Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 283 opinii

1.58 / 5

  • Oferta
    1.77
  • Obsługa klienta
    1.48
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Parametry
    2.67
  • Cena
    3.00
  • Niezawodność
    2.33

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Whitch / 2019-10-02 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak najdalej od Orange. Podpisałam umowę na 24 miesiące na pakiet Love. Okazuje się, że po wygaśnięciu umowy tj po 24 miesiącach umowa przedłuża się na czas nieokreślony, ale ceny za pakiet są 3 krotnie wyższe (wygasa promocja, a klient o tym nie wie). Nikt z Orange oczywiście tego nie mówi, bo i po co. Złożyłam wypowiedzenie, ale miesiąc wypowiedzenia to 3 razy więcej do zapłaty. Żaden z operatorów tego nie praktykuje, tylko Orange. W okresie trwania umowy zmienili mi plan taryfowy, bez mojej wiedzy i zgody i zawiadomili mnie o tym dopiero po 3 tygodniach, a do zapłaty 2 razy więcej. W okresie trwania umowy pomimo klauzuli o nielimitowanych SMS i MMS doliczyli mi do rachunku za 10 SMS. Unikać jak ognia.
  • ~Ariel / 2019-09-29 11:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Od wielu lat byłem abonentem firmy UPC. Nowa sytuacja mieszkaniowa wymusiła zmianę dostawcy netu. Padło na Orange usługa "Światłowód dla Warszawy". Telefon, rozmowa,negocjacje,ustalenia. Finał - koszt usługi net 1Gb 99,99 plus 10 zł multi room .Elementarne dodawanie mówi że suma to 110zł (w zaokrągleniu). Jednak dla Orange to trudne i wynik jaki uzyskali to 120 zł. Przypadkiem dodała się im dodatkowa usługa która akurat w tym pakiecie ma wartość "0".Mając powszechną widzę na temat "kompetencji" ORANGE i ich ludzi wiedząc że rozmowa jest nagrywana w nieskończoność kazałem pani powtarzać wysokość końcowej opłaty i sam to mówiłem ze trzy razy. I tak nie wiele to dało, rachunek 120 zamiast 110 był faktem. Oczywiście reklamacja,czyli rozmowa na płatnym telefonie (oni chyba tak generują dodatkowe zyski) i oczekiwanie aż ktoś wyjaśni. Czasem odnoszę wrażenie że wszelkie infolinie to zakłady pracy chronionej dla osób ociężałych umysłowo albo celowa działalność nastawiona na generowanie zysków. Klient albo się nie zorientuje i płaci jakiś czas, czyli zysk. Albo się jednak zorientuje i zadzwoni wyjaśniać na płatny numer, czyli zysk. Albo się nie zorientuje i płaci więcej co daje też zysk. Tym samym w/g mnie ORANGE zasługuje na wszelkie negatywne opinie bo sama na nie pracuje ale jednoczenie na tych procederach ZARABIA! Czyli tego rodzaju "pomyłki" to jedna ze strategii generowania zysku. Wniosek końcowy: Wszystko co mówią i piszą o ORANGE to niestety prawda ale jesteśmy na nich skazani.
    Zaletystabilne łącze -światłowodowe
    Wadypłatne numery kontaktowe,brak kompetencji,niechlujność działania
  • ~Igor / 2019-09-28 11:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Gościu z Orange mówił bardzo dobry internet a w rzeczywistości jestem podłączony sam do internetu i się nieda grać 350 pingu w umowie pisało 360mb.s a jest poniżej 1.0 MB nie polecam
  • ~Martyna / 2019-09-27 23:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeprowadziłam się i od 3 tygodni walczę o przeniesienie internetu stacjonarnego... Fatalna obsługa, która wprowadza co chwila w błąd. Czeka się 21 dni to po co te ustalanie konkretnych dat i godzin..... jeśli nikt z pracowników nie bierze ich pod uwagę... Pytając o to pracownika sam nie wiedział jak na moje pytanie odpowiedzieć bo było ono adekwatnym stwierdzeniem sytuacji w której się znalazłam.
    Ustalono Panów do przeniesienia którzy się nie pojawili, dzwoniąc na infolinię KOLEJNY RAZ usłyszałam tylko że no nie wiadomo dlaczego tak się stało... Jesteśmy ludźmi , jeśli Panowie by do mnie zadzwonili i powiedzieli że w danym dniu jednak nie przyjadą, ponieważ się nie wyrobili ze zaleceniami i umówili by się na kolejny dzień, zrozumiała bym to ... Ale fakt ktoś musiałby jeszcze w tej sprawie do mnie zadzwonić.. Pytając o możliwość reklamacji usłyszałam jedynie że to nie możliwe bo w systemie jest zamówienie więc mają czas ... Haha.
    Jak sobie pomyślę ile już poświęciłam czasu i pieniędzy na czekanie i proszenie pracowników przez infolinię, która jest płatna bo jakże by inaczej, to już się nie dziwię dlaczego ludzie rezygnują z Państwa firmy i usług. Bądźmy poważni i szanujmy swój czas i pieniądze. Firma która nie szanuje klienta. To podsumowanie mojej więzi z tą firmą.
    ZaletyBRAK
    Wady*Brak działania
    *Niewiedza
    *Brak kompetencji
    *Reklamacja praktycznie niemożliwa
    *Brak wiedzy na temat działania podczas awarii
    *Błahostkowe podejście do klienta i do sprawy
    *Ignorancja

  • ~galjac / 2019-09-27 10:29
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam po 19 latach z Orange nadszedł czas żeby powiedzieć żegnajcie nie dbają w ogóle o klienta z abonamentem doją klientów jak się tylko da,kiedy już zakończą się promocje.Internetu żałosne 2,5 GB skończą jak kiedyś TP-sa nie są elastyczni umowa na 2 lata minimum a jak z telefonem to nawet na 3,5 roku
    przechodzę do Premium Mobile umowa na czas nieokreślony z możliwością wypowiedzenia w każdym momencie z 30 dniowym terminem internet 20-30 GB na miesiąc za jedyne 27 -30 zł a nie 54 zł
    Wadybrak elastyczności jeśli chodzi o umowę żałosna ilość internetu w abonamencie
  • ~Mirek / 2019-09-26 13:09
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferty są dobre, ale obsługa - poniżej zera, klienta traktuje jak zło konieczne, po co tu przyszedł, znowu mu coś nie pasuje, a ceny porównywalne jak u konkurencji
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta bez wiedzy szkoleniowej, pewno na wykładzie bawi się telefonem
  • ~Michał / 2019-09-25 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Złe traktowanie klienta . Nie radzą sobie z awariami. Obsługa klienta przeniesiona do firm trzecich które nie mogą nic
  • ~Adam / 2019-09-24 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Wiem , że to nic nie pomoże ale sobie ulżę. Czytam te opinie klientów od dawna ,wniosek :nikt się tym nie interesuje , oprócz pokrzywdzonych . Orange olewa klientów , nie dociera do nich krytyka, nie dbają o klienta,uważają , że zawsze uda się kogoś oszukać.Tysiące oszukanych na miliony złotych.Czas , aby jakaś kontrola zainteresowała się tą kliką oszustów i naciągaczy.Nawet prokurator nie zajmie się sprawą klienta , którego oszukano na np. 2000 zł.Panie Ziobro - może Pan postraszy tych oszustów z Orange !
    ZaletyBrak
    WadyOszukiwanie ,kłamstwa ,zawyżanie rachunków,lekceważenie klientów ,arogancja , niekompetencja itp. , itd.
  • ~Bożena / 2019-09-21 14:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Wczoraj odwiedziłam salon, ponieważ ostatnio nie można się do mnie dodzwonić - próbują po kilka razy i nic, cisza, a ja po dwóch-trzech godzinach dostaję sms-a, że ktoś próbował 5 razy... Pomyślałam sobie, że to może wina karty, więc poszłam. Oczywiście odczekałam swoje w kolejce, ale w końcu pani poprosiła mnie na pięterko do wolnego konsultanta. Kiedy weszłam, okazało się, że konsultant jednak jest zajęty, więc zeszłam do sali głównej. Wtedy druga pani powiedziała, że mam wrócić na górę i poczekać. Ok, poszłam, stanęłam z boczku i czekałam. Wtedy trzecia pani krzyknęła z dołu, że nie mogę tam stać i mam zejść. Zapytałam, czy można by trochę grzeczniej i niech się może zdecydują, gdzie mnie wysyłają. Usłyszałam, że skoro czekam na rozmowę z konsultantem, to proszę, tu czeka przecież na mnie, a ja się plączę po salonie... Dobra, usiadłam i tłumaczę kobiecie, co się dzieje, a ona mi na to, że też miała ten telefon i że on tak ma, po jakimś czasie używania "głupieje" i najlepiej, jak sobie kupię nowy. Zatkało mnie - aż tak "profesjonalnej" obsługi się nie spodziewałam. Sprawdziła w komputerze, że kartę mam "nową i nowoczesną", sprzed dwóch lat, więc to na pewno nie jest powód tych kłopotów - samej karty oczywiście z telefonu nie wyjęła i nie sprawdziła. Na tym zakończyło się zainteresowanie pani konsultantki moim problemem, natomiast gładko przeszła do proponowania pakietu internetu z telewizją i telefonem. Kiedy jej powiedziałam, że mam umowę z innym operatorem, to stwierdziła, że to przecież nie problem - nie wiem co miała na myśli, ale nie dopytywałam: zabrałam telefon i wyszłam. To jakieś, kurna, nieporozumienie. Od czego oni tam siedzą? A najgorsze jest to, że nikt się tam nie przejmuje niezadowolonym klientem. NIE POLECAM!
    ZaletyJakie zalety?
    WadyPracownicy salonu nastawieni jedynie na zawieranie umów, od czego mają prowizję - zabieranie im czasu na jakieś pierdołowate problemy z odbieraniem rozmów traktują, jak osobistą obrazę.
  • ~Dundi / 2019-09-20 17:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Korzystam z internetu od Orange tylko dlatego że podczas pobliskiej budowy została zerwana linia z Netii, gdyby nie ten fakt prawdopodobnie nigdy bym z tego operatora nie skorzystał. Od tygodnia mam założoną blokadę windykacyjną ze względu na nieopłacenie rachunku - moja wina. Po tym fakcie niezwłocznie opłaciłem zaległość poprzez stronę z płatnością online realizowaną przez BlueMedia dla Orange - z mojego konta została zdjęta należność na poczet BlueMedia i zostałem potwierdzenie o procesie. Pomimo upływu kilku dni na moim koncie w Orange należność dalej widniała jako nieopłacona dzwoniłem po kilka razy dziennie na infolinię bussines, że wpłata została dokonana a ja mam nadal założoną blokadę nikt z obsługi nie mógł mi wyjaśnić co się stało z wpłatą aż przyszło mi do głowy żeby zadzwonić do BlueMedia co się dzieje z moją wpłatą - tam panienka mi powiedziała że mieli jakiś problem z realizowanymi płatnościami i wyjaśniają zaistniałe sytuacje na moje pytanie że "to wyjaśnianie może potrwać nawet i miesiąc" tylko potwierdziła że "może i tyle zająć" poprosiła o przesłanie e-mailem potwierdzenie wpłaty co natychmiast uczyniłem. Odpowiedź na przesłanego emaila otrzymałem wczoraj że zamierzają mi zwrócić wpłatę ile to potrwa nie wiadomo. Dzisiaj musiałem ponownie dokonać wpłaty za usługę która nie działa a która została już opłacona i w nawiązaniu do rozmowy z konsultantem przesłałem potwierdzenie do działu windykacji Orange (uwaga!!! Dział windykacji nie ma telefonu więc należy się konsultować tylko drogą e-mail - odpowiadają średnio co 2-3 godziny) - na co dostałem odpowiedź - jeśli wpłata zostanie zaksięgowana usługa zostanie odblokowana. Czekam do końca umowy aby ją rozwiązać i już nigdy nie wrócić do tego zas....go operatora. UWAGA NA PŁATNOŚCI POPRZEZ BLUEMEDIA.
    ZaletySame minusy.
    WadyBrak jakiejkolwiek komunikacji pomiędzy operatorem a firmą obsługującą płatności na jego poczet.
    Dwukrotna płatność za tą samą usługę - może mi kiedyś zwrócą wpłatę.
  • ~Piotr / 2019-09-19 09:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta to jakaś porażka. Wspomniałem, że proszę o kontakt w sobotę. Od poniedziałku do czwartku miałem około 40 telefonów. Każdemu trzeba powtarzać to samo bez skutku
    ZaletyBrak
    WadyJakość obsługi
  • ~Rafał / 2019-09-18 22:44
    Ocena: 1.00 / 5
    „Twoje konto spadło do 0 zostało przyznane Ci 2 zł DARMOWEGO KREDYTU według ustawień”.
    1. Nie włączałem żadnego darmowego kredytu.
    2. Te 2 zł uciekają prędkością światła sekundę po otrzymaniu tej wiadomosci korzystam z przeglądarki fb albo próbuje do kogoś zadzwonić i nic cisza magiczne 2 zł, których nie ma!
    3. Piszą, że dostałem 2 zł darmowego kredytu, którego realnie nie ma, a gdy doładuje konto za 10 zł to mi te 2 zł „DARMOWEGO KREDYTU” odciągają.
    4.kasa z konta schodzi jak swieze bułeczki z rana nigdy tak nie miałem
    5. Z całym szacunkiem panie prezesie orange, ale róż… ł bym ci ryj o beton i patrzył jak zdy...sz w Ameryce można zabić złodzieja wkraczającego na twój terena, a ty mnie kur. o w biały dzień okradasz szkoda, że w PL nie można tak potraktować złodziei…
    ZaletyDbaja o to bys za duzo nie wydawał na glupoty
    WadyBo zanim to zrobisz wydasz majatek na doladowania
  • ~Adam / 2019-09-18 15:54
    Ocena: 1.33 / 5
    -rep internet raz działa raz niedziala za co ja do chuja place 80 ziko miesiecznie
    Zaletynie ma
    Wadyjest
  • ~Beata / 2019-09-17 19:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Orange KASUJECIE NIEWYGODNE DLA WAS WPISY KLIENTÓW TO JEST WASZA POLITYKA FIRMY ?!!!! TO ŚWIADCZY O WASZEJ FIRMIE !!!! I WOLNOŚĆ SŁOWA ?!!! I TO JEST WASZA ODPOWIEDŹ DLA KLIENTÓW JAK TRAKTUJECIE KLIENTÓW !!!! JAK WY DO MNIE TAK I BLOKUJECIE MNIE NA WASZEJ STRONIE BEZ PRAWA TO JA ZAPRZESTAJE PŁACIĆ ZA WASZE USŁUGI !!!! WASZE WYPŁATY MACIE Z PIENIĘDZY NASZYCH KLIENTÓW!!!!

    Dotyczy fanpage Orange. Polecam ich bombardować komętarzami negatywnymi za usterki, które macie itp...
    ZaletyBRAK
    WadyDUŻO WAD MAJĄ.
  • ~Weronika / 2019-09-16 22:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Od lat widze jak jakość usługi spada. Z roku na rok zasięg maleje, Internet traci na szybkości. Pewien konsultant podczas ostatniego przedłużenia nawet nie raczyl zaznaczyć, że wyrazamy zgode na kontakt przez co przyszły rachunki w cenach standardowych :)
    Już pomijam fakt, że nagle z rachunku o wysokości 50zł zrobił się 75zł
    Nie radze tam zostawać, przeniosłam się do multimedii którzy działają na zasięgach plusa i maja nizsze abonamenty niz sam plus
    (Polecam jeszcze FM Mobile- ale FM ma dużo wyższy abonament + cashback)
    ZaletyŻadne
    WadyZanikający internet, brak zasięgu, wysoki abonament
  • ~Ivonna / 2019-09-16 19:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo mi przykro, że traktujecie swoich klientów w tak przykry sposób.Nie polecę Orange nikomu, za bardzo i za często się u Was zawiodłam.Było ogrom reklamacji na kilkaset złotych każda. Dzisiaj zablokowano mi telefon, chociaż termin płatności mija właśnie dzisiaj,bez wcześniejszego powiadomienia o planowanym wyłączeniu. Wstyd i żenada!!!! Jestem tak zniesmaczona polityką tej firmy, że powoli będę się wycofywała że współpracy z nią. Czas na zmiany!!!!
    ZaletyZdarzają się uprzejmi konsultanci.
    WadyNie dbanie o klientów,którzy traktowani są przedmiotowo.
  • ~Monika / 2019-09-15 19:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w Orange ładnych parę lat.To już ostatnie chwile z tą firmą, opieszałość, oszustwo konsultantów to chyba norma.
    ZaletyBrak.
    WadyDługo ,by pisać oszustwo konsultantow przez tel.Dobrze ,że za każdym razem również ja nagrywałam rozmowy z nimi.Na co innego godzisz się podczas rozmowy ,a co innego wychodzi.Nie polecam szkoda nerw.
  • ~Ktoś / 2019-09-15 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    ,,Internet” domowy jak w jakimś średniowieczu nie wiem za co tu płacić 100 złoty miesięcznie jak ta beznadziejna oferta jak i cała ,,instytucja” nie jest warta nawet złamanego grosza.
    ZaletyMNIEJ NIŻ ZERO
    WadyPIERDYLIARD
  • ~Marek / 2019-09-15 08:32
    Ocena: 1.00 / 5
    To co wyprawia tą firmą z klientem, to skandal. Wielokrotne rozmowy z biurem obsługi klienta, wielokrotne wizyty w salonie i za każdym razem inna odpowiedź. Wprowadzanie w błąd i gra na czasie. Nie chcę mieć z tą firmą już więcej nic do czynienia. Rozwiązałem umowę na wszystkie usługi.
    ZaletyŻadnych
    WadySame
  • ~Emilia / 2019-09-14 19:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Masakra masakra masakra maskamra masakra czeka sie 4 godziny na obsługe i na odwal sie
    ZaletyBrak
    WadyJak sie gada z komsultantem to sie czeka na zrobienie 3 godz
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.54, ilość opinii: 482
T-Mobile
Ocena: 1.69, ilość opinii: 325
Orange
Ocena: 1.58, ilość opinii: 283
Plus
Ocena: 1.72, ilość opinii: 267
nju mobile
Ocena: 3.17, ilość opinii: 134
Virgin Mobile
Ocena: 2.57, ilość opinii: 102
Flixbus
Ocena: 2.28, ilość opinii: 751
mBank
Ocena: 1.95, ilość opinii: 600
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 319
ITAKA
Ocena: 2.79, ilość opinii: 313
Netflix
Ocena: 2.77, ilość opinii: 169
a2mobile
Ocena: 3.66, ilość opinii: 81