Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Deutsche Bank opinie

Ocena na podstawie 192 opinii

1.95 / 5

  • Prostota obsługi
    1.78
  • Oferta
    2.28
  • Obsługa klienta
    1.78

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 10
  • ~Gregor z niemiec / 2022-06-16 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Kochani czy w niemczech , czy w polsce , czy na calym swiecie !!! Palichy precz od tych niemieckich zlodzieji !!!
    ZaletyNie ma
    WadySame
  • ~PomagamyUkrainie / 2022-03-13 16:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Fremdes Blut und Leid - unser Wohlstand und Wohlergehen.

    Immer wieder derselbe Grundwert.
  • ~Proci / 2022-03-11 21:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Pro Rosyjski bank nie polecam zyski z ludzkiej krzywdy wspierają Putina
  • ~Nieszczęśliwy Krdytobiorca / 2022-02-11 08:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Konsultant banku dzwoni po godzienie 8:00 rano, dokładnie 8:18 - porażka. Wytłumaczenie, bo on juz pracuje. Niestety jesli chcecie dzwonic do Klienta, to dzwońcie w przyzwoitych porach po 9 tej. Na litosc boska co za nachalnośc!!
  • ~Funkcyjny / 2022-01-31 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako, że mieszkam na zachodzie kraju i mam kontakt z sąsiadami, to wiem, że oni przez ww bank traktowani są lepiej, mają lepsze warunki i oferty. Nie mogę sobie tylko przypomnieć jak to się nazywa kiedy jeden kraj traktuje drugi z wyższością, będąc we własnym mniemaniu lepszą rasą. Trudno mi też sobie przypomnieć, który to kraj swojego czasu wprowadzał taką doktrynę na terenie Europy.
    "Szczęśliwy" posiadacz kredytu hipotecznego
    ZaletyNie ma
    WadyTylko i wyłącznie
  • ~Jason / 2021-09-08 09:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Dno. Mimo że płacę ratę kredytu bez najmniejszych opóźnień potraktowano mnie jak kogoś kto wziął od nich pieniądze i uciekł gdzieś na Karaiby.
    ZaletyŻadnych
    WadySame
  • ~klientka / 2020-10-15 20:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Od 2009 jestem klientem Deutsche Bank ze względu na kredyt mieszkaniowy ale teraz to jakaś tragikomedia!!! Jak to jest możliwe,że klient nie może się skontaktować bezpośrednio z oddziałem banku żeby uzyskać wiarygodne informacje w sprawie swoich produktów w DB??? Dzwoniłam na numer infolinii podany jako DB w Poznaniu i odpowiadało mi, że ta infolinia już nie istnieje. Dzwoniłam 2 razy na infolinię w Warszawie ale połączenia z konsultantem się nie doczekałam. Dowiedziałam się jedynie z puszczanego nagrania, że aktualnie ze względu na covid, nie ma możliwości bezpośredniego kontaktu w oddziale banku i sprawy trzeba załatwiać przez infolinię lub e-mailowo. To chyba jakiś żart!!! Od 30 lat jestem też klientem PKO BP i taka sytuacja jest niewyobrażalna...zawsze miła obsługa, udzielanie dokładnych wyjaśnień. W dobie covid PKO też obsługuje normalnie klientów, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa sanitarnego.Zdecydowanie PKO BP...nigdy więcej Deutsche Bank!!!
    Zaletyaktualnie nie widzę
    Wadyaktualnie same wady
  • ~Piotr / 2019-10-23 20:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem wieloletnim klientem DB. Ten bank był tylko dobry 11 lat temu gdy pozyskiwał kredytobiorców w CHF. Jak się wtedy starali... Obecnie niemiecki bank osiągnął dno. Ucieka z Polski zagrożony pozwami od klientów.
    Nie ma już nawet biura, które z marszu można odwiedzić, by zostawić dokument czy uzyskać informację. Strona internetowa nie działa prawidłowo, bezczelne zachowania to norma. Ogrodzili się murem cynizmu.

