Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 1945 opinii

1.95 / 5

  • Niezawodność
    1.84
  • Obsługa klienta
    1.73
  • Cena
    2.11
  • Parametry
    2.15
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jan / 2020-12-11 22:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam internet światłowody UPC porażka.Mieszkanie 50 m w pokoju obok brak internetu . Tak że będę zwracać to gówno.Nie polecam
    ZaletyMały pilot do Tv
    WadyBrak sygnału wifi
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Marioo / 2020-12-10 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    internet w upc???chyba te ciule nie wiedzą co to jest,nonstop nie działa.Wielkie państwo z biura obsługi nie mają pojęcia nawet co robią tam
    Zaletybrak,syf totalny
    Wadywszystko
    MiejscowośćŻory
  • ~tomahawk / 2020-12-10 05:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia to kpina! Wradne babsko, zmanierowane nie udzieliła konkretnej pomocy w rozwiązaniu problemu a mianowicie błędnym przelaniu pieniędzy na ich konto, wmawiając mi, że nie wie czy ona rozmawia ze mną czy kimś innym...???? Że co??? I odesłała mnie do punktu obsługi klienta, żebym sobie tam wyjaśniał. W dobie pandemii gdzie wszystko można obecnie załatwić zdalnie to wredne babsko jest oderwane od rzeczywistości. Korzystałem z ich usług 12 lat i już nigdy więcej nie będę!!! Dno to mało powiedziane!
    ZaletyBrak
    WadyKompletny brak zalet. Chamstwo i prostactwo
    MiejscowośćToruń
  • ~Darek / 2020-12-09 11:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Mama z chorobą Alzheimera podpisała umowę z UPC. Sprzedali jej wszystko, co dało się sprzedać.
    Nie pozwalają na odstąpienie od umowy, mimo przedłożonych dokumentów lekarskich potwierdzających
    chorobę, która nie pozwala na oglądanie telewizji. Internet !? Nigdy nie umiała korzystać.

    "Ludzki" operator.
    Zaletybrak
    Wadybrak rozsądku, elastyczności.
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~d4ntr4g / 2020-12-08 21:19
    Ocena: 4.00 / 5
    Używam od dawna connect boxa, miał mi niby pomóc z sygnałem (nie pomógł) ale niech jest. Komp PC, łącze mam 0,5Gb/s i tyle wyciągam na wi-fi przez żelbetonową ścianę. Co prawda na początku była porażka. Na infolinii wciskali jak zwykle ciemnotę nie posiadając za bardzo wiedzy w tym temacie chyba.
    Szybkim remedium było kupienie porządnej karty sieciowej z antenką wi-fi :) w moim przypadku ASUS PCE-AC56 802.11ac Network Adapter i oczywiście dobrze ją skonfigurować.
    Mój laptop z jakąś biedną kartą sieciową nie posiadającą nawet 20% opcji co powyższa max wyciąga ~240Mb/s
    Sieć puszczona na 5Ghz cudów na 2GHz nie oczekujcie za duży szum w świecie.
    Zaletystały sygnał bez zakłóceń, łącze jak w umowie
    Wadyczasem trzeba zrobić reset dekodera lub c.boxa :) ogólnie brak
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Anna / 2020-12-08 19:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet na umowie do 300 a w rzeczywistości problem by otwierać strony. Chcąc sprawdzić prędkość internetu-jest to niemożliwe ze względu na przekroczony czas otwarcia strony.Masakra-nie polecam UPC-oferują więcej a nie są w stanie zapewnić tego co jest w umowie.U mnie szybkość internetu działa tragicznie -ostatni pomiar to : pobr.39,6 a wysył.19,5 -sukces bo nie raz pomiary są odpowiednio : 6,3 i 11 .To nie godne polecenia.
    Zaletybrak
    WadyNiezgodność z umową dot.prędkości internetu
    MiejscowośćStarogard Gdański
  • ~krzysztof / 2020-12-08 19:02
    Ocena: 1.50 / 5
    NIE POLECAM Brak profesjonalizmu wobec klienta, częste awarie, długi termin oczekiwania technika, technik na awarie przychodzi bez podstawowych narzędzi, kontakt z infolinią bardzo trudny
    Zaletynie ma
    Wadyawarie, trudny kontakt infolinią
    Miejscowośćkraków
  • ~Norbert / 2020-12-07 22:19
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsługa dno. NIE MOZNA SIE DODZWONIĆ. ANJAK SIE DODZWOJIE TO POZIOM POJIŻEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa, brak kompetentnych pracownikow.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Pastor / 2020-12-07 12:37
    Ocena: 1.75 / 5
    UPC- krótko chamska obsługa klienta, ograniczenia szybkości nawet gdy płacisz bez podania przyczyn,wyłudzanie pieniędzy za usługi po kilka razy za tę samą.
    Zaletybrak
    Wadywadą jest że taka firma istnieje
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~niezadowolony klient upc / 2020-12-03 21:26
    Ocena: 3.00 / 5
    Jakim cudem ta firma jeszcze działa, przy tylu uzasadnionych skargach i reklamacjach. Usługi za które trzeba płacić nie ma praktycznie. Technicy wizytują moje mieszkanie średnio co 2 dzień, tyle samo interwencji telefonicznych. Obsługa klienta nieprzemęczona i znerwicowana. Jak ktoś chce podpisać lub przedłużyć umowę z tą firmą zdecydowanie odradzam, chyba że ma duzo pieniedzy i nerwy ze stali. Zdecydowanie odradzam upc.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zakonkraktowanej usługi
    MiejscowośćSzczecin
  • ~MR / 2020-12-02 20:21
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem nowym klientem. Już chcę zakńczyć umowę. Rwie film i Cyfrowy Polsat. Słaby zasięg wi-fi. PIerwsza firma od 20 lat- po lokalnej, małej i porażka. NIe polecam.
    MiejscowośćTrzebień koło Bolesławca
  • ~Stanislaw / 2020-12-01 00:02
    Ocena: 1.00 / 5
    wszystko dobrze jak sie placi i krzysta z uslugi.Ja w swoim biurze zakonczylem dzialalnosc,rozwiazalem umowe po ok.10 latach.Odeslalem ruter,ktory mialem zainstalowany.
    Obecnie otrzymuje nakaz zaplaty za ruter wyskosci370 zl,bo ustalono ze ruter posiada inny numer
    i typ.Mialem trzy przeprowadzki i serwisanci podlaczali ruter, ja jedynie sprawdzalem, czy
    internet dziala. Moze ich manipulacje? Chcialem zaznaczyc ,ze nie rozumie ze po tylu latach oplacania na koniec tak traktuje sie juz bylego klijenta
  • ~Agnieszka / 2020-11-30 19:44
    Ocena: 1.25 / 5
    Ciekawie dbają o nowych klientów. Osoba, która miała mi podłączyć modem nie przyjechała, nie da sie połączyć z nikim z infolni, a ja nawet jeszcze nie podpisałam umowy... no i raczej nie podpisze.
  • ~Przemo / 2020-11-27 20:08
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet na umowie do 300 a w rzeczywistości od 60 do 90 dramat.
    ZaletyBrak
    WadyWolny internet
    MiejscowośćGostyń
  • ~aidmsjk / 2020-11-27 11:11
    Ocena: 1.00 / 5
    kur3stwo i to jeb4ne internet działa jakby chciał a nie mógł, mam po 1238123123 pingu w kazdej pi3rdolonej grze ten internet jest do wypierd0lenia i jeszcze za zerwanie umowy trzeba oszustą jeb4nym płacić miało być 500mb/s a jest 0,34kbs pozdrawiam i nie polecam
    Zaletynie działa po prostu nie działa
    Wadyinternet jest niedziałający i tyle
    MiejscowośćWodzisław Śląski
  • ~Kasia K / 2020-11-25 09:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobra obsługa klienta. Pan Piotr Gil jest kompetentną i kontaktowną osobą. Jasno i zrozumiale przedstawił propozycję nowej oferty. Jestem zadowolona z nowego, zwiększonego pakietu - zarówno z Internetu, jak i telewizji. Cena nie jest zbyt wygórowana. Wszystko przebiega bez zakłóceń, nie mam problemów z połączeniem.
    Zaletybardzo dobra obsługa ze strony konsultanta P. Gila
    Wadybrak
    MiejscowośćKielce
  • ~Robert / 2020-11-24 16:03
    Ocena: 2.25 / 5
    Masakra odkąd zmieniłem modem na 1 giga nic nie działa. Internet bardzo zaniżony i niestabilny i informacja ze ciagle trwają naprawy które są codziennie przedłużane. Porażka jakaś zeby przez kilkanaście dni nie umieć naprawić usterki. Technik nieuprzejmy na sile chce udowodnić ze wszystko jest ok jak nie jest. Jestem maksymalnie zawiedziony
    MiejscowośćZąbki
  • ~Emilia / 2020-11-24 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Na początku listopada 2020 zamówiłam internet z UPC w pakiecie z przeniesieniem dotychczasowego numeru do UPC. Technik, który dokonał instalacji nie miał dużej wiedzy i nie umiał odpowiedzieć na moje pytania. Po kilku dniach od podpisania umowy przyszła mi wiadomość, że wniosek jest niekompletny, przeniesienie numeru jest niemożliwe i powinnam zadzwonić na infolinię. POWODZENIA - czas oczekiwania to ponad 15min. Po kilku nieudanych próbach, dostałam w koncu informację, że chodzi o szczegół związany z wymówieniem umowy u mojego dotychczasowego operatora - mój telefon jest na kartę = nie ma umowy. Konsultant poinformował mnie, że nic nie da się z tym zrobić i powinnam udać się do salonu.
