Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Deutsche Bank opinie

Ocena na podstawie 195 opinii

1.93 / 5

  • Prostota obsługi
    1.77
  • Oferta
    2.26
  • Obsługa klienta
    1.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Poznanianka / 2017-11-26 12:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Bank tworza jego pracownicy, niestety pracownicy DB w Polsce to zadufane w sobie osoby, paniusie, ktore malo co wiedza, obsluga jest niesympatyczna 80%. Mezczyzni-obsluga klaniaja sie tylko tym z wielkimi kontami i super samochodami. Nie znaja przepisow, wszystko idzie wolno, nie ma slowa przepraszam za ich pomylki. Patrza na czlowieka z gory. Niemiecki wlasciciel powinien zbadac o co to chodzi dlaczego w tych bankach obsluga jest 80% niesympatyczna. Personel jest dla nas klientow a nie my dla nich ! Musze powiedziec, ze taki stan rzeczy jest tylko w Polsce !!! Zalozylam tam konto bo mam blisko od domu ale zadowolenia nie mam z kontaktow z personelem. Choc ostatnio zaczela mnie obslugiwac inna kobieta i ta jest mila.....ale to jest wlasnie te jedyne 20% dobrych pracownikow, reszta powinna isc na szkolenia jak rozmawiac z klientem i co miec na twarzy - naburmuszenie czy usmiech. Te 80% zwolnilabym bez namyslu. Dodatkowo gubia dokumenty przez co wydluza sie czas oczekiwania na decyzje. Odejmowali mi miesiecznie wiecej pieniedzy niz powinni, dopiero po 4 miesiacach sprawa sie wyjasnila i zwrocili to co niesluszne odciagali. Moze mysleli, ze sie nie pokapuje bo to byla niewielka suma ale w rocznym zestawieniu to juz cos.
    Zaletyblisko domu
  • ~Krzysztof / 2017-11-07 22:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank nie wie co robi wysyłają listy na adres na który sobie nie życzę odnośnie czy jestem rezydentem.Konto zlikwidowałem dwa lata temu.Dzwonię na info linię a tam o niczym nie wiedzą!!!Bałagan totalny siedzą tam i dupy grzeją. I jeszcze problemy z reklamacją internetową co za cyrki piszę reklamację i po paru minutach wyświetla, że sesja wygasła?To jak mam co kolwiek napisać w ciągu 1 minuty? List A4?
    ZaletyKompletne dno
    WadyCałokształt
    100 lat
  • ~Kinia / 2017-10-04 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny bank. Serwis internetowy tragiczny! Opłaty wysokie. Nie znam gorszej obsługi niż w tym banku. Rozpatrywanie reklamacji opieszałe. W sumie zero punktów za ogół.
    Zaletyżadne
    Wadywszystko beznadziejne
    od 2013 jestem klientem tego banku. Dawno bym zrezygnowała, ale jestem związana kredytem.
  • ~ADAM STEFAN / 2017-09-28 12:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Serwie beznadziejny. Ludzie nie wiedzą co robią, każdy mówi co innego.
    Założenie konta w Deutsche Bank zajęto mi ok 3 godzin w ciągu dwóch wizyt. Miałem otrzymać kartę bankową w ciągu 3 tygodni. Minęło dwa miesiące i dalej jej nie mam. Natomiast dostałem list z banku o konieczności złożenia oświadczenia o statusie rezydencji podatkowej w USA (FACTA)
    Oświadczenie takie zostało złożone przy zakładaniu konta. Muszę znowu pojechać do banku ponieważ moje wysiłki aby to załatwić telefonicznie lub przez internet nie dały rezultatu.
    Wycofam pieniądze i zmienię bank.
    WadyBardzo niekompetentna obsługa.
  • ~kubush / 2017-09-03 14:51
    Ocena: 1.33 / 5
    trzeci miesiac nie moge zalatwic prostej sprawy /zalozenie rachunku maklerskiego/ ,tak niekompetentnej obslugi nie spotkalam w zadnym innym banku
    Zaletybrak
    Wadyopieszalosc i niekompetencja pracownikow
  • ~mkrk / 2017-08-09 22:21
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem zbulwersowana poziomem obsługi klienta biznesowego, w banku w którym mam konto od blisko czterech lat nie mogę dostać linii kredytowej bo rzekomo nie mam zdolności. Dodam, że w tym samym czasie odezwał się do mnie inny bank który zaproponował mi 500000 zł (jutro podpisuję umowę) na podstawie tych samych dokumentów:) Efekt - przenoszę swoje konto do innego banku, a Panu M.K. gratuluję utraty klienta poprzez spuszczenie po brzytwie (pewnie nie chciało mu się weryfikować dokumentów). Długo zastanawiałam się czy nie zgłosić przełożonemu tego Pana moich obaw względem prawidłowej weryfikacji ale stwierdziłam, że szkoda mojego cennego czasu. Pozdrawiam wszystkich cierpliwych posiadających konto w db
  • ~Nika 0 / 2017-08-02 22:33
    Beznadziejny bank. Pięć dni czekam na decyzję w sprawie kredytu, a wstępna decyzja już dawno była ok. 2 tygodnie temu. Zgłoszenie było internetowe zapewniajac o prowizji 0 zł po dostarczeniu dokumentów okazało się że prowizję pobierają. Opisuję sytuację w Banku w Gdyni ptzy ul. 10-go Lutego....
    Nie polecam. Beznadzieja.
    ZaletyZero zalet
    WadySame wady
  • ~Dziadek / 2017-07-31 11:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Czy rowenierz macie problem z dostepnem do konta o pieniedzy?
    Nikt nie odbiera na infolini/obsludze klienta ani w KR ani w Waw.
    ZaletyBrak
    WadySporo
    Klient od 2 lat
  • ~Bogusław / 2017-07-20 14:12
    jedna wielka masakra, fatalny serwis internetowy, brak możliwości wyświetlenia całej historii konta tylko ostatnie 3 transakcje bank przetrzymuje pieniądze, utrudniony dostęp do własnych pieniędzy, na zaksięgowanie przelewu między kontami własnymi w banku DB czekałem wiele godzin, miałem dostać na koncie oszczędnościowym 2,55% bank tak wymanipulował interpretacją terminów że wyszło po 3 miesiącach niewiele ponad połowę. na połączenie z konsultantem w dn 19.07.2017 czekałem dwukrotnie po ok 20 minut .Mam konto w banku MB niech tam DB nauczy się jak należy obsługiwać klijenta. Nigdy więcej DB. Jeżeli szanujecie własny czas omijajcie DB z daleka.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    3 miesiące konto oszczędnościowe
  • ~Robert / 2017-06-23 23:55
    Ocena: 5.00 / 5
    Powiem krótko polecam.Doradca mobilny DB p.Martyna z Sopotu - best on the best.Profesjonalnie,miło i rzeczowo podeszła do tematu.Polecam ten bank.Czysty BIK-bez problemu z kredytem.No i warunki są trż dobre.Oby tak dalej:)
    Korzystam 2 miesiące
  • ~mirek68 / 2017-06-06 08:07
    Ocena: 1.33 / 5
    w banku panuje niesamowity bałagan , opiekunowie klientów nie spełniają żadnych norm
    , ale najgorsze chyb jest to że bank jest "bezosobowy " nie ma nikogo odpowiedzialnego za jakiekolwiek błędy czy uchybienia , Wszystkim niezadowolonym pozostaje kontakt mailowy . , gdybym miał taką wiedzę 10 lat temu kiedy brałem kredyt w tym banku ( nie pozsiadam żadnych zaległych spłat i wszystkie raty były spłacone w terminie ) na pewno bym tego nie zrobił , ale dzisiaj mogę tylko ostrzec ewentualnych przyszłych klientów
  • ~Krzysztof / 2017-05-31 09:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Posiadam kredyt w db.
    Do czasu zawarcia umowy obsługa dobra,potem jest coraz gorzej.
    Kontakt z bankiem fatalny, co chwilę trzeba dostarczać kolejne dokumenty średnio 1-2 na 3 miesiące.Mimo terminowego dostarczania dokumentów i regularnej spłaty regularnie przychodzą pisma ponaglające. Dokumenty trzeba dostarczać w formie oryginalnej do banku nie można niczego przesłać mailem. Nie można nawet uzyskać nr telefonu lub choćby maila do osoby która zajmuje się naszą obsługą. Kontakt tylko przez teleserwis i ewentualnie łaskawie mogą oddzwonić. Miałem już kilka kredytów w różnych bankach wszystkie dawno spłacone terminowo,ale ten oceniam jako najbardziej upierdliwy.
    Zaletynic mi nie przychodzi do głowy
    Wadykontakt, obsługa posprzedażowa,bardzo duża ilość dokumentów które trzeba dostarczać przez cały okres kredytu.
  • ~Wdkonieczny / 2017-05-17 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Za duzo pisania . Nie polecam tego banku ! TO jakas masakra co mi sie tu przytrafiło i to nie raz . Miałem tu kredyt hipoteczny w Euro , zapomnieli wypłacić transze bo euro w czasie wypłatgy było na moją korzyść , debil deweloper dopiero po kilku miesiacach powiedział mi o tym ze nie dostał transzy , musiałem dopłacic 13 tys zł z własne kieszeni . Dalej Przy spłacie Hipoteki jak wszystko załatwiałem przez 6 lat zapłaciłem 70 tys zł a spłaciłem krredytu 20 tys . Inne problemy , przy spłaceniu całego kredytu przez inny bank nagle zgineło 8 tys zł ! po interwencji mojej nagle sie znalazło . Teraz Ubezpieczenie na zycie ktore miałem wykupione przy kredycie dzisiaj dostałem na konto o 4 tys mniej czyli 20% znikło a w aneksie mam ze przed czasem mogą zabrac 5% ! TEN BANK TO MASAKRA! UWAŻAJCIE !!! SYF!!!
    WadyGubią dokumenty
    Nie pamietają o Transzach
    Myslą tylko o swoim interesie
  • ~Adam / 2017-04-24 10:33
    Ocena: 4.00 / 5
    Ja napisze cos na plus. Wady, ktore opisalem w innym miejscu, nie sa bardzo istotne (poza sposobem zbezpieczenia).
    Mam od kilku lat konto firmowe, firma mala, obroty male, wiec nie mam zadnych przywilejow.
    Przenioslem sie z PKO BP. Dostalem wszystko za free, tzn rachunek, przelewy, kartę, darmowe bankomaty na calym swiecie, i tąk mam do dzis. Odsetki kredytu byly wyraznie mniejsze niz w PKOBP, tak wiec zaoszczedzilem miesiecznie sporą kasę, na samych przelewach ponad 100zl/m-c, bo w PKO byly potwornie drogie.
    Na obsluge nie moge narzekac, zawsze szybko, milo i sprawnie
    Kontakt mailowy i telefoniczny bez zarzutu
    Jedyny minus, i to powazny, to zabezpieczenie konta. Tylko kilkucyfrowy pin. Dzis to niedopuszczalne. Na szczescie nic sie nie zdarzylo przez te kilkalat, ale rozwazam przeniesienie w bezpieczniejsze miejsce. Bo mysle, ze DB tego archaicznego sposobu nie zmieni.
    Potwierdzam tez to co inni napisali - DB przetrzymije pieniadze, bo przelewy ida wyraznie dluzej niz w innych bankach.
    Nie potwierdzam, ze DB bez uprzedzenia podnosi oplaty, zawsze mam komunikat, ze jest zmiana taryf. Ale w komunikacie nie ma, a powinno byc, wyszczegolnieie, ktore punkty sie zmienily, bo przeciez taryfy sa zbyt zawile, zeby je czytac w calosci
    Zaletykonto firmowe u mnie - zero oplat
    Szybki i rzeczowy kontakt
    WadyBardzo slabe zabezpieczenie haslem - tylko cyfrowy pin, bez mozliowsci wstawienia liter i znakow specjalnych
    DB chyba troche przetrzymuje pieniadze, bo przelewy ida wyraznie dluzej ni w innych bankach
    Bardzo krotki dzien pracy systemu, ostatni przelew moge wyslac okolo 14:30, potem juz jest prerzucany na kolejny dzien
    Dziwny system, malo przejrzysty.
  • ~Gustaw_s / 2017-04-14 22:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Tu mogę opisać moją współpracę w jednostce w Lublinie na ZANA - nie polecam !!
    nie mają za grosz szacunku do klienta z innego oddziału BD, gubią dokumenty itd., nie spinają dokumentów - które rozszyli do xera, nie dają koszulek a już nie ma co mówić o teczce na dokumenty które sie podpisuje w banku - (jak byłem w banku to padał deszcz i musiałem dokumenty chować pod kurtką). Jak bym wiedział że tak będzie wyglądała obsługa to na ten bank bym się nie zdecydował.
    ZaletyBrak
    Wady- gubią dokumenty
    - brak kontaktu z opiekunem kredytu
    - bardzo długo idą przelewy z db do innych banków
  • ~zdzich / 2017-04-04 20:45
    do czasu kiedy kiedy byl sam DB było w miare OK teraz w DB Polska SA wszystko jest w plecy nie wiem chyba kazdy ciagnie w swqoja strone zycze im niech to jak najszybciej naprawia bo straca klijentów
  • ~stokrotka / 2017-03-27 17:19
    Chciałam pomóc założyć w tym banku konto starszej osobie. Obsłużono nas na stojąco, obcesowo. Pan stwierdził, że trzeba się umówić, bo wszyscy są zajęci. W banku kręcili się inni pracownicy nikogo nie obsługujący. Nalegałam na przyjęcie ze względu na starszą osobę, z problemami chodzenia. Pan raczył zapytać kolegę, który kończył zakładać konto klientom, czy nas przyjmie, ale mimo prawie godziny do zamknięcia oddziału pan ów przecząco pokiwał głową. Po co więc oddział czynny jest do 17 skoro po 16 klienci nie obchodzą już pracowników.
    Zaletynie widzę
    Wadybrak szacunku dla klienta - obsługa na stojąco
  • ~Piotrek / 2017-03-18 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam konto w DB bo muszę ze względu na kredyt. Płacę 25 zł za rachunek, każda wypłata z bankomatu dodatkowe 3 złote (a miało być na całym świecie za darmo).
    Kredyt: brałem w Euro kilka lat temu. Nikt mnie nie poinformował przy zawieraniu umowy o fakcie ze to Euro muszę kupić po chorych cenach banku, i tak od zawarcia umowy do wypłaty kredytu na różnicy musiałem dopłacić 6000 zł (kredyt o wartości 50000 Euro). Chcąc przewalutowac trzeba zapłacić prowizje 5% oraz przewalutowanie następuje po chorych cenach banku. Euro na spłatę kredytu kupuje w kantorze i stoje w wiecznej kolejce żeby wpłacić na konto.
    ODRADZAM BANK!!!
    Nie jestem hejterem, opinia jest obiektywna.
    Mam też konta w innych bankach i jestem zadowolony, przelewam większość środków do innego banku zaraz po wypłacie.
    ZaletyBrak
    WadyDrogo
    Kolejki
    Oszukiwanie (brak wszystkich informacji)
    Kredyt od 5 lat
  • ~klik / 2017-01-31 18:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Tam wciąż coś nie działa!!!!
    Przez kilka dni nie mogłem zrobić operacji na koncie!!
    To szokujące że z oddziału odsyłają na infolinię a ta kieruje do doradcy - oddziału.
    Masakra
    Zaletybrak
    Wadysystem
    za długo
  • ~Maciej / 2017-01-26 06:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza instytucja finansowa w której posiadam produkty . Działa przeciwko klientowi o czym sie przekonać dopiero po zakupie produktu . Odradzam bank . Posiadam tam produkty inwestycyjne , konta , , kartę kredytowa i kredyt hipoteczny . Wszystko zamykam i ostrzegam was przed potencjalnym korzystaniem!
    ZaletyBrak
    WadyObsługa posprzedażowa, zapisy w umowach kredytu na niekrzoysc klienta,
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1919
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1420
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1168
Millennium
Ocena: 1.73, ilość opinii: 885
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 769
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 767
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4230
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4084
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3734
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3454
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3180
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2770