Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Inteligo opinie

Ocena na podstawie 120 opinii

2.20 / 5

  • Prostota obsługi
    2.34
  • Oferta
    2.24
  • Obsługa klienta
    2.09

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 6
  • ~wojtek / 2023-02-02 16:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Koszmar. Zamknąłem konto 2 miesiące temu i wciąż nie mam zwrotu pieniędzy.
    Nie ma z kim rozmawiać a reklamację wg nich ustawowo są rozpatrywane w ciągu 30 dni.
    Zaletybrak
    Wadynie ma z kim rozmawiać w razie problemów
  • ~Krzysztof / 2023-01-31 16:13
    Ocena: 3.67 / 5
    konto nie ma oprocentowania ani lokat jakaś kpina.
    ZaletyBrak oplat
    WadyBrak lokat i oprocentowania rachunku oszczędnościowego
  • ~mcl5 / 2023-01-14 07:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmieniłem całkowicie swoją opinię na temat Inteligo. Bez żadnego powodu zablokowano mi dostęp do serwisu WWW (nikt nie potrafi wyjaśnić dlaczego) i do tego problemy z nadaniem pin-u do nowej karty do bankomatu. Tak, że nie mam dostępu do swoich własnych pieniędzy i zostałem z nieopłaconymi rachunkami i bez środków do życia. Zastanawiam się nad zmianą banku.
    ZaletyKiedyś same zalety.
    WadyTeraz same wady.
  • ~Remigiusz / 2022-12-29 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka. Infolinia odbiera po kilku godzinach oczekiwania. Nie mają pojęcia jak rozwiązać problem. Konto można zlikwidować tylko listownie. Tak też uczynię. Jedna wielką porażka....
    ZaletyBrak
    WadyTotalne Dno
  • ~Zygmunt / 2022-11-23 10:38
    Ocena: 4.67 / 5
    W INTELIGO rachunek mam od 35 lat.
    Nigdy nie miałem problemów. Bank bardzo przyjazny.
    Obsługa jest super prosta i szybka.
    Można założyć więcej rachunków.
    Szybko wykonać przelewy krajowe i zagraniczne.
    Nie miałem problemów z płatnościa gotówką i wykonywania przelewów za granicą.
    Zmiany danych osobowych, czy zmiany limitów na karcie robi się przez platformę banku.
    Polecam i proponuje zapoznać się z obsługą platformy INTELIGO , a będziecie bardzo zadowoleni.
    ZaletySame plusy. Najlepszy bank z obsługą przez internet
    WadyBrak. Nigdy nie miałem problemu.
  • ~Wojciech / 2022-11-19 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    A można dać pół gwiazdki? Korzystałem wiele lat, obecnie Inteligo jest jak moloch, co ma w d... potrzeby klientów. Nie dość, że nie ma konta walutowego i PKOBP rżnie klienta na spreadzie, to blokują karty i przelewy z powodu widzi mi się to embargo to przelewy do banku nieprzyjaznego jedynej słusznej racji stanu. I zostałem z zablokowaną kartą bez możliwości dodzwonienia się na infolinię, ponieważ nie obsługuje niesłusznej zagranicy. Proszę troszeczkę to żartem traktować, ale czarę przepełniło umówienie się na wypłatę pieniędzy i zablokowanie mi z tego powodu karty. Czas zabrać swoją firmę z dala od tego bagna. Na koniec pani z infolinii powiedziała że parokrotnie dzwonili do mnie i nie odbierałem, szkoda że godziny jej pracy oscylowały tak koło 2 w nocy zagranicą.
    ZaletyBrak
    WadyDinozaur
  • ~Basia / 2022-11-13 18:07
    Ocena: 4.00 / 5
    W sumie jestem zadowolona z obsługi. Moja sprawa została załatwiona w ciągu 2 dni. Nie zmienia to faktu, że dzwoniąc na infolinię trzeba było swoje odczekać i wpisać po drodze parę haseł dostepu. Telefon odebrała babeczka, która była dla mnie miła, wysłuchała w czym problem. Sprawę przekazano dalej i po 2 dniach wszystko działało jak należy. A i dzwoniłam w sobotę wieczorem, więc w weekendy też pracują.
  • ~jek56 / 2022-10-08 21:52
    Ocena: 4.67 / 5
    Opinia inna niż większość . Pozytyw od 8 lat. prosty jasny intuicyjny interfejs . Możliwość otwarcia kilku rachunków. Bezpośredni dostęp do obligacji sp (obecnie nie bardzo do skorzystania) . Stabilność pod każdym względem , oprocentowań nie liczę bo to domena nbp. Wszystko załatwia się przez internet , rzadkie placówki , nigdy z tym nie było problemu . Ostatni bank z potwierdzaniem ze zdrapkami, świetne dla dla tradycjonalistów . Kontakt z obsługa telefoniczną czasem 15 - 30 min. do przeżycia, dziewczyny profesjonalne . Jestem bardzo zadowolony po kolorowym i smarkatersko-dziecinnym m banku . Prośba do prezesów , nie zmieniajcie niczego, a przynajmniej nie za wiele. oceniam jako świetny dla stabilnych , średnich klientów.
