Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Deutsche Bank opinie

Ocena na podstawie 184 opinii

1.98 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    2.32
  • Obsługa klienta
    1.82

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 19
  • ~Rafal / 2018-11-13 09:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Bankrutujacy bank chyba. Calosc polskich kont sprzedal Santanderowi, przy czym sa bledy w migracji kont. Totalna porazka. Konta zaginely.
    Gowniany niemiechi szajs.
  • ~Jaga / 2018-09-14 08:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Jeżeli ktoś zapytałby jaki bank bym mu poleciła , to na pewno byłby to DB w Tychach na Grota Roweckiego. Jestem ich stałym klientem już wiele lat i cenię ich właśnie za ich profesjonalizm, przemiłą obsługę.Nigdy nie jest tak żeby klient został pozostawiony sam sobie.Obsługa zawsze dba o zapewnienie swoim klientom komfortu w obsłudze łącznie z poczęstunkiem kawy, wody.Oczywiście wiedza o ich produktach jest ogromna i fachowa.
    Zaletyprofesjonalizm, wysoka kultura , dbałość o szczegóły w kontaktach z klientem, cierpliwość i uśmiech dla każdego
    Wadynie znajduję
  • ~Mw / 2018-08-14 08:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Miesiące czekania na załatwienie sprawy w poczuciu totalnej bezsilności. - mam wrażenie, że pracownicy są zagubieni jakby każda czynność wykonywali pierwszy raz w życiu. Ostatnio Pani poradziła nam żebyśmy przyprowadzili sobie prawnika do załatwienia likwidacji konta €@„&???
  • ~Kamil / 2018-07-18 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu z obsługą (na odpowiedź na maila trzeba czekać parę dni o o ile nie tygodni). Ofertę muszę uznać za złą ponieważ nie dostałem wyjaśnień pewnych zapisów o co prosiłem BOK.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
  • ~Ela / 2018-06-15 12:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Nieprzygotowane młode panie do obsługi klientów.Odszukanie w komputerze konta klienta zajmuje 25 minut,przy podanej przez klienta tzw.ściągawce z danymi.Dlaczego Bank zatrudnia niewyszkolone osoby.Przydałby się profesjonalny kurs.Dobrze by było aby Bank nauczył panie mówić "dzień dobry" i "dowidzenia".
    ZaletyNie ma
    WadyObsługa
  • ~Zaskoczony totalnie / 2018-05-01 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam złe doświadczenie z db ostrowiec .po wstępnej decyzji kredytowej a pieniędzy to długa droga czeka się tydzień,a i tak nie odpowiedzą tak lub nie..obsługa niemiła.nawet nie odbierają tel,,,straciłem tydzień urlopu i kupe nerwów a efekt zerowy.radze omijać szerokim łukiem,zero szacunku dla klijentów...gdzie indziej dostałem z tymi papierami. 21tys w pół godziny.
    WadyZła obsługa oszukiwanie klijenta z terminami
  • ~Michał / 2017-12-20 15:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Beznadziejny system intenetowy ! Wolno działa, nie czytelny, nic się nie da załawtić online. Masakra.
    Zaletybrak
    Wadybrak aplikacji online!!!!
    TRAGICZNY system online...
  • ~neo / 2017-12-05 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    to jest jakieś dno. Od 24.11.2017 są problemy z logowaniem do db easy net. Zmienili sobie stronę ze starej na nową. Kontakt zerowy, przedłużone oczekiwania na kontakt z konsultantem. Żadnego komunikatu na www. Po jakimś czasie kontakt udało się nawiązać ale infolinia nie potrafiła wskazać przyczyny awarii. Wskazywali na problemy informatyczne i że intensywnie nad nimi pracują ale nawet nie mają jakiegoś dającego się przekazać klientom komunikatu - pełna improwizacja. Jest 05.12 a awaria dalej nie usunięta. No jeśli to są intensywne prace... Jako, że nie ma dostępu do bankowości on - line - zasugerowali mi zlecenia przelewów prze telefon. Przelew płatny 3 PLN od sztuki. Jak na XXI wiek bomba. Oczekiwanie na połączenie 12 minut. Ponoć problem jest masowy....
    Pierwsza odpowiedź mailowa na złożone zapytanie do banku o przyczyny po 3 dniach pomimo, że autoresponder miał informację, że odpowiedzą w ciągu 8 godzin roboczych.
    ZaletyDB nie ma wad.
    WadyDB ma same wady
  • ~Maciej / 2017-11-30 01:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Złożyłem wniosek na konto firmowe przez internet, czekałem tydzień na kuriera z umowa do podpisu. Nie dotarł. Złożyłem reklamacje przez internet. Bez odpowiedzi. Wysłałem maila z zapytaniem co sie dzieje. Tez bez odpowiedzi. Złożyłem reklamacje telefonicznie, miał sie ktoś skontaktować w ciagu 48 godzin i znaku nic. Zrezygnowalemz oczekiwań. Moze kiedyś zadzwonią lub odpowiedzą. Ale mnie juz to nie interesuje. Nie polecam.
  • ~Poznanianka / 2017-11-26 12:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Bank tworza jego pracownicy, niestety pracownicy DB w Polsce to zadufane w sobie osoby, paniusie, ktore malo co wiedza, obsluga jest niesympatyczna 80%. Mezczyzni-obsluga klaniaja sie tylko tym z wielkimi kontami i super samochodami. Nie znaja przepisow, wszystko idzie wolno, nie ma slowa przepraszam za ich pomylki. Patrza na czlowieka z gory. Niemiecki wlasciciel powinien zbadac o co to chodzi dlaczego w tych bankach obsluga jest 80% niesympatyczna. Personel jest dla nas klientow a nie my dla nich ! Musze powiedziec, ze taki stan rzeczy jest tylko w Polsce !!! Zalozylam tam konto bo mam blisko od domu ale zadowolenia nie mam z kontaktow z personelem. Choc ostatnio zaczela mnie obslugiwac inna kobieta i ta jest mila.....ale to jest wlasnie te jedyne 20% dobrych pracownikow, reszta powinna isc na szkolenia jak rozmawiac z klientem i co miec na twarzy - naburmuszenie czy usmiech. Te 80% zwolnilabym bez namyslu. Dodatkowo gubia dokumenty przez co wydluza sie czas oczekiwania na decyzje. Odejmowali mi miesiecznie wiecej pieniedzy niz powinni, dopiero po 4 miesiacach sprawa sie wyjasnila i zwrocili to co niesluszne odciagali. Moze mysleli, ze sie nie pokapuje bo to byla niewielka suma ale w rocznym zestawieniu to juz cos.
    Zaletyblisko domu
strona 1 z 19
Dodaj własną opinię »

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie »

Zobacz również

mBank
Ocena: 2.14, ilość opinii: 422
PEKAO SA
Ocena: 1.51, ilość opinii: 155
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.74, ilość opinii: 154
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 1.98, ilość opinii: 62
Raiffeisen Polbank
Ocena: 2.40, ilość opinii: 39
ING Bank Śląski
Ocena: 3.08, ilość opinii: 38
Flixbus
Ocena: 2.12, ilość opinii: 320
Link4
Ocena: 1.65, ilość opinii: 238
ITAKA
Ocena: 2.90, ilość opinii: 161
nju mobile
Ocena: 3.28, ilość opinii: 107
Netflix
Ocena: 3.00, ilość opinii: 101
Virgin Mobile
Ocena: 2.62, ilość opinii: 56