Miła i sympatyczna obsługa . Bardzo dobre doradzanie i pomoc
ZaletyKredyt bez żadnego problemu pieniądze od reki
WadyBrak
~Dorota / 2024-05-29 13:02
Ocena: 5.00 / 5
Obsluga bardzo fachową p.Aneta pomogła mi dobrać kredyt do moich potrzeb ,serdecznie polecam DR
ZaletyFachowo,profesjonalnie
~Ewa / 2023-10-18 16:26
Ocena: 5.00 / 5
Wielkie podziękowania dla super wyrozumiałego doradcy, który nie tylko przeprowadził mnie przez całe procedury kredytowe, ale przede wszystkim wykazała się ogromną cierpliwością i empatią. Taki pracownik to po prostu skarb ( rozmowa z p. Pauliną Komin), ta dziewczyna to po prostu skarb dla firmy, pożyczka załatwiona a p.Paulina po prostu super. Pani Paulinko wielkie dzięki, rzadko spotyka się tak cierpliwe osoby i tak bardzo lojalne wobec swojej firmy. Mam nadzieję, że moja opinia trafi do przełożonych p.Pauliny
ZaletyWielkie dzięki dla p.Pauliny Komin
WadyBrak
~Halina / 2024-09-02 17:36
Ocena: 5.00 / 5
Santander Konsument Bank obsługa bardzo miła,jedyny Bank, że nie trzeba zakładać konta ,a doradca klienta,polecą wysoki procent na lokacie .Zakładam w tym banku lokaty na procent ,który, pani mi zaoferowała i zawsze, po zamknięciu lokaty taki dostaje ,polecam wszystkim Konsument Bank, który znajduje się w Bytomiu na ul Dworcowej ,od lat lokuje w tym banku i jestem bardzo zadwolona Halina
ZaletySuper Bank, na lokowanie lokaty na sty procent polecam Halina
WadyBrak
~Janusz / 2024-08-01 14:17
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo dobry bank
Zawsze szybko załatwienie spraw
Pracownicy przyjazni wszystko dokładnie odpowiadają na pytania
~Monika / 2023-07-07 21:40
Ocena: 5.00 / 5
Nie udało mi się wziąc kredytu, ale jestem pod wrażeniem Konsultanta, który dwoił się i troił aby mi pomóc. To nie pierwszy raz kiedy Santander pokazał mi swoje przyjazne oblicze. Dziękuję:)
~Renata / 2024-12-07 21:45
Ocena: 5.00 / 5
Santander Consumer Bank Łukow. Fachowa i rzetelna obsluga. Bardzo kompetentna osoba Pani Aleksandra.Jest odpowiednia osoba na swoim stanowisku,oby wiecej takich pracownikow.Na wszystkie pytania moje uzyskalam profesjonalne odpowiedzi
ZaletyProfesjonalizm w swojej pracy
Wadywady brak
~Wiesława / 2024-08-14 19:21
Ocena: 4.67 / 5
Jest ok. Miła, kompetentna obsługa, bez zbędnych słów, szybko i sprawnie
Zaletymiła fachowa obsługa
~Kobieta / 2024-02-24 00:55
Ocena: 3.67 / 5
Konsultantka na infolinii nie wie, że w banku, w którym pracuje, występuje hasło maskowane (informacja dla tej pracownicy: hasło maskowane lub zwykłe wybiera się w ustawieniach). Gdy miałam problem z zalogowaniem do banku, próbowała mi wmówić, że do tej pory nie mogłam się logować za pomocą hasła maskowanego, bo takiego w ich banku nie ma. Próbowała mi wmówić, że pomyliłam bank Santander Consumer Bank z Santanderem (dawnym BZWBK). Dziwiła się, dlaczego loguję się z zakładki ustawionej w pasku zakładek i kazała mi się logować z adresu wyszukanego w wyszukiwarce. Z pozycji bezpieczeństwa informatycy radzą logować się do banku właśnie z adresu zapisanego w pasku zakładek, a nie z wyszukiwarki. Proszę poczytać, dlaczego tak jest. W końcu załatwiłam sprawę, ale pracownica była nieco arogancka i niezbyt sympatyczna. Pierwszy raz spotkałam się z takim pracownikiem infolinii. Rozmowa z dnia 21.02.2024 r., godz. 12.13.
Zaletyzałatwienie sprawy
Wadyarogancja w stosunku do klienta na infolinii
~Wiktor / 2023-10-06 11:31
Ocena: 3.33 / 5
mam trudności z odzyskaniem MOICH PIENIĘDZY ale im jezeli jesteś winien to cię zmieszają z błotem
ZaletyNIE WIDZĘ
WadyJAK CI SĄ WINNI TO UCIEKAJĄ OD ODPOWIEDZIALNOŚCI
~Ilona / 2024-09-24 16:26
Ocena: 3.00 / 5
Punkt w centrum Łodzi przy stajni jednorożców Czynna jedna kasa w kolejce 9
Osób, czas oczekiwania prawie 2 h . Żeby było śmieszne na drzwiach ogromna naklejka , że punkt otrzymał nagrodę konsumencką za najlepszą obsługę Tragedia Jedna wpłata waluty obcej potrafi trwać nawet 20 min Nie polecam chyba że ma się kilka godzin do stracenia Z taką sytuacją spotykam się już 6 raz w tym roku !
