Brak kultury i profesjonalizmu przy obsłudze klienta. Klient traktowany przedmiotowo, obcesowo a wręcz po chamsku. Nie ma tam ani jednej osoby w nadzorze BOK, która potrafi zbadać sprawę klienta. Brak merytorycznych odpowiedzi na najprostsze pytania, często odpowiedzi zdawkowe i "wklejanie" do odpowiedzi tekstów z regulaminów, całkowicie nie związane z meritum sprawy. A ich przełożeni spokojnie na to patrzą. Dawniej obowiązywała zasada klient ma zawsze rację a u nich jest odwrotnie, racje ma tylko urzędnik banku.To świadczy, że podstawy marketingu są dla tych pracowników obce. Czy oni się nie wstydzą tych wszystkich złych opinii, dlaczego właściciel nie podejmuje, żadnych działań, czy wie jaka jest opinia o banku. Brak słów. Niech jakiś uczynny pracownik podrzuci do dyrekcji choć kilka tych opinii o BOK itp. i bardzo słabych analitykach finansowych.
ZaletyMyślę już 30 minut i nie znajduję żadnych.
WadyBardzo dużo wad opisanych powyżej ale główna to przekonanie pracowników BOK i obsługi klientów o swojej nieomylności mimo, że fakty świadczą inaczej.