Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 1891 opinii

1.96 / 5

  • Niezawodność
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.74
  • Cena
    2.11
  • Parametry
    2.16
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 95
  • ~Robert / 2020-11-24 16:03
    Ocena: 2.25 / 5
    Masakra odkąd zmieniłem modem na 1 giga nic nie działa. Internet bardzo zaniżony i niestabilny i informacja ze ciagle trwają naprawy które są codziennie przedłużane. Porażka jakaś zeby przez kilkanaście dni nie umieć naprawić usterki. Technik nieuprzejmy na sile chce udowodnić ze wszystko jest ok jak nie jest. Jestem maksymalnie zawiedziony
    MiejscowośćZąbki
  • ~Emilia / 2020-11-24 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Na początku listopada 2020 zamówiłam internet z UPC w pakiecie z przeniesieniem dotychczasowego numeru do UPC. Technik, który dokonał instalacji nie miał dużej wiedzy i nie umiał odpowiedzieć na moje pytania. Po kilku dniach od podpisania umowy przyszła mi wiadomość, że wniosek jest niekompletny, przeniesienie numeru jest niemożliwe i powinnam zadzwonić na infolinię. POWODZENIA - czas oczekiwania to ponad 15min. Po kilku nieudanych próbach, dostałam w koncu informację, że chodzi o szczegół związany z wymówieniem umowy u mojego dotychczasowego operatora - mój telefon jest na kartę = nie ma umowy. Konsultant poinformował mnie, że nic nie da się z tym zrobić i powinnam udać się do salonu.
    Poszłam do salonu, których wbrew pozorom nie jest wiele i trzeba poświęcić na to dodatkowy czas. Pani bardzo miła, zmieniła wniosek "teraz wszystko jest w porządku, proszę oczekiwać wiadomości o zmianie numeru". Minęły 3 dni, a ja znowu dostaję wiadomość, że wniosek jest niekompletny (!!!!!!). Po wielu nieudanych próbach połączenia się z konsultantem od nowa i po kolejnych kilkunastu minutach oczekiwania na połączenie dowiedziałam się tym razem, że we wniosku nie został zaznaczony czas w jakim bym chciała, żeby numer został przeniesiony (czy natychmiastowo, czy może w ciągu 3 dni. POWAŻNIE?!?!?!?). Następnie dowiedziałam się, że nie ma opcji zrobienia tego przez internet, ani telefonicznie i muszę znowu osobiście pójść do jednego z biur - 'nie mam da Pani dobrej wiadomości ... życzę miłego dnia". No fajnie.
    Dlaczego w 2020r i w dobie pandemii, i jako firma oferująca usługi internetowe, każecie ludziom tracić czas na pójście do stacjonarnych placówek? Dlaczego spośród tylu opcji i zakładek na oficjalnej stronie UPC nie ma możliwości zarządzania kontem i DLACZEGO zmniejszyliście liczbę konsultantów, skoro Internet/Telewizja/Telefon, to usługi jeszcze bardziej popularne niż dotychczas??? Jeśli chodzi o elastyczność, to jest ona na bardzo niskim poziomie, zwłaszcza że temat naprawdę jest błahy i łatwy do rozwiązania.
  • ~Agata / 2020-11-23 23:00
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet ciągle przerywa, nie pamiętam dnia, w którym nie byłoby choć jednej przerwy w jego dostawie. Cały czas są braki internetu, zdążają się kilkudniowe (np. dziś minęły równo 3 dni) . Codziennie rano przed pracą zjada mnie stres, bo nie wiem czy łaskawie będzie dziś działał internet czy nie? Pracownicy obsługi klienta jedyne co robią, to każą resetować modem, żeby mieć święty spokój, mają gdzieś, że zrobienie tego po raz 15 nie pomoże, byle by mieć święty spokój. Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług upc.
