strona 1 z 6
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Katarzyna / 2023-03-23 14:56
Serdecznie polecam, dzisiaj obsługiławała mnie Pani Dorotka, szybko , sprawnie i miło. -
-
~ARNI / 2023-02-18 01:07
nie polecam jest godzina 01:06 od 20 minut próbuję się zalogować a system TWIERDZI ŻE NIE MAM INTERNETU BZDURA TOOOTALLLNA skoro piszę ten post NIE POLECAM TEGO BANKU KŁAMIĄ NAWET NA STRONIE INTERNETOWEJ ZaletyBRAKWadyJAK PO WYŻEJ I PARĘ INNYCH -
~zmęczony / 2023-02-10 16:07
Ponad miesiąc czasu czekam na firmową kartę debetową... 3 tygodnie użeram się na zmianę z doradcą i info-linją. Karta została wysłana po miesiącu od zgłoszenia a 2 dni później zastrzeżona przez konsultantkę która powiedziała że pewnie gdzieś utknęła i dlatego tak długo czekam... słabe to wszystko. -
~Edwarda / 2022-10-04 16:51
Chociaż od niedawna bank PKO świadczy swoje usługi w miejscowości NADARZYN ,już mogę ocenić działalność Banku na 5 GWIAZDEK . ZaletyBardzo profesjonalna obsługa .WadyBrak . -
~MARIA / 2022-09-30 10:55
Załatwiałam sprawę bankową u Pani Grażyny Nowakowskiej-jestem bardzo zadowolona ,osoba profesjonalna,życzliwa,kompetentna i cierpliwa,udzielała mi wszelkich niezbędnych informacji.Umówiłam się z nią telefonicznie i na drugi dzień o określonej godzinie już na mnie czekała.Serdecznie Pani Grażynie dziękuję i wszystkim gorąco polecam M.B. -
~George / 2022-08-28 02:50
Nie mam jeszcze konta w innym polskim banku ale mam konta w bankach zagranicznych, ale uważam przez porównanie z nimi że jest to najgorszy i najdurniejszy bank ze wszystkich które używam lub używałem. Mieszkam za granicą i nie posiadam polskiego numeru, więc nie mam dostępu do mojego konta ponieważ tokeny zostały wyczerpane wg. banku mimo ze jeszcze 8 zostało nie użyte. Nowej karty nie przyślą na zagraniczny adres wiec zapomnij o dostępie do własnego konta. Potwierdzam moją tożsamość, wszystkie pytania weryfikacyjne są dobre, ale obsługa mi mówi że muszą potwierdzić moj sekretny numer że to ja, a ten numer który mam (zapisany) bank uważa ze jest niedobry! Kazali mi zadzwonić mobilem na infolinie straciłem fortune na rozmowę, która nic nie dala a facet w koło Macieju powtarza te same frazesy tłumacząc co molo się stać dodając dziesiątki minut do rozmowy. Jak tylko dotrę do Polski od razu rezygnuje ze współpracy, może są tam inne banki bardziej przyjazne dla klienta, albo w ogóle wycofam fundusze i przeniosę do banku w Australii, tutaj to wszystko jest bardzo proste a asystenci od HELP systemu staną na głowie żeby pomoc.
Czy ktos zna jakis bank w Posce ktory moglby polecic jako USER-FRIENDLY?ZaletyJak ktoś lubi kabarety to niech zadzwoni na infolinie.WadyKompletne niefunkcjonalny system internetowy, nie dający się naprawić, brak podstawowych zasad funkcjonowania systemu pomocy w logowaniu. Jak raz się nie uda to koniec. Ten bank trzeba omijać z daleka. -
~.Zawiedziona. / 2022-08-24 16:32
A po co opiniować i tak nic nie zmieni to jest bank rządowy czyli pis. A jaki pis to każdy widzi. ZaletybrakWadybrak zabezpieczeń. -
~Sabinka / 2022-05-27 08:31
Pani Małgorzata Bryś, konkretna kobieta, szybka i sprawna obsługa, potrafi dobrze doradzić. -
-
~Dawid / 2022-05-11 10:54
Długi czas oczekiwania, nabijają sobie pieniądze za oczekiwanie a pewnie panie piją sobie kawkę gdy ludzie naprawdę oczekują pomocy, masakra -
~Ola / 2022-04-09 08:05
Uwaga na konto junior. Samo przekształca się po ukończeniu przez dziecko 13 lat w indywidualne i przestaje się mieć do niego dostęp.
Bank nie powiadomił o tym fakcie mimo że w regulaminie jest napisane że powinien zawiadomić rodzica przynajmniej 2 mc wcześniej. Nie zrobił tego a zablokował dostęp do pieniędzy. Od 2 mc z nimi walczę. Infolinia wprowadza w błąd, cześć pracowników jest niedoszkolona. Nie polecam !!! -
~Pit / 2022-03-23 10:27
Mimo ciekawych rozwiązań po 15 latach uznaję, że jest to najgorszy i najdurniejszy bank z obecnych. Mieszkam za granicą i nie posiadam polskiego numeru, więc nie mam dostępu do mojego konta ponieważ tokeny przychodzą na nieistniejący numer. Dzwonię do banku potwierdzam moją tożsamość odpowiedziami na pytania weryfikacyjne, obsługa mi mówi że muszą zadzwonić na mój nieistniejący numer bym potwierdzić że to ja! Wysyłam pisma, mój podpis niby nie zgadza się oryginałem, podpis skladałem 15 lat temu ludzie pracujący w banku są przecież wykwalifikowanymi grafologami. Teraz najlepsza część nie mogę zdalnie zmienić numeru telefonu na aktualny ale mogę zdalnie zamknąć konto. Muszę przyznać idiotyzm, jak tylko uda mi się dotrzeć do Polski od razu rezygnuje ze współpracy, jest wiele przyjaźniejszych banków. ZaletyNie wiemWadyWszystko -
~JP / 2022-02-13 21:30
Jak mam regulować płatności e Polsce z zagranicy. Polski telefon nie będę używał a dostaję kod SMS tylko na telefon. Proponowane są zdrapki - bzdura. Dla przykładu posiadam różne konta za granicą i z Polski obsługuję bez trudności w j. angielskim, kody potwierdzające dostaję na e-mail - wszystko bez problemu, kilka minut. Co się dzieje z Polską. Mam prawo mieć zwykły telefon w Polsce, mogę mieć 70, 80.a nawet 90 lat więc potrzebuję trochę więcej czasu niż 5 minut. Mam prawo mieć dostęp do konta z zagranicy. To w takim razie bank powinien pokrywać zaległości w płatnościach poprzez blokadę mojego konta bankowego.
