Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Inteligo / iPKO opinie

Ocena na podstawie 78 opinii

2.00 / 5

  • Oferta
    1.98
  • Obsługa klienta
    2.10
  • Prostota obsługi
    2.01

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ja / 2018-07-11 01:26
    Ocena: 1.00 / 5
    do bani to nowe ipko było tak fajnie i znowu zmienili miałem zdefiniowanych odbiorców i wszystko znikło
    Wadytylko wady może pomyśli ktoś aby powróciło to co było bo na tym nie da się robić przelewów
  • ~Laskowik / 2018-07-10 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak przedmówcy - ledwo co ogarnąłem te beznadziejne kafelki to mam teraz listę... Mało tego potrzebuję widzieć historię w karcie przelewu do odbiorcy - mam stałe płatności i potrzebuję poprzednie numery faktur - było lepiej

    tak samo mam 4 konta i kiedyś jak zaznaczyłem dane kotno to co przelew to zapamiętywał filtry - czyli z jakiego konta płacę i ilość kafelków na ekranie, a teraz co przelew to wywala mnie do wszystkich odbiorców wszystkich kont... I klikanie wszystikego od nowa co przelew - strata czasu i beznadzieja

    PYTANIE DO TWÓRCÓW NOWEJ WERSJI - co było nie tak z waszą pierwszą szatą iPko? Po kiego grzyba to psujecie co chwila?
    ZaletyŻadnych
    WadySame
  • ~Janr / 2018-07-02 21:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Kolejna zmiana na gorsze,najlepsza była stara wersja. Jak juz się przekopałem przez te nowe funkcjonalnosci i zapamiętałem gdzie co jest, to kolejna zmiana i strata czasu . Kto to wymysla?!
    Zaletytylko 30-letnie przyzwyczajenie
    WadyDlaczego z ekranu przelewu do klienta nie moge zobaczyc jego historii!? Tak do niedawna byłao
  • ~Sławek Gdynia / 2018-06-28 22:24
    Ocena: 2.67 / 5
    Każda kolejna aktualizacja iPKO to coraz mniej intuicyjna obsługa.
    Stara wersja była najlepsza, nie wiem co im nie pasowało.
    Jakoś przyzwyczaiłem się do nowej - to znowu zmiany, lista zdefiniowanych odbiorców do kitu, okienko przelewu do kitu, zmiany tylko na gorsze.
    Obawiam się że niebawem pożegnam się PKO, bo intuicyjność obsługi jak do tej pory mnie mocno trzymała.
    Ale to już zniknęło.
    ZaletyW sumie to przyzwyczajenie
    WadyCoraz gorsza bankowość internetowa, nie uznają dokumentów po angielsku (21szy wiek!!), sporo papierologii, jak wszędzie - stały klient ma gorzej niż nowy.
    Za mało można przez internet.
  • ~Krzysiek / 2018-01-20 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej beznadziejny bank jaki moze byc... zadnych zalet same problemy nic nie da sie zalatwic na czas zawsze z wszyatkim jest problem a zwlaszcza z kartą
  • ~Michał / 2018-01-03 10:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem związany z bankiem tylko poprzez kredyt studencki który spłacam. Dowiedzieć się o pozostałem kwocie zadłużenia lub liczbie pozostałych rat, to cała operacja.. Serwis iPKO nie jest w stanie mi takich danych pokazać, wszystko musiałem załatwiać przez rozmowy z konsultantami. Coś, co jest normalne w innych bankach tutaj sprawia masę zachodu... Odrazam.
  • ~dan / 2017-12-04 22:34
    Nie mogę sprawdzić wartości pakietu emerytalnego.
  • ~Renata / 2017-11-02 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Stare ipko było wygodniejsze, łatwiejsze - dlaczego je zmieniono? Reklamowana intuicyjność jest nieprawdziwa, jest to opinia wielu osób - np. sprawdzenie historii jest niejasne, nieczytelne. Dlaczego zabrano wybór starej lub nowej strony? w ogóle mi się nie podoba - coś wyszło nie tak jak trzeba.
    0981133
  • ~kuba / 2017-10-19 21:02
    traaaaagedia!!!!! tu się nie da nic więcej napisać siedząc słuchając melodyjek
    w najbliższym czasie rezygnuję, czekając na odblokowanie dostępu można krowy ręcznie wydoić