    ZaletyBrak
    WadyBRAK INTERNETU
    MiejscowośćKielce
  • ~Lucek / 2020-11-18 18:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Więc ,też dodam swoje trzy grosze ostrzegam nowych klientów omijajcie tą firmę szerokim łukiem. Pierwsza sprawa nie wiem jak w innych miastach ,ale w Warszawie obsługa klienta to jakiś żart jakiś miesiąc ,półtorej miesiąca temu dzowniłem na infolinię zmieniając numer dowodu osobistego z powodu zmiany na nowy przy okazji zapytałem się z ,którym dniem kończy mi się umowa. Okazało się ,że umowa kończy się z dniem 13.11.2020 inne firmy potrafią trzy miesiące wcześniej wydzwaniać i pytać się o nową umowę a tu nic . Dzień 13.11.2020 opłacam rachunek a tu zero kontaktu ze strony firmy ,na infolinii zero chęci przedłużenia umowy reakcja jak by się nic nie stało i tak bym został oszukany i płacił dalej ten sam plan taryfowy nie ukrywam przez moje niedbalstwo co nie zmienia faktu ,że takie zachowanie firmy jest nie dopuszczalne . Z ciekawości spojrzałem na ofertę dla nowych klientów i to jest kpina zważywszy ,że używam tylko internetu w cenie 68 zł nowy klient ma 750 mb ja 300b . Co do jakości usług internet dobrze działał a gram pc ,konsola , VOD choć czasem zdarzały się spadki fbs ,czy też zrywało mi internet. Nie polecam jeszcze raz cieszę się ,że uciekam do konkurencji.
    ZaletyDobry internet
    WadyKontakt z klientem to kpina
    Czasem uciążliwe przerwy techniczne
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Dariusza / 2020-11-18 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt tragedia dzwonie kilka razy miałem dostać dodatkowy dekoder zero odzewu a rachunek musze płacić
    ZaletyBrka
    WadyOlewają klienta
    MiejscowośćWroclaw
  • ~niezadowolony / 2020-11-17 10:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    muszę się jeszcze raz odezwać bo szukam innego dostawcę i chcę powiedzieć na temat UPC aby unikać tej firmy , przerywa co chwile i nie da się tak pracować , aby nie być goło słownym podaje wynik mojego internetu w porównaniu do innych możliwości jakie daje rynek (każdy może sprawdzić swój internet na speedtest.pl )

    http://prntscr.com/vkmhv5
    https://www.speedtest.pl/test/266704305

    porażka UPC na przedostatnim miejscu a płace 65 zł :-(((
    Zaletybrak
    Wadyjeszcze w dodatku non stop przerywa
    MiejscowośćBolesławiec
  • ~Damian / 2020-11-17 08:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak internetu od 3 miesięcy. Kijowa obsługa. Jak ktoś lubi się męczyć polecam. Jak ktoś szuka kogoś rzetelnego odradzam!
    ZaletyBRAK!!!!
    WadyWszystko co możliwe!!!
    MiejscowośćKatowice
  • ~Pan który jest oszukiwany przez Upc / 2020-11-16 22:04
    Ocena: 1.25 / 5
    Józefosław k/Warszawy.Brak usług od 12/11/20.Początkowo problem miał zostać rozwiązany 13/11/20 do 16.00.Jaka jest odpowiedz -nie został i niewiadomo kiedy zostanie rozwiązany .Pół Jozefoslawia bez usług na co UPC pracujemy nad rozwiązaniem awarii.Tylko jest jeden problem jestem na miejscu awarii i nikogo nie widzę .Drogie UPC dlaczego oszukujecie oraz kłamiecie abonentów ?Ludzie zostali zmuszeni pracować z domów ,dzieci zdalna nauka a Upc ma to to w d....e.za nic nie macie abonentów byle aby podpisali umowę płacili rachunki to jest poważne !!!
    Brak kontaktu z działem technicznym powołujecie się na COVID to zrozumcie ze z naszych rachunków żyjecie .itd
    Podany termin naprawy 18/11/20czyli 7 dni brak usług
    Pozew zbiorowy to mało -UOiK,NIK,prokuratura powinna wami się zająć i liczę ze tak się stanie.
    Upc to DRAMAT oraz wielkie OSZUSTWO!!!
    ZaletyTakich nie widzę
    WadyBOA
    Internet
    Częste problemy techniczne z Tv pikselowanie
    MiejscowośćJózefosław
  • ~Piesuu / 2020-11-16 14:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Upc to internet dla ludzi którzy nie kozystają z niego za duzo.Często się sam z siebie rozlącza z urządzenia i jest duzy spadek pingu.
