Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Citi Handlowy opinie

Ocena na podstawie 110 opinii

1.59 / 5

  • Obsługa klienta
    1.55
  • Oferta
    1.71
  • Prostota obsługi
    1.49

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~WM / 2023-01-10 21:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Starania o kartę kredytowa w tym banku to wielka trudność, która nie wynika z niechęci dostarczenia dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy przez klienta, lecz z obsługi tegoż klienta, który składając zamowienie online na kartę został dwukrotnie olany przez telefon, ze oddzwoniła a nie oddzwonił nikt, po czym wizyta w CH w Gdyni w oddziale również zakończyła się fiaskiem, bo pan miał problemy z systemem i kierownik tez nie poradził nic na to a mówiąc ze zadzwonią jak będzie wszystko gotowe nigdy nie zadzwonili i tak od dwóch miesięcy… porażka. Bank który jest nastawiony na KK nie dba o nowego klienta, który przyszedł sam i chciał zostać klientem został niestety ‚ spuszczony na drzewo’ No nic inny bank cieszy się teraz nowym klientem. Zdecydowanie nie polecam bo można ‚ polec na polu walki’ w staraniu się ich produkt.
    WadyBrak zainteresowania klientem
  • ~Kaja / 2023-01-09 12:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Założyłam konto w promocji, po czym bank wmawia mi że odwołałam zgody marketingowe i nie należą mi się bonusy. Nic takiego nie zrobiłam, cały czas do mnie dzwonili i wysyłali oferty.
    Zaletybrak
    Wadyoszustwo
  • ~MaxOFF / 2023-01-07 17:07
    Ocena: 2.00 / 5
    A ja mam problem z kartą.
    Nigdzie nie mogę jej dodać chcąc płacić w internecie.
    Ciągle jakieś problemy, choć raz udało mi się ja dodać do konta Netflixa, ale to jakimś cudem po kilku dniach prób.
    Na infolinię zawsze słyszę to samo, czyli że z kartą wszystko w porządku, a wina leży po stronie sklepu gdzie dodaję kartę. A zaznaczam że w wielu sklepach próbowałem i w każdym to samo.
    Ręce normalnie opadają, chyba przeniosę się do innego banku, bo dla mnie brak możliwości płacenia przez internet to duży kłopot...
  • ~Edi / 2023-01-04 11:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Właśnie Pani z infolinii podniosła mi ciśnienie:
    1. nie odpowiada na konkretne pytanie, tylko mówi dużo aby tylko mówić
    2. uparcie twierdzi, że nie ma możliwości ustawienia limitu transakcji na karcie kredytowej, choć osobiście ustawiłam taki limit w bankowości internetowej
    3. poinformowała mnie że nawet po zamknięciu konta/karty jeśli ktoś wykona jakąś transakcję kartą, to będę za nią odpowiadać. Co to oznacza? Bank pozwala na wykonywanie transakcji po zamknięciu karty i jeszcze nie bierze za to odpowiedzialności!!!
    Wadyaplikacja mobilna masakra
    niekompetencja konsultantów
  • ~Niepolecam / 2023-01-02 21:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Założyłam konto w promocji bankowej, spełniłam wszystkie warunki po czym dowiedziałam się, że nie zgłosiłam chęci wzięcia udziału w promocji. XD Od strony internetowej banku zawiesza się przeglądarka, jest beznadziena.. Automatycznie naliczone opłaty o których nie mówi konsultant. W Aplikacji nie są dostępne wszytkie funkcje. Jedyny plus to konta wielowalutowe aczkolwiek po tych doświadczeniach, wybiore po prostu bezkonfliktowego Revoluta.
  • ~Nina / 2023-01-02 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Zachęcają do założenia konta pod namową otrzymania bonusów pieniężnych po spełnieniu określonych warunków po czym po założeniu konta- dopowiadają - precyzują określone warunki, które wcześniej uszczegółowione nie były. Tytuły przelewów czasami są, czasami ich nie ma... Dla mnie stracił wiarygodność ten bank, a właściwie to nigdy jej nie zyskał. Skoro brak jest porządku w tytułach przelewów a aplikacji to nie mam pewności, czy kwoty przelewów i podliczenia się zgadzają. Odradzam!!!