MOŻE KTOŚ WIE JAKI BANK W POLSCE NIE ROBI TAKIEJ MANIANY Z KODAMI I NIE UTRUDNIA KORZYSTANIA ZA GRANICĄ. PROSZĘ O INFO.ZaletyŻADNEWadyUTRUDNIONY DOSTĘP DO KONTA I REALIZACJI PRZELEWÓW PŁATNOŚCI Z ZAGRANICY. -
~Patryk / 2022-01-20 17:33
Tak chujowego banku to nikaj nie widziałem nawet info linia 24h nie odbiera nikomu nie polecam -
~aRA / 2021-10-14 19:23
Kupa debili na infolinii !!!! Maxymalnie skomplikowane zarejestrowanie konta i uzyskanie do niego dostępu !!! Śmieć i trzymajcie się z dala. WadyTylko wady , brak zalet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
~Gizmo / 2021-10-08 15:15
Ch*j w d*pę z takim bankiem, poziom skomplikowania i utrudnień na każdym kroku aż poraża. Gdyby nie oferta walutowa to zamknąłbym konto jeszcze w dniu otworzenia. Czas oczekiwania na infolini mierzony w godzinach, za to obsługa miła o rzetelna.
Nie ma możliwości połączenia karty z Google pay, co zmusza nas do używania oddzielnej aplikacji. Multum powiadomień, 30 kroków do zmiany jakichkolwiek limitów (a wielu nie można zmienić).
Ogólnie cała obsługa sto lat za murzynami.
Jak chce się zrobić większy przelew, to trzeba czekać łaskawie na kontakt z ich strony (inaczej przelew zostanie anulowany), co ciekawe, nie można się samemu skontaktować! Nawet po rozmowie z infolinią usłyszymy, że to bank musi się z nami skontaktować!!!
Szczerze nie polecam, jeżeli ktoś nie jest zmuszony tak jak ja z powodu konta walutowego.ZaletyKonto walutowe, z możliwością wpłaty obcych walut w oddzialeWadyCała reszta -
~klient / 2021-10-05 14:15
Pani na infolinii, chyba powinna pracować gdzie indziej skoro nie potrafi normalnie rozmawiać. Myśli ze przez telefon jak kogos nie widac to można byc gburem! Sprawa zostanie zgloszona i naglośniona. Wadyobsluga infolinii tragiczna -
-
~Kapelon / 2021-08-03 09:27
Od 19 lat jestem w Inteligo i sobie chwalę.
Mam jeszcze rachunki w BNP Paribas - totalnie odradzam !!! Mbanku i Credit Agricole - nie polecam.
Mam więc porównanie.Zaletyintuicyjność serwisu, przejrzystość -
~Justyna / 2021-04-21 18:18
Jeśli jesteście za granicą i zgubicie telefon to nie macie opcji płatności kartą przez internet. Po wprowadzeniu nowej usługi 3D secure potwierdzenie można to zrobić tylko przez telefon.
Odzyskać hasło możecie też tylko przez telefon... Jedyna opcja do odzyskania hasła w przypadku jak zgubicie telefon i jesteście zagranicą to wysłanie pisemnej prośby za potwierdzeniem konsulatu lub notariusza.
Niby próbuje wprowadzić się dodatkowe zabezpieczenie , jednak zabezpieczenie jakim jest tylko numer telefonu nie jest ani bezpieczne ani pomocne.ZaletyŁatwość wykonywania operacji przez aplikację iPKO podając tylko kod nie trzeba karty kodów ani potwierdzeń.WadyOdzyskanie hasła tylko na numer telefonu lub w oddziale banku. Osoby na infolinii nie pomocne, mimo iż sprawdziły pytania zabezpieczające potwierdzające że to ty, to nadal nie mogą pomóc w odzyskaniu hasła. Niegrzeczne...wmawiają ci że odzyskanie hasła tylko na numer telefonu to najlepsza opcja. -
~kubica / 2021-03-12 15:05
Nie polecam, infolina wprowadza w bład, kradną pieniądze ZaletybrakWadywszystkie -
~stachecki / 2021-03-03 09:06
Bardzo drogi bank, nie realizują w terminie przelewów, blokują środki na końcie. Zakładanie konta łatwe ale obsługa tradycyjnie beznadziejnie, nic mailowo lub przez aplikacje nie załatwisz, musisz dzwonic na infolinie lub wysyłać pocztą tradycyjną. średniowiecze, zdecydowanie wszystkim nie polecam Zaletybrak
strona 1 z 6
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »