Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Inteligo / iPKO opinie

Ocena na podstawie 96 opinii

1.96 / 5

  • Oferta
    1.99
  • Obsługa klienta
    2.02
  • Prostota obsługi
    1.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 5
  • ~Sabinka / 2022-05-27 08:31
    Ocena: 4.67 / 5
    Pani Małgorzata Bryś, konkretna kobieta, szybka i sprawna obsługa, potrafi dobrze doradzić.
  • ~Dawid / 2022-05-11 10:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Długi czas oczekiwania, nabijają sobie pieniądze za oczekiwanie a pewnie panie piją sobie kawkę gdy ludzie naprawdę oczekują pomocy, masakra
  • ~Ola / 2022-04-09 08:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na konto junior. Samo przekształca się po ukończeniu przez dziecko 13 lat w indywidualne i przestaje się mieć do niego dostęp.
    Bank nie powiadomił o tym fakcie mimo że w regulaminie jest napisane że powinien zawiadomić rodzica przynajmniej 2 mc wcześniej. Nie zrobił tego a zablokował dostęp do pieniędzy. Od 2 mc z nimi walczę. Infolinia wprowadza w błąd, cześć pracowników jest niedoszkolona. Nie polecam !!!
  • ~Pit / 2022-03-23 10:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo ciekawych rozwiązań po 15 latach uznaję, że jest to najgorszy i najdurniejszy bank z obecnych. Mieszkam za granicą i nie posiadam polskiego numeru, więc nie mam dostępu do mojego konta ponieważ tokeny przychodzą na nieistniejący numer. Dzwonię do banku potwierdzam moją tożsamość odpowiedziami na pytania weryfikacyjne, obsługa mi mówi że muszą zadzwonić na mój nieistniejący numer bym potwierdzić że to ja! Wysyłam pisma, mój podpis niby nie zgadza się oryginałem, podpis skladałem 15 lat temu ludzie pracujący w banku są przecież wykwalifikowanymi grafologami. Teraz najlepsza część nie mogę zdalnie zmienić numeru telefonu na aktualny ale mogę zdalnie zamknąć konto. Muszę przyznać idiotyzm, jak tylko uda mi się dotrzeć do Polski od razu rezygnuje ze współpracy, jest wiele przyjaźniejszych banków.
    ZaletyNie wiem
    WadyWszystko
  • ~JP / 2022-02-13 21:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak mam regulować płatności e Polsce z zagranicy. Polski telefon nie będę używał a dostaję kod SMS tylko na telefon. Proponowane są zdrapki - bzdura. Dla przykładu posiadam różne konta za granicą i z Polski obsługuję bez trudności w j. angielskim, kody potwierdzające dostaję na e-mail - wszystko bez problemu, kilka minut. Co się dzieje z Polską. Mam prawo mieć zwykły telefon w Polsce, mogę mieć 70, 80.a nawet 90 lat więc potrzebuję trochę więcej czasu niż 5 minut. Mam prawo mieć dostęp do konta z zagranicy. To w takim razie bank powinien pokrywać zaległości w płatnościach poprzez blokadę mojego konta bankowego.
    MOŻE KTOŚ WIE JAKI BANK W POLSCE NIE ROBI TAKIEJ MANIANY Z KODAMI I NIE UTRUDNIA KORZYSTANIA ZA GRANICĄ. PROSZĘ O INFO.
    ZaletyŻADNE
    WadyUTRUDNIONY DOSTĘP DO KONTA I REALIZACJI PRZELEWÓW PŁATNOŚCI Z ZAGRANICY.
  • ~Patryk / 2022-01-20 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak chujowego banku to nikaj nie widziałem nawet info linia 24h nie odbiera nikomu nie polecam
  • ~aRA / 2021-10-14 19:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupa debili na infolinii !!!! Maxymalnie skomplikowane zarejestrowanie konta i uzyskanie do niego dostępu !!! Śmieć i trzymajcie się z dala.
    WadyTylko wady , brak zalet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Gizmo / 2021-10-08 15:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Ch*j w d*pę z takim bankiem, poziom skomplikowania i utrudnień na każdym kroku aż poraża. Gdyby nie oferta walutowa to zamknąłbym konto jeszcze w dniu otworzenia. Czas oczekiwania na infolini mierzony w godzinach, za to obsługa miła o rzetelna.

