strona 1 z 175
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~sylwia / 2025-03-09 20:40
To jest jakaś masakra upc było dużo lepsze niż play!Żałuję że zmieniłam dekoder upc na play wiecznie coś nie tak wiecznie się wiesza.Jednym słowem porażka już wolę siedzieć telewizji mniej nerwów. -
-
~Rafał / 2025-02-23 10:07
Jedna z najlepszych sieci obecnie PLAY nigdy nie miałem z nimi problemów, rzetelni i uczciwi. Kilka lat temu kiedy już UPC przeszła do PLAY miałem ciekawe zdarzenie a mianowicie, a miałem jeszcze telefon na kartę i nie mogłem się do mojej mamy po prostu odrzucało połączenie i zadzwoniłem do operatora i powiedziałem o tym przypadku powiedzieli mi, że z ich strony jest wszystko ok, ale mimo to w ramach rekompensaty wylali na konto 25 zł.
Kolejne zdarzenie jest związane z internetem , a mianowicie miałem umowę na kwotę 650 zł ale fakturę dostałem o 100 zł więcej i złożyłem reklamacje i oni powiedzieli mi, że albo zostaje przy starej kwocie, albo będę płacił o 100 zł więcej i w ramach błędu z ich strony wyślą mi w ramach rekompensaty na moje konto 450 zł oczywiście zgodziłem się. Ktoś może powie, że to jest drogo, ale za uczciwość się płaci. Ale w tej kwocie mam wszystko TV internet telefon i darmowe rozmowy do wszystkich sieci i smssy i mmsy na terenie kraju.Zaletyuczciwość miła obsługa, zawsze można z nimi szybko się połączyć.WadySą tylko trzy wady a mianowicie, są pakiety telewizyjne nie można usunąć jednego kanały tylko trzeba zrezygnować z całego pakietu. A druga wada to jest tak, że obsługa jest czynna tylko do godziny 23. Natomiast trzecia wada jest taka, że nie można przesunąć terminu płatności o kilka dni do przodu czy do tyłu.MiejscowośćBytom -
~Anna / 2025-01-13 14:27
Po Kilku dniach korzystania z PLAY wróciłam do UPC. ZaletyDobry serwis.WadyZa długi czas na połączenie, Trudna rozmowa z botemMiejscowośćWarszawa -
~Zniesmaczona / 2024-12-16 12:53
NIECH ZNOW WROCI UPC,bo to co się dzieje teraz w play,po przejęciu UPC,to DRAMATTT,czytam,ze znow jest jakaś ogólnopolska awaria w tej sieci.Wspolczuje ludziom nerwow.Powinniscie ubiegać się o odszkodowania..I to nie tylko za okres w którym nie macie dostępu do usługi,ale również jako zadoscuczynienie.DLA BYLEGO UPC DAJE 5 GWIAZDEK,A DLA PLEYA 0 ZaletyUPc,w porównaniu do play,było prawie bezawaryjne.WadyPrzejęcie przez play.MiejscowośćWroclaw -
~Wojtek / 2024-12-10 15:02
Nie miałem z nim żadnych problemów. Więc nie mam o czym pisać. ZaletyJest okWadyNiekiedy nie wiem tylko czy muli internet czy mój kompMiejscowośćSosnowiec -
~Beata / 2024-11-12 19:11
Prawie bez awarii, od ładnych paru lat. Cena dla stałych klientów mogłaby być niższa. ZaletyBrak awariiWadycenaMiejscowośćWarszawa -
~Jacek / 2024-11-01 12:27
Było UPC było znośnie , jest pLAy jesy ujoza straszna Pingi ~15ms wczesniej max9
buforowanie na dekoderach tv - wczesniej nic sie nie działo no i wiśienka
Okazuje sie ze mieszkam w Warszawie a mieszkam całe życie w Kato wg. dns pLAy jednak WarszawaZaletyagregacjaWadyj.w. plus brak ligi mistrzówMiejscowośćKatowice -
~Użytkownik UPC / 2024-10-10 07:52
Łamane prawa użytkowników, niedziałające funkcje logowania, niedziałające poprawnie płatności do usług, zmiany w płatnościach na gorsze względem intuicyjnego i przejrzystego, zawsze działającego panelu, wcześniej UPC, dziś nie-umiem-nic-zrobic-latwo-PLAY. ZaletyBrakWadyPlay -
-
~Pani S / 2024-09-26 15:44
Oszuści, czekałam cały dzień w firmie na technika, ponoć był, ochrona go nie wpuściła do biurowca, ponoć stał pod drzwiami i nikogo nie było, wleciał oknem skoro ochrona go nie wpuściła, ponoć dzwonił, a nie było sygnału.
