Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Inteligo / iPKO opinie

Ocena na podstawie 78 opinii

2.00 / 5

  • Oferta
    1.98
  • Obsługa klienta
    2.10
  • Prostota obsługi
    2.01

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Grzegorz / 2017-03-03 17:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Do tej pory korzystam ze starej wersji strony która jes po prostu bardziej czytelna i przejrzysta.
    ZaletyBrak
    WadyGorsza od starej wersji
  • ~Klientka / 2017-03-03 10:43
    Jestem zmartwiona nową stroną iPKO. Chciałabym widzieć całą historię tak, jak na tej dotychczasowej. Dlaczego muszę zrezygnować z czegoś, co jest dla mnie proste i zrozumiałe ?
    ZaletyNa razie nie widzę.
    WadyDla mnie nowa strona jest nieprzyjazna.
  • ~Jacek / 2017-03-03 10:32
    Apeluję proszę nie likwidować starego ipko o wiele lepsze prostsze i kwestia przyzwyczajenia po co utrudniać życie
  • ~krystian / 2017-01-09 20:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam - obecna strona ipko to TRAGEDIA ,TRAGEDIA. Mam 44 lata i za każdym razem muszę dzwonić na infolinię robić przelewy do ZUS US . Kosmos dlatego zrezygnuję i nie polecam
  • ~grażyna / 2017-01-04 21:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystałam z iPKO od wielu lat, ale nowe iPKO wpędza mnie w kompleksy i rozpacz! Historia przelewów na dane konto bywa niekompletna albo fałszywa, trzeba śledzić wpłaty na wyciągach - i to zwykłe, zdefiniowane przelewy np. za telefon - niby jest opcja "historia przelewów do odbiorcy"- ale ni z tego ni z owego informuje "brak przelewów w ciągu ostatnich 90 dni"... Zagmatwane, niejasne, niepewne - dlaczego zmieniliście coś, co było łatwe i proste na jakąś łamigłówkę? Muszę robić papierowe notatki, bo wciąż mam wrażenie, że jakąś płatność przegapię a inną wykonam podwójnie... . W poprzednim iPKO mogłam wydrukować sobie potwierdzenie wpłat na jakieś konto w przeciągu jakiegoś okresu, choćby roku - teraz chyba muszę potwierdzenie każdej wpłaty drukować osobno, przynajmniej na razie nie odkryłam innej możliwości - DO KITU TAKIE USPRAWNIENIA!
    ZaletyNie zauważyłam
    Wadyzagmatwanie i w związku z tym niewiarygodność
  • ~GG / 2017-01-04 12:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Stara wersja strony ok bo prosta i intuicyjna, a nowa porazka!! Nic nie mozna znalesc!
    WadyW dodatku zablokowali mi dostep i wydzwanialam 2 dni zeby mi odblokowali bo nie mialam dostepu do wlasnych srodkow na koncie przez internet a te dziady na infolini wypytuja setki razy o pesele, nazwiska matki, ojca,.... numey dow os. jak na jakims przesluchaniu!!! A i tak system wprowadzania kodu dostepu na tel im nie dziala prawidłowo bo Pani powiedzialaze mam smartfona i dlatego!!! Przepraszam, to moja wina ze nie mam zwyklej starej komórki!
    Za 3 rozmowy z infolinia na nr 801307307 zapłaciłam 45zl tyle co mój mieseczny abonament, sk.....!!! uwazajcie!
  • ~Mariusz / 2016-12-20 20:40
    Moim zdaniem stare ipko bardzo dobre, proste i funkcjonalne, po co było zmieniać coś co dobrze funkcjonowało. Nowe ipko beznadzieja, nie mogę się połapać gdzie co jest. Nie wszystkie funkcje są dostępne oraz nie można wyświetlać na jednej np. lokat tak aby mieć porównanie. Jeżeli ktoś to czyta z PKO BP, to proszę o powrót do sprawdzonych i dobrych rozwiązań i rzeczy, nie utrudniajcie życia.

