Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VW Bank direct opinie

Ocena na podstawie 35 opinii

2.65 / 5

  • Prostota obsługi
    2.56
  • Oferta
    3.00
  • Obsługa klienta
    2.52

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 2
  • ~Tedi / 2019-12-06 22:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Infolinia dział bardzo źle. Dodzwonić się graniczy z cudem.
    Bardzo trudno zmienić parametry leasingu.
    Bardzo długo realizowane wnioski.
    Brak wewnętrznej komunikacji pomiędzy działami.
    Duże trudności w uzyskaniu podstawowych informacji.
    Skomplikowane procedury.
    Narzucania droższych polis ubezpieczeniowych.
    ZaletyKonkurencyjne stawki procentowe.
    Łatwość dostępu do oferty w salonach firmowych VW.
    WadyWiele dodatkowych opłat np. kilku procentowa prowizję za wcześniejszą spłatę.
  • ~anty VWB / 2019-11-09 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Co za SYF !!! Nie dość, że wyłączą dostęp przez internet, wyłączą serwis telefoniczny, konsultanci nie pracują w weekendy to jeszcze nie można zapłacić kartą !!! To jest już naprawdę przegięcie pały. Zamykam konto w tej pseudo instytucji i radzę wszystkim to samo. Pewnego dnia się obudzimy i nawet www nie będzie.
    Zaletybrak
    WadyZa dużo żeby wymieniać. Tam wszystko jest wadliwe.
  • ~Paweł / 2019-10-25 12:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank praktycznie nie działa od 13 września, kiedy to wyłączył stary system transakcyjny. Nowy nie działa do tej pory. Czas oczekiwania na infolinii sięga 2 godzin. W systemie transakcyjnym są błędy i nieaktualne informacje. Oferta słaba - brak choćby przelewów ekspresowych.
    ZaletyBrak
    WadyCałokształt działalności
  • ~karpowa / 2019-10-15 17:48
    Ocena: 1.67 / 5
    10 lat super.
    Po zmianach w logowaniu- tragedia (system nie działa poprawnie - hazard)
    Ostatnia rzeczą, o której się myślało podczas wprowadzania zmian był klient.
    Dodzwonienie do konsultanta - min 10-15min i więcej, rozłączają się w trakcie