    Nie ma możliwości połączenia karty z Google pay, co zmusza nas do używania oddzielnej aplikacji. Multum powiadomień, 30 kroków do zmiany jakichkolwiek limitów (a wielu nie można zmienić).
    Ogólnie cała obsługa sto lat za murzynami.

    Jak chce się zrobić większy przelew, to trzeba czekać łaskawie na kontakt z ich strony (inaczej przelew zostanie anulowany), co ciekawe, nie można się samemu skontaktować! Nawet po rozmowie z infolinią usłyszymy, że to bank musi się z nami skontaktować!!!
    Szczerze nie polecam, jeżeli ktoś nie jest zmuszony tak jak ja z powodu konta walutowego.
    ZaletyKonto walutowe, z możliwością wpłaty obcych walut w oddziale
    WadyCała reszta
  • ~klient / 2021-10-05 14:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Pani na infolinii, chyba powinna pracować gdzie indziej skoro nie potrafi normalnie rozmawiać. Myśli ze przez telefon jak kogos nie widac to można byc gburem! Sprawa zostanie zgloszona i naglośniona.
    Wadyobsluga infolinii tragiczna
  • ~Kapelon / 2021-08-03 09:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Od 19 lat jestem w Inteligo i sobie chwalę.
    Mam jeszcze rachunki w BNP Paribas - totalnie odradzam !!! Mbanku i Credit Agricole - nie polecam.
    Mam więc porównanie.
    Zaletyintuicyjność serwisu, przejrzystość
  • ~Justyna / 2021-04-21 18:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Jeśli jesteście za granicą i zgubicie telefon to nie macie opcji płatności kartą przez internet. Po wprowadzeniu nowej usługi 3D secure potwierdzenie można to zrobić tylko przez telefon.
    Odzyskać hasło możecie też tylko przez telefon... Jedyna opcja do odzyskania hasła w przypadku jak zgubicie telefon i jesteście zagranicą to wysłanie pisemnej prośby za potwierdzeniem konsulatu lub notariusza.
    Niby próbuje wprowadzić się dodatkowe zabezpieczenie , jednak zabezpieczenie jakim jest tylko numer telefonu nie jest ani bezpieczne ani pomocne.
    ZaletyŁatwość wykonywania operacji przez aplikację iPKO podając tylko kod nie trzeba karty kodów ani potwierdzeń.
    WadyOdzyskanie hasła tylko na numer telefonu lub w oddziale banku. Osoby na infolinii nie pomocne, mimo iż sprawdziły pytania zabezpieczające potwierdzające że to ty, to nadal nie mogą pomóc w odzyskaniu hasła. Niegrzeczne...wmawiają ci że odzyskanie hasła tylko na numer telefonu to najlepsza opcja.
  • ~kubica / 2021-03-12 15:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, infolina wprowadza w bład, kradną pieniądze
    Zaletybrak
    Wadywszystkie
  • ~stachecki / 2021-03-03 09:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo drogi bank, nie realizują w terminie przelewów, blokują środki na końcie. Zakładanie konta łatwe ale obsługa tradycyjnie beznadziejnie, nic mailowo lub przez aplikacje nie załatwisz, musisz dzwonic na infolinie lub wysyłać pocztą tradycyjną. średniowiecze, zdecydowanie wszystkim nie polecam
    Zaletybrak
  • ~Henio / 2021-02-14 21:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam konto 12 lat jestem bardzo zadowolny. Wszystkie bankomaty mam za darmo i place 8zl. Apka iko jest super. Działa na odcisk palca. Przelew i zasilenie konta trwa kilka sekund. Konsultanci są ok. Reklamowałam do tej pory usługi tylko 3 razy. Za każdym razem Kasa oddana. Jakieś drobne kwoty.
    ZaletyIko to bardzo fajna apka tylko trzeba po ustawiać. Bardzo płynnie działa , może
    to kwesja telefonu. Jestem tegoroczny banku prosty. Darmowa infolinia banku.
    WadyCiężko się do dzwonić do bok. Strona trochę trudna w szukaniu informacji.
  • ~Andzia / 2021-01-12 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia wcale nie pomaga za każdym razem muszę i tak iść do banku
    Zaletynie ma pomocy
    Wadywisisz na telefonie a i tak nie pomogą
  • ~Lg / 2020-12-22 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Znowu zmienili wygląd IPKO , dopiero co się przyzwyczaiłam do nowej wersji to znowu zmienili. To co teraz jest to jest tragedia, nie wiadomo gdzie czego szukać, wszystko poukrywane, ale za to na widocznym miejscu jest oferta aut do kupienia Automarket , IPKO to na pewno jest do tego miejsce. Nie można zrobić spokojnie przelewu , bo ciągle wyskakują oferty kredytów , ubezpieczeń i aby przenieś wynagrodzenie.
    ZaletyBrak
    Wadysame wady
  • ~klient firmowy / 2020-11-16 14:54
    Ocena: 1.00 / 5
    TO JEST TRAAAAGEDIA !!!
    Boże jak najdalej od tego syfu.
    Zaletyzero !
    Wadyjeśli ktoś jest masochistą polecam szczerze !
  • ~Zdzisiek / 2020-09-14 15:53
    Ocena: 2.00 / 5
    iPKO. Paranoicznie KRÓTKI czas sesji! A przycisk przedłużania sesji usunęli! :/ Chyba normalnym jest, że jak płacę, to przechodzę do innej strony, programu... Sprawdzam dokładnie, kopiuję dane, wklejam, znów... Wracam na stronę gdzie wypełniam przelew. I co widzę? Upłynął czas Twojej sesji. I tak za każdym razem! Mam tkwić tylko na ich zasmarkanej stronie i nigdzie się nie ruszać, aż łaskawie pokaże się okno o przedłużenie? ;> Wypełniam pola. Nie zinterpretuje, że użytkownik wpisuje dane, to sama strona przedłuży sesję. Nie, monit musi wywalić o odświeżenie. Rozprasza, irytuje i czyni całość nieprzyjazną.

    Po potwierdzeniu przelewu nie wyświetli 'Wróć do poprzedniej strony'/'Pokaż historię'.

    W historii nie ma mowy o jakimkolwiek sortowaniu wyników.

    Strona główna to panel zupełnie od czapy. Masa rzeczy nieprzydatnych. Otwórz konto, Zamów kartę, Weź pożyczkę - Czy ja to robię co dzień, by stale to widzieć?? Ludzie! O_O Przydatne tylko nowemu, potem precz z menu. Niestety, w Ustawieniach ZERO wpływu na wygląd strony.

    Jedna wielka niechęć i irytacja, kiedy przebywam na ich stronie. Co innego bankowość mobilna, IKO, tam wad właściwie nie ma. Dwa światy. :|


    No i uwaga do serwisu Opiniuj. Jaka prostota obsługi?? WYGODA obsługi, to jest kryterium. Prostota to może być i prostactwo i toporność. Nigdy nic nie oceniam po prostocie, niech ją wszyscy diabli! Zmieńcie na wygodę.
    ZaletyJak w historii kliknę w Szczegóły, to nie zamyka szczegółów poprzednio oglądanych. Serio. To jedyna zaleta :D
    WadyKrótki czas sesji!
    Usunęli przycisk przedłużania sesji.
    Nieprzydatne elementy na stronie głównej.
    Brak sortowania wyników w historii.
  • ~Iwona / 2020-07-30 14:52
    Ocena: 3.67 / 5
    Nie polecam. Blokują wynagrodzenie wolne od potrąceń.
  • ~Mirek / 2020-07-23 19:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Mam konto w Mbanku i też nie do końca jestem zadowolony . Lecz rodzice założyli IPKO . To już totalna porażka . Interfejs to strony internetowej to chyba projektuje ktoś niedorozwinięty umysłowo . Nie można się tam niczego doszukać . A największym zaskoczeniem dla mnie było gdy powpisywałem sobie odbiorców zdefiniowanych . Zrobiłem przelewy i od każdego pobrali opłatę 1,20 za każdy . Normalnie żenada i okradanie ludzi . Niestety muszę usunąć odbiorców zdefiniowanych i robić ręczne przelewy bo nie będę karmił złodziei .
    Zaletybrak
    Wadyopłaty za najprostsze rzeczy .
strona 1 z 5
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.77, ilość opinii: 1282
PEKAO SA
Ocena: 1.48, ilość opinii: 891
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.56, ilość opinii: 720
Millennium
Ocena: 1.53, ilość opinii: 543
PKO Bank Polski
Ocena: 2.39, ilość opinii: 357
ING Bank Śląski
Ocena: 1.90, ilość opinii: 352
VECTRA
Ocena: 1.66, ilość opinii: 3089
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.07, ilość opinii: 2872
UPC Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2645
Play
Ocena: 1.40, ilość opinii: 2490
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 2461
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 2373