Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Inteligo / iPKO opinie

Ocena na podstawie 70 opinii

2.01 / 5

  • Oferta
    1.98
  • Obsługa klienta
    2.15
  • Prostota obsługi
    2.02

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 4
  • ~aj / 2019-11-08 18:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa nie jest zła, ale niewiele może. Ludzie na dole mało zarabiają, a za dużo odpowiadają. Ciężko pracują. Bank to jest straszny. Zero pożytku poza tym, że jest dużo bankomatów w Polsce. To jedyna zaleta. Okradają nas strasznie. darmowe było w umowie, dawno nie jest. Kombinują z nowoczesnością, by pod jej pretekstem zmieniać warunki i utrudniać ludziom poruszanie się po stronie. Odsetki żadne, lokaty tragiczne. Co rusz zmieniają coś tam, ale co? Ano płytę CD ci wyślą a ty ślęcz godzinami, by wyszukać co ciebie dotyczy. Nie chcesz czytać, to ci wyślą to samo, na kilkudziesięciu stronach papieru kredowego. Człowiek ma parę groszy na koncie, dawniej za zero..., ale to historia i ma czytać potężne materiały. Nie szkoda im na płyty, które trzeba wywalić od razu czy na papier, który wędruje do kubła bez czytania. Ile to strat w środowisku? Ile kosztów? I to jest bank państwowy. Prezes za urlop bierze 800 tys. Koszmar!
    Zaletyliczne bankomaty
    Wadysame wady, zero pożytku, cynizm i popis informatycznymi sztuczkami, by kolesie mieli dobrze płatną robotę
  • ~Aneta / 2019-09-27 23:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam po 5 latach korzystania z konta i karty kredytowej dowiedzieliśmy się mimo spłacania rat w terminie i systematycznych wpływów na konto ktoś stwierdził że trzeba nam wypowiedzieć umowę z powodu negatywnej zdolności kredytowej nikt nie jest w stanie wytłumaczyć na jakiej podstawie taka decyzja ....
  • ~Alicja / 2019-08-29 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Kompletny brak kompetencji, po trzech wizyt w banku i dwóch potwierdzeniach, że konto zostało zamknięte nadal są naliczane opłaty za prowadzenie konta. Telefonicznie nic nie da się załatwić. Bałagan, chaos i naciąganie długoletniego klienta, nie polecam.
  • ~Dantar / 2019-08-04 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie da się nic znaleźć. Chcę zakupić produkt i od kilku godzin nie mogę tego zrobić. Jedyne co widzę to "Aby potwierdzić operację w ramach usługi 3D-Secure, zaloguj się do serwisu iPKO." Loguję się a tam nic. Na poradnikach nic. Żadnego powiadomienia, żadnego kodu, nic. Totalna żenada. Dzięki takim właśnie aplikacjom zmieniam bank.
    ZaletyBrak
    WadyMilion niepotrzebnych rzeczy
    Burdel w aplikacji
    W niczym nie można się połapać gdzie co jest
    Jak masz dostać powiadomienie, to prędzej zobaczysz statek kosmiczny na niebie
    Aplikacja tylko zmusza do rezygnacji z zakupu przedmiotu i/lub zachęca jedynie do zmiany banku.
  • ~SoulTaker / 2019-05-21 09:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Kredyt hipoteczny zmusił mnie do przejścia do pko i jestem bardzo zadowolony. Może dlatego że nie znałem starej wersji ipko aktualna bardzo mi odpowiada. Funkcjonalnością i czytelnością bije moim zdaniem na głowę inne banki, z których do tej pory korzystałem. Może to kwestia szczęścia, ale "u mnie działa". Wszystko co potrzebowałem załatwiłem od ręki przez Internet (nowe rachunki, karty). Polecam.
    Zalety- rozbudowana funkcjonalność
    - czytelność
    - działa na moich wszystkich urządzeniach, w tym Win7, Win10, OSX, telefon
    - kantor z bardzo dobrym kursem jak na bank
    - szybkosć
    Wady- ewentualnie można dopracować jeszcze trochę interfejs aplikacji www
  • ~AdaMeK / 2019-05-16 19:51
    Ocena: 4.67 / 5
    Aplikacja spełnia wszystkie oczekiwania. Wszystko działa dobrze i płynnie. Łatwy dostęp do informacji.
    ZaletyProstota
    Funkcjonalność
    WadyBrak
  • ~janusz / 2019-05-13 09:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystam z konta iPKO od kilku lat. Gdy zmieniali szaty nowej strony, to pisałem do nich, dlaczego nie zostawią możliwości korzystania ze starych szat, dla osób które się już do niej przyzwyczaiły. Nowy wygląd jest 10 krotnie mniej przyjazny użytkownikowi...