    jeśli się szybko nie ogarną , to trzeba wiać
    WadySystem transakcyjny obecnie nie działa
  • ~wojtek / 2019-10-15 17:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Od września 2019 tragedia... Szkoda słów... Przez wiele lat jako tako, ale zaczynam żałować, że jestem ich klientem...
    Zaletybezpłatnie
    WadySystem logowania, operacje na stronie
  • ~Kacek / 2019-10-02 11:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Problemy z zalogowaniem do banku po zmianie systemu transakcyjnego.
    Po wizycie w banku system został odblokowany. Ale nie można było wykonac przelewu?
    Po instalacji aktualizacji aplikacji mobilemej zablokowany dostep do konta - trzeba na nowo autoryzować urządzenie
    Infolinia od 14 dni niedostępna
    E-mail wysłany 20 dni temu brak odpowiedzi do dnia dzisiejszego.
    Zaletyza darmo
    Wadynie odbierają telefonów, e-mail. Brak pomocy technicznej. Jeden oddział w Polsce.
  • ~koison / 2019-10-01 22:19
    Ocena: 2.67 / 5
    niestety po 15 latach korzystania muszę wystawić najniższą możliwą ocenę.
    System logowania to jakiś kiepski żart, a nowy system wydłużył proste operacje o kilkanaście minut.
    Zarządzie VW Bank Dlaczego coś co działało przez 15 lat w ciągu miesiąca zostało tak zniweczone ?
    Zaletybezpłatny
    Wadysystem transakcyjny > 09.2019
  • ~Jorik / 2019-09-30 19:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Poniżej znajdziecie moją opinię z czerwca 2018 roku - jest pozytywna, bo bank na nią wówczas zasługiwał. Nie wiem co się z nimi stało, ale systematycznie obniżają loty a to, co zrobili w połowie września 2019 to już skandal, głupota i żenada. Wprowadzili nowy system transakcyjny nie sprawdzając czy działa i zaczęły się schody. Już samo logowanie przypomina ruletkę, bo aplikacja działa albo nie działa więc szanse są jak przy postawieniu na kolor w ruletce. Nawiasem specjalnie musiałem kupić nowy telefon, bo te pierwotniaki wymagają Androida w najnowszej wersji. Pytanie, czy klienci będą musieli zmieniać telefony co rok? Ale walka o zalogowanie to tylko rozgrzewka, dalej zaczynają się schody. Jeżeli ktoś w parę godzin zrobi co założył, może mówić o cudzie. Nie dziwi więc, że do tego ... nie można się dodzwonić, bo zrozpaczeni, wściekli czy zwyczajnie zagubieni klienci traktują dodzwonienie się do konsultanta jako ostatnią deskę ratunku. Z tego co wiem, to i tak tylko miraż, bo jeżeli jakimś cudem uda się po godzinach oczekiwania połączyć z konsultantem (a bank potrafi po ponad godzinie oczekiwania ot, tak odłączyć pokornie czekającego klienta) to nieuk, z którym przyjdzie mu rozmawiać i tak ma do powiedzenia tyle, że ten system tak ma. Jednym słowem OMIJAĆ Z DALEKA! PS: właśnie się przekonałem, że z powodu problemów technicznych wypadli z sieci natychmiastowych przelewów. Cud, że zwykły ELIXIR jakoś działa....
    Zaletyza darmo (wyjąwszy konieczność kupowania specjalnych telefonów)
    WadyNie działający system transakcyjny, wadliwa (a obowiązkowa) apka do logowania i potwierdzania operacji, głuchy telefon "wsparcia", brak realnego dostępu do swoich pieniędzy!
  • ~Witold / 2019-09-30 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank do kitu - uparli się wprowadzić "bezpieczną" aplikację do logowania, która po prostu źle działa lub nie działa wcale. Za każdym razem logując się muszę parować urządzenie na nowo, a infolinia nie potrafi pomóc. To są po prostu kpiny z klienta - omijajcie ten bank szerokim łukiem, jeśli nie chcecie tracić czasu i nerwów logując się na swoje własne konto.
  • ~Małgosia / 2019-09-25 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia z nową aplikacją. PIN wprowadzany właściwie jest odczytywany tak, ze blokuje wszystko. Koszmar. Po 10 latach spadam z tego banku. Szok. Staciłam 2 godziny żeby zrobić przelew z własnego konta, jeden sie udało a potem znowu koszmarna apka pisze, że PIN nie jest własciwy. Koszmar Czas to pieniądz ale nie dla VW Bank. Szkoda
  • ~Małgosia / 2019-09-25 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia z nową aplikacją. PIN wprowadzany właściwie jest odczytywany tak, ze blokuje wszystko. Koszmar. Po 10 latach spadam z tego banku. Szok. Staciłam 2 godziny żeby zrobić przelew z własnego konta, jeden sie udało a potem znowu koszmarna apka pisze, że PIN nie jest własciwy. Koszmar Czas to pieniądz ale nie dla VW Bank. Szkoda
  • ~Jorik / 2018-06-10 22:43
    Ocena: 4.33 / 5
    Spółki, które prowadzę mają tak konta od kilkunastu lat. Miałem też konto osobiste, ale niezrozumiała dla mnie polityka banku zmusiła mnie do rezygnacji z niego. To bodaj jedyne istotne dla mnie utrudnienie - błyskawiczne przelewy między kontem firmowym a prywatnym były istotnym plusem (nie mamy kasy - nie rozliczamy się w gotówce, tylko przelewy).

    To jedyny znany mi bank, w którym mała spółko z o.o. może prowadzić konto (a nawet kilka kont) bez opłat. Interfejs ma swoje wady, ale można się przyzwyczaić - szkoda, że bank nie reaguje na sugestie klientów w tym względzie. W swoim czasie korzystaliśmy z lokat ON ale od dawna nie mamy na tyle dużych nadwyżek, żeby się w to bawić, więc nie znam stawek oprocentowania. Kiedyś było konkurencyjne.

    Warto podkreślić dobrą dostępność danych historycznych - po zalogowaniu można od ręki sprawdzić historię nawet za 10 lat wstecz! Do tego są niezłe mechanizmy wyszukiwania danych.

    Z produktów kredytowych nigdy nie korzystamy, więc nawet nie wiem, czy jest taka oferta.

