Miesiąc temu przeszedłem od innego operatora internetu światłowodowego do Orange . Mam teraz lepsze parametry sygnału wi-fi - Orange ma teraz bardzo dobre rutery Funbox 6 , tylko żeby go udostępnili trzeba podpisać umowę od 600 Mb/s w zwyż . Wszystko działa płynnie , dobra obsługa , jestem na razie zadowolony . Jest lepiej jak z poprzednim operatorem który podnosił tylko cenę abonamentu trzy razy w czasie trwania dwuletniej umowy.
Zaletydobre parametry sygnału wifi z rutera
Wadyna razie żadnych
~Jacek58 / 2024-12-14 19:17
Ocena: 4.67 / 5
Od kilku lat jestem klientem Orange. Mam pozytywne doświadczenia. Nie miałem większych problemów z jakością usług. Mam stały punkt obsługi w mojej miejscowości, nie korzystam z obsługi internetowej ale w punkcie. Mam doradców, których znam i mogę polegać na ich profesjonalnej wiedzy.
~Karoll099 / 2024-12-14 13:23
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, internet nie działa ciągle rozłącza
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Tomasz / 2024-12-12 12:24
Ocena: 4.67 / 5
Jestem klientem Orange,jedyny minus nie zawsze internet działała jak powinien,ale jest go naprawdę sporo za 25zl,z biurem obsługi nigdy nie miałem problemu,na poprawę internetu wysyłam od czasu do czasu smsa stop lejek i jest ok,zasięg zawsze pełny,nadajnik z 5km odemnie
ZaletyZasięg,dużo gb
WadyNieraz wolny internet,ale to nie tylko w orange
~Roman / 2024-12-10 11:57
Ocena: 1.00 / 5
nigdy więcej, próby kontaktu kończą się obiecankami, nikt się nie kontaktuje, przeszedł raz pracownik działu technicznego, spalił 3 papierosy i bez komentarza pojechał. Inny,Bobecki Łukasz zapewniał, że oddzwoni, nie oddzwonił itd itp...DNO
ZaletyZadnych
WadyWszystkie możliwe
~EUGENIUSZ / 2024-12-08 16:59
Ocena: 1.33 / 5
NIKOMU NIE POLECAM NAJGORSZA SIEĆ Z JAKĄ MIAŁEM DO CZYNIENIE,MIAŁEM UMOWĘ DO 4 LISTOPAD,ZGŁASZAŁEM ŻE CHCĘ ZREZYGNOWAĆ BO I TAK NIE KORZYSTAM Z ICH INTERNETU,BYŁEM NA KONIEC PAŻDZIERNIKA,,ZAPŁACIŁEM OSTATNIĄ FAKTURĘ,POTEM DOSTAŁEM WIADOMOŚĆ Z INFO LINI 8 LISTOPADA ŻE NUMER JEST WYŁĄCZONY,ZA JAKIŚ CZAS DOSTAŁEM ZNOWU NOWĄ FAKTURĘ DO ZAPŁATY,NO BANDA NACIĄGACZY NIC WIĘCEJ,W PLUSIE JESTEM LATA I NIE MAM TAKICH SYTUACJI,UCIEKAJCIE OD TYCH NACIĄGACZY Z ORANŻ,CHYBA W PROWIDENCIE SIĘ SZKOLILI,SZCZERZE NIE POLECAM,ODRADZAM WSZYSTKIM.
Zaletypiękna przemowa przed podpisaniem umowy
Wadysame wady,a pracownicy salonów czasem nie mają pojęcia o swojej pracy
~Kasia / 2024-12-06 20:48
Ocena: 1.00 / 5
Od dwóch dni nie działa światłowód. Jedyne co mam to numer zgłoszenia od robota i brak naprawy ze strony Orange. Nie polecam
~Mirka / 2024-12-05 13:32
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści. Ich 5G to kant. Sieć 5G w Orange to zwykłe 3G i tyle w temacie.
Dowód?
Proszę:
speedtest.pl/wynik/424820882
8.5 Mb/s
Przy takiej ilości aplikacji jak dziś w Androidzie, gdy każda aplikacja łączy się z internetem ...
internet w kpinie Orange nie istnieje.
Nie da się używać ani Allegro ani Olx i wielu, wielu innych.
Najgrosze jest to, że panuje zmowa między operatorami i ten sam wynik jest u wszystkich !!!
Identyczne downloady o tej samej porze dnia w tej samej lokalizacji są u trzech innych operatorów, zatem nie ma
szans zmiany na nic lepszego.
Co na to BOK, UKE i inni?
Nic!
Od lat wielkie nic!
T-Mobile ostatnio zareklamowało 5Gbardziej w Mławie.
I co?
Miało być 500Mb/s , jest każdego dnia do 10Mb/s!
Zj....bany kraj (pod względem technologicznym)
Upadlak i tyle. Tu nigdy nic nie działało.
Testowane na:
Moto G54 5G
iPhone 12 Mini
(oba sprawne, kilka tygodni temu za granicą bez problemu podchodzą oba pod 800Mb/s nocą i średnio 450Mb/s za dnia)
WadyBrak 5G
Brak 4G
Downloady na poziomie do kilku Mb/s
~grzel3 / 2024-11-28 18:48
Ocena: 1.50 / 5
TRAGEDIA , od 45 dni NIE MAM internetu LTE. Kilkukrotne wizyty w punktach ORANGE, wielokrotne zgłaszanie telefoniczne,
wielokrotne sprawdzanie, próbowanie, łącznie z wymianą karty sim - I NIC !!!!
grzel3
ZaletyKILKADZIESIĄT LAT bycia w orange
Wadyjak powyżej + brak kompetencji
~Seba / 2024-11-27 18:27
Ocena: 1.33 / 5
Mnie też Orange oszukało przy umowie Orange live wcisnęli mi inny numer niż mój miałem wziąć jeszcze 3 numery ale już się rozmyślałem .czuje się oszukany więcej nie podpisze żadnej umowy
ZaletyFd
WadyKłamstwo
~Grzegorz / 2024-11-22 15:19
Ocena: 2.33 / 5
Firma z którą zawsze jest problem, nie umie zainstalować usługi która praktycznie sprowadza się do dostarczenia modemów!
WadyDno, nie można niczego się dowiedzieć i zaplanować, miło jest tylko przy podpisywaniu umowy
~olo / 2024-11-20 21:28
Ocena: 1.00 / 5
Brak zainteresowania ze strony BOK klientów biznesowych. Jakaś awaria spowodowała wyłączenie mojego kluczowego numeru na przeszło dwa dni. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że nikt z obsługi orange nie był w stanie kiedy może nastąpić usunięcie usterki. Ogólnie totalna dezinformacja ze strony obsługi. Co innego na infolinii, co innego na czacie a jeszcze co innego w punkcie. Straszny bałagan. Z powodu tej całej sytuacji zmieniłem opreratora nie zważając na koszty. Druga sprawa to naliczanie kosztów i totalny tumiwisizm w sprawie, że numer był wyłączony. Omijać ta firmę z daleka. Ogólnie nie polecam. A jeszcze jedno. Na odpowiedzi złożonej reklamacji nie ma możliwości się odwołania. Tylko UOKIK
Zaletybrak zalet
WadyBrak obsługi klienta biznesowego. Lekceważenie problemów klienta. Rezygnacja z umowy - naliczanie bezsensownych kar
~Grażyna / 2024-11-20 15:53
Ocena: 4.67 / 5
Opinia bardzo DOBRA, którą napisałam wcześniej dotyczy Pani ESTERY
ZaletyProfesjonalna obsługa
WadyNie ma
~Elżbieta / 2024-11-18 23:25
Ocena: 5.00 / 5
Dnia 18 listopada odwiedziłam salon Orange w Galerii Łódź. Podziękowania dla P.Eweliny za miłą,profesjonalną obsługę . Elżbieta Palak
~Emilia / 2024-11-18 20:23
Ocena: 1.00 / 5
Dno, złodzieje, porażka!nie bieżcie! Okradają klientów, i dekodery się zawieszają! Internet tak samo!!
ZaletyBrak
WadySame wady!
~Kasia / 2024-11-18 12:39
Ocena: 2.00 / 5
Od prawie 5 tygodni moja prawie 80- cio letnia mama użera się z tą kompaną. Oni mają klienta za nic. Obiecali jej przysłac nowy telefon za dwa dni i do dzisiaj nic. Ona nie ma już siły do nich dzwonić. Ponieważ nie może korzystać z komórki jej rachunek za telefon stacjonarny jest dużo wyższy niż zwykle. Nie tylko nie wywiązali się z umowy i obietnicy ale aby dodać do cierpienia podnieśli jej rachunek za inne serwisy obsługa klienta tej firmy jest nieistniejąca nie wiedzą co robią nie mają pojęcia nie potrafią pomóc nie potrafią połączyć z osobą która mogłaby pomóc I wpadliśmy w czarną dziurę. Ja mieszkam za granicą bo gdybym była na miejscu to już bym jej dawno poszukała innej kompanii ona ma 78 lat, jest inwalidką pierwszej grupy, korzysta z tlenu i to nie jest sprawa tylko dostępu do telefonu w jej przypadku jest to sprawa bezpieczeństwa i śmierci i życia a
Orange ma to wszystko w nosie gdybym mogła dałabym im ujemne gwiazdki.
WadyBrak obsługi klienta
~Mirosław / 2024-11-13 16:23
Ocena: 1.00 / 5
Dno, nie mogę się zalogować na konto mój orange. Durna autoryzacja konta z numerami na kartę wykorzystywanymi w M2M przez co nie ma do nich dostępu. Z daleka od nich!
WadyDno, nie mogę się zalogować na konto mój orange. Durna autoryzacja konta z numerami na kartę wykorzystywanymi w M2M przez co nie ma do nich dostępu. Z daleka od nich!
~Wojciech / 2024-11-11 10:54
Ocena: 5.00 / 5
Dzien dobry
9 listopada 2024 odwiedzilem Salon Orange w Galerii Bronowice by wymienic router.Sprawa niby banalna ale z uwagi
na wczesniejszy kontakt w tej sprawie z infolinia Orange pojawily sie nieprzewidziane komplikacje.Na szczescie dzieki Pani Klaudii z Orange w Galerii i Pani Monice z infolinii udlao sie proces wymiany routera zalatwic pozytuwnie.
Bardzo dziekuje
Wojciech
ZaletySprawna obsluga
WadyNie ma
~Andrzej / 2024-11-06 14:44
Ocena: 5.00 / 5
Obsługa klienta bardzo miła, pani Karolina profesjonalizm, zaangażowanie w "problem" klienta, spokój i zrozumienie.
~Mateusz / 2024-11-05 19:46
Ocena: 1.00 / 5
Kontakt bardzo słaby każdy mówi co innego jak się tam zadzwoni, niby mają czas 36 h na usunięcie usterki a usuwają kilka dni i proszą o wyrozumiałość. Stanowczo odradzam