Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Inteligo / iPKO opinie

Ocena na podstawie 71 opinii

1.99 / 5

  • Oferta
    1.97
  • Obsługa klienta
    2.13
  • Prostota obsługi
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Renata / 2017-11-02 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Stare ipko było wygodniejsze, łatwiejsze - dlaczego je zmieniono? Reklamowana intuicyjność jest nieprawdziwa, jest to opinia wielu osób - np. sprawdzenie historii jest niejasne, nieczytelne. Dlaczego zabrano wybór starej lub nowej strony? w ogóle mi się nie podoba - coś wyszło nie tak jak trzeba.
    0981133
  • ~kuba / 2017-10-19 21:02
    traaaaagedia!!!!! tu się nie da nic więcej napisać siedząc słuchając melodyjek
    w najbliższym czasie rezygnuję, czekając na odblokowanie dostępu można krowy ręcznie wydoić
    Zaletyżadne
    Wadydodzwonić się na infolinię tragedia na pamięć można nauczyć się muzyczki
    Olesno
  • ~Budino / 2017-10-01 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Serwis ipko to żart, nic się nie da znaleźć, kompletnie nieintuicyjny, nic nie działa jak należy, a w razie problemu dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem bo nikt tam chyba nie pracuje
    Wadykpina
    z usług tego banku korzystam zdecydowanie za długo
  • ~stefcio / 2017-09-05 11:42
    Ocena: 1.33 / 5
    dajcie spokój ... nawet nie skomentuje tego... zmieniam bank bo szkoda już nerw , kilka dni już próbuje się dodzwonić do obsługi klienta ...
    korzystam od 2016 roku
  • ~Tomek / 2017-05-08 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe Ipko jest tak zagmartwane, ze zaraz przeniose pare kont do innego banku.
    ZaletyNie ma!
  • ~Elf81 / 2017-04-20 22:23
    Ocena: 1.00 / 5
    W diabły z takim bankiem. Pół wieczoru zajęło mi połapanie się w układzie nowego serwisu i odszukanie historii rachunku. Jutro otwieram rachunek w innym banku, a po zakończeniu lokat rezygnuję z PKO BP. Nie wiem czemu miały służyć zmiany .... pewnie informatycy musieli zarobić. Kpiną z Klientów.
    ZaletyNie zauważyłem
    Wady- Kafelkowatość - z tego powodu zrobiłem upgrade Windows
    - Powolne działanie
    - Utrudniony dostęp do podstawowych funkcjonalności
    - Nieprzyjazny dla użytkownika interfejs
    - wielu innych pewnie jeszcze nie zauważyłem
    Korzystałem od 2007 r.
  • ~Ewa / 2017-04-19 21:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj wykonałam pierwszy przelew-nie ukrywam,że parę razy zaklęłam.Do tej pory używałam starej wersji ipko. Nie mam pojęcia dlaczego ją wyłączono. Nowa wersja zupełnie mi nie odpowiada.Gąszcz i niepotrzebne zakamarki.Miało być czytelnie i prosto.Wyszło,jak wyszło.Nie jestem zadowolona i uważam,że zamiast ułatwiać - bank komplikuje.
    Nie szanujecie klienta. Klient przestanie szanować bank i odejdzie.
    Zaletynie dostrzegam
    Wadydla starszych użytkowników nowe ipko to droga przez mękę.
  • ~Marzena / 2017-04-18 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowa strona ipko to totalne dno. Podzielam opinie osób, które napisały wcześniej na ten temat. Od samego początku nowa strona nie przypadła mi do gustu. Korzystałam dalej ze starego ipko. Robiłabym to nadal gdyby jeszcze była udostępniana dla klientów. Strona była czytelna i łatwo było się po niej poruszać. Na nowym ipko każda operacja, którą mam wykonać kosztuje wiele wysiłku umysłowego i nerwów. Strona dla klientów powinna być intuicyjna, a nie taka, że przy wprowadzaniu każdej "dupereli" trzeba oglądać film instruktażowy. Dziś zostałam doprowadzona do szewskiej pasji. Chciałam uruchomić nową kartę kodów. Latałam po całej stronie i po iluś tam minutach znalazłam gdzie to zrobić (poniekąd google mi w tym pomogło). Dodam, że nie jestem jakimś laikiem po poruszaniu się po stronach internetu. Ta nowa strona to jedno wielkie ... tu ugryzę się w język.
