Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 177 opinii

1.67 / 5

  • Oferta
    1.84
  • Obsługa klienta
    1.59
  • Cena/Jakość
    1.60
  • Parametry
    3.00
  • Cena
    3.00
  • Niezawodność
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ggg / 2019-06-12 15:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Korzystam z Neostrady 80 Mb i telefonu stacjonarnego .Wszystko z internetem grało do momentu kontaktu przedstawiciela w sprawie zmiany umowy(do września 2019)podziękowałam,bo nie interesuje mnie zmiana na pakiet z TV sat jestem związana umową z inną platformą i ....jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki internet zaczął się ciąć trudno połączyć się z wybraną stronką ogólnie kupa.Zastanawiam się czy nie zamówić radiowego ,a z całego pakietu zrezygnować.
    Zaletydo momentu odmowy nowej propozycji , wszystko ok.
    Wadypo kontakcie przedstawiciela i rezygnacji z nowej propozycji tragedia,internet się nie jest wolniejszy ogólnie do doopy . Chcę sama decydować o zmianach,a nie mieć je narzucane,a gdy nie akceptuję to mam sensacje w przekazie.
  • ~gal anonim / 2019-06-12 10:23
    Ocena: 1.00 / 5
    W 2001 roku podpisałem umowę z Orange ( wtedy IDEA ) na świadczenie usług telekomunikacyjnych. Około roku 2006, 2007 zacząłem dostawać bardzo wysokie faktury ( 200 PLN + ), zacząłem więc analizować wszystkie posiadane wtedy usługi. Okazało się, że mimo włączonej usługi o nazwie " wszyscy i na wszystko " mialem naliczane oplaty za wszystkie połączenia po za Orange. Po zakończonej umowie nie podpisałem kolejnej... a po około pół roku do zakończeniu umowy dostałem fakturę z kwotą około 100 PLN za karę, niestety nie pamiętam już treści za co zostało to naliczone ( 2008 rok ). Kolejna sprawa: moi rodzice posiadają numery na kartę w Orange. Któregoś razu doładowalem mamie telefon za 10 PLN, po czym moja mama straciła wszystkie przywileje ponieważ kwota doładowania była za niska, powinno być co najmniej 100 PLN.
    Nie polecam Orange, omijać baaaaardzo szerokim łukiem.
    ZaletyPrzepraszam... co ???
    WadyBanda naciagaczy. Przychodzi mi do głowy jeszcze kilka epitetów...
  • ~Wiesława / 2019-06-10 17:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Polityka uczciwości obejmuje tylko uczciwość klienta wobec Orange, w stosunku do klienta jest to mega nieuczciwe. Jestesmy w UE od wielu lat, a ciągle musimy płacić za przebywanie w 1 strefie. Widać korporacja Orange musi wycisnąć z klienta ile się da i suma sumarum wypiąć się na niego. Na szczęście moja umowa końvzy się we wrześniu i nigdy więcej Orange.
  • ~Robin / 2019-06-10 14:52
    Ocena: 2.00 / 5
    ORANGE INTERNET to największe dziadostwo na jakie sie skusiłem na początku w pierwszych 2miesiącach internet nie dość że nie zgodny z umową to jeszcze na dodatek zwalna nagle strasznie z otwieraniem stron, teraz czekam tylko na koniec tej pierdzielonej umowy i potraktuję ich tak samo jak oni okłamują nas klientów poprostu wynocha dla was nigdy więcej żadnej zgody.
  • ~Paula / 2019-06-08 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Zadzwoniłam na infolinię orange w sprawie problemu z połączeniem internetowym. Pani była bardzo nieprzyjemna i w ogóle nie słuchała co do niej mówię. Przerywała moją wypowiedź przez co nie miała pojęcia o jaki problem chodzi i opowiadała o gruszkach na wierzbie. Takiego braku kultury że strony operatora dawno nie spotkałam.
    WadyBrak kultury
  • ~Bp / 2019-06-07 20:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako były pracownik mogę powiedzieć tylko tyle:
    Jeśli konsultant nie zaproponuje pakietu love( lub innej sprzedaży )idzie na rozmowe do kierownika. Co z tego że człowiek dzwoni że usługa nie działa, zawsze możesz coś wcisnąć.
    Liczą się tylko wskaźniki.
    Nowi pracownicy są szkoleni przez kilka dni a potem szybko do odbierania połączeń. Mimo ogromnych chęci i starań nie zawsze są w stanie pomóc. Sposób traktowania przez kierownika daje dużo do życzenia. Mobbing na każdym kroku. Płatne usługi których nikt nie zamawial. Internet nie działa, monter nie przyszedł. Problemy z programem do obslugi-komedie można napisać. Zanim podpisze się umowę trzeba dobrze przeczytać umowę i dzwonić i pytać nawet kilka razy, infolinia jest płatna ale rachunki mogą być jeszcze wyższe.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko, patrząc jako klient i były pracownik
  • ~PR / 2019-06-05 07:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Wgląd w internetową witrynę „Orange – opinie użytkowników” mówi sam za siebie. Ja też padłem ofiarą niesolidności tej firmy. Mimo ewidentnych zaniedbań w jakości świadczonych usług (częsty i nieregularny brak dostępu do internetu), aby rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym musiałem zapłacić karę w wysokości niemal 1000 zł. Chcąc się wreszcie odczepić od tej firmy, zamiast dochodzić sądownie swych praw opłaciłem karę, zwróciłem sprzęt i miałem nadzieję, że to już nareszcie koniec wzajemnych kontaktów. Tymczasem wczoraj (6.06) dostałem e-mail z rachunkiem na 0.00 zł. Oznacza to, że wbrew wszystkiemu, nadal jestem klientem Orange. Mogę więc spodziewać się, że niebawem zostanie mi naliczona kara finansowa za nieopłacenie tego rachunku.
    Oświadczam, że jeśli jeszcze raz dostanę jakąkolwiek wiadomość z Orange, zawiadomię Prokuraturę o podejrzeniu popełnienia oszustwa wobec mnie. Ja dla tej firmy nie istnieję i ona nie istnieje dla mnie.
    Zaletybrak
    Wadywyłacznie
  • ~Blackoutmystery / 2019-06-04 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    ANKIETERZY OD ORANGE TO CHYBA NAJBARDZIEJ TĘPE ISTOTY NA ZIEMII!! JAK MOŻNA KOMUŚ COŚ WCISKAĆ KIEDY MU SIĘ MÓWI ZE SAMEMU NIE PODEJMUJE SIĘ DECYZJI? MIAŁEM WYSŁUCHAĆ OFERTY 2 MINUTOWEJ A PO 15 MINUTACH NAGLE SŁYSZE CZY AKCEPTUJE WARUNKI UMOWY I ZE DOKUMENTY SA MI WYSYŁANE KIEDY NAWET NIE WYRAZIŁEM ŻADNEJ ZGODY ANI NIE POTWIERDZIŁEM?? NACHALNOSC POZIOM 100!
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko, a nachalni ANKIETERZY/osoby z propozycjami w szczególności, bezczelność w czystej postaci
  • ~artur / 2019-06-03 20:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Orange abonament:
    jeżeli podpiszesz nową umowę wcześniej, bo tak można, to pamiętaj, że dane wtedy rabaty są na 24 miesiące - czyli skończą ci się przed końcem umowy.
    Bo rabaty liczą się na 24 miesiące od wejścia nowej umowy ale usługi tel-kom. zaczynają się po skończeniu się starej umowy.
    Czyli jak podpisałeś umowę 3 miesiące przed końcem aktualnej to ostatnie 3 miesiące będziesz miał bez rabatów.
    Zaletydobry zasięg, szybki internet
    Wadycena
  • ~Kamil122 / 2019-06-02 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwa lata męki z Orange, pokazały mi jak można łatwo naciągnąć ludzi na pieniądze.
    Przykładem może być Neostrada (umowa jeszcze za czasów TP)
    w umowie jasno napisane do 20mb/s wyniki jednak osiągalne w domu (1,23mb/s down 0,1mb/s upl) technik przyjeżdżał przynajmniej 3 razy w tyg, ponieważ albo co chwilę zrywało łącze bądź prędkość spadała do 0,01 a ping był na poziomie nawet ponad 1000ms.
    Kolejna sprawa to Cholendarnie wysokie koszty przy próbach dodzwonienia się na infolinie i przy okazji oczekiwanie aż łaskawie ktoś odbierze.
    Odradzam tej sieci każdej osobie.
    Złodzieje, oszuści i sztuczność osób poziom bardzo zaawansowany.
    Zaletybrak
    Wadyceny
    prędkości łącza
    zasięg
  • ~Jacek / 2019-06-01 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa beznadziejna doradca wmawia że nie opłaca się drugiego pakietu razem bo trzeba iść do oddziału stacjonarnego no a po co tracić czas a do zaoszczędzenia jest 20 zł miesięcznie co przy całej umowie jest 480 zł czyli rzeczywiście się nie opłaca. Po prostu debil. Faktura mało przejrzysta.
    ZaletyŻadnych
    WadyCzasami traci zasięg.
  • ~Jak / 2019-05-30 15:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsza sieć z jaką mialem doczynienia. Brak dostępu do internetu, mimo to muszę opłacać. Nie wywiązują się z warunków umowy, obsługa klienta uznaje ZE TO NIE ICH PROBLEM. 0/10 ABSOLUTNIE OMIJAĆ! Rozwiązuje umowę, to nie pierwsza sytuacja. Tragedia
    ZaletyBrak
    WadyBrak pomocy, nie wywiazanie sie z warunkow umowy, splawianie klienta. Tragedia
  • ~an2Q / 2019-05-29 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma, nigdy więcej. Ciesz się, że skończyła się umowa i jestem u konkurencji.
  • ~agula / 2019-05-27 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści,dzwoniac do konsultanta o ofertę Pani olala mnie,a przeciez dzieki mnie przez 2 lata mieli pieniadze,faktury placilam na czas i zawsze grubo ponad 100,00 ,nie polecam
    ZaletyNie ma żadnych zalet same minusy
  • ~Nikox / 2019-05-26 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć w Polsce. :)
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Zaletysą jakieś?
    Wadywszystko
  • ~Natasza / 2019-05-22 09:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Odkąd jestem w Orange to mam ciaglwnoroblem z internetem i tv. Wystarczy dotknąć niechcący jakiegoś kabla a wszystko się rozlaczq. Na infolinii czas oczekiwania to dobre 20 minut. A rozwiązanie problemu trwa kolejne 20 za co place ja... Orange zadzwolni do Ciebie w ciagu 28 sekund ale tylko żeby ci coś sprzedać a nie żeby pomóc. Wstyd za takie podesce. Nikomu nie polecam.
  • ~Magbie32 / 2019-05-19 08:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Mój internet stacjonarny nieustannie przerywa i traci zasięg.
    Od soboty (18.05.2019) w ogóle przestał działać.
    Mój Ojciec zadzwonił na infolinię w sobotę, uważając że Pan z infolinii szybko zareaguje.
    Jednak Orange nic z tym nie robi.
    Pan z infolinii postraszył mojego Ojca, że obciążą Nas kosztami reklamacji,jak stwierdzą że to z naszej winy.
    Orange uważa,że jest wszystko dobrze.
    Mamy niedzielę (19.05.2019), a Internet nadal nie działa.

    Ciągle coś nie działa, każda zmiana przez Orange routera, wiąże się z tym, że Internet przestaje działać jak należy. Zasięg też jest bardzo ograniczony, jest coraz gorzej.

    W jaki sposób mogę pracować w domu (specjalnie na weekend wzięłam materiały z pracy), jak nie mam Internetu.

    Pieniądze biorą, ale nic nie robią.

    Nie wyobrażam sobie, żebym się odezwała do klienta takimi słowami, jakimi potraktowany został mój ojciec.

    Chamstwo, bezczelność, zastraszanie i brak jakiejkolwiek reakcji zwrotnej ze strony firmy Orange.
    WadyBrak odpowiedzi zwrotnej. Na infolinii pracują ludzie, którzy nie chcą pomóc klientowi, przy okazji są bardzo aroganccy i niewychowani. Straszą klienta konsekwencjami niedziałającego z winy Orange Internetu stacjonarnego. Brak pomocy ze strony Orange.
  • ~Cezar / 2019-05-16 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Mój internet stacjonarny bezustannie przerywa. Nic z tym nie robią, straszą głównie że obciążą kosztami reklamacji jak stwierdzą że oni uważają iż jest dobrze. Ręce opadają
    WadyInternet stacjonarny nie dość że wolny to ciągle przerywa
  • ~Dankka / 2019-05-14 20:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Przedluzalam umowe i bralam nowy aparat-Orange podwyzszyl mi abonament na kolejnym numerze. Nie poinformowal mnie o tym. Odpowiedz na reklamacje zalosna. Dzieci w podstwawowce lepiej zdania ukladaja. Tragiczna obsluga.
  • ~Magdalena / 2019-05-14 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieć nęka użytkowników telefonami z nowymi ofertami, które wcale nie są korzystniejsze. Potrafią dzwonić kilka razy dziennie. Nie mogą przyjąć do wiadomości odmowy.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.55, ilość opinii: 341
T-Mobile
Ocena: 1.67, ilość opinii: 271
Plus
Ocena: 1.80, ilość opinii: 177
Orange
Ocena: 1.67, ilość opinii: 177
nju mobile
Ocena: 3.15, ilość opinii: 124
Virgin Mobile
Ocena: 2.57, ilość opinii: 86
Flixbus
Ocena: 2.22, ilość opinii: 563
mBank
Ocena: 2.05, ilość opinii: 512
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 294
ITAKA
Ocena: 2.78, ilość opinii: 246
Netflix
Ocena: 2.86, ilość opinii: 134
a2mobile
Ocena: 3.37, ilość opinii: 57