Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Alior opinie

Ocena na podstawie 480 opinii

1.79 / 5

  • Obsługa klienta
    1.76
  • Oferta
    1.87
  • Prostota obsługi
    1.72

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 24
  • ~Ania ADA / 2024-10-03 12:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie na AliorBank, udziela kredytów starszym ludziom, którzy nie bardzo wiedzą już co się dzieje. Pracownicy proponują bardzo wysokie kredyty ludziom np. 74 letnim, wyznaczają długi okres spłaty oraz bardzo wysoką ratę. Najczęściej są to kredyty konsolidacyjne spłacające wcześniejsze zadłużenia, więc kredytobiorca nie dostaje ani centa. W ten sposób pozbawiają starsze osoby środków do życia i skazują je na nędzę. Pragnę zaznaczyć, że jest to świadome i konsekwentne działanie. Najczęściej osoby, którym udzielono kredyty to osoby biedne o najniższych emeryturach. Chodzi o to aby dług narastał wtedy obciąży się ewentualnych spadkobierców lub przejmie mieszkania.
    ZaletyBrak
    WadyPazerność i brak empatii. Szkodliwe działanie społeczne.
  • ~pacjent / 2024-09-10 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    kanalie wysyłają sme ze mam nadszarpnięty budżet co za debile
  • ~Antylivhwiarz / 2024-08-29 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez pewien czas otrzymywałem natarczywe telefony z prywatnych numerów komórkowych od pracowników Alior Bank wciskających kredyty. Kiedy w przeciągu 10
    Minut otrzymałem dwa połączenia. Podczas pierwszego prosiłem żeby zadzwonić po 15 kiedy skończę pracę a dosłownie kilka monit później otrzymuje kolejne połączenie znowu z wciskaniem kredytów. Oburzony złożyłem skargę. W odpowiedzi otrzymałem jedno zdanie. Jest nam przykro że jest pan niezadowolony z częstotliwości połączeń. I to wszystko ponowna skarga odpowiedź następującej treści. Sprawdziliśmy częstotliwość połączeń i stwierdzamy że wszystko jest w porządku. Jestem
    Oburzony bo Alior Bank obrał bardzo agresywną formę wciskania ludziom kredytów. A powiedzmy sobie szczerze banki żerują często na ludziach w potrzebie i poprostu uwielbiają udzielać kredyty żeby dostać tak naprawdę conajmniej 150% wartości pożyczki spowrotem. Uprawiają lichwę agresywnie natatarczywie wydzwaniają i naciągają na te ich kredyty. Masakra
    ZaletyBardzo miłe panie w banku w Kędzierzynie.
    WadyAgresywni lichwiarze bezczelnie natarczywie wydzwaniający naciągając na kredyty
  • ~Artur / 2024-08-12 09:42
    Ocena: 2.33 / 5
    W banku Alior obsługa klienta jest odmóżdżona i to dosłownie, a sztuczna "inteligencja" oraz ludzka inteligencja nie działa.
    Telefonowałem zadano mi kilka pytań jak pesel oraz gdzie się urodziłem . System zdecydował, że nie znam swoich danych osobowych i pracownik nie udzieli mi informacji, o które prosiłem.
    Zaletynie poznałem
    WadyBezmyślna obsługa i niedopracowane procedury.
  • ~Waldemar / 2024-07-24 18:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Po raz kolejny byłem obsługiwany w Alior Bank ul.Prosta w Bialej Podl.przez Panią Monikę Żuk. Pełen profesjonalizm.Mile itaktowne podejście do klienta Szybkość obsługi i doradztwo. Dziękuję Waldemar Sz.
    ZaletyProfesjonalizm i szybkość obsługi.
    WadyBrak
  • ~B. / 2024-07-18 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZY bank z jakim przyszło mi współpracować. Mam u nich kredyt hipoteczny. Obsługa od samego początku to jakaś kpina, przy podpisaniu umowy nieobecny opiekun kredytu, ktoś jest w zastępstwie, a jak był jakiś problem to nagle nikogo do pomocy. Chciałam spłacić kredyt wcześniej - pani w oddziale sprawdza ile wynosi kwota na zamknięcie kredytu (+ oczywiście kara za wcześniejszą spłatę) wpłaciliśmy więcej. I co? i po 2 miesiącach się okazuje, że kredyt nie jest spłacony bo jeszcze niby coś tam do zapłaty jest. Pracownicy za nic nie biorą odpowiedzialności, za nic. Po jednej nie zapłaconej racie w terminie od razu windykacja, milion telefonów z różnych windykacji - po prostu NALOT telefoniczny. Rozmawia się z jednym i coś ustala to potem dzwoni 5 innych z tym samym, przepływ informacji TRAGEDIA.

    Następnie restrukturyzacja kredytu - fajnie odpowiedź pozytywna ALE po co zadzwonić do klienta, że dokumenty dotarły i można podpisać, zero informacji, że wniosek jest ważny 30 dni (dowiedziałam się dopiero jak już termin minął od pani z infolinii), za to, że nikt do mnie nie zadzwonił to winą mnie obarczyli, że ja nie dowiadywałam się wcześniej, ogólnie w tym banku klient zawsze winny.
    Kolejne reklamacje włączając w to już rzecznika finansowego i tak nic nie dają, nagle się okazuje, że rozmowy NIE są rejestrowane, bo nagle nie można ustalić czy aby NA PEWNO nie było kontaktu do mnie z banku. No śmiech na sali.
    NIE POLECAM NIKOMU TEGO BANKU.
    Zaletybrak
    Wadycałe mnóstwo
  • ~ELA / 2024-07-12 09:19
    Ocena: 5.00 / 5
    CHCIAŁAM PODZĘKOWAĆ ZA MIŁĄ I PROFESJONALNĄ OBSŁUGĘ BANKU NA UL.KRZYWOUSTEGO 293 WE WROCŁAWIU A W SZEGÓLNOSCI PANU MARIUSZOWI GASZ ,KTÓRY BARDZO SZYBKO I PROFESJONALNIE ZADZIAŁAŁ W MOIM TEMACIE I POMÓGŁ MI SPRAWNIE WSZYSTKO ZAŁATWIC.JUZ DAWNO NIE SPOTKAŁAM SIE Z TAK DOBRYM I PROFESJONALNYM PODEJSCIEM DO KLIENTA.SERDECZNIE DZIEKUJE I BARDZO POLECAM TĘ PLACÓWKĘ.
  • ~Graza / 2024-07-10 12:17
    Ocena: 4.67 / 5
    Byłam w placówce banku Alior przy ul.Koszykowej 60/62 w Warszawie.Bardzo miła profesjonalna i pomocna obsługa. W szczególności profesjonalizm Pani Renaty Liminowicz pozwolił mi na szybkie i satysfakcjonujące załatwienie sprawy.Bardzo dziękuję.
  • ~Izabela / 2024-07-08 07:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Dziękuję za życzliwą, szybką i profesjonalną obsługę pracowników Alior Banku przy ul. Rzgowskiej w Łodzi.
    Zapytałam o to jak się nazywają więc podaję. Pani Paulina Grzelak i Pan Marcin Torczynowicz
    Zaletyj.w.
    Wadybrak
  • ~Paweł / 2024-07-07 18:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciagacze i oszuści.
    Po zamknięciu konta ,po roku czasu przysłali rozliczenie i wezwanie do zapłaty za prowadzenie zamkniętego konta i straszyli windykacją.
    Na szczęście zachowałem potwierdzenie zamknięciu konta co pewnie wielu po roku juz by nie miało i musiało by zapłacić kwotę wyssaną z palca.
    ZaletyBrak
    WadyZbyt wiele
  • ~Marzenna / 2024-06-28 15:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Nakłonili mnie założenie aplikacji, a po jednym wysłaniu wniosku odrzucili go z powodu niewyraźnego zdjęcia. Męczyłam się przez tydzień żeby ponowić wniosek ( zdjęcia w aparacie wychodziły nie ostre). Zmieniłam aparat jednak nie mogłam już po wniosku. Moje konto zostało zablokowane i muszę osobiście stawić się w banku. Ponadto obsługa bardzo miła, ale nie do końca kompetentna.
  • ~Aga / 2024-06-28 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Unikajcie Aliora jak ognia. Zdecydowanie nie polecam.

    MINUSY:

    1. podwójne przewalutowanie w banku Alior nawet gdy masz konta walutowe !!! Regulamin jest tak skonstruowany aby oszukiwać klientów i najwięcej zarobić. W standardzie jest jedno przewalutowanie gdy np. przelewasz EUR na PLN lub PLN na USD i to normalne i banki na tym zarabiają bardzo dużo. Okazuje się, że nigdy za mało i gdy przelewasz kwotę w USD z rachunku EUR na konto USD, to nagle następuje podwójne przewalutowanie. Normalnie w bankach gdy przelewasz kwotę w USD na inne konto USD nie ma żadnego przewalutowania, a w Aliorze są aż dwa , bo w ich tabelach walut nie ma takiej pary EUR/USD. czyli przelew w konta EUR jest najpierw zamieniany na PLN i dalej na USD, co skutkuje prowizją rzędu nawet 5% !!!!!!

    2. w kantorze Aliora nie ma opcji wybrania walut w przelewie !!!!!!! Tak kantor walutowy nie posiada opcji wyboru waluty z dla danego konta, czyli gdy masz np. kontu EUR i chcesz przelać 1 PLN to nie ma takiej opcji, przez to nie można zweryfikować swojego rachunku EUR np. na Allegro. Podobno to zlikwidowali dla dobra swoich klientów. Śmieszna historia.

    3. ZAWSZE czas oczekiwania na infolinii 20-30 minut !!! Tak, to nie pomyłka nawet pół godziny musicie czekać by w jakiejś innej sprawie się skontaktować się z Aliorem. Oczywiście jest opcja maila jeszcze dłuższa lub aplikacja mobilna, której nie polecam ze względu na częste kradzieże środków z aplikacji na telefon.

    4. Przed połączeniem się z infolinią dodatkowe 10 minut spędzasz na wyborze wewnętrznych numerów !!! Tak, 10 minut + 30 minut oczekiwania, bo mają mało pracowników = 40 minut średni czas oczekiwania na infolinii.

    Ja zatem podziękuję, przeniosłem już moich 8 kont, także walutowych do innego banku, gdzie nie ma takich problemów. W tych czasach takie działanie naprawdę aż prosi się o odpływ klientów. Współczuję Aliorowi, także tego, że nie pomagają żadne reklamacje i zgłaszanie uwagi. Najważniejsze jest zarabianie na klientach.

    To nie hejt, tylko konstruktywne uwagi, mam nadzieję, ktoś z Aliora to odczyta, bo zwykłe zgłoszenia i reklamacje nie pomagają.
  • ~antek / 2024-06-05 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo nie polecam blokada konta blokada karty nie wiadomo dla czego oferta oszczędnościowe nie działa kroją klienta na pół proponowanej id itp nie polecam zero interwencji na telefon maż ma limit 100 ty a ja 60 i blokada wysyłają do placówki a placówka bezradna
    Zaletyciągłe reklamacje częściową uznają ale blachę a grusze okradają
    Wadyjak wyżej
  • ~Paweł / 2024-06-04 09:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie zwracają pieniędzy za wcześniejszą spłatę kredytów. Mimo , ze obliguje ich do tego obowiązujące prawo i mimo że wyznaczyli 14 dniowy termin na zwrot. Sprawa trafiła do UOKIK
    WadyMają gdzieś klienta i przepisy
  • ~Iwona / 2024-05-10 16:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem zawiedziona procedurami banku. Mam kredyt. Chciałam się zalogować w aplikacji, aby ułatwić sobie dostęp do spłat i okazało się, że nie mogę, bo jest tam numer telefonu inny od mojego posiadanego. Miałam kilka lat temu kredyt w banku i pomimo spłacenia kredytu moje stare dane zostały i są ważniejsze od nowych. Jestem zniesmaczona.
    WadyStare dane sprzed 4-5 lat są przechowywane i są ważniejsze od nowych.
  • ~Marek / 2024-05-10 09:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w Polsce.9 miesięcy czekam na odzyskanie moich pieniędzy, które zostały zablokowane z powodów,,bezpieczeństwa ". Kwota ponad 90 tysięcy a ja nie mam za co żyć bo straciłem pracę.Nie potrafią powiedzieć kiedy oddadzą pieniądze każą czekać.
    Wykończyli mnie psychicznie.
    ZaletyBrak
    WadyŻłodzieje!
  • ~Krzysztof / 2024-05-09 20:12
    Ocena: 4.00 / 5
    Byłem w placówce banku Alior przy KEN 20 w Warszawie. Spotkała mnie bardzo miła, profesjonalna i pomocna obsługa. W szczególności chciałem podkreślić profesjonalizm p. Grzegorza W., jego pro- klienckie podejście i kulturę osobistą.
    Jestem klientem seniorem, który czasami oczekuje wsparcia ze str. pracowników w obsłudze nowych skomplikowanych narzędzi elektronicznych. Dlatego też bezpośredni kontakt z p. Grzegorzem pozwolił mi na szybkie i satysfakcjonujące załatwienie sprawy.
    Polecam!!!
    Krzysztof
    Zaletywiedz, profesjonalizm, kultura osobista
  • ~Marek / 2024-05-09 19:55
    Ocena: 1.33 / 5
    Od 23.04 Alior - Najniższa kultura bankowości...!! Dla Konto Mega Oszczędnościowe z 7% na 4,5%!!
    Niestety oferta znowu pozostała niezmienna, aż do 7 maja to znaczy, że bank dalej nie dba o stałych klientów i jak inni ja też zamknę wszystkie konta, bo ponownie wszystkie oferty są tylko dla nowych klientów.
    Rzeczywiście totalny brak szacunku i maksymalna dyskryminacja!
    Nie polecam i widać, że Alior Bank tego nie zauważył! Nie zmienił ofert nie ma szacunku!
    Zawiązała się grupa zgłoszenia takich praktyk do UOKiK i UKNF postanowiłam się tam dołączyć!
    Zaletybrak
    WadyDyskryminacja i brak szacunku
  • ~matt / 2024-04-17 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety Alior Bank jest bardzo nieprofesjonalny! System tego banku, w sposób nieprawidłowy, przetwarza transkacje kartowe oraz wypłaty z bankomatów dokonane w krajach i walutach, które są mniej popularne niż te główne. Byłem w zeszłym roku w Ugandzie i tak się składa, że musiałem skorzytać z miejscowych bankomatów oraz użyć karty tego banku podczas pobytu w hotelu. Alior Bank podczas rozliczania tego typu transkacji myli się aż o dwa rzędy wielkości! System tego banku blokuje kwotę, która jest aż o DWA zera za mała i dopiero koryguje to po jakimś czasie! Na skutek tego zrobili mi na koncie debet. Zgłaszałem im ten bład, ale nikt nie potraktował tego poważnie! Zamiast tego Alior Bank nasłal na mnie zewnętrzną firmę windykacyjną i było bardzo nieprzyjemnie. Debet spłaciłem i byłem zmuszony zamknąc konto, ponieważ wadliwy bank nie jest mi do niczego potrzebny!
    Zaletybrak
    Wadybardzo dużo
  • ~Dzilusia / 2024-04-11 07:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła obsługa pełny profesjonalizm wspominam Panią Monikę u której każda wizyta jest udana i jestem z niej zadowolona polecam ten Bank i obsługę Klienta
    ZaletyWszystkie
    WadyŻadnych
strona 1 z 24
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1998
PEKAO SA
Ocena: 1.78, ilość opinii: 1503
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1198
Millennium
Ocena: 1.80, ilość opinii: 958
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 842
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 816
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4384
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4375
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3855
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3487
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3196
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2891