  • ~Bella / 2017-04-18 08:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna beznadzieja. Po co było zmieniać coś dobrego na taki syf!!!!!! Niczego nie można znaleźć .To ma być funkcjonalne tu obraca się realnymi pieniędzmi ! Kto wpadł na taki beznadziejny pomysł powinien dostać mocno po głowie ! I po co wyłączyli stare ipko ? Komu to przeszkadzało? Najwyzsza pora zmienić bank!!!!!!!
    ZaletyNie ma
    WadyNiecztytelne. Niczego nie można znaleźć.
  • ~Z. Wrembny / 2017-04-13 01:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja. Nowa wersja iPKO sprawia, że od samego patrzenia na ekran dostaję parestezji. Jakakolwiek akcja, np. wykonanie przelewu czy pobranie potwierdzenia w formie pdf podejmowana prze ze mnie po raz n-ty z powodu jakiegoś dziwnego erroru potrafi doprowadzić do wściekłości. Niestety nie zawsze to co nowsze jest lepsze. Widać to z resztą po opiniach pozostałych klientów banku. Pozdrawiam wszystkich i łączę się z wami w "bulu i nadzieji", że jednak wróci stare ipko, albo że bank naprawi to co ewidentnie wyszło źle.
    Zalety- No nie wiem ... Duże litery ? Jak ktoś ma problemy ze wzrokiem.
    Wady- Nowy interfejs jest gorszy w obsłudze od poprzedniego
    - Starsi ludzie z nim sobie nie radzą (chyba taki był zamiar twórców)
    - Nie można korzystać ze starej wersji
  • ~Krzysztof / 2017-04-11 11:27
    Ocena: 2.67 / 5
    Nowy interfejs to w 80% porażka, mniej czytelny od starego i nastawiony na operacje z dziś. Nastawiony dla dzieci którym konto musi się ruszać i wirować i co tam jeszcze byle było atrakcyjnie - wygoda i funkcjonalność na dalszych miejscach.
    Można sobie obejrzeć każdą lokatę dokładnie ale nijak się nie dowiecie ile ich macie, nie zrobicie zestawienia która kiedy wygasa. Po co totalnie zmieniać coś co działało i było funkcjonalne.
    Działanie na zasadzie: chcecie czy nie to i tak was unowocześnimy... klient nasz zakładnik.
    zastanawiam się nad zmianą e-konta w innym banku.
    Zaletyszybciej działa - subiektywne odczucie
    Wadykafelkowatość, brak jasnych i prostych podsumowań, brak informacji o stanie lokat
  • ~najc / 2017-03-15 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    nowe inteligo jest nieczytelne, brakuje w nim np., prostego przeglądania historii rachunku, płatności powstało w myśl polskiej a miszczowskiej zasady, jesteśmy w rządzie, zarządzie więc co by tu spieprzyć panowie
    Zaletynie widzę
    praktycznie od powstania
  • ~Zyx / 2017-03-07 18:53
    Ocena: 2.33 / 5
    Podzielam wszystkie negatywne opinie na temat zmodernizowanej strony. I funkcjonalnie, i graficznie jedna: jedna wielka porażka! Nie darmo mówią, że nowe jest wrogiem dobrego! I tak właśnie jest z z tą "NOWE" stroną iPKO! Z przerażeniem myślę o dniu, w którym "STARE" wyłączą. Rozmyte, nieczytelne, nielogicznie ułożone operacje... Jeden wielki chaos. Operacje "oczekujące" na dole strony głównej po zalogowaniu, zamiast dostępności pod hasłem transakcje. A jak chcesz zmodyfikować zlecenie stałe, to dopiero robi się bałagan: nie doszukasz się czy operacja została odrzucona , czy zmodyfikowana, czy usunięta... Dopiero ze "STAREGO" udało mi się to uporządkować. Ciekawe, ilu domorosłych informatyków, pociotków prezesa dostało za badziewie kasę. A jak pomyślę, że "e-Urząd" na tej stronie będzie tak samo "łatwodostepny" i czytelny, to włosy mi się na głowie jeżą z przerażenia. Na pewno nie będę z tej opcji korzystać!! A jak pomyślę, że - koniec-końców - i tak za to przyjdzie mi zapłacić kosztami obsługi, to robi mi się niedobrze...

