Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Alior opinie

Ocena na podstawie 461 opinii

1.77 / 5

  • Obsługa klienta
    1.74
  • Oferta
    1.86
  • Prostota obsługi
    1.70

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aras / 2023-12-21 09:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzien dobry nie polecam tego banku .Wyludzaja informacje handlowe o klijentach dane , adresy. Podalem swoj prywany numer jako mego kolegi handlowca i zadzwonil koles z propozycja wspolpracy, dane dostal w banku bo tam byla rozmowa ktora trwala okolo 15 minut . Znajomy ostrzegal mie ze to falszywy bank . zalozyc tam konto w banku to to samo co miec kontak z NKWD i SB . Pytania wogle nie maja nic wspolnego z otwarciem konta . Zachowanie i podejscie do interesanta . bez kultury , mamia wyszosci , ignorowanie osoby z zewnacz . Zalozylem tam konto osobiste i je zlikwidowalem , blokowanie konta , problem z przelewem z kwota 100 zl. Argument ze pan nie pracuje w polsce tylko za granica i oni chcieli zebym tam przelewal swoja wypate i robil przelicznik na zlotowki .
    Omijaj ten bank , a napewno twoje zycie bedzie mniej problemowe .
    Zaletyzande
    Wadybezkulturowi
  • ~Niezadowolony klient / 2023-12-21 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwonisz do nich pół dnia z konta zabiera ci 30 zł ale na odebranie nie masz co liczyć. Przenoszę konto do konkurencji i każdemu polecam to samo bo w razie próby kontaktu możecie czekać pare dni i wydać dziesiątki zł na próby połączenia. Dno
  • ~Jba / 2023-12-20 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne nieporozumienie przy weryfikaacji. Tysiac pytań, gdzie piec załatwiłoby sprawę. Bank krzak. Nigdy nie wiąż się z tym bankiem.
    Tragedia i horror
    ZaletyBrak
    WadyJak wyzej
  • ~Krzysztof / 2023-12-18 18:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie zasługują nawet na 1 gwiazdkę jeśli chodzi o obsługę klienta przez telefon.Czeka się w nieskończoność
    WadyDługość czekania na rozmowę telefoniczną
  • ~Mykola / 2023-12-18 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Bezpodstawne blokowanie karty, nie interesuję że karta jest potrzebna już, tylko konsultanci uspokajają że może dziś będzie odblokowana Żenada. Nie polecam.
  • ~K.D / 2023-12-15 16:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Przyjemność z tym bankiem mam tylko od strony kredytu gotówkowego. Przy samym udzieleniu wszystko pięknie, aby tego klienta pozyskać, natomiast informacje po spłacie? Tragedia. Infolinia - Totalna strata czasu. Zanim automat połączy z człowiekiem nerwy puszczają a jak już człowiek odbierze, to wysyła do placówki, bo na infolinii tego nie załatwię... masakra.
  • ~Aneta / 2023-12-15 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Zastanawiam się nad rezygnacją z tego banku, bo to jakie ten bank stwarza problemy, jest rażące dla klienta. Obecnie przebywam zagranicą, a nie posiadam starego numeru. Proszę sobie wyobrazić, że trzeba w takim przypadku odwiedzić bank, bo takie są zabezpieczenia, ale email można zmienić tak, bo nikt nie wykradnie? Przecież to są jakieś kpiny. My jako klienci do niczego nie mamy prawa. Ja przyjadę specjalnie 200 km aby zmienić numer. Ludzie, a jak dzwonisz do banku i podajesz dane, to mówią, że weryf8ikacja poprawna, a numeru nie można zmienić podczas rozmowy telefonicznej. Kim my jesteśmy że do niczego praw nie mamy aby online zalogować się na swoje własne konto. Jest tyle ofert różnych banków a człowiek wybrał takie coś, a teraz żałuję. Jak się z tym nie zgadzam aby klient był tak traktowany. Ktoś powie, ale jest aplikacja, ale nie każdy ze względu na problemy zdrowotne może z niego korzystać i co zostajemy beż możliwości? Kpiny
    WadyBrak możliwości zmiany samemu numeru telefonu, jeśli nie posiadasz starego
  • ~Ireneusz / 2023-12-14 18:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła i profesjonalna obsługa w oddziale ul.M.Skłodowskiej-Curie 34 we Wrocławiu. Cierpliwość i rzetelność Pani Iwony, pozwoliła nam wyjaśnić i załatwić ważną dla nas sprawę. Dziękujemy i polecamy ten odział.
    ZaletyProfesjonalna obsługa
    WadyBrak
  • ~Waszpan / 2023-12-14 18:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Dramat, 18 połączeń na infolinię, oczekiwanie po 20 minut i nikt nie odbiera.
    WadyNieznajomość prawa przy upadłościach konsumenckich.
  • ~Jacek / 2023-12-11 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    ALIOR jest jedynym bankiem który nie potrafi/nie ma wiedzy o dokumentach potrzebnych do zamknięcia kredytu! Rozmawiając z pracownikami na każdym szczeblu od Pana na infolini po kierownika banku nie wiedzą co to jest Promesa. Przez ten "BANK" są tylko problemy ze spłatą kredytu i otrzymaniem pieniędzy po sprzedaży mieszkania. Nie bierzcie kredytów w tym banku później jak będziecie chcieli spłacić kredyt to zobaczycie o co mi chodzi. Kazdy inny bank nie robi żadnego problemu.
    WadyCelowy brak podstawowej wiedzy o polskim prawie lub poprostu lenistwo/niedouczenie/arogancia/głupota/partanina
  • ~monika / 2023-12-08 10:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła i profesjonalna obsługa w oddziale ul. Lipowa w Białymstoku
  • ~Ania / 2023-12-07 19:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z usług Alior Banku. Profesjonalizm i kompetentni pracownicy.
  • ~Jacek / 2023-12-06 16:44
    Ocena: 5.00 / 5
    Dobrych kilka już lat jestem w Alior i nigdy żadnych problemów
    ZaletyZero za prowadzenie konta
    WadySłabo oprocentowane lokaty
  • ~Jarek / 2023-12-05 17:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam klientom i znajomym lubelski oddział na T.Zana 32 Alior Bank za kompetentną i sprawną obsługę. Muszę pochwalić pana Piotra Bundyra bardzo fachowo i przejrzyście wytłumaczył, iż załatwiłem kredyt i wiele spraw ułatwiających mi obsługę konta i aplikacji, zanim zdążyłem dopytać już mi pan Piotr tłumaczył.Z banku wyszedłem zadowolony
    ZaletyKompetentne doradztwo finansowe, sprawna i miła obsługa
    WadyBrak jeśli chodzi o obsługę w oddziale
  • ~Bartosz / 2023-12-05 13:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Zakładałem dzisiaj rachunek w Kantorze Walutowym, mimo wielu dokumentów wszystko przebiegło niezwykle sprawnie i w miłej atmosferze. Chciałbym szczególnie wyróżnić Pana Leszka Gazdę z Wrocławskiego oddziału przy ul. Krawieckiej 1, jednocześnie podziękować za przyjazne i profesjonalne korygowanie moich błędów i pełną informację dotyczącą otwieranej usługi. Kantor Walutowy jest liderem kont walutowych w Polsce, natomiast Pan Leszek jest moim liderem obsługi w polskich bankach.
    ZaletyProfesjonalizm, uczciwość, miła atmosfera.
  • ~Waldemar / 2023-12-01 17:05
    Ocena: 4.67 / 5
    Doskonała i życzliwa obsługa w placówce w Pruszkowie
    ZaletyProfesjonalny doradca
  • ~Roman102 / 2023-12-01 15:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Alior to masakra. Mam konto osobiste. Założyłem firmowe i kantor. Aplikacja firmowa to istne dno nic nie działa. Kantor to kolejna aplikacja. Jeden bank a 3 aplikacje…. W PKO BP mam 3 firmy + konta osobiste + kantor i to wszystko w jednej aplikacji. A tutaj dramat. Zupełnie nie rozumiem jak w tej wyższej kulturze banoowosci nie działa podstawowa apka. Apka ma zresztą ocenę 1 w App Store więc widać że to nie tylko moja subiektywna opinia. Porażka. Jutro zamykam wszystkie konta które dziś otworzyłem
    ZaletyBrak
    WadyNie działa podstawowa aplikacja
  • ~ZooL / 2023-12-01 13:22
    Ocena: 4.67 / 5
    Polecam, fajna lokata 6%. W innych bankach bylo max 5%
    ZaletyDobre lokaty
    Wadybrak parkingu
  • ~Izaiza / 2023-11-30 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank tragedia , obsługa zero profesjonalizmu, stosunek do klienta katastrofa, tylko kulturalnie potrafią kredyt wcisnąć
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyWszystkie możliwe
  • ~oldshimmy / 2023-11-30 11:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Tak gównianego banku w Polsce jeszcze nie widziałem! Na założenie konta - 3 dni! Łogowanie do internet bankingu - masakra, pierwsze łogowanie nie działa, wymaga hasła ale nie ma gdzie to hasło wpisać, do tego jeszcze hasło tymczasowe nie przychodzi na SMS. Pomysł napisać opinię przyszedł mi do głowy po 30-ej minucie oczekiwania na połączenie z infolinią((( Doczekałem się i dostałem odpowiedź "Niestety musi pan jeszcze raz udać się do oddziału, ponieważ żeby mogł pan załogować się do bankowości internetowej musimy odpiąć pana konto prywatne od firmy a potem podpiąć ponownie". "No to robcie to" - mowię. "Niestety takich rzeczy przez infolinię nie robimy, musi udać się pan do oddziału." Stratat czasu, nikomu nie polecam!!!
    Zaletynie mam możliwości poznać zalety - brak mi dostępu((
    Wadyobsługa klienta trwa wieki
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1937
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1426
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1171
Millennium
Ocena: 1.73, ilość opinii: 896
PKO Bank Polski
Ocena: 2.68, ilość opinii: 785
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 781
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4257
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4129
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3745
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3460
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2785