    Mam nadzieję, że ich wymiar sprawiedliwości w końcu dopadnie.
    Zaletybez żartów, nie ma żadnych zalet
    WadyPrzerażający przykład oszustwa "białych kołnierzyków"
  • ~Rafal / 2018-11-13 09:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Bankrutujacy bank chyba. Calosc polskich kont sprzedal Santanderowi, przy czym sa bledy w migracji kont. Totalna porazka. Konta zaginely.
    Gowniany niemiechi szajs.
  • ~Jaga / 2018-09-14 08:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Jeżeli ktoś zapytałby jaki bank bym mu poleciła , to na pewno byłby to DB w Tychach na Grota Roweckiego. Jestem ich stałym klientem już wiele lat i cenię ich właśnie za ich profesjonalizm, przemiłą obsługę.Nigdy nie jest tak żeby klient został pozostawiony sam sobie.Obsługa zawsze dba o zapewnienie swoim klientom komfortu w obsłudze łącznie z poczęstunkiem kawy, wody.Oczywiście wiedza o ich produktach jest ogromna i fachowa.
    Zaletyprofesjonalizm, wysoka kultura , dbałość o szczegóły w kontaktach z klientem, cierpliwość i uśmiech dla każdego
    Wadynie znajduję
  • ~Mw / 2018-08-14 08:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Miesiące czekania na załatwienie sprawy w poczuciu totalnej bezsilności. - mam wrażenie, że pracownicy są zagubieni jakby każda czynność wykonywali pierwszy raz w życiu. Ostatnio Pani poradziła nam żebyśmy przyprowadzili sobie prawnika do załatwienia likwidacji konta €@„&???
  • ~Kamil / 2018-07-18 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu z obsługą (na odpowiedź na maila trzeba czekać parę dni o o ile nie tygodni). Ofertę muszę uznać za złą ponieważ nie dostałem wyjaśnień pewnych zapisów o co prosiłem BOK.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
  • ~Ela / 2018-06-15 12:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Nieprzygotowane młode panie do obsługi klientów.Odszukanie w komputerze konta klienta zajmuje 25 minut,przy podanej przez klienta tzw.ściągawce z danymi.Dlaczego Bank zatrudnia niewyszkolone osoby.Przydałby się profesjonalny kurs.Dobrze by było aby Bank nauczył panie mówić "dzień dobry" i "dowidzenia".
    ZaletyNie ma
    WadyObsługa
  • ~Zaskoczony totalnie / 2018-05-01 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam złe doświadczenie z db ostrowiec .po wstępnej decyzji kredytowej a pieniędzy to długa droga czeka się tydzień,a i tak nie odpowiedzą tak lub nie..obsługa niemiła.nawet nie odbierają tel,,,straciłem tydzień urlopu i kupe nerwów a efekt zerowy.radze omijać szerokim łukiem,zero szacunku dla klijentów...gdzie indziej dostałem z tymi papierami. 21tys w pół godziny.
    WadyZła obsługa oszukiwanie klijenta z terminami
  • ~Michał / 2017-12-20 15:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Beznadziejny system intenetowy ! Wolno działa, nie czytelny, nic się nie da załawtić online. Masakra.
    Zaletybrak
    Wadybrak aplikacji online!!!!
    TRAGICZNY system online...
  • ~neo / 2017-12-05 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    to jest jakieś dno. Od 24.11.2017 są problemy z logowaniem do db easy net. Zmienili sobie stronę ze starej na nową. Kontakt zerowy, przedłużone oczekiwania na kontakt z konsultantem. Żadnego komunikatu na www. Po jakimś czasie kontakt udało się nawiązać ale infolinia nie potrafiła wskazać przyczyny awarii. Wskazywali na problemy informatyczne i że intensywnie nad nimi pracują ale nawet nie mają jakiegoś dającego się przekazać klientom komunikatu - pełna improwizacja. Jest 05.12 a awaria dalej nie usunięta. No jeśli to są intensywne prace... Jako, że nie ma dostępu do bankowości on - line - zasugerowali mi zlecenia przelewów prze telefon. Przelew płatny 3 PLN od sztuki. Jak na XXI wiek bomba. Oczekiwanie na połączenie 12 minut. Ponoć problem jest masowy....
