Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Citi Handlowy opinie

Ocena na podstawie 110 opinii

1.59 / 5

  • Obsługa klienta
    1.55
  • Oferta
    1.71
  • Prostota obsługi
    1.49

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Gucio / 2022-11-23 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultanci telefoniczni bardzo lekceważący i nie mili. Kontakt z bankiem bardzo słaby. Brak punktów stacjonarnych. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Hanna / 2024-02-29 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    The hotline was unable to provide me with usual information what docs are required to open an account as a foreigner. It was said to me that it depends upon department)) and I should ask in office because it is individual for every client. Really? How it can be? It is the first bank who asked my Work Contract, Contract for rent of apartment..it is very weird, because I wanted to open usual account (not business). I still don't understand why consultant on line didn't know this information...I guess it is a very simple question
  • ~Hub / 2024-02-28 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Opłaty za wszystkie transakcje. Zacofana aplikacja i strona.
  • ~Ibiza85 / 2024-02-28 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank żeby otworzyć konto na selfie jak można zrobić weryfikację dowodem osobistym to jest niedozrobienia robót niewiem czy by to zrobił Warszawiaki cwaniaki tyle w temacie
  • ~Janek / 2023-12-04 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nieuprzejma obsługa klienta. Pani na wiadomość o tym że oferta nie odpowiada moim potrzebom stała się niemiła i ofensywna.
  • ~Janusz / 2023-12-22 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    To skandal.
    Cudem jest się dodzwonić a opieka jest taka, aby nic nie załatwić.
    Odbiłem się od obsługi już 3 raz
    Mam kartę zablokowaną i nikt nie jest mi w stanie pomóc.
    Odpowiedz, czekać 24 h

    Zostałem zmuszony przez firmę aby być posiadaczem tej kartu.
    NIGDY, NIGDy i jeszcze raz nigdy
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Jolanta / 2023-07-13 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka. Brak kultury i podstawowych kompetencji w kontaktach z klientami.
    Pracownica banku obcesowa, wręcz grożąca nieuzasadnionymi kosekwencjami. Spłacanie podwójnej raty w ciągu jednego miesiąca traktiwane jest jak przestępstwo. Straszono mnie bikiem. W konsekwencji za zakupiony towar w OBI poprzez ten bank wpłaciłam jednorazowo, bo nie chcę mieć z nim już nic do czynienia.
    Stanowczo odraczam i zalecam przemyślenie przed decyzją o jakiej kolwiek wspópracy z CitiHandlowym.
    ZaletyBrak
    WadyKultura zero, kompetencja zero
  • ~K / 2023-07-21 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta fatalna. Od miesiąca czekam na decyzję dot. przyznania karty kredytowej przy czystej historii, chyba po prostu zapomnieli o moim wniosku... Zadzwoniłam na infolinię i nie dowiedziałam się nic, mam czekać na telefon od konsultanta, który załatwiał mój wniosek, ciekawe ile będę czekać na telefon... Porażka
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
  • ~Kaja / 2023-01-09 12:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Założyłam konto w promocji, po czym bank wmawia mi że odwołałam zgody marketingowe i nie należą mi się bonusy. Nic takiego nie zrobiłam, cały czas do mnie dzwonili i wysyłali oferty.
    Zaletybrak
    Wadyoszustwo
  • ~Kalamazoo / 2022-08-29 09:01
    Ocena: 1.00 / 5
    W Citi Handlowy odradzam otwarcie konta. Dlaczego? Otóż, w przypadku jakiegokolwiek zajęcia konta przez urząd skarbowy albo inną instytucję, która wg. ustawy o bankach ma takie prawo, bank nie poinformuje swojego klienta o tym fakcie, chociaż ma jego email i numer telefonu. Twój tzw. opiekun w Citi Bank nie zadzwoni by Ciebie poinformować o zajęciu, chociaż mógłby Cię poinformować w ramach przyzwoitości, poszanowania klienta i troski o niego, choć ma taką możliwość, ale tego nie zrobi. Czysta przyzwoitość nakazywałaby poinformowanie go. Bank wykręca się informacją, że "nie ma zwyczaju". Uważam, że ten "zwyczaj" powinien zostać zmieniony, ale po rozmowach z bankiem okazało się, że nie ma woli w Citi Handlowym, aby ten zwyczaj został zmieniony. Citi Handlowy nie dba więc o swoich klientów.
    Jeżeli będziesz miał pilny wyjazd służbowy na przykład w weekend a w piątek bez Twojej wiedzy bank zablokuje Twoje konto, będziesz musiał odwołać ten pilny wyjazd, bo nie będziesz miał środków na opłaty służbowe, takie jak paliwo, hotele, obiady, etc. Citi Bank zablokuje całe Twoje konto nawet jeżeli kwota blokady jest dużo mniejsza niż Twoje środki na koncie. Powinien na logikę zablokować konkretną kwotę, na którą jest zajęcie, natomiast bank Citi Handlowy blokuje całe Twoje konto. W ustawie o bankach nie ma zakazu informowania klienta o zajęciu. Na dodatek, ustawa mówi, że klient może korzystać z rachunku w ramach posiadanej wolnej kwoty, ale Citi Bank nie zastosował tej możliwości w moim przypadku, bo przypuszczalnie mu się po prostu nie chciało. Więc, przy najbliższej okazji zamknę konto w Citi Bank i otworzę w banku, który będzie się o mnie troszczył.
  • ~kamil / 2024-04-22 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    ten bank to jeden wielki SPAM! ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!
    Zaletybrak
    Wadycałokształt
  • ~Kazimierz / 2022-11-14 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    10 listopada na moją kartę kredytową został dokonany zwrot kwoty. Do tej pory oczekuję na jej wpływ. Nie widzę transakcji w OCZEKUJĄCYCH. W dniu dzisiejszym po wielokrotnych próbach kontaktu udało mi się wreszcie połączyć z infolinią. Otrzymałem odpowiedź, że pieniądze zostały zwrócone na konto. Potem kolejną informację, żebym się nie denerwował, bo to nie są moje pieniądze tylko banku, i właściwie to bank robi przysługę i łaskę, a ja jestem tylko klientem. W dalszej części rozmowy, że zwrot był źle dokonany i musi potrwać równe 7 dni. Niestety, poziom obsługi banku jest poniżej krytyki. Pani w informacji bezcelna. Posiadamy z żoną konta w Citibanku od ponad 30 lat, ale widzę, że czas na zmiany. Obsługa nieprofesjonalna, coraz więcej problemów z wykorzystaniem własnych pieniędzy z konta, z bankomatu itp. Brak fizycznych oddziałów banku - 1 oddział na południową Polskę w Katowicach. Chyba zbliża się koniec firmy - trzeba zabierać pieniądze i uciekać do innego banku.
    ZaletyObecnie żadnych zalet
  • ~Klientka / 2024-03-21 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nieprzyjemna, arogancka obsługa na infolinii.Konsultant stara się uprzykrzyć załatwienie sprawy a nie pomóc.Nie polecam. Po rozmowie z konsultantem zrezygnowałam z oferty banku. Jeżeli ma się takie podejście do nowego klienta już na samym początku to zastanawiam się jak bym została potraktowana później.
    Zaletybrak
    Wadynieuprzejmość, brak wiedzy
  • ~KRZYSZTOF / 2021-04-15 13:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa pod przykrywką uprzejmości naciągnęła mnie bym założył konto. Warunkiem było otrzymanie karty kredytowej na podstawie umów wynajmu moich nieruchomości (Niemałe kwoty). Niestety przez pół roku trzymali moje 150 000 na koncie obiecując kartę kredytową. Mówili :Potrzebujemy historię rachunku i umowy co najmniej 3 miesiące, później 6 miesięcy. Później długo nic aż wreszcie odmowa. Stracony czas i nerwy.
    NIE WIERZCIE REKLAMĄ ściema!
  • ~Kulfi / 2022-10-06 19:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga! Przestrzegam! NĘKAJĄ! Spłacałem kilka lat kredyt, raz zapłaciłem mniejszą ratę i nasłali na mnie firmę Windykacyjną!
    ZaletyŻadnych
    WadyOmijać szerokim łukiem
  • ~MAGISTER / 2023-03-22 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja gorąca prośba nie bierzcie żadnych kredytów w tym Banku.będziecie tylko spłacać,spłacać,spłacać,
    JAK NAJDALEJ OD TEGO BANKU
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
  • ~Małgo / 2023-07-18 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank pozwolił bez mojej zgody na transakcje moja karta kredytowa.. oczywiście reklamacje zostały odrzucone .. No bo jakże by inaczej. Kowalska przecież śpi na forsie to odda za niekompetencje banku… A co do samego konta i kontaktu z bankiem masa kodów i haseł a kasa ginie i nie ma winnych! Obsługa telefoniczna, wiadomo jeden kompetentny człowiek a inny mniej , jak to z ludźmi bywa.. ale ja bym tam przetrzebiła szeregi, w końcu to praca, kasę za to dostają. Mam konta w innych bankach i ten bank zdecydowanie najgorszy.. na koniec Pani próbowała mnie przekonać żebym jednak nowa kartę kredytową wyrobiła , serio!?
  • ~Mariusz / 2023-12-19 23:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam ten bank to porażka po udzieleniu mojej mamie pożyczki nie przysyłają rozliczeń rocznych a więc nie znasz ile masz jeszcze do spłaty.mama miła kiła opóźnień z rata i teraz jest na 22,5% zero podejścia do klijeta omijać z daleka ten bank
    ZaletyBrak
    WadySame wady żadnych zalet
  • ~Marta / 2023-11-08 05:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank nie zasłużył nawet na 1 gwiazdkę. Niemożliwe jest zamknięcie karty kredytowej w tym banku - miało się to stać w listopadzie, dyspozycja była złożona we wrześniu. Cały czas naliczane są mi opłaty, których nie powinno tam być. Po kontakcie z mało profesjonalną obsługą klienta, jest mi wymawiane, ze opłaty nie są naliczane i ze karta będzie zamknięta w listopadzie. I nadal działa! Koszmar. Nigdy więcej nie chcę mieć nic z tym bankiem do czynienia.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Mateusz / 2024-01-15 11:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank przez infolinie nie jeste w stanie podać mi informacji odnośnie ilości rat pozostałych do spłaty, mimo iż podaję wszystkie dane, takie jak nr, dowodu, PESEL czy nazwisko panieńskie matki, tylko dlatego że mam podany stary nr telefonu w systemie -którego mam prawo nie pamiętać po 5 latach.. Pisząc z konsultantem na ich stronie, doradził mi, żebym wysłał adres maila z samym nr konta, na który wpłacam ratę- od siebie dodałem poufne dane jak adres i nr pesel i też nic to nie dało- mają dla mnie super rozwiązanie- wizyta w placówce banku, która najbliższa znajduje się ok 120 km od mojego miejsca zamieszkania, i mam tam jechać tylko po to, żeby dowiedzieć się ILE MI ZOSTAŁO RAT... Chyba najprostsze rozwiązanie, to po prostu przestać spłacać kredyt. Wtedy się może ogarną i sami się zgłoszą i upomną o kasę..
    ZaletyBrak
    WadyPokręcona weryfikacja klienta, brak prostych rozwiązań,
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1946
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1436
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 904
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 792
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 788
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3760
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2803