    Pozdrawiam
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Mili / 2016-11-28 08:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem totalna beznadzieja. Zero funkcjonalności, zagmatwane wszystko do granic możliwości. Po zmianie pozostały jakieś stare transakcje które dawno były usunięte a historie poznikały. Panie pracujące w agencjach też mają problemy by cokolwiek wyjaśnić.Tak jak od 30 lat chwaliłam PKO BP tak teraz już nikomu nie będę polecać.Wracajcie do starego IPKO
    Zaletybrak zalet
    Wadyskomplikowane,bez ładu i składu,zawiłe
  • ~grzegorz / 2016-11-23 19:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna funkcjonalność nowego IPKO, zastanawiam się nad zmianą banku.
    Poprzednia wersja dużo prostsza i przystępniejsza, skomplikowano niepotrzebnie najprostsze czynności nabijając prawdopodobnie kieszeń znajomym informatykom.
    Nikomu nie polecę!!!!!!!!!!!! i sam odejdę po 20 latach może ktoś puknie się w czoło zanim wprowadzi tak nieudane zmiany nie konsultując tego z użytkownikami !!!!!!!!!!!!!!!1
    ZaletyŻADNYCH
    Wadyskomplikowane, nieczytelne, niezrozumiałe, bazsensowne
  • ~aj / 2016-11-14 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Te durnowate zmiany w iPKO dają kasiorę znajomym informatykom, żeby utrudniać życie swoim klientom. Na głowę trzeba upaść, żeby twierdzić, że teraz wszystko jest przejrzyste i proste, kiedy się tak kombinuje, żeby nic nie było normalne, czytelne. Ledwo człowiek opanuje coś,. już idzie niby nowe, zagmatwane, pokręcone. Jak jesteście tacy nowocześni to do swetru, a nie do klienta. Dość, że kłamiecie o kocie za zero, dość, że jak człowiek ma 10 gr odsetek, to zabieracie 100%, nie 8 groszy, ciekawe dlaczego? Tak wam wychodzi 20%? Za kody pobieracie pieniądze, a konto wciąż niby jest za zero. Polski bank o oszust na każdym kroku, mydlący oczy nowoczesnością. Proszę bardzo, chcecie robić nowe, to zostawcie starym klientom możliwość logowania po staremu a nie na siłę mnie unowocześniajcie. Mnie klienta pytajcie o zdanie a nie bez mojej akceptacji zatrudniacie kolesi do roboty za ciężkie pieniądze.
    ZaletyNie ma żadnych zalet.
    WadySame wady, niestabilność, lekceważenie przyzwyczajeń swojego klienta do ustawień, wydawanie naszych pieniędzy informatykom na uprawienie głupawki.
    Jestem klientem PKO od zawsze, ale mam serdecznie dość tego banku. Nie winię tu personelu, który pracuje za grosze, cięzko zmienić ten durnowaty, cora gorszy bank na inny w małych grajdołach, bo wszędzie ma oddziały, ale każdego roku jest drożej i gorzej i żadne przechwałki tego stanowiska nie zmienią, mini ratki i inne cudaki typu jakiś wariat Majewski.
  • ~Grzegorz / 2016-11-03 22:18
    Ocena: 1.33 / 5
    Stare ipko było proste łatwe i przyjemne,można było dodać kilka funkcji i tyle a nie diametralnie zmieniać i jest zawile,szukania i myślenia czy dobrze i ogólnie stara stronka była lepsza
    Zaletynie ma zalet
  • ~! / 2016-10-29 12:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowa strona ipko kompletnie nie spełnia moich oczekiwań
    Poprzednia strona była prostsza i funkcjonalniejsza
  • ~Malina / 2016-04-27 16:31
    Ocena: 3.00 / 5
    Jak dla mnie to bank jest Okej, Nagasaki mi że nie pobierają nic jedynie jak nie używam kkarty a przyszli co do czego to ogromne pieniadze zabierają . jeszcze w banku głupich z siebie robią że nc takiego nie ma, gdzie widać na koncie ile zabrali.. Zenada
  • ~Luna / 2016-02-19 12:07
    Ocena: 4.33 / 5
    Fajny bank. Jestem u nich od niedawna, niecały rok i jestem zadowolona. Łatwo się nawiguje po ich stronie, wszędzie można płacić przelewem internetowym, jest bardzo dużo bankomatów.
    Zaletydużo bankomatów, łatwa nawigacja na stronie
    Wadydzwonią z ofertami
  • ~psionka / 2015-06-14 11:24
    Ocena: 1.67 / 5
    szlag mnie trafia na ciągłe modernizacje w IPKO. Takie rzeczy można obić w nocy a nie do godz 12 w Niedzielę.Kiedy chce dokonać lwsze w niedzielę do południa trwa modernizacja.zASTANAWIAM SIĘ NAD ZMIANĄ KONTA W INNYM BANKU.tEN NIE JEST PROFESJONALNY.
    ZaletyBRAK
    WadyCIĄGŁA MODERNIZACJA, KONTO ZA ZERO A POBIERAJĄ KASĘ,KAPITALIZACJA ODSETEK ŚMIESZNA 0,5 gr miesiecznie
    okolo18 lat
  • ~Bargor / 2015-05-09 08:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Konto wcale nie jest darmowe, naliczają opłaty za kartę do bankomatu, pobierają podatek od kapitalizacji odsetek, po wykonaniu przelewu kroją 10 groszy za podanie kodu z karty kodów ...