    ZaletyNIe mam pojęcia czy jakieś są
    Wady-internet się sam rozącza
    -duży ping i lagi
    -słaby zasięg
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Bobrzanin / 2020-11-16 13:51
    Ocena: 2.50 / 5
    Witam z miasta Bolesławiec
    ostatnio z sygnałem UPC to walka o przetrwanie, zrywa co kilka minut już od kilku miesięcy, od kiedy UPC przejęło wcześniejszego dostawcę AzartSat to szału nie ma, zasłaniają się awarią, rozumiem raz może raz na rok ale non-stop to przesada, mam UPC w domu i w firmie ten sam efekt :-((( porażka jak dla mnie
    Zaletynic nie wyróżnia od konkurencji czyli zalet brak
    Wadyzrywa sygnał non stop
    MiejscowośćBolesławiec
  • ~Rabarbar / 2020-11-14 07:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Do niedawna nie miałem zastrzeżeń do UPC. Ale w ciągu miesiąca zmieniło się to diametralnie. Internet znika z reguły na weekendy i tym samym nie ma również telewizji. Tragedia. Co chwilę przesuwają czas zakończenia naprawy. Jeszcze miesiąc temu bym polecił teraz odradzam. Trochę szkoda bo jeżeli działa to internet jest okej ale nie po co się płaci żeby zostać z niczym. Jednak największym chamstwem ze strony tego operatora jest przysyłanie w trakcie awarii maili: Świętuj z UPC półtora milionowego klienta. Żenada.
    ZaletySzybkość internetu deklarowana/rzeczywista
    WadyCzęste awarie
    Kontakt z biurem obsługi
    MiejscowośćWrocław
  • ~Jan / 2020-11-13 17:29
    Ocena: 1.75 / 5
    Jedna wielka tragedia. Internet nigdy nie osiąga deklarowanego przesyłu. Wieczne awarie trwające kilka godzin. Ostatnio od 11 listopada 2020 całkowity brak internetu i tv. Wg ostatniej informacji infolinii do 14 listopada br. Do godz. 11.00. Termin usunięcia awarii zmieniali już kilkakrotnie, wiec i ten jest wątpliwy. Reklamacje rozpatrują 30 dni i w regulaminie i umowie zabezpieczają wyłącznie swoje interesy.
    ZaletyBrak, nic ich nie wyroznia
    WadyStałe pogarszająca się jakość uslug
    MiejscowośćJózefosław
  • ~LK / 2020-11-10 21:46
    Ocena: 3.75 / 5
    Niestety UPC działało mi sprawnie tylko przez pół roku po czym zaczęły się problemy ze zrywającym się połączeniem lub zwolnionym transferem. I to trwa już półtora roku. Sąsiedzi mają to samo. Telefony na infolinię nic nie dają. Mówią tylko, że widzą problem i coś tam niby zmieniają. Poprawia się na tydzień po czym znowu to samo. Nie polecam.
    ZaletyDobra obsługa klienta
    WadyPołączenie się zrywa i nie potrafią naprawić tego od półtora roku
    MiejscowośćBrwinów
  • ~CCC / 2020-11-09 18:49
    Ocena: 2.50 / 5
    Lokalizacja Szczecin Centrum - jak działa jest ok ale bardzo często zrywa połączenie i brak możliwości dodzwonienie się na infolinię. NIE POLECAM
    WadyBARDZO CZĘSTO ZRYWA POŁĄCZENIE
    MiejscowośćSZCZECIN
  • ~Shadou / 2020-11-08 23:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Mieszkam w Warszawie, posiadam internet UPC od kilku lat, średnio raz na miesiąc notuję rozłączenie, pewnie z powodu przerwy technicznej, na około 2 minuty. Początkowo miałem 150 mb, potem 250 mb i teraz 300 mb/s. Mało korzystam z wi-fi, ale mój współlokator, który korzystał non stop, nie narzekał wcale. Kabel mi przeciągnęli po pokoju jak chciałem, dziura w ścianie tam gdzie chciałem, na życzenie technik zostawił dłuższy kabel, nic nie musiałem płacić za podłączenie. Płacę 60zł na miesiąc, mam do tego jeszcze modem TV. Przed zmianą z 250 mb/s na 300 mb nie miałem TV i płaciłem 70zł/msc, ale wynegocjowałem lepszą umowę. Ogólnie najważniejsza jest dla mnie bezawaryjność i dobre połączenie, dlatego też nie zamieniłbym tego dostawcy na innego, bo można z nimi negocjować. Niestety trzeba negocjować umowę kiedy się kończy w taki sposób, że nie przedłużasz umowy, oni dzwonią z działu utrzymania klienta i wtedy negocjujesz. Ja po pierwszym telefonie nie byłem usatysfakcjonowany zaproponowanymi warunkami, po drugim było lepiej, ale po trzecim już mogłem przyjąć warunki. Tylko ciężko coś ugrać jak nie przystąpisz na np. 2 lata umowy.
    ZaletyBardzo rzadkie awarie, można negocjować umowy
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzysztof / 2020-11-08 16:10
    Ocena: 1.50 / 5
    od 5 mies mam abonament i juz 6 razy wzywalem serwisanta, brak neta, brak tv-programy znikaja. wizyty serwisanta nie wiele daja, problemy wracaja , kolobrzeg- swiatlowod nowa instalacja a problemy caly czaas, wymieniony 2 ruter i tez te same problemy. Nie polecam. szkoda bylo rezygnpowac z orange a co gawexu nie ma nawet porownania, niestety tu nie ma gawexu.
    Wadybrak internetu, czesto neta poprostu nie ma, brak tv-znikaja programy. od 5 mies abonament-6 interwncji w sprawie braku neta i tv, porażka
    Miejscowośćkołobrzeg
  • ~Pan B / 2020-11-04 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet kilka razy dziennie się rozłącza, dekoder to stary złom który nie działa prawidłowo razem z dzisiejszymi telewizorami, wi-fi z modemu to żart i w drugim pokoju ledwo łapie a jakikolwiek kontakt z pomocą techniczną to żart, na wiadomości nie odpisują, czat nie działa. Ich strona jest nieintuicyjna i denerwująca.

    ODRADZAM 0/10 WSZYSTKO BYLE NIE UPC, Z UTĘSKNIENIEM CZEKAM DO KOŃCA UMOWY I ŻAŁUJE ŻE WPAKOWAŁEM SIĘ W KORZYSTANIE Z ICH PSEUDOUSŁUG
    ZaletyNic
    WadyTo że istnieją
    MiejscowośćSzczecin
  • ~jerzy / 2020-10-31 21:07
    Ocena: 1.50 / 5
    absolutnie zgadzam się z opinią wyrazona przez KAR-9. rOZWIĄZANIE UMOWY Z upc TO DROGA PRZEZ MĘKĘ.Panowie z
    BOK oraz infolinii robią wszystko co tylko mozliwe , zeby dezinformowac klienta. pomoc z ich strony zadna
    WadyGangsterstwo finansowe, ich celem jest jak najwięcej wyciągnać kasy z klienta,który nie jest dla nich partnerem lecz frajerem do złupienia.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~kar_9 / 2020-10-30 23:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Oszuści, co innego informują na infolinii, niż jest w rzeczywistości. Zrezygnowanie z ich usług jest wręcz wykańczające. Porażka, juz nigdy nic od nich nie zamówię. Powinien zając się nimi UOKiK.
    Wadyoszustwa przy rezygnacji z usług
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Michał / 2020-10-26 22:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Od pół roku występuje problem z wysokimi skokami pingu do routera. Po wifi jest seria 2-5 ms a co 30-60sekund skacze do 400-700ms. Reset routera nic nie pomógł. Zdalny reset po kontakcie z obsługą techniczną też nic. Router był wymieniony i to samo. Pierwszych dwóch techników zachowało się skandalicznie. Ich wizyta trwała niecałe 2 minuty. Pierwszy stwierdził, że problemu nie ma bez sprawdzenia pingu tylko sprawdził, że prędkość się zgadza i poszedł. Kolejny technik wymienił router i nawet nie poczekał czy się wszystko poprawnie załaduje tylko jak zobaczył, że się świeci to poszedł. Trzeci technik starał się coś zdziałać, bo wykazałem w badaniu pingu po kablu i wifi skoki. Po wifi od 400 do 700 gdzie bywały przypadki skoku do 1400. Po kablu 60-140ms skoki. Jakakolwiek transmisja na żywo jest niemożliwa do oglądania ze względu na przerwania. Parę razy konsultant próbował mi wmówić że mam wysoki ping do routera bo mają awarię sieci... Ostatecznie wykonałem ponad 20 telefonów 4 wizyty technika i dostałem propozycję jeszcze jednej wizyty technika, ale od 2 miesięcy nie otrzymałem żadnej informacji. Jakakolwiek transmisja na żywo musi być oglądana na pakiecie z telefonu. Dodatkowo router potrafi się sam wyłączyć co 5-10dni i nieprawidłowo raportuje urządzenia w sieci np. wskazuje, że mój telefon jest połączony po kablu
    Zaletycena
    Wadybrak poprawnego wparcia technicznego
    MiejscowośćKraków
strona 1 z 95
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2512
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2243
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 2094
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1891
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.69, ilość opinii: 1684
Play Online
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1482
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1050
Play
Ocena: 1.49, ilość opinii: 913
Orange
Ocena: 1.46, ilość opinii: 845
mBank
Ocena: 1.92, ilość opinii: 813
T-Mobile
Ocena: 1.56, ilość opinii: 694
Plus
Ocena: 1.58, ilość opinii: 611