Kochani czy w niemczech , czy w polsce , czy na calym swiecie !!! Palichy precz od tych niemieckich zlodzieji !!!
ZaletyNie ma
WadySame
~PomagamyUkrainie / 2022-03-13 16:46
Ocena: 1.00 / 5
Fremdes Blut und Leid - unser Wohlstand und Wohlergehen.
Immer wieder derselbe Grundwert.
~Proci / 2022-03-11 21:18
Ocena: 1.00 / 5
Pro Rosyjski bank nie polecam zyski z ludzkiej krzywdy wspierają Putina
~Nieszczęśliwy Krdytobiorca / 2022-02-11 08:27
Ocena: 2.33 / 5
Konsultant banku dzwoni po godzienie 8:00 rano, dokładnie 8:18 - porażka. Wytłumaczenie, bo on juz pracuje. Niestety jesli chcecie dzwonic do Klienta, to dzwońcie w przyzwoitych porach po 9 tej. Na litosc boska co za nachalnośc!!
~Funkcyjny / 2022-01-31 17:34
Ocena: 1.00 / 5
Jako, że mieszkam na zachodzie kraju i mam kontakt z sąsiadami, to wiem, że oni przez ww bank traktowani są lepiej, mają lepsze warunki i oferty. Nie mogę sobie tylko przypomnieć jak to się nazywa kiedy jeden kraj traktuje drugi z wyższością, będąc we własnym mniemaniu lepszą rasą. Trudno mi też sobie przypomnieć, który to kraj swojego czasu wprowadzał taką doktrynę na terenie Europy.
"Szczęśliwy" posiadacz kredytu hipotecznego
ZaletyNie ma
WadyTylko i wyłącznie
~Jason / 2021-09-08 09:50
Ocena: 1.33 / 5
Dno. Mimo że płacę ratę kredytu bez najmniejszych opóźnień potraktowano mnie jak kogoś kto wziął od nich pieniądze i uciekł gdzieś na Karaiby.
ZaletyŻadnych
WadySame
~klientka / 2020-10-15 20:08
Ocena: 1.67 / 5
Od 2009 jestem klientem Deutsche Bank ze względu na kredyt mieszkaniowy ale teraz to jakaś tragikomedia!!! Jak to jest możliwe,że klient nie może się skontaktować bezpośrednio z oddziałem banku żeby uzyskać wiarygodne informacje w sprawie swoich produktów w DB??? Dzwoniłam na numer infolinii podany jako DB w Poznaniu i odpowiadało mi, że ta infolinia już nie istnieje. Dzwoniłam 2 razy na infolinię w Warszawie ale połączenia z konsultantem się nie doczekałam. Dowiedziałam się jedynie z puszczanego nagrania, że aktualnie ze względu na covid, nie ma możliwości bezpośredniego kontaktu w oddziale banku i sprawy trzeba załatwiać przez infolinię lub e-mailowo. To chyba jakiś żart!!! Od 30 lat jestem też klientem PKO BP i taka sytuacja jest niewyobrażalna...zawsze miła obsługa, udzielanie dokładnych wyjaśnień. W dobie covid PKO też obsługuje normalnie klientów, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa sanitarnego.Zdecydowanie PKO BP...nigdy więcej Deutsche Bank!!!
Zaletyaktualnie nie widzę
Wadyaktualnie same wady
~Piotr / 2019-10-23 20:41
Ocena: 1.00 / 5
Jestem wieloletnim klientem DB. Ten bank był tylko dobry 11 lat temu gdy pozyskiwał kredytobiorców w CHF. Jak się wtedy starali... Obecnie niemiecki bank osiągnął dno. Ucieka z Polski zagrożony pozwami od klientów.
Nie ma już nawet biura, które z marszu można odwiedzić, by zostawić dokument czy uzyskać informację. Strona internetowa nie działa prawidłowo, bezczelne zachowania to norma. Ogrodzili się murem cynizmu.
Mam nadzieję, że ich wymiar sprawiedliwości w końcu dopadnie.
Zaletybez żartów, nie ma żadnych zalet
WadyPrzerażający przykład oszustwa "białych kołnierzyków"
~Rafal / 2018-11-13 09:45
Ocena: 1.67 / 5
Bankrutujacy bank chyba. Calosc polskich kont sprzedal Santanderowi, przy czym sa bledy w migracji kont. Totalna porazka. Konta zaginely.
Gowniany niemiechi szajs.
~Jaga / 2018-09-14 08:20
Ocena: 5.00 / 5
Jeżeli ktoś zapytałby jaki bank bym mu poleciła , to na pewno byłby to DB w Tychach na Grota Roweckiego. Jestem ich stałym klientem już wiele lat i cenię ich właśnie za ich profesjonalizm, przemiłą obsługę.Nigdy nie jest tak żeby klient został pozostawiony sam sobie.Obsługa zawsze dba o zapewnienie swoim klientom komfortu w obsłudze łącznie z poczęstunkiem kawy, wody.Oczywiście wiedza o ich produktach jest ogromna i fachowa.
Zaletyprofesjonalizm, wysoka kultura , dbałość o szczegóły w kontaktach z klientem, cierpliwość i uśmiech dla każdego
Wadynie znajduję
~Mw / 2018-08-14 08:25
Ocena: 1.00 / 5
Miesiące czekania na załatwienie sprawy w poczuciu totalnej bezsilności. - mam wrażenie, że pracownicy są zagubieni jakby każda czynność wykonywali pierwszy raz w życiu. Ostatnio Pani poradziła nam żebyśmy przyprowadzili sobie prawnika do załatwienia likwidacji konta €@„&???
~Kamil / 2018-07-18 15:28
Ocena: 1.00 / 5
Brak kontaktu z obsługą (na odpowiedź na maila trzeba czekać parę dni o o ile nie tygodni). Ofertę muszę uznać za złą ponieważ nie dostałem wyjaśnień pewnych zapisów o co prosiłem BOK.
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta
~Ela / 2018-06-15 12:45
Ocena: 1.67 / 5
Nieprzygotowane młode panie do obsługi klientów.Odszukanie w komputerze konta klienta zajmuje 25 minut,przy podanej przez klienta tzw.ściągawce z danymi.Dlaczego Bank zatrudnia niewyszkolone osoby.Przydałby się profesjonalny kurs.Dobrze by było aby Bank nauczył panie mówić "dzień dobry" i "dowidzenia".
ZaletyNie ma
WadyObsługa
~Zaskoczony totalnie / 2018-05-01 10:30
Ocena: 1.00 / 5
Mam złe doświadczenie z db ostrowiec .po wstępnej decyzji kredytowej a pieniędzy to długa droga czeka się tydzień,a i tak nie odpowiedzą tak lub nie..obsługa niemiła.nawet nie odbierają tel,,,straciłem tydzień urlopu i kupe nerwów a efekt zerowy.radze omijać szerokim łukiem,zero szacunku dla klijentów...gdzie indziej dostałem z tymi papierami. 21tys w pół godziny.
WadyZła obsługa oszukiwanie klijenta z terminami
~Michał / 2017-12-20 15:07
Ocena: 2.00 / 5
Beznadziejny system intenetowy ! Wolno działa, nie czytelny, nic się nie da załawtić online. Masakra.
Zaletybrak
Wadybrak aplikacji online!!!!
TRAGICZNY system online...
~neo / 2017-12-05 17:35
Ocena: 1.00 / 5
to jest jakieś dno. Od 24.11.2017 są problemy z logowaniem do db easy net. Zmienili sobie stronę ze starej na nową. Kontakt zerowy, przedłużone oczekiwania na kontakt z konsultantem. Żadnego komunikatu na www. Po jakimś czasie kontakt udało się nawiązać ale infolinia nie potrafiła wskazać przyczyny awarii. Wskazywali na problemy informatyczne i że intensywnie nad nimi pracują ale nawet nie mają jakiegoś dającego się przekazać klientom komunikatu - pełna improwizacja. Jest 05.12 a awaria dalej nie usunięta. No jeśli to są intensywne prace... Jako, że nie ma dostępu do bankowości on - line - zasugerowali mi zlecenia przelewów prze telefon. Przelew płatny 3 PLN od sztuki. Jak na XXI wiek bomba. Oczekiwanie na połączenie 12 minut. Ponoć problem jest masowy....
Pierwsza odpowiedź mailowa na złożone zapytanie do banku o przyczyny po 3 dniach pomimo, że autoresponder miał informację, że odpowiedzą w ciągu 8 godzin roboczych.
ZaletyDB nie ma wad.
WadyDB ma same wady
~Maciej / 2017-11-30 01:14
Ocena: 2.00 / 5
Złożyłem wniosek na konto firmowe przez internet, czekałem tydzień na kuriera z umowa do podpisu. Nie dotarł. Złożyłem reklamacje przez internet. Bez odpowiedzi. Wysłałem maila z zapytaniem co sie dzieje. Tez bez odpowiedzi. Złożyłem reklamacje telefonicznie, miał sie ktoś skontaktować w ciagu 48 godzin i znaku nic. Zrezygnowalemz oczekiwań. Moze kiedyś zadzwonią lub odpowiedzą. Ale mnie juz to nie interesuje. Nie polecam.
~Poznanianka / 2017-11-26 12:38
Ocena: 3.00 / 5
Bank tworza jego pracownicy, niestety pracownicy DB w Polsce to zadufane w sobie osoby, paniusie, ktore malo co wiedza, obsluga jest niesympatyczna 80%. Mezczyzni-obsluga klaniaja sie tylko tym z wielkimi kontami i super samochodami. Nie znaja przepisow, wszystko idzie wolno, nie ma slowa przepraszam za ich pomylki. Patrza na czlowieka z gory. Niemiecki wlasciciel powinien zbadac o co to chodzi dlaczego w tych bankach obsluga jest 80% niesympatyczna. Personel jest dla nas klientow a nie my dla nich ! Musze powiedziec, ze taki stan rzeczy jest tylko w Polsce !!! Zalozylam tam konto bo mam blisko od domu ale zadowolenia nie mam z kontaktow z personelem. Choc ostatnio zaczela mnie obslugiwac inna kobieta i ta jest mila.....ale to jest wlasnie te jedyne 20% dobrych pracownikow, reszta powinna isc na szkolenia jak rozmawiac z klientem i co miec na twarzy - naburmuszenie czy usmiech. Te 80% zwolnilabym bez namyslu. Dodatkowo gubia dokumenty przez co wydluza sie czas oczekiwania na decyzje. Odejmowali mi miesiecznie wiecej pieniedzy niz powinni, dopiero po 4 miesiacach sprawa sie wyjasnila i zwrocili to co niesluszne odciagali. Moze mysleli, ze sie nie pokapuje bo to byla niewielka suma ale w rocznym zestawieniu to juz cos.
Zaletyblisko domu
~Krzysztof / 2017-11-07 22:29
Ocena: 1.00 / 5
Bank nie wie co robi wysyłają listy na adres na który sobie nie życzę odnośnie czy jestem rezydentem.Konto zlikwidowałem dwa lata temu.Dzwonię na info linię a tam o niczym nie wiedzą!!!Bałagan totalny siedzą tam i dupy grzeją. I jeszcze problemy z reklamacją internetową co za cyrki piszę reklamację i po paru minutach wyświetla, że sesja wygasła?To jak mam co kolwiek napisać w ciągu 1 minuty? List A4?
ZaletyKompletne dno
WadyCałokształt
100 lat
~Kinia / 2017-10-04 20:13
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejny bank. Serwis internetowy tragiczny! Opłaty wysokie. Nie znam gorszej obsługi niż w tym banku. Rozpatrywanie reklamacji opieszałe. W sumie zero punktów za ogół.
Zaletyżadne
Wadywszystko beznadziejne
od 2013 jestem klientem tego banku. Dawno bym zrezygnowała, ale jestem związana kredytem.