Od pół roku ok 3-5 razy nie ma internetu. Było już 3 techników, każdy jak odchodzi mówi, że już będzie ok.....ZaletyWysyłka faktur zawsze jest w terminie;)WadyNie działa internet, technicy oszukują, nie przyjeżdzają. Internet nie działa tak jak należy, zrywa się ok 5 razy dziennieMiejscowośćWarszawa -
~Monika / 2024-09-16 18:39
UPC to totalna porażka. Internet jest tragiczny, ciągłe przerwy w dostawie i śmiesznie niska prędkość, która nawet w połowie nie odpowiada temu, co obiecują. Serwis klienta to jakiś żart – zero pomocy, tylko przerzucanie odpowiedzialności. Jak ktoś chce się denerwować na co dzień, to polecam. Jeśli jednak zależy Ci na stabilnym internecie, to omijaj UPC szerokim łukiem. Ch*jowy jak mało co. WadyUPC ma sporo do poprawy. Internet często przerywa, a prędkość jest daleka od obiecanej – zwłaszcza wieczorami, kiedy korzysta z niego więcej osób. Obsługa klienta to osobny dramat – czas oczekiwania na rozwiązanie problemu potrafi być bardzo długi, a często kończy się na nieudanych próbach naprawienia sytuacji. Dodatkowo, przy przedłużaniu umowy, ceny idą w górę bez większych korzyści dla użytkownika. Szczerze mówiąc, za te pieniądze można znaleźć lepsze opcje na rynku.Miejscowośćos,a, mickiewicza 22d, 10 -
~Ann / 2024-09-16 11:37
Internet beznadziejny więcej nue działał niż działał. Słaba jakość -
~Pootr / 2024-08-29 16:27
Intrrnet czesto zrywa na chwile . Teraz juz ponad 24 godz jest awaria . Podają godziny usuniecia i dalej nie dzisla . Nie polecam MiejscowośćWarszawa -
~Sebastian / 2024-08-20 20:43
Straszny śmietnik, do momentu przejęcie przez Play było OK. Po przejęciu przez play totalne gowno, po 13 latach w UPC odchodzę bo się nie da. Od 2 miesięcy z 600 mb netu zrobiło się 6 mb normalnie śmiech. Przygłupia kobita na infolini po miesiącu czekania na technika mówi że jeszcze raz zrobi zgłoszenie ale 50 zł za wizytę !!!! Debile normalnie debile!!! ZaletyBrakWadyJ/wMiejscowośćChorzów -
~Sebastian / 2024-08-12 20:05
Opinie o tej firmie miałem dobre do czasu gdy przejoł je PLAY , przedemną użytkownicy już napisali wiele z przykrością potwierdzam to ,brak usług tv ,internet od 70h i ciągłe przestawianie godziny usunięcia problemu ,ile można usówac awarie czy ktoś tam wogóle pracuję ,na infolini ustawili bota i brak komunikacji z kimkolwiek poraszka ,chyba trzeba się zastanowić nad zmianą operatora ZaletyBrakWadyBrak komunikacji i zlewanie klientaMiejscowośćMikołów -
~Zniesmaczona / 2024-08-08 15:44
Dziś znów ta sama sytuacja z routerem,a w konsekwencji brak internetu..a "pani konsultantka" mowi,żebym wsadziła szpilkę do otworu w routerze,nie wiem już,czy mam się śmiać,czy płakać z powodu takiej FACHOWEJ porady.Kompletna porażka. ZaletyBrakWadyJwMiejscowośćWroclaw -
~Zniesmaczona / 2024-08-02 18:39
Ciągle problemy z internetem,router sam się resetuje.Masakra..a konsultanci maja to gdzieś. ZaletyBrakWadyJw -
-
~Lucyna / 2024-07-23 12:47
To jest poprostu kpina odkąd Play przejął upc,od tamtej pory notoryczny problem z internetem. Kilkadziesiąt rozmów z tak zwanymi doradcami mimo to problem nie rozwiązany,umawiane wizyty techników (zakres możliwej wizyty 3 godziny)które zostają odwołane raz człowiek zostanie o tym powiadomiony raz nie. Człowiek płaci faktury za usługi z których nie może korzystać. Traktują klientów słabo,ocena to powinna być zero gwiazdek za wszystko ZaletyBrakWadyCalokształtMiejscowośćChorzów -
~Karol / 2024-07-21 15:24
Internet od trzech dni muli, codziennie wywala na dosłownie sekundę i później nagle wraca sygnał ZaletyBrakWadyInternetMiejscowośćNowa Sól -
~Andrzej / 2024-07-19 16:15
Na początek moja ocena nie zasługuje na ani jedną gwiazdkę. Ale do dzieła, rozpoczęło się od "mojego wybryku" po ponad dziesięciu laty bycia klientem UPC i prośby wymiany starego routera internet0wego. Moja sugestia została przyjęta bez większych oporów i tu zaczyna się błyskotliwość realizatorów. Przysłano dekoder Horaizon jednocześnie wyłączając sygnał internetu ze starego routera na świeżo przysłany Horaizon, który leżał na stole w paczce dostawcy. Wymagano ode mnie umiejętność technika. Niestety technikiem nie jestem a w dodatku wieku zaawansowanego emeryta.
Kiedy okazało się iż wybitni! decydeńci odłączyli sygnał internetu w posiadanym starym routerze. Dziecko z przedszkola grupy maluchów zauważy, że zostałem pozbawiony z korzystania z opłacanego internetu. (Horaizon na stole a router zieje pustką ;(( )
To dopiero początek osiągnięć intelektualnych decydentów UPC.
Kiedy dzwoniąc do telefonicznej sekcji napraw, .... itd po wysłuchaniu upierdliwych informacji miałem zaszczyt spotkać AI (imienia nie pamiętam) i po moim wygłoszeniu potoku słów ogólnie uznanych za wulgarny, wspomniana "inteligencja" zdecydowała się dopuścić mnie przed oblicze jaśnie wielmożnego doradcy. Ten wstęp powtórzyłem wielokrotnie. W rozmowie, w której wyjaśniłem idiotyzm zachowania działu technicznego, dowiedziałem się, że Pani nic nie może jedynie przekazać notatkę do działu technicznego by rozwiązać mój problem a oczekiwanie na reakcję może potrwać do tygodnia uffff! Jak ta wiadomość dotarła do mnie ZAGOTOWAŁEM. Ryzykując radość rozmowy z doradcą po kilku próbach poprosiłem o powrotne podłączenie mojego routera. Decyzja pozytywna a termin realizacji pominę (..........) Zorganizowałem podłączenie Horaizona i cieszyłem się internetem w Horaizanie. Radość była krótka bo ekspresowo działający dział techniczny przyjął do realizacji moją prośbę z przed ok tygodnia o powtórne zasilenie internetem mojego starego routera. Niestety router był już w drodze powrotnej do UPC. jak nie trudno zauważyć mam Horaizona tyle, że bez internetu.
W tym momencie nastąpiła kolejna przygoda rozmów z działem klienta (nie będę powtórnie opisywał ilości telefonów i rozmów)przy kolejnej rozmowie pani powiedziała, że przekazała moją prośbie do działu technicznego w trybie PILNYM. Uznając długoterminowe załatwianie sprawy zawnioskowała zdjęcie opłat internetowych za czas braku dostawy internetu.
Tu trzeci rozdział upojnego kontaktu z UPC. Po kolejnych dniach ciszy zdecydowałem się ponownie zadzwonić dzisiaj. I tu zaskoczenie na wstępie, bez głupkowatych informacji wstępnych oraz bez ociągania się AI zostałem dopuszczony przed oblicze doradcy. Przecierając oczy po wielokroć porozmawiałem z Panem Doradcą, który w dwadzieścia minut rozwiązał problem nierozwiązywalny przez ponad tydzień. Mam internet i cieszę się jak dziecko.
Wszystkie te moje przygody można sprawdzić na nagraniach. Proszę nie łapać mnie za szczegóły dat, ilość rozmów i pozostałych detali.
Proszę o rozliczenie osób, które zgotowały mi to piekło oraz wyraźne usatysfakcjonowanie i pochwalenie Kompetentnego i sprawnie działającego Doradcy z dzisiejszego poranka. (po raz kolejny przypominam, szczegóły na waszych nagraniach).
Przeprosin nie wymagam ale sugeruję wysnucie wniosków do Waszej obsługi klienta.
Z poważaniem wieloletni klient
AndrzejMiejscowośćSkawina -
~wama59 / 2024-07-19 11:25
Po połaczeniu UPC z Plaj same problemy z internetam drastyczny spadek predkości z 150mb spada na 56mb i niżej. Problem nie jest jednostkowy co widać na detektorze awarii
strona 1 z 175
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »