Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 1581 opinii

2.00 / 5

  • Niezawodność
    1.91
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Cena
    2.14
  • Parametry
    2.21
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Erni / 2019-09-05 11:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Krótko i na temat:
    - płacisz za coś czego nie masz
    - średnio raz w tygodniu tracisz na kilka godzin telewizje i internet
    - ciągłe awarie
    - obsługa klienta kończy się na "proszę zresetować urządzenia"
    - przez 8 lat w Netii nie miałem tyle problemów co tutaj w 2 miesiące
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~ewqasd / 2019-09-04 16:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Bravo dla UPC za fatalną obsługę klienta!!!! Instalacja internetu - przyjechal montar i okazalo sie, ze nie ma kluczy. Pono klient mial je miec, tylko (SIC!) klineta nikt o tym wczesniej nie ifnormowal!. Po 4 dniach laskawie przyjechal znowu monter, zaistalowal internet, kotry za kilka godzin przestal dzialac! Haha! Umowili serwis. Pilny serwis w UPC oznacza 24 h oczekiwania. Nastepengo dnia sami sobie pozwolili odwolac ten serwis i wyznaczyli kolejny - na następny dzien!!!! Haha!!! Orły!!!Brawo UPC! Popis profesjonalizmu w pełni!!!!!


    MiejscowośćGdynia
  • ~bartek / 2019-09-04 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    PORAŻKA!!! Nie wybierajcie UPC, nigdy.

    Mam taryfę bez zobowiązań, 150mb/s, taka prędkość była może przez 1 miesiąc, teraz cyrki, że hej.
    Prędkość raz 20mb/s raz 15, a zazwyczaj 6-7, szok i niedowierzanie, jak można tak robić klienta w balona.

    To jest zwykła kradzież.

    Kontakt z nimi jest wręcz niemożliwy, złożyłem reklamacje, ale mają na rozpatrzenie 30 dni. 30 dni?!

    NIE POLECAM, trzymajcie się od nich z daleka.
    Zaletybrak
    WadyPrędkość, kontakt.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Alex / 2019-09-03 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze się nie spotkałam z tak fatalna obsługa klienta. Umówieni na konkretny dzień i godzinę, czekałam 2 godziny w domu na montera po czym łaskawie pan zadzwonił żeby mnie poinformować że on ma za dużo zleceń na dzisiaj i nie przyjedzie. Trzykrotnie dzwoniliśmy na infolinię żeby ustalić kiedy ktoś łaskawie raczy się u nas pojawić. W końcu z wielkim wyrzutem pracownica infolinii powiedziała, że ewentualnie może przysłać pracownika 2 dni po wyznaczonym terminie o 11! 11!! Żart.. zerwalismy umowę, to żenujące jak się traktuje klienta!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marek / 2019-09-03 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Kuriozum!!!! UPC pobiera opłatę aktywacyjną za przedłużenie umowy w wysokości 29,90 pln. Nieobeznanej z praktykami tych wspaniałych i „przyjaznych klientowi” firm mojej mamie, wciśnięto podczas wakacji telefonicznie droższy pakiet tv i jednocześnie pobrano jednorazowo w/w kwotę. Pani w infolinii bezrefleksyjnie i bez skrupułów oświadczyła że taki mają regulamin i kropka. Kiedy powiedziałem że to jest oszustwo gdyż niczego tak na prawdę nie instalują ani nie aktywują powtórzyła że taki jest regulamin i koniec. W związku z tym stwierdziłem ze ten regulamin jest do dupy to otrzymałem reprymendę żeby nie używać wulgarnych słów bo pani się rozłączy. O ile mi wiadomo dupa nie jest wulgarnym słowem tylko dosadną nazwa części ciała ale również doskonale oddaje wartość regulaminu jaki państwo UPC sobie stworzyli żeby rżnąć klientów. Nie polecam!!!!!
    ZaletyZero
    WadyChamstwo
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Aga / 2019-09-03 09:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Pilot wiecznie się blokuje, dekoder nie nadąża z przełączanie kanałów, przez co często się zacina, nagrywarka ma bardzo małą pojemność i nie uprzedzam o kończącym się na niej miejscu. Udupilam pieniądze i dwa lata życia z nimi.
  • ~Tomasz / 2019-09-02 23:14
    Ocena: 1.00 / 5
    żenująca obsługa klienta, brak kontaktu. Ponad miesiąc czekania na rozwiązanie prostej usterki
    MiejscowośćWarszawa
  • ~BARTOLOM3O / 2019-09-02 19:58
    Ocena: 3.25 / 5
    mi się cały czas zacina filmik nawet jak mam bardzo bobry sygnał wolno mi się aplikacje instalują lepiej mi działają dane na poziomie EDGE (najsłabszy możliwy poziom) niż internet w domu gdy by nie to że miałem wybór z wyborem internetu to nawet nie wiedział bym że istniejecie.
    Zaletynie ma
    Wadyjak oglądam filmiki to musi mi się załadować internet 10 razy zanim dobrze zadzia
    Miejscowośćkatowice
  • ~Ktos / 2019-09-01 21:09
    Ocena: 1.75 / 5
    Najgorsze gówno z jakim miałem styczność zaczyna się nowy miesiąc razem z tym raz jakieś problemy raz jakieś konserwacje po prostu masakra szybkość internetu tak samo sfałszowana na umowie inna a w rzeczywistości inna
    ZaletyNic
    WadyZa dużo by wymieniać
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Paweł / 2019-08-31 15:33
    Ocena: 2.25 / 5
    Korzystałem z usług UPC ok. 6 lat. W ostatnich latach na dekoderze horyzont. Po przejściu na umowę na czas nieokreślony zostałem oszukany. Telefonicznie bez biuro obsługi klienta. Kwota uzgodniona tel. Znacznie różniła się od kwoty którą dostałem po m-c. Ze 170 do 225 ok. Rozwiązałem umowę. I chyba dobrze zrobiłem. Przeszłe do V....try płacę o połowę mniej i jakoś dekodera horyzont do obecnego w 4k nie ma co porównywać
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Lari / 2019-08-30 22:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet bardzo czesto przerywa, zwlaszcza wieczorami. Nowy router, zglaszajac problem przez 2 dni dziala a.potem znowu to samo...
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Zniesmaczony / 2019-08-30 18:26
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet rwie 4awaria i brak internetu w tym miesiącu. Chamstwo i kłamstwo na infolini. Szkoda nerw dobrze że kończę z nimi współpracę

    Warszawa Wola
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej wifi to jakiś śmiech rwie co chwilę ciągle awarie brak rekompensat żałosne
  • ~UPCŚCIERWO / 2019-08-30 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam w żadnym stopniu internetu od UPC. Nigdy w życiu się nie spotkałem się z tak złym, ułomnym i słabym usługodawcą.
    ZaletyBRAK
    Wady- Obsługa z mniej niż 5IQ, strzelam, że nawet gimnazjum nieskończone większość tam ma
    - Internet przez WiFi (Obiecywali zasięg w całym domu, spk zasięg jest tylko w połowie 1 pokoju, w tym samym pokoju z 10m od routera jest już 1 kreska zasięgu a w reszcie pokoi to już nie wspomnę brak totalnie)
    - Jeżeli jest awaria w jakimś mieście naprawiają ją czasami miesiąc
    - Trzeba czekać czasami parę godzin na ich infolini
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~Szumixx. / 2019-08-29 16:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Świetny internet do grania w gry, prędkościami nie oszukują.
    Zaletypraktycznie niezawodny, pełny profesjonalizm, nie ma problemów
    Wadybrak
    MiejscowośćKielce
  • ~Dariusz / 2019-08-28 16:17
    Ocena: 1.75 / 5
    I jeszcze jedno...Przedstawiciel próbował "obniżyć" mi cenę "doskonałej promocji" i powiedział, że to wszystko, co może zrobić, już więcej obniżyć naprawdę się nie da.
    Za trzy godziny, gdy ponownie dzwonił i gdy ostatecznie powiedziałem stanowczo, że nie, dziękuję, nagle dało się jeszcze obniżyć ( oczywiście i tak byłby to abonament podwyższony ).
    Nie wiem, kto go szkolił i czy w ogóle go szkolił, ale ja z takimi osobami - cwaniaczkami - nie współpracuję.
    Zaletyjak napisałem poniżej: żadnych zalet
    WadyJak napisałem poniżej - mnóstwo
    MiejscowośćKraków
  • ~Dariusz / 2019-08-28 15:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem w UPC już kilka lat i zdecydowanie odradzam tę firmę. Rozważam wypowiedzenie umowy. Zakupiłem szybszy internet i chyba nigdy nie osiągnął deklarowanych parametrów, w porównaniu z innymi sieciami, chodzi jak z innej epoki. Coraz częstsze problemy z sygnałem, nagle podczas pracy potrafi nie działać w ogóle. Z sygnałem tv również problemy, normą jest zanikanie obrazu. Zgłaszałem to, z UPC nie chce wziąć za to odpowiedzialności. Dopiero jak sam zapłaciłem, przyszedł "technik". "Technik", bo profesjonalistą to on raczej nie był. Stwierdził, że już w porządku. Po wyjściu dalej było to samo i mam zanikający sygnał codziennie od kilku lat. Przyzwyczaiłem się do tego, bo mało oglądam i nie mam czasu na spory z nimi, chociaż oni chyba na to liczą. Obsługa klienta to AMATORSTWO. Próbują stosować pseudo-psychologiczne sztuczki, by podwyższyć abonament. I w tej sprawie to potrafią dzwonić niemalże na życzenie i kilka razy dziennie. Dzisiaj też. Ale w momencie, kiedy jasno i wyraźnie odpowiedziałem, że nie zgadzam się na przyjęcie nowych warunków ( czyli żebym drożej płacił ), to skończyła się uprzejmość konsultanta i nawet nie było go stać na powiedzenie "do widzenia", najzwyczajniej odłożył słuchawkę. Jako psycholog ( bo nim jestem ) to mogę powiedzieć państwu z UPC, że Państwa "szkolenia" dotyczące sprzedaży to AMATORSTWO I PRZEDSZKOLE. Nie macie państwo z UPC o tym pojęcia. Zero poziomu. Pseudo-psychologia i całkowity brak kultury. To są dorobkiewicze. Nawet opis wyświetlanych programów zawiera błędy stylistyczne, błędy ortograficzne i gramatyczne. Zgłaszałem to i nic. Jak publicznie można dopuścić do pisania informacji, publikowanych potem na całą Polskę, przez osoby, które nie znają poprawnej pisowni??? Żenada!!!
    ZaletyTylko takie, że coś jakoś działa, ale ponieważ to, że coś jakoś działa jest niewystarczające, to trudno uznać to za zaletę, chyba że w Korei Północnej, gdzie dostęp do internetu jest praktycznie niemożliwy.
    WadyCałe mnóstwo:
    - przerwy w dostawie internetu
    - zanikanie sygnału internetu
    - zanikanie sygnału tv w ciągu dnia wielokrotnie
    - podczas oglądania filmów obraz potrafi nagle zawiesić się i słyszymy głos toczącej się akcji, ale wszystkie postacie są zatrzymane
    - lekceważenie reklamacji klienta
    - totalne amatorstwo, nastawienie na zysk, próby podwyższania abonamentu
    - brak kultury w kontakcie z klientem, jeśli okazuje się, że klient nie przyjmuje proponowanej oferty
    MiejscowośćKraków
  • ~Kostek / 2019-08-28 12:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Przed wymianą routera miałem połączenie sieciowe aż do przyjścia montera z UPC. Po założeniu nowego routera przy zmianie opcji związanej ze zwiększeniem prędkości, internet przestał działać. Dowiedziałem się, że to wina przewodu. Na nic się zdało tłumaczenie, że przy poprzednim routerze działał przez wiele lat bez zarzutów, i pewnie gdybym nie zmienił pakietu działałby nadal. Kupiłem przewód i założyłem na własną rękę. Przy okazji przestała działać drukarka a wcześniej również działała. UPC nie poczuwa się do naprawy systemu, którego anulowanie spowodowała przez wymianę routera.
    Zaletynie jestem zadowolony
    Wadyprzerwy w nadawaniu sygnału, przeważnie wieczorem
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Niezadowolona / 2019-08-26 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam usług UPC. Nie dość, że w sprawach najmniej ważnych, konsultanci są w stanie 10 x dziennie dzwoniń z tą samą propozycją a w sytuacjach, gdzie naprawdę była mi potrzebna odpowiedź ze strony firmy, czekałam/upominałam się/prosiłam o kontakt przez prawie pół roku. Ostatecznie dowiedziałam się, że jeśli mój dom jest nowy, to musze zapłacić 1200-1500 zł za podłączenie internetu, ponieważ nie widnieje mój dom w bazie. Jak się każdy domyśla, mało zachęcająca propozycja :)
    Podczas korzystania z usług pod innym adresem, miałam cały czas problemy z internetem.
    Zdecydowanie nie polecam :)
    ZaletyBRAK
    WadyNiestety, ale same wady od konsultantów po same usługi.
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Petlona / 2019-08-25 13:47
    Ocena: 2.25 / 5
    jak chcesz zamówić coś z upc to od razu są przy telefonie. a jak mam problem z rozłączającym się routerem, czyli wyrzuca internet i łączy na nowo, jakby się go wyłączało i włączało i to od 10 do 12 aż 3 razy mi się trafiło. Czekałem jak idiota na słuchawce słuchając tej dennej muzyczki przez 5 minut dzwoniąc na 813813813, że aż mi się odechciało już wszystkiego. Przez internet nie można zamówić pomocy technicznej. a Najlepsze jest to że można sprawdzić czy jest wszystko okej z moim połączeniem, no ale mam neta tylko z upc czyli sprawdzić mogę dopiero jak mi net wróci i pokazuje że wszystko jest ok. I dla klientów którzy zakładają kolejną umowę po pierwszej, nie obowiązują ich oferty jak dla nowych klientów, jak w reklamie z tym nonsensem
    Zaletyw miarę ceny co do prędkości
    Wadybardzo ciężki kontakt z pomocą techniczną, a żeby się skontaktować z nimi to miej lepiej przynajmniej 15 zł na koncie, bo mniej może nie wystarczyć
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~jb / 2019-08-24 16:46
    Ocena: 2.00 / 5
    kicha jakich mało, jak muszę mieć stabilne połączeniue to ciągne z telefonu - inna sieć , obsługa katastrofa , internet rwie uniemożliwiając kożystanie
    Zaletynie ma
    Wadyrwie strasznie , przesył danych to 1/4 zawartego w umowie co uniemozliwia obejżenie filmu nie mówiąc o peracy, obsługa wciska kit
    Miejscowośćwarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.15, ilość opinii: 2381
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.55, ilość opinii: 1977
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1844
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1638
UPC Internet
Ocena: 2.00, ilość opinii: 1581
Play Online
Ocena: 1.90, ilość opinii: 1351
Flixbus
Ocena: 2.26, ilość opinii: 691
mBank
Ocena: 1.97, ilość opinii: 568
Link4
Ocena: 1.58, ilość opinii: 309
ITAKA
Ocena: 2.77, ilość opinii: 293
Netflix
Ocena: 2.85, ilość opinii: 145
nju mobile
Ocena: 3.16, ilość opinii: 130