Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 3747 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.31
  • Parametry
    3.25
  • Cena
    3.25
  • Niezawodność
    2.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 188
  • ~Krzysztof z Gliwic / 2024-04-18 09:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej Orange! Przez 8 miesięcy walczyłem z dostępem do interentu, raz był raz 5MB/s z 80, telewizja się zawieszała, technicy nie mogli zlokalizować usterki. Nawet po złożonej deklaracji o nieprzedłużaniu umowy takowa "zaginęła" w systemie, dopiero ostra interwencja i groźba zgłoszenia sprawy do UOKiK nagranie się odnalazło.
    Dramat, każdy konsultant z infolinii kłamie, zmieniają wersje, wpisują do systemu inne dane niż były ustalane.

    Omijać szerokim łukiem, nie odwracać głowy w ich kierunku nawet jak się mija ich salon na ulicy, bo mogą to potraktować jako bierne zawarcie umowy na świadczenie usług, które nie działają.

    Z radością dopowiem, że MAX może mnie od jutra cmoknąć w cztery litery ;-)
    Nie wrócę do Orange nawet gdybym Interent miał wiaderkiem od sąsiada nosić.
    ZaletyBrak
    WadyZłodzieje i oszuści
  • ~Ewa / 2024-04-17 17:17
    Ocena: 1.33 / 5
    Kolejny raz jestem niezadowolona z postępowania firmy Orange wobec klienta. 23 marca br przedłużyłam umowę z firmą Orange. Poprzednia umową na korzystniejszych dla mnie warunkach powinna zakończyć się 4 mają br. Orange naliczyło mi rozliczenie od 26 marca na nowych , droższych warunkach. Pracownik przedłużający moją umowę poinformował mnie , że nowe rozliczenia obowiązują od nowego okresu rozliczeniowego. Rozumiałam przez to , ze rozliczenie na nowych warunkach rozpocznie się od nowego okresu rozliczeniowego , czyli od nowych warunków przedłużonej umowy , a więc powinno to być od 5 mają br.Niestety pracownik nie wyjaśnił dokładnie, że mowiac o nowym okresie rozliczenia ma na myśli następny okres rozliczeniowy i nowa umowa obowiazuje od 26 marca br , w którym zgłosiłam się do Orange celem przedłużenia umowy.Orange skrócił moją umowę , chociaż termin 24 miesięcy powinien minąć dopiero 4 mają br.
    Gdybym ja chciała skrócić umowę, byłabym natychmiast obciążona karami. Jestem długoletnim klientem Orange , płacącym punktualnie rachunki.Wystawiam tą opinię dla przestrogi , aby uważnie rozmawiać z pracownikami Orange i dokładnie wypytywać o wszelkie szczegóły.
    Złożyłam reklamację w tej sprawie ale oczywiście nie została rozpatrzona pozytywnie.
    ZaletyŻadne. Brak jakiejkolwiek empatii dla klienta
    WadyOpisane powyżej
  • ~Użytkownik / 2024-04-15 08:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Zasięg - tragedia
    Internet w tel pomimo najnowszego iPhone - tragedia
    Ciągłe tłumaczenie od lat że chwilowe przeciążenie nadajników . Masakra
  • ~Orange to gówno / 2024-04-13 01:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet z jakiego kiedykolwiek korzystałem. Zacina się ciągle. Mam wifi z Orange i net z telefonu też z Orange. Każdy se chodzi jak chce. Wifi ma kosmiczny ping a telefon czasami ma 40, ale czasami to za dużo powiedziane. To moja pierwsza i pewnie ostatnia opinia pisana w internecie, bo wątpię że trafie na takie samo gówno jak Orange w przyszłości.
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~B / 2024-04-11 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Za błędy w fakturze (policzenie podwójnie abonamentu) konsekwencje ponosi klient...w orange funkcjonuje zasada, że korekta do błędnej faktury wystawiana jest w następnym miesiącu pomimo tego, że termin płatności wadliwej faktury jeszcze nie minął a reklamacja została złożona dużo wcześniej. Ktoś się powinien wziąć za takie praktyki. W każdej normalnej firmie korekta jest robiona w tym samym miesiącu.
