Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Alior opinie

Ocena na podstawie 490 opinii

1.81 / 5

  • Obsługa klienta
    1.78
  • Oferta
    1.88
  • Prostota obsługi
    1.74

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 25
  • ~Iwona / 2025-02-13 08:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwoniąc na infolinię nie spodziewałam się takiej nieprzyjemnej obsługi. Pan jak i Pani z infolinii siedzą jak za karę. Jedna wielka porażka. Nie polecam .
    WadyNiemiła obsługa.
  • ~Guffy / 2025-02-06 19:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank porazka 2 lata temu aby pozyskać klienta przyznali od tak 1 2 mln Lini z której skorzystałem w 1/10 minęło 2 lata w firmie nic się nie zmieniło obroty dochody i nagle aby odnowić 120 tys problem to jest niepoważne traktowanie klienta. Oczywisl8e oleje ich i dam sobie radę. Ale jak można proponować 1 2 mln a za 2 lata robić problemy ze 120 tys najgorsze że znowu na fv trzeba zmieniać nr rachunku i informować klientów
    ZaletyNa 2 tata są później brak
    WadyMamoenie klienta
    Obsługa w banku tragiczna
    Opiekunowie mają wywalone na klienta
  • ~Gagarin / 2025-02-05 09:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Jeśli ktoś będzie brak jakieś raty przez ten bank to odradzam.
    obowiązkowa aplikacja do spłacenia rat w tym niby darmowe konto ale później po spłaceniu swoich rat dowiadujemy się że mamy jakieś opłaty za nie używane konto i musimy dopłacać ( kradzież w białych rękawiczkach)
    ODRADZAM ALBO WSZYSTKO CZYTASZ DOŁADNIE :)

    NIGDY WIĘCEJ ALIORBANK I JEGO APLIKACJA Z HACZYKAMI.
    ZaletyŻADNYCH
    WadyWSZYSTKO CO ZŁE TO W ALIOR BANK
  • ~Justyna / 2025-01-21 11:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Profesjonalna obsługa klienta, doopiekowanie w każdym calu.
    Podejsćie indywidualne spełniające potrzeby klienta.
    Odpowiedzi na wszelkie pytania i wątpliwosći.
    Przemiła atmosfera
  • ~Justyna / 2025-01-21 11:15
    Ocena: 4.67 / 5
    Profesjonalna obsługa klienta.
    Doopiekowanie w każdym calu, odpowiedzi na wszystkie pytania i watpliwosci.
    Przede wszystkim oferta spełniająca oczekiwania indywidualne klienta.
    Pyszna kawa:) Miła atmosfera
  • ~TOMASZ / 2025-01-07 14:05
    Ocena: 5.00 / 5
    KRAKOW OS.BOCHATEROW WRZESNIA PLACOWKA ALIOR BANK.BARDZO MILA PROFESJONALNA I POMOCNA OBSLUGA.POLECAM W 100%
    ZaletyMILO I PROFESJONALNIE
  • ~KKT / 2024-12-08 16:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Dziękuje za fachową obsługę, doradztwo i bezpośrednie podejście do klienta. Zostałem miło i fachowo obsłużony przez p. M. Szczepanik.

    Gorąco polecam i łączę wyrazy szacunku.

    KKT
  • ~andrzej / 2024-12-05 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówniany bank, pomimo że wykorzystują sporo zabezpieczeń i klient musi z nich korzystać, to blokują transakcję (pomimo, korzystania z tych zabezpieczeń i ustawienia odpowiednich limitów). Bank do unicestwienia.
    Zaletybrak
    Wadybrak, drogi i "utrudniający życie" (patrz wyżej)
  • ~Borys / 2024-11-21 18:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Niepoważny bank, zero szacunku do Klienta. Machloje, manipulacje, chore procedury, zastraszanie itp. akcje. Zanim podejmiecie jakąkolwiek współpracę z tym bankiem 1000 razy się zastanówcie. Ostrzegam!
    Zaletybrak
    Wadymataczenie, brak przepływu informacji, brak szacunku do klienta
  • ~ja / 2024-11-19 10:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank, w którym jest dobrze póki jest dobrze, natomiast jak przychodzą problemy to nie da się otrzymać jakiejkolwiek pomocy. Po ostatnim upiększeniu aplikacji przestał mi działać BLIK. Początkowo reagowali na problem, kazali resetować BLIK-a, aplikację, potem dostęp do serwisu internetowego. Wszystko zrobiłem - nie pomogło. Zacząłem prosić dalej o pomoc, stwierdzili, że to wina tego, że pobrałem aplikację z Huawei Store.. Raz, że było pobrane przez Aurora Store z Google Play, dwa, że tak czy inaczej jest to oficjalna wersja aplikacji, używałem jej dobre parę lat i działała. Teraz nie odpowiadają na różne pytania, zupełnie nic ich nie obchodzi. Sprawa ciągnie się już prawie 2 miesiące, w międzyczasie dodali nowe doskonałe funkcje, których pewnie nikt nie użyje, a łatania błędów jak nie było tak nie ma.
  • ~Ania ADA / 2024-10-03 12:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie na AliorBank, udziela kredytów starszym ludziom, którzy nie bardzo wiedzą już co się dzieje. Pracownicy proponują bardzo wysokie kredyty ludziom np. 74 letnim, wyznaczają długi okres spłaty oraz bardzo wysoką ratę. Najczęściej są to kredyty konsolidacyjne spłacające wcześniejsze zadłużenia, więc kredytobiorca nie dostaje ani centa. W ten sposób pozbawiają starsze osoby środków do życia i skazują je na nędzę. Pragnę zaznaczyć, że jest to świadome i konsekwentne działanie. Najczęściej osoby, którym udzielono kredyty to osoby biedne o najniższych emeryturach. Chodzi o to aby dług narastał wtedy obciąży się ewentualnych spadkobierców lub przejmie mieszkania.
    ZaletyBrak
    WadyPazerność i brak empatii. Szkodliwe działanie społeczne.
  • ~pacjent / 2024-09-10 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    kanalie wysyłają sme ze mam nadszarpnięty budżet co za debile
  • ~Antylivhwiarz / 2024-08-29 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez pewien czas otrzymywałem natarczywe telefony z prywatnych numerów komórkowych od pracowników Alior Bank wciskających kredyty. Kiedy w przeciągu 10
    Minut otrzymałem dwa połączenia. Podczas pierwszego prosiłem żeby zadzwonić po 15 kiedy skończę pracę a dosłownie kilka monit później otrzymuje kolejne połączenie znowu z wciskaniem kredytów. Oburzony złożyłem skargę. W odpowiedzi otrzymałem jedno zdanie. Jest nam przykro że jest pan niezadowolony z częstotliwości połączeń. I to wszystko ponowna skarga odpowiedź następującej treści. Sprawdziliśmy częstotliwość połączeń i stwierdzamy że wszystko jest w porządku. Jestem
    Oburzony bo Alior Bank obrał bardzo agresywną formę wciskania ludziom kredytów. A powiedzmy sobie szczerze banki żerują często na ludziach w potrzebie i poprostu uwielbiają udzielać kredyty żeby dostać tak naprawdę conajmniej 150% wartości pożyczki spowrotem. Uprawiają lichwę agresywnie natatarczywie wydzwaniają i naciągają na te ich kredyty. Masakra
    ZaletyBardzo miłe panie w banku w Kędzierzynie.
    WadyAgresywni lichwiarze bezczelnie natarczywie wydzwaniający naciągając na kredyty
  • ~Artur / 2024-08-12 09:42
    Ocena: 2.33 / 5
    W banku Alior obsługa klienta jest odmóżdżona i to dosłownie, a sztuczna "inteligencja" oraz ludzka inteligencja nie działa.
    Telefonowałem zadano mi kilka pytań jak pesel oraz gdzie się urodziłem . System zdecydował, że nie znam swoich danych osobowych i pracownik nie udzieli mi informacji, o które prosiłem.
    Zaletynie poznałem
    WadyBezmyślna obsługa i niedopracowane procedury.
  • ~Waldemar / 2024-07-24 18:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Po raz kolejny byłem obsługiwany w Alior Bank ul.Prosta w Bialej Podl.przez Panią Monikę Żuk. Pełen profesjonalizm.Mile itaktowne podejście do klienta Szybkość obsługi i doradztwo. Dziękuję Waldemar Sz.
    ZaletyProfesjonalizm i szybkość obsługi.
    WadyBrak
  • ~B. / 2024-07-18 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZY bank z jakim przyszło mi współpracować. Mam u nich kredyt hipoteczny. Obsługa od samego początku to jakaś kpina, przy podpisaniu umowy nieobecny opiekun kredytu, ktoś jest w zastępstwie, a jak był jakiś problem to nagle nikogo do pomocy. Chciałam spłacić kredyt wcześniej - pani w oddziale sprawdza ile wynosi kwota na zamknięcie kredytu (+ oczywiście kara za wcześniejszą spłatę) wpłaciliśmy więcej. I co? i po 2 miesiącach się okazuje, że kredyt nie jest spłacony bo jeszcze niby coś tam do zapłaty jest. Pracownicy za nic nie biorą odpowiedzialności, za nic. Po jednej nie zapłaconej racie w terminie od razu windykacja, milion telefonów z różnych windykacji - po prostu NALOT telefoniczny. Rozmawia się z jednym i coś ustala to potem dzwoni 5 innych z tym samym, przepływ informacji TRAGEDIA.

    Następnie restrukturyzacja kredytu - fajnie odpowiedź pozytywna ALE po co zadzwonić do klienta, że dokumenty dotarły i można podpisać, zero informacji, że wniosek jest ważny 30 dni (dowiedziałam się dopiero jak już termin minął od pani z infolinii), za to, że nikt do mnie nie zadzwonił to winą mnie obarczyli, że ja nie dowiadywałam się wcześniej, ogólnie w tym banku klient zawsze winny.
    Kolejne reklamacje włączając w to już rzecznika finansowego i tak nic nie dają, nagle się okazuje, że rozmowy NIE są rejestrowane, bo nagle nie można ustalić czy aby NA PEWNO nie było kontaktu do mnie z banku. No śmiech na sali.
    NIE POLECAM NIKOMU TEGO BANKU.
    Zaletybrak
    Wadycałe mnóstwo
  • ~ELA / 2024-07-12 09:19
    Ocena: 5.00 / 5
    CHCIAŁAM PODZĘKOWAĆ ZA MIŁĄ I PROFESJONALNĄ OBSŁUGĘ BANKU NA UL.KRZYWOUSTEGO 293 WE WROCŁAWIU A W SZEGÓLNOSCI PANU MARIUSZOWI GASZ ,KTÓRY BARDZO SZYBKO I PROFESJONALNIE ZADZIAŁAŁ W MOIM TEMACIE I POMÓGŁ MI SPRAWNIE WSZYSTKO ZAŁATWIC.JUZ DAWNO NIE SPOTKAŁAM SIE Z TAK DOBRYM I PROFESJONALNYM PODEJSCIEM DO KLIENTA.SERDECZNIE DZIEKUJE I BARDZO POLECAM TĘ PLACÓWKĘ.
  • ~Graza / 2024-07-10 12:17
    Ocena: 4.67 / 5
    Byłam w placówce banku Alior przy ul.Koszykowej 60/62 w Warszawie.Bardzo miła profesjonalna i pomocna obsługa. W szczególności profesjonalizm Pani Renaty Liminowicz pozwolił mi na szybkie i satysfakcjonujące załatwienie sprawy.Bardzo dziękuję.
  • ~Izabela / 2024-07-08 07:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Dziękuję za życzliwą, szybką i profesjonalną obsługę pracowników Alior Banku przy ul. Rzgowskiej w Łodzi.
    Zapytałam o to jak się nazywają więc podaję. Pani Paulina Grzelak i Pan Marcin Torczynowicz
    Zaletyj.w.
    Wadybrak
  • ~Paweł / 2024-07-07 18:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciagacze i oszuści.
    Po zamknięciu konta ,po roku czasu przysłali rozliczenie i wezwanie do zapłaty za prowadzenie zamkniętego konta i straszyli windykacją.
    Na szczęście zachowałem potwierdzenie zamknięciu konta co pewnie wielu po roku juz by nie miało i musiało by zapłacić kwotę wyssaną z palca.
    ZaletyBrak
    WadyZbyt wiele
strona 1 z 25
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2010
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1523
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 971
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 868
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 831
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4513
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4427
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3902
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2945