Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Inteligo / iPKO opinie

Ocena na podstawie 82 opinii

1.96 / 5

  • Oferta
    1.96
  • Obsługa klienta
    2.06
  • Prostota obsługi
    1.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ola / 2019-01-23 20:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Stara wersja ipko była dobra dla wszystkich i nie potrzebnie to zmjeniają aby kłopotu nam dołożyć ludzie starsi sie gubia jak tak dalej pójdzie to wszyscy beda odchodzić.
  • ~Bosman / 2019-01-09 03:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Jeżeli mieszkasz większą część roku poza granicami Polski i chciałbyś płacić rachunki czy to w Polsce a nie daj Boże poza Polską, z konta w Polsce to absolutnie nie polecam iPKO. PKO zablokował mi dostęp to konta. Totalnie! Sprawa była do "odkręcenia" Tylko osobiście w Polsce. Telefony do Infolinii to kompletna farsa. Zawsze znaleźli powód aby odrzucić odblokowanie konta. Przygnębiające!
    IPKO zablokował mi korzystanie z Master Card wydane przez iPKO. Kłamali, że usiłowali się porozumieć telefonicznie ze mną w sprawie "podejrzanego" użycia karty spoza granic Polski. To była tylko jedna śmiesznie mała transakcja.
    Natomiast jeżeli chciałbyś użyć VPN by dostać się do Twojego konta w Polsce poprzez Internet to na pewno jesteś masochistą .
    ZaletyW porównaniu z systemem bankowym w USA instytucja w Polsce zwana iPKO jest żałośnie niedorozwinięta.
    WadyIPKO zaleca rozwiązanie problemów poprzez zakładki w Ich portalu które nie działają ani w Windows10 ani w Macu.
  • ~Ona775 / 2018-11-15 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedym słowem ten bank to dno. Ile czasu można czekać na przelew z pracy. Wszyscy dawno mają pieniądze a z tym bankiem wiecznie problem. Przelew powinnam mieć już dawno na koncie a dalej środków brak porażka.
  • ~Kore / 2018-10-09 07:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Serwis jest niekompetentny. Nie potrafi porozumieć się z klientem. Po wcześniejszym umówieniu się na rozmowę dzwonią 24 godziny później. Aplikacja nie jest w żaden sposób domyślna. Nie polecam nikomu
  • ~ja / 2018-07-11 01:26
    Ocena: 1.00 / 5
    do bani to nowe ipko było tak fajnie i znowu zmienili miałem zdefiniowanych odbiorców i wszystko znikło
    Wadytylko wady może pomyśli ktoś aby powróciło to co było bo na tym nie da się robić przelewów
  • ~Laskowik / 2018-07-10 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak przedmówcy - ledwo co ogarnąłem te beznadziejne kafelki to mam teraz listę... Mało tego potrzebuję widzieć historię w karcie przelewu do odbiorcy - mam stałe płatności i potrzebuję poprzednie numery faktur - było lepiej

    tak samo mam 4 konta i kiedyś jak zaznaczyłem dane kotno to co przelew to zapamiętywał filtry - czyli z jakiego konta płacę i ilość kafelków na ekranie, a teraz co przelew to wywala mnie do wszystkich odbiorców wszystkich kont... I klikanie wszystikego od nowa co przelew - strata czasu i beznadzieja

