strona 1 z 6
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~D / 2023-09-24 03:16
Do obsługi klienta raczej nie ma co się czepiać, jak czegoś chcą to dzwonią często. Jeśli chodzi o appkę IPKO to niestety, ale jest to często pomyłka. Przy mniejszym zasięgu internetu aplikacji nie użyjesz (wrzucisz fotkę na insta czy napiszesz post, ale za zakupy nie zapłacisz za pomocą BLIKa np.), Druga sprawa, częste prace techniczne np. dwie soboty z rzedu o 1 w nocy trwające kilka godzin, kiedy wychodzisz ze znajomymi i nie możesz zapłacić kartą czy BLIKIem, nie możesz zrobić przelewu lub nawet wysłać pieniędzy na telefon. I związana z tymi pracami niemożność zakupu biletu w komunikacji czy nawet okazania zakupionego już biletu miesięcznego bo aplikacja uniemożliwia wszelkie z niej korzystanie. Ogólnie polecam posiadanie gotówki zamiast trzymać pieniądze na koncie na czym zarabia bank, niż korzystanie z często niedziałających aplikacji... -
-
~mich / 2023-07-29 20:55
konto inteligo w ogóle nie nadąża za współczesną bankowością
metody odzyskiwania hasła do strony internetowej, jak z ubiegłego wieku
panie z obsługi klienta niecierpliwe, 3 różne hasła do jednego konta, w zależności czy człowiek loguje się przez aplikację, stronę internetową, czy przez telefon - totalna klapa
konto inteligo też jest podawane na stronie jako możliwe do wykupienia oblogacji skarbu państwa, niestety po sprawdzeniu z obsługą klienta - to przekierowanie donikąd, przy koncie inteligo nie można bowiem kupić obligacji
do tego na stronie inteligo w FAQ - dead end strony, bez treści, lub "nie znaleziono takiej strony"
ten bank wygląda jakby go prowadzili licealiści a nie ludzie którzy się na czymś znają -
~Paweł / 2023-07-27 21:46
Szanowni Państwo,
chciałbym serdecznie podziękować Pani Elżbiecie Śnierzyńskiej (PKO BP Lublin ul.Lipowa) której to profesjonalizm
zapobiegł utracie znacznych środków z mojego konta Platinium w wyniku oszustwa internetowego.
Z wyrazami szacunku Paweł Kempisty.
-
~Jolanta / 2023-07-16 17:42
serdeczne podziękowania dla Pani Doroty Downarowicz z oddziału PKO BP Zgorzelec za fachową obsługę, doradztwo profesjonalną pomoc.
-
~Agnieszka / 2023-04-21 20:51
Usluga Banku PKO i sam bank jaki instytucja to jedna wielka porażka. Żeby dokonać transakcji na moim koncie muszę czekać na kogoś z banku aby zadzwonił do mnie zaktywowac mój kartę kodów, która już jest wyczerpana pomimo tego , ze jeszcze kilka jest nieużytych. Serwis wola k pomstę do nieba. Pracownicy olewaja klienta, bank sam w sobie funkcjonuje jak 18 stym wieku. Nie sięga wymagań globalnych , mieszkam w USA i korzystam z tutejszej bankowości co jest wielka przeciwnością do PKO. Tu się dba k klienta i jego potrzeby bankowe załatwiane są w ciągu kilku minut. Teraz POLSKA!!! WadyNajgorsze moje bankowe doświadczenie. Zamykam konto i nikomu nie polecam mieć cis wspólnego z ta instytucja. -
~Michał / 2023-04-09 20:53
Aktywacja aplikacji banku na drugim urządzeniu to jakiś żart. Wg strony internetowej na urządzeniu głównym powinienem zobaczyć kod weryfikacyjny, który pozwoli mi aktywować aplikację na drugim telefonie. Kodu weryfikacyjnego nie ma, jest za to informacja, że w celu aktywowania aplikacji mam czekać aż bank się ze mną skontaktuje.
