Te durnowate zmiany w iPKO dają kasiorę znajomym informatykom, żeby utrudniać życie swoim klientom. Na głowę trzeba upaść, żeby twierdzić, że teraz wszystko jest przejrzyste i proste, kiedy się tak kombinuje, żeby nic nie było normalne, czytelne. Ledwo człowiek opanuje coś,. już idzie niby nowe, zagmatwane, pokręcone. Jak jesteście tacy nowocześni to do swetru, a nie do klienta. Dość, że kłamiecie o kocie za zero, dość, że jak człowiek ma 10 gr odsetek, to zabieracie 100%, nie 8 groszy, ciekawe dlaczego? Tak wam wychodzi 20%? Za kody pobieracie pieniądze, a konto wciąż niby jest za zero. Polski bank o oszust na każdym kroku, mydlący oczy nowoczesnością. Proszę bardzo, chcecie robić nowe, to zostawcie starym klientom możliwość logowania po staremu a nie na siłę mnie unowocześniajcie. Mnie klienta pytajcie o zdanie a nie bez mojej akceptacji zatrudniacie kolesi do roboty za ciężkie pieniądze. ZaletyNie ma żadnych zalet.
WadySame wady, niestabilność, lekceważenie przyzwyczajeń swojego klienta do ustawień, wydawanie naszych pieniędzy informatykom na uprawienie głupawki.
Jestem klientem PKO od zawsze, ale mam serdecznie dość tego banku. Nie winię tu personelu, który pracuje za grosze, cięzko zmienić ten durnowaty, cora gorszy bank na inny w małych grajdołach, bo wszędzie ma oddziały, ale każdego roku jest drożej i gorzej i żadne przechwałki tego stanowiska nie zmienią, mini ratki i inne cudaki typu jakiś wariat Majewski.