ZaletyLokalizacja
WadyTragiczny czas realizacji uslugi
~Krzysztof / 2019-06-08 15:34
Ocena: 2.00 / 5
Wziąłem kartę kredytowa, gdzie byłem zapewniany przez panią w oddziale o tym, że nie poniosę żadnych kosztów karty kredytowej. Okazało się ,że karty nie używam od roku a miesięcznie muszę płacić około 30zł. "Opłata miesięczna" oraz "Odsetki". reklamacje na nic się zdały. Tragedia jednym słowem. W tej firmie warto jedynie posiadać produkty ratalne. Kary kredytowe, bądź kredyty gotówkowe - zdecydowanie odradzam.
WadyOddaje charytatywnie pieniądze Santanderowi, oprócz przewidzianej miesięcznej spłaty karty kredytowej.
~Michał / 2023-09-20 18:01
Ocena: 2.00 / 5
Nowa aplikacja jest przypisana do jednego konta NIK-U co dyskwalifikuję ją....dotychczas mogłem logować się do dwóch różnych kont a w nowej aplikacji jest to niemożliwe...tragedia...mocno skomplikowało mi to funkcjonowanie, NIE POLECAM !!!
ZaletyBrak
WadyLogowanie tylko do przypisanego konta
~oszukana / 2023-09-14 00:12
Ocena: 1.67 / 5
Niestety bank uwaza Was za czlowieka dopoki nie ma was w garsci. Potem potrafia wam przeslac bladna kwote raty i date w mailu, bardzo to profesjonalne. Spojznijcie sie pare dni z 1 rata, to wasze dane dostanie kilka firm i beda atakowac niewybrednymi grozbami 20 razy dziennie!!
Zaletynie ma
Wadyarogancja
bledne informacje w emailach co do terminu i wysokosci raty
sprzedawanie danych
grozby
~Nie / 2023-12-02 11:45
Ocena: 1.50 / 5
Jestem bardzo nie zadowolona z tego banku. Bylam straszona bo spoznilam sie z rata. Nie ma
ZaletyNie ma
WadyNie ma
~Marian / 2024-01-19 12:22
Ocena: 1.33 / 5
Bank na wiadomości nie odpisuje, na infolinię żeby się dodzwonić można sobie poczekać. Karta została zablokowana bez podania żadnego powodu, nie dostałem żadnej informacji ani w aplikacji, ani telefonicznie. Widzę jedynie że karta jest zablokowana. Po czym naliczają sobie miesięczne opłaty za posiadanie karty których nie ma jeśli z karty się korzysta, tylko jak korzystać skoro karta jest zablokowana a z bankiem nie ma kontaktu (wiadomość wysłana 27.11.2023r dziś mamy 19.01.2024r i żadnej odpowiedzi z ich strony)
~Agnieszka / 2024-07-03 20:02
Ocena: 1.00 / 5
NAJGORSZY BANK ZE WSZYSTKICH!!! Nie zależy im na klientach!! Blokują aplikację i ukrywają dane gdy umowa została wypowiedziana, by nie można było monitorować ile pozostalo do spłaty KK! Wszelkie sprawy tylko na maila a czas odpowiedzi to 30dni to KPINA! Zgłosiłam sprawę do UOKIK.
ZaletyŻADNE
WadyOMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM, NIE BRAĆ TAM KREDYTÓW BY NIE MIEĆ POTEM KŁOPOTÓW.
~Alicja / 2024-08-06 09:44
Ocena: 1.00 / 5
najgorszy nieuczciwy bank przy przeniesieniu konta do innego banku nie oddają prowizji oraz pieniędzy z konta oszczędnościowego bank oszustów i złodziei
ZaletyBRAK
Wadysame wady nieuczciwość
~an ka / 2024-02-15 18:06
Ocena: 1.00 / 5
Syn od miesiąca ma zablokowane konto . Nie ma dostępu do swoich pieniędzy. zablokowano konto ponieważ ktoś nieuprawniony chciał pobrać pieniądze. Została zablokowana karta. Nowa miała przyjść w ciągu 2-5 dni. Nie można wybrać pieniędzy na dowód. Po trzech tygodniach i awanturze szanowny pan kierownik dopilnował wydanie nowej(drugiej) karty. minął kolejny tydzień. Niby ok. jednak aplikacja blik nie chce się włączyć i jak się okazuje karta jest znowu nieaktywna i brak dostępu do konta czy to przez aplikację czy osobiście. Wszystkie pieniądze na koncie, aktualna wypłata też i za co żyć ? Wezwana policja przyjęła zgłoszenie i jeżeli nie zostanie to załatwione, obiecuje skierować sprawę do sądu. Tylko ile można ? Radzę omijać ten bank dużym łukiem!
~Andrzej andi555 / 2022-12-11 20:44
Ocena: 1.00 / 5
najgorszy bank pod słońcem. Próbowałem wziąć kredyt przez allegro niestety nie udało się. wniosek się zawiesił i konsultant nie był w stanie nic zrobić To po co tam siedzi?