    Gdy chcę wejść na telefonie w przeglądarce na swoje konto, to nie obejdzie się od odklikiwania reklamy super hiper duper aplikacji IKO. Aplikacja IKO jest jeszcze gorsza niż samo korzystanie ze strony bakowej w wersji mobilnej.

    Dziś kolejny raz w miesiącu mają "prace modernizacyjne", o 8:50 rano, w poniedziałek!!!
    Rozumiem, że muszą cały czas aktualizować stronę, że zabezpieczenia, nowości... Ale coś takiego robi się w sobotę/niedzielę o godzinach 00:00 - 04:00, a nie w godzinach 8:00-10:00 gdy ludzie z rana chcą puścić ważne przelewy, albo zamówić rzeczy których potrzebują na wtorek...

    Obsługa klienta to jedna wielka ściema, zero kontaktu z debilami. Musisz zapamiętać hasło telefonowe (oprócz tego hasła na strone www) które wpisuje się raz przy pierwszym kontakcie. Nie istnieje u nich weryfikacja numer konta bankowego + pesel... Hasło telefonowe, które podaje się raz, a później o nim zapomina jest tutaj weryfikacją, czy ja to na pewno ja.

    Jestem wieloletnim klientem PKO i muszę się z nimi rozstać. Te zmiany na lepsze są coraz gorsze.

    Odradzam.
    Zalety0% zalet
    Wady100% wad
  • ~mac / 2019-05-02 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    od trzech godz próbuje założyć to śmieszne konto i nic!!! szlag mnie trafia trzy razy dzwonili do mnie w sprawie sms z hasłem niby;)))) wysłane i dalej nic nie dostałem co za prymitywne badziewie;(((co za jełop wymyśla takie badziewie!!!
    Zaletyo zalet
    Wadybrak jakiegokolwiek działania!!
  • ~ola / 2019-01-23 20:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Stara wersja ipko była dobra dla wszystkich i nie potrzebnie to zmjeniają aby kłopotu nam dołożyć ludzie starsi sie gubia jak tak dalej pójdzie to wszyscy beda odchodzić.
  • ~Bosman / 2019-01-09 03:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Jeżeli mieszkasz większą część roku poza granicami Polski i chciałbyś płacić rachunki czy to w Polsce a nie daj Boże poza Polską, z konta w Polsce to absolutnie nie polecam iPKO. PKO zablokował mi dostęp to konta. Totalnie! Sprawa była do "odkręcenia" Tylko osobiście w Polsce. Telefony do Infolinii to kompletna farsa. Zawsze znaleźli powód aby odrzucić odblokowanie konta. Przygnębiające!
    IPKO zablokował mi korzystanie z Master Card wydane przez iPKO. Kłamali, że usiłowali się porozumieć telefonicznie ze mną w sprawie "podejrzanego" użycia karty spoza granic Polski. To była tylko jedna śmiesznie mała transakcja.
    Natomiast jeżeli chciałbyś użyć VPN by dostać się do Twojego konta w Polsce poprzez Internet to na pewno jesteś masochistą .
    ZaletyW porównaniu z systemem bankowym w USA instytucja w Polsce zwana iPKO jest żałośnie niedorozwinięta.
    WadyIPKO zaleca rozwiązanie problemów poprzez zakładki w Ich portalu które nie działają ani w Windows10 ani w Macu.
  • ~Ona775 / 2018-11-15 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedym słowem ten bank to dno. Ile czasu można czekać na przelew z pracy. Wszyscy dawno mają pieniądze a z tym bankiem wiecznie problem. Przelew powinnam mieć już dawno na koncie a dalej środków brak porażka.
  • ~Kore / 2018-10-09 07:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Serwis jest niekompetentny. Nie potrafi porozumieć się z klientem. Po wcześniejszym umówieniu się na rozmowę dzwonią 24 godziny później. Aplikacja nie jest w żaden sposób domyślna. Nie polecam nikomu
  • ~ja / 2018-07-11 01:26
    Ocena: 1.00 / 5
    do bani to nowe ipko było tak fajnie i znowu zmienili miałem zdefiniowanych odbiorców i wszystko znikło
    Wadytylko wady może pomyśli ktoś aby powróciło to co było bo na tym nie da się robić przelewów
  • ~Laskowik / 2018-07-10 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak przedmówcy - ledwo co ogarnąłem te beznadziejne kafelki to mam teraz listę... Mało tego potrzebuję widzieć historię w karcie przelewu do odbiorcy - mam stałe płatności i potrzebuję poprzednie numery faktur - było lepiej

