Jestem klientem Citi Handlowego od prawie 15 lat. Jestem bardzo zadowolony z obsługi koienta. Profesjonalizm kultura i meteorytyka oraz wiedza to cechuje pracowników tego Banku. Poleca, wszystkim.
ZaletyKultura, merytoryka, dbałość o klienta
WadyNie stwierdziłęm
~Dominik91 / 2023-09-21 11:47
Ocena: 5.00 / 5
Czytam opinie i nie wierzę. Skorzystałem z kredytu gotówkowego w Citi i było naprawdę spoko. Szybko załatwiłem formalności, obsługa też była OK. Wniosek o kredyt złożyłem przez Czerwoną Skarbonkę (tutaj: https://www.czerwona-skarbonka.pl/citi-handlowy-kredyt-gotowkowy-opinie-i-recenzja/ może dzięki temu poszło jakoś szybciej.
Zalety- szybkość obsługi
~Elżbieta / 2024-04-21 18:27
Ocena: 5.00 / 5
Z przyjemnością chcę się podzielić ostatnimi doświadczeniami współpracy z Panią Marzeną, która pomogła mi wybrnąć kłopotliwej sytuacji. Pani Marzena zajęła się bardzo profesjonalne i merytorycznie moim problemem. Na każdym etapie czułam się zaopiekowana, jak klient wyjątkowy. Jestem długoletnią klientką tego banku i właśnie tak zostałam potratowana przez Panią Marzenę. Jest wyjątkowym pracownikiem banku, zawsze uśmiechnięta, życzliwa, służącą merytoryczna pomocą.
Życzę wszystkim spotkania z taką profesjonalistką , jaką jest Pani Marzena. Jeszcze raz dziękuję:)
ZaletyProfesjonalizm
Wadybrak
~Inga / 2023-07-18 15:52
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo miła obsługa online. Pani Monika pełen profesjonalizm i super podejście do klienta. Sprawa załatwiona szybko i oprocentowanie kredytu bezkonkurencyjne. Polecam
ZaletyMila obsługa, szybkość działania, najlepsze oprocentowanie, bez prowizji
Wadybrak
~KLAUDIA / 2024-03-21 14:31
Ocena: 5.00 / 5
MAM OD JAKIEGŚ CZASU KONTO W TYM BANKU I JESTEM BARDZO ZADOWOLONA. KONTO DARMOWE, PRZELEWY DARMOWE, 3 NATYCHMIASTOWE TEZ ZA DARMO W MIESIACU. NIE MAM NIE RAZ ZADNYCH WŁYWÓW NA KONTO I MIMO TO NADAL BEZPŁATNE PROWADZENIE KONTA.
ZaletyWSZYSTKO DARMOWE. WIECEJ ZALLET NIŻ WAD
WadyMOZNA PRZYMKNAC OKO NA DROBNE WADY JAK NP.KONTAKT Z KLIENTEM LUB APLIKACJA TROCHE ZACOFANA ALE TAK JEST OK
~Mirosław / 2024-04-11 11:24
Ocena: 5.00 / 5
Dla mnie to obecnie najlepszy bank na rynku finansowym
Zaletyszybkość obsługi
Wadynie mam żadnych zastrzeżeń
~wserty / 2022-10-02 14:05
Ocena: 5.00 / 5
najlepszy bank na świecie!!! polecam!! zawsze pomocny, łatwy kontakt, łatwa aplikacji. Międzynarodowy bank.
Wadybrak
~Katarzyna / 2023-09-27 13:51
Ocena: 3.00 / 5
To jakaś masakra ubiegasz się o kredyt wszystkie formalności zostały spełnione kredyt przyznany i to na tyle od 4dni cisza nikt nie dzwoni kasy na koncie nie ma umowy też nie ma czy w tym banku to jakaś selekcja jest bogaci mają pierwszeństwo a reszta musi czekać przecież to jest jakaś kpina i brak szacunku
~Barb / 2023-03-17 13:24
Ocena: 2.67 / 5
Korzystałam z wielu aplikacji mobilnych banków i nie widziałam gorszej niż aplikacja Citi Handlowego. Jest bardzo uboga i otwiera się w iście żółwim tempie, trzeba "podchodzić" kilka razy aby w końcu otworzyła się.
