Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Citi Handlowy opinie

Ocena na podstawie 110 opinii

1.59 / 5

  • Obsługa klienta
    1.55
  • Oferta
    1.71
  • Prostota obsługi
    1.49

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~A-tino / 2023-10-31 18:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank uniemożliwia mi skorzystanie z własnych pieniędzy na rachunku citi handlowy. Doszło z mojej winy (skomplikowana obsługa płatności) do zablokowania dostępu do konta. Na infolinii żądają ode mnie podania numeru karty - jest to niemożliwe, ponieważ numer się starł (karta przechowywana wyłącznie w portfelu). W tej sytuacji Bank żąda wymiany karty, a dopiero wtedy zostanie odblokowane konto. Numeru nie posiadam. Potrzebuję TERAZ skorzystać z MOICH pieniędzy, a bank mi to uniemożliwia. Z winy złej jakości kart - konsekwencje ponosi klient! SKANDAL!!!
    ZaletyBRAK
    WadyBank dla bankowców a nie dla klientów
  • ~Adam / 2023-04-20 08:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Po pół roku użytkowania karty kredytowej okazało się że 600zl premii się nie należy bo w regulaminie napisali że trzeba jakieś dokumenty dostarczyć w ciągu 10-ciu dni, podczas gdy konsultant przy zakładaniu karty nic o tym nie wspomniał. Żadnej informacji nie było tez na stronie na której był opis promocji i warunków do spełnienia.
    Była informacja jedynie o minimalnych kwotach miesięcznych transakcji.

    Omijać naciągaczy szerokim łukiem
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Adi / 2023-11-21 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny bank. Aplikacja do bani. Nie można zmienić poprzez aplikację żadnych danych. Przez infolinię nic nie załatwisz. Musisz osobiście stawić się w jednym z 4-5 oddziałów w Polsce (!). Czyli jechać ok 300 km w obie strony ( w moim przypadku) żeby zmienić kilka danych. Tyle zabezpieczeń, kodów, telekodow, pesel, dane z DO i NIC nie załatwisz. NIC. Możesz se list wysłać z danymi potwierdzonymi przez notariusza. ????‍♀️????‍♀️. Paranoja. Uciekam od nich czym prędzej. DNO. Nie polecam!
    ZaletyŻadnych
    WadyWszytko
  • ~Aga / 2023-10-04 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada, brak kontaktu, nie polecam tego banku.
    Po co im telefony, stacjonarne.
  • ~Agata / 2023-10-09 21:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak profesjonalizmu w obsłudze Klienta. Brak odpowiedzi na najprostsze pytania. Koszty obsługi rachunku niewiarygodnie wysokie. Reklamację w pilnych sprawach ciągną się przez kilka dni. Przy zablokowaniu konta bank narzuca odblokowanie numeru zaczynającego się od numeru 0800..., a i tak SMSy nie przychodzą. Brak słów. Nie jestem już klientem tego banku i nie polecam, bo szkoda.zdrowia i nerw.
    ZaletyBrak
  • ~Agnieszka / 2022-10-14 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank przetrzymuje pieniądze kilka dni najgorszy bank jaki miałam NIE POLECAM!!!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyOmijać szerokim łukiem najgorszy bank
  • ~Aneta / 2023-04-03 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja historia konta oszczędnościowego w Citi Handlowy z oprocentowaniem 8,6 %. NIE POLECAM!
    W dniu 31.01.2023 złożyłam wniosek o założenie konta osobistego i oszczędnościowego w banku Citi Handlowy, chcąc skorzystać z promocyjnego oprocentowania 8,6 %. Proces od złożenia wniosku do otrzymania danych do logowania trwał do 13.02.2023. W tym dniu zgodnie z otrzymaną pisemną instrukcją założyłam Konto Oszczędnościowe i zadzwoniłam na infolinię z zapytaniem czy spełniam wszystkie warunki, aby skorzystać z promocyjnego oprocentowania. Pan na infolinii sprawdził i zapewnił mnie, że muszę jedynie pamiętać o przelewaniu co miesiąc co najmniej 2000 zł, poza tym wszystko w porządku; ostatniego dnia miesiąca pojawiają się na koncie odsetki z tytułu standardowego oprocentowania, a po 20-tu dniach promocyjnego.
    21.03.2023 nie miałam tych odsetek na koncie, więc ponownie zadzwoniłam na infolinię. Pani sprawdziła i zapewniła mnie, że wszystko jest w porządku, spełniam warunki promocji, ale chodzi o dni robocze, a nie kalendarzowe, więc trzeba poczekać do 28.03.2023.
    Niestety w tym dniu odsetki również nie znalazły się na moim koncie.
    W dniu 31.03.2023 naliczono mi 234,65PLN odsetek od kwoty 92 095,53 zł, więc rozumiem, że jest to oprocentowanie standardowe za marzec, a nie oprocentowanie promocyjne za luty.
    W dniu dzisiejszym zadzwoniłam na infolinię i niestety pani nie była w stanie udzielić mi żadnej informacji poza tym, że mogę złożyć zapytanie i/lub reklamację. Poinformowała także, ze nie zajmuje się kontami oszczędnościowymi i odmówiła połączenia z osobą kompetentną w tym temacie.
    Teraz złożyłam reklamację, a na infolinii zostałam poinformowana, że czas jej rozpatrzenia wynosi do 60 dni!
    Jeśli ktoś miał podobny problem to proszę o podpowiedzi. Chętnie również się dowiem, gdzie należy zgłaszać takie nieprawidłowości w działaniu banków.
  • ~Ania / 2023-05-15 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam.