    tak samo mam 4 konta i kiedyś jak zaznaczyłem dane kotno to co przelew to zapamiętywał filtry - czyli z jakiego konta płacę i ilość kafelków na ekranie, a teraz co przelew to wywala mnie do wszystkich odbiorców wszystkich kont... I klikanie wszystikego od nowa co przelew - strata czasu i beznadzieja

    PYTANIE DO TWÓRCÓW NOWEJ WERSJI - co było nie tak z waszą pierwszą szatą iPko? Po kiego grzyba to psujecie co chwila?
    ZaletyŻadnych
    WadySame
  • ~Janr / 2018-07-02 21:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Kolejna zmiana na gorsze,najlepsza była stara wersja. Jak juz się przekopałem przez te nowe funkcjonalnosci i zapamiętałem gdzie co jest, to kolejna zmiana i strata czasu . Kto to wymysla?!
    Zaletytylko 30-letnie przyzwyczajenie
    WadyDlaczego z ekranu przelewu do klienta nie moge zobaczyc jego historii!? Tak do niedawna byłao
  • ~Sławek Gdynia / 2018-06-28 22:24
    Ocena: 2.67 / 5
    Każda kolejna aktualizacja iPKO to coraz mniej intuicyjna obsługa.
    Stara wersja była najlepsza, nie wiem co im nie pasowało.
    Jakoś przyzwyczaiłem się do nowej - to znowu zmiany, lista zdefiniowanych odbiorców do kitu, okienko przelewu do kitu, zmiany tylko na gorsze.
    Obawiam się że niebawem pożegnam się PKO, bo intuicyjność obsługi jak do tej pory mnie mocno trzymała.
    Ale to już zniknęło.
    ZaletyW sumie to przyzwyczajenie
    WadyCoraz gorsza bankowość internetowa, nie uznają dokumentów po angielsku (21szy wiek!!), sporo papierologii, jak wszędzie - stały klient ma gorzej niż nowy.
    Za mało można przez internet.
  • ~Krzysiek / 2018-01-20 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej beznadziejny bank jaki moze byc... zadnych zalet same problemy nic nie da sie zalatwic na czas zawsze z wszyatkim jest problem a zwlaszcza z kartą
  • ~Michał / 2018-01-03 10:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem związany z bankiem tylko poprzez kredyt studencki który spłacam. Dowiedzieć się o pozostałem kwocie zadłużenia lub liczbie pozostałych rat, to cała operacja.. Serwis iPKO nie jest w stanie mi takich danych pokazać, wszystko musiałem załatwiać przez rozmowy z konsultantami. Coś, co jest normalne w innych bankach tutaj sprawia masę zachodu... Odrazam.
  • ~dan / 2017-12-04 22:34
    Nie mogę sprawdzić wartości pakietu emerytalnego.
  • ~Renata / 2017-11-02 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Stare ipko było wygodniejsze, łatwiejsze - dlaczego je zmieniono? Reklamowana intuicyjność jest nieprawdziwa, jest to opinia wielu osób - np. sprawdzenie historii jest niejasne, nieczytelne. Dlaczego zabrano wybór starej lub nowej strony? w ogóle mi się nie podoba - coś wyszło nie tak jak trzeba.
    0981133
strona 1 z 4
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.95, ilość opinii: 600
PEKAO SA
Ocena: 1.65, ilość opinii: 266
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.55, ilość opinii: 259
Deutsche Bank
Ocena: 1.97, ilość opinii: 185
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 2.01, ilość opinii: 70
ING Bank Śląski
Ocena: 2.67, ilość opinii: 59
Flixbus
Ocena: 2.28, ilość opinii: 751
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 319
ITAKA
Ocena: 2.79, ilość opinii: 313
Netflix
Ocena: 2.77, ilość opinii: 169
nju mobile
Ocena: 3.17, ilość opinii: 134
Virgin Mobile
Ocena: 2.57, ilość opinii: 102