Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 2157 opinii

1.94 / 5

  • Niezawodność
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.74
  • Cena
    2.11
  • Parametry
    2.13
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 108
  • ~Kinga / 2021-10-18 11:35
    Ocena: 3.25 / 5
    Masakra jeśli chodzi o możliwość dodzwonienia się. Dodatkowo mogę powiedzieć że jestem klientem Biznesowym
    MiejscowośćWarszawa
  • ~qn / 2021-10-17 17:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Ciągłe awarie, tragiczna obsługa klienta i tryb zgłaszania usterek, nie polecam.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Beti / 2021-10-13 21:57
    Ocena: 2.00 / 5
    nie można sie dodzwonić na infolinie, gadam z durnym robotem, który ciagle mówi to samo. Od 2 dni łączę sie z infolinia, bezskutecznie, ciagle ten sam komunikat - jesteś 10 w kolejce czas oczekwania 50 minut spróbuj póżniej. Mam ochotę rozwiązać umowę, nie da sie z nimi połączyć. Mam jechać osobiście do siedziby ? Dekoder był wadliwy od początku , fachowcy stwierdzili że nie umiem załączać dekodera z pilota. Hello ?????
    MASAKRA -ODRADZAM
    Zaletyżadne
    Wadybrak kontaktu z konsultantem
    MiejscowośćCzeladź
  • ~Mateusz / 2021-10-12 21:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam tego dostawcę. Moja historia wyglądała tak:
    -2 tygodnie przekładania terminu podłączenia internetu
    -telefon od montera z prośbą o przełożenie terminu o kolejny tydzień ze względu na brak monterów
    -Pani na infolinii tłumacząca, że są problemy techniczne ze światłowodem w bloku (sąsiedzi akurat tego problemu nie mają)

    Podsumowując: 2 tygodnie czekania, rozbieżne zeznania pracowników, brak perspektyw na wywiązanie się z umowy przez kolejny tydzień… Szczerze odradzam tę firmę…
    WadyMontaż, obsługa klienta, podłączenie usługi nie doszło do skutku
    MiejscowośćLublin
  • ~Arkadiasz / 2021-10-12 17:18
    Ocena: 2.25 / 5
    Takiego absolutnego braku profesjonalizmu i tak tragicznej organizacji jeszcze nie było. Po prostu wstyd, że w ogóle wpadłem na pomysł jakiejkolwiek umowy z taką firmą.
    Jeżeli ktokolwiek miał w planie popełnić podobny błąd jak ja, niech przeczyta sobie najpierw historyjkę o tym, jak firma próbująca pokazywać się w świetle nowoczesnej poprzez usranie każdej infolinii i czatu botami o inteligencji orzecha (które i tak biją serwisanta na głowę w tej kategorii) traktuje klientów:
    1. Występuje awaria internetu na moim obszarze. Po ustawieniu bota na klikanie awarii na downdetectorze w końcu zostaje ona odnotowana na stronie UPC.
    2. Po zakończeniu awarii nadal nie działał u mnie internet. Podjąłem wszystkie kroki z sekcji pomocy na stronie. Nic nie działa. Konieczne zamówienie serwisu.
    3. Podczas rozmowy już z ludzkim konsultantem na czacie, umawiam serwis (w czwartek 07.10) zaznaczając, że internet jest mi niezbędny do pracy więc proszę o jak najszybsze umówienie specjalisty. Zostaje on umówiony na wtorek (12.10). No dobra, pół biedy, niech będzie - proszę tylko konsultanta, żeby były to godziny wieczorne, ponieważ do 17 pracuję. Pan sugeruje jedyny dostępny przedział na 15 - 18 (zajebisty rozstrzał tak przy okazji, to nie tak że wasi klienci pracują czy coś żeby móc opłacić te usługi). Zaznaczam wtedy raz jeszcze, że proszę o jak najpóźniejszą porę ze względu na pracę.
    4. Przychodzi wtorek, godzina 15:40 - dostaję smsa z UPC że serwis już w drodze (dzięki mordeczki). Z racji, że nie mogę sobie pozwolić na dalsze przepychanki, bo już prawie tydzień nie mam łącza, zwalniam się z pracy od razu i zapierd**** na wynajętej hulajnodze jak pershing na wrotkach żeby zdążyć na wizytę serwisanta. Godzina 15:55 dzwoni już serwisant, że jest pod klatką - informuję go, że jestem w drodze i za 5 minut będę - równo o zapowiedzianej 16.
    UWAGA TERAZ - Serwisant przy użyciu fistaszka który służy mu za główny procesor informuje mnie, że on nie poczeka, BO MA CO ROBIĆ. Brawo, 50 punktów dla Gryfindoru - jak ten człowiek ma pracę, nie wiem, ale ma i to najwyraźniej taki as wywiadu, że trzeba do niego w kolejce i na kolanach, żeby naprawił to białe pudło. Ostatnia informacja jakiej mi raczył udzielić Sir Serwisant III to że muszę zamówić serwis raz jeszcze.
    5. Dzwonię na infolinię aby umówić serwis ponownie - KONIECZNIE na ten sam dzień, ponieważ na tym etapie musiałem zakupić już dwa dodatkowe pakiety internetu w telefonie, aby móc korzystać z sieci. Konsultant informuje mnie, że nie ma już na dzisiaj wolnych terminów. Koniec tematu. Pomimo że ten 'serwisant', który sobie odpuścił wizytę u mnie, ze względu na swój napięty grafik, ewidentnie miał teraz więcej przestrzeni, skoro mógł zlać klienta jak psa pomimo własnej niezdolności do dotrzymywania terminów.
    Tak wygląda moja historia. Na konsultancie nie będę się wyżywał, bo oczywiście żadna z tych rzeczy nie leży w jego kompetencjach. Osoby prowadzące ten fp również, ale wiem, że robienie szumu w mediach społecznościowych daje o wiele lepszy efekt niż standardowe formularze spychane do wora na później. Tak więc tyle chciałem powiedzieć, oprócz tego że oczywiście zrywam umowę przedwcześnie, nie zamierzam opłacić żadnej kary, ani ostatniego rachunku - te pieniądze pójdą prosto na pokrycie rachunku za telefon i dodatkowe pakiety internetu.
    Nie polecam firmy, jest na rynku obecnie tyle o niebo lepszej konkurencji, że jeżeli mamy zasięg innych dostawców - zawsze lepszym wyborem jest ten, który nie jest UPC.
    Dziękuję dobranoc.
    ZaletyJak działa to działa
    WadyCała reszta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Nikita / 2021-10-12 11:54
    Ocena: 1.25 / 5
    Extremely poor and slow tech and account support.

