Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Citi Handlowy opinie

Ocena na podstawie 110 opinii

1.59 / 5

  • Obsługa klienta
    1.55
  • Oferta
    1.71
  • Prostota obsługi
    1.49

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Matt / 2023-12-05 13:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety zgadzam się z poprzednimi negatywnymi komentarzami nt w/w banku. Czas księgowania płatności pozostawia wiele do życzenia, wysyłają listy ponaglające o zaległą płatność nawet jeśli karta została dawno spłacona.

    Ciekawostką też jest to, że nawet jeśli konsultant telefoniczny gwarantuje, że list powinien niedługo dotrzeć pocztą, to nagle przy kolejnym kontakcie z konsultantem dowiadujesz się, że list ( zwykły - nie polecony) idzie do 2 tygodni a na stronie Poczty Polskiej widnieje informacja, że listy zwykły wysłany do godziny 15 idzie do 3 dni....

    Dzięki bogu, że skończyłem współpracę z tym bankiem.

    Nie polecam...
    Wadyspore prowizje przy spłacie karty, problemy przy załatwianiu czegokolwiek w oddziale
  • ~MaxOFF / 2023-01-07 17:07
    Ocena: 2.00 / 5
    A ja mam problem z kartą.
    Nigdzie nie mogę jej dodać chcąc płacić w internecie.
    Ciągle jakieś problemy, choć raz udało mi się ja dodać do konta Netflixa, ale to jakimś cudem po kilku dniach prób.
    Na infolinię zawsze słyszę to samo, czyli że z kartą wszystko w porządku, a wina leży po stronie sklepu gdzie dodaję kartę. A zaznaczam że w wielu sklepach próbowałem i w każdym to samo.
    Ręce normalnie opadają, chyba przeniosę się do innego banku, bo dla mnie brak możliwości płacenia przez internet to duży kłopot...
  • ~MICH / 2023-06-11 09:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Ten "bank" nie powinien istnieć!!! Pomijam już, że mają słabiutką ofertę, ale najgorsze jest to, że jak chcesz gdzieś potwierdzić dane np. przez Kontomatik czy Bluemedia to nie da rady, bo oni poza przelewami24 z nikim nie współpracują! Ostanie dni i WYPIER... z tego czegoś!!
    ZaletyBRAK!
    WadyWSZYSTKO!
  • ~Sylwia / 2024-02-27 10:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Posłuchajcie potencjalni klienci .
    Trzymajcie się z daleka od tego banku .
    Nie ma gorszego i bardzo współczuje ludziom którzy tam pracują w kontakcie z klientem .
    Uwolniłam się od kredytu i karty . Karta to była nieskończona historia . Odsetki od odsetek opłaty od opłat .
    Jesli spóźnisz się dzwonią od 7 rano następnego dnia przez cały dzień .
    Koszmarne oprocentowania .
    Bank dla desperatów
    Być może milionerzy maja inny układ .
    Odradzam wszystkim wszystkie produkty .
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady
  • ~JOHN / 2023-01-17 00:18
    Ocena: 1.67 / 5
    MIAŁEM TAM R-K OKROPNI CI BANKSTERSI Z USA, OPŁATY UBEZPIECZENIA CO TYLKO MOZNA CIAGNA
    ZaletyNONE
    WadyYES
  • ~Kasia / 2023-08-17 08:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Na odpowiedź nw proste pytanie wysłane, czeka się w nieskończoność! W innych bankach jest do kilku godzin!
    W końcu, chyba jakiś bot! , wkleja link który sama mogę znaleźć i który nie daje nawet 50% odppwiedzi na moje pytania!
    WadyCzas czekania na odpowiedź
  • ~KP / 2023-07-02 15:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam najgorszemu wrogowi.

    W punktach stacjonarnych niczego nie załatwicie oprócz straty czasu można tam konto założyć przy dobrych wiatrach i dowidzenia powiedzieć.

    Odzyskać hasło do konta, własnych pieniędzy to również jest jakiś żart. Do innych banków nie ma podejścia. Przelew z Citi do innych baków na połowie przeglądarek po prostu nie działa.

    Pracownicy są bardzo dobrzy w grę Ping-pong, jeden na infolinii powie żeby kierować się do punktu stacjonarnym, a drugi zaś w stacjonarnym powie żeby dzwonić, a sumarycznie ktoś na infolinii zacznie tłumaczyć się za dwóch swoich poprzednich kolegów.

