Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Deutsche Bank opinie

Ocena na podstawie 184 opinii

1.98 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    2.32
  • Obsługa klienta
    1.82

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 10
  • ~Rafal / 2018-11-13 09:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Bankrutujacy bank chyba. Calosc polskich kont sprzedal Santanderowi, przy czym sa bledy w migracji kont. Totalna porazka. Konta zaginely.
    Gowniany niemiechi szajs.
  • ~Jaga / 2018-09-14 08:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Jeżeli ktoś zapytałby jaki bank bym mu poleciła , to na pewno byłby to DB w Tychach na Grota Roweckiego. Jestem ich stałym klientem już wiele lat i cenię ich właśnie za ich profesjonalizm, przemiłą obsługę.Nigdy nie jest tak żeby klient został pozostawiony sam sobie.Obsługa zawsze dba o zapewnienie swoim klientom komfortu w obsłudze łącznie z poczęstunkiem kawy, wody.Oczywiście wiedza o ich produktach jest ogromna i fachowa.
    Zaletyprofesjonalizm, wysoka kultura , dbałość o szczegóły w kontaktach z klientem, cierpliwość i uśmiech dla każdego
    Wadynie znajduję
  • ~Mw / 2018-08-14 08:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Miesiące czekania na załatwienie sprawy w poczuciu totalnej bezsilności. - mam wrażenie, że pracownicy są zagubieni jakby każda czynność wykonywali pierwszy raz w życiu. Ostatnio Pani poradziła nam żebyśmy przyprowadzili sobie prawnika do załatwienia likwidacji konta €@„&???
  • ~Kamil / 2018-07-18 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu z obsługą (na odpowiedź na maila trzeba czekać parę dni o o ile nie tygodni). Ofertę muszę uznać za złą ponieważ nie dostałem wyjaśnień pewnych zapisów o co prosiłem BOK.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
  • ~Ela / 2018-06-15 12:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Nieprzygotowane młode panie do obsługi klientów.Odszukanie w komputerze konta klienta zajmuje 25 minut,przy podanej przez klienta tzw.ściągawce z danymi.Dlaczego Bank zatrudnia niewyszkolone osoby.Przydałby się profesjonalny kurs.Dobrze by było aby Bank nauczył panie mówić "dzień dobry" i "dowidzenia".
    ZaletyNie ma
    WadyObsługa
  • ~Zaskoczony totalnie / 2018-05-01 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam złe doświadczenie z db ostrowiec .po wstępnej decyzji kredytowej a pieniędzy to długa droga czeka się tydzień,a i tak nie odpowiedzą tak lub nie..obsługa niemiła.nawet nie odbierają tel,,,straciłem tydzień urlopu i kupe nerwów a efekt zerowy.radze omijać szerokim łukiem,zero szacunku dla klijentów...gdzie indziej dostałem z tymi papierami. 21tys w pół godziny.
    WadyZła obsługa oszukiwanie klijenta z terminami
  • ~Michał / 2017-12-20 15:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Beznadziejny system intenetowy ! Wolno działa, nie czytelny, nic się nie da załawtić online. Masakra.
    Zaletybrak
    Wadybrak aplikacji online!!!!
    TRAGICZNY system online...
  • ~neo / 2017-12-05 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    to jest jakieś dno. Od 24.11.2017 są problemy z logowaniem do db easy net. Zmienili sobie stronę ze starej na nową. Kontakt zerowy, przedłużone oczekiwania na kontakt z konsultantem. Żadnego komunikatu na www. Po jakimś czasie kontakt udało się nawiązać ale infolinia nie potrafiła wskazać przyczyny awarii. Wskazywali na problemy informatyczne i że intensywnie nad nimi pracują ale nawet nie mają jakiegoś dającego się przekazać klientom komunikatu - pełna improwizacja. Jest 05.12 a awaria dalej nie usunięta. No jeśli to są intensywne prace... Jako, że nie ma dostępu do bankowości on - line - zasugerowali mi zlecenia przelewów prze telefon. Przelew płatny 3 PLN od sztuki. Jak na XXI wiek bomba. Oczekiwanie na połączenie 12 minut. Ponoć problem jest masowy....
    Pierwsza odpowiedź mailowa na złożone zapytanie do banku o przyczyny po 3 dniach pomimo, że autoresponder miał informację, że odpowiedzą w ciągu 8 godzin roboczych.
    ZaletyDB nie ma wad.