    Zaletystabilność , świetny interfejs, nienachalność , internetowy , niezawodny, bezkosztowy .
    Wadyraczej nie nie widzę , może życzenie - konto walutowe ?
  • ~Katarzyna / 2022-10-02 20:14
    Ocena: 1.00 / 5
    wisze kolejne poł h wciagu dnia na fonie zeby odblokowac konto. To jakis zart???? Jest pozny wieczor niedziela. Gdzie sa pracow nicy?? Ponoc czynne 24 h w kazdy dzien tygodnia!!! Likwiduje konto! Mam dosc
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~kwk / 2022-09-16 17:43
    Ocena: 1.00 / 5
    nie można z www zlikwidować lokaty - tylko mozna przez telefon - ale ustawienie hasła czy próba zalogowania się w serwisie telefonicznym nie jest możliwa z powodu kilkusekundowych czasów ustawionych na IVR, na wprowadzenie konta i hasła. Masakra.
  • ~Marcelina / 2022-08-22 11:41
    Ocena: 4.33 / 5
    Jedynie na co można narzekać to długi okres oczekiwania na odbiór telefonu, z drugiej strony. Reklamacja która złożyłam o zniknięciu pieniędzy z konta, została zaakceptowana i już po kilku dniach pieniądze wróciły.
    ZaletyJest ich sporo
    WadyDługi okres oczekiwania na odbiór telefonu.
  • ~R7270 / 2022-08-19 17:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank rodem z PRL, bardzo utrudniony kontakt, trzeba kontrolować prowadzone przez nich konto ponieważ znikają środki z konta beż dyspozycji klienta
    ZaletyBrak zalet :-(
    WadyInteligo z PKO BP to jeszcze PRL a już XXI wiek
  • ~Paweł / 2022-08-19 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia to fikcja nie można się dodzwonić nikt nie odbiera masakra
  • ~qqr / 2022-08-10 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas oczekiwania na konsultanta jest absurdem. Jest to kilkanaście minut, przy czym do załatwienia ostatniej sprawy potrzebowałem trzech kolejnych telefonów.
  • ~MrTtrs / 2022-08-01 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Na infolini można wisieć godzinami i tak nikt nie odbiera. Na listy nie odpowiadają, a ostatni list z potwierdzeniem odbioru wrócił do mnie.
    Wadytragiczna obsługa klienta...
  • ~ela / 2022-08-01 12:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra z tą infolinią, Do NFZ dodzwoniłam się szybciej. Od godziny nikt nie odbiera. To nie jest normalne w nowoczesnym banku
    Zaletybrak
    Wadyokropna infolinia
  • ~max / 2022-08-01 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    kkkkk...aaaa nikt nie odbiera od 30min tylko melodyjka leci. obsługa klienta zero a chcę tylko zaaktualizować numer dowodu osobistego.
    Zaletybrak
    Wadynikt nie odbiera
  • ~Krystian / 2022-07-30 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Żeby zmienić numer telefonu do autoryzacji trzeba im wysyłać listy pocztą. Bank zatrzymał się w 19 wieku - odradzam z całego serca.
    Zaletybrak
    WadyWczesny PRL
  • ~tasior / 2022-07-05 15:42
    Ocena: 1.33 / 5
    Zacofany technologicznie bank. Jeśli oni mają potrzebę kontaktu, to robią to wyłącznie przez internet/telefonicznie, w drugą stronę wyłącznie papierowo. Nie potrafią wysłać maila na Gmaila, a konsultanci za każdym razem z wielkim zaskoczeniem udają, że taka sytuacja nigdy wcześniej nie miała miejsca. Oczywiście sprawdzenie logów ich własnego serwera pocztowego również ich przerasta.
    ZaletyJest opcja rezygnacji z ich uslug
  • ~Janusz / 2022-06-27 13:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Dramat ! Zamknąć konto firmowe graniczy z cudem. Robią same problemy co chwilę. Proponuję omijać szerokim łukiem bo melisy zabraknie... Ten twór doprowadził mnie do nerwicy...
    ZaletyŻart ?
    WadyDramat ! Zamknąć konto firmowe graniczy z cudem. Robią same problemy co chwilę. Proponuję omijać szerokim łukiem bo melisy zabraknie... Ten twór doprowadził mnie do nerwicy...
strona 1 z 6
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1536
PEKAO SA
Ocena: 1.57, ilość opinii: 1081
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.58, ilość opinii: 868
Millennium
Ocena: 1.60, ilość opinii: 693
PKO Bank Polski
Ocena: 2.51, ilość opinii: 494
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 494
VECTRA
Ocena: 1.65, ilość opinii: 3494
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3073
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.05, ilość opinii: 3026
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2995
UPC Internet
Ocena: 1.84, ilość opinii: 2983
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2501