    Zaletybrak, same kłopoty i użeranie się (jeżeli ktoś lubi)
    Wadyniesumienność, zwodzenie klienta, rozbieżności w informacjach
  • ~Mariola / 2024-04-09 19:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Salon Lidzbark Warmiński, Pani kompetentna pod każdym względem, obsługa perfekcyjna,szybka i bardzo miła.
    Jestem mega zadowolona.
  • ~Dd / 2024-04-09 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    W salonie OSZUSTÓW pojawiłam się 29 lutego 2024 r., absolutnie nieświadoma tego z kim mam do czynienia. W tej sieci wcześniej miałam Internet i chciałam wymienić modem na nowy, ale Pani zaproponowała mi pakiet “Internet+telewizja+komórka+stacjonarny” za 155 zł. Umowa podpisana 29.02.2024 i UWAGA OSZUSTWO NR 1 - montaż 15.03.2024 r., więc klient już nie ma 14 dni na zerwanie umowy (technicy, którzy są podwykonawcami tej firmy potwierdzają, że to standardowy zabieg tej firmy). 15.03.2024 r. tuż po montażu, pół godziny po odjeździe montażysty, telewizja nie działała. Na ekranie pojawiały się pasy, wszystko rozmazane. 16.03.2024 r. zgłosiłam na infolinię tę sprawę i prosiłam o przyjazd technika. Firma deklaruje, że mają 36 godzin na rozwiązanie problemu i OSZUSTWO NR 2 - czekałam ponad 2 TYGODNIE!!!!! W końcu łaskawie zadzwonił do mnie technik po moich kilkukrotnych zgłoszeniach i powiedział, że to zapewne wina firmy, która podciągała nam Internet od słupa do domu. Przekierował zgloszenie do tej firmy, technicy zjawili się następnego dnia i stwierdzili, że u nich wszystko w porządku i zamknęli zgłoszenie a telewizji jak nie było tak nie było… musiałam więc po raz kolejny zgłaszać problem i ponownie czekałam na przyjazd technika OSZUSTÓW. Przyjechał technik, wymienił urządzenie i rzeczywiście - telewizja zaczęła działać lepiej, jednak nie w 100% poprawnie. Jednak w międzyczasie telefon stacjonarny został ODŁĄCZONY!! Będąc w salonie przy podpisywaniu umowy chciałam zrezygnować z telefonu stacjonarnego, ale Pani, która mnie obsługiwała powiedziała, że i tak będę musiała za niego zapłacić, bo jest w pakiecie. Kupiłam więc nowy telefon stacjonarny sądząc, że będę mogła z niego korzystać, ale NIE… Telefon został odcięty 29.03.2024 i na dodatek dostałam SMS od sieci, że na moją prośbę!! WTF??????? Kontaktowałam się z Panią z salonu, która miała wszystko wyjaśniać i zapytałam, że skoro nie miałam telewizji przez ponad 2 tygodnie, został odcięty telefon stacjonarny to dlaczego mam płacić pełny rachunek? Pani obiecała, że 8 kwietnia wystosuje pismo o pomniejszenie faktury z tego powodu, ale OSZUSTWO NR 3 - 8 kwietnia otrzymałam fakturę na kwotę 290 zł - przypominam, że pakiet miał kosztować 155 zł!!!! Tak więc faktura nie została pomniejszona a powiększona o 100%! Dziś, 9 kwietnia, ponownie kontaktowałam się z Panią z salonu i rzeczywiście otrzymałam wiadomości, że kolejna faktura zostanie pomniejszona. Czy tak będzie? Nie wiadomo…
    Na każdym kroku próba oszukania klienta, a nóż nie dopatrzy się…

    NIE POLECAM!!!!
  • ~Krystian / 2024-04-03 14:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Paranoja nie polecam . Modemy nie działają prawidłowo . Obsługa klienta też jakieś analfabety . Nic nie działa poprawnie .
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalet
    WadyJak w opisie nic nie działa jak powinno
  • ~Krzysztof / 2024-04-03 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam aplikacje orange i rachunki płaciłem przez pół roku podwójnie po 300 zł czy 600 zł miesięcznie i zarabiali na mnie 300 zł za darmo płaciłem a teraz jak dzwoniłem to faktury chcą których mi nie przysłali co teraz nic nie udowodnię ze tyle płaciłem a rachunek zapłaciłem to zachwile jeszcze raz to samo płaciłem i kto jest na tym stratny ja a sieć orange zarobiła po 300 zł miesięcznie przez pół roku za darmo płaciłem tak mieli ustawioną aplikacje że rachunek musiałem płacić dwa razy w miesiącu A po zadzwoniwniu to naprawili że ja teraz place raz w miesiącu
    ZaletyZłodzieje
    WadyZłodzieje
  • ~Zawiedziony klient / 2024-04-01 10:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa!!! Wszystko inaczej niż w umowie. Faktury większe niż było ustalane. Jednym słowem co miesiąc niespodzianka. Infolinia jest ale nie wiadomo do czego. W niczym nie pomogą, nic nie mogą sprawdzić. Oby do końca umowy i się rozstajemy. Polecam omijać Orange wielkim łukiem.
  • ~Karoleu839 / 2024-03-30 22:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Jaki żałosny ten internet no przepraszam bardzo ale co 30 sekund rozłączą mnie ten internet. Podziękuję bardzo za takie coś. Nie Pozdrawiam.
    ZaletyBRAK!
    WadyWSZYSTKO!
  • ~Wielki wojownik / 2024-03-27 01:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam wykupiony plan za 30zł i dostałem taką wiadomość:

    Wyłączamy Plan za 30 zł… Proponujemy Ci nowy Plan za 35 zł, z większym pakietem 45 GB… Jeśli do dnia odnowienia Planu, który nastąpi po 22.04.2024, nie wyrazisz zgody, to będziemy zmuszeni wyłączyć Twoje usługi.

    Ale mają podejście. Chyba zrezygnuję
  • ~Bogdan15 / 2024-03-26 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    To totalna porażka serwisanci nie potrafią zlokalizować usterki w czasie deszczu internet nie działa konsultanci jak coś nie zepsują to nie pomogą Odradzam szerokim łukiem totalna porazka
    ZaletyZadnych
    WadyWszystko źle począwszy od usługi internetu po serwisantów a zwłaszcza konsultantów
  • ~Niezadowolona kosmicznie / 2024-03-25 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo niezadowolona z usług Orange, jeżeli chodzi o światłowód (na szczęście mam tylko tą jedną usługę u nich) - tracę masę czasu ze względu na politykę firmy i niekompetencje pracowników. Jeżeli cenicie swój czas, odradzam z czystym sumieniem tą firmę. Kilka faktów:
    1. montażysta, który nie potrafił poradzić sobie z instalacją – twierdził, że nie możliwości zainstalowania routera w mojej puszcze (przygotowanej przez dewelopera), po mojej interwencji okazała się jednak, że można zainstalować, co też zrobił, ale dwukrotnie zabierał mi sporo czasu,
    2. pomimo objęcia mnie 6-miesięcznym programem promocji na usługi internetu otrzymałam w grudniu fakturę bez uwzględnienia zniżek a w ferworze masy obowiązków i okresu przedświątecznego zapłaciłam ją – a zgodnie z polityką firmy chcieli zaliczyć to na poczet kolejnych płatności – czyli zarządzić moimi pieniędzmi bez konsultacji ze mną - kolejna strata czasu na telefony i wyjaśnienia,
    3. działanie Internetu – w momencie wejścia i wyjścia z lokalu muszę ponownie w smartfonie aktywować połączenie z routherem Orange, pomimo włączonej funkcji automatycznego łączenia poprzez wifi a w innych miejscach funkcja działa bez zastrzeżeń– kolejna strata czasu,
    4. i dzisiejszy news – wchodzenie do Mój Orange po to aby otrzymać rabat za e-fakturę, który inni operatorzy przydzielają bez dodatkowej straty czasu (ale Orange pewnie na tym zarabia kosztem czasu klientów) - to był bodziec do podjęcia decyzji o nie przedłużaniu umowy.
    Odwołując dzisiaj zgody na swoim profilu zauważyłam jeszcze dodatkowy komunikat:
    „…Odwołanie którejkolwiek z poniższych zgód nie spowoduje odwołania analogicznych zgód w ramach oferty Orange Flex. Jeżeli chcesz odwołać zgody w aplikacji Orange Flex wejdź na swoje konto w aplikacji…” – co jest kolejnym potwierdzeniem, że lubicie Państwo swoją firmą zajmować czas innych ludzi …

    Generalnie oceniam, jako firmę, której tylko zależy na money nie patrząc na czas poświęcany przez klientów na obsługę
    ZaletyI żeby ta informacja była do końca rzetelna to jedynie handlowiec wykazał się wysoką kompetencją podczas sprzedaży usługi i montażu routhera.
  • ~norbert / 2024-03-25 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać Orange. Do umowy dopisana oplata za korzystanie ze sieci innego dostawcy, nie potrafią określić jakiego ale wszystkie skrzynki i kable obklejone ich logiem. Wielka promocja 2 mies za 0zł to fikcja. Umowa podpisana 1 dnia miesiąca ale okres rozliczeniowy przypada w jego połowie dlatego wg firmy druga faktura nie łapie się na okres promocji, więc płacimy pełną opłatę.
    Wadyjej istnienie
  • ~Krystian / 2024-03-20 16:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Z całego serca nie polecam. Po wymianie dekodera na nowy usterka nie znikła mają wadliwe oprogramowanie dekoderów. Wielokrotna wymiana dekodera nic nie daje . Nie polecam Orange . Obsługa na infolinię też jakąś niedouczona . Pozdrawiam
    ZaletyBrak zalet
    WadyGłównie to zrywanie połączenia między dekoderem
  • ~Aleksaander / 2024-03-20 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    drogi i tragiczny internet pisze opinie zeby wyladowac wlasnie swoja zlosc pobierajac plik ze srednia predkoscia 4mb/s niestabilny na dodatek najgorszemu wrogowi bym nie polecil
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Joz.73 / 2024-03-19 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Orange Polska to najgorszy operator na polskim rynku. Cwaniactwo i złodziejstwo na każdym kroku. Mnie oszukali na wypozyczeniu filmów VOD a raczej nie możliwości ich wypożyczenia. Naliczyli mi 225 zł za żekome oglądnięcie 15 filmów w jednym dniu. Zablokowali mi telefon pomimo tego że był moją własnością i byłem w innej sieci. Tak robią bandyci.
  • ~Krzysztof / 2024-03-17 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez pół roku okradli mnie po 300 zł miesięcznie od zeszłego roku opłacałem w domu rachunki
    Ta sieć orange są złodziejami pieniędzy
    ZaletyNajgorsza sieć
    WadyWątpię czy mi pieniądze zwrócą które mi ukradli
  • ~Kakus / 2024-03-17 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Popada lekko deszczyk i odrazu z pinku 30-40 robi 1000 ogólnie bardzo słabe oferta internetu gdzie będąc w salonie chciałem zmienić na sieć radiową dostałem info że nie mogą tego zmienić bo coś z umową nie tak itp ogólnie mówiąc masakra
    WadyCałe Orange
strona 1 z 188
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4136
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3747
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2787
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2430
Mobile Vikings
Ocena: 4.63, ilość opinii: 1158
Lajt Mobile
Ocena: 4.13, ilość opinii: 939
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4258
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3460
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2535
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1939
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179