    WadyDB ma same wady
  • ~Maciej / 2017-11-30 01:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Złożyłem wniosek na konto firmowe przez internet, czekałem tydzień na kuriera z umowa do podpisu. Nie dotarł. Złożyłem reklamacje przez internet. Bez odpowiedzi. Wysłałem maila z zapytaniem co sie dzieje. Tez bez odpowiedzi. Złożyłem reklamacje telefonicznie, miał sie ktoś skontaktować w ciagu 48 godzin i znaku nic. Zrezygnowalemz oczekiwań. Moze kiedyś zadzwonią lub odpowiedzą. Ale mnie juz to nie interesuje. Nie polecam.
  • ~Poznanianka / 2017-11-26 12:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Bank tworza jego pracownicy, niestety pracownicy DB w Polsce to zadufane w sobie osoby, paniusie, ktore malo co wiedza, obsluga jest niesympatyczna 80%. Mezczyzni-obsluga klaniaja sie tylko tym z wielkimi kontami i super samochodami. Nie znaja przepisow, wszystko idzie wolno, nie ma slowa przepraszam za ich pomylki. Patrza na czlowieka z gory. Niemiecki wlasciciel powinien zbadac o co to chodzi dlaczego w tych bankach obsluga jest 80% niesympatyczna. Personel jest dla nas klientow a nie my dla nich ! Musze powiedziec, ze taki stan rzeczy jest tylko w Polsce !!! Zalozylam tam konto bo mam blisko od domu ale zadowolenia nie mam z kontaktow z personelem. Choc ostatnio zaczela mnie obslugiwac inna kobieta i ta jest mila.....ale to jest wlasnie te jedyne 20% dobrych pracownikow, reszta powinna isc na szkolenia jak rozmawiac z klientem i co miec na twarzy - naburmuszenie czy usmiech. Te 80% zwolnilabym bez namyslu. Dodatkowo gubia dokumenty przez co wydluza sie czas oczekiwania na decyzje. Odejmowali mi miesiecznie wiecej pieniedzy niz powinni, dopiero po 4 miesiacach sprawa sie wyjasnila i zwrocili to co niesluszne odciagali. Moze mysleli, ze sie nie pokapuje bo to byla niewielka suma ale w rocznym zestawieniu to juz cos.
    Zaletyblisko domu
  • ~Krzysztof / 2017-11-07 22:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank nie wie co robi wysyłają listy na adres na który sobie nie życzę odnośnie czy jestem rezydentem.Konto zlikwidowałem dwa lata temu.Dzwonię na info linię a tam o niczym nie wiedzą!!!Bałagan totalny siedzą tam i dupy grzeją. I jeszcze problemy z reklamacją internetową co za cyrki piszę reklamację i po paru minutach wyświetla, że sesja wygasła?To jak mam co kolwiek napisać w ciągu 1 minuty? List A4?
    ZaletyKompletne dno
    WadyCałokształt
    100 lat
  • ~Kinia / 2017-10-04 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny bank. Serwis internetowy tragiczny! Opłaty wysokie. Nie znam gorszej obsługi niż w tym banku. Rozpatrywanie reklamacji opieszałe. W sumie zero punktów za ogół.
    Zaletyżadne
    Wadywszystko beznadziejne
    od 2013 jestem klientem tego banku. Dawno bym zrezygnowała, ale jestem związana kredytem.
  • ~ADAM STEFAN / 2017-09-28 12:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Serwie beznadziejny. Ludzie nie wiedzą co robią, każdy mówi co innego.
    Założenie konta w Deutsche Bank zajęto mi ok 3 godzin w ciągu dwóch wizyt. Miałem otrzymać kartę bankową w ciągu 3 tygodni. Minęło dwa miesiące i dalej jej nie mam. Natomiast dostałem list z banku o konieczności złożenia oświadczenia o statusie rezydencji podatkowej w USA (FACTA)
    Oświadczenie takie zostało złożone przy zakładaniu konta. Muszę znowu pojechać do banku ponieważ moje wysiłki aby to załatwić telefonicznie lub przez internet nie dały rezultatu.
    Wycofam pieniądze i zmienię bank.
    WadyBardzo niekompetentna obsługa.