Chamstwo ze strony obsługującego moją sprawę jest żenująca.Kredyt gotówkowy załatwiany przez tydzień,bo szanowny Pan dzwoni pyta o jakąś rzecz potem oddzwania na drugi dzień dopiero.Prxy finalizacji umowy wpisany miałam 5 dzien spłaty kredytu mówię mu że chce zmienić na 10 to ten mi łaskę robi bo nie chce mu się na nowo zmieniać umowy.
~Aga / 2022-08-26 08:36
Ocena: 2.33 / 5
Jestem załamana. Otrzymałam od City Banku kredyt, który jak się teraz okazuje jest na karcie kredytowej. Przez ten bank nie mogę teraz nic zrobić bo jestem przez nich kompletnie zablokowana. Szkoda, że przy rozmowie telefonicznej nikt nie powiedział, że pożyczka ALOP to kredyt na karcie kredytowej. Nigdy więcej nie chcę mieć z tym bankiem nic wspólnego !
ZaletyBrak
WadyKłamstwa
~Darek / 2024-01-30 13:35
Ocena: 2.33 / 5
Infolinia i biometryka to jest nędzny żart. Złożenie wniosku elektronicznie - w innych bankach 15 minut - tutaj można zmarnować pół dnia. Numer, który sami przysyłają, nie jest w stanie zakwalifikować do rozmowy z konsultantem.
~Elżbieta / 2024-10-12 08:38
Ocena: 2.33 / 5
Zmarnowany weekend?
11 października 2024 roku, w piątkowe popołudnie wybrałam się na zakupy do OBI w Jastrzębiu-Zdroju. Pan Mateusz z działu budowlanego poświęcił mi dużo czasu, żeby znaleźć odpowiednie materiały, przesympatyczna pani z kasy z czarującym uśmiechem równie dużo czasu poświęciła mi by ściągnąć aplikację Hey OBI, dzięki której mogłam mieć pięcioprocentowy rabat. Niestety po wielu wysiłkach z jej strony i moich okazało się, że na mojego Huaweia nie da się pobrać tej aplikacji. Przemiła Pani przyznała mi 7% rabat bym mogła skorzystać ze zniżki również na materiały objęte promocją. Łącznie wartość zamówienia wynosiła 3 tys i 32 zł.
W sąsiednim okienku obok kasy poprosiłam Panią doradczynię kredytową o wniosek na 10 rat za 0%. Cała długa i żmudna procedura wypełniania wniosku trwała ponad godzinę. Jakaś pomyłka czy podanie nieścisłej informacji skutkuje tym, że wniosek trzeba wypełniać od nowa. Nie ma możliwości cofnięcia się, żeby zaoszczędzić cenny czas klientów. Procedura znacznie wydłużył, fakt że kwota przekroczyła 3000, wobec czego Citibank życzy sobie, by wysłać dokumenty bankowe potwierdzające wpływy z sześciu ostatnich miesięcy. Pani Monika, jeśli dobrze zapamiętałam, cierpliwie towarzyszyła mi w procedurze wysyłania dokumentów, które Citybank uznał za niezbędne.
Po kilkunastominutowym oczekiwaniu na odpowiedź analityka bankowego przyszła następująca wiadomość:
Informujemy, że przyjęte przez Bank zasady przyznawania Karty Kredytowej Citibank nie pozwalają obecnie na pozytywne rozpatrzenie Państwa wniosku kredytowego złożonego w sklepie OBI.
Ponieważ nie była podana przyczyną dlaczego mój wniosek nie został przyjęty, zadzwoniłam na infolinię i od pana z obsługi dowiedziałam się, że bank ma dwa tygodnie na poinformowanie mnie o przyczynie odrzucenia mojego wniosku.
Co ma zrobić klient, który spędził w sklepie już 5 godzin na wyborze materiału, na konsultacjach z sympatycznymi pracownikami obsługi różnych działów i ostatecznie na żmudnym wypełnianiu wniosku kredytowego?
Citibank napisał mi jakie ma na to rozwiązanie. Cytuję:Proszę udać się do Punktu Obsługi Klienta. Jeśli nie uzgodnią Państwo innej metody płatności z pracownikiem OBI to Państwa zlecenie zostanie zamknięte.
Czyli wróciliśmy do punktu wyjścia sprzed prawie dwóch godzin.
