Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 311 opinii

1.57 / 5

  • Oferta
    1.76
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena/Jakość
    1.51
  • Parametry
    2.67
  • Cena
    3.00
  • Niezawodność
    2.33

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aneta / 2019-10-05 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak bym mogła to bym żadnej gwiazdki nie dała. Kompletne dno. Nikt nie poczuła się do odpowiedzialności. Od miesiąca nie działa telefon stacjonarny, linia telefoniczną jest zepsuta i technicy mają podobno od tygodni przyjść i wymienić. Nikt nie przyszedł i co się do nich zadzwoni, nikt o niczym nie wie. Kłamią i oszukują, ale abonament odciagaja.
    ZaletyŻadnych
    WadyOszuści
  • ~Była klienta już niedługo / 2019-10-05 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam usług Orange. To jest jakaś kpina. Nie działa mi internet. Dzwoniłam na infolinię i miał ktoś dziś przyjechać w godz. 9 - 10. A jest już 11 i dalej nic. Dzwoniłam jeszcze raz na infolinię i zostałam źle potraktowana powiedziano mi że ktoś przyjedzie do godz 16. To jest jakiś żart, mam cały dzień czekać aby ktoś łaskawie się zjawił ? Nie polecam usług Orange i gdy tylko mi się umowa skończy przechodzę do konkurencji. Tym samym firma starci stałego klienta. Wszystkim pozostałym radzę zrobić to samo.
  • ~Colin / 2019-10-05 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie zastanówcie się dwa razy zanim podpiszecie z nimi umowe. Podpisałem z orange umowe na tv ,internet, i dwa abonamenty na telefon. Po 4 misiacach chcialem do abonamentów dobrac dwa telefony i nie moge tego zrobic bo nie przechodze jakiejs weryfikacjii u nich w systemie.Nie jestem nigdzie dłuznikiem wszystkie faktury opłacone co do dnia. Nikt nie jest mi wstanie powiedziec dlaczego, nikt nic nie wie , czeski film. Konsultantka na infolini powiedziala mi ze tak sie czasem dzieje i nic sie nie da z tym zrobic...przeciez to jakas kpina jest. Powiedzialem ze skoro nie moge korzystac z ich uslug, chcialbym zerwac umowe, otzrymalem odpowiedz ze nie ma problemu, ale bedzie mnie to kosztowac 2500 zl. Pozatym tv ciagle sie wiesze,m musze restartowc ruter i dekoder po kilka razy dziennie. Zostałem oszukany i nic nie moge z tym zrobic.
  • ~Colin / 2019-10-05 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie zastanówcie się dwa razy zanim podpiszecie z nimi umowe. Podpisałem z orange umowe na tv ,internet, i dwa abonamenty na telefon. Po 4 misiacach chcialem do abonamentów dobrac dwa telefony i nie moge tego zrobic bo nie przechodze jakiejs weryfikacjii u nich w systemie.Nie jestem nigdzie dłuznikiem wszystkie faktury opłacone co do dnia. Nikt nie jest mi wstanie powiedziec dlaczego, nikt nic nie wie , czeski film. Konsultantka na infolini powiedziala mi ze tak sie czasem dzieje i nic sie nie da z tym zrobic...przeciez to jakas kpina jest. Powiedzialem ze skoro nie moge korzystac z ich uslug, chcialbym zerwac umowe, otzrymalem odpowiedz ze nie ma problemu, ale bedzie mnie to kosztowac 2500 zl. Pozatym tv ciagle sie wiesze,m musze restartowc ruter i dekoder po kilka razy dziennie. Zostałem oszukany i nic nie moge z tym zrobic.
  • ~Mariusz123 / 2019-10-05 09:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Orange to gówno internet sie zacina czasami znika tak jakby go nie było jak skończy mi sie umowa to przechodze gdzie indziej napewno nie bede już w orange
    ZaletyBrak
    WadySłaby internet
  • ~Michał Szkopiak / 2019-10-04 15:49
    Ocena: 1.00 / 5
    ORANGE TO OSZUŚCI

    Pracowałem w COB w Bydgoszczy jako telemarketer, umowa polegałą na tym iż przez 2 tygodnie będziemy prowadzić szkolenie a po tym czasie zaczynamy prace, cwiczenia były na klientach starych którzy byli juz wczesniej obsługiwani dodatkowo początkujący który uzyska klienta i podpisze z nim umowe to dostanie premię oraz podpisuje umowę odrazu na stałę, ja jako pierwszy w grupie zdobyłem klienta który chciał podpisać umowę, cieszyłęm się z faktu takiego bo byłęm pewien, że dostanę premię i umowę, nasza instruktorka powiedziała, że to będzie za jakiś czas a ja pewien tego i ufając takiej wydawałoby się dobrej firmie wziąłęm sobie telefon także w abonamencie i zadowolony przyszedłem do pracy co się okazało po tygodniu zwolniono mnie bez wyjaśnien tłumaczyłęm ze akurat wziąłęm telefon na abonament a dodatkowo podpisałęm przecierz umowę z nowym klientem a umowa była taka że odrazu po podpisaniu umowy dostaje się umowe na czas nieokreślony z firmą COB na co oni nie odpowiedzieli nic i mnie zwolnili, dziś mam dług u komornika ok 8000 zł bo poźniej miałem krótki okres bezrobocia i nie mogłem opłacać rachunków. Czyli krótko mówiąc Orange oszukało mnie bez tłumaczeń jeśli ktoś chce mogę zeskanować umowę o pracę oraz umowę z orange.

    ORANGE TO OSZUŚCI. w salonie na Gdańskiej w Bydgoszczy niejednokrotnie nawet nie mają pojęcia o promocjach lub ich ofertach które są rozdawane na ulotkach przed ich sklepem a także w internecie wygląda na jawne oszustwo.

    Z poważaniem,
    Michał Szkopiak.

    Podaję swoje imie i nazwisko ze względu na wiarygodność.
    Zaletyzalet brak poprostu żal, niech se swoje pieniądze w dupe wsadzą.
  • ~Andrej / 2019-10-03 16:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem klientem od kilku lat mam abonament za 30zl i w tym 5 GIGA INTERNET niby mam ale internet bardzo słaby nawet stronę jakąkolwiek w 2 min wczytuje
    WadyInternet tragedia co z tego że jestem od lat klientem mam 5 giga na miesiąc neta a nawet byle stronę wczytuje 3 minuty
  • ~Mirek / 2019-10-03 11:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Kolejny przykład jak Orange swoich klientów ma w głębokim poważaniu ! Chwalą się że jeżeli złoży się zamówienie do godz 11 to w ciągu 24 godzin zostanie zrealizowane w moim przypadku to trwało równo tydzień. 3 dni temu zamówiłem technika do przeniesienia gniazda światłowodu do innego pomieszczenia. Nie otrzymałem żadnego potwierdzenia o złożeniu zamówienia sms czy na koncie klienta w internecie. Dzisiaj przyszedł sms że za tydzień zjawi się technik (opłata 149 zł !) Na szczęście umowa na czas nieokreślony. Zaraz szukam poważnego dostawcę usług. Dodam że w informacji sms którą otrzymałem jest info że w razie pytań służą pomocą
  • ~Whitch / 2019-10-02 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak najdalej od Orange. Podpisałam umowę na 24 miesiące na pakiet Love. Okazuje się, że po wygaśnięciu umowy tj po 24 miesiącach umowa przedłuża się na czas nieokreślony, ale ceny za pakiet są 3 krotnie wyższe (wygasa promocja, a klient o tym nie wie). Nikt z Orange oczywiście tego nie mówi, bo i po co. Złożyłam wypowiedzenie, ale miesiąc wypowiedzenia to 3 razy więcej do zapłaty. Żaden z operatorów tego nie praktykuje, tylko Orange. W okresie trwania umowy zmienili mi plan taryfowy, bez mojej wiedzy i zgody i zawiadomili mnie o tym dopiero po 3 tygodniach, a do zapłaty 2 razy więcej. W okresie trwania umowy pomimo klauzuli o nielimitowanych SMS i MMS doliczyli mi do rachunku za 10 SMS. Unikać jak ognia.
  • ~Ariel / 2019-09-29 11:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Od wielu lat byłem abonentem firmy UPC. Nowa sytuacja mieszkaniowa wymusiła zmianę dostawcy netu. Padło na Orange usługa "Światłowód dla Warszawy". Telefon, rozmowa,negocjacje,ustalenia. Finał - koszt usługi net 1Gb 99,99 plus 10 zł multi room .Elementarne dodawanie mówi że suma to 110zł (w zaokrągleniu). Jednak dla Orange to trudne i wynik jaki uzyskali to 120 zł. Przypadkiem dodała się im dodatkowa usługa która akurat w tym pakiecie ma wartość "0".Mając powszechną widzę na temat "kompetencji" ORANGE i ich ludzi wiedząc że rozmowa jest nagrywana w nieskończoność kazałem pani powtarzać wysokość końcowej opłaty i sam to mówiłem ze trzy razy. I tak nie wiele to dało, rachunek 120 zamiast 110 był faktem. Oczywiście reklamacja,czyli rozmowa na płatnym telefonie (oni chyba tak generują dodatkowe zyski) i oczekiwanie aż ktoś wyjaśni. Czasem odnoszę wrażenie że wszelkie infolinie to zakłady pracy chronionej dla osób ociężałych umysłowo albo celowa działalność nastawiona na generowanie zysków. Klient albo się nie zorientuje i płaci jakiś czas, czyli zysk. Albo się jednak zorientuje i zadzwoni wyjaśniać na płatny numer, czyli zysk. Albo się nie zorientuje i płaci więcej co daje też zysk. Tym samym w/g mnie ORANGE zasługuje na wszelkie negatywne opinie bo sama na nie pracuje ale jednoczenie na tych procederach ZARABIA! Czyli tego rodzaju "pomyłki" to jedna ze strategii generowania zysku. Wniosek końcowy: Wszystko co mówią i piszą o ORANGE to niestety prawda ale jesteśmy na nich skazani.
    Zaletystabilne łącze -światłowodowe
    Wadypłatne numery kontaktowe,brak kompetencji,niechlujność działania
  • ~Igor / 2019-09-28 11:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Gościu z Orange mówił bardzo dobry internet a w rzeczywistości jestem podłączony sam do internetu i się nieda grać 350 pingu w umowie pisało 360mb.s a jest poniżej 1.0 MB nie polecam
  • ~Martyna / 2019-09-27 23:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeprowadziłam się i od 3 tygodni walczę o przeniesienie internetu stacjonarnego... Fatalna obsługa, która wprowadza co chwila w błąd. Czeka się 21 dni to po co te ustalanie konkretnych dat i godzin..... jeśli nikt z pracowników nie bierze ich pod uwagę... Pytając o to pracownika sam nie wiedział jak na moje pytanie odpowiedzieć bo było ono adekwatnym stwierdzeniem sytuacji w której się znalazłam.
    Ustalono Panów do przeniesienia którzy się nie pojawili, dzwoniąc na infolinię KOLEJNY RAZ usłyszałam tylko że no nie wiadomo dlaczego tak się stało... Jesteśmy ludźmi , jeśli Panowie by do mnie zadzwonili i powiedzieli że w danym dniu jednak nie przyjadą, ponieważ się nie wyrobili ze zaleceniami i umówili by się na kolejny dzień, zrozumiała bym to ... Ale fakt ktoś musiałby jeszcze w tej sprawie do mnie zadzwonić.. Pytając o możliwość reklamacji usłyszałam jedynie że to nie możliwe bo w systemie jest zamówienie więc mają czas ... Haha.
    Jak sobie pomyślę ile już poświęciłam czasu i pieniędzy na czekanie i proszenie pracowników przez infolinię, która jest płatna bo jakże by inaczej, to już się nie dziwię dlaczego ludzie rezygnują z Państwa firmy i usług. Bądźmy poważni i szanujmy swój czas i pieniądze. Firma która nie szanuje klienta. To podsumowanie mojej więzi z tą firmą.
    ZaletyBRAK
    Wady*Brak działania
    *Niewiedza
    *Brak kompetencji
    *Reklamacja praktycznie niemożliwa
    *Brak wiedzy na temat działania podczas awarii
    *Błahostkowe podejście do klienta i do sprawy
    *Ignorancja

  • ~galjac / 2019-09-27 10:29
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam po 19 latach z Orange nadszedł czas żeby powiedzieć żegnajcie nie dbają w ogóle o klienta z abonamentem doją klientów jak się tylko da,kiedy już zakończą się promocje.Internetu żałosne 2,5 GB skończą jak kiedyś TP-sa nie są elastyczni umowa na 2 lata minimum a jak z telefonem to nawet na 3,5 roku
    przechodzę do Premium Mobile umowa na czas nieokreślony z możliwością wypowiedzenia w każdym momencie z 30 dniowym terminem internet 20-30 GB na miesiąc za jedyne 27 -30 zł a nie 54 zł
    Wadybrak elastyczności jeśli chodzi o umowę żałosna ilość internetu w abonamencie
  • ~Mirek / 2019-09-26 13:09
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferty są dobre, ale obsługa - poniżej zera, klienta traktuje jak zło konieczne, po co tu przyszedł, znowu mu coś nie pasuje, a ceny porównywalne jak u konkurencji
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta bez wiedzy szkoleniowej, pewno na wykładzie bawi się telefonem
  • ~Michał / 2019-09-25 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Złe traktowanie klienta . Nie radzą sobie z awariami. Obsługa klienta przeniesiona do firm trzecich które nie mogą nic
  • ~Adam / 2019-09-24 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Wiem , że to nic nie pomoże ale sobie ulżę. Czytam te opinie klientów od dawna ,wniosek :nikt się tym nie interesuje , oprócz pokrzywdzonych . Orange olewa klientów , nie dociera do nich krytyka, nie dbają o klienta,uważają , że zawsze uda się kogoś oszukać.Tysiące oszukanych na miliony złotych.Czas , aby jakaś kontrola zainteresowała się tą kliką oszustów i naciągaczy.Nawet prokurator nie zajmie się sprawą klienta , którego oszukano na np. 2000 zł.Panie Ziobro - może Pan postraszy tych oszustów z Orange !
    ZaletyBrak
    WadyOszukiwanie ,kłamstwa ,zawyżanie rachunków,lekceważenie klientów ,arogancja , niekompetencja itp. , itd.
  • ~Bożena / 2019-09-21 14:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Wczoraj odwiedziłam salon, ponieważ ostatnio nie można się do mnie dodzwonić - próbują po kilka razy i nic, cisza, a ja po dwóch-trzech godzinach dostaję sms-a, że ktoś próbował 5 razy... Pomyślałam sobie, że to może wina karty, więc poszłam. Oczywiście odczekałam swoje w kolejce, ale w końcu pani poprosiła mnie na pięterko do wolnego konsultanta. Kiedy weszłam, okazało się, że konsultant jednak jest zajęty, więc zeszłam do sali głównej. Wtedy druga pani powiedziała, że mam wrócić na górę i poczekać. Ok, poszłam, stanęłam z boczku i czekałam. Wtedy trzecia pani krzyknęła z dołu, że nie mogę tam stać i mam zejść. Zapytałam, czy można by trochę grzeczniej i niech się może zdecydują, gdzie mnie wysyłają. Usłyszałam, że skoro czekam na rozmowę z konsultantem, to proszę, tu czeka przecież na mnie, a ja się plączę po salonie... Dobra, usiadłam i tłumaczę kobiecie, co się dzieje, a ona mi na to, że też miała ten telefon i że on tak ma, po jakimś czasie używania "głupieje" i najlepiej, jak sobie kupię nowy. Zatkało mnie - aż tak "profesjonalnej" obsługi się nie spodziewałam. Sprawdziła w komputerze, że kartę mam "nową i nowoczesną", sprzed dwóch lat, więc to na pewno nie jest powód tych kłopotów - samej karty oczywiście z telefonu nie wyjęła i nie sprawdziła. Na tym zakończyło się zainteresowanie pani konsultantki moim problemem, natomiast gładko przeszła do proponowania pakietu internetu z telewizją i telefonem. Kiedy jej powiedziałam, że mam umowę z innym operatorem, to stwierdziła, że to przecież nie problem - nie wiem co miała na myśli, ale nie dopytywałam: zabrałam telefon i wyszłam. To jakieś, kurna, nieporozumienie. Od czego oni tam siedzą? A najgorsze jest to, że nikt się tam nie przejmuje niezadowolonym klientem. NIE POLECAM!
    ZaletyJakie zalety?
    WadyPracownicy salonu nastawieni jedynie na zawieranie umów, od czego mają prowizję - zabieranie im czasu na jakieś pierdołowate problemy z odbieraniem rozmów traktują, jak osobistą obrazę.
  • ~Dundi / 2019-09-20 17:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Korzystam z internetu od Orange tylko dlatego że podczas pobliskiej budowy została zerwana linia z Netii, gdyby nie ten fakt prawdopodobnie nigdy bym z tego operatora nie skorzystał. Od tygodnia mam założoną blokadę windykacyjną ze względu na nieopłacenie rachunku - moja wina. Po tym fakcie niezwłocznie opłaciłem zaległość poprzez stronę z płatnością online realizowaną przez BlueMedia dla Orange - z mojego konta została zdjęta należność na poczet BlueMedia i zostałem potwierdzenie o procesie. Pomimo upływu kilku dni na moim koncie w Orange należność dalej widniała jako nieopłacona dzwoniłem po kilka razy dziennie na infolinię bussines, że wpłata została dokonana a ja mam nadal założoną blokadę nikt z obsługi nie mógł mi wyjaśnić co się stało z wpłatą aż przyszło mi do głowy żeby zadzwonić do BlueMedia co się dzieje z moją wpłatą - tam panienka mi powiedziała że mieli jakiś problem z realizowanymi płatnościami i wyjaśniają zaistniałe sytuacje na moje pytanie że "to wyjaśnianie może potrwać nawet i miesiąc" tylko potwierdziła że "może i tyle zająć" poprosiła o przesłanie e-mailem potwierdzenie wpłaty co natychmiast uczyniłem. Odpowiedź na przesłanego emaila otrzymałem wczoraj że zamierzają mi zwrócić wpłatę ile to potrwa nie wiadomo. Dzisiaj musiałem ponownie dokonać wpłaty za usługę która nie działa a która została już opłacona i w nawiązaniu do rozmowy z konsultantem przesłałem potwierdzenie do działu windykacji Orange (uwaga!!! Dział windykacji nie ma telefonu więc należy się konsultować tylko drogą e-mail - odpowiadają średnio co 2-3 godziny) - na co dostałem odpowiedź - jeśli wpłata zostanie zaksięgowana usługa zostanie odblokowana. Czekam do końca umowy aby ją rozwiązać i już nigdy nie wrócić do tego zas....go operatora. UWAGA NA PŁATNOŚCI POPRZEZ BLUEMEDIA.
    ZaletySame minusy.
    WadyBrak jakiejkolwiek komunikacji pomiędzy operatorem a firmą obsługującą płatności na jego poczet.
    Dwukrotna płatność za tą samą usługę - może mi kiedyś zwrócą wpłatę.
  • ~Piotr / 2019-09-19 09:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta to jakaś porażka. Wspomniałem, że proszę o kontakt w sobotę. Od poniedziałku do czwartku miałem około 40 telefonów. Każdemu trzeba powtarzać to samo bez skutku
    ZaletyBrak
    WadyJakość obsługi
  • ~Rafał / 2019-09-18 22:44
    Ocena: 1.00 / 5
    „Twoje konto spadło do 0 zostało przyznane Ci 2 zł DARMOWEGO KREDYTU według ustawień”.
    1. Nie włączałem żadnego darmowego kredytu.
    2. Te 2 zł uciekają prędkością światła sekundę po otrzymaniu tej wiadomosci korzystam z przeglądarki fb albo próbuje do kogoś zadzwonić i nic cisza magiczne 2 zł, których nie ma!
    3. Piszą, że dostałem 2 zł darmowego kredytu, którego realnie nie ma, a gdy doładuje konto za 10 zł to mi te 2 zł „DARMOWEGO KREDYTU” odciągają.
    4.kasa z konta schodzi jak swieze bułeczki z rana nigdy tak nie miałem
    5. Z całym szacunkiem panie prezesie orange, ale róż… ł bym ci ryj o beton i patrzył jak zdy...sz w Ameryce można zabić złodzieja wkraczającego na twój terena, a ty mnie kur. o w biały dzień okradasz szkoda, że w PL nie można tak potraktować złodziei…
    ZaletyDbaja o to bys za duzo nie wydawał na glupoty
    WadyBo zanim to zrobisz wydasz majatek na doladowania
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.54, ilość opinii: 503
T-Mobile
Ocena: 1.67, ilość opinii: 342
Orange
Ocena: 1.57, ilość opinii: 311
Plus
Ocena: 1.71, ilość opinii: 282
nju mobile
Ocena: 3.15, ilość opinii: 139
Virgin Mobile
Ocena: 2.56, ilość opinii: 107
Flixbus
Ocena: 2.28, ilość opinii: 768
mBank
Ocena: 1.94, ilość opinii: 615
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 327
ITAKA
Ocena: 2.78, ilość opinii: 326
Netflix
Ocena: 2.75, ilość opinii: 182
a2mobile
Ocena: 3.73, ilość opinii: 90