    Błagam, proszę: NIE LIKWIDUJCIE STAREGO DOSTĘPU DO iPKO!!!
    ZaletyBrak!
    WadyNieczytelne graficznie, nielogiczny interfejs
    Z banku PKO BP całe życie, z iPKO od samego początku
  • ~Grzegorz / 2017-03-03 17:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Do tej pory korzystam ze starej wersji strony która jes po prostu bardziej czytelna i przejrzysta.
    ZaletyBrak
    WadyGorsza od starej wersji
  • ~Klientka / 2017-03-03 10:43
    Jestem zmartwiona nową stroną iPKO. Chciałabym widzieć całą historię tak, jak na tej dotychczasowej. Dlaczego muszę zrezygnować z czegoś, co jest dla mnie proste i zrozumiałe ?
    ZaletyNa razie nie widzę.
    WadyDla mnie nowa strona jest nieprzyjazna.
  • ~Jacek / 2017-03-03 10:32
    Apeluję proszę nie likwidować starego ipko o wiele lepsze prostsze i kwestia przyzwyczajenia po co utrudniać życie
  • ~krystian / 2017-01-09 20:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam - obecna strona ipko to TRAGEDIA ,TRAGEDIA. Mam 44 lata i za każdym razem muszę dzwonić na infolinię robić przelewy do ZUS US . Kosmos dlatego zrezygnuję i nie polecam
  • ~grażyna / 2017-01-04 21:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystałam z iPKO od wielu lat, ale nowe iPKO wpędza mnie w kompleksy i rozpacz! Historia przelewów na dane konto bywa niekompletna albo fałszywa, trzeba śledzić wpłaty na wyciągach - i to zwykłe, zdefiniowane przelewy np. za telefon - niby jest opcja "historia przelewów do odbiorcy"- ale ni z tego ni z owego informuje "brak przelewów w ciągu ostatnich 90 dni"... Zagmatwane, niejasne, niepewne - dlaczego zmieniliście coś, co było łatwe i proste na jakąś łamigłówkę? Muszę robić papierowe notatki, bo wciąż mam wrażenie, że jakąś płatność przegapię a inną wykonam podwójnie... . W poprzednim iPKO mogłam wydrukować sobie potwierdzenie wpłat na jakieś konto w przeciągu jakiegoś okresu, choćby roku - teraz chyba muszę potwierdzenie każdej wpłaty drukować osobno, przynajmniej na razie nie odkryłam innej możliwości - DO KITU TAKIE USPRAWNIENIA!
    ZaletyNie zauważyłam
    Wadyzagmatwanie i w związku z tym niewiarygodność
  • ~GG / 2017-01-04 12:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Stara wersja strony ok bo prosta i intuicyjna, a nowa porazka!! Nic nie mozna znalesc!
    WadyW dodatku zablokowali mi dostep i wydzwanialam 2 dni zeby mi odblokowali bo nie mialam dostepu do wlasnych srodkow na koncie przez internet a te dziady na infolini wypytuja setki razy o pesele, nazwiska matki, ojca,.... numey dow os. jak na jakims przesluchaniu!!! A i tak system wprowadzania kodu dostepu na tel im nie dziala prawidłowo bo Pani powiedzialaze mam smartfona i dlatego!!! Przepraszam, to moja wina ze nie mam zwyklej starej komórki!
    Za 3 rozmowy z infolinia na nr 801307307 zapłaciłam 45zl tyle co mój mieseczny abonament, sk.....!!! uwazajcie!
  • ~Mariusz / 2016-12-20 20:40
    Moim zdaniem stare ipko bardzo dobre, proste i funkcjonalne, po co było zmieniać coś co dobrze funkcjonowało. Nowe ipko beznadzieja, nie mogę się połapać gdzie co jest. Nie wszystkie funkcje są dostępne oraz nie można wyświetlać na jednej np. lokat tak aby mieć porównanie. Jeżeli ktoś to czyta z PKO BP, to proszę o powrót do sprawdzonych i dobrych rozwiązań i rzeczy, nie utrudniajcie życia.

    Pozdrawiam
    Zaletybrak
    Wadysame
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.93, ilość opinii: 647
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.53, ilość opinii: 295
PEKAO SA
Ocena: 1.62, ilość opinii: 280
Deutsche Bank
Ocena: 1.97, ilość opinii: 185
Millennium
Ocena: 1.88, ilość opinii: 76
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 1.99, ilość opinii: 71
Flixbus
Ocena: 2.30, ilość opinii: 805
ITAKA
Ocena: 2.76, ilość opinii: 340
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 328
Netflix
Ocena: 2.66, ilość opinii: 198
nju mobile
Ocena: 3.13, ilość opinii: 144
Virgin Mobile
Ocena: 2.53, ilość opinii: 114