    Szkoda czasu - nie dajcie się nabrać na minimalnie lepsze oferty od innych - w zamian zapłacicie utratą czasu, nerwów i pieniędzy.
    ZaletyKiedyś dobre oprocentowanie i zasady
    WadyKompetencje, obsługa, aplikacja, aplikacja webowa
  • ~Natka / 2023-08-31 15:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Potrącają niesłusznie niezgodną z umową opłatę za kartę. Trzeba ciągle składać reklamacje. Proszę uważać i sprawdzać czy potrącono opłatę za kartę.
  • ~Niezadowolony / 2024-01-10 14:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Oprocetowanie kosmiczne w poównaniu do innych banków. Nękają telefonami pomimo , że wyraźnie się im tłumaczy o braku zainteresowania. Potrafią dzwonić kilkanaście razy w ciągu miesiąca , rzygać się chce...
    Zaletybrak
    WadyZbyt dużo , żeby opisać to w krótkim zdaniu .
  • ~RYSIEK Z USA / 2023-01-17 00:13
    Ocena: 1.67 / 5
    UWAGA NA TEN BANCZEK UWAGA SZCZESLIWY JAK JUZ SIE OD NICH UWOLNISZ
    ZaletyBRAK
    WadyOGROMNE OPŁATY
  • ~Tadeusz / 2022-12-14 10:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Nikomu nie polecam karty kredytowej, zawiłe kombinacje w umowie powiazanie z kredytami hipotecznymi a potem jak chcesz zamknąć to cię łupią odsetkami z wcześniej poukrywanych zapisów.
    Cwaniactwo i tyle. Zrezygnowałem z ich usług i jestem szczęśliwy.
    WadyCwaniactwo.
  • ~Janina / 2024-04-11 01:39
    Ocena: 1.50 / 5
    Żałuje,że dałam się skusić reklamowanej w mediach ofercie otworzenia konta oszczędn.na 7% w CITI;udałam się do oddz.w W-wie z prosba o pomoc,która była mało profesjonalna,chociaż uprzejma i zajęła okrągłą godzinę/otwarcie konta,wydanie karty,czytanie i podpisanie Regulaminu,którego kopii ostatecznie nie otrzymałam/.Finalnie doradca pomógł mi dokonać wpłaty gotówki w bankomacie i przypomniał o warunkach konta oprocentowanego powiazanego z kartą i comoesięczną dopłatą 2000,00 Pln; 8 kwietnia przyszłam wpłacić kolejne 2000 pln i ...dowiedziałam się,że nie posiadam żadnych procentów tylko zwykłe konto osobiste!!!Najwyraźniej CITI Bank używa tych 7% jako zachętę do otwierania kont osobistych,zaś klient nie posiada żadnego dowodu na wyartykułowanie życzenia otwarcia konta oszczędnościowego-oprocentowanego.
    ZaletyNie ma żadnych
    WadyBrak rzetelności,który nasuwa uzasadnione podejrzenia .
  • ~anonim / 2023-02-13 00:20
    Ocena: 1.33 / 5
    omijac tych oszustow i zlodzieji. infolinia chamska. duzo cisna klienta kiedy z nimi rozmwiasz. zalosne...
  • ~daro / 2022-08-09 23:47
    Ocena: 1.33 / 5
    nieczytelna aplikacja do konta trudno z niej wyczytać właściwe dane o kredycie tzn np sumy do spłaty aktualnej i wyprosty sposób opisanych dodatkowych obciążeń , doradcy finansowi działają na zasadzie naciągaczy a nie doradców wprowadzając klienta w błąd, bez zgody klienta wprowadza się ubezpieczenia o chorej składce
  • ~Edi / 2023-01-04 11:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Właśnie Pani z infolinii podniosła mi ciśnienie:
    1. nie odpowiada na konkretne pytanie, tylko mówi dużo aby tylko mówić
    2. uparcie twierdzi, że nie ma możliwości ustawienia limitu transakcji na karcie kredytowej, choć osobiście ustawiłam taki limit w bankowości internetowej
    3. poinformowała mnie że nawet po zamknięciu konta/karty jeśli ktoś wykona jakąś transakcję kartą, to będę za nią odpowiadać. Co to oznacza? Bank pozwala na wykonywanie transakcji po zamknięciu karty i jeszcze nie bierze za to odpowiedzialności!!!
    Wadyaplikacja mobilna masakra
    niekompetencja konsultantów
  • ~Independent / 2023-07-25 16:32
    Ocena: 1.33 / 5
    Żenada ! Promocje kart kredytowych, w których nikt nie precyzuje minimalnej kwoty limitu kredytowego uprawniającego do udziału w promocji. Dopiero konsultant w rozmowie z potencjalnym klientem informuje, że ten się nie kwalifikuje do udziału. Po co organizować coś takiego ??? Chyba do wyłudzania danych osobowych... :(
    Zaletybrak
    Wadywprowadzanie w błąd klienta
  • ~Joanna / 2022-12-18 08:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam. Złodziejski bank. Bardzo wysokie opłaty. Konsultanci bardzo nie mili. Problem z zamknięciem rachunku. 3 razy wysyłana dyspozycja zamknięcia. Na koniec naliczenie ponad 50 zł jakiś opłat od karty na której nie było zadłużenia. Bank dla bogatych co nie patrzą na konto ile im naluczają.
    ZaletyBrak
    WadyWysokie opłaty za o
    prowadzenie rachunku
  • ~Kris / 2024-02-22 21:12
    Ocena: 1.33 / 5
    NAJGORSZY BANK Z JAKIM MOŻNA MIEĆ DO CZYNIENIA - UNIKAĆ SZEROKIM ŁUKIEM.

    Ten „bank” to parodia prawidłowego banku. Obsługa klienta na skandalicznym poziomie, wstyd tak z kolegami rozmawiać jak tam „konsultanci” rozmawiają z klientem - tak samo wygląda to w placówce i na ich pseudo infolini, gdzie aby się dodzwonić trzeba spędzić pół dnia a kontakt jest z najbardziej niekompetentną osobą jaka istnieje. Tak samo na czacie - nikt nic nie wie, nie rozumie - to po co tam siedzisz?!

    Poza patologiczną obsługą klienta okropna aplikacja mobilna rodem sprzed 10 lat, nic z niej nie można zrobić, zacina się nieustannie, blokuje i wyrzuca.

    Poza tym jakieś patologiczne pseudo zabezpieczenia które blokują środki na koncie. Chcąc przelać pieniądze do innego banku ten pseudo bank uznał że to podejrzana translacja i bez żadnej informacji zablokował dostęp do konta na 3 dni bo oczywiście na infolinii nikt nie mógł pomóc albo osoby odpowiedzialne za odblokowanie już nie pracowały - KPINA!!!!! W oddziale jest jeszcze gorzej (nie wiem jak to w ogóle możliwe).

    Nie warto korzystać z tego banku jeśli ceni się swoje nerwy, jest tyle świetnych banków na rynku, z żadnym nie miałem tylu problemów co z tą marną imitacją instytucji finansowej.
    ZaletyPrzy spełnieniu warunków konta oszczędnościowego nie było problemów z wypłatą odsetek (też promocyjnych)
    WadyBardzo dużo - praktycznie wszystko
  • ~PAT / 2023-02-04 09:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Kupiłem firmę która ma rachunek w tym "banku", Natychmiast złożyłem papiery (oddział w Galerii Mokotów w Warszawie) aby uzyskać dostęp do konta. Wg wewnętrznej (bankowej) oceny - złożone papiery są ok. Jednak od 10 dni nie mam dostępu do konta. Poprzedni właściciel został odwołany, więc też nie ma dostępu. W ten sposób "bank" obraca pieniędzmi klienta, ja nie mogę zapłacić swoim pracownikom oraz kontrahentom (karne odsetki rosną) a "bank" odbywa "wewnętrzne konsultacje". Trzymajcie się z daleka od tych niekompetentnych leni wysysających krew pod szyldem "banku".
    ZaletySieć placówek w wielu krajach - jeśli w dzisiejszym świecie ma to dla kogoś znaczenie.
    WadyTotalna niekompetencja "ukryta" w rozbudowanej strukturze korporacyjnej. Wysokie opłaty za najdrobniejsze rzeczy oraz porażające opłaty za wyjście poza parametry umowy. W drugą stronę to nie działa- citi ma prawo blokować kasę klienta pod dowolnymi pretekstami.
  • ~Paweł / 2023-08-03 18:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Chciałem otworzyć konto zostawiłem więc na ich stronie dane kontaktowe minęły 4 godziny nikt nie dzwoni trudno zrozumieć taki bank wydają miliony na kampanie reklamowe a jak klient się zgłosi to brak zainteresowania, heh
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1946
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1436
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 904
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 792
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 788
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3760
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2803