    Zaletyżadne
    Wadydodzwonić się na infolinię tragedia na pamięć można nauczyć się muzyczki
    Olesno
  • ~Budino / 2017-10-01 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Serwis ipko to żart, nic się nie da znaleźć, kompletnie nieintuicyjny, nic nie działa jak należy, a w razie problemu dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem bo nikt tam chyba nie pracuje
    Wadykpina
    z usług tego banku korzystam zdecydowanie za długo
  • ~stefcio / 2017-09-05 11:42
    Ocena: 1.33 / 5
    dajcie spokój ... nawet nie skomentuje tego... zmieniam bank bo szkoda już nerw , kilka dni już próbuje się dodzwonić do obsługi klienta ...
    korzystam od 2016 roku
  • ~Tomek / 2017-05-08 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe Ipko jest tak zagmartwane, ze zaraz przeniose pare kont do innego banku.
    ZaletyNie ma!
  • ~Elf81 / 2017-04-20 22:23
    Ocena: 1.00 / 5
    W diabły z takim bankiem. Pół wieczoru zajęło mi połapanie się w układzie nowego serwisu i odszukanie historii rachunku. Jutro otwieram rachunek w innym banku, a po zakończeniu lokat rezygnuję z PKO BP. Nie wiem czemu miały służyć zmiany .... pewnie informatycy musieli zarobić. Kpiną z Klientów.
    ZaletyNie zauważyłem
    Wady- Kafelkowatość - z tego powodu zrobiłem upgrade Windows
    - Powolne działanie
    - Utrudniony dostęp do podstawowych funkcjonalności
    - Nieprzyjazny dla użytkownika interfejs
    - wielu innych pewnie jeszcze nie zauważyłem
    Korzystałem od 2007 r.
  • ~Ewa / 2017-04-19 21:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj wykonałam pierwszy przelew-nie ukrywam,że parę razy zaklęłam.Do tej pory używałam starej wersji ipko. Nie mam pojęcia dlaczego ją wyłączono. Nowa wersja zupełnie mi nie odpowiada.Gąszcz i niepotrzebne zakamarki.Miało być czytelnie i prosto.Wyszło,jak wyszło.Nie jestem zadowolona i uważam,że zamiast ułatwiać - bank komplikuje.
    Nie szanujecie klienta. Klient przestanie szanować bank i odejdzie.
    Zaletynie dostrzegam
    Wadydla starszych użytkowników nowe ipko to droga przez mękę.
  • ~Marzena / 2017-04-18 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowa strona ipko to totalne dno. Podzielam opinie osób, które napisały wcześniej na ten temat. Od samego początku nowa strona nie przypadła mi do gustu. Korzystałam dalej ze starego ipko. Robiłabym to nadal gdyby jeszcze była udostępniana dla klientów. Strona była czytelna i łatwo było się po niej poruszać. Na nowym ipko każda operacja, którą mam wykonać kosztuje wiele wysiłku umysłowego i nerwów. Strona dla klientów powinna być intuicyjna, a nie taka, że przy wprowadzaniu każdej "dupereli" trzeba oglądać film instruktażowy. Dziś zostałam doprowadzona do szewskiej pasji. Chciałam uruchomić nową kartę kodów. Latałam po całej stronie i po iluś tam minutach znalazłam gdzie to zrobić (poniekąd google mi w tym pomogło). Dodam, że nie jestem jakimś laikiem po poruszaniu się po stronach internetu. Ta nowa strona to jedno wielkie ... tu ugryzę się w język.
  • ~Bella / 2017-04-18 08:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna beznadzieja. Po co było zmieniać coś dobrego na taki syf!!!!!! Niczego nie można znaleźć .To ma być funkcjonalne tu obraca się realnymi pieniędzmi ! Kto wpadł na taki beznadziejny pomysł powinien dostać mocno po głowie ! I po co wyłączyli stare ipko ? Komu to przeszkadzało? Najwyzsza pora zmienić bank!!!!!!!
    ZaletyNie ma
    WadyNiecztytelne. Niczego nie można znaleźć.
