strona 1 z 205
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Ksm / 2025-10-27 08:17Ocena: 1.00 / 5
Chce przeprosić wszystkich których się obraziło i skrzywdziło czasami wydaje się że to żart którego nikt ma nie słuchać ale może to za dużo filmów w których się obraża kogoś nie podaje przykładów ,się człowiek naoglądał i wydaje mu się że może wszystkich obrażać serdecznie przepraszam z całego serca to już więcej się nie powtórzy -
-
~Derkat / 2025-10-26 12:42Ocena: 1.00 / 5
Kompletne dno!!! non stop problemy z zasięgiem i internetem, nie polecem nikumu tego operatora.Gdyby się dało wystawił bym zero gwiazdek nie polecam w żadnym wypadku!!!Orange to kompletna ŻENADA!!! Najgorsze doświadczenie z siecią!!!????????????Nie czekajcie na koniec umowy rezygnujcie odrazu!!!???????????? ZaletyŻadnych zaletWadyWady można wymieniać bez końca!!! Orange to GÓWNO!!! -
~Jarek / 2025-10-26 11:01Ocena: 1.00 / 5
Ogólnie jedno wielkie ,,g,, wcisneli mi ochronę smartfona premium której nie da się wyłączyć przy każdym przedłużeniu umowy wyłączają a później włączają ostatnia umowa którą idę wypowiedzieć bo widzę że nie dociera po ludzku ZaletyBrakWadyzasięg , trzymanie się umówionych wytycznych -
~M / 2025-10-26 09:55Ocena: 1.00 / 5
Po raz stwierdzam, że to oszuści i tym razem naprawdę zrezygnuję z tego operatora przy zakończeniu umowy. -
~Monic / 2025-10-25 10:53Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam,od rana smsy od operatora o kolejnych już pracach modernizacyjnych i znowu brak internetu, najgorsza sieć ZaletyBrakWadyDuuuże kłopoty z internetem -
~Jozef / 2025-10-23 18:34Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie negatywna, żona, gdy zadeklarowała przeniesienie nr do innej sieci natychmiast zablokowali nr i zabrali resztę pieniędzy w kwocie ponad 20 zł, Firma złodziejska chyba widzi swój bliski koniec,więc trzeba łupić nas ZaletyBrak zaketWadyNueuczciwosc -
~Ktoś / 2025-10-21 18:26Ocena: 1.00 / 5
Orange to najgorszy internet jaki da się mieć mam awarię od 2 miesięcy i nie da się doprosić o naprawienie ponieważ im się nie chce nie polecam ZaletyNieWadyWszytko -
~Joanna / 2025-10-21 12:04Ocena: 1.00 / 5
Zawiodłam się na Orange po ponad 25 latach bycia lojalnym klientem.
Moja umowa (internet, TV i telefon w Orange Love) dobiegała końca (ze względu na przeprowadzkę nie przedłużałam umowy, ale chciałam podpisać nową umowę w momencie zamieszkania w nowym miejscu). Konsultant zaproponował mi przeniesienie numeru z abonamentu na kartę, do czasu póki nie zamieszkam w nowym miejscu. Tak też telefonicznie przyjął zgłoszenie i zapewnił mnie, że numer automatycznie przejdzie na kartę po zakończeniu umowy.
Po miesiącu numer został zablokowany – po prostu przestał istnieć. Kiedy zadzwoniłam zapytać, co się stało, usłyszałam, że konsultant wprowadził mnie w błąd, bo „w ramach Orange Love nie można przenieść numeru na kartę”.
W efekcie straciłam numer, który miałam od 25 lat, powiązany z bankami, profilem zaufanym i mnóstwem kont. Nie mogę się zalogować do banku, ani załatwić żadnych spraw urzędowych.
Złożyłam reklamację, ale Orange przeciąga sprawę — najpierw miało być do 7 dni teraz 14, a ja wciąż nie mam żadnej konkretnej odpowiedzi, żadnego działania. Prosiłam o rozpatrzenie w trybie awaryjnym/przyspieszonym, ze względu na przeprowadzkę. Wiadomo, jest dużo spraw urzędowych, czyli profil zaufany, ale niestety terminy mnie gonią, a nic nie mogę załatwić, bo nie mogę złożyć podpisu, ponieważ kod wysyłany jest na numer, który na chwilę obecną nie istnieje. Nie mogę też zmienić nr telefonu w urzędach, bo zmianę tą trzeba zatwierdzić profilem zaufanym. Cyrk na kółkach.
To nie był mój błąd, tylko błąd ich pracownika, który udzielił nieprawidłowej informacji. Wszystkie rozmowy są przecież nagrywane, więc wystarczy to zweryfikować — a mimo to nikt nie poczuwa się do odpowiedzialności.
Zero empatii, zero chęci pomocy, tylko „proszę czekać”. Szkoda, że po tylu latach w Orange tak traktuje się klienta. Fajnie jak płacisz abonament i jesteś związany długoterminową umową, klient na kartę nie jest nic wart. Ale to się tak nie skończy, gwarantuję
Jeśli komuś kończy się umowa w Orange Love – nie wierzcie na słowo konsultantom, bo możecie stracić numer jak ja.
Zaletybrak -
-
~Orange.dno / 2025-10-17 17:40Ocena: 1.67 / 5
Zmiana internetu na światłowód czyli teoretycznie na lepsze. Wszystko działa oprócz telewizji.Od 10 do 17 października zgłoszona awaria i nic się nie dzieje. ZaletyNie maWadyWszystko źle -
~Wiktoria / 2025-10-17 17:28Ocena: 1.00 / 5
Nie jestem zadowolona, oferty nie korzystne, co chwilę tracę pieniądze -
~Mała / 2025-10-17 13:58Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to tragedia. Mam dwóje rodzicow seniorow. Mieszkaja w bloku. Posiadaja tylko telefon stacjonarny załozony jeszcze za czasów telekomunikacji. telefon nie działał. Po długim okresie dodwonienia sie na infolkie jest informacja ze wszystko jest prawidłowo. Niestety tak nie jest. Po kolejnym dodzwonieniu sie na infolinie Pani informuje ze Orange zleciła prace serwisowe firmie zewnetrzej i moze to oni zakłocaja sygnal. Po kolejnym dwonieniu na infolinie Pani potwierdza ze juz wreszcie ma w systemie informacje ze tak trwaja prace serwisowe w tym rejonie i zakłocaja sygnal.
Rozumiem , ze prace serwisowe trzeba wykonac tylko co to za firma ze ma w głębokim powazanu swego klienta.
Jak mozna nie poinfowmoac ze przez tydzien nie mozna sie dodzwonic, osoba dzwoniaca tez nie ma zadnej informacj w słuchawce. Wszystko jest prawidłowo.
Nalezy sie zero gwiazdek.ZaletyZadnychWadyBrak jakiejkolwiek informacji. nikt nic nie wie. -
~Xyz / 2025-10-16 19:59Ocena: 1.00 / 5
Nękanie mnie telefonami z różnych numerów codziennie. Godziny dzwonienia. Zmieniam operatora ze względu na lepszą ofertę, znakomity zasięg. Orange ma Słaby zasięg internetu muszę łapać jak za czasów PRL-U wychodzić na zewnątrz budynku i w połowie miesiąca spowalnia lub brak zasięgu w miejscach tam gdzie inni mają a muszę mieć stały dostęp ze względu na charakter pracy a niestety potrafią być wulgarni po przez ton rozmów. Dziękuję za współpracę. Pozdrawiam ZaletyBrakWadySłaby zasięg i brak internetu gdzie inni mają a ja nie -
~PiotrW / 2025-10-16 07:43Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Nie potrafią włączyć VoLTE i to na swoim SIM. Telefon z górnej półki ale nieuk musi się tłumaczyć że telefon jest bez certyfikatu ????. Komedia nie sieć. rozmowy przez 2G jak w latach dziewięćdziesiątych ????. Jak rozmawiasz, nie masz w ogóle dostępu do internetu ????. ZaletyNie maWadyEpoka lat dziewięćdziesiątych -
~Justa / 2025-10-14 21:11Ocena: 2.33 / 5
Z całego serce Nie Polecam!!! 3 tygodnie czekamy w Elblągu na podłączeniu Światłowidu. Salon swoje, Infolinia swoje, z monterem zero kontaktu!!! A fakturkę będą chcieli, żeby zapłacić za miesiąc! ZaletyJeszcze nie poznałam!!!WadyObecnie wszystko!!! -
~Dariusz / 2025-10-14 16:46Ocena: 5.00 / 5
Jestem suuper zadowolony..I z aplikacji i oczywiście z sieci Orange ???? -
~Zed / 2025-10-14 15:03Ocena: 1.00 / 5
Kontakt z doradcami jest praktycznie nieosiągalny od ręki. Trzeba poświęcić 2 dni aby z wirtualnym Maxem dobić się do konsultantów a gdy to już nastąpi to doradca robi wszystko aby nie przyjąć zgłoszenia o wypowiedzeniu umowy. To zwyczajne bandyctwo, niekompetencja i naciąganie klientów na przedłużenie umowy. Pakiet dla nowego klienta 65zł dla lojalnego z 20-letnim stażem 95zł więc to kolejne złodziejstwo. Nie polecam tej sieci WadyWysokie koszty abonamentów, bardzo kiepski zasięg internetu w roamingu, brak dostępu do doradców, nieczytelna aplikacja Mój orange -
-
~Jędrek / 2025-10-13 18:22Ocena: 2.67 / 5
Internet nie działa, ciągle jakieś problemy. Dzisiaj(13.10) cały dzień bez internetu ZaletyBrakWadyWszystko -
~Kloent / 2025-10-12 01:34Ocena: 2.33 / 5
syf, ciagle traci polaczenie
syf, ciagle traci polaczenieZaletybrak -
~Krystyna Chojecka / 2025-10-09 19:29Ocena: 1.00 / 5
Podpisałam 6.10.2025 r. Umowę na przeniesienie numeru telefonu i na światłowód, proponowano mi również TV ale odmówiłam. Pracownik umówił technika na instalację 09.10.2025 r. Na godzinę 8.00-11.00. Do tego czasu powiedział żebym zastanowiła się nad TV i mogę do czasu instalacji technika rozszerzyć o TV. Dnia 08.10.25 na infolinii 510-100-100 rozszerzyłam o TV. Dnia 09.10.2025 r. Technik przyjechał na instalację nie był powiadomiony o instalacji TV. Zaczęły się rozmowy dzwonił do Orange, potem oni oddzwonili do mnie i miała zostać zainstalowana TV. Umowę ze zmianą miała dotrzeć do mnie na maila w ciągu dwóch dni. Niestety technik nie potwierdził sobie z instalacją TV. Zostawił mnie bez TV ponieważ wcześniej rozłączył tą, którą miałam. Powiedział że ktoś z Orange się ze mną skontaktuje. Zadzoniłam na infolinię oni nic nie wiedzą umywają ręce. Musiałam zgłosić reklamację z odsłuchaniem rozmów bo oczywiście w systemie nie mają zaznaczone o domówieniu TV. Chcę zaznaczyć że obsługa niekompetentna, niesympatyczna wręcz opryskliwa. Mam czekać 3 dni robocze na odpowiedź bez TV. Skłaniam się do rozwiązania tej umowy bo to jest nieprofesjonalne. Dawno nikt mnie tak nie potraktował. Przecież oni na mnie zarabiają nie robią tego charytatywnie. Zawsze wysyłają opinię do oceny tym razem rozmawiałam z trzema konsultantami ani razu nie została przesłana do oceny.
-
~ANETA / 2025-10-09 12:02Ocena: 1.67 / 5
Na początku umowy mialam zasięg w domu, teraz trzeba wyjść na podwórko z 500m Zaletybrak
strona 1 z 205
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
