Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Inteligo opinie

Ocena na podstawie 83 opinii

2.49 / 5

  • Prostota obsługi
    2.63
  • Oferta
    2.57
  • Obsługa klienta
    2.34

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 5
  • ~Michal / 2021-11-30 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo długo czekałem na połączenie z konsultantem. Ostatecznie po 30 min odpuściłem. Masakra!
    ZaletyBrak
    WadyMase
  • ~Stefan / 2021-11-12 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadzieja, złodziejski państwowy bank; oczekiwanie na infolinii trwa pierdyliard godzin, ODRADZAM!!!
    Zaletybrak
    Wadyjw
  • ~Adam / 2021-11-05 13:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa konta przez internet podobna jak w innych bankach, dostęp internetowy do konta został zablokowany, ale jednoznacznego komunikatu nie było. Po wielu próbach logowania dzwoniłem na infolinię. Niestety, kontakt przez infolinię fatalny. Bardzo długi i zawiły "wstęp" , następnie długi okres oczekiwania na konsultanta, kilka razy po kilkunastu minutach oczekiwania odpuściłem, w końcu udało się rozmawiać z konsultantem, który był bardzo opryskliwy, niewyraźnie i szybko mówił, na prośbę, żeby powtórzył wolno i wyraźnie odpowiada zniecierpliwiony "przecież mówię wyraźnie". Sposób obsługi na infolinii niewygodny - wysyłane jest hasło sms, które trzeba odczytać w trakcie rozmowy, a przecież w pośpiechu łatwo jest przypadkowo zerwać połączenie i powtarzać te ceregiele od początku. Mnóstwo dodatkowych pytań weryfikujących, bo jedna z odpowiedzi podobno nie była prawidłowa ( czy robiłem przelew blikiem , a nie robiłem, bo nawet ne mam IKO, robiła tylko żona). W sumie załatwienie odblokowania konta trwało kilka godzin.
    ZaletyDebet w koncie
    WadySłabe oprocentowanie , fatalna obsługa na infoliniii
  • ~PiT / 2021-09-30 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakaś katastrofa. Założyłem konto Oszczędnościowe dla córki powiązane ze swoim. Gdy córka skończyła 13 lat bez ostrzeżenia zamknięto konto i skradziono całe oszczędności. Już miesiąc włączę o zwrot kilku tysięcy z tego konta ale póki co bezskutecznie.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa jak za komuny.
  • ~Adam / 2021-09-20 20:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Na infolinii po ponad dodzinie się poddałem.
    Nie ma czegoś takiego jak pomóc przez telefon a oddziału nie mają bo to konto internetowe.
    Pamiętam jak miałem jakiś czas temu problem i też nie było możliwości się dodzwonić.
    Chcecie być zdrowi to zdała od Inteligo!
    ZaletyKiedyś było tanio a dzisiaj tak jest też w innych bankach
    WadyInfolinia na której nikt nie odbiera
  • ~Natalia / 2021-09-14 16:16
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo mało przyjazny bank. Kontakt mocno ograniczony, pan w słuchawce mówi że ma takie procedury i mam cie w d... Nie polecam !!!
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Zniesmaczony Klient / 2021-08-14 11:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada !!!!!!!!!!!!!!!!!! - 30 moin oczekiwania i rozłączyłem się- firma krzak
  • ~Piotrek / 2021-08-13 16:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Wiekszosc komenarzy to absolutne bzdury polaczenie z konsultantem w ok. godz. 16 - 7 minut, uzywam od wielu lat, konkurencja to dno :D
  • ~teq / 2021-08-06 13:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Inteligo / PKO BP - jestem zadowolona. Odzyskali moje pieniądze od nieuczciwego sprzedawcy online (Amazonu). Bankowość online - jest bardzo dobra, spełnie oczekiwania. Tak trzymać.
    Poniższe opinie, jak widzę, to opłacona, sfrustrowana konkurencja - pożal się Boże.
  • ~Marcin / 2021-07-06 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia Inteligo to dno. Nie odbierają telefonów
    ZaletyBrak
    WadyDługi czas oczekiwania zakończony porażka. Po godzinie zrezygnowałem
  • ~Marta / 2021-07-01 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    MASAKRA. Zablokują konto z niewiadomych przyczyn a potem każą się kontaktować z infolinią, której nikt nie obsługuje!!!!!!! ODRADZAM TEN BANK !!!! Pozostawią bez środków do życia. Jeśli dysponujesz tylko 1 kontem masz problem!!!!
    Zaletyżadnych
    Wadyszkoda czasu na wymienianie
  • ~legendlite / 2021-06-02 15:24
    Ocena: 3.00 / 5
    Infolinia tego PAŃSTWOWEGO molocha to D N O
    Nie sposób sie do nich dodzwonic a jak juz po 30 minutach sie uda to najpierw musisz odłuchac pierdolenia o Rodach Srodach natomiast konsultant nie umie odpowiedziec na towje pytanie
    KAZDY, powtazam KAZDY państwowy bank powinien byc zaorany z partyjnych prezesów a potem sprzedany tym prywatnym instytucja ,które potrafią robic bankowe interesy
    MEGA LIPA
  • ~Paweł / 2021-05-26 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmar i tragedia. Dodzwonić się nie da rady pod żaden z numerów, zamiast tego, można sobie godzinami słuchać irytującej muzyczki. W czasach, kiedy jesteś zabezpieczony na kilka różnych sposobów i możesz potwierdzić swoją tożsamość, na swoim koncie internetowym, nie możesz zmienić nr. telefonu, bo trzeba to zrobić telefonicznie. Ale jak to zrobić telefonicznie, skoro nie można się dodzwonić? Ano nie można. Koniec tematu. Jutro idę do banku i Bóg mi świadkiem, że jeśli tam będą mi robić z tym problemy, zacznę wyzywać. Tak wygląda wygodne bankowanie według Inteligo. Naciąganie klientów na koszty, nie odbieranie telefonów, zmuszanie do wizyt w banku. W czasach Internetu. Udowodniliście mi, że niepotrzebnie czekałem z szukaniem konta u konkurencji. Usługa żenująco słaba. Odradzam.
    ZaletyNie stwierdzam.
    WadyDodałbym jeszcze niejedno zdanie, ale po co?
  • ~Hermes / 2021-04-16 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Długie 30 minutowe czekanie by połączyć się z kimś kto nic nie może, żal nie usługa, będę zamykał to konto jakie faktycznie było fajne 20 lat temu i zatrzymali się i stoją a czas płynie - nie polecam, omijać szerokim łukiem
    Zaletybyły 20 lat temu
    Wadytak dużo że długo było by kronikę wad spisywać i pomijać przekleństwa
  • ~Cora / 2021-03-01 19:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo, że jest to "konto internetowe" nie można wypowiedzieć umowy w sposób zdalny, tylko trzeba osobiście, ale na dodatek nie jest to proste, bo nie wszystkie placówki obsługują "takie rozwiązanie", tylko wybrane placówki, których listy nie można znaleźć w internecie, a więc pożegnanie się z kontem jest bardzo uciążliwe. Nie odpisują na zapytania czy wiadomości, a reklamacje rozpatrują na zasadzie "kopiuj-wklej" bez wgłębiania się w temat. Ponadto, mimo że zawiadamiają o możliwości zgłoszenia sprzeciwu do regulaminu i rozwiązania umowy, to jednak nie podają w jaki sposób można wyrazić taki sprzeciw, a wysłanie sprzeciwu w wiadomości mailowej wg Inteligo "nie ma skutków prawnych" i powoduje to naliczenie kolejnych opłat, przeciwko którym się sprzeciwiało. Obsługa jest na żenującym poziomie, koszty prowadzenia konta coraz wyższe, bez wzrostu oprocentowania rachunku
    Zaletybrak
    Wadybrak jasnej i konkretnych informacji, błędne podawania pouczenia, obsługa na niskim poziomie, brak wsparcia, wysokie koszty utrzymania konta,
  • ~Wojtek / 2021-02-02 21:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie wiem czy o tym samym banku piszemy i czytamy ale ja zastrzeżeń żadnych nie mam.
    Przeciwnie obsługują mnie od wielu
    Zaletywszystko na czas
    Wady brak
  • ~Janek / 2021-01-28 11:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie odbierają telefonów, próba wielokrotnego kontaktu telefonicznego, steata czasu ze sluchawką w ręce. Brak sprawnej obsługi
  • ~Janusz / 2021-01-10 10:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak możliwości dodzwonienia sie na infolinie bo wiecznie wszyscy konsultanci zajęci a ja jak gupi wpisuje swój pesel i numer klienta w telefon i tak 3 razy aż braknie miejsca.Strona może jest ładna i czytelna ale nic poza tym bo nie można załatwić sprawy przez internety (np.zmiana miejsca zamieszkania) tylko trzeba wysyłać im listy. Bank zatrzymał sie na 2000 r.
    ZaletyStrona WWW
    WadyObsługa klienta
  • ~Adam / 2020-12-28 09:38
    Ocena: 3.33 / 5
    Kiedyś to był bardzo nowoczesny bank (20 lat temu) niestety od dwudziestu lat pracownicy banku siedzą na zgniłych laurach i sycą się jeszcze dawnym sukcesem.

    Bank dla ludzi którzy wymagają jedynie by móc zrobić przelew, i zapłacić kartą. Klienci oczekujący czegoś więcej niestety muszą szukać gdzie indziej
    ZaletyProstota obsługi
    W sumie nie drogi (karta jedynie 4 zł lub 0)
    WadyPrzestarzały bank
    Brak możliwości zdefiniowania polecenia zapłaty na stronie banku (jedynie u operatora)
    Brak jakiejkolwiek funkcjonalności typu menadżer finansów, budżet itp.
  • ~Lecim / 2020-11-03 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, od 3 miesięcy nie mogę zamknąć u nich konta. Przylepiają się jak gówno do buta i nie chcą się odkleić. Zamknięcie konta tylko listownie, obecnie 3 wnioski odrzucone, jutro podejście numer 4. Infolinia też dramat, dzwoniąc do nich można w międzyczasie zrobić obiad. Zresztą po połączeniu też nie lepiej, na infolinii ludzie niekompetentni, którzy nie potrafią podać innych informacji niż stan konta i kiedy do kiedy należy zrobić przelew by nie było problemu z kontem. Najwyższe opłaty za najtańsze konto w Polsce. Ale nie daj boże wejdziesz na limit konta, to codziennie smsy dostajesz na numer telefonu, po kasę wiedzą jak wyciągnąć łapę.
    Zaletybrak
    Wadytrzymają klienta i robia pod górę z zamknięciem konta, wysokie opłaty za konto
strona 1 z 5
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1040
PEKAO SA
Ocena: 1.55, ilość opinii: 614
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.55, ilość opinii: 549
Millennium
Ocena: 1.53, ilość opinii: 352
ING Bank Śląski
Ocena: 2.06, ilość opinii: 206
PKO Bank Polski
Ocena: 2.41, ilość opinii: 149
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.11, ilość opinii: 2655
VECTRA
Ocena: 1.69, ilość opinii: 2551
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 2381
UPC Internet
Ocena: 1.92, ilość opinii: 2242
Play
Ocena: 1.42, ilość opinii: 1829
Orange
Ocena: 1.43, ilość opinii: 1681