Niestety zgadzam się z poprzednimi negatywnymi komentarzami nt w/w banku. Czas księgowania płatności pozostawia wiele do życzenia, wysyłają listy ponaglające o zaległą płatność nawet jeśli karta została dawno spłacona.
Ciekawostką też jest to, że nawet jeśli konsultant telefoniczny gwarantuje, że list powinien niedługo dotrzeć pocztą, to nagle przy kolejnym kontakcie z konsultantem dowiadujesz się, że list ( zwykły - nie polecony) idzie do 2 tygodni a na stronie Poczty Polskiej widnieje informacja, że listy zwykły wysłany do godziny 15 idzie do 3 dni....
Dzięki bogu, że skończyłem współpracę z tym bankiem.
Nie polecam...
Wadyspore prowizje przy spłacie karty, problemy przy załatwianiu czegokolwiek w oddziale
~Janek / 2023-12-04 13:33
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo nieuprzejma obsługa klienta. Pani na wiadomość o tym że oferta nie odpowiada moim potrzebom stała się niemiła i ofensywna.
~Marcin / 2023-11-24 09:35
Ocena: 2.33 / 5
Lipa, zlozony wniosek o kartę. Dopiero po 5 dniach dzwoni konsultant. Oki, chcą dodatkowe dane z konta o wpływach, ale decyzja wstepna pozytywna. Oki, wysyłam. Mija 30 dni i..... nic... sprawdzam status wniosku.... w weryfikacji. Super bank ci nie umie obsłużyć wniosku o kartę kredytową. Czytając ipinie tutaj, jak zadzwonią, to wycofam wniosek. Ten bank to żart.
ZaletyNiby fajne promocje na karty kredytowe
WadyDługi czas oczekiwania. Bank zapomina o klientach, narzucany z góry duży limit karty
~Adi / 2023-11-21 16:08
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejny bank. Aplikacja do bani. Nie można zmienić poprzez aplikację żadnych danych. Przez infolinię nic nie załatwisz. Musisz osobiście stawić się w jednym z 4-5 oddziałów w Polsce (!). Czyli jechać ok 300 km w obie strony ( w moim przypadku) żeby zmienić kilka danych. Tyle zabezpieczeń, kodów, telekodow, pesel, dane z DO i NIC nie załatwisz. NIC. Możesz se list wysłać z danymi potwierdzonymi przez notariusza. ????♀️????♀️. Paranoja. Uciekam od nich czym prędzej. DNO. Nie polecam!
ZaletyŻadnych
WadyWszytko
~Marta / 2023-11-08 05:51
Ocena: 1.00 / 5
Bank nie zasłużył nawet na 1 gwiazdkę. Niemożliwe jest zamknięcie karty kredytowej w tym banku - miało się to stać w listopadzie, dyspozycja była złożona we wrześniu. Cały czas naliczane są mi opłaty, których nie powinno tam być. Po kontakcie z mało profesjonalną obsługą klienta, jest mi wymawiane, ze opłaty nie są naliczane i ze karta będzie zamknięta w listopadzie. I nadal działa! Koszmar. Nigdy więcej nie chcę mieć nic z tym bankiem do czynienia.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~A-tino / 2023-10-31 18:13
Ocena: 1.00 / 5
Bank uniemożliwia mi skorzystanie z własnych pieniędzy na rachunku citi handlowy. Doszło z mojej winy (skomplikowana obsługa płatności) do zablokowania dostępu do konta. Na infolinii żądają ode mnie podania numeru karty - jest to niemożliwe, ponieważ numer się starł (karta przechowywana wyłącznie w portfelu). W tej sytuacji Bank żąda wymiany karty, a dopiero wtedy zostanie odblokowane konto. Numeru nie posiadam. Potrzebuję TERAZ skorzystać z MOICH pieniędzy, a bank mi to uniemożliwia. Z winy złej jakości kart - konsekwencje ponosi klient! SKANDAL!!!
ZaletyBRAK
WadyBank dla bankowców a nie dla klientów
~Ted / 2023-10-26 00:29
Ocena: 1.00 / 5
Brak kultury i profesjonalizmu przy obsłudze klienta. Klient traktowany przedmiotowo, obcesowo a wręcz po chamsku. Nie ma tam ani jednej osoby w nadzorze BOK, która potrafi zbadać sprawę klienta. Brak merytorycznych odpowiedzi na najprostsze pytania, często odpowiedzi zdawkowe i "wklejanie" do odpowiedzi tekstów z regulaminów, całkowicie nie związane z meritum sprawy. A ich przełożeni spokojnie na to patrzą. Dawniej obowiązywała zasada klient ma zawsze rację a u nich jest odwrotnie, racje ma tylko urzędnik banku.To świadczy, że podstawy marketingu są dla tych pracowników obce. Czy oni się nie wstydzą tych wszystkich złych opinii, dlaczego właściciel nie podejmuje, żadnych działań, czy wie jaka jest opinia o banku. Brak słów. Niech jakiś uczynny pracownik podrzuci do dyrekcji choć kilka tych opinii o BOK itp. i bardzo słabych analitykach finansowych.
ZaletyMyślę już 30 minut i nie znajduję żadnych.
WadyBardzo dużo wad opisanych powyżej ale główna to przekonanie pracowników BOK i obsługi klientów o swojej nieomylności mimo, że fakty świadczą inaczej.
~panterr / 2023-10-20 22:59
Ocena: 1.00 / 5
Witam, wpłaciłem dziś na swoje konto pewną sumę euro i powiedziałem oczywiście na konto walutowe, oczywiście - odpowiedziała pani w kasie. Po czy wróciłem do domu 35 km od banku i myślę sobie sprawdzę. Koszmar ! Cała suma została przeliczona na złotówki po złodziejskim kursie (20 groszy poniżej tego w kantorze) i dodana do konta złotówkowego !
Zaletybrak
Wadybrak profesjonalizmu
~Darek / 2023-10-10 18:08
Ocena: 2.00 / 5
Zdecydowanie zawiodłem się, aplikowałem o kartę kredytową z bonusem 1300 i konto oszczędnościowe z bonusem 600. Weryfikacja dowodu osobisteko za pomocą aplikacji bankowej nie działa wcale co potwierdza to co pisali poprzednio opiniujacy, infolinia telefoniczna również do bani. Ogólnie nie polecam pomimo iż przyznano numer aplikacji o usługi brak kontaktu. Dno, czytając opinie innych rezygnuje, już nie chcę od Citi handlowy niczego. Nawet jak naprawia niedziałający system i dorzucą kolejna kasę w promocji. Zaufanie do tej instytucji straciłem bezpowrotnie.
ZaletyNie zdążyłem poznać
WadySystem obsługi który nie działa zgodnie z założeniami, infolinia brak możliwości połączenia z kimkolwiek
~Agata / 2023-10-09 21:15
Ocena: 1.00 / 5
Brak profesjonalizmu w obsłudze Klienta. Brak odpowiedzi na najprostsze pytania. Koszty obsługi rachunku niewiarygodnie wysokie. Reklamację w pilnych sprawach ciągną się przez kilka dni. Przy zablokowaniu konta bank narzuca odblokowanie numeru zaczynającego się od numeru 0800..., a i tak SMSy nie przychodzą. Brak słów. Nie jestem już klientem tego banku i nie polecam, bo szkoda.zdrowia i nerw.
ZaletyBrak
~Pindor / 2023-10-05 21:12
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank świata. Beznadziejna aplikacja i obsługa online. Współczuje klientom tego banku. Naszczęscie już mnie tam nie ma.
ZaletyNie przypominam sobie zalet.
WadyWszystkie możliwe
~Aga / 2023-10-04 14:56
Ocena: 1.00 / 5
Żenada, brak kontaktu, nie polecam tego banku.
Po co im telefony, stacjonarne.