    PYTANIE DO TWÓRCÓW NOWEJ WERSJI - co było nie tak z waszą pierwszą szatą iPko? Po kiego grzyba to psujecie co chwila?
    ZaletyŻadnych
    WadySame
  • ~Janr / 2018-07-02 21:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Kolejna zmiana na gorsze,najlepsza była stara wersja. Jak juz się przekopałem przez te nowe funkcjonalnosci i zapamiętałem gdzie co jest, to kolejna zmiana i strata czasu . Kto to wymysla?!
    Zaletytylko 30-letnie przyzwyczajenie
    WadyDlaczego z ekranu przelewu do klienta nie moge zobaczyc jego historii!? Tak do niedawna byłao
  • ~Sławek Gdynia / 2018-06-28 22:24
    Ocena: 2.67 / 5
    Każda kolejna aktualizacja iPKO to coraz mniej intuicyjna obsługa.
    Stara wersja była najlepsza, nie wiem co im nie pasowało.
    Jakoś przyzwyczaiłem się do nowej - to znowu zmiany, lista zdefiniowanych odbiorców do kitu, okienko przelewu do kitu, zmiany tylko na gorsze.
    Obawiam się że niebawem pożegnam się PKO, bo intuicyjność obsługi jak do tej pory mnie mocno trzymała.
    Ale to już zniknęło.
    ZaletyW sumie to przyzwyczajenie
    WadyCoraz gorsza bankowość internetowa, nie uznają dokumentów po angielsku (21szy wiek!!), sporo papierologii, jak wszędzie - stały klient ma gorzej niż nowy.
    Za mało można przez internet.
  • ~Krzysiek / 2018-01-20 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej beznadziejny bank jaki moze byc... zadnych zalet same problemy nic nie da sie zalatwic na czas zawsze z wszyatkim jest problem a zwlaszcza z kartą
  • ~Michał / 2018-01-03 10:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem związany z bankiem tylko poprzez kredyt studencki który spłacam. Dowiedzieć się o pozostałem kwocie zadłużenia lub liczbie pozostałych rat, to cała operacja.. Serwis iPKO nie jest w stanie mi takich danych pokazać, wszystko musiałem załatwiać przez rozmowy z konsultantami. Coś, co jest normalne w innych bankach tutaj sprawia masę zachodu... Odrazam.
  • ~dan / 2017-12-04 22:34
    Nie mogę sprawdzić wartości pakietu emerytalnego.
  • ~Renata / 2017-11-02 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Stare ipko było wygodniejsze, łatwiejsze - dlaczego je zmieniono? Reklamowana intuicyjność jest nieprawdziwa, jest to opinia wielu osób - np. sprawdzenie historii jest niejasne, nieczytelne. Dlaczego zabrano wybór starej lub nowej strony? w ogóle mi się nie podoba - coś wyszło nie tak jak trzeba.
    0981133
  • ~kuba / 2017-10-19 21:02
    traaaaagedia!!!!! tu się nie da nic więcej napisać siedząc słuchając melodyjek
    w najbliższym czasie rezygnuję, czekając na odblokowanie dostępu można krowy ręcznie wydoić
    Zaletyżadne
    Wadydodzwonić się na infolinię tragedia na pamięć można nauczyć się muzyczki
    Olesno
  • ~Budino / 2017-10-01 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Serwis ipko to żart, nic się nie da znaleźć, kompletnie nieintuicyjny, nic nie działa jak należy, a w razie problemu dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem bo nikt tam chyba nie pracuje
    Wadykpina
    z usług tego banku korzystam zdecydowanie za długo
  • ~stefcio / 2017-09-05 11:42
    Ocena: 1.33 / 5
    dajcie spokój ... nawet nie skomentuje tego... zmieniam bank bo szkoda już nerw , kilka dni już próbuje się dodzwonić do obsługi klienta ...
    korzystam od 2016 roku
  • ~Tomek / 2017-05-08 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe Ipko jest tak zagmartwane, ze zaraz przeniose pare kont do innego banku.
    ZaletyNie ma!
  • ~Elf81 / 2017-04-20 22:23
    Ocena: 1.00 / 5
    W diabły z takim bankiem. Pół wieczoru zajęło mi połapanie się w układzie nowego serwisu i odszukanie historii rachunku. Jutro otwieram rachunek w innym banku, a po zakończeniu lokat rezygnuję z PKO BP. Nie wiem czemu miały służyć zmiany .... pewnie informatycy musieli zarobić. Kpiną z Klientów.
    ZaletyNie zauważyłem
    Wady- Kafelkowatość - z tego powodu zrobiłem upgrade Windows
    - Powolne działanie
    - Utrudniony dostęp do podstawowych funkcjonalności
    - Nieprzyjazny dla użytkownika interfejs
    - wielu innych pewnie jeszcze nie zauważyłem
    Korzystałem od 2007 r.
  • ~Ewa / 2017-04-19 21:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj wykonałam pierwszy przelew-nie ukrywam,że parę razy zaklęłam.Do tej pory używałam starej wersji ipko. Nie mam pojęcia dlaczego ją wyłączono. Nowa wersja zupełnie mi nie odpowiada.Gąszcz i niepotrzebne zakamarki.Miało być czytelnie i prosto.Wyszło,jak wyszło.Nie jestem zadowolona i uważam,że zamiast ułatwiać - bank komplikuje.
    Nie szanujecie klienta. Klient przestanie szanować bank i odejdzie.
    Zaletynie dostrzegam
    Wadydla starszych użytkowników nowe ipko to droga przez mękę.
  • ~Marzena / 2017-04-18 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowa strona ipko to totalne dno. Podzielam opinie osób, które napisały wcześniej na ten temat. Od samego początku nowa strona nie przypadła mi do gustu. Korzystałam dalej ze starego ipko. Robiłabym to nadal gdyby jeszcze była udostępniana dla klientów. Strona była czytelna i łatwo było się po niej poruszać. Na nowym ipko każda operacja, którą mam wykonać kosztuje wiele wysiłku umysłowego i nerwów. Strona dla klientów powinna być intuicyjna, a nie taka, że przy wprowadzaniu każdej "dupereli" trzeba oglądać film instruktażowy. Dziś zostałam doprowadzona do szewskiej pasji. Chciałam uruchomić nową kartę kodów. Latałam po całej stronie i po iluś tam minutach znalazłam gdzie to zrobić (poniekąd google mi w tym pomogło). Dodam, że nie jestem jakimś laikiem po poruszaniu się po stronach internetu. Ta nowa strona to jedno wielkie ... tu ugryzę się w język.
  • ~Bella / 2017-04-18 08:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna beznadzieja. Po co było zmieniać coś dobrego na taki syf!!!!!! Niczego nie można znaleźć .To ma być funkcjonalne tu obraca się realnymi pieniędzmi ! Kto wpadł na taki beznadziejny pomysł powinien dostać mocno po głowie ! I po co wyłączyli stare ipko ? Komu to przeszkadzało? Najwyzsza pora zmienić bank!!!!!!!
    ZaletyNie ma
    WadyNiecztytelne. Niczego nie można znaleźć.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.90, ilość opinii: 863
PEKAO SA
Ocena: 1.58, ilość opinii: 452
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.56, ilość opinii: 403
Millennium
Ocena: 1.60, ilość opinii: 207
ING Bank Śląski
Ocena: 2.34, ilość opinii: 106
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 1.96, ilość opinii: 82
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2540
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2276
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 2159
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1945
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1062
Play
Ocena: 1.49, ilość opinii: 1034