    Podsumowując szybko, sprawnie i ZA DARMO (nawet dla spółki z o.o.).
    ZaletyBrak opłat dla spółek z o.o. Prostota, brak niepotrzebnych udziwnień. wygodny (mimu paru niedociągnięć) interfejs. Dostępna historia operacji. Przyzwoite (kiedyś) oprocentowanie. Kompetentni konsultanci.
    WadyBrak reakcji na sugestie poprawy interfejsu. Brak kont osobistych.
  • ~Monika / 2017-11-01 19:41
    Ocena: 3.67 / 5
    Problem z zalogowaniem od ponad tygodnia. Wpisując identyfikator i hasło takie samo od dwóch lat wyskakuje błąd.
  • ~paweł / 2016-04-30 18:20
    Ocena: 4.00 / 5
    po 15 latach z bankiem nadszedł czas rozstania - powodem jest przejście z tokena na system sms! - dziadostwo.
  • ~Marek / 2016-02-24 10:04
    Ocena: 4.67 / 5
    mam konto od samego powstania VW Banku w Polsce czyli ok 15 lat uwazam ze to dobrz bank mimo oz sa pewne niedogodnosci zwiazane z brakiem oddzialow .
    ZaletyProstota obslugi , niskie oplaty
    WadyBrak odzialow ,
  • ~AnaBanana / 2015-09-24 11:22
    Ocena: 3.00 / 5
    UWAGA!!!! KARTA Z MOZLIWOSCIA PLACENIA PRZEZ INETRNET KOSZTUJE 10 PLN/MC, PODSTAWOA KARTA WYDAWANA DO KONTA E-DIRECT VISA ELEKTRON NIE DAJE MOZLIWOSCI ZAKUPU W INERNECIE.
    konto jest brdzo dobre,bezplatna obsluga przez internet.
    KROTKO CZYNNE CALL-CENTER.
    SLABE OPROCENTOWANIE
    Zaletyczytelne, bezpieczne-token
    WadyUWAGA! KARTA Z MOZLIWOSCIA PLACENIA PRZEZ INETRNET KOSZTUJE 10 PLN/MC
    5LAT
  • ~uber alles / 2015-05-17 14:38
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam rachunek w tym banku 14 lat oraz rachunki w 4 innych bankach i uważam, że rachunek w tym banku jest najlepszy jaki do tej pory miałem.Rachunek jest dobrze zabezpieczony-hasło+token oraz ustawiane limity. System transakcyjny czytelny, znakomity i pozwala znaleźć każdą potrzebną informację oraz zaplanować transakcje daleko "do przodu". Nie jest kosztowny i nie wyłudza pieniędzy pod byle pozorem. Ma przejrzyste zasady i się ich ściśle trzyma. Nie rozumiem ludzi, którzy mają jakieś zastrzeżenia.
    Zaletyopisane powyżej
    WadyBrak - ale przydało by się 1 udoskonalenie. Szczupłośc miejsca mi na to nie pozwala.
    Minimum 14 lat - BEZPŁATNIE
  • ~MLB / 2015-01-02 09:16
    Ocena: 4.00 / 5
    Nie wiem, czego ludzie oczekują od konta internetowego, ale ja mam konto już od 4 lat i działa bez zarzutu. Nie korzystałam jeszcze z telefonicznej obsługi ponieważ nie było potrzeby, więc na ten temat nie będę się wypowiadać.
    ZaletyToken wymieniają przed czasem, konto czytelne, przelewy szybkie.
    WadyRzadkie ale długie przerwy techniczne (ok. 24h)
    4 lata
  • ~Justyna / 2013-11-11 21:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo nie polecam. Obsługa niekomptetentna (nawet nie wiedzą ze nowa karta przychodzi z innym numerem karty). Trudny w obsłudze, jakieś dziwne limity przelewów, których nie da sie zmienić...
    Generalnie nie wystawiam opinii, ale jestem z ich obsługi tak bardzo niezadowolona, że musiałam ;)
    około 3 lata
  • ~Kuba / 2013-10-17 12:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Problemy z systemem bakowym, brak mozliwosci polaczenia telefonicznego, poniewaz telekod traci waznosc przy nieuzywaniu. System nagle zaczal informowac mnie, ze nie ma takiego numeru klienta, telefonicznie nie otrzymuje informacji, bo kod stracil waznosc i nie moge nawet sprawdzic stanu konta.
    Zaletytanio
    WadyBrak jakiegokolwiek dostepu do konta z powodu problemow z systemem bakowym
strona 1 z 2
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.90, ilość opinii: 792
PEKAO SA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 417
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.55, ilość opinii: 374
Deutsche Bank
Ocena: 1.97, ilość opinii: 186
Millennium
Ocena: 1.63, ilość opinii: 181
ING Bank Śląski
Ocena: 2.40, ilość opinii: 90
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2506
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2227
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2085
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1873
Orange Neostrada
Ocena: 1.98, ilość opinii: 1046
Play
Ocena: 1.49, ilość opinii: 878