~Katarzyna / 2023-09-27 13:51
Ocena: 3.00 / 5
To jakaś masakra ubiegasz się o kredyt wszystkie formalności zostały spełnione kredyt przyznany i to na tyle od 4dni cisza nikt nie dzwoni kasy na koncie nie ma umowy też nie ma czy w tym banku to jakaś selekcja jest bogaci mają pierwszeństwo a reszta musi czekać przecież to jest jakaś kpina i brak szacunku
~Dominik91 / 2023-09-21 11:47
Ocena: 5.00 / 5
Czytam opinie i nie wierzę. Skorzystałem z kredytu gotówkowego w Citi i było naprawdę spoko. Szybko załatwiłem formalności, obsługa też była OK. Wniosek o kredyt złożyłem przez Czerwoną Skarbonkę (tutaj: https://www.czerwona-skarbonka.pl/citi-handlowy-kredyt-gotowkowy-opinie-i-recenzja/ może dzięki temu poszło jakoś szybciej.
Zalety- szybkość obsługi
~xray / 2023-09-11 15:32
Ocena: 1.00 / 5
tak spieprzonego systemu weryfikacji dowodu osobistego nigdy nie widziałem, robisz zdjęcie dowodu zgodnie z instrukcją bez cieni, obciętych krawędzi, rozmyć, CZYTELNE a i tak durny system odrzuca ci dowód. Zmieniasz telefon i dalej to samo po czym dowiadujesz sie że przekroczyłeś liczbę prób i musisz odczekać godzinę. No co za d*bil wdrożył tak zje**ny system?! Ludzie, przecież na tym nie idzie nic zrobić!!!!! Dzwonisz na infolinie i słyszysz "tak wiemy że jest z tym problem" ale co z tym robicie, bo to że wiecie nie zmienia faktu, ze nie można nic na tam zrobić!
Zaletybrak
Wadynic nie działa tak jak powinno
~Natka / 2023-08-31 15:55
Ocena: 1.67 / 5
Potrącają niesłusznie niezgodną z umową opłatę za kartę. Trzeba ciągle składać reklamacje. Proszę uważać i sprawdzać czy potrącono opłatę za kartę.
~Betii / 2023-08-31 09:18
Ocena: 2.67 / 5
Chamstwo ze strony obsługującego moją sprawę jest żenująca.Kredyt gotówkowy załatwiany przez tydzień,bo szanowny Pan dzwoni pyta o jakąś rzecz potem oddzwania na drugi dzień dopiero.Prxy finalizacji umowy wpisany miałam 5 dzien spłaty kredytu mówię mu że chce zmienić na 10 to ten mi łaskę robi bo nie chce mu się na nowo zmieniać umowy.
~Ola / 2023-08-18 18:24
Ocena: 1.00 / 5
Brak szacunku dla czasu kluento. Zostałam wprowadzona w błąd podczas składania wniosku o kredyt.
~Kasia / 2023-08-17 08:35
Ocena: 1.67 / 5
Na odpowiedź nw proste pytanie wysłane, czeka się w nieskończoność! W innych bankach jest do kilku godzin!
W końcu, chyba jakiś bot! , wkleja link który sama mogę znaleźć i który nie daje nawet 50% odppwiedzi na moje pytania!
WadyCzas czekania na odpowiedź
~Darek / 2023-08-10 12:17
Ocena: 1.00 / 5
Wieczne problemy, ukryte opłaty a jak przychodzi do obsługi płatności to nękają telefonami / smsami. Potrafili mi nawet zadzwonić o 22! ŻENADA nie bank.
Aby cokolwiek odczytać w systemie trzeba się przekopać przez tonę sms z potwierdzeniami. Jest ich tak dużo, że nawet tego nie odczytuję - po prostu pierdyliard powiadomień o byle czym.
Dodatkowo, pierwszy bank, który upraszcza hasła do kont!
Przez rok czasu nie potrafiłem się tam normalnie logować - musiałem zmieniać hasło przed logowanie bo stare nie działało.
Pierwszy i ostatni raz.