    Citi Direct? Obsługa kart korporacyjnych?
    Szybkość i prostota załatwiania najmniejszych problemów? - ZERO
    Bank porażka pod każdym względem.
    Zaletybrak
    Wadyzaczynając od systemów które podobno są bardzo rozbudowane a co chwile się wieszają, po bezużyteczną obsługę, co chwile zmieniające się procedury i rosnące opłaty...
  • ~Ann / 2023-03-30 19:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z możliwych !!
    A konsultanci straszą przełożonymi - masakra
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Anna / 2023-07-04 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy z banków, z jakimkolwiek miałam do czynienia. Oszustwo, oszustwo, i jeszcze raz oszustwo. Naliczają opłaty nie wiadomo za co, na zapytania w emailach odpowiadają tylko częściowo, kontakt zerowy.
    ZaletyBrak
  • ~Badir / 2023-07-10 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jakaś porażka, wniosek kredytowy przy jasnej przeszłości kredytowej i udokumentowanych dochodach analitycy banku nie są sprawdzić w ciągu pięciu dni od dostarczenia dokumentów .Szkoda czasu i nerwów na ten Bank
    Zaletybrak
  • ~Barbara / 2023-05-24 23:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki znam, konsultanci bardzo nieprofesjonalni wręcz niegrzeczni, nie potrafią grzecznie odpowiedzieć na proste pytanie,na siłę chcą zatrzymać u siebie klienta , Dno dno jeszcze raz dno .
    ZaletyZero zalet
    WadyNiejasne odpowiedzi, utrudniony i nieprofesjonalny kontakt, konsultanci chyba po podstawówce.
  • ~Beba / 2022-06-15 13:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam rat 0% w OBI udzielanych przez City Handlowy, 2 dni załatwiania formalności w sklepie, poprzez e-mail i na infolinii i końca nie widać. Najbardziej skomplikowane zakupy na raty z jakimi się kiedykolwiek spotkałam, umowa z bankiem dotyczy karty kredytowej z której bank wykonuje przelew na założone klientowi konto i dopiero wtedy można zrealizować zakup w OBI a bankowi spłacić kwotę w nieoprocentowanych ratach. Czyli nic od ręki. Konsultanci są niedoinformowani, na kontakt z opiekunem wniosku kredytowego czeka się całymi dniami, żeby o cokolwiek spytać, opiekun takowy zamiast dzwonić do skutku puszcza krótkie sygnały mówiąc potem, że nie ma kontaktu z klientem, na nr z którego dzwoni nie można oddzwonić ani odpisać na adres e-mail, z którego bank wysyła wiadomości. Koszmarna męczarnia, odradzam wszystkim. Szkoda czasu i nerwów.
  • ~Cinek / 2023-12-17 21:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Wpisz kod sms wysłany na twój numer telefonu. Wpisz kod sms wysłany na twój numer telefonu. Wpisz kod sms wysłany na twój numer telefonu. Wpisz kod sms wysłany na twój numer telefonu. Żeby zalogować się do aplikacji musisz wpisać 6 kodów wysyłanych przez sms lub na adres email. odradzam
    Zaletybrak
    WadyWpisz kod sms wysłany na twój numer telefonu.
  • ~Darek / 2023-08-10 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieczne problemy, ukryte opłaty a jak przychodzi do obsługi płatności to nękają telefonami / smsami. Potrafili mi nawet zadzwonić o 22! ŻENADA nie bank.
    Aby cokolwiek odczytać w systemie trzeba się przekopać przez tonę sms z potwierdzeniami. Jest ich tak dużo, że nawet tego nie odczytuję - po prostu pierdyliard powiadomień o byle czym.
    Dodatkowo, pierwszy bank, który upraszcza hasła do kont!
    Przez rok czasu nie potrafiłem się tam normalnie logować - musiałem zmieniać hasło przed logowanie bo stare nie działało.
    Pierwszy i ostatni raz.
    ZaletyBRAK
    WadyBrak miejsca aby to opisać.
  • ~Diana / 2022-09-24 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam zakładanie konta w Citi...przelewy blik na telefon nie są realizowane w sobotę i pewnie inne nie robocze dni...ale najgorsze jest to, że pieniądze z konta zeszły, ale nie dotarły do odbiorcy. Konsultant poinformował mnie, że mam "chwilę" czekać bo w soboty działają w trybie awaryjnym...czekam już piątą godzinę i nic się nie zmieniło. Uważam, że pieniądze powinny wrócić na konto skoro bank nie ogarnia. Inne dają radę. Szkoda, że bank nie uprzedza,że przelew dotrze w poniedziałek. Są jeszcze inne wady włącznie z fatalną aplikacją, w której między innymi nie można znaleźć pełnego numeru konta.
    ZaletyNie dostrzegłam
  • ~DOMINIKA / 2023-02-09 14:05
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZY BANK Z JAKIM MIAŁAM DO CZYNIENIA.
    PROBLEM Z KONTAKTEM, OGROMNA NIEKOMPETENCJA PRACOWNIKÓW.
    BANK DOLICZA UKRYTYE OPŁATY, NIE INFORMUJE O NICH KLIENTÓW, PO CZYM DOLICZA ODSETKI I OBCIĄŻA TYM KLIENTA...


    JAK NAJDALEJ OD TEGO BANKU!
    ZaletyBRAK!
  • ~Dyzio / 2024-04-04 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem tego nieszczęsnego banku od ponad 20 lat niestety. Od kilku miesięcy próbuje zwiększyć limit na karcie - cała procedura to jest dramat - jakaś totalna kompromitacja . Przy rozmowie z konsultantami ma sie wrażenie, ze sie rozmawia z jakimiś przypadkowymi nieszczęśnikami, którzy pracują tam za karę i nie maja o niczym pojęcia. Mimo, ze stosuje sie do ich wytycznych i wysyłam poświadczenia na wskazane adresy oni nad niczym nie panują, co chwile mam jakiś telefon z nowymi wytycznymi albo ze nic do nich nie dotarło mimo ze wcześniej potwierdzali ze dotarło. KOMPROMITACJA TOTALNA. W konkurencyjny banku załatwiłem taki temat w kilka minut. Dramat ! Zdecydowałem zakończyć współprace.
  • ~Ewa / 2023-03-07 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam 53 lata i w życiu korzystałam z wielu banków, ale tylko w Citibanku zostałam okradziona (nie przez hakerów, a przez bank) Unikajcie tego banku jak ognia, jeśli choć trochę zależy wam na własnych pieniądzach.
  • ~EZRA / 2023-12-17 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to koszmar. Zakupy w aplikacji i obsługa zakupów w internecie przekracza wszystkie możliwe granice. Wpisywanie na okrągło etokenu, haseł, które przychodzą smsowo z opóźnieniem. Ciągłe blokowanie aplikacji. Nigdy nie spotkałem się z czymś taki, w żadnym banku. Po trzech miesiącach rezygnuję. SZCZERZE ODRADZAM ZAŁOŻENIE konta w Citi. Dużo nerwów i bark dostępu do własnych pieniędzy.
    Zaletyżadnych
    Wadysame wady
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1946
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1436
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 904
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 792
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 788
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3760
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2803