    Pierwsza odpowiedź mailowa na złożone zapytanie do banku o przyczyny po 3 dniach pomimo, że autoresponder miał informację, że odpowiedzą w ciągu 8 godzin roboczych.
    ZaletyDB nie ma wad.
    WadyDB ma same wady
  • ~Maciej / 2017-11-30 01:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Złożyłem wniosek na konto firmowe przez internet, czekałem tydzień na kuriera z umowa do podpisu. Nie dotarł. Złożyłem reklamacje przez internet. Bez odpowiedzi. Wysłałem maila z zapytaniem co sie dzieje. Tez bez odpowiedzi. Złożyłem reklamacje telefonicznie, miał sie ktoś skontaktować w ciagu 48 godzin i znaku nic. Zrezygnowalemz oczekiwań. Moze kiedyś zadzwonią lub odpowiedzą. Ale mnie juz to nie interesuje. Nie polecam.
  • ~Poznanianka / 2017-11-26 12:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Bank tworza jego pracownicy, niestety pracownicy DB w Polsce to zadufane w sobie osoby, paniusie, ktore malo co wiedza, obsluga jest niesympatyczna 80%. Mezczyzni-obsluga klaniaja sie tylko tym z wielkimi kontami i super samochodami. Nie znaja przepisow, wszystko idzie wolno, nie ma slowa przepraszam za ich pomylki. Patrza na czlowieka z gory. Niemiecki wlasciciel powinien zbadac o co to chodzi dlaczego w tych bankach obsluga jest 80% niesympatyczna. Personel jest dla nas klientow a nie my dla nich ! Musze powiedziec, ze taki stan rzeczy jest tylko w Polsce !!! Zalozylam tam konto bo mam blisko od domu ale zadowolenia nie mam z kontaktow z personelem. Choc ostatnio zaczela mnie obslugiwac inna kobieta i ta jest mila.....ale to jest wlasnie te jedyne 20% dobrych pracownikow, reszta powinna isc na szkolenia jak rozmawiac z klientem i co miec na twarzy - naburmuszenie czy usmiech. Te 80% zwolnilabym bez namyslu. Dodatkowo gubia dokumenty przez co wydluza sie czas oczekiwania na decyzje. Odejmowali mi miesiecznie wiecej pieniedzy niz powinni, dopiero po 4 miesiacach sprawa sie wyjasnila i zwrocili to co niesluszne odciagali. Moze mysleli, ze sie nie pokapuje bo to byla niewielka suma ale w rocznym zestawieniu to juz cos.
    Zaletyblisko domu
  • ~Krzysztof / 2017-11-07 22:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank nie wie co robi wysyłają listy na adres na który sobie nie życzę odnośnie czy jestem rezydentem.Konto zlikwidowałem dwa lata temu.Dzwonię na info linię a tam o niczym nie wiedzą!!!Bałagan totalny siedzą tam i dupy grzeją. I jeszcze problemy z reklamacją internetową co za cyrki piszę reklamację i po paru minutach wyświetla, że sesja wygasła?To jak mam co kolwiek napisać w ciągu 1 minuty? List A4?
    ZaletyKompletne dno
    WadyCałokształt
    100 lat
  • ~Kinia / 2017-10-04 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny bank. Serwis internetowy tragiczny! Opłaty wysokie. Nie znam gorszej obsługi niż w tym banku. Rozpatrywanie reklamacji opieszałe. W sumie zero punktów za ogół.
    Zaletyżadne
    Wadywszystko beznadziejne
    od 2013 jestem klientem tego banku. Dawno bym zrezygnowała, ale jestem związana kredytem.
strona 1 z 10
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.78, ilość opinii: 1231
PEKAO SA
Ocena: 1.47, ilość opinii: 840
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.56, ilość opinii: 696
Millennium
Ocena: 1.54, ilość opinii: 518
ING Bank Śląski
Ocena: 1.91, ilość opinii: 331
PKO Bank Polski
Ocena: 2.39, ilość opinii: 323
VECTRA
Ocena: 1.67, ilość opinii: 2987
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.07, ilość opinii: 2831
UPC Internet
Ocena: 1.89, ilość opinii: 2559
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2451
Play
Ocena: 1.40, ilość opinii: 2339
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 2240