strona 1 z 176
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Anna / 2025-07-01 19:38
Rzadko daje jakieś opinie,Ale dzis był u mnie technik UPC przemiły i fachowy pracownik! -
-
~do / 2025-05-12 16:47
Jak telefon po modemie UPC nie potrafi po wifi złapać połączenia do DNS cloudflare, to wiesz że masz ujwy internet z play. ZaletyNie da się pracować zdalnieWadyIstnieje na rynkuMiejscowośćKraków -
~Przemysław / 2025-05-03 23:24
NIGDY WIĘCEJ UPC. Mieliśmy podpisaną umowę na 24 miesiące od 2020r. z UPC na internet+tv (którego nie mieliśmy i tak) za 59,99zł. Szukając mieszkania do kupna pytaliśmy deweloperów czy na osiedlu będzie UPC dostępne (byśmy mogli przenieść usługi). Deweloper, którego wybraliśmy potwierdzał, że UPC na osiedlu będzie. Mieszkanie oddane w grudniu 2021r., w lutym 2022r. zaczynaliśmy się wprowadzać, sprawdzamy możliwości na stronie - brak możliwości. To dzwonie na infolinie ,,nie ma i nie ma planów". Dzwonie do dewelopera: ,,UPC podpisało umowę, mieli kłaść kable, ale z jakichś powodów wstrzymali się. Umowa kończyła się w czerwcu 2022r., poszliśmy więc do punktu UPC by zapytać co zrobić w takiej sytuacji, bardzo miły Pan polecił nam napisać pismo z rezygnacją i opisem sytuacji, co też uczyniliśmy jakoś pod koniec lutego. W marcu dostaje odpowiedź od UPC z takim fragmentem:
,,Obecnie korzysta Pan z usług na warunkach promocji, w związku z czym rozwiązanie Umowy przed upływem okresu zobowiązania skutkuje wystąpieniem UPC o zapłatę roszczenia w wysokości przyznanej ulgi w całym okresie zobowiązania, pomniejszonej o wartość za okres korzystania z usług (zgodnie z §2 ust. 3 Ogólnych Warunków Umowy Abonenckiej). Opłata z tego tytułu wynosi 698,21 zł." I ogólnie, że ich to nie obchodzi z jakich przyczyn chcemy rozwiązać. 3 miesiące do końca umowy... myśląc zdroworozsądkowo postanowiliśmy płacić za usługi nie mieszkając już w miejscu świadczenia usług (wyszło niecałe 180zł). Skutek takiej podstawy jest taki, że gdy tylko ktoś dzwoni do mnie z UPC z czymkolwiek to odpowiadam, że nie chce mieć z nimi nic wspólnego. NIGDY WIĘCEJ UPC.ZaletyDziała w miare stabilnieWadydramatyczne, nieludzkie podejście do klientaMiejscowośćRumia -
~Maria / 2025-04-14 14:39
Mam problem z pilotem do dekodera Horizont . Pilot mam od 2020 maja .Nie działają przycieki , dzwoniłam na infolinie bez efektu , nikt nie pomoże , cały czas włancza się wirtualna pani , że mam się zgłosić do salony PLAY . Zgłosiłam do salony , każą czekać . Czekam już prawie dwa miesiące , pioltu nie ma . Nie wiadomo kiedy będzie . NIe polcam nikomu tej Firmy . ZaletybrakWadybrak kontaktu , nieżetelność ,MiejscowośćTarnowskie Góry -
~Stefan / 2025-03-31 17:25
dzwonilem do nich o problem rozlaczali mnie ie moglem sie dowiedziec dlaczego shakowali mi internet osbie która się nie zna wwcisneli jaki bardzo słaby cyber tarcze zeby tylko naciogneoc siano jak sie dodzwanialem to nie mogli mi odpowiedziec na pytania i gadfali o rozmowie metorycznej i przelaczli mnie do innych rozmmowcuóch a oni mnie rozlaczali nic sie nie dowiedzialem i czy to ma byc dobra obługa ? przepraszam za błedy ortograficzne ale jestem bardzo zdenerwowany bo musialem wydac 500 zł zeby naprawic ten błąd hakerski jak bym mial ocenic to to by byłó na -10 gwiazdek obługa i wszytko Zaletyzarty se robicieWadywszytsko rozmowy z info linia upc nic ie nie dowiedziałemMiejscowośćKraków -
~Szakal / 2025-03-29 09:32
Najlepszy Internet jaki miałem. Stabilny i tani, nic się nie zrywa a korzystam non stop. cena tez odpowiednia. Zaletystabilność, szybkość, cenaWadybrakMiejscowośćSzczecin -
~Baaajzel / 2025-03-28 23:04
Dramat odkąd przejęli UPC, a dodzwonić się z reklamacją czy zgłoszeniem? Żenada!! Wady6 z +MiejscowośćWrocław -
~Mmdkje / 2025-03-15 21:15
Śmiecie z Play odkąd przejęli to ten Internet to takie gówno że to hit ZaletyBrakWadyMnóstwoMiejscowośćŻory -
-
~sylwia / 2025-03-09 20:40
To jest jakaś masakra upc było dużo lepsze niż play!Żałuję że zmieniłam dekoder upc na play wiecznie coś nie tak wiecznie się wiesza.Jednym słowem porażka już wolę siedzieć telewizji mniej nerwów. -
~Rafał / 2025-02-23 10:07
Jedna z najlepszych sieci obecnie PLAY nigdy nie miałem z nimi problemów, rzetelni i uczciwi. Kilka lat temu kiedy już UPC przeszła do PLAY miałem ciekawe zdarzenie a mianowicie, a miałem jeszcze telefon na kartę i nie mogłem się do mojej mamy po prostu odrzucało połączenie i zadzwoniłem do operatora i powiedziałem o tym przypadku powiedzieli mi, że z ich strony jest wszystko ok, ale mimo to w ramach rekompensaty wylali na konto 25 zł.
Kolejne zdarzenie jest związane z internetem , a mianowicie miałem umowę na kwotę 650 zł ale fakturę dostałem o 100 zł więcej i złożyłem reklamacje i oni powiedzieli mi, że albo zostaje przy starej kwocie, albo będę płacił o 100 zł więcej i w ramach błędu z ich strony wyślą mi w ramach rekompensaty na moje konto 450 zł oczywiście zgodziłem się. Ktoś może powie, że to jest drogo, ale za uczciwość się płaci. Ale w tej kwocie mam wszystko TV internet telefon i darmowe rozmowy do wszystkich sieci i smssy i mmsy na terenie kraju.Zaletyuczciwość miła obsługa, zawsze można z nimi szybko się połączyć.WadySą tylko trzy wady a mianowicie, są pakiety telewizyjne nie można usunąć jednego kanały tylko trzeba zrezygnować z całego pakietu. A druga wada to jest tak, że obsługa jest czynna tylko do godziny 23. Natomiast trzecia wada jest taka, że nie można przesunąć terminu płatności o kilka dni do przodu czy do tyłu.MiejscowośćBytom -
~Anna / 2025-01-13 14:27
Po Kilku dniach korzystania z PLAY wróciłam do UPC. ZaletyDobry serwis.WadyZa długi czas na połączenie, Trudna rozmowa z botemMiejscowośćWarszawa -
~Zniesmaczona / 2024-12-16 12:53
NIECH ZNOW WROCI UPC,bo to co się dzieje teraz w play,po przejęciu UPC,to DRAMATTT,czytam,ze znow jest jakaś ogólnopolska awaria w tej sieci.Wspolczuje ludziom nerwow.Powinniscie ubiegać się o odszkodowania..I to nie tylko za okres w którym nie macie dostępu do usługi,ale również jako zadoscuczynienie.DLA BYLEGO UPC DAJE 5 GWIAZDEK,A DLA PLEYA 0 ZaletyUPc,w porównaniu do play,było prawie bezawaryjne.WadyPrzejęcie przez play.MiejscowośćWroclaw -
