Przeszłam do Orange po śmierci męża i to był wielki błąd. Przy podpisaniu umowy dostałam promocje za to że podpisuje umowę i zaproponowano mi darmowy aparat telefon, który podobno należał się tym, którzy podpisują pierwsza umowę z Orange...i za który przy faktorze pobierają raty. Na moją uwagę w salonie, otrzymałam informacje, że przecież dostałam promocje przy podpisywaniu umowy, więc to tak jak bym za aparat nie płaciła????. Internet światłowodowy, ale bardzo kiepski, zgłaszałam ....więc zaproponowano mi odpłatny wzmacniacz, który nic nie daje.
Rozmowy? Muszę chodzić po domu, lub wychodzić na zewnątrz, aby złapać zasięg, a nie mieszkam na odludziu
Teraz został przerwany światłowód i zgłoszenie tego to prawdziwa porażka, 23 listopada zauważyłam że nie mam TV, po południu idąc drogą zauważyłam, że jedna część kabla po mojej stronie wisi na drzewach, a druga część kabla leży po drugiej stronie ulicy w fosie. Zgłosiłam ten fakt na infolinię, konsultantka powiedziała mi, że problem zostanie usunięty w ciągu 48 godzin. Na drugi dzień 24 listopada dostałam telefon od chyba Pana technika z informacją, że ja zgłaszałam nie brak internetu, tylko zagrożenie życia......i usterka nie zostanie usunięta.bo nie ma zagrożenia życia i muszę jeszcze raz zgłosić, że nie mam internetu...prąd tam nie płynie, więc nie wiem jakie zagrożenie życia mogłam zgłaszać? Zadzwoniłam więc jeszcze raz na infolinię i ponownie zgłosiłam przerwany kabel i brak internetu, pani konsultantką poinformowała mnie, że usterka zostanie naprawiona w 48 godz
Na następny dzień rano ok godz 7 otrzymałam SMS, że moje zgłoszenie zostało przyjęte do realizacji,tego samego dnia o godz 8.00 otrzymałam wiadomość telefoniczna że w ciągu 3 godzin usterka zostanie usunięta....... Ale nikogo nie było do usunięcia usterki.....więc zadzwoniłam pod numer. Który poinformował mnie, że usterka zostanie naprawiona w ciągu 3 godz tam wirtualna sekretarka, poinformowała mnie , że na mój nr tel nie otrzymali rzadnegoo zgłoszenia o usterce.O godz 12,20 zadzwoniłam na infolinię Orange z zapytaniem, czy było zgłoszenie usterki i czy ktoś przyjedzie, bo nie wiem czy siedzieć w domu.Pani powiedziała, że nic nie wie, że zadzwoni do techników, zapyta i ktoś zadzwoni z informacją do mnie.....
Na następny dzień otrzymałam informacje , od wirtualnej sekretarki że usterka zostanie usunięta do dnia 29 listopada do godz 10.00..... napisałam też mejla, ale tam na odpowiedź 7 dni
Widząc jak można polegać na słowach i czynach Orange na wszelki wypadek wykupuję u innego dostawcy internet i TV bezprzewodowa, więc mi już nie zależy czy naprawia i kiedy naprawia przerwany światłowód. Pozostałe niesmak , wiadomo, że jest nawał po ostatnich zamieciach śnieżnych. Ale jak można tak nie szanować klienta i nim pomiatać. Jak można mówić, że zgłoszenie nieważne, bo nie ma zagrożenie życia, albo podawać terminy o naprawie, po czym nikt się nie zgłasza? A ktoś siedzi w domu i czeka, nie ma nawet możliwości o nic zapytać, bo nikt nic nie eie.Można podać informacje że o naprawie zostanie abonent poinformowany, a nie podawać sprzeczne informacje bez pokrycia. To jest tragedia, że takie niekompetentne firmy i ich pracownicy mają dostęp do naszych wrażliwych danych
ZaletyBrak
WadyChaos, dezinformacja, brak szacunku do klienta
~T. Kaminski / 2025-11-27 19:03
Ocena: 1.00 / 5
Brak zasięgu w miejscu zamieszkania beznadziejna sieć komórkowa. Wcześniej byłem w plusie i nie było takich problemów. Kompletny brak reakcji że strony orange. Najczęściej konsultant odpowiada że nie jest od tego i nic nie może zrobić.
ZaletyŻadnych zalet
WadyPermanentny brak zasięgu w miejscu zamieszkania.
~Grażyna / 2025-11-27 18:14
Ocena: 1.33 / 5
Jakość skończyła się dawno temu. 15 dni usuwają usterkę i usunąć nie mogą. Konsultanci też pozostawiają dużo do życzenia - próbują nadrabiać uśmiechem w sytuacji, gdy firma nie wywiązuje się z umowy.
Nigdy więcej tego dostawcy usług.
ZaletyBrak
WadyPoziom kadr sięga dna. Usługi działają świetnie, ale tylko w reklamie.
~zbyszek / 2025-11-26 08:57
Ocena: 2.67 / 5
W Orange jestem od początku telefonii komórkowej. Po każdorazowym zawarciu nowej umowy włosy stawały na głowie jak przyszła faktura. Problemy z dostępem do sieci były od zawsze, ale w tej chwili, to już jest tragedia. Żeby przeprowadzić rozmowę, trzeba wychodzić na podwórko, lub przynajmniej wychylić się przez okno.
Robią problemy z rozwiązaniem umowy i straszą karami finansowymi.
Brak odpowiedniej usługi, brak internetu i mówią, że ja mam ich zrozumieć, bo to wina firmy od nadajników i że sytuacja ma się poprawić za dwa lata. Natomiast faktury Trzeba płacić , bo znowu straszą windykacją.
Nie polecam nikomu usług tej pseudo firmy .
ZaletyBrak
~max / 2025-11-15 12:59
Ocena: 1.00 / 5
oszusci rano doladowalem za 30 zl a na moj orenge bylo ze mam saldo 26.17 groszy to nie pierwszy raz
Zaletyniema zalet
Wadyinternet sie zawiesza i znikaja pieniondze
~Artur / 2025-11-14 17:03
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej Orange!!!!
Nieprofesjonalni
Nieodpowiedzialni
Niewydolni
Odradzam wszystkim
Aaaa szefowa w Polsce zarabia ponad 5mln rocznie
Niezły absurd
ZaletyBrak
Wadywszystko
~XYZ / 2025-11-14 14:46
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma telekomunikacyjna z jaką mieliśmy styczność. Mieli założyć nam światłowód, zawarliśmy umowę z Orange i następnego dnia przyjechał technik, który stwierdził bezpodstawnie, że jest uszkodzona wewnętrzna sieć deweloperska. Z racji, że jest to blok mieszkalny nie miał kluczy do pomieszczenia technicznego, co było stwierdzone bezpodstawnie i usługa została wycofana. Kontaktowaliśmy się w tej sprawie na infolinii, byliśmy w salonie, żadnych reakcji ze strony Orange. Zadzwoniliśmy na infolinię, Pani ustaliła nam termin wizyty technika za następne 3 dni, poczekaliśmy, jednak technik się nie pojawił a od Orange żadnej informacji- ciągle tylko, że wyślą zapytanie do działu technicznego, do działu serwisu. Zero reakcji i zero odzewu z ich strony. Finalnie zrezygnowaliśmy z ich usług.
~Alicja / 2025-11-13 21:06
Ocena: 5.00 / 5
Salon Orange w Plejadzie w Sosnowcu jest godny polecenia. Najlepszy salon w okolicy. Tylko w tym punkcie udało się załatwić wszystkie sprawy związane z cesja numeru. Pani Iwona i Pan Sebastian to bardzo kompetentni pracownicy
~Agnieszka / 2025-11-12 23:05
Ocena: 1.33 / 5
Brak jakiejkolwiek współpracy i chęci pomocy ze strony pracowników w punkcie jak i na infolini. Jeżeli kupujesz i pracownik już liczy prowizje jest ok lecz jeżeli mają rozwiązać problem klient pozostaje sam. Obsługa na poziomie zerowym . Postępowanie reklamacyjne trwa od sierpnia nikt nic nie wie,jedyne odpowiedzi jakue uzyskuje to : jest to skomplikowane bądź wysyłam ponaglenie. Nie polecam najlepiej zapomnieć, że taka firma istnieje na rynku.
ZaletyBrak
WadyCałe mnóstwo, cała firma jest wielką porażką.
~Piotr75 / 2025-11-12 17:34
Ocena: 1.00 / 5
Orange ma wszystkich klientów z małych miejscowości w szerokim poważaniu. Ich interesują tylko klienci z dużych miast. Moja kobieta chciała wziąć na raty telefon z dostawą do salonu w moim mieście. Była to sobota. Obsługiwał nas szef salonu. Zapewniał nas że zrobi wszystko żeby telefon był u niego w salonie w poniedziałek, a na pewno będzie w środę. Nie dość że do dzisiaj nie dotarł ten telefon do salonu, to jeszcze człowiek ten w chamski sposób powiedział że nie ma i nic na to nie poradzi. W jego głosie zabrzmiało to jakby miał w to wy....ne i byłoby mu to obojętne. tak są traktowani klienci w salonach w mniejszych miejscowościach. Pytam się więc Orange dla kogo wy jesteście? Skoro dla was priorytetem są duże miasta to po co otwieracie salony w mniejszych miastach? W sobotę w tym salonie nie było właściwie żadnych telefonów do odbioru natychmiastowego. Ciekaw jestem czy ktoś z Orange odpowie na ten mój komentarz
ZaletyBrak
WadyChamskie podejście do klienta
~Joanna / 2025-11-07 15:26
Ocena: 2.00 / 5
Orange ogólnie jest coraz gorszą siecią,. brak zasięgu, obsluga na kiepskim poziomie, pomimo terminu płatności do 24 października, zablokowano mi telefon 21 października ???????????????????????? porażka
ZaletyŻadnych
WadyCałe mnóstwo
~Hanna / 2025-11-07 06:05
Ocena: 1.00 / 5
Wszystko mi było zablokowane . I nie mogłam się połączyć z pracownikiem. Za cały rok musiałam zapłacić, Tragicznie!
~Nikoś59 / 2025-10-30 19:45
Ocena: 1.00 / 5
Ku*wa Dramat jakiś internetu wiecznie nie ma brak połączenia nie mkzna sie połączyć z siecią nosz japie*dole za co my płacimy za te,wieczne ku*wa problemy? Za tego zje**nego bota na jeb**ej infolinii który gowno rozumie? Najgorsza firma jaka kolwiek mogła być ku*wa zamknijcie to w pi**u i skończcie ludzi okradać tą firmą to dno japie*dole po co ja przedłużałem umowę ku*wa światłowód łaskawie po 4 latach uruchomili a kabel wisiał pod domem tyle pisania "ktoś przyjedzie i podlaczy" i tak od 4 lat japie*dole kontakt z ludźmi brak nawet światłowód zaczął sie pie*doli a internet mobilny od paru miesięcy już wcale nie działa w skrócie yebać orange elo
ZaletyBrak XDDD
WadyBrak wsparcia, tępy bot który nic nie rozumid
~Łukasz / 2025-10-30 10:24
Ocena: 2.33 / 5
Katastrofa. Utrudniony kontakt przez ich boty , zrezygnowałem z usługi montera bo w domu wszystko było podłączone i działalo już , bułek w pracy technik nie mógł się dodzwonić oni mi umowę anulowali światłowodu nikomu nie polecam
~BK / 2025-10-29 21:55
Ocena: 1.00 / 5
Cena żadna rewelacja, obsługa skrajnie niekompetentna. Oferta kłamliwa i oszustwo. Takie mam doświadczenie.
Zaletybrak
Wadyza mało miejsca na opis
~Oburzona klientka / 2025-10-29 18:09
Ocena: 1.00 / 5
Skandaliczne podejście do klienta. Każdy konsultant udziela innych informacji. Technik nie zjawił się dwukrotnie aby podłączyć internet. Stanowczo odradzam zamawianie światłowodu z Orange.
~Robert / 2025-10-29 13:51
Ocena: 1.00 / 5
Tak jak w sklepie w Arkadii w Warszawie spotkałem się już z chamstwem i buractwem personelu, tak samo dzisiaj w rozmowie telefonicznej z jakimś wyjątkowym ćwokiem, który był tak naprawdę zainteresowany tylko tym aby okazać mi najwyższych lotów ignorancję. To nie może być przypadek, Orange chyba wybiera pracowników o specyficznych cechach. A jednak kiedy składałem skargę to już osoba, z która rozmawiałem była jakby z innego świata, kulturalna i pomocna.
ZaletyBrak
WadyWiele
~Ksm / 2025-10-27 08:17
Ocena: 1.00 / 5
Chce przeprosić wszystkich których się obraziło i skrzywdziło czasami wydaje się że to żart którego nikt ma nie słuchać ale może to za dużo filmów w których się obraża kogoś nie podaje przykładów ,się człowiek naoglądał i wydaje mu się że może wszystkich obrażać serdecznie przepraszam z całego serca to już więcej się nie powtórzy
~Derkat / 2025-10-26 12:42
Ocena: 1.00 / 5
Kompletne dno!!! non stop problemy z zasięgiem i internetem, nie polecem nikumu tego operatora.Gdyby się dało wystawił bym zero gwiazdek nie polecam w żadnym wypadku!!!Orange to kompletna ŻENADA!!! Najgorsze doświadczenie z siecią!!!????????????Nie czekajcie na koniec umowy rezygnujcie odrazu!!!????????????
ZaletyŻadnych zalet
WadyWady można wymieniać bez końca!!! Orange to GÓWNO!!!
~Jarek / 2025-10-26 11:01
Ocena: 1.00 / 5
Ogólnie jedno wielkie ,,g,, wcisneli mi ochronę smartfona premium której nie da się wyłączyć przy każdym przedłużeniu umowy wyłączają a później włączają ostatnia umowa którą idę wypowiedzieć bo widzę że nie dociera po ludzku