    I advice to avoid at any cost, if you don't want to get into a situation where you wait for the internet to get fixed for a week waiting for a call from tech support.
    MiejscowośćWarsaw
  • ~Bartosz / 2021-10-07 21:45
    Ocena: 2.50 / 5
    Czasem działa dobrze, a czasem zupełnie do niczego.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mati / 2021-10-05 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza opcja na telefon jaką można wybrać. Boty, muza w słuchawce, sztuczna ‚inteligencja", niekompetentni konsultanci, przełączający na kolejne muzykoreklamy. Czyli… dokupić dla mamy w szpitalu dodatkowego pakietu danych nie da rady. Odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta i kontakt do du..y
    MiejscowośćPolska
  • ~Moniaszasza / 2021-10-04 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. 60 minut czekam na połączenie Internet się buforuje. Cały cza przerwa.
    WadyMasakra
  • ~Jan / 2021-10-04 15:26
    Ocena: 1.75 / 5
    W UPC byłem od dłuższego czasu, ostatnio przy przeprowadzce zamówiłem usługę 1Gbps z modemem Arrisa w miejsce 300Mbps na Horizonie.
    Niestety przegapiłem, że Arrisy maja procesory Intel Puma znane z tragiczną pracą pod obciążeniem. Ponieważ w obecnych czasach pracujemy z domu i nierzadko korzystamy z 3-4 komputerów (plus smartfony prywatne i firmowe, telewizja) modem jest poddawany pracy której nie może podołać. UPC nie widzi problemu, bo technik testy robi podpinając tylko swój laptop a my nie możemy normalnie pracować (Secure Client gigantyczne opóźnienia traktuje jak próby przejęcia transmisji i nie pozwala na nawiązanie połączenia). Testowo wziąłem identyczną usługę od Orange i uwaga, na ich boxie Sagema wszystko działa fantastycznie.
    W związku z powyższym przestrzegam przed ofertę UPC jeśli chcecie używać w domu więcej niż jednego urządzenia.
    P.S. UPC jak i cały świat zna problem od lat ale nie planuje wymiany modemów na modele o lepszych parametrach.
    ZaletyDziała poprawnie z jednym komputerem podpiętym do modemu
    WadyModemy oparte na procesorach Intel Puma
    Brak rozwiązania problemu mimo iż jest on ogólnie znany
    Testowanie łącza niezgodne ze specyfiką problemu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Hcfbvf / 2021-10-01 19:22
    Ocena: 2.25 / 5
    Pracownicy niektórzy tej firmy w Krakowie na kapelance posiadają kradzione dane osobowe i mają podejrzane kontakty
    ZaletyNo
    WadyA mi komentarz
    MiejscowośćKraków
  • ~Małgorzata / 2021-10-01 12:48
    Ocena: 1.50 / 5
    Przede wszystkim obsługa - dramat. Nie jestem wrażliwa nie "niemiłych" ludzi z Call Center- to nie jest "fajna" praca, ale to, jak się odzywają ludzie pracujący w UPC, to jest poniżej krytyki. Na ostatnie 3 czy 4 kontakty z Call Center, tylko ostatnia rozmowa dot. rezygnacji z ich usług była na jakimś względnym poziomie.

    Byłam stałym klientem (właśnie ich opuściłam), a moje rachunki, "jak przystało" na stałego klienta tylko rosły. Po przejściu na umowę na czas nieokreślony zaczęłam płacić 13 zł więcej, za te same usługi.

    Rezygnując z ich usług, próbowali się dowiedzieć ode mnie, która konkurencja ma lepsze ceny i pakiety, czemu odchodzę.

    Generalnie NIE POLECAM!
    Wadyobsługa klienta
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Patryk / 2021-09-29 18:47
    Ocena: 2.50 / 5
    Ciągle mam problem, że internet działa nagle się rozłącza i nie wiadomo o co chodzi. Po wielekrotnych razach wchodziłem na konto UPC i wiecznie jakieś naprawianie błędów i nie mieszkam na wsi tylko w środku gdanska. To już jest mega przesada. Jak mam pracować skoro naprawy od godziny 17 do 22 to jest chore
    ZaletyNic
    WadyWieczne problemy
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Sebastian / 2021-09-27 13:31
    Ocena: 1.75 / 5
    Beznadziejna obsługa klienta, straciłem w sumie godzinę czasu by zrezygnować z usługi, bo tam pracują trolle a nie ludzie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Maciek / 2021-09-27 08:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, całkowicie nie stabilne Wi-Fi raz jest 2,6 Mbps, a raz 260 Mbps. Na infolinii mówią, że że po Wi-Fi tak może być. Porażka nie polecam.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Nupel / 2021-09-18 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nie kupujcie tego syfu kasa lepi mi dac elo benc UPC TO SYF
    MiejscowośćPiekary Śląskie
  • ~Karolina / 2021-09-18 17:55
    Ocena: 1.25 / 5
    Od pół roku ciągłe problemy i z internetem i telewizja. Zawsze rozłącza wszystko na weekend, gdzie technik oczywiście zawsze pracuje tylko w dni robocze. Nigdy więcej ! Bardzo nie polecam, mieszkamy we Wrocławiu, więc mimo dużego miasta wieczne problemy.
    ZaletyBrak
    WadyNieustanny brak internetu i tv
    MiejscowośćWrocław
  • ~Marianna / 2021-09-18 13:48
    Ocena: 2.50 / 5
    podpisalam umowe z upc pan co mi dal do podpisu jakis formularz w domu dziwnie na mnie patrzyl, jak wyszedl zobaczylam ze brakuje mi kluczy na wieszaku nie wiem jak go teraz odnalezc. nie wpuszczajcie upc do domu.
    Zaletyjeden dekoder i ruter
    Wadyobsluga kradna
    Miejscowośćkatowice
  • ~Bogdan / 2021-09-16 21:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Lubin kamienna 48 miało być 750 a jest 17 mb
    Żenada odradzam wszystkim
    Nigdy więcej upc
    Wady10
    MiejscowośćLubin
  • ~Adam / 2021-09-15 11:38
    Ocena: 2.50 / 5
    Słaby internet niby światłowodowy i najdroższy pakiet co z tego skoro HBO-Go nie idzie co kilka sekund zacina się i ładuje a obraz tragedia, YouTube niby idzie ale obraz też beznadziejny
    MiejscowośćWarszawa
strona 1 z 108
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.11, ilość opinii: 2633
VECTRA
Ocena: 1.70, ilość opinii: 2464
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 2366
UPC Internet
Ocena: 1.94, ilość opinii: 2157
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.68, ilość opinii: 1735
Play Online
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1652
Play
Ocena: 1.43, ilość opinii: 1623
Orange
Ocena: 1.43, ilość opinii: 1572
Plus
Ocena: 1.52, ilość opinii: 1107
Orange Neostrada
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1101
T-Mobile
Ocena: 1.55, ilość opinii: 1011
mBank
Ocena: 1.85, ilość opinii: 1004