~Wojtek / 2024-12-10 15:02
Nie miałem z nim żadnych problemów. Więc nie mam o czym pisać. ZaletyJest okWadyNiekiedy nie wiem tylko czy muli internet czy mój kompMiejscowośćSosnowiec -
~Beata / 2024-11-12 19:11
Prawie bez awarii, od ładnych paru lat. Cena dla stałych klientów mogłaby być niższa. ZaletyBrak awariiWadycenaMiejscowośćWarszawa -
~Jacek / 2024-11-01 12:27
Było UPC było znośnie , jest pLAy jesy ujoza straszna Pingi ~15ms wczesniej max9
buforowanie na dekoderach tv - wczesniej nic sie nie działo no i wiśienka
Okazuje sie ze mieszkam w Warszawie a mieszkam całe życie w Kato wg. dns pLAy jednak WarszawaZaletyagregacjaWadyj.w. plus brak ligi mistrzówMiejscowośćKatowice -
~Użytkownik UPC / 2024-10-10 07:52
Łamane prawa użytkowników, niedziałające funkcje logowania, niedziałające poprawnie płatności do usług, zmiany w płatnościach na gorsze względem intuicyjnego i przejrzystego, zawsze działającego panelu, wcześniej UPC, dziś nie-umiem-nic-zrobic-latwo-PLAY. ZaletyBrakWadyPlay -
-
~Pani S / 2024-09-26 15:44
Oszuści, czekałam cały dzień w firmie na technika, ponoć był, ochrona go nie wpuściła do biurowca, ponoć stał pod drzwiami i nikogo nie było, wleciał oknem skoro ochrona go nie wpuściła, ponoć dzwonił, a nie było sygnału.
Od pół roku ok 3-5 razy nie ma internetu. Było już 3 techników, każdy jak odchodzi mówi, że już będzie ok.....ZaletyWysyłka faktur zawsze jest w terminie;)WadyNie działa internet, technicy oszukują, nie przyjeżdzają. Internet nie działa tak jak należy, zrywa się ok 5 razy dziennieMiejscowośćWarszawa -
~Monika / 2024-09-16 18:39
UPC to totalna porażka. Internet jest tragiczny, ciągłe przerwy w dostawie i śmiesznie niska prędkość, która nawet w połowie nie odpowiada temu, co obiecują. Serwis klienta to jakiś żart – zero pomocy, tylko przerzucanie odpowiedzialności. Jak ktoś chce się denerwować na co dzień, to polecam. Jeśli jednak zależy Ci na stabilnym internecie, to omijaj UPC szerokim łukiem. Ch*jowy jak mało co. WadyUPC ma sporo do poprawy. Internet często przerywa, a prędkość jest daleka od obiecanej – zwłaszcza wieczorami, kiedy korzysta z niego więcej osób. Obsługa klienta to osobny dramat – czas oczekiwania na rozwiązanie problemu potrafi być bardzo długi, a często kończy się na nieudanych próbach naprawienia sytuacji. Dodatkowo, przy przedłużaniu umowy, ceny idą w górę bez większych korzyści dla użytkownika. Szczerze mówiąc, za te pieniądze można znaleźć lepsze opcje na rynku.Miejscowośćos,a, mickiewicza 22d, 10 -
~Ann / 2024-09-16 11:37
Internet beznadziejny więcej nue działał niż działał. Słaba jakość -
~Pootr / 2024-08-29 16:27
Intrrnet czesto zrywa na chwile . Teraz juz ponad 24 godz jest awaria . Podają godziny usuniecia i dalej nie dzisla . Nie polecam MiejscowośćWarszawa
strona 1 z 176
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »