miałem też konto osobiste, ale niezrozumiała dla mnie polityka banku zmusiła mnie do rezygnacji z niego. To bodaj jedyne istotne dla mnie utrudnienie - błyskawiczne przelewy między kontem firmowym a prywatnym były istotnym plusem (nie mamy kasy - nie rozliczamy się w gotówce, tylko przelewy).

    To jedyny znany mi bank, w którym mała spółko z o.o. może prowadzić konto (a nawet kilka kont) bez opłat. Interfejs ma swoje wady, ale można się przyzwyczaić - szkoda, że bank nie reaguje na sugestie klientów w tym względzie. W swoim czasie korzystaliśmy z lokat ON ale od dawna nie mamy na tyle dużych nadwyżek, żeby się w to bawić, więc nie znam stawek oprocentowania. Kiedyś było konkurencyjne.

    Warto podkreślić dobrą dostępność danych historycznych - po zalogowaniu można od ręki sprawdzić historię nawet za 10 lat wstecz! Do tego są niezłe mechanizmy wyszukiwania danych.

    Z produktów kredytowych nigdy nie korzystamy, więc nawet nie wiem, czy jest taka oferta.

    Podsumowując szybko, sprawnie i ZA DARMO (nawet dla spółki z o.o.).
    ZaletyBrak opłat dla spółek z o.o. Prostota, brak niepotrzebnych udziwnień. wygodny (mimu paru niedociągnięć) interfejs. Dostępna historia operacji. Przyzwoite (kiedyś) oprocentowanie. Kompetentni konsultanci.
    WadyBrak reakcji na sugestie poprawy interfejsu. Brak kont osobistych.
  • ~Monika / 2017-11-01 19:41
    Ocena: 3.67 / 5
    Problem z zalogowaniem od ponad tygodnia. Wpisując identyfikator i hasło takie samo od dwóch lat wyskakuje błąd.
  • ~paweł / 2016-04-30 18:20
    Ocena: 4.00 / 5
    po 15 latach z bankiem nadszedł czas rozstania - powodem jest przejście z tokena na system sms! - dziadostwo.
  • ~Marek / 2016-02-24 10:04
    Ocena: 4.67 / 5
    mam konto od samego powstania VW Banku w Polsce czyli ok 15 lat uwazam ze to dobrz bank mimo oz sa pewne niedogodnosci zwiazane z brakiem oddzialow .
    ZaletyProstota obslugi , niskie oplaty
    WadyBrak odzialow ,
  • ~AnaBanana / 2015-09-24 11:22
    Ocena: 3.00 / 5
    UWAGA!!!! KARTA Z MOZLIWOSCIA PLACENIA PRZEZ INETRNET KOSZTUJE 10 PLN/MC, PODSTAWOA KARTA WYDAWANA DO KONTA E-DIRECT VISA ELEKTRON NIE DAJE MOZLIWOSCI ZAKUPU W INERNECIE.
    konto jest brdzo dobre,bezplatna obsluga przez internet.
    KROTKO CZYNNE CALL-CENTER.
    SLABE OPROCENTOWANIE
    Zaletyczytelne, bezpieczne-token
    WadyUWAGA! KARTA Z MOZLIWOSCIA PLACENIA PRZEZ INETRNET KOSZTUJE 10 PLN/MC
    5LAT
  • ~uber alles / 2015-05-17 14:38
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam rachunek w tym banku 14 lat oraz rachunki w 4 innych bankach i uważam, że rachunek w tym banku jest najlepszy jaki do tej pory miałem.Rachunek jest dobrze zabezpieczony-hasło+token oraz ustawiane limity. System transakcyjny czytelny, znakomity i pozwala znaleźć każdą potrzebną informację oraz zaplanować transakcje daleko "do przodu". Nie jest kosztowny i nie wyłudza pieniędzy pod byle pozorem. Ma przejrzyste zasady i się ich ściśle trzyma. Nie rozumiem ludzi, którzy mają jakieś zastrzeżenia.
    Zaletyopisane powyżej
    WadyBrak - ale przydało by się 1 udoskonalenie. Szczupłośc miejsca mi na to nie pozwala.
    Minimum 14 lat - BEZPŁATNIE
  • ~MLB / 2015-01-02 09:16
    Ocena: 4.00 / 5
    Nie wiem, czego ludzie oczekują od konta internetowego, ale ja mam konto już od 4 lat i działa bez zarzutu. Nie korzystałam jeszcze z telefonicznej obsługi ponieważ nie było potrzeby, więc na ten temat nie będę się wypowiadać.
    ZaletyToken wymieniają przed czasem, konto czytelne, przelewy szybkie.
    WadyRzadkie ale długie przerwy techniczne (ok. 24h)
    4 lata
  • ~Justyna / 2013-11-11 21:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo nie polecam. Obsługa niekomptetentna (nawet nie wiedzą ze nowa karta przychodzi z innym numerem karty). Trudny w obsłudze, jakieś dziwne limity przelewów, których nie da sie zmienić...
    Generalnie nie wystawiam opinii, ale jestem z ich obsługi tak bardzo niezadowolona, że musiałam ;)
    około 3 lata
  • ~Kuba / 2013-10-17 12:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Problemy z systemem bakowym, brak mozliwosci polaczenia telefonicznego, poniewaz telekod traci waznosc przy nieuzywaniu. System nagle zaczal informowac mnie, ze nie ma takiego numeru klienta, telefonicznie nie otrzymuje informacji, bo kod stracil waznosc i nie moge nawet sprawdzic stanu konta.
    Zaletytanio
    WadyBrak jakiegokolwiek dostepu do konta z powodu problemow z systemem bakowym
  • ~mattik / 2013-07-28 22:46
    Ocena: 3.67 / 5
    Bardzo fajny bank, każdy wie za co płaci i nawet opłatę za wypłate z bankomatu da się przeboleć bo zawsze wiadomo ile za nią pobiorą.
    Serwis internetowy nie jest zbyt przejrzysty ale da się go opanować Z telefonicznej obsługi klienta chyba tylko raz korzystałem i co było dziwne miła konsultantka która chciała pomóc.
    Karta debetowa najlepiej zaprojektowana graficznie spośród wszystkich kart jakie posidam
    ZaletyJasny cennik usług nigdy nic nie zaskakuje typu nieprzewidziana opłata za coś
    WadyNajwiększą i jedyną wadą moim zdaniem jest token
    Konto posiadam od ok 3 lat
  • ~XYZ / 2013-05-23 18:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Bank ma problemy ze swoim systemem komputerowym. Moja lokata 3-miesięczna mimo ustawionego automatycznego zakończenia była przetrzymywana przez bank po terminie zakończenia lokaty. Dopiero po sprawdzeniu w opcjach lokaty i po interwencji e-mailowej pieniądze z lokaty spłynęły na konto. Oczywiście bank jako datę operacji wstawił termin zakończenia lokaty, a za czas przetrzymywania pieniędzy (nie było ich na koncie) oprocentowania nie policzył. Teraz regularnie robię zrzuty ekranu ze stanem konta, bo obawiam się, że pieniądze mogą przypadkiem zniknąć z konta.
    Zaletynieskomplikowany interfejs obsługi internetowej, przyzwoite oprocentowanie lokat
    Wadyniesprawny system informatyczny, nie gwarantuje bezpieczeństwa ulokowanych pieniędzy, brak możliwości w systemie internetowym modyfikacji PINu karty, zerowe oprocentowanie podstawowego konta
    10 lat
  • ~qerqerq / 2012-11-11 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    To bank który powinien już zniknąć z rynku.
    Prowizja za wypłaty z bankomatów od niskich kwot?
    Dajcie spokój, co nie ma lepszych banków?
  • pl.j / 2012-08-16 02:58
    Ocena: 4.33 / 5
    Niezly bank. Przejrzyste zasady , brak ukrytych oplat, bardzo dobry interfejs, wygodny token,dostep do kasy we wszystkich bankomatach, zestawienie operacji paierowe gratis, profesjonalna obsluga konsultantow szkoda tylko ze nie ma jej w soboty i niedziele no i w nocy.
    ZaletyPrzejrzyste zasady , brak ukrytych oplat, bardzo dobry interfejs, wygodny token,dostep do kasy we wszystkich bankomatach, zestawienie operacji paierowe gratis,
    WadySlabsza oferta jesli chodzi o oprocentowanie niektorych lokat niz w niektorych innych bankach
    12
  • ~Sylwia / 2012-08-07 15:44
    Ocena: 4.67 / 5
    Każdy Bank ma swoje plusy i minusy. Czytając wszystkie opinię z niektórymi mogę się zgodzić z innymi jednak nie. Jeżeli ktoś jest wygodny i nie chce mu się czytać przed założeniem rachunku Tabeli Prowizji i Opłat to wychodzą kwiatki, że są jakieś opłaty. Jeżeli chodzi o korzystanie czy nie korzystanie z rachunku to jak widać opłaty są takie same. A przy koncie prywatnym nie ma tych opłat wcale. Konto przy podstawowym korzystaniu bez pomocy konsultantów(przelewy wychodzące przychodzące itd) jest bezpłatne. Faktem jest to, że założenie rachunku może trwać raz dłużej raz krócej ale informację o tym dostaje się przed wysłaniem dokumentów więc to jest plusem, że nikt nie oszukuje, że będą dokumenty za 2 dni i rachunek będzie otwarty.
    Zaletybardzo sympatyczna wyrozumiała i starająca się pomóc obsługa; koszta obsługi, przelewów,
    ok. 9 m-cy
  • ~mirek63 / 2012-04-08 14:29
    Ocena: 4.67 / 5
    10 lat jestem klientem banku. Jest to moj 2 bank. Przeszedłem do vwbanku z BPH gdzie znalazlem sie przez wchloniecie mojego oryginalnego banku PBK . Z VWbankiem nigdy nie bylo zadnych problemow z wyjatkiem dlugotrwalych procedurami zalozenia konta 10 lat temu.
    Korzystam z lokat konta Plus i direct standard sporadycznie z karty debetowej.
    Poniewaz nigdy nie mam potrzeby wyplat z bankomatu ponizej 400zl praktycznie wszystkie bankomaty mam za darmo od 10 lat.
    Oprocz konta w Wbanku mam jeszcze rachunek maklerski w millenium przez to mam bezproblemowa mozliwosc (jezeli mam takie potrzeby) wplat gotowki.
    ZaletyKoszty, niezawodnosc, przejrzyste i stałe "reguły gry"
    WadyZa niskie w stosunku do rynku oprocentowanie lokat
    10
  • ~Facet123 / 2012-02-09 11:00
    Ocena: 4.33 / 5
    w prezencie na urodziny i kartke. Teraz tylko kartka na świeta została. Obsługa telef. bez zarzutu. Przy otwieraniu konta e-direct dokumenty dostałem w czasie przyzwoitym, potem przysłali tokena a teraz karte bankomatową. PINU nie ma jeszcze ale ma dojść osobno. Narazie jest ok, tak na 4.
    ZaletyObsługa telekonsultatów.
    WadyNie wiem jak działa e-direct, ale sie dowiem
    10 lat, zero zł.
  • ~raddos / 2012-02-09 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    No comment
  • ~mietekbw / 2011-10-09 21:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem zdziwiony tymi wszystkimi krytycznymi opiniami, ale też założyłem w tym banku.
    Czas pokaże jaki to bank!
    ZaletyKonto otwarte bardzo blyskawicznie
  • ~di / 2011-09-08 20:45
    Ocena: 2.00 / 5
    System vw banku od paru miesięcy jest totalnie niewydolny, dla banku który działa tylko online to straszna kompromitacja, właśnie sprawdzam stan konta jest 21:00 i widzę dane z 05:50 i to jest notoryczne, powprowadzali jakieś opłaty za przelewy wew., oprocentowanie lokat mało atrakcyjne. Mam tu konto ładnych kilka lat i z zadowolonego klienta zmieniłem się we wk.... Trzyma mnie tu tylko lenistwo i grawitacja..
  • ~betkos / 2010-08-05 13:26
    Ocena: 2.00 / 5
    zmiany zdecydowanie na gorsze - 2 miesiąc czekam na założenie konta osobistego, 3 dzień nie mam dostępu do konta ponieważ czekam na uruchomienie nowego tokena.Nie ma żadnej oferty dla stałych klientów z dużym saldem. Osoby z obsługi są niegrzeczne, zamierzam zmienić bank.
    jestem klientką od 7 lat
strona 1 z 2
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 2.02, ilość opinii: 541
PEKAO SA
Ocena: 1.57, ilość opinii: 229
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.61, ilość opinii: 220
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 2.01, ilość opinii: 68
ING Bank Śląski
Ocena: 2.81, ilość opinii: 51
Raiffeisen Polbank
Ocena: 2.40, ilość opinii: 39
Flixbus
Ocena: 2.26, ilość opinii: 631
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 301
ITAKA
Ocena: 2.77, ilość opinii: 261
Netflix
Ocena: 2.87, ilość opinii: 140
nju mobile
Ocena: 3.16, ilość opinii: 126
Virgin Mobile
Ocena: 2.60, ilość opinii: 91