Zadzwoniłem na infolinie, żeby przyspieszyć proces i usłyszałem, że nie mogą tego zrobić, bo to bank musi skontaktować się ze mną i będzie to w godzinach pracy banku w dzień roboczy. Nie rozumiem co to jest za głupota, żeby czekać na łaskawy kontakt od baku tylko po to, żeby aktywować aplikację. W weekend lub święta taka aktywacja może zająć kilka dni. Zdecydowanie najgorszy bank jaki można wybrać. Na pytanie dlaczego to tak wygląda, konsultanci oczywiście nie potrafią odpowiedzieć.ZaletybrakWadyObsługa klienta i proces aktywacji aplikacji to jakiś żart. -
~Katarzyna / 2023-03-23 14:56
Serdecznie polecam, dzisiaj obsługiławała mnie Pani Dorotka, szybko , sprawnie i miło. -
~ARNI / 2023-02-18 01:07
nie polecam jest godzina 01:06 od 20 minut próbuję się zalogować a system TWIERDZI ŻE NIE MAM INTERNETU BZDURA TOOOTALLLNA skoro piszę ten post NIE POLECAM TEGO BANKU KŁAMIĄ NAWET NA STRONIE INTERNETOWEJ ZaletyBRAKWadyJAK PO WYŻEJ I PARĘ INNYCH -
-
~zmęczony / 2023-02-10 16:07
Ponad miesiąc czasu czekam na firmową kartę debetową... 3 tygodnie użeram się na zmianę z doradcą i info-linją. Karta została wysłana po miesiącu od zgłoszenia a 2 dni później zastrzeżona przez konsultantkę która powiedziała że pewnie gdzieś utknęła i dlatego tak długo czekam... słabe to wszystko. -
~Edwarda / 2022-10-04 16:51
Chociaż od niedawna bank PKO świadczy swoje usługi w miejscowości NADARZYN ,już mogę ocenić działalność Banku na 5 GWIAZDEK . ZaletyBardzo profesjonalna obsługa .WadyBrak . -
~MARIA / 2022-09-30 10:55
Załatwiałam sprawę bankową u Pani Grażyny Nowakowskiej-jestem bardzo zadowolona ,osoba profesjonalna,życzliwa,kompetentna i cierpliwa,udzielała mi wszelkich niezbędnych informacji.Umówiłam się z nią telefonicznie i na drugi dzień o określonej godzinie już na mnie czekała.Serdecznie Pani Grażynie dziękuję i wszystkim gorąco polecam M.B. -
~George / 2022-08-28 02:50
Nie mam jeszcze konta w innym polskim banku ale mam konta w bankach zagranicznych, ale uważam przez porównanie z nimi że jest to najgorszy i najdurniejszy bank ze wszystkich które używam lub używałem. Mieszkam za granicą i nie posiadam polskiego numeru, więc nie mam dostępu do mojego konta ponieważ tokeny zostały wyczerpane wg. banku mimo ze jeszcze 8 zostało nie użyte. Nowej karty nie przyślą na zagraniczny adres wiec zapomnij o dostępie do własnego konta. Potwierdzam moją tożsamość, wszystkie pytania weryfikacyjne są dobre, ale obsługa mi mówi że muszą potwierdzić moj sekretny numer że to ja, a ten numer który mam (zapisany) bank uważa ze jest niedobry! Kazali mi zadzwonić mobilem na infolinie straciłem fortune na rozmowę, która nic nie dala a facet w koło Macieju powtarza te same frazesy tłumacząc co molo się stać dodając dziesiątki minut do rozmowy. Jak tylko dotrę do Polski od razu rezygnuje ze współpracy, może są tam inne banki bardziej przyjazne dla klienta, albo w ogóle wycofam fundusze i przeniosę do banku w Australii, tutaj to wszystko jest bardzo proste a asystenci od HELP systemu staną na głowie żeby pomoc.
