Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Inteligo opinie

Ocena na podstawie 133 opinii

2.20 / 5

  • Prostota obsługi
    2.39
  • Oferta
    2.20
  • Obsługa klienta
    2.07

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~outeligo / 2022-03-29 18:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Kompletna żenada żeby nie rzec op__r_dol, na 10 prób kontaktu w ciągu doby za każdym razem 4-5 minut wiszenia na łączu z monitem "przepraszamy, prosimy o oczekiwanie". Nie ma jak inaczej odblokować dostępu do konta, kompletny olew klienta, nikt do niczego się nie poczuwa. Likwidować i uciekać, tfu!!!!
    Zaletynull
    Wadywszystko
  • ~ewa / 2022-03-19 13:37
    Ocena: 1.00 / 5
    14 lat temu zlikwidowałam konto w tymże banku a dziś dostaje maiala,że uwaga !!!! mam zadłużenie na koncie do którego nie mam kart, hasła...NIC. To samo ma mój partner, mimo likwidacji konta wciąż dostaje maile o zadłużeniu. Najgorszy bank EVER !!!!!!!!!!!
  • ~K. / 2022-03-06 22:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Całodobowa infolinia? Połączenie się konsultantem graniczy z cudem. To nie są minuty, a godziny czekania! Byłam klientem tego Banku przez kilkanaście lat i wystarczy. Dziękuję
  • ~Matylda / 2022-02-22 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Zenujace jest to ze bank przetrzymuje pieniadze ,jesli zgubicie kody telef.to juz nie dostaniecie sie do swoich pieniędzy nigdy!!!!!Konsultanci na infolinii niekompetentni,niemili,nawet niepomocni!Nigdy w zyciu nikomu nie polece Inteligo za żadne skarby na swiecie !!!!
    ZaletyZero zero zero
    WadyZenada!!!!!!!
  • ~Jakub / 2022-02-20 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmarnowana niedziela!!!Ludzie skąd wy bierzecie osoby na stanowisko konsultanta jeszcze tak beznadziejnych konsultantów nie widziałem nigdy w życiu na żadnej infolinii w żadnym banku!!!Kompetentni nie pomocni a do tego nieuprzejmi!Właśnie w dniu jutrzejszym zamykam konto w Inteligo i nigdy w życiu nie polecam go żadnemu z moich znajomych nie mogłem dostać się do swoich pieniędzy aby zrobić zwrot środków które przyszły mi na moje konto błędnie ludzie zastanówcie się co wy robicie!!!!!!
    ZaletyZalety chyba śmiesznie jesteście!!!!!!
    WadyNie kompetentna obsługa niemiła a żeby dodzwonić się na infolinię musicie poświęcić ci ludzie cały dzień!A konsultanci dalej nic wam nie pomogą!!!!!
  • ~ARKADIUSZ / 2022-01-24 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    porażka nie polecam
    dodzwonic się nie można przelewy potwierdzana przez telefon nie wiadomo kiedy
    przelewy do innych banków idą bardzo długo
    Zaletybrak
    Wadyprzelewy potwierdzane przez tel
    długi czas oczekiwania na przelew do innych banków
  • ~Ana. / 2021-12-15 12:14
    Ocena: 1.00 / 5
    masakra, ile sie czeka na infolinii!!!!!! to juz ostatecznie utwierdzilo mnie w przekonaniu, że rezygnuję z tego konta!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadyj.w.
  • ~Michal / 2021-11-30 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo długo czekałem na połączenie z konsultantem. Ostatecznie po 30 min odpuściłem. Masakra!
    ZaletyBrak
    WadyMase
  • ~Stefan / 2021-11-12 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadzieja, złodziejski państwowy bank; oczekiwanie na infolinii trwa pierdyliard godzin, ODRADZAM!!!
    Zaletybrak
    Wadyjw
  • ~Adam / 2021-11-05 13:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa konta przez internet podobna jak w innych bankach, dostęp internetowy do konta został zablokowany, ale jednoznacznego komunikatu nie było. Po wielu próbach logowania dzwoniłem na infolinię. Niestety, kontakt przez infolinię fatalny. Bardzo długi i zawiły "wstęp" , następnie długi okres oczekiwania na konsultanta, kilka razy po kilkunastu minutach oczekiwania odpuściłem, w końcu udało się rozmawiać z konsultantem, który był bardzo opryskliwy, niewyraźnie i szybko mówił, na prośbę, żeby powtórzył wolno i wyraźnie odpowiada zniecierpliwiony "przecież mówię wyraźnie". Sposób obsługi na infolinii niewygodny - wysyłane jest hasło sms, które trzeba odczytać w trakcie rozmowy, a przecież w pośpiechu łatwo jest przypadkowo zerwać połączenie i powtarzać te ceregiele od początku. Mnóstwo dodatkowych pytań weryfikujących, bo jedna z odpowiedzi podobno nie była prawidłowa ( czy robiłem przelew blikiem , a nie robiłem, bo nawet ne mam IKO, robiła tylko żona). W sumie załatwienie odblokowania konta trwało kilka godzin.
    ZaletyDebet w koncie