    ZaletyBrak
    Wadybłędy systemowe w aplikacji, oszukiwanie ludzi żeby skusić na założenie konta
  • ~Piusi / 2022-12-20 09:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieuczciwy bank.
    Prowizja 10proc za dodanie srodkow do revilut a w ing mam za darmo
    ZaletyBrak
    WadyOplaty
  • ~Joanna / 2022-12-18 08:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam. Złodziejski bank. Bardzo wysokie opłaty. Konsultanci bardzo nie mili. Problem z zamknięciem rachunku. 3 razy wysyłana dyspozycja zamknięcia. Na koniec naliczenie ponad 50 zł jakiś opłat od karty na której nie było zadłużenia. Bank dla bogatych co nie patrzą na konto ile im naluczają.
    ZaletyBrak
    WadyWysokie opłaty za o
    prowadzenie rachunku
  • ~Tadeusz / 2022-12-14 10:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Nikomu nie polecam karty kredytowej, zawiłe kombinacje w umowie powiazanie z kredytami hipotecznymi a potem jak chcesz zamknąć to cię łupią odsetkami z wcześniej poukrywanych zapisów.
    Cwaniactwo i tyle. Zrezygnowałem z ich usług i jestem szczęśliwy.
    WadyCwaniactwo.
  • ~Gucio / 2022-11-23 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultanci telefoniczni bardzo lekceważący i nie mili. Kontakt z bankiem bardzo słaby. Brak punktów stacjonarnych. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Kazimierz / 2022-11-14 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    10 listopada na moją kartę kredytową został dokonany zwrot kwoty. Do tej pory oczekuję na jej wpływ. Nie widzę transakcji w OCZEKUJĄCYCH. W dniu dzisiejszym po wielokrotnych próbach kontaktu udało mi się wreszcie połączyć z infolinią. Otrzymałem odpowiedź, że pieniądze zostały zwrócone na konto. Potem kolejną informację, żebym się nie denerwował, bo to nie są moje pieniądze tylko banku, i właściwie to bank robi przysługę i łaskę, a ja jestem tylko klientem. W dalszej części rozmowy, że zwrot był źle dokonany i musi potrwać równe 7 dni. Niestety, poziom obsługi banku jest poniżej krytyki. Pani w informacji bezcelna. Posiadamy z żoną konta w Citibanku od ponad 30 lat, ale widzę, że czas na zmiany. Obsługa nieprofesjonalna, coraz więcej problemów z wykorzystaniem własnych pieniędzy z konta, z bankomatu itp. Brak fizycznych oddziałów banku - 1 oddział na południową Polskę w Katowicach. Chyba zbliża się koniec firmy - trzeba zabierać pieniądze i uciekać do innego banku.
    ZaletyObecnie żadnych zalet
  • ~Riko123456 / 2022-11-03 01:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank notorycznie przetrzymuje moje pieniądze chyba nimi sobie obraca celem zysku to oszuści odradzam stanowczo ten bank jak możecie omijajcie na kilometry!!!
    WadyTo najgorszy bank świata
  • ~Tomasz / 2022-10-25 11:51
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO, BANDA OSZUSTOW, NIKOMU NIGDY NIE POLECAM TEGO CZEGOS. nNie dajcie sie nabic w butelke, najdrozsze koszty utrzymania rachunku, beznadziejnie. Zamknalem w tym "banku" rachunek 2 lata temu i mialem 280 pln nadplaty. do dzis walcze o zwrot bezskutecznie. Zlodzieje zycza sobie osobistego stawiennictwa w oddziale do najblizszego 130 km mam. Ponad to wkur... co miesiecznymi wyciagami przypominajac mi ze mnie rzezbia!! LUDZIE Z DALEKA OD citi
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Agnieszka / 2022-10-14 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank przetrzymuje pieniądze kilka dni najgorszy bank jaki miałam NIE POLECAM!!!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyOmijać szerokim łukiem najgorszy bank
  • ~Kulfi / 2022-10-06 19:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga! Przestrzegam! NĘKAJĄ! Spłacałem kilka lat kredyt, raz zapłaciłem mniejszą ratę i nasłali na mnie firmę Windykacyjną!
    ZaletyŻadnych
    WadyOmijać szerokim łukiem
  • ~wserty / 2022-10-02 14:05
    Ocena: 5.00 / 5
    najlepszy bank na świecie!!! polecam!! zawsze pomocny, łatwy kontakt, łatwa aplikacji. Międzynarodowy bank.
    Wadybrak
  • ~Diana / 2022-09-24 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam zakładanie konta w Citi...przelewy blik na telefon nie są realizowane w sobotę i pewnie inne nie robocze dni...ale najgorsze jest to, że pieniądze z konta zeszły, ale nie dotarły do odbiorcy. Konsultant poinformował mnie, że mam "chwilę" czekać bo w soboty działają w trybie awaryjnym...czekam już piątą godzinę i nic się nie zmieniło. Uważam, że pieniądze powinny wrócić na konto skoro bank nie ogarnia. Inne dają radę. Szkoda, że bank nie uprzedza,że przelew dotrze w poniedziałek. Są jeszcze inne wady włącznie z fatalną aplikacją, w której między innymi nie można znaleźć pełnego numeru konta.
    ZaletyNie dostrzegłam
  • ~wkurzona / 2022-09-19 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Klient zagraniczny nie posiadający nr karty nie jest w stanie się dodzwonić na infolinię, pomocą tłumacza też nie da rady, bo osoba nie autoryzowana i koniec końców konto zablokowane.
  • ~Kalamazoo / 2022-08-29 09:01
    Ocena: 1.00 / 5
    W Citi Handlowy odradzam otwarcie konta. Dlaczego? Otóż, w przypadku jakiegokolwiek zajęcia konta przez urząd skarbowy albo inną instytucję, która wg. ustawy o bankach ma takie prawo, bank nie poinformuje swojego klienta o tym fakcie, chociaż ma jego email i numer telefonu. Twój tzw. opiekun w Citi Bank nie zadzwoni by Ciebie poinformować o zajęciu, chociaż mógłby Cię poinformować w ramach przyzwoitości, poszanowania klienta i troski o niego, choć ma taką możliwość, ale tego nie zrobi. Czysta przyzwoitość nakazywałaby poinformowanie go. Bank wykręca się informacją, że "nie ma zwyczaju". Uważam, że ten "zwyczaj" powinien zostać zmieniony, ale po rozmowach z bankiem okazało się, że nie ma woli w Citi Handlowym, aby ten zwyczaj został zmieniony. Citi Handlowy nie dba więc o swoich klientów.
    Jeżeli będziesz miał pilny wyjazd służbowy na przykład w weekend a w piątek bez Twojej wiedzy bank zablokuje Twoje konto, będziesz musiał odwołać ten pilny wyjazd, bo nie będziesz miał środków na opłaty służbowe, takie jak paliwo, hotele, obiady, etc. Citi Bank zablokuje całe Twoje konto nawet jeżeli kwota blokady jest dużo mniejsza niż Twoje środki na koncie. Powinien na logikę zablokować konkretną kwotę, na którą jest zajęcie, natomiast bank Citi Handlowy blokuje całe Twoje konto. W ustawie o bankach nie ma zakazu informowania klienta o zajęciu. Na dodatek, ustawa mówi, że klient może korzystać z rachunku w ramach posiadanej wolnej kwoty, ale Citi Bank nie zastosował tej możliwości w moim przypadku, bo przypuszczalnie mu się po prostu nie chciało. Więc, przy najbliższej okazji zamknę konto w Citi Bank i otworzę w banku, który będzie się o mnie troszczył.
  • ~Aga / 2022-08-26 08:36
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem załamana. Otrzymałam od City Banku kredyt, który jak się teraz okazuje jest na karcie kredytowej. Przez ten bank nie mogę teraz nic zrobić bo jestem przez nich kompletnie zablokowana. Szkoda, że przy rozmowie telefonicznej nikt nie powiedział, że pożyczka ALOP to kredyt na karcie kredytowej. Nigdy więcej nie chcę mieć z tym bankiem nic wspólnego !
    ZaletyBrak
    WadyKłamstwa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1946
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1436
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 904
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 792
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 788
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2799