Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Alior opinie

Ocena na podstawie 7 opinii

2.19 / 5

  • Obsługa klienta
    1.71
  • Oferta
    2.29
  • Prostota obsługi
    2.57

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 1
  • ~Zicu / 2020-07-03 16:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Przez 3 lata przewinęło się ponad XXmln zł przez konto Alior Banku. Bank zmusił mnie do zmiany kredytu obrotowego na ratalny bez opcji (żadnej). (Obroty spadły, ale zyski zostały na tym samym poziomie. Czyli więcej zarabiam przy niższym koszcie obsługi kredytu kupieckiego dla kontrahentów.). Obsługa kredytu bez zarzutu - płatne odsetki pobierane w ostatnim dniu miesiąca bez problemu obsługiwane.Bank zmusił mnie - 1 opcja, albo zmiana albo natychmiastowe wypowiedzenie umowy. Dodatkowo w umowie, w preambule bezczelnie jest napisane cytuję: " Kredytobiorca zwrócił się do Banku z wnioskiem o restrukturyzację..." CHAMSTWO! Polski bank tak działa z Polską firmą! Nie interesuje ich nic oprócz podniesienia marży jak i gwarancji deminimis czy BGK. Ponadto pełna blokada konta od kliku dni ponieważ nie umieją przygotować umowy!!!! Codziennie odsetki bo kredyt jest już wymagalny (pomimo wysłania pełnej dokumentacji 14 dni przed wygaśnięciem kredytu). ALIOR BANK - nigdy mnie więcej nie zobaczycie w swoim oddziale. Zarobiliście na mnie - Gratuluję, lecz ostatni raz. Następne XX mln zł będzie obsługiwał inny bank, który bez niczego zaproponował takie same warunki jak Wy 2 lata temu. WSTYD i HAŃBA - covid nie położył, mniejsze obroty nie położyły - a prawie położył bank. W imię kassssyyyy niczego więcej.
    ZaletyBRAK
    WadyWIELE
  • ~Jusra / 2020-05-13 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety kontakt z bankiem jest TRAGICZNY. W lutym wystąpiłam o dokonanie zwrotu prowizji w związku ze wcześniejszą spłatą kredytu. Okres oczekiwania według pana na infolinii to 14 dni, no może się zdarzyć 60. Po 30 dniach dzwonię na infolinię, niestety już na początku odbiłam się od ściany bo w związku z pandemią załatwiają tylko pilne sprawy. Pani jednak wysłuchała i kazała czekać, nic sprawdzić nie mogła. Po 60 dniach napisałam maila na kontakt, olano mnie, próbowałam również dzwonić, ale podobnie jak poprzednio nie byłam w stanie z nikim porozmawiać. W końcu ktoś oddzwonił i przekazał sprawę do pilnej realizacji, gdyż termin na udzielenie odpowiedzi minął. Zwrot wpłynął po 4 dniach. I tutaj zaczął się kolejny cyrk. Kwota przelana niestety nie zgadza się z moimi wyliczeniami. Kolejne maile, odsyłają mnie do placówki... Po 17 mailach bank poinformował mnie że jego stanowisko jest niezmienne i mam udać się do placówki lub napisać list. Na kolejne maile nie odpowiada, reklamacji przyjąć nie chce. Przesłać wyjaśnienie drogą korespondencyjną również. Dodam, że nie mam konta tylko kredyt. I całe szczęście! Bo tak beznadziejnej obsługi klienta nie widziałam nigdzie. Nie polecam!
  • ~Mariusz / 2020-03-11 07:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam głównie z uwagi na obsluge klienta. Arogancja i brak kompetencji.
    ZaletyMożliwość rezygnacji z niekompetencji
    WadyWprowadzanie w błąd klientow i konsternacje.
  • ~kristof / 2019-10-05 19:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadam na nieszczęście konto w Alior Bank.Problem polega że pobierane są opłaty za konto od dwóch lat tylko korzystać z konta nie mogę.Numer telefonu który wykorzystywany był do autoryzacji konta w internecie stracił ważność i za nic nie mogę go zmienić na obecnie używany ani zamknąć konto.Mimo wielu telefonów i wizyt w banku sprawa jest patowa.
    Wadytylko wady
  • ~Ela / 2019-05-27 17:32
    Ocena: 4.33 / 5
    Aplikacja kantor walutowy super. Bez dodatkowych kosztów.
    ZaletyBrak problem w funkcjonowaniu aplikacji. Szybka i zetelna obsługa konsultantow
    WadyRaczej brak
  • ~AZ / 2017-07-06 15:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Pracownicy oddziału w centrum Warszawy nie znają oferty banku, przez co wprowadzają klientów w błąd narażając na znaczne koszty
    3 lata
  • ~Łukasz / 2016-05-31 13:27
    Ocena: 4.33 / 5
    Fajny bank, bardzo fajna opcja kantora alior, która umożłiwia darmowe przelewy zagraniczne w wielu walutach. Minusem jest jedno okienko=kasa, czasem długo się czeka, ale pod względem aplikacji czy mobilnej aplikacji to bardzo polecam.
    korzystam ponad 4 lata
strona 1 z 1
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.92, ilość opinii: 764
PEKAO SA
Ocena: 1.62, ilość opinii: 395
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.56, ilość opinii: 366
Millennium
Ocena: 1.67, ilość opinii: 169
ING Bank Śląski
Ocena: 2.35, ilość opinii: 82
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 2.00, ilość opinii: 78
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2491
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2198
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2062
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1843
Orange Neostrada
Ocena: 1.98, ilość opinii: 1038
Flixbus
Ocena: 2.27, ilość opinii: 912