  • ~Z. Wrembny / 2017-04-13 01:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja. Nowa wersja iPKO sprawia, że od samego patrzenia na ekran dostaję parestezji. Jakakolwiek akcja, np. wykonanie przelewu czy pobranie potwierdzenia w formie pdf podejmowana prze ze mnie po raz n-ty z powodu jakiegoś dziwnego erroru potrafi doprowadzić do wściekłości. Niestety nie zawsze to co nowsze jest lepsze. Widać to z resztą po opiniach pozostałych klientów banku. Pozdrawiam wszystkich i łączę się z wami w "bulu i nadzieji", że jednak wróci stare ipko, albo że bank naprawi to co ewidentnie wyszło źle.
    Zalety- No nie wiem ... Duże litery ? Jak ktoś ma problemy ze wzrokiem.
    Wady- Nowy interfejs jest gorszy w obsłudze od poprzedniego
    - Starsi ludzie z nim sobie nie radzą (chyba taki był zamiar twórców)
    - Nie można korzystać ze starej wersji
  • ~Krzysztof / 2017-04-11 11:27
    Ocena: 2.67 / 5
    Nowy interfejs to w 80% porażka, mniej czytelny od starego i nastawiony na operacje z dziś. Nastawiony dla dzieci którym konto musi się ruszać i wirować i co tam jeszcze byle było atrakcyjnie - wygoda i funkcjonalność na dalszych miejscach.
    Można sobie obejrzeć każdą lokatę dokładnie ale nijak się nie dowiecie ile ich macie, nie zrobicie zestawienia która kiedy wygasa. Po co totalnie zmieniać coś co działało i było funkcjonalne.
    Działanie na zasadzie: chcecie czy nie to i tak was unowocześnimy... klient nasz zakładnik.
    zastanawiam się nad zmianą e-konta w innym banku.
    Zaletyszybciej działa - subiektywne odczucie
    Wadykafelkowatość, brak jasnych i prostych podsumowań, brak informacji o stanie lokat
  • ~najc / 2017-03-15 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    nowe inteligo jest nieczytelne, brakuje w nim np., prostego przeglądania historii rachunku, płatności powstało w myśl polskiej a miszczowskiej zasady, jesteśmy w rządzie, zarządzie więc co by tu spieprzyć panowie
    Zaletynie widzę
    praktycznie od powstania
  • ~Zyx / 2017-03-07 18:53
    Ocena: 2.33 / 5
    Podzielam wszystkie negatywne opinie na temat zmodernizowanej strony. I funkcjonalnie, i graficznie jedna: jedna wielka porażka! Nie darmo mówią, że nowe jest wrogiem dobrego! I tak właśnie jest z z tą "NOWE" stroną iPKO! Z przerażeniem myślę o dniu, w którym "STARE" wyłączą. Rozmyte, nieczytelne, nielogicznie ułożone operacje... Jeden wielki chaos. Operacje "oczekujące" na dole strony głównej po zalogowaniu, zamiast dostępności pod hasłem transakcje. A jak chcesz zmodyfikować zlecenie stałe, to dopiero robi się bałagan: nie doszukasz się czy operacja została odrzucona , czy zmodyfikowana, czy usunięta... Dopiero ze "STAREGO" udało mi się to uporządkować. Ciekawe, ilu domorosłych informatyków, pociotków prezesa dostało za badziewie kasę. A jak pomyślę, że "e-Urząd" na tej stronie będzie tak samo "łatwodostepny" i czytelny, to włosy mi się na głowie jeżą z przerażenia. Na pewno nie będę z tej opcji korzystać!! A jak pomyślę, że - koniec-końców - i tak za to przyjdzie mi zapłacić kosztami obsługi, to robi mi się niedobrze...

    Błagam, proszę: NIE LIKWIDUJCIE STAREGO DOSTĘPU DO iPKO!!!
    ZaletyBrak!
    WadyNieczytelne graficznie, nielogiczny interfejs
    Z banku PKO BP całe życie, z iPKO od samego początku
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.92, ilość opinii: 762
PEKAO SA
Ocena: 1.62, ilość opinii: 395
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.55, ilość opinii: 365
Millennium
Ocena: 1.67, ilość opinii: 169
ING Bank Śląski
Ocena: 2.35, ilość opinii: 82
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 2.00, ilość opinii: 78
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2490
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2197
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2062
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1842
Orange Neostrada
Ocena: 1.98, ilość opinii: 1038
Flixbus
Ocena: 2.27, ilość opinii: 910