  • ~kubush / 2017-09-03 14:51
    Ocena: 1.33 / 5
    trzeci miesiac nie moge zalatwic prostej sprawy /zalozenie rachunku maklerskiego/ ,tak niekompetentnej obslugi nie spotkalam w zadnym innym banku
    Zaletybrak
    Wadyopieszalosc i niekompetencja pracownikow
  • ~mkrk / 2017-08-09 22:21
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem zbulwersowana poziomem obsługi klienta biznesowego, w banku w którym mam konto od blisko czterech lat nie mogę dostać linii kredytowej bo rzekomo nie mam zdolności. Dodam, że w tym samym czasie odezwał się do mnie inny bank który zaproponował mi 500000 zł (jutro podpisuję umowę) na podstawie tych samych dokumentów:) Efekt - przenoszę swoje konto do innego banku, a Panu M.K. gratuluję utraty klienta poprzez spuszczenie po brzytwie (pewnie nie chciało mu się weryfikować dokumentów). Długo zastanawiałam się czy nie zgłosić przełożonemu tego Pana moich obaw względem prawidłowej weryfikacji ale stwierdziłam, że szkoda mojego cennego czasu. Pozdrawiam wszystkich cierpliwych posiadających konto w db
  • ~Nika 0 / 2017-08-02 22:33
    Beznadziejny bank. Pięć dni czekam na decyzję w sprawie kredytu, a wstępna decyzja już dawno była ok. 2 tygodnie temu. Zgłoszenie było internetowe zapewniajac o prowizji 0 zł po dostarczeniu dokumentów okazało się że prowizję pobierają. Opisuję sytuację w Banku w Gdyni ptzy ul. 10-go Lutego....
    Nie polecam. Beznadzieja.
    ZaletyZero zalet
    WadySame wady
  • ~Dziadek / 2017-07-31 11:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Czy rowenierz macie problem z dostepnem do konta o pieniedzy?
    Nikt nie odbiera na infolini/obsludze klienta ani w KR ani w Waw.
    ZaletyBrak
    WadySporo
    Klient od 2 lat
  • ~Bogusław / 2017-07-20 14:12
    jedna wielka masakra, fatalny serwis internetowy, brak możliwości wyświetlenia całej historii konta tylko ostatnie 3 transakcje bank przetrzymuje pieniądze, utrudniony dostęp do własnych pieniędzy, na zaksięgowanie przelewu między kontami własnymi w banku DB czekałem wiele godzin, miałem dostać na koncie oszczędnościowym 2,55% bank tak wymanipulował interpretacją terminów że wyszło po 3 miesiącach niewiele ponad połowę. na połączenie z konsultantem w dn 19.07.2017 czekałem dwukrotnie po ok 20 minut .Mam konto w banku MB niech tam DB nauczy się jak należy obsługiwać klijenta. Nigdy więcej DB. Jeżeli szanujecie własny czas omijajcie DB z daleka.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    3 miesiące konto oszczędnościowe
  • ~Robert / 2017-06-23 23:55
    Ocena: 5.00 / 5
    Powiem krótko polecam.Doradca mobilny DB p.Martyna z Sopotu - best on the best.Profesjonalnie,miło i rzeczowo podeszła do tematu.Polecam ten bank.Czysty BIK-bez problemu z kredytem.No i warunki są trż dobre.Oby tak dalej:)
    Korzystam 2 miesiące
  • ~mirek68 / 2017-06-06 08:07
    Ocena: 1.33 / 5
    w banku panuje niesamowity bałagan , opiekunowie klientów nie spełniają żadnych norm
    , ale najgorsze chyb jest to że bank jest "bezosobowy " nie ma nikogo odpowiedzialnego za jakiekolwiek błędy czy uchybienia , Wszystkim niezadowolonym pozostaje kontakt mailowy . , gdybym miał taką wiedzę 10 lat temu kiedy brałem kredyt w tym banku ( nie pozsiadam żadnych zaległych spłat i wszystkie raty były spłacone w terminie ) na pewno bym tego nie zrobił , ale dzisiaj mogę tylko ostrzec ewentualnych przyszłych klientów
strona 1 z 10
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 2.11, ilość opinii: 457
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.68, ilość opinii: 186
PEKAO SA
Ocena: 1.55, ilość opinii: 176
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 2.04, ilość opinii: 66
ING Bank Śląski
Ocena: 2.91, ilość opinii: 44
Millennium
Ocena: 2.35, ilość opinii: 19
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 423
Link4
Ocena: 1.62, ilość opinii: 270
ITAKA
Ocena: 2.79, ilość opinii: 202
Netflix
Ocena: 2.89, ilość opinii: 120
nju mobile
Ocena: 3.20, ilość opinii: 117
Virgin Mobile
Ocena: 2.55, ilość opinii: 78