Były to najdłuższe zakupy w moim życiu, które skłoniły mnie do następującej refleksji.
Chcesz coś kupić w OBI, zrób to za gotówkę ewentualnie weź kredyt, ale do trzech tysięcy. Jeśli wartość zamówienia przekroczy choćby o 1 grosz, będziesz musiał przedstawiać zaświadczenia o wpływach z wynagrodzenia za sześć ostatnich miesięcy.
Czy było warto stracić piątkowe popołudnie na robienie zakupów w największym hipermarkecie w Jastrzębiu-Zdroju?
Było warto. Poznałam sympatycznych pracowników obsługi różnych działów i przy okazji dowiedziałam się dlaczego nie warto ubiegać się o kredyt w Citibanku.
~Izabela / 2024-04-06 13:46
Ocena: 2.33 / 5
Po raz kolejny chciałam wziąć kredyt w tym banku pierwszy na kwotę 900zl drugi na 2000 za każdym razem odmowa nie rozumiem powodu analityk przeanalizował i napisali odmowę dla mnie to jest żenujące już nigdy tam nie wruce i nie polecam żal mi tylko tych dziewczyn które tam pracują bo mają nacisk na ilość pozytywnych wniosków kredytowy ale z tego co od nich usłyszałam to na 10 wniosków 1 zostaje pozytywnie rozpatrzony nie poleca
~Jerzy / 2024-09-08 13:29
Ocena: 2.33 / 5
Zakładanie konta to porażka. Aktualizacja czy zmiana danych bez oddziału nie możliwa. Upierdliwe oferty telefoniczne i po zalogowaniu się na konto. Kartą kredytowa, która mimo opcji automatycznej spłaty się nie spłaca !!!!!!
Cwaniactwo, konto za zero ale i tak swoje wezmą.
Zaletybrak
Wadynagminne telefony z ofertami, bez oddziału nic się nie załatwi, drogie załatwienie spraw w odziale
~kryssek / 2023-04-08 16:36
Ocena: 2.33 / 5
BRAK FACHOWOSCI I PROFESJONALIZMU. FATALNE STRONY INTERNETOWE.
~Marcin / 2023-11-24 09:35
Ocena: 2.33 / 5
Lipa, zlozony wniosek o kartę. Dopiero po 5 dniach dzwoni konsultant. Oki, chcą dodatkowe dane z konta o wpływach, ale decyzja wstepna pozytywna. Oki, wysyłam. Mija 30 dni i..... nic... sprawdzam status wniosku.... w weryfikacji. Super bank ci nie umie obsłużyć wniosku o kartę kredytową. Czytając ipinie tutaj, jak zadzwonią, to wycofam wniosek. Ten bank to żart.
ZaletyNiby fajne promocje na karty kredytowe
WadyDługi czas oczekiwania. Bank zapomina o klientach, narzucany z góry duży limit karty
~rumiany / 2022-06-03 20:43
Ocena: 2.33 / 5
Złożyłem wniosek o kartę kredytową i przesłałem wszystkie wymagane dokumenty do analizy. Pomimo trzykrotnego kontaktu z biurem obsługi, analityk przez 3 tygodnie nie podjął się weryfikacji wniosku, podejrzewam, że jest jakiś problem komunikacyjny pomiędzy tymi działami. Prośba o anulowanie wniosku również nie została za pierwszym razem spełniona, o czym dowiedziałem się w salonie, ponieważ nowy wniosek nie mógł zostać utworzony z uwagi na już jeden aktywny wniosek. Dzięki pracownikom CH Avenida w Poznaniu udało się pozytywnie zakończyć sprawę i uniknąć przykrej sytuacji w wypożyczalni samochodów, ale kosztowało to parę godzin czasu oraz mnóstwo nerwów. Jeśli cokolwiek załatwiać z tym bankiem to tylko osobiście (niestety mają znikomą ilość oddziałów).
ZaletyObsługa w CH Avenida
WadyBOK i Analitycy finansowi
~Adriana / 2021-12-21 17:38
Ocena: 2.00 / 5
Brak profesjonalnej obsługi klienta !!!!! A jeśli masz jakiegoś komornika to bank robi wszystko by zniechęcić daną osobę by odejść z tego banku
ZaletyBrak
WadyPracownik infolinia odpowiedział mi że nie trzeba było robić dlugow