    Poszłam do salonu, których wbrew pozorom nie jest wiele i trzeba poświęcić na to dodatkowy czas. Pani bardzo miła, zmieniła wniosek "teraz wszystko jest w porządku, proszę oczekiwać wiadomości o zmianie numeru". Minęły 3 dni, a ja znowu dostaję wiadomość, że wniosek jest niekompletny (!!!!!!). Po wielu nieudanych próbach połączenia się z konsultantem od nowa i po kolejnych kilkunastu minutach oczekiwania na połączenie dowiedziałam się tym razem, że we wniosku nie został zaznaczony czas w jakim bym chciała, żeby numer został przeniesiony (czy natychmiastowo, czy może w ciągu 3 dni. POWAŻNIE?!?!?!?). Następnie dowiedziałam się, że nie ma opcji zrobienia tego przez internet, ani telefonicznie i muszę znowu osobiście pójść do jednego z biur - 'nie mam da Pani dobrej wiadomości ... życzę miłego dnia". No fajnie.
    Dlaczego w 2020r i w dobie pandemii, i jako firma oferująca usługi internetowe, każecie ludziom tracić czas na pójście do stacjonarnych placówek? Dlaczego spośród tylu opcji i zakładek na oficjalnej stronie UPC nie ma możliwości zarządzania kontem i DLACZEGO zmniejszyliście liczbę konsultantów, skoro Internet/Telewizja/Telefon, to usługi jeszcze bardziej popularne niż dotychczas??? Jeśli chodzi o elastyczność, to jest ona na bardzo niskim poziomie, zwłaszcza że temat naprawdę jest błahy i łatwy do rozwiązania.
  • ~Agata / 2020-11-23 23:00
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet ciągle przerywa, nie pamiętam dnia, w którym nie byłoby choć jednej przerwy w jego dostawie. Cały czas są braki internetu, zdążają się kilkudniowe (np. dziś minęły równo 3 dni) . Codziennie rano przed pracą zjada mnie stres, bo nie wiem czy łaskawie będzie dziś działał internet czy nie? Pracownicy obsługi klienta jedyne co robią, to każą resetować modem, żeby mieć święty spokój, mają gdzieś, że zrobienie tego po raz 15 nie pomoże, byle by mieć święty spokój. Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług upc.
    ZaletyBrak
    WadyBRAK INTERNETU
    MiejscowośćKielce
  • ~Lucek / 2020-11-18 18:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Więc ,też dodam swoje trzy grosze ostrzegam nowych klientów omijajcie tą firmę szerokim łukiem. Pierwsza sprawa nie wiem jak w innych miastach ,ale w Warszawie obsługa klienta to jakiś żart jakiś miesiąc ,półtorej miesiąca temu dzowniłem na infolinię zmieniając numer dowodu osobistego z powodu zmiany na nowy przy okazji zapytałem się z ,którym dniem kończy mi się umowa. Okazało się ,że umowa kończy się z dniem 13.11.2020 inne firmy potrafią trzy miesiące wcześniej wydzwaniać i pytać się o nową umowę a tu nic . Dzień 13.11.2020 opłacam rachunek a tu zero kontaktu ze strony firmy ,na infolinii zero chęci przedłużenia umowy reakcja jak by się nic nie stało i tak bym został oszukany i płacił dalej ten sam plan taryfowy nie ukrywam przez moje niedbalstwo co nie zmienia faktu ,że takie zachowanie firmy jest nie dopuszczalne . Z ciekawości spojrzałem na ofertę dla nowych klientów i to jest kpina zważywszy ,że używam tylko internetu w cenie 68 zł nowy klient ma 750 mb ja 300b . Co do jakości usług internet dobrze działał a gram pc ,konsola , VOD choć czasem zdarzały się spadki fbs ,czy też zrywało mi internet. Nie polecam jeszcze raz cieszę się ,że uciekam do konkurencji.
    ZaletyDobry internet
    WadyKontakt z klientem to kpina
    Czasem uciążliwe przerwy techniczne
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2540
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2275
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 2157
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1945
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.69, ilość opinii: 1691
Play Online
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1514
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1062
Play
Ocena: 1.49, ilość opinii: 1034
Orange
Ocena: 1.45, ilość opinii: 951
mBank
Ocena: 1.90, ilość opinii: 862
T-Mobile
Ocena: 1.56, ilość opinii: 753
Plus
Ocena: 1.55, ilość opinii: 718