Czy ktos zna jakis bank w Posce ktory moglby polecic jako USER-FRIENDLY?ZaletyJak ktoś lubi kabarety to niech zadzwoni na infolinie.WadyKompletne niefunkcjonalny system internetowy, nie dający się naprawić, brak podstawowych zasad funkcjonowania systemu pomocy w logowaniu. Jak raz się nie uda to koniec. Ten bank trzeba omijać z daleka. -
~.Zawiedziona. / 2022-08-24 16:32
A po co opiniować i tak nic nie zmieni to jest bank rządowy czyli pis. A jaki pis to każdy widzi. ZaletybrakWadybrak zabezpieczeń. -
~Sabinka / 2022-05-27 08:31
Pani Małgorzata Bryś, konkretna kobieta, szybka i sprawna obsługa, potrafi dobrze doradzić. -
~Dawid / 2022-05-11 10:54
Długi czas oczekiwania, nabijają sobie pieniądze za oczekiwanie a pewnie panie piją sobie kawkę gdy ludzie naprawdę oczekują pomocy, masakra -
~Ola / 2022-04-09 08:05
Uwaga na konto junior. Samo przekształca się po ukończeniu przez dziecko 13 lat w indywidualne i przestaje się mieć do niego dostęp.
Bank nie powiadomił o tym fakcie mimo że w regulaminie jest napisane że powinien zawiadomić rodzica przynajmniej 2 mc wcześniej. Nie zrobił tego a zablokował dostęp do pieniędzy. Od 2 mc z nimi walczę. Infolinia wprowadza w błąd, cześć pracowników jest niedoszkolona. Nie polecam !!! -
-
~Pit / 2022-03-23 10:27
Mimo ciekawych rozwiązań po 15 latach uznaję, że jest to najgorszy i najdurniejszy bank z obecnych. Mieszkam za granicą i nie posiadam polskiego numeru, więc nie mam dostępu do mojego konta ponieważ tokeny przychodzą na nieistniejący numer. Dzwonię do banku potwierdzam moją tożsamość odpowiedziami na pytania weryfikacyjne, obsługa mi mówi że muszą zadzwonić na mój nieistniejący numer bym potwierdzić że to ja! Wysyłam pisma, mój podpis niby nie zgadza się oryginałem, podpis skladałem 15 lat temu ludzie pracujący w banku są przecież wykwalifikowanymi grafologami. Teraz najlepsza część nie mogę zdalnie zmienić numeru telefonu na aktualny ale mogę zdalnie zamknąć konto. Muszę przyznać idiotyzm, jak tylko uda mi się dotrzeć do Polski od razu rezygnuje ze współpracy, jest wiele przyjaźniejszych banków. ZaletyNie wiemWadyWszystko -
~JP / 2022-02-13 21:30
Jak mam regulować płatności e Polsce z zagranicy. Polski telefon nie będę używał a dostaję kod SMS tylko na telefon. Proponowane są zdrapki - bzdura. Dla przykładu posiadam różne konta za granicą i z Polski obsługuję bez trudności w j. angielskim, kody potwierdzające dostaję na e-mail - wszystko bez problemu, kilka minut. Co się dzieje z Polską. Mam prawo mieć zwykły telefon w Polsce, mogę mieć 70, 80.a nawet 90 lat więc potrzebuję trochę więcej czasu niż 5 minut. Mam prawo mieć dostęp do konta z zagranicy. To w takim razie bank powinien pokrywać zaległości w płatnościach poprzez blokadę mojego konta bankowego.
MOŻE KTOŚ WIE JAKI BANK W POLSCE NIE ROBI TAKIEJ MANIANY Z KODAMI I NIE UTRUDNIA KORZYSTANIA ZA GRANICĄ. PROSZĘ O INFO.ZaletyŻADNEWadyUTRUDNIONY DOSTĘP DO KONTA I REALIZACJI PRZELEWÓW PŁATNOŚCI Z ZAGRANICY. -
~Patryk / 2022-01-20 17:33
Tak chujowego banku to nikaj nie widziałem nawet info linia 24h nie odbiera nikomu nie polecam -
~aRA / 2021-10-14 19:23
Kupa debili na infolinii !!!! Maxymalnie skomplikowane zarejestrowanie konta i uzyskanie do niego dostępu !!! Śmieć i trzymajcie się z dala. WadyTylko wady , brak zalet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
strona 1 z 6
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »