Zakładanie konta to porażka. Aktualizacja czy zmiana danych bez oddziału nie możliwa. Upierdliwe oferty telefoniczne i po zalogowaniu się na konto. Kartą kredytowa, która mimo opcji automatycznej spłaty się nie spłaca !!!!!!
Cwaniactwo, konto za zero ale i tak swoje wezmą.
Zaletybrak
Wadynagminne telefony z ofertami, bez oddziału nic się nie załatwi, drogie załatwienie spraw w odziale
~Bartek / 2024-09-05 06:36
Ocena: 1.33 / 5
Nie mozna dodac karty mastercard city do programu bezcenne chwile
ZaletyKarta multiwalutowa
~Wiluś / 2024-08-27 12:14
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta na zerowym poziomie.Zamiast pomagać i przyciągnąć klienta to niestety robią wszystko żeby już więcej nie próbował założyć konto lub wnioskować o kartę kredytową.Weryfikacja online najgorsza ze wszystkich banków.Doradcy klienta nie znają podstawowych zasad rozmowy ze starszą osobą.Byłem już w kilku bankach i nigdy nie miałem takich problemów z założeniem konta lub karty kredytowej.Dramat to za mało powiedziane,tu klient jest na końcu.Omijaj ten bank szerokim łukiem ????????????
ZaletyBrak
WadyZero pomocy i brak wiedzy doradców podczas rozmowy.
~Maggi / 2024-08-10 11:57
Ocena: 1.33 / 5
Najpierw nie mnożna było przypiąć karty debetowej do konta USD (które mamy). Nawet w oddziale nie potrafiono tego zrobić dopiero po reklamacji zrobiono to w Warszawie. Po uzyskaniu możliwości przypięcia kart do konta USD kartą nie można nic nigdzie zapłacić ( w USA). Jestem teraz w USA a pracownicy którzy nic nie mogą każą dzwonić na infolinię z USA po to żeby odsłuchać jakąś idiotyczna muzykę za 15 zł /min. Czekam jeszcze dwie godziny na załatwienie sprawy. Niezależnie od tego skarga pójdzie do zarządu banku. W mojej ocenie na przykładzie rozpoczęcia "przygody" ( za którą słono płacę) z CITI, bank nie jest godzien polecenia a te brednie o Global Wallet -płać dowolną walutą etc można schować między bajki. SKANDAL to mało powiedziane.
~krzysztof / 2024-08-09 21:10
Ocena: 1.50 / 5
Zablokowali mi dostęp do konta przez internet nie mogę odblokować przez citiphone
czekam już ponad dzień
A błędy pojawiły sie gdy chciałem zrobić zakupy w temu przez blick wielokrotnie potem przelew i tak sie aplikacja zawiesiła że nie mogłem się zalogować zapisanym hasłem.
Poradziłe sobie otwierając szybkobkonto w pko i zapłaciłem blickiem w pko bp.
A za niemożność korzystania z konta tak długo i te ograniczenia zrezygnuje ze wszystkich produktów tego banku
Ps a aplikacja citi jest do bani...
~Misiek / 2024-08-08 09:10
Ocena: 1.00 / 5
Ten bank i ich karty to tylko fraza handlowa. Zero placówek w Świecie. Za granicą zapomniałem PIN do karty i karta stała się bezużyteczna. Zero placówek w EU, brak słów. Zapomniałem też, że cały czas wymagany jest numer telefonu, którego będąc za granicą nie da się już zmienić. Polskiej karty już nie miałem a na zagranicznej aplikacja nie chciała się logować bo... inny numer telefonu. Nawet przez ambasadę (potwierdzenie tożsamości) nie udało się doprosić banku w Warszawie, aby raczył zmienić mi numer telefonu, wtedy miałbym dostęp do konta. Ten bank to kpina, zwłaszcza że numer IBAN wymagany w UE nie jest wydawany do konta w łatwy sposób.
~Joanna / 2024-08-07 15:23
Ocena: 2.00 / 5
Obsługa infolinii, jak już się uda dodzwonić Dramatyczna! Panie bez słowa przełączają do innych konsultantów, zero pro klienckiej postawy. W kółko regułki i bełkot. W ogóle nie potrafią się dostosować do dzwoniących a często są to osoby starsze. Dramat, dramat, bełkot i do tego płatne połączenie kilkadziesiąt minut. Nigdy nie polecę tego banku.
WadyBrak zrozumienia, klepanie regułek, automatycznie odbieranie bez chęci pomocy.
~Iza / 2024-08-01 20:51
Ocena: 1.00 / 5
Zablokowano mi MOJE KONTO OSOBISTE na 24 godziny bez powodu. Nie moge się doprosić odblokowania ani wyjasnienia powodu.
~Sebastian / 2024-07-18 17:20
Ocena: 1.00 / 5
Debilny bank. Chcąc kupić na raty artykuł za 2 tysiące jakiś idiota który jest analitykiem żąda zgody na wydanie karty kredytowej i wydruków z konta osobistego za ostatnie 6 miesięcy...Omijać !!!
ZaletyNie ma
WadyCałość
~Jcity / 2024-07-10 21:43
Ocena: 1.00 / 5
Proces otwierania konta trwa od dwóch tygodni po osobistej wizycie w banku wychodzicie z hasłem "dostanie pan smsa" no żart jakich mało potem 15 telefonów z których nic nie wynika.Strata czasu i pieniędzy odradzam serdecznie.
ZaletyBrak
WadySame
~Emerson / 2024-07-10 11:56
Ocena: 1.00 / 5
This bank service is total garbage. I am having a problem with a cross boarder payment. I basically called them and they informed me there was no incoming payment from abroad to my account. The help desk agent advised me to open a "complaint" by using the intranet > message center. I opened a complaint and then called them multiple times to simply write the reason on the ticket so that I could go to the other the bank which sent the cross boarder transfer ) and help them investigate the issue. Despite the fact that I called them multiple times I still have no response. I almost begged them to help me but nobody cares. It is important to highlight that the payment is my salary and because nobody is helping me or care about my case I am without salary for almost half month now. It is completely disgusting the way they treat "customers". Nobody cares if you are a customer or not or have a serious problem like mine. I don't recommend this bank to anyone. Total nightmare.
ZaletyNONE
WadyNo customer service at all. Staff is not prepared to deal with customers. Total disregard for customers
~Niezadowolony klient / 2024-07-10 01:19
Ocena: 1.00 / 5
Nikomu nie polecam, dramat,bagno. Aplikacja mobilna porażka,rozmowa z konsultantami na info linni masakra. Trzeba zaznaczyć po jednej gwiaste,choć nie należy się rządna.
~kamil / 2024-04-22 14:14
Ocena: 1.00 / 5
ten bank to jeden wielki SPAM! ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!
Zaletybrak
Wadycałokształt
~Elżbieta / 2024-04-21 18:27
Ocena: 5.00 / 5
Z przyjemnością chcę się podzielić ostatnimi doświadczeniami współpracy z Panią Marzeną, która pomogła mi wybrnąć kłopotliwej sytuacji. Pani Marzena zajęła się bardzo profesjonalne i merytorycznie moim problemem. Na każdym etapie czułam się zaopiekowana, jak klient wyjątkowy. Jestem długoletnią klientką tego banku i właśnie tak zostałam potratowana przez Panią Marzenę. Jest wyjątkowym pracownikiem banku, zawsze uśmiechnięta, życzliwa, służącą merytoryczna pomocą.
Życzę wszystkim spotkania z taką profesjonalistką , jaką jest Pani Marzena. Jeszcze raz dziękuję:)
ZaletyProfesjonalizm
Wadybrak
~Mirosław / 2024-04-11 11:24
Ocena: 5.00 / 5
Dla mnie to obecnie najlepszy bank na rynku finansowym
Zaletyszybkość obsługi
Wadynie mam żadnych zastrzeżeń
~Janina / 2024-04-11 01:39
Ocena: 1.50 / 5
Żałuje,że dałam się skusić reklamowanej w mediach ofercie otworzenia konta oszczędn.na 7% w CITI;udałam się do oddz.w W-wie z prosba o pomoc,która była mało profesjonalna,chociaż uprzejma i zajęła okrągłą godzinę/otwarcie konta,wydanie karty,czytanie i podpisanie Regulaminu,którego kopii ostatecznie nie otrzymałam/.Finalnie doradca pomógł mi dokonać wpłaty gotówki w bankomacie i przypomniał o warunkach konta oprocentowanego powiazanego z kartą i comoesięczną dopłatą 2000,00 Pln; 8 kwietnia przyszłam wpłacić kolejne 2000 pln i ...dowiedziałam się,że nie posiadam żadnych procentów tylko zwykłe konto osobiste!!!Najwyraźniej CITI Bank używa tych 7% jako zachętę do otwierania kont osobistych,zaś klient nie posiada żadnego dowodu na wyartykułowanie życzenia otwarcia konta oszczędnościowego-oprocentowanego.
Po raz kolejny chciałam wziąć kredyt w tym banku pierwszy na kwotę 900zl drugi na 2000 za każdym razem odmowa nie rozumiem powodu analityk przeanalizował i napisali odmowę dla mnie to jest żenujące już nigdy tam nie wruce i nie polecam żal mi tylko tych dziewczyn które tam pracują bo mają nacisk na ilość pozytywnych wniosków kredytowy ale z tego co od nich usłyszałam to na 10 wniosków 1 zostaje pozytywnie rozpatrzony nie poleca
~Dyzio / 2024-04-04 16:19
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientem tego nieszczęsnego banku od ponad 20 lat niestety. Od kilku miesięcy próbuje zwiększyć limit na karcie - cała procedura to jest dramat - jakaś totalna kompromitacja . Przy rozmowie z konsultantami ma sie wrażenie, ze sie rozmawia z jakimiś przypadkowymi nieszczęśnikami, którzy pracują tam za karę i nie maja o niczym pojęcia. Mimo, ze stosuje sie do ich wytycznych i wysyłam poświadczenia na wskazane adresy oni nad niczym nie panują, co chwile mam jakiś telefon z nowymi wytycznymi albo ze nic do nich nie dotarło mimo ze wcześniej potwierdzali ze dotarło. KOMPROMITACJA TOTALNA. W konkurencyjny banku załatwiłem taki temat w kilka minut. Dramat ! Zdecydowałem zakończyć współprace.
~KLAUDIA / 2024-03-21 14:31
Ocena: 5.00 / 5
MAM OD JAKIEGŚ CZASU KONTO W TYM BANKU I JESTEM BARDZO ZADOWOLONA. KONTO DARMOWE, PRZELEWY DARMOWE, 3 NATYCHMIASTOWE TEZ ZA DARMO W MIESIACU. NIE MAM NIE RAZ ZADNYCH WŁYWÓW NA KONTO I MIMO TO NADAL BEZPŁATNE PROWADZENIE KONTA.
ZaletyWSZYSTKO DARMOWE. WIECEJ ZALLET NIŻ WAD
WadyMOZNA PRZYMKNAC OKO NA DROBNE WADY JAK NP.KONTAKT Z KLIENTEM LUB APLIKACJA TROCHE ZACOFANA ALE TAK JEST OK
~Klientka / 2024-03-21 13:15
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo nieprzyjemna, arogancka obsługa na infolinii.Konsultant stara się uprzykrzyć załatwienie sprawy a nie pomóc.Nie polecam. Po rozmowie z konsultantem zrezygnowałam z oferty banku. Jeżeli ma się takie podejście do nowego klienta już na samym początku to zastanawiam się jak bym została potraktowana później.