    Konto które miało być 100% darmowe miesięcznie kosztuje mnie 15 zł, czyli 180zł za rok, niby nie dużo ale wciskają kit w reklamach i zapewniają że jest darmowe podczas zakładania konta.
    Zaletybrak
    Wadynie jest darmowe, brak bezpiecznych metod logowania, strona banku wygląda paskudnie
    6 miesiecy
  • ~Zadra / 2015-05-07 07:45
    Ocena: 1.33 / 5
    Dramat w podejściu do kljenta w Świeciu ..Ściema nie podparta niczym lub próbą czegoś tam ..Rozpatrzenie wniosku o limit w rachunku obrotowym 30 dni i odmowa ze względu na brak różowych majtek u jednego z współwłaścicieli nie będącego przedmiotem tej decyzji ..Chory nie przygotowany merytorycznie do pełnienia swej roli bank w polsce bo nie uprwaniona jest nazwa Polski ..On był Polski kiedyś ..
    ZaletyByły kiedyś
    WadyKljnet da ich interesu a jak coś się chce jesteś inrtuzem ..
    osiem lat
  • ~irek / 2015-03-02 16:30
    Ocena: 5.00 / 5
    bank pko bp polecam. mam tu konto firmowe i osobiste. Nigdy nie miałem jakis nie przyjemnosci ani trudnosci. przelewy na czas, bankomaty niemal wszedzie.
    Zaletydobra obsługa, szybkie przelewy
    Wadybrak
    4 lata
  • ~olga / 2015-03-02 14:12
    Ocena: 3.67 / 5
    Bank dosc dobry, o ile panią ktore pracja w banku chce się podejść łaskawie do kasy. Nie wiem czy w każdym banku tak jest, ale w Lubawie jest tragedia. Nawet gdyby w kolejce było 100 osob to więcej niż jedna kasa nie byłaby otwarta.
  • ~mikołajek / 2014-11-17 14:59
    Ocena: 4.67 / 5
    mam inteligo od roku i jestem zadowolony ; ) a ponad to poleciłem to konto juz 3 znajomym i zarobiłem ;) a teraz kindle można wygrać :)
    Zaletyszybkie, łatwe w obsludze
    Wadybrak
    od roku
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.92, ilość opinii: 764
PEKAO SA
Ocena: 1.62, ilość opinii: 395
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.56, ilość opinii: 366
Millennium
Ocena: 1.67, ilość opinii: 169
ING Bank Śląski
Ocena: 2.35, ilość opinii: 82
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 2.00, ilość opinii: 78
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2491
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2198
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2062
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1843
Orange Neostrada
Ocena: 1.98, ilość opinii: 1038
Flixbus
Ocena: 2.27, ilość opinii: 913