Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Inteligo / iPKO opinie

Ocena na podstawie 116 opinii

2.08 / 5

  • Oferta
    2.11
  • Obsługa klienta
    2.15
  • Prostota obsługi
    2.07

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 6
  • ~Wojtek / 2024-06-21 19:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam P. Krystynę Golebieska z oddziału w Ozarowie Mazowieckim.
    Profesjonalizm i fachowość.
    Na dodatek przemiła osoba????????
  • ~Weronika / 2024-04-20 15:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Teraz bank będzie ręce umywał jak i sądy polskie masakra to mało powiedziane. Nie umieją dobrze zabezpieczyć danych osobowych nie raz chciałam już zmienić bank. Jedna gwiazdka to już za dużo.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie jakie mogą być
  • ~Weronika / 2024-04-20 10:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałam okradziona z mojego konta bankowe 2500 zł w dniu 18.04.24r. Słabe zabezpieczenia mają też nie sprawdzili czy to ja się logowałam na www iPKO co ja się nigdy nie loguję przez to teraz muszę zamknąć działalność. Pani w banku tak hujowo napisała i hujowa obsługa w Bieruniu na Granitowej to lepsza jest na Tychach. Dużo Pan też znam Bank nie umie porządnie zabezpieczyć dane od swoich klientów że masakra. A działalność otworzyłam w styczniu.
    ZaletyNie mam żadnych zalet
    WadyWszystkie
  • ~ewelina / 2023-11-02 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy bank w jakim zdarzyło mi się trzymać pieniądze, przejrzystość strony zerowa, czas oczekiwania na rozmowę, ok 15/20 minut, teraz właśnie jestem 14 minutę czekając na odblokowanie tokena i zostałam zawieszona kazano mi czekać na połączenie, strona blokuje mi narzędzie autoryzacji w co 2 logowanie, raz udaje mi się zrobić przelew kolejnym razem mnie blokuje. kompletna porażka
  • ~Radecky / 2023-10-09 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka. Bank PKO BP w wersji tradycyjnej tkwi jeszcze w zamierzchłej przeszłości. Sprawność obsługi jest tragiczna i wielkie kolejki. Obsługa jednego klienta trwa tyle, że w innym banku w tym czasie obsłużą 3 osoby. Inteligo z kolei też porażka. Przy cyklicznej płatności zagranicznej w EURO, realizowanej systematycznie od 2 lat nagle dopatrzyli się potencjalnego niebezpieczeństwa, blokując transakcję i kartę. Wyjaśnienie sprawy przeciągają o kolejne dni i nie można się doprosić odblokowania, a człowiek nie może nawet zrobić zwykłych zakupów. Należałoby użyć niecenzuralnych słów, aby wystarczająco obrazowo określić kompetencje tych nieudaczników, ale szkoda strzępić języka. Gdyby była możliwość udzielenia takiej oceny, to dostaliby ode mnie zero.
  • ~D / 2023-09-24 03:16
    Ocena: 2.67 / 5
    Do obsługi klienta raczej nie ma co się czepiać, jak czegoś chcą to dzwonią często. Jeśli chodzi o appkę IPKO to niestety, ale jest to często pomyłka. Przy mniejszym zasięgu internetu aplikacji nie użyjesz (wrzucisz fotkę na insta czy napiszesz post, ale za zakupy nie zapłacisz za pomocą BLIKa np.), Druga sprawa, częste prace techniczne np. dwie soboty z rzedu o 1 w nocy trwające kilka godzin, kiedy wychodzisz ze znajomymi i nie możesz zapłacić kartą czy BLIKIem, nie możesz zrobić przelewu lub nawet wysłać pieniędzy na telefon. I związana z tymi pracami niemożność zakupu biletu w komunikacji czy nawet okazania zakupionego już biletu miesięcznego bo aplikacja uniemożliwia wszelkie z niej korzystanie. Ogólnie polecam posiadanie gotówki zamiast trzymać pieniądze na koncie na czym zarabia bank, niż korzystanie z często niedziałających aplikacji...
  • ~mich / 2023-07-29 20:55
    Ocena: 1.33 / 5
    konto inteligo w ogóle nie nadąża za współczesną bankowością
    metody odzyskiwania hasła do strony internetowej, jak z ubiegłego wieku
    panie z obsługi klienta niecierpliwe, 3 różne hasła do jednego konta, w zależności czy człowiek loguje się przez aplikację, stronę internetową, czy przez telefon - totalna klapa
    konto inteligo też jest podawane na stronie jako możliwe do wykupienia oblogacji skarbu państwa, niestety po sprawdzeniu z obsługą klienta - to przekierowanie donikąd, przy koncie inteligo nie można bowiem kupić obligacji
    do tego na stronie inteligo w FAQ - dead end strony, bez treści, lub "nie znaleziono takiej strony"
    ten bank wygląda jakby go prowadzili licealiści a nie ludzie którzy się na czymś znają
  • ~Paweł / 2023-07-27 21:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Szanowni Państwo,
    chciałbym serdecznie podziękować Pani Elżbiecie Śnierzyńskiej (PKO BP Lublin ul.Lipowa) której to profesjonalizm
    zapobiegł utracie znacznych środków z mojego konta Platinium w wyniku oszustwa internetowego.
    Z wyrazami szacunku Paweł Kempisty.

  • ~Jolanta / 2023-07-16 17:42
    Ocena: 5.00 / 5
    serdeczne podziękowania dla Pani Doroty Downarowicz z oddziału PKO BP Zgorzelec za fachową obsługę, doradztwo profesjonalną pomoc.
  • ~Agnieszka / 2023-04-21 20:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Usluga Banku PKO i sam bank jaki instytucja to jedna wielka porażka. Żeby dokonać transakcji na moim koncie muszę czekać na kogoś z banku aby zadzwonił do mnie zaktywowac mój kartę kodów, która już jest wyczerpana pomimo tego , ze jeszcze kilka jest nieużytych. Serwis wola k pomstę do nieba. Pracownicy olewaja klienta, bank sam w sobie funkcjonuje jak 18 stym wieku. Nie sięga wymagań globalnych , mieszkam w USA i korzystam z tutejszej bankowości co jest wielka przeciwnością do PKO. Tu się dba k klienta i jego potrzeby bankowe załatwiane są w ciągu kilku minut. Teraz POLSKA!!!
    WadyNajgorsze moje bankowe doświadczenie. Zamykam konto i nikomu nie polecam mieć cis wspólnego z ta instytucja.
  • ~Michał / 2023-04-09 20:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Aktywacja aplikacji banku na drugim urządzeniu to jakiś żart. Wg strony internetowej na urządzeniu głównym powinienem zobaczyć kod weryfikacyjny, który pozwoli mi aktywować aplikację na drugim telefonie. Kodu weryfikacyjnego nie ma, jest za to informacja, że w celu aktywowania aplikacji mam czekać aż bank się ze mną skontaktuje.
    Zadzwoniłem na infolinie, żeby przyspieszyć proces i usłyszałem, że nie mogą tego zrobić, bo to bank musi skontaktować się ze mną i będzie to w godzinach pracy banku w dzień roboczy. Nie rozumiem co to jest za głupota, żeby czekać na łaskawy kontakt od baku tylko po to, żeby aktywować aplikację. W weekend lub święta taka aktywacja może zająć kilka dni. Zdecydowanie najgorszy bank jaki można wybrać. Na pytanie dlaczego to tak wygląda, konsultanci oczywiście nie potrafią odpowiedzieć.
    Zaletybrak
    WadyObsługa klienta i proces aktywacji aplikacji to jakiś żart.
  • ~Katarzyna / 2023-03-23 14:56
    Ocena: 4.67 / 5
    Serdecznie polecam, dzisiaj obsługiławała mnie Pani Dorotka, szybko , sprawnie i miło.
  • ~ARNI / 2023-02-18 01:07
    Ocena: 2.00 / 5
    nie polecam jest godzina 01:06 od 20 minut próbuję się zalogować a system TWIERDZI ŻE NIE MAM INTERNETU BZDURA TOOOTALLLNA skoro piszę ten post NIE POLECAM TEGO BANKU KŁAMIĄ NAWET NA STRONIE INTERNETOWEJ
    ZaletyBRAK
    WadyJAK PO WYŻEJ I PARĘ INNYCH
  • ~zmęczony / 2023-02-10 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Ponad miesiąc czasu czekam na firmową kartę debetową... 3 tygodnie użeram się na zmianę z doradcą i info-linją. Karta została wysłana po miesiącu od zgłoszenia a 2 dni później zastrzeżona przez konsultantkę która powiedziała że pewnie gdzieś utknęła i dlatego tak długo czekam... słabe to wszystko.
  • ~Edwarda / 2022-10-04 16:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Chociaż od niedawna bank PKO świadczy swoje usługi w miejscowości NADARZYN ,już mogę ocenić działalność Banku na 5 GWIAZDEK .
    ZaletyBardzo profesjonalna obsługa .
    WadyBrak .
  • ~MARIA / 2022-09-30 10:55
    Ocena: 5.00 / 5
    Załatwiałam sprawę bankową u Pani Grażyny Nowakowskiej-jestem bardzo zadowolona ,osoba profesjonalna,życzliwa,kompetentna i cierpliwa,udzielała mi wszelkich niezbędnych informacji.Umówiłam się z nią telefonicznie i na drugi dzień o określonej godzinie już na mnie czekała.Serdecznie Pani Grażynie dziękuję i wszystkim gorąco polecam M.B.
  • ~George / 2022-08-28 02:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mam jeszcze konta w innym polskim banku ale mam konta w bankach zagranicznych, ale uważam przez porównanie z nimi że jest to najgorszy i najdurniejszy bank ze wszystkich które używam lub używałem. Mieszkam za granicą i nie posiadam polskiego numeru, więc nie mam dostępu do mojego konta ponieważ tokeny zostały wyczerpane wg. banku mimo ze jeszcze 8 zostało nie użyte. Nowej karty nie przyślą na zagraniczny adres wiec zapomnij o dostępie do własnego konta. Potwierdzam moją tożsamość, wszystkie pytania weryfikacyjne są dobre, ale obsługa mi mówi że muszą potwierdzić moj sekretny numer że to ja, a ten numer który mam (zapisany) bank uważa ze jest niedobry! Kazali mi zadzwonić mobilem na infolinie straciłem fortune na rozmowę, która nic nie dala a facet w koło Macieju powtarza te same frazesy tłumacząc co molo się stać dodając dziesiątki minut do rozmowy. Jak tylko dotrę do Polski od razu rezygnuje ze współpracy, może są tam inne banki bardziej przyjazne dla klienta, albo w ogóle wycofam fundusze i przeniosę do banku w Australii, tutaj to wszystko jest bardzo proste a asystenci od HELP systemu staną na głowie żeby pomoc.
    Czy ktos zna jakis bank w Posce ktory moglby polecic jako USER-FRIENDLY?
    ZaletyJak ktoś lubi kabarety to niech zadzwoni na infolinie.
    WadyKompletne niefunkcjonalny system internetowy, nie dający się naprawić, brak podstawowych zasad funkcjonowania systemu pomocy w logowaniu. Jak raz się nie uda to koniec. Ten bank trzeba omijać z daleka.
  • ~.Zawiedziona. / 2022-08-24 16:32
    Ocena: 2.33 / 5
    A po co opiniować i tak nic nie zmieni to jest bank rządowy czyli pis. A jaki pis to każdy widzi.
    Zaletybrak
    Wadybrak zabezpieczeń.
  • ~Sabinka / 2022-05-27 08:31
    Ocena: 4.67 / 5
    Pani Małgorzata Bryś, konkretna kobieta, szybka i sprawna obsługa, potrafi dobrze doradzić.
  • ~Dawid / 2022-05-11 10:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Długi czas oczekiwania, nabijają sobie pieniądze za oczekiwanie a pewnie panie piją sobie kawkę gdy ludzie naprawdę oczekują pomocy, masakra
strona 1 z 6
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1970
PEKAO SA
Ocena: 1.76, ilość opinii: 1464
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.85, ilość opinii: 1185
Millennium
Ocena: 1.77, ilość opinii: 920
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 809
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 805
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4314
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4220
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3789
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3469
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3190
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2831