    WadySłabe oprocentowanie , fatalna obsługa na infoliniii
  • ~PiT / 2021-09-30 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakaś katastrofa. Założyłem konto Oszczędnościowe dla córki powiązane ze swoim. Gdy córka skończyła 13 lat bez ostrzeżenia zamknięto konto i skradziono całe oszczędności. Już miesiąc włączę o zwrot kilku tysięcy z tego konta ale póki co bezskutecznie.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa jak za komuny.
  • ~Adam / 2021-09-20 20:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Na infolinii po ponad dodzinie się poddałem.
    Nie ma czegoś takiego jak pomóc przez telefon a oddziału nie mają bo to konto internetowe.
    Pamiętam jak miałem jakiś czas temu problem i też nie było możliwości się dodzwonić.
    Chcecie być zdrowi to zdała od Inteligo!
    ZaletyKiedyś było tanio a dzisiaj tak jest też w innych bankach
    WadyInfolinia na której nikt nie odbiera
  • ~Natalia / 2021-09-14 16:16
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo mało przyjazny bank. Kontakt mocno ograniczony, pan w słuchawce mówi że ma takie procedury i mam cie w d... Nie polecam !!!
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Zniesmaczony Klient / 2021-08-14 11:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada !!!!!!!!!!!!!!!!!! - 30 moin oczekiwania i rozłączyłem się- firma krzak
  • ~Piotrek / 2021-08-13 16:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Wiekszosc komenarzy to absolutne bzdury polaczenie z konsultantem w ok. godz. 16 - 7 minut, uzywam od wielu lat, konkurencja to dno :D
  • ~teq / 2021-08-06 13:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Inteligo / PKO BP - jestem zadowolona. Odzyskali moje pieniądze od nieuczciwego sprzedawcy online (Amazonu). Bankowość online - jest bardzo dobra, spełnie oczekiwania. Tak trzymać.
    Poniższe opinie, jak widzę, to opłacona, sfrustrowana konkurencja - pożal się Boże.
  • ~Marcin / 2021-07-06 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia Inteligo to dno. Nie odbierają telefonów
    ZaletyBrak
    WadyDługi czas oczekiwania zakończony porażka. Po godzinie zrezygnowałem
  • ~Marta / 2021-07-01 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    MASAKRA. Zablokują konto z niewiadomych przyczyn a potem każą się kontaktować z infolinią, której nikt nie obsługuje!!!!!!! ODRADZAM TEN BANK !!!! Pozostawią bez środków do życia. Jeśli dysponujesz tylko 1 kontem masz problem!!!!
    Zaletyżadnych
    Wadyszkoda czasu na wymienianie
  • ~legendlite / 2021-06-02 15:24
    Ocena: 3.00 / 5
    Infolinia tego PAŃSTWOWEGO molocha to D N O
    Nie sposób sie do nich dodzwonic a jak juz po 30 minutach sie uda to najpierw musisz odłuchac pierdolenia o Rodach Srodach natomiast konsultant nie umie odpowiedziec na towje pytanie
    KAZDY, powtazam KAZDY państwowy bank powinien byc zaorany z partyjnych prezesów a potem sprzedany tym prywatnym instytucja ,które potrafią robic bankowe interesy
    MEGA LIPA
  • ~Paweł / 2021-05-26 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmar i tragedia. Dodzwonić się nie da rady pod żaden z numerów, zamiast tego, można sobie godzinami słuchać irytującej muzyczki. W czasach, kiedy jesteś zabezpieczony na kilka różnych sposobów i możesz potwierdzić swoją tożsamość, na swoim koncie internetowym, nie możesz zmienić nr. telefonu, bo trzeba to zrobić telefonicznie. Ale jak to zrobić telefonicznie, skoro nie można się dodzwonić? Ano nie można. Koniec tematu. Jutro idę do banku i Bóg mi świadkiem, że jeśli tam będą mi robić z tym problemy, zacznę wyzywać. Tak wygląda wygodne bankowanie według Inteligo. Naciąganie klientów na koszty, nie odbieranie telefonów, zmuszanie do wizyt w banku. W czasach Internetu. Udowodniliście mi, że niepotrzebnie czekałem z szukaniem konta u konkurencji. Usługa żenująco słaba. Odradzam.
    ZaletyNie stwierdzam.
    WadyDodałbym jeszcze niejedno zdanie, ale po co?
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1941
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1433
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 900
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 787
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 785
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4263
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4138
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3752
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3461
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2789