Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Consumer Bank opinie

Ocena na podstawie 24 opinii

1.85 / 5

  • Obsługa klienta
    1.79
  • Oferta
    1.68
  • Prostota obsługi
    1.96

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 2
  • ~Edyta / 2024-04-02 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zażenowana tym bankiem od 2 msc czekam na finalizację aneksu! Konto już przeniosłam do innego banku, teraz przeniose kredyt hipoteczny i dowodzenia. Byłam klientem banku 10 lat i starczy !!!
  • ~Ulisses / 2024-03-08 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank którego hasłem jest okraść klienta i wmawiać mu że nie ma racji, naliczają opłaty tak jak im się podoba, aby uniknąć opłaty za prowadzenie karty kredytowej należy wykonać transakcje na 1000 zł w okresie od następnego dnia od naliczenia opłaty do dnia w którym nalicza się opłatę za następny okres. Wykonałem ostatnią transakcję w dniu kiedy naliczała się opłata a jakiś imbecyl wmawia mi że bank rozliczył transakcje w następnym dniu i ona się nie wlicza w limit podczas gdy jak wół widać że transakcja dokonana i zrealizowana jest w dniu innym niż widzi pracownik banku. Omijajcie złodziejski bank szerokim łukiem oni widzą czarne podczas gdy wszyscy widzą białe.
    WadyŻerują na niesłusznie naliczanych opłatach,
  • ~Ewelina / 2024-03-06 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie! To oszuści. To raczej parabank
    Nie chcieli mi powiedzieć nawet tego na ile podpisałam, o czym nie wiedziałam, bo mi nikt nie powiedział, umowę o limit odnawialny.
    Pani zrobiła się agresywna gdy powiedziałam, że chce zamknąć limit.
    Nie powiedziała mi jaka to procedura nawet gdy uparcie siedziałam i pytałam
    Dowiedziałam się z infolinii.
    Błagam NIE KORZySTAJCIE z ich usług.
    GDY bierzecie coś na raty CZYTAJCIE umowy i pytajcie. Nie bierzecie u nich pożyczki tylko cyrograf na kartę kredytową lub limit odnawialny.
    ZaletyŻadne
    WadyBrak informacji nawet podstawowych na temat swojego produktu
    Okropna obsluga
  • ~Kobieta / 2024-02-24 00:55
    Ocena: 3.67 / 5
    Konsultantka na infolinii nie wie, że w banku, w którym pracuje, występuje hasło maskowane (informacja dla tej pracownicy: hasło maskowane lub zwykłe wybiera się w ustawieniach). Gdy miałam problem z zalogowaniem do banku, próbowała mi wmówić, że do tej pory nie mogłam się logować za pomocą hasła maskowanego, bo takiego w ich banku nie ma. Próbowała mi wmówić, że pomyliłam bank Santander Consumer Bank z Santanderem (dawnym BZWBK). Dziwiła się, dlaczego loguję się z zakładki ustawionej w pasku zakładek i kazała mi się logować z adresu wyszukanego w wyszukiwarce. Z pozycji bezpieczeństwa informatycy radzą logować się do banku właśnie z adresu zapisanego w pasku zakładek, a nie z wyszukiwarki. Proszę poczytać, dlaczego tak jest. W końcu załatwiłam sprawę, ale pracownica była nieco arogancka i niezbyt sympatyczna. Pierwszy raz spotkałam się z takim pracownikiem infolinii. Rozmowa z dnia 21.02.2024 r., godz. 12.13.
    Zaletyzałatwienie sprawy
    Wadyarogancja w stosunku do klienta na infolinii
  • ~milasky / 2024-02-22 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank świata. Po spłaceniu kredytu przez ponad 2 tygodnie nie byli wstanie wysłać promesy o zwolnienie hipoteki. Po 4 awanturach w końcu raczyli wysłać - na zły adres.
    Nic się nie da załatwić, nawet skargi złożyć. Niekompetentni oszuści. Odradzam.
  • ~RoSi / 2024-02-15 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałem nieprzyjemność, totalny brak profesjonalizmu, zbywanie klienta, jedne z najwyższych oprocentowań kredytów. Nastawieni na drenowanie kieszeni swoich klientów. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyCałkowity brak profesjonalizmu
  • ~an ka / 2024-02-15 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Syn od miesiąca ma zablokowane konto . Nie ma dostępu do swoich pieniędzy. zablokowano konto ponieważ ktoś nieuprawniony chciał pobrać pieniądze. Została zablokowana karta. Nowa miała przyjść w ciągu 2-5 dni. Nie można wybrać pieniędzy na dowód. Po trzech tygodniach i awanturze szanowny pan kierownik dopilnował wydanie nowej(drugiej) karty. minął kolejny tydzień. Niby ok. jednak aplikacja blik nie chce się włączyć i jak się okazuje karta jest znowu nieaktywna i brak dostępu do konta czy to przez aplikację czy osobiście. Wszystkie pieniądze na koncie, aktualna wypłata też i za co żyć ? Wezwana policja przyjęła zgłoszenie i jeżeli nie zostanie to załatwione, obiecuje skierować sprawę do sądu. Tylko ile można ? Radzę omijać ten bank dużym łukiem!
  • ~Marian / 2024-01-19 12:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank na wiadomości nie odpisuje, na infolinię żeby się dodzwonić można sobie poczekać. Karta została zablokowana bez podania żadnego powodu, nie dostałem żadnej informacji ani w aplikacji, ani telefonicznie. Widzę jedynie że karta jest zablokowana. Po czym naliczają sobie miesięczne opłaty za posiadanie karty których nie ma jeśli z karty się korzysta, tylko jak korzystać skoro karta jest zablokowana a z bankiem nie ma kontaktu (wiadomość wysłana 27.11.2023r dziś mamy 19.01.2024r i żadnej odpowiedzi z ich strony)
  • ~Nie / 2023-12-02 11:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem bardzo nie zadowolona z tego banku. Bylam straszona bo spoznilam sie z rata. Nie ma
    ZaletyNie ma
    WadyNie ma
  • ~Ewa K / 2023-11-16 12:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank pod słońcem!
    Olewają klienta na każdym kroku. Na mnostwompism i maili jakie wysłałam nie dostałam żadnej odpowiedzi. To skandal. Terminy załatwienia sprawy przeciągają do maksimum
    ZaletyŻadnych zalet
    WadySame wady
  • ~Kropla / 2023-11-11 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo długie oczekiwanie na kontakt z doradcą, nie odpisywanie na wiadomość od klientów do tego źle księgowanie rat ( nie płacie nigdy przed terminem ) nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyUtrudniony kontakt,złe księgowanie
  • ~nanul / 2023-10-21 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam wszystkich i chciałam przestrzec ludzi przed dankiem Santander
    Skradziono mi i skopiowano gdzieś moją kartę kredytową i wypłacili 3 razy w tygodniu 1800 zł bank umył od tego ręce, i zwalił na mię . ze to moja wina ,takie mają kiepskie zabezpieczenia. wiec zgłosiłem sprawę na policje a oni wszczęli postepowanie. tak ze nie polecam Santander bo to nie wiary godny Bank.
    Zaletyniema
    Wadybrak kompetencji
  • ~Ewa / 2023-10-18 16:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Wielkie podziękowania dla super wyrozumiałego doradcy, który nie tylko przeprowadził mnie przez całe procedury kredytowe, ale przede wszystkim wykazała się ogromną cierpliwością i empatią. Taki pracownik to po prostu skarb ( rozmowa z p. Pauliną Komin), ta dziewczyna to po prostu skarb dla firmy, pożyczka załatwiona a p.Paulina po prostu super. Pani Paulinko wielkie dzięki, rzadko spotyka się tak cierpliwe osoby i tak bardzo lojalne wobec swojej firmy. Mam nadzieję, że moja opinia trafi do przełożonych p.Pauliny
    ZaletyWielkie dzięki dla p.Pauliny Komin
    WadyBrak
  • ~Polak / 2023-10-11 10:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka totalna w tym banku. Jak wpłacisz ratę kredyty 5 dni przed terminem lub wcześniej to nie masz raty zapłaconej tylko wcześniejsza spłatę kredytu a dzień po upływie terminu raty musisz jeszcze jedna ratę wpłacić bo cię od razu do BIKu wpisują. Interweniowałem kilka razy i nic. Często wcześniej ratę płaciłem i daremnie. Potem musiałem druga wpłacać w ostatniej chwili w tym samym miesiącu.
    ZaletyBrak
    WadyZłe księgowanie spłaconych rat.
  • ~Iron / 2023-10-06 20:17
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ NA SUPER POŻYCZĘ, MOŻNA STRACIĆ WSZYSTKO. NIE POLECAM TEGO BANKU
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyNadsyłają windykację i komornika.
  • ~Wiktor / 2023-10-06 11:31
    Ocena: 3.33 / 5
    mam trudności z odzyskaniem MOICH PIENIĘDZY ale im jezeli jesteś winien to cię zmieszają z błotem
    ZaletyNIE WIDZĘ
    WadyJAK CI SĄ WINNI TO UCIEKAJĄ OD ODPOWIEDZIALNOŚCI
  • ~Michał / 2023-09-20 18:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Nowa aplikacja jest przypisana do jednego konta NIK-U co dyskwalifikuję ją....dotychczas mogłem logować się do dwóch różnych kont a w nowej aplikacji jest to niemożliwe...tragedia...mocno skomplikowało mi to funkcjonowanie, NIE POLECAM !!!
    ZaletyBrak
    WadyLogowanie tylko do przypisanego konta
  • ~luelle / 2023-09-14 13:19
    Ocena: 1.00 / 5
    W tym banku nie da się niczego załatwić. Konsultanci nie mogą nic zrobić. Wniosek został złożony, przelewy autoryzacyjne czekały na potwierdzenie niemal tydzień. Wniosek stracił ważność, kolejnego nie udaje się utworzyć, kredyt odrzucony, bo w bazie mają poprzedni wniosek. Nikt nie ma tam żadnej władzy. Ogromna strata czasu. Nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~oszukana / 2023-09-14 00:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Niestety bank uwaza Was za czlowieka dopoki nie ma was w garsci. Potem potrafia wam przeslac bladna kwote raty i date w mailu, bardzo to profesjonalne. Spojznijcie sie pare dni z 1 rata, to wasze dane dostanie kilka firm i beda atakowac niewybrednymi grozbami 20 razy dziennie!!
    Zaletynie ma
    Wadyarogancja
    bledne informacje w emailach co do terminu i wysokosci raty
    sprzedawanie danych
    grozby
  • ~Dawid / 2023-09-07 11:38
    Ocena: 5.00 / 5
    Miła i sympatyczna obsługa . Bardzo dobre doradzanie i pomoc
    ZaletyKredyt bez żadnego problemu pieniądze od reki
    WadyBrak
strona 1 z 2
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1944
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1